Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Inovatie: Tramvaiul fara fir!

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2009 07:56:27    Titlul subiectului: Inovatie: Tramvaiul fara fir! 115133

O inovatie a celor de la Bombardier, tramvaiul fara fir, este luata in calcul si pentru modernizarea Arad-ului.

Daca stirea n-ar proveni de la Adevarul, care este un ziar credibil, as fi zis ca e genul de idiotenii tip Wikipedia, unde orice natarau poate scrie aproape orice...

http://www.adevarul.ro/articole/tramvaie-fara-contact-la-firele-de-curent.html

"Autor: Paula Bulzan
Data: 10 feb 2009

Vagoanele au fost produse și testate deja în Germania
Compania Bombardier Transportation a anunțat că dorește să introducă, anul acesta, la Arad, un model de tramvai fără contact la firele de curent.

Bombardier Transportation a introdus primul tramvai care circulă fără niciun contact la energia electrică și fără antene, în ianuarie 2009, pe o linie de test la fabrica Buatyen din Germania. „Tehnologia Primove reprezintă un sistem unic care oferă operațiuni în totalitate fără catenare ale tramvaielor pe distanțe de lungimi variabile și în orice fel de condiții oferite de mediul înconjurător”, a transmis, printr-un comunicat de presă, directorul dezvoltare tehnologii avansate al Bombardier Transportation, Carsten Struve.
În comunicatul companiei se mai arată că, posibilitatea de a opera în totalitate fără catenare oferă o altă viziune, în special pentru tramvaiele ce operează în centre istorice, acestea putând acum să existe fără a periclita mediul înconjurător. „Combinat și cu tehnologia Bombardier Mitrac, ce reduce consumul de energie cu până la 25 la sută, sistemul Primove poate economisi o cantitate de energie adițională”, mai spun reprezentanții companiei.
Reprezentanții Primăriei Arad au susținut că nu au fost contactați de compania germană și că în momentul în care vor achiziționa tramvaie noi vor analiza toate ofertele. „A avut loc o discuție cu compania Astra Vagoane Călători în ceea ce privește reparația de tramvaie, dar și achiziția unora noi”, a susținut Corina Drăghici, purtător de cuvânt la Primărie.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
smilex



Data înscrierii: 27/Feb/2008
Ultima vizita: 11/Mai/2022
Mesaje: 84
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 07:34:53    Titlul subiectului: 115446

"Tramvaiul fara fir" presupune extragerea energiei prin calea ferata sau prin dispozitive aflate in preajma ei. In Arad, fiecare metru de cale are corespondent in catenare. Personal, nu vad vreo posibilitate ca cineva sa modifice o investitie de zeci de milioane de euro, aproape finalizata, pentru a reconstrui o infrastructura necesara acestui tip de transport. Asadar, ar fi fantastic sa vedem acest tip de tramvai in exploatare, dar nu va fi in Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Aug 2009 19:38:35    Titlul subiectului: 116097

Aceasta stire este veche si sincer nu vad aplicabilitatea decat in viitoarele linii care se vor construi catre Ice Plaza si catre viitorul Spital Judetean. Ele pot deveni astfel in cel mai bun caz un experiment si nimic mai mult! Cel mai probabil insa se va produce un nou tip de tramvai in Arad in colaborare cu Siemens, Bombardier sau chiar pe cont propriu. Asteptam anul urmator pentru prototip.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community