Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare a liniei 5
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ByOnu



Data înscrierii: 20/Mar/2010
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 22:02:54    Titlul subiectului: 162866

guest a scris:
La propietarul ala ma refeream cu apelativul nebun fiindca omul chiar asta este.
E doar un om distrus de sistem, nu e nebun.

In fine, din cate am inteles -ca asta ma intrebam si eu- RATB-ul n-a primit toate aprobarile necesare pentru ca tramvaiul sa intoarca pe californian.

Parca vad ca o sa astepte sa fie terminat terminalul inaine ca vre-un tramvai sa traverseze podul cu calatori -- adica nu o sa mai foloseasca californianul.

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 04:09:37    Titlul subiectului: 162885

andrei11 a scris:
E un "i" si un "ț".
Trebuie rezolvate amandoua deodata.
"i" - ul e capul de la Baneasa care trebuie rezolvat logic, pe cale de consecinta asa cum e in proiect.
Logic, dupa logica asta, strada mea ar fi fost mai lata cu 4 metri fix pe lungimea unei singure proprietati, "asa cum e in proiect". De ce nu a fost asa? Pentru ca nu avea cum. Nu e vina proprietarului ca unii au facut un proiect durandu-i in pix de proprietatile afectate. Sigur, de rezolvat trebuie rezolvat, iar diferenta de bani poate o scoate autorul marteului proiect facut in stil comunist: luam cu japca si despagubim cu sita, peste 10 ani, daca mai avem pe cine.

andrei11 a scris:
"ț" - ul reprezinta portiunea nemodernizata a traseului. Acest ultim aspect trebuie rezolvat urgent. Linia pe alocuri arata foarte groaznic. Pe unde nu arata foarte groaznic arata groaznic.
Asta este dupa parerea mea o prioritate. Nu inteleg de ce nu au inceput de la Stefan cel Mare si sa continue treptat pana la capat. Acum, dupa ce o sa reuseasca intr'un final sa faca ceva cu rondul ala, o sa opreasca din nou circulatia cand incepe modernizarea restului liniei.

O alta solutie ar fi fost refacerea liniei asa cum a fost inainte. Atunci exista un macaz si o linie care mergea inainte dupa ce linia principala intra in rond, iar linia cealalta intra pe partea de iesire. Nu ar fi fost mai bine sa o fi pus si pe aceea si kalifornianul ar fi fost pe strada pe care linia revine in bulevard si nu pe bulevard, pana se rezolva problemele astea imobiliare?

ByOnu a scris:
guest a scris:
La propietarul ala ma refeream cu apelativul nebun fiindca omul chiar asta este.
E doar un om distrus de sistem, nu e nebun.
Aici o sa dau putin in off-topic, dar am intalnit multe cazuri de oameni cu temperament coleric adusi in stare de "nebunie" de catre "sistem". Chiar am asistat la un caz, dar de data asta adversarul sau avea (mai multa) dreptate. Totusi, este trist ca in tara asta iti afli dreptatea dupa ce "suni pe cineva" la politie, la primarie &c. Iar daca n'ai dreptate, faci la fel si o obtii. In ambele cazuri, celalalt vorbeste singur si e luat de nebun. In cazul pe care il stiu, "nebunul" era de fapt cam betiv, dar oricum, e trist. Mi-a displacut modul in care celalalt, altfel o persoana onorabila si care cred ca avea dreptate in acel caz, a facut uz cam ostentativ de relatii ca "sa-l linisteasca" pe "nebun".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 09:01:37    Titlul subiectului: 162887

Revazand postarile anterioare, mi-am adus aminte ca s-a discutat despre aceasta problema la iRealitateaTV in luna aprilie 2012 (mesaj id#155255)

Citat:
La emisiunea "Made in Romania" de pe iRealitateaTV, invitat a fost primarul Oprescu! Intrebat la ce se intampla cu pasajul Aerogarii, Oprescu a vorbit si despre terminalul tramvaiului 5 de la Aeroportul Baneasa. A spus ca se intentioneaza sa se faca si o parcare, ceva gen "park&ride", soferii sa lase masina acolo, si sa ia tramvaiul spre centru sau spre statia de metrou de la Aurel Vlaicu. Dar ... totul este blocat, din punct de vedere juritic din cauza acelui propietar care s-a intins gardul peste sina de tramvai si se pare ca are acte de propietate asupra acelui teren. Comentatoarea a pus o intrebare pe care o pun si eu: "-Suntem ca in filmele cu prosti ?"

Au trecut 10 luni de atunci si nu s-a miscat nimic. Acum stau sa ma intreb, asta a fost motivul pentru care a aparut aceasta noua statie, Piata Baneasa, care nu era inainte de modernizare ? Este foarte aproape de terminalul de la Aeroport Baneasa, si destul de aproape, dupa statie au facut acel macaz provizoriu (prezentat cu doua mesaje mai sus-pe pagina anterioara a topicului).
Sa vedem cum arata statia de la Piata Baneasa (pozele 1-5). "Mobilierul" statiei a scapat inca de vandalizare (poza 3). Ca element de noutate avem camere de luat vederi, amplasate la capatul refugiului de statie (poza 4).



Captured 2013-2-20 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.54 kb
 Vizualizat:  de 5452 ori

Captured 2013-2-20 034.jpg



Captured 2013-2-20 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.66 kb
 Vizualizat:  de 5452 ori

Captured 2013-2-20 035.jpg



Captured 2013-2-20 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.33 kb
 Vizualizat:  de 5452 ori

Captured 2013-2-20 036.jpg



Captured 2013-2-20 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.18 kb
 Vizualizat:  de 5452 ori

Captured 2013-2-20 037.jpg



Captured 2013-2-20 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.54 kb
 Vizualizat:  de 5452 ori

Captured 2013-2-20 038.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 22 Feb 2013 09:28:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 09:17:05    Titlul subiectului: 162888

Intre terminal si statia Piata Baneasa (cu exceptia macazului provizoriu care a fost delimitat cu balize) linia de tramvai este folosita pe post de parcare (gratis). Mai sus de statia Piata Baneasa, nu mai sunt masini pe sina. Dupa cum arata sinele, se pare ca au mai circulat tramvaie pe ea (pozele 1-2). Desi, initial, se spunea ca o sa fie borduri care o sa delimiteze linia de tramvai de carosabil, in realitate nu este asa. Toata linia este inaltata cam cu 5 cm, fata de strada. Oarecum sistemul seamana cu cel de pe Bulevardul Tmisoara, portiunea cuprinsa intra intersectia cu B-dul Vasile Milea si Razoare (poza 7).

Statia Apicola modernizata, este pe acelasi amplasament cu statia veche (pozele 3-6).



Captured 2013-2-20 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.93 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 039.jpg



Captured 2013-2-20 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.83 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 040.jpg



Captured 2013-2-20 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.44 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 041.jpg



Captured 2013-2-20 042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.64 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 042.jpg



Captured 2013-2-20 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.09 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 043.jpg



Captured 2013-2-20 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.41 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 044.jpg



Captured 2013-2-20 046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.23 kb
 Vizualizat:  de 5451 ori

Captured 2013-2-20 046.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 09:26:43    Titlul subiectului: 162889

Faptul ca linia este inaltata cu cativa centimetri fata de strada, nu ii impiedica pe soferi sa mearga peste ea (poza 1). Pe pod (care a fost modernizat si consolidat) linia este putin mai inalta (cam cum 10 cm-pozele 4-5). Nici acest lucru nu ii impiedica pe soferi sa o ia pe linie. Problema traficului de pe bulevardul Aerogarii, tot nu a fost rezolvata. Aceleasi blocaje la intersectia cu Nicolae Caranfil si mai sus la intersectia cu Sos. Bucuresti-Ploiesti, unde, in orele de varf se formeaza o coloana lunga de masini, uneori pana la pasajul Baneasa.
Reteaua de contact a fost montata pana in zona macazului provizoriu. Nu stiu care este motivul pentru care 5-ul nu circula macar pana la Piata Baneasa, pana la rezolvarea situatiei de le terminal.
In concluzie, ma intreb, de ce s-au cheltuit acesti bani ? Ca sa se transforme terminalul de la Aeroportul Baneasa in............parcare cu plata ???
Si, parafrazand-o pe comentatoarea de la iRealitateaTV, intreb si eu acelasi lucru: "-Noi chiar suntem in filmele cu prosti ???".



Captured 2013-2-20 047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.02 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 047.jpg



Captured 2013-2-20 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.33 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 048.jpg



Captured 2013-2-20 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.47 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 049.jpg



Captured 2013-2-20 050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.66 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 050.jpg



Captured 2013-2-20 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.71 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 051.jpg



Captured 2013-2-20 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.54 kb
 Vizualizat:  de 5449 ori

Captured 2013-2-20 053.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 21:53:45    Titlul subiectului: 162899

[quote="Trix"]
andrei11 a scris:


O alta solutie ar fi fost refacerea liniei asa cum a fost inainte. Atunci exista un macaz si o linie care mergea inainte dupa ce linia principala intra in rond, iar linia cealalta intra pe partea de iesire. Nu ar fi fost mai bine sa o fi pus si pe aceea si kalifornianul ar fi fost pe strada pe care linia revine in bulevard si nu pe bulevard, pana se rezolva problemele astea imobiliare?

.


Deci a existat linia si nu a fost doar o parere, a fost folosita ea sau pentru ce s-a realizat?
Daca ramanea acea bretea se putea pune californianul si prelungita o linie pe langa proprietatea omului pentru stocare.

Sa n-o fi avut in vedere pentru un capat cu bidirectionale ce nu s-a mai concretizat, intre timp finalizandu-se bucla, dar linia a ramas. Sau poate ca au avut in plan ducerea liniei si crearea unei bucle langa aeroport, plan poate de asemenea abandonat.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2013 23:31:46    Titlul subiectului: 162906

In imaginea de mai jos se observa si linia despre care vorbeam. Nu stiu care a fost scopul ei. Este posibil ca rondul sa fi fost realizat mai tarziu si sa fi circulat siameze pe linia 5.
Se mai observa si o linie secundara in rond. A mai fost ea refacuta acum sau nici nu s'a intrat pe acolo din cauza problemelor cu terenurile?



Tramvai1993.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  5.72 kb
 Vizualizat:  de 5391 ori

Tramvai1993.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 02:12:27    Titlul subiectului: 162908

In imaginile postate pe pagina anterioara se vede ca nu a mai fost refacuta. Nu stiu daca mai avea macaz inainte de statia de urcare; mi-o amintesc ca se termina pur si simplu inainte ca tramvaiul sa intre in statia de urcare si nu avea alt macaz decat cel de unde tramvaiul vira sa intre in capat din bulevard. Mereu ma intriga ce au vrut cu linia aia. In iunie 1987 s-a dat in functiune linia (starea in care s-ar fi aflat capatul la acea vreme este un amanunt, important era ca tramvaiul ajungea pana la Aeroport), cu tramvaie V3A normale - pe langa linia 5, a mai intors si 50 (Baneasa - Faur poarta 4, suspendat in momentul realizarii liniei de pe Tunari).

Linia respectiva sa nu fie ca cea de la CET Vest, un fel de linie de fuga, pe care se poate gara temporar un tramvai - cam greoi sa-l dai cu spatele din zona statiei de urcare pana la macaz apoi sa intri cu el in bucla. Sa, cum am mai zis, preconizau o bucla in vecinatatea aeroportului, cu acces facil la statia autobuzelor de pe soseaua Bucuresti-Ploiesti, dar care nu s-a mai realizat, preferandu-se bucla prin strada Gratioasa - ar fi singura explicatie pentru acel fir, lasat totusi pe pozitie.



terminus.jpg
 Descriere:
Sa fi avut de gand asa ceva?
 Mărime fișier:  620.95 kb
 Vizualizat:  de 5370 ori

terminus.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 99
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 02:56:45    Titlul subiectului: 162909

guest a scris:
Intre terminal si statia Piata Baneasa (cu exceptia macazului provizoriu care a fost delimitat cu balize) linia de tramvai este folosita pe post de parcare (gratis). Mai sus de statia Piata Baneasa, nu mai sunt masini pe sina. Dupa cum arata sinele, se pare ca au mai circulat tramvaie pe ea (pozele 1-2). Desi, initial, se spunea ca o sa fie borduri care o sa delimiteze linia de tramvai de carosabil, in realitate nu este asa. Toata linia este inaltata cam cu 5 cm, fata de strada. Oarecum sistemul seamana cu cel de pe Bulevardul Tmisoara, portiunea cuprinsa intra intersectia cu B-dul Vasile Milea si Razoare (poza 7).

Statia Apicola modernizata, este pe acelasi amplasament cu statia veche (pozele 3-6).


Vezi ca stati apicola este modificata inainte era in paralel acum este "diferentiata", daca te uiti la poza a3 a ta la fel a ramas doar refugiul din stanga cel din dreapta a fost facut recent.
Nu ma poti contrazice ca am invatat in Henri Coanda si am trecut timp de 4 ani pe acolo Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 09:45:05    Titlul subiectului: 162910

De acord cu capatul de linie desenat de rosetti, numai cu un asemenea cap de linie se explica bucatile de linie nefolosite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 12:49:39    Titlul subiectului: 162911

costy92 a scris:
Vezi ca stati apicola este modificata inainte era in paralel acum este "diferentiata", daca te uiti la poza a3 a ta la fel a ramas doar refugiul din stanga cel din dreapta a fost facut recent.

Da, m-am inselat in legatura cu statia Apicola !
Referitor la refugiile de statie, sunt similare cu cele de pe celelalte linii modernizate.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2013 23:57:40    Titlul subiectului: 165261

Desi lucrarile sunt terminate de aproape un an iar pe data de............7 noiembrie 2012 se facuse o proba cu un tramvai (mesaj id#160412), cei de la RATB au dat un comunicat in care spun ca lucrarile la calea de rulare de pe b-dul Aerogarii au avansat. Breee, ce paziti acolo, lucrarile au fost finalizate inca din luna........mai, 2012 Laughing Laughing Laughing

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11788&start=125

Abia de azi, tramvaiele circula pana la Piata Baneasa.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=294

Citat:
Traseul liniei 5 va fi prelungit până la Piața Bǎneasa

Ca urmare a avansării lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor de pe Bd. Aerogării, proiect coordonat de Primǎria Municipiului București, începând cu data de 20.06.2013, linia 5 de tramvaie va funcționa între Piața Sf. Gheorghe și Piața Bǎneasa.
Tramvaiele vor circula de la Piața Sf. Gheorghe pe Str. Lipscani, Calea Moșilor, Str. Armand Cǎlinescu, Str. Vasile Lascǎr, Bd. Dacia, Str. Alecu Russo, Str. Tunari, Str. Barbu Vǎcǎrescu, Str. Cpt. Aviator Alexandru Șerbǎnescu, Bd. Aerogării, până la Piața Bǎneasa unde vor întoarce.
Începând cu aceeași dată, linia navetă de autobuze 605 se desființează.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2013 03:12:38    Titlul subiectului: 165264

Linia 5 ramane singura care rebruseaza Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2013 07:50:54    Titlul subiectului: 165265

Da, nici pana acum nu au rezolvat problema de la terminal, unde acel om si-a pus gardul, dupa sina de tramvai.......
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Iul 2013 21:04:30    Titlul subiectului: 165784

Am circulat azi cu 5 pana la Piata Baneasa. Alta viata pe infrastructua cea noua. Am vazut ca au pus pe borduri un fel de "ochi de pisica", pentru ca sa nu dea soferii noaptea in bordura de langa linia de tramvai. Sinele de tramvai nu sunt cu mult inaltate deasupra carosabilului, cam cum este pe bulevadul Timisoara intre intersectia cu Vasile Milea si Razoare.
Pe Barbu Vacarescu, intre Ceaicovski si Verdi a aparut o noua restrictie de viteza, de 10 km/ora, probabil din cauza infrastructurii aflata in stare destul de proasta.
Cateva poze de la Piata Baneasa.



18 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.19 kb
 Vizualizat:  de 4856 ori

18 iulie 004.jpg



18 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.02 kb
 Vizualizat:  de 4856 ori

18 iulie 005.jpg



18 iulie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.19 kb
 Vizualizat:  de 4856 ori

18 iulie 006.jpg



18 iulie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.93 kb
 Vizualizat:  de 4856 ori

18 iulie 008.jpg



18 iulie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.09 kb
 Vizualizat:  de 4856 ori

18 iulie 009.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 99
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2015 04:33:20    Titlul subiectului: 183021

Ce se mai aude despre capatul tramvaiului???
Sunt sanse sa i se dea drumu la tramvai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2015 19:39:55    Titlul subiectului: 183026

Tramvaiul tot la Piata Baneasa intoarce. Ar trebui intrebati cei de la primarie despre situatia de acolo.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community