|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2015 22:32:50 Titlul subiectului: |
178613 |
|
Desi Henri Coanda Expres nu mai circula se pare ca la PO care ii poarta numele opresc toate personalele dar si doua accelerate (IR) care merg la Galati (pozele 1-3). Se pare ca aceasta halta este mai la indemana locuitorilor din Balotesti decat gara principala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.35 kb |
Vizualizat: |
de 15157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.72 kb |
Vizualizat: |
de 15157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.6 kb |
Vizualizat: |
de 15157 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2015 22:35:10 Titlul subiectului: |
178614 |
|
Azi am avut o delegatie in Braila. Ocazie cu care am vazut ca a fost modernizata gara. S-au reamenajat peroanele pentru liniile 1-3, s-a modernizat cladirea principala a garii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.2 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.29 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.26 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.38 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.41 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.51 kb |
Vizualizat: |
de 15156 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2015 22:37:28 Titlul subiectului: |
178615 |
|
Fata de alte gari modernizate, am vazut si ascensor pentru persoanele cu dizabilitati, asa cum este si in Bucuresti, la metrou. Acum nu am vazut daca aceste ascensoare sunt functionale sau nu, asta poate ma lamuresc userii braileni.
De asemenea, peroanele modernizate sunt inaltate (pozele 1-2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.63 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.23 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.7 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.29 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.42 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.9 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.95 kb |
Vizualizat: |
de 15155 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2015 22:39:39 Titlul subiectului: |
178616 |
|
Acum cateva imagini "aeriene" luate de pe pasarela. Se pot vedea peroanele amenajate pentru liniile 1-3. Pentru restul de linii (de la 4 la 14) se pare ca CFR-ul agreewaza solutia "green-track"
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.19 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.54 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.32 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.68 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.01 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.81 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.74 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.39 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2015 22:41:24 Titlul subiectului: |
178617 |
|
Ultimele poze sunt cu exteriorul si interiorul cladirii principale a garii din Braila. Dupa parerea mea personala, gara arata bine. Daca te uiti la cosurile de gunoi ai impresia ca suntem undeva prin occident. Sa vedem cat de mult o se se pastreze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.54 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.36 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.29 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.95 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.91 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Ian 2016 21:52:00 Titlul subiectului: |
183432 |
|
Astazi in Gara Mare din Iasi trenurile au fost anuntate cu semnal modificat, fiind cantate primele doua versuri ale Horei Unirii. Trenul IR 1663 (Bucuresti Nord - Vaslui - Iasi) a plecat la ora 12 din Bucuresti tras de locomotiva tricolora 473-004. De la Tecuci garnitura a fost trasa pana in gara Nicolina de o locomotiva diesel, care a fost apoi decuplata, trenul fiind adus de la Nicolina pana in Gara Mare cu tractiune electrica de catre locomotiva tricolora. Trenul a intrat in gara Iasi la ora 19:04, cu 18 minute intarziere (din cauza unei opriri neplanificate dupa Tecuci si a manevrelor suplimentare facute la Tecuci si Nicolina pentru locomotiva tricolora), in acordurile Horei Unirii, care a fost redata in intregime. Felicitari celor care au organizat cum trebuie aceasta actiune de Ziua Unirii Principatelor!
Locomotiva tricolora va pleca inapoi spre Bucuresti la ora 22:38, tractand, de asemenea, simbolic, trenul "Prietenia" Chisinau - Iasi - Bucuresti. Vom fi la gara si cu aceasta ocazie.
Video: https://www.facebook.com/cristina.albu.radu.czech/videos/966236510096067/?permPage=1
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.82 kb |
Vizualizat: |
de 14678 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.88 kb |
Vizualizat: |
de 14678 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.36 kb |
Vizualizat: |
de 14678 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.57 kb |
Vizualizat: |
de 14678 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.96 kb |
Vizualizat: |
de 14678 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Ian 2016 23:35:47 Titlul subiectului: |
183436 |
|
Locomotiva tricolora 473 004 a plecat la 22:38 din Iasi, tractand spre Bucuresti trenul "Prietenia", IR 401 Chisinau - Iasi - Bucuresti Nord. A fost un 24 Ianuarie special, plin de simboluri si axat pe dorinta de Unire, de aducere a Basarabiei acasa.
Video: https://www.facebook.com/cristina.albu.radu.czech/videos/966281660091552/?permPage=1
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.41 kb |
Vizualizat: |
de 14666 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Ian 2017 14:17:09 Titlul subiectului: |
188039 |
|
Gara din Constanta nu are multe in schimb, in interiorul garii avem.........palmieri. Oare vor sa transforme gara in gradina botanica ?
Alta chestie amuzanta, cu panoul care anunta plecarile de la Gara de Nord, cel de la intrarea in gara dinspre Calea Grivitei. Dupa cum putem observa, trenul IR 1822, a intrat in CO (concediu de odihna)
Primele doua poze cu exteriorul garii din Constanta, urmatoarele doua poze cu interiorul garii din Constanta, ultima poza cu tabela defecta de la Gara de Nord.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.56 kb |
Vizualizat: |
de 13471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.93 kb |
Vizualizat: |
de 13471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.93 kb |
Vizualizat: |
de 13471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.02 kb |
Vizualizat: |
de 13471 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.07 kb |
Vizualizat: |
de 13471 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Mai 2017 15:16:23 Titlul subiectului: |
190114 |
|
Made in Romania: http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/gara-din-romania-prin-care-nu-mai-trece-niciun-tren-de-8-ani-dar-are-4-angajati-si-a-fost-renovata-cu-1-milion-de-euro.html
Citat: | Gara din Romania prin care nu mai trece niciun tren, dar are 4 angajati si a fost renovata cu 1 mil. de euro. Reactia CFR
O localitate din Maramures, de la granita cu Ucraina, ofera un exemplu despre modul in care se fac investitii in Romania. In cazul de fata este vorba de CFR, compania de stat care are probleme financiare inca de la infiintare.
Gara din comuna Campulung de Tisa, din Maramures, a fost inchisa in urma cu 8 ani, pentru simplul motiv ca prin localitate nu mai trece niciun tren, dar, cu toate acestea, in aceasta perioada a avut patru angajati - impiegati de miscare. Mai mult, acum trei ani, adica la cinci ani dupa ce a fost inchisa, gara a fost modernizata, pentru a raspunde cerintelor europene. Potrivit graiul.ro, investitia depaseste 1 milion de euro.
Localnicii sunt contrariati... Nu inteleg de ce s-au mai cheltuit banii daca gara nu foloseste nimanui. La fel si autoritatile locale.
"Comuna are gara. Acum 20 de ani functiona cursa regulata de tren, fiind doua-trei pe zi cu plecare de aici in Sighetu Marmatiei. De asemenea, au fost si trenuri de marfa, pe vremea cand inca era Uniunea Sovietica. De cand a ramas Ucraina a fost chiar si mic trafic de persoane, de aici la ucraineni. Acum este inchisa complet circulatia pe aceasta linie.
a mai mult, dupa ce s-a inchis traficul, la vreo doi-trei ani, s-a facut o investitie de cel putin un milion de euro la gara, pentru a corespunde standardelor Schengen. Toata lumea asteapta trenul, numai ca el nu soseste! De asemenea, exista un sef de gara si personal care deserveste gara prin care nu trece nici un tren. Urmatoarea statie de la noi ar fi in Ucraina.
Daca s-ar deschide traficul pe acest tronson, s-ar putea ajunge mult mai repede in Europa, la Budapesta, Viena. In urma cu doi ani, in Mersul trenurilor era o legatura Sighet-Budapesta, dar prin Cluj-Napoca, deci un ocol foarte mare si faceai cam 16 ore in mers. Asa, pe aici, timpul s-ar reduce poate la 10 ore. Acest lucru si-ar aduce aportul la dezvoltarea economica a localitatii", a spus viceprimarul Mihai Rudolf Lemak.
Viceprimarul spune ca economia zonei ar fi ajutata enorm daca traficul feroviar si gara ar fi redeschise.
"Trebuie facute demersuri pentru deschiderea acestei cai de acces pe linia ferata. Nu numai noi ca si comuna am dori acest lucru, ci am inteles ca sunt si mari agenti economici ce se ocupa cu prelucrarea lemnului in zona, care ar dori sa-si aduca materia prima pe calea ferata din Ucraina, sau chiar sa duca produse finite cu trenul de aici. Nici transportul de persoane nu este exclus din ecuatie, fiind nevoie si de acesta", a mai declarat Lemak pentru graiul.ro.
Cei patru angajati, care lucreaza pe ture, se ocupa de intretinerea obiectivului. Sunt constienti ca se afla intr-o situatie neobisnuita, dar spun ca nu este vina lor.
Dupa aparitia informatiei in presa, compania CFR a dorit sa faca urmatoarele precizari:
"In vederea indeplinirii masurilor si actiunilor necesare respectarii angajamentelor pentru aderare la spatiul Schengen, Romania a adoptat Strategia nationala privind aderarea la spatiul Schengen, document care contine directiile de actiune ale autoritatilor si institutiilor cu responsabilitati in domeniu. Astfel, conform Memorandumului nr. 118/437 din 26.06.2009 incheiat intre ministerele implicate – Ministerul Transporturilor, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Afacerilor Interne si Ministerul Afacerilor Externe - s-a dispus amenajarea statiilor de cale ferata de frontiera pentru indeplinirea conditiilor tehnice prevazute in Planul de Actiuni pentru Implementarea Strategiei Nationale de Management Integrat al Frontierei de Stat, gara Campulung la Tisa, reprezentand un obiectiv strategic al infrastructurii terestre, la frontiera cu Ucraina.
Mentionam de asemenea ca prin acest punct de frontiera doar Caile Ferate din Ucraina au asigurat tansport feroviar de calatori pana in anul 2006, an din care nu au mai solicitat transport, iar traficul de marfa a fost operational pana in anul 2014. Statia de cale ferata Campulung la Tisa este statie de frontiera deschisa pentru solicitarile de trafic feroviar. Valoarea investitiei este 2,2 mil lei, alocatie de la bugetul de stat". |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iun 2017 08:10:22 Titlul subiectului: |
190790 |
|
Peroanele garii din Constanta, una din cele mai importante gari din tara si principala gara a litoralului (practic, cartea de vizita a litoralului si nu numai) arata intr-o stare jalnica (foto 1).
Parca ar fi o gara oarecare dintr-o comuna, nu una din principalele gari ale tarii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.75 kb |
Vizualizat: |
de 12940 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Apr 2018 11:56:38 Titlul subiectului: |
194305 |
|
Gara Busteni, modernizata o data cu lucrarile de la calea ferata din perioada 2007-2011 arata dezolant. Pasajul de subtraversare a liniilor a ajuns un WC public. Peretii pasajului sunt "pictati" cu fel si fel de "declaratii de dragoste" si alte tampenii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.36 kb |
Vizualizat: |
de 12203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.58 kb |
Vizualizat: |
de 12203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.69 kb |
Vizualizat: |
de 12203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.01 kb |
Vizualizat: |
de 12203 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Apr 2018 11:57:43 Titlul subiectului: |
194306 |
|
Alt lucru pe care nu il inteleg, de ce nu au facut scari rulante cand au modernizat pasajul.
Cei care vin cu ditai mai valizele, trebuie sa dea o adevarata "proba de indemanare" sa urce&coboare scarile pasajului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.41 kb |
Vizualizat: |
de 12202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.39 kb |
Vizualizat: |
de 12202 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Mai 2018 14:41:03 Titlul subiectului: |
195109 |
|
S-a modernizat in sfarsit si gara de Nord. Vinerea trecuta am vazut afisaje electronice, la fiecare peron.
Vineri erau in teste, duminica functionau.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.37 kb |
Vizualizat: |
de 11976 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.55 kb |
Vizualizat: |
de 11976 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Iun 2018 13:20:24 Titlul subiectului: |
195542 |
|
S-au schimbat si tabelele de la Sosiri&Plecari. Cam tarziu s-au modernizat cei de la Gara de Nord.
Ca un amanunt interesat, priviti cate minute a adunat trenul care venea de la Arad.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.83 kb |
Vizualizat: |
de 11772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.77 kb |
Vizualizat: |
de 11772 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.83 kb |
Vizualizat: |
de 11772 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Oct 2018 08:40:28 Titlul subiectului: |
196567 |
|
Mica gara din Videle se anima in orele diminetii precum si dupa masa. Marea majoritate a locuitorilor, care inca nu se afla la varsta pensionarii, lucreaza in capitala.
Cand m-am dus la Craiova, miercurea trecuta (26 septembrie), cam jumatate din calatorii trenului IR 1593 (care circula in regim de accelerat, dar costa cat personalul) au coborat la Videle. La Rosiorii de Vede au coborat cam o treime. Spre Craiova mai ramasesera in tren mai putin din numarul de calatori care au plecat din Gara de Nord.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.31 kb |
Vizualizat: |
de 10939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.38 kb |
Vizualizat: |
de 10939 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:15:09 Titlul subiectului: |
197982 |
|
Iar revine in atentia mass-media ideea mutarii Garii de Nord inspre..........periferie ???
http://www.b365.ro/primarul-sectorului-1-trebuie-odata-si-odata-sa-mutam-gara-de-nord-cfr-ar-castiga-bani_260048.html
Citat: | Primarul Sectorului 1: Trebuie, odată și odată, să mutăm Gara de Nord. CFR ar câștiga bani
Daniel Tudorache, primarul Sectorului 1 al Capitalei, a declarat că este în favoarea mutării Gării de Nord la periferia Bucureștiului, prin această mișcare fiind posibilă eliberarea unei mari suprafețe vasta de teren, ocupată in prezent de sine.
„Din cauza liniilor de cale ferată care duc spre Gara de Nord, Sectorul 1 este tăiat în două, accesul dintr-o parte în alta făcându-se doar prin două poduri. Vorbim de o suprafață de teren foarte mare și foarte valoroasă. Gândiți-vă, dacă CFR ar muta gara, cu sprijinul nostru, ar putea să vândă acest teren și să câștige bani buni pentru investiții. Automat, Gara de Nord ar ramane în picioare, ar fi modernizată și ar fi un muzeu. Nu și-a pus nimeni niciodată problema să dărâme Gara de Nord", a spus Tudorache, într-un interviu pentru DCNews.
Primarul Sectorului 1 a precizat că trebuie să vină și acest moment al deciziei mutării Gării de Nord.
„Trebuie, odată și odată să ne concentrăm asupra acestui proiect și să mutăm gara", a adaugat Tudorache la DCNews.
Proiectul a fost adus în atenția opiniei publice și în urma cu câțiva ani și ar consta în mutarea gării înspre Basarab sau cât mai mult înspre marginea Capitalei. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:28:30 Titlul subiectului: |
197990 |
|
Eu știam că linia de tren desparte sectorul 1 de 6, nicidecum să-l împartă în două. Cum se și zice, terenul acela face mulți bani.
Chestia cu muzeul nu cred că o să țină. La cum se face conservarea la noi...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 20:15:04 Titlul subiectului: |
198006 |
|
Sa vedem cum arata o gara regionala, in Ungaria, la 40 km, departare de Budapesta, pe ruta Budapesta Deli-Szekesfehervar.
Cu cinci minute inainte sa vina trenul, in fata garii au venit doua autobuze, care leaga gara de satele din jur.
De asemenea, daca va uitati pe harta, reteaua de cai ferate a Ungariei este foarte densa.
Pana sa vina trenul, a trecut un marfar care avea o viteza de..........100 km/ora.
In general, liniile sunt modernizate in jumatatea vestica a Ungariei (spre Austira), dar mai au de lucru in partea estica a tarii.
Difera putin fata de garile Crivina sau Peris, de la noi din tara, de exemplu ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.93 kb |
Vizualizat: |
de 9932 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.61 kb |
Vizualizat: |
de 9932 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.62 kb |
Vizualizat: |
de 9932 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.62 kb |
Vizualizat: |
de 9932 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Ian 2019 11:19:39 Titlul subiectului: |
198248 |
|
Precizarea CFR-ului, la ideea "nastrusnica" a primarului sectorului 1 de a muta gara la periferie. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Mutare Gara de Nord din București. Reacția oficială a CFR
Înaintea Anului Nou, primarul sectorului 1 al Capitalei, Daniel Tudorache, a repus în discuție mutarea Gării de Nord din București spre periferie. La solicitarea realitatea.net, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a venit cu un răspuns.
Cu doar un an și jumătate înainte ca Bucureștiul să fie unul dintre cele 12 orașe care vor găzdui meciuri la EURO 2020, s-a repus pe tapet problema mutării Gării de Nord din București.
Totul, în contextul în care se ia în calcul construirea liniei de cale ferată care să unească aeroportul Otopeni - Henri Coandă de București, pentru a simplifica traficul suporterilor străini care vor veni în Capitală, în vara lui 2020, pentru Campionatul European de fotbal.
"Din cauza liniilor de cale ferată care duc spre Gara de Nord, Sectorul 1 este tăiat în două, accesul dintr-o parte în alta făcându-se doar prin două poduri. Vorbim de o suprafață de teren foarte mare și foarte valoroasă.
Gândiți-vă, dacă CFR ar muta gara și ar vinde acest teren, ar câștiga bani buni pentru investiții. Automat, Gara de Nord ar rămâne în picioare și ar fi transformată în muzeu. Nu și-a pus nimeni, niciodată, problema ca aceasta să dispară. Dar toate liniile care taie în două Sectorul pot fi desființate, iar terenul poate fi folosit.
Trebuie, odata si odata, sa ne concentrăm asupra acestui proiect și să mutăm gara" au fost afirmațiile făcute de primarul Sectorului 1 al Capitalei, Daniel Tudorache, pentru dcnews.ro, cu doar câteva zile înaintea Anului Nou.
La solicitarea realitatea.net, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a venit cu un răspuns pe care îl redăm integral:
"La momentul de față, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, în calitate de administrator al infrastructurii feroviare, nu are în plan mutarea Gării de Nord de pe amplasamentul existent, însă putem menționa că relocarea stației ar implica nu numai mutarea acesteia, ci și mutarea tuturor unităților feroviare cu anexe, din care amintim:
- Depoul București Călători (cel mai mare depou de locomotive din România;
- Stația CF București Grivița (cea mai mare stația tehnică din România);
- Revizia de vagoane București Grivița;
- Remiza de locomotive București Basarb;
- Stația tehnică București Basarab;
- o serie de alte unități feroviare
Menționăm că mutarea Gării de Nord într-o zona periferică a Capitalei ar implica o pierdere majoră de călători, datorată lipsei de accesibilitate la mijloacele de transport în comun, precum și relocarea stației București Triaj (cel mai mare triaj din România).
De asemenea facem precizarea că mutarea Gării de Nord presupune o acțiune de mare anvergură, care ar implica costuri majore și ar trebui stabilit cine își asumă aceste costuri". |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 10 Ian 2019 12:22:17 Titlul subiectului: |
198250 |
|
Bine că nu s-au lăsat fraieriți cei de la CFR, că altfel cine știe ce avea să se întâmple cu Gara de Nord. Cum am spus: calea ferată nu taie sectorul 1 în două, ci desparte sectorul 1 de sectorul 6.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 10 Ian 2019 12:31:23 Titlul subiectului: |
198255 |
|
Hai sa fim relisti un pic si sa ne gandim cand postam. Mutarea Garii de Nord ar insemna sute de milioane de euro cheltuite, chiat peste un miliard. La periferie nu exista infrastructura de transport.
Tendinta in vest este sa fie cat mai in centru garile.
Logic ca nu se va uta Gara de Nord, chiar daca unii au "vise umede" referitro la acest subiect. De ce ? Simplu, nu sunt bani
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 10:59:47 Titlul subiectului: |
199957 |
|
Au trecut 75 de ani de la bombardarea Garii de Nord. Articolul se gaseste aici.
Citat: | 4 aprilie - Gara de Nord, bombardată de americani!
Data de 4 aprilie 1944 rămâne una "neagră" în istoria Bucureștiului.
Astăzi se comemorează 75 de ani de la bomabardamentele americane asupra Bucureștiului, din vremea celui de-Al Doilea Război Mondial.
In jur de 500 de persoane, refugiati basarabeni asteptau repatrierea, in zona Garii de Nord, zona care a fost cea mai afectata. Au murit toti !. Mare parte dintre cei ucisi in acea zi au fost ingropati in cimitirul 4 aprilie ulterior desfiintat de comunisti si unit cu cimitirul Calvin din zona cartierului Giulesti. Atacul de la 4 aprilie a fost executat cu 313 bombardiere escortate de 119 avioane de vânătoare . Obiectivul misiunii a fost "the marshalling yards at Bucharest, Romania”, adică atacul asupra complexului de căi ferate Gara de Nord.
Cu străzile pline de oameni, primele bombe au făcut multe victime. Mai mult decât atât, câteva bombe au căzut direct peste adăposturile atelierelor CFR, iar acestea, construite de mântuială, au cedat, ucigându-i pe toți cei dinăuntru, notează cei de la Timpul Bucureștiului.
Atacatorii au contabilizat ca obiective distruse 1.000 de vagoane, o gară, un depou de locomotive, un triaj, o uzină de producere a curentului, rezervoare de combustibil și câteva clădiri industriale.
Evaluând greșit fotografiile bombardamentului, Ira Eaker – comandantul suprem al forțelor aeriene aliate din Mediterana – i-a mărturisit îngrozit lui Hap Arnold, comandantul suprem al forțelor aeriene ale SUA:„Atacul nostru a fost sângeros. Am ucis aproape 12.000 de oameni, 6.000 dintre ei fiind refugiați aflați în trenuri, iar ceilalți 6.000 fiind locuitori din jurul căilor ferate”.
Totalul oficial al bombardamentului a fost totuși de "doar” 2942 de morți și 2416 răniți. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 09:54:14 Titlul subiectului: |
200073 |
|
Tabela de la Gara de Nord, avea miic erori de afisare. De exeplmu, trenul de Baia Mare, mergea via..........OP. CFR
Oare ce halta o fi asta ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.59 kb |
Vizualizat: |
de 9192 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.37 kb |
Vizualizat: |
de 9192 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 09:55:33 Titlul subiectului: |
200074 |
|
La garile din valea Prahovei (Sinaia, Busteni, Azuga, etc), exista placute cu altitudinea la care se afla statia CFR. Cred ca sunt placutele originale, de cand a circulat prima oara trenul prin valea Prahovei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.79 kb |
Vizualizat: |
de 9191 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.15 kb |
Vizualizat: |
de 9191 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|