 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 28/Ian/2021 Mesaje: 1232 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 31 Oct 2019 01:06:55 Titlul subiectului: |
203749 |
|
Tramvaie retrase: T4D 34 si 14 care au fost pastrate pentru a fi transformate in pluguri , vagonul turn si KT4Dm 209 , care a ramas fara pantograf si sta pe boghiuri vechi , fara patine. Mult mai in spate , pe aceeasi linie sta singurul tramvai plug existent , 43.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.42 MB |
Vizualizat: |
de 1156 ori |

|
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
zsizsi

Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Ian/2021 Mesaje: 1003 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Dec 2020 20:16:19 Titlul subiectului: |
209253 |
|
Azi s-au facut ultimele legaturi la noua configuratie de linii din spatele depoului unde va fi accesul dinspre Auchan si curba de intoarcere a vagoanelor intrate pe poarta de acces de pana acum.
Dupa remedierea problemelor constatate la verificarea retelei de contact construit de angajatii OTL sectia fir aerian, vagonul bidirectional 44 a intrat cu spatele in sens invers dupa care a revenit cu fata si a intrat pe singurul canal de IZ la care s-a finalizat racordarea, celalalt inca necesita refacerea firului de contact.Au urmat vagoanele care au intrat din oras la sfarsit de tura in ultimele doua zile dar au fost tinute pe linia de acces in spatele depoului in ordine 219, 220 223, 227, 207, 208 intrate miercuri respectiv 201, 215, 202, 205 intrate ieri, dar au fost chemate din oras si Astra 307 cu ULF 54 pentru a testa fiecare model de tramvai pe noul tronson, acestea din urma maiapoi intorcanu-se pe tura din oras
Descriere: |
T4D-ZR 44 testing backwards the new route of the trams in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 514 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.61 MB |
Vizualizat: |
de 514 ori |

|
Descriere: |
Astra Imperio 307 coming from the daily service just for the test, then returned back to it's task |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 514 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 27/Ian/2021 Mesaje: 145 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Dec 2020 23:53:21 Titlul subiectului: |
209254 |
|
După darea în folosință a noii linii de pe malul Peței, ieșirea din depou se va face doar către Cantemir? De intrat se va putea intra și dinspre strada Ceyrat, însă pentru a ieși în acea direcție tramvaiele ar avea nevoie de o buclă de întoarcere în fața halei.
|
|
Sus |
|
 |
tcm

Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 28/Ian/2021 Mesaje: 1232 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2020 13:49:17 Titlul subiectului: |
209260 |
|
Macazurile de intrare si iesire si spre Calea Aradului sunt deja montate. Ma gandesc ca vagaonele care vor iesi dimineata vor fi parcate cu fata spre Calea Aradului , pe langa hala de mecatronica , spalatorie si hala de revizii si pana la poarta 2 noua. In plus , de anul viitor ar trebui sa inceapa modernizarea bulevardului Cantemir , inclusiv schimbarea liniilor de tramvai , deci dupa ce va fi gata linia noua , va fi folosita doar intrarea/iesirea noua o perioada.
_________________ https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber |
|
Sus |
|
 |
zsizsi

Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Ian/2021 Mesaje: 1003 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2020 18:55:44 Titlul subiectului: |
209262 |
|
Tram-fan a scris: | După darea în folosință a noii linii de pe malul Peței, ieșirea din depou se va face doar către Cantemir? |
O foarte buna intrebare, si noi cativa membrii care ne cunoastem personal am dezbatut aceasta tema, dar nu am ajuns inca la nici o solutie plauzibila.
Sa presupunem, ca ambele iesiri vor fi deja functionale si de exemplu vagoanele de pe liniile care sunt deservite de dispeceratul de la Pod CFR vor iesi doar prin spate, astfel vorbim de maxim 12-13 vagoane la ora 5 (La 7 mai ies cateva care pot iesi si prin fata). Cum la noi nu sunt evidentiate pe ture, nu este esentiala ordinea de iesire.
Singura solutie este sa se desemneze linia 1, 2, 3 si 4 de garare drept linie pentru vagoane care vor iesi dimineata spre Auchan pe poarta din spate. Dupa retragerea tuturor vagoanelor revizorii au timp 5 ore sa traga cu spatele dealungul liniei dintre hala si gard vagoanele, pe linia unde acum intra dinspre oras vagoanele (care trece intre spalatorie si gardul de pe malul paraului Peta) pe aceasta lungime de la o poarta pana la cealalta poarta incap 6 KT-uri 3 ULF si 3 Astre de exemplu. Dar sincer mie mi se pare putin in plus aceasta iesire, ca implica multe manevre...
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|