Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare a liniei 5
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 22:57:51    Titlul subiectului: Lucrari de modernizare a liniei 5 115489

Pe data de 1 iunie, anul curent, au inceput lucrarile de modernizare a liniei 5. S-a atacat tronsonul de pe strada Tunari, situata intre intersectia strazilor Mihai Eminescu si B-dul Stefan cel Mare. Lucrarea este realizata de catre firma Euroconstruct Trading '98, termenul de executie al lucrarii finnd de 10 luni (pana la 1 aprilie 2010, sper ca nu e pacaleala). Pe panoul de informare (poza1) s-a strecurat o mica greseluta, strada Tunari oprindu-se pana la intersectia cu Mihai Eminescu, dupa care se continua cu str. Aleccu Russo pana la Piata Gemeni (poza 2-harta). Am incercat sa fac pe harta o reprezentare grafica sumara a lucrarilor, astfel ce am subliniat cu rosu sunt lucrarile efective, sina veche+catenara fiind scoase, ce este subliniat cu albastru mai sus de Tunari, pe Barbu Vacarescu, linia este inca functionala (deocamdata nu s-a auzit nimic referitor la modernizarea acestui tronson), ce am subliniat cu verde, reprezinta portiunea de linie veche de pe str. Aleccu Russo si B-dul Dacia inca neatacate, iar cu portocaliu, bucatica de linie de pe str. Vasile Lascar, din dreptul Pietei Gemeni, care se va scoate definitiv. Voi discuta punctual despre fiecare problema in parte.


Captured 2009-8-16 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.16 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00003.JPG



Untitled3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.48 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Untitled3.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 23:05:54    Titlul subiectului: 115490

Pe str. Tunari, linia veche longrinele si catenara au fost scoase. S-au inlocuit sau urmeaza sa fie inlocuite bordurile, s-au facut fundatiile pentru noii stalpi metalici (poza 8 ). In prezent strada arata ca o mare transee, inainte de a se monta sinele noi, ca si pe str. Viitorului sau Calea Mosilor Veche se inlocuiesc retelele edilitare de apa si canalizare. Copii din zona au o noua distractie, si anume sa se joace cu tuburile de plastic, care se gaseau si inspre intersectia cu Sos. Stefan cel Mare si inspre intersectia cu Mihai Eminescu.


Captured 2009-8-16 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.16 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00002.JPG



Captured 2009-8-16 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.56 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00004.JPG



Captured 2009-8-16 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.25 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00005.JPG



Captured 2009-8-16 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.77 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00006.JPG



Captured 2009-8-16 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.68 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00008.JPG



Captured 2009-8-16 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.87 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00011.JPG



Captured 2009-8-16 00013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.52 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00013.JPG



Captured 2009-8-16 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.63 kb
 Vizualizat:  de 16374 ori

Captured 2009-8-16 00007.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Lun 17 Aug 2009 18:15:18, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 23:12:50    Titlul subiectului: 115491

Pe strada Alecu Russo s-a scos doar catenara. Linia veche inca a ramas, circulatia rutiera fiind inca deschisa, cu mentiunea ca la intersectia cu str. Mihai Eminescu (cu sens unic) masinile sunt obligate sa faca la stanga. Despre problemele de aici s-a tot discutat si la topicele de la Infrastructura si la topicele de la Diverse, din cauza vibratiilor produse la trecerea tramvaielor care se pare ca afectau cladirile din jur, viteza tramvaielor era limitata la 5 km/ora. La o prima vedere aspectul exterior al longrinelor era bun, trebuie sa mentionez faptul ca la curba de la intersectia dintre str. Alecu Russo si B-dul Dacia, sinele au fost schimbate acum cativa ani (pozele 5-6).


Captured 2009-8-16 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.92 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00018.JPG



Captured 2009-8-16 00015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.16 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00015.JPG



Captured 2009-8-16 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.03 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00016.JPG



Captured 2009-8-16 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.49 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00020.JPG



Captured 2009-8-16 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.39 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00021.JPG



Captured 2009-8-16 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.31 kb
 Vizualizat:  de 16371 ori

Captured 2009-8-16 00022.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 16 Aug 2009 23:33:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 23:29:25    Titlul subiectului: 115494

Portiunea de aproximativ 75 de metri de pe B-dul Dacia, situata intre intersectia cu str. Alecu Russo si Piata Gemeni (unde 5-ul facea curba la dreapta pe str. Vasile Lascar) va fi cea mai dificil de modrerninat datorita traficului intens de pe acest bulevard. Mai bine ar fi profitat acum de vacanta si ar fi lucrat intens si la aceasta portiune inainte de a se intoarce lumea din concedii. Si asa in orele de varf se formeaza coada de masini de la semafoarele din zona Piata Gemeni pana aproape de Piata Romana. Aspectul infrastructurii de tramvai de pe Dacia era execrabila, soferii care trec des prin zona stiu la ce ma refer, intre sinele de tramvai si strada denivelarile fiind destul de mari (poza 1). O mare problema era cu aparita gropilor in asfalt la limita dintre longrine si drum.
Acum vine partea cea mai interesanta, cu repozitionarea macazului de pe str. Vasile Lascar (pozele 2-3). Inainte macazul era inainte de bifurcatia strazilor (poza 4-harta 1), 5-ul facea stanga pe Lascar si apoi iar stanga pe b-dul Dacia, iar 16 mergea inainte de la macaz, si apoi facea o curba in forma de "S" si intra pe str. Viitorului. De cateva zile am vazut ca s-au schimbat planurile, astfel ambele tramvaie merg inainte, macazul fiind plasat chiar inainte de intersectia cu B-dul Dacia, inainte de curba in "S" (poza 5-harta 2). Mi se pare totusi ca in noua configuratie a liniilor de tramvai, 5-ul va lua o curba destul de stransa pe Dacia. Nu stiu cum va fi linia, ori pe langa trotuar, ori pe mijlocul bulevardului, deoarece pe Dacia vis-a-vis de noul macaz, se afla si statia RATB pentru liniile 79, 86, 133 si 135 (sens spre Romana). De ce au incercat aceasta noua configuratie ? Eu cred ca este o incercare de fluidizare a traficului, desi dupa parerea mea ar trebui resincronizate si semafoarele. Mai mentionez ca am reprezentat pe harta traseul lui 16 cu linia rosie, si traseul lui 5 cu linia albastra.



Captured 2009-8-16 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.64 kb
 Vizualizat:  de 16367 ori

Captured 2009-8-16 00023.JPG



Captured 2009-8-16 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.6 kb
 Vizualizat:  de 16367 ori

Captured 2009-8-16 00025.JPG



Captured 2009-8-16 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.64 kb
 Vizualizat:  de 16367 ori

Captured 2009-8-16 00024.JPG



Schema macaz initial Piata Gemeni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.51 kb
 Vizualizat:  de 16367 ori

Schema macaz initial Piata Gemeni.jpg



Schema macaz actual Piata Gemeni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.68 kb
 Vizualizat:  de 16367 ori

Schema macaz actual Piata Gemeni.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Mar 10 Mai 2011 20:20:22, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 23:32:22    Titlul subiectului: 115496

Mai prezint cateva poze cu noile macaze. in zona Piata Gemeni, in care se observa sistemul folosit, sine pe traverse inglobate in beton. Sper sa se rezolve problemele cu vibratiile.


Captured 2009-8-16 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00026.JPG



Captured 2009-8-16 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.99 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00028.JPG



Captured 2009-8-16 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.52 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00029.JPG



Captured 2009-8-16 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.63 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00030.JPG



Captured 2009-8-16 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.72 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00031.JPG



Captured 2009-8-16 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.2 kb
 Vizualizat:  de 16366 ori

Captured 2009-8-16 00032.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 16 Aug 2009 23:35:28    Titlul subiectului: 115497

Sa inteleg ca se va schimba pozitia macazului ?

Intre Piata Gemeni si statia Maria Rosseti sinele sunt foarte bune.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 19:05:43    Titlul subiectului: 115541

Macazul va ramane aproximativ tot acolo, dupa aia astia 60 m cat mai merg tramvaiele pana sa se desparta va fi sina incalecata, cum se vede si in poze.
guest a scris:
trebuie sa mentionez faptul ca la curba de la intersectia dintre str. Alecu Russo si B-dul Dacia, sinele au fost schimbate acum cativa ani (pozele 5-6).
Chiar asta primavara s-au schimbat. Lucrari facute noaptea, fara sa afecteze circulatia tramvaielor. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Oct 2009 18:50:11    Titlul subiectului: 118578

Bucatica de strada (Vasile Lascar) din dreptul Pietei Galati, unde 5-ul facea statie a fost inchisa circulatiei, devenind parcare. Solutia are un avantaj si un dezavantaj. Avantajul ar fi rezolvarea cel putin partiala a parcarilor in zona Pietei Galati, dezavantajul ar fi cresterea riscului de blocaj in intersectie datorita celor care vor sa faca stanga (inclusiv tramvaiul 5) de la Piata Galati pe bulevardul Dacia de pe straduta aflata cu 25 de metri mai la stanga. Mai ales ca majoritatea celor care veneau de pe Vasile Lascar, faceau stanga pe bulevardul Dacia. In rest pe str. Alecu Russo nu am mai vazut nici o miscare, o sa merg zilele urmatoare si pe strada Tunari sa vad daca au mai avansat cu lucrarile, ultima oara schimbau retelele edilitare de apa si canalizare.


Captured 2009-10-18 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.44 kb
 Vizualizat:  de 15783 ori

Captured 2009-10-18 00003.JPG



Captured 2009-10-18 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.18 kb
 Vizualizat:  de 15783 ori

Captured 2009-10-18 00004.JPG



Captured 2009-10-18 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.43 kb
 Vizualizat:  de 15783 ori

Captured 2009-10-18 00005.JPG



Captured 2009-10-18 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.85 kb
 Vizualizat:  de 15783 ori

Captured 2009-10-18 00006.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 18 Oct 2009 19:19:50    Titlul subiectului: 118580

Nu inteleg de ce trebuiau sa "ocroteasca" pastila aia triunghiulara unde era o florarie si o mica fantana, acolo se putea face statia de tramvai cu macazele (linia nu mai era "directa" spre viitorului ci trebuia sa faca o mica curba sa se incadreze pe centru) si "bretelele" care dadeau spre Vasile Lascar si Viitorului sa fie lasate traficului. Asa a ramas o singura bucata carosabila unde se vor inghesui tramvaie si masini - cei mai castigati vor fi tot cei care ies spre Mosilor, nu stiu cat de moale o sa le fie celor care vor sa intre din Dacia spre Carol. La o adica noua parcare din fata pietei poate fi reconvertita usor la strada circulabila (cu alti bani). Si in configuratia veche pe linia lui 5 la curba, se lasa uneori cu "meciuri" intre tramvaie si masini.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Oct 2009 20:57:11    Titlul subiectului: 118612

Daca inteleg bine, linia la Pta Galati este mutata pe mijlocul strazii, nu? In locul fostei linii acum este o parcare... ok, pe unde face 5 la stinga? Nu imi dau seama pe nevazutelea... daca imi puteti explica ar fi fain. Smile
Stiti cumva daca mai apoi se apuca de lucrat pe B Vacarescu? Stiu ca starea linii este foarte proasta. Nu ca nu ar fi distractiv, dar deja, se ingroasa gluma Smile.
Intreb pentru ca pentru mine 5 este mijlocul de mers catre si inapoi de la Aeroportul Baneasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 09:18:01    Titlul subiectului: 118642

Nu a fost mutata pe mijlocul strazii, ci are o mica portiune comuna cu 16 pana la bulevardul Dacia, unde 5 va vira la stanga. De la macaz liniile sunt incalecate (macazul l-am reprezentat pe harta cu o mica linie transversala, fiind pe aceeasi locatie cu macazul vechi). Cu rosu este reprezentat traseul lui 16, cu verde deschis este reprezentat traseul lui 5, iar cu negru fostul traseu al lui 5 din dreptul Pietei Galati, unde avea statie-sens spre Sf. Gheorghe (actuala Piata Gemeni Evil or Very Mad ).
Nu cred ca vom mai avea semafoare in intersectie. Pe str. Viitorului, sens spre Piata Galati, chiar in intersectie am vazut indicatoare pentru soferi de cedare a trecerii si mers obligatoriu inainte. Cei care vor sa faca dreapta sau stanga pe bulevardul Dacia vor trebui sa mearga pe Vasile Lascar. A ramas 75 de metri mai sus semaforul de la inersectia dintre bulevardul Dacia si strazile Alecu Russo/Icoanei. Sa vedem daca soluita aleasa este cea optima, cand vor circula din nou tramvaiele 5 si 16 si vom avea trafic mare de masini pe str. Vasile Lascar.
Din cate stiu lucrarile de pe bulevardul Barbu Vacarescu sunt prinse in proiect, dar deoamdata nu este nici o miscare. Cu exceptia curbelor (unde sinele au fost inlocuite acum cativa ani), carea de rulare este intr-o stare destul de proasta, longrinele fiind cam degradate, sinele nemaifiind perfect plane (se poate observa dupa miscarile vagoanelor de tramvai cand acestea merg cu viteza ceva mai mare). De fapt daca stau bine sa ma gandesc, la ora actuala singura lucrare de inlocuire a caii de rulare a tramvaielor din capitala este cea de pe strada Tunari.



untitled1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.85 kb
 Vizualizat:  de 15656 ori

untitled1.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 11:47:02    Titlul subiectului: 118654

Eu unul, inainte sa le dau drumu la liniile astea m-as apuca sa refac si sina dintre Maria Rosseti si Armeneasca. Nu este o portinune mare, se poate realiza in cateva luni.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:05:43    Titlul subiectului: 119311

Lucrarile de modernizare a liniei 5 au avansat ceva mai mult decat m-as fi asteptat. Astfel au inchis de vreo saptamana circulatia pe strada Alecu Russo, unde au inceput sa "atace" longrinele vechi, pe Tunari au turnat fundatia pentru sine, iar pe un sens au pus si sina.
Incep insa sa va prezint cateva poze cu starea infrastructurii de pe bulevardul Dacia, pe portiunea mica de aproximativ 75 de metri, intre intersectia cu str. Vasile Lascar si intersectia cu str. Icoanei/str. Alecu Russo. In ultimii ani aici au fost probleme destul de mari, datorita degradarii caii de rulare, in special a longrinelor, traficul foarte mare de pe bulevard contribuind si el la acest lucru. Cum spuneam si intr-o postare anterioara la acest topic, probleme au aparut la limita de "demarcatie" intre carosabil si longrine (poza 2 si poza 4). Aici inainte era piatra cubica, iar acum mai multi ani au turnat un strat de asfalt peste piatra cubica, care insa se mai vede in anumite portiuni, unde s-a dus asfaltul (pozele 1-2 si pozele 4-8 ). O sa fie partea cea mai dificil de modernizat datorita traficului. Noroc ca sunt mai putin de 100 de metri. Si aici se vor schimba stalpii vechi cu unii metalici, in poza 3 se poate observa fundatia unui viitor stalp.



Captured 2009-11-1 00060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.35 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00060.JPG



Captured 2009-11-1 00062.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.88 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00062.JPG



Captured 2009-11-1 00063.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.53 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00063.JPG



Captured 2009-11-1 00064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.91 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00064.JPG



Captured 2009-11-1 00065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.49 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00065.JPG



Captured 2009-11-1 00067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.9 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00067.JPG



Captured 2009-11-1 00068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.74 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00068.JPG



Captured 2009-11-1 00069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.08 kb
 Vizualizat:  de 15412 ori

Captured 2009-11-1 00069.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:11:14    Titlul subiectului: 119312

Pe strada Alecu Russo au inceput sa scoata longrinele vechi (pozele 1-7). pe ultima portiune, inainte de intersectia cu strada Eminescu, longrinele au fost soase de tot, in locul lor fiind o "minitransee" (poza 8 ). Avand in vedere ca in zona sunt si ceva utilaje, aici este paza permanenta, ca sa nu fie tentati "localnicii" sa ia suveniruri Very Happy


Captured 2009-11-1 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.45 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00006.JPG



Captured 2009-11-1 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.28 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00007.JPG



Captured 2009-11-1 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.71 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00008.JPG



Captured 2009-11-1 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.87 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00009.JPG



Captured 2009-11-1 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.7 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00010.JPG



Captured 2009-11-1 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.83 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00011.JPG



Captured 2009-11-1 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.51 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00012.JPG



Captured 2009-11-1 00013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.55 kb
 Vizualizat:  de 15409 ori

Captured 2009-11-1 00013.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:17:49    Titlul subiectului: 119313

Ei bine, duminica pe 1 noiembrie se lucra de zor pe anumite portiuni a strazii Tunari. Fata de ultima oara cand am facut poze, lucrarile erau avansate, s-au terminat de inlocuit retelele edilitare de curent, apa, canalizare. Pe toata lungimea strazii s-a turnat fundatia pentru viitoarele sine de tramvai. Incep prin a va prezenta cateva poze la inceputul strazii Tunari, in zona intersectiei cu strada Mihai Eminescu si a benzinariei Petrom. Aici inca nu au fost puse sinele, dar erau aduse traversele, asezate in grupuri mari din loc in loc (pozele 1-3 si poza 5).


Captured 2009-11-1 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.62 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Captured 2009-11-1 00022.JPG



Captured 2009-11-1 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.72 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Captured 2009-11-1 00023.JPG



Captured 2009-11-1 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.44 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Captured 2009-11-1 00025.JPG



Captured 2009-11-1 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.31 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Captured 2009-11-1 00027.JPG



Captured 2009-11-1 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.14 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Captured 2009-11-1 00024.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:26:44    Titlul subiectului: 119314

Cam la 150 de metri de la intersectia cu strada Mihai Eminescu am gasit si sina montata (pozele 1-7). Insa in acest caz s-a ales o abordare putin diferita a modernizarii, fata de strada Viitorului. Daca pe stada Viitorului se montau ambele sine de-o data aici vad ca se monteaza sina pe un sens, turnand totodata beton pe banda de circulatie aflata intre sina montata si trotuar (pozele 1-3 si pozele 6-7). Nu sunt de meserie, dar banuiesc ca au ales acest mod de lucru deoarece strada Tunari este mai lata decat strada Viitorului. In poza 8 se pot vedea mai bine cum arata traversele pe care se va pune sina de tramvai.


Captured 2009-11-1 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.78 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00026.JPG



Captured 2009-11-1 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.13 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00028.JPG



Captured 2009-11-1 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.39 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00029.JPG



Captured 2009-11-1 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.25 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00030.JPG



Captured 2009-11-1 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.92 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00031.JPG



Captured 2009-11-1 00034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.73 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00034.JPG



Captured 2009-11-1 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.82 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00035.JPG



Captured 2009-11-1 00036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.97 kb
 Vizualizat:  de 15403 ori

Captured 2009-11-1 00036.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:35:26    Titlul subiectului: 119316

Mergand mai inainte pe strada Tunari am vazut ca s-a turnat primul strat de beton peste sinele de tramvai (poza 1 si pozele 3-6). In poza 7 se poate observa cum arata materialele folosite la antifonare, iar in poza 8 cum arata o prindere a sinei de traversa (s-a turnat partial beton peste ele). Oamenii se plimbau pe langa sinele de tramvai, trotuarele fiind deocamdata impracticabile. Niste copii au incropit un teren de fotbal-tenis, profitand de faptul ca nu este deocamdata trafic.


Captured 2009-11-1 00037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.45 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00037.JPG



Captured 2009-11-1 00038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.12 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00038.JPG



Captured 2009-11-1 00039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.6 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00039.JPG



Captured 2009-11-1 00040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.89 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00040.JPG



Captured 2009-11-1 00041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.71 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00041.JPG



Captured 2009-11-1 00042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.49 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00042.JPG



Captured 2009-11-1 00043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.11 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00043.JPG



Captured 2009-11-1 00046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.18 kb
 Vizualizat:  de 15401 ori

Captured 2009-11-1 00046.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 19:45:13    Titlul subiectului: 119318

In zona intersectiei dintre strada Tunari si sos. Stefan cel Mare sina este montata pe un sens, realizandu-se conexiunea cu sina care vine din intersectie (poza 1 si poza 3). In poza 6 se pot abserva cum arata materialele de cauciuc folosite la antifonare care se aseaza pe pamant, inainte de a se betona. Zona unde o sa fie statia lui 5 deocamdata este de nerecunoscut, trotuarul lipsind (pozele 7-8 ). Au inceput sa apara si aici fundatiile pentru viitori stalpi metalici. Daca se lucreaza in acelasi ritm sper sa fie respectat termenul de executie. Nu stiu cum se va rezolva problema cu parcarile pe Tunari, de obicei se parca pe banda dintre trotuar si sina de tramvai, masinile circuland pe sina.


Captured 2009-11-1 00053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.04 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00053.JPG



Captured 2009-11-1 00054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.37 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00054.JPG



Captured 2009-11-1 00055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.84 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00055.JPG



Captured 2009-11-1 00056.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.76 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00056.JPG



Captured 2009-11-1 00057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.1 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00057.JPG



Captured 2009-11-1 00049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.95 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00049.JPG



Captured 2009-11-1 00050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.31 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00050.JPG



Captured 2009-11-1 00051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.15 kb
 Vizualizat:  de 15398 ori

Captured 2009-11-1 00051.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Noi 2009 17:56:15    Titlul subiectului: 119836

La linia 5 exista o problema. De la Stefan cel Mare pana la aeroport nu fac nimic ? Oricum pe langa ca e degradata linia, pana acum s-au receptionat lucrari numai "cap - coada" si niciodata pe jumatate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2009 20:24:23    Titlul subiectului: 119934

Nu e asa Smile. Lucrarea de pe Viitorului, ce urmeaza sa fie receptionata in scurt timp, e cap-coada tot traseul lui 16? Nu, e doar o portiune. Asa si cu cea de pe Tunari. Dar nu cred ca o sa circule 5 pe Tunari pana nu modernizeaza si linia de pe Barbu Vacarescu pana la Aeroport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2009 23:17:35    Titlul subiectului: 119937

Pe ce va bazati? De ce sa nu ii dea drumul lui 5 pana incep lucrarile pe Barbu Vacarescu? Aveti informatii cum ca lucrarea va incepe imediat dupa ce pe Tunari e gata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 1776
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2009 23:46:50    Titlul subiectului: 119938

Nu are logica, pana acum s-au dat in functiune numai trasee integral modernizate, nu numai pe particele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Noi 2009 21:28:31    Titlul subiectului: 120436

S-ar putea sa fie si problema de finantare stiut fiind faptul ca dupa ce a castigat primaria, Oprescu a taiat finantarea la majoritatea proiectelor incepute pe timpul predecesorului sau. In fine o sa ma documentez mai bine, pana atunci va prezint sumar stadiul lucrarilor pe strazile Alecu Russo si Tunari pe data de 22 noiembrie.
Unde nu s-au scos longrinele, strada Alecu russo a devenit parcare ad-hoc (pozele 1, 3 si 5). In pozele 2 si 4 se pot vedea stadiul in care au ajuns longrinele dupa mai bine de 20 de ani de exploatare.



Captured 2009-11-22 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.67 kb
 Vizualizat:  de 14833 ori

Captured 2009-11-22 00000.JPG



Captured 2009-11-22 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.82 kb
 Vizualizat:  de 14833 ori

Captured 2009-11-22 00001.JPG



Captured 2009-11-22 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.78 kb
 Vizualizat:  de 14833 ori

Captured 2009-11-22 00002.JPG



Captured 2009-11-22 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.39 kb
 Vizualizat:  de 14833 ori

Captured 2009-11-22 00003.JPG



Captured 2009-11-22 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.51 kb
 Vizualizat:  de 14833 ori

Captured 2009-11-22 00005.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Noi 2009 21:32:06    Titlul subiectului: 120437

Pe portiunea de strada situata in apropiere de intersectia cu Mihai Eminescu (dupa ce strada Alecu Russo face curba la dreapta si putin inainte de curba) se inlocuiesc ca de obicei retelele edilitare de apa si canalizare (pozele 1-5). A fost scoasa si linia din centrul intersectiei (poza 6).


Captured 2009-11-22 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.48 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00004.JPG



Captured 2009-11-22 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.44 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00006.JPG



Captured 2009-11-22 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.34 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00007.JPG



Captured 2009-11-22 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.66 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00008.JPG



Captured 2009-11-22 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.61 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00009.JPG



Captured 2009-11-22 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.86 kb
 Vizualizat:  de 14830 ori

Captured 2009-11-22 00010.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 6256
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Noi 2009 21:38:16    Titlul subiectului: 120438

Pe strada Tunari asa cum spuneam nu s-a pus linia pe ambele sensuri, intai pe un fir, pe urma au inceput sa o monteze pe al doilea fir. Pe primul fir au inceput sa puna si primele straturi de beton intre sine. A fost montata partial si linia pe al doilea fir (se opreste cam la 120 de metri de benzinaria de la intersectia dintre str. Tunari si Mihai Eminescu), deocamdata sina doar a fost pusa pe traverse, fara sa se sudeze sinele intre ele.


Captured 2009-11-22 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.19 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00011.JPG



Captured 2009-11-22 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.4 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00012.JPG



Captured 2009-11-22 00014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.41 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00014.JPG



Captured 2009-11-22 00015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.37 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00015.JPG



Captured 2009-11-22 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.81 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00016.JPG



Captured 2009-11-22 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.9 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00019.JPG



Captured 2009-11-22 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.95 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00020.JPG



Captured 2009-11-22 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.07 kb
 Vizualizat:  de 14828 ori

Captured 2009-11-22 00022.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 22 Noi 2009 21:46:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 1 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community