Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 11:19:13 Titlul subiectului: |
200083 |
|
OP. CFR e probabil o defecțiune sau arată o deviere a trenului, sau este dublat de un privat până într-un anumit punct (valabil și pentru 1641).
Într-adevăr, plăcuțele acelea sunt originale, foarte bine că s-au păstrat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 18:09:02 Titlul subiectului: |
201565 |
|
Halta CFR Timisul de Jos. Pe vremuri o gara cocheta. In prezent arata dezolant. Cladirea garii a devenit casa de locuit. Sambata, dupa masa, cand m-am intors dintr-o excursie in masivul Piatra Mare, ploua de zor. Ajuns la halta am constatat ca nu am unde sa ma adapostesc, deoarece cladirea garii, este casa de locuit si este delimitata cu un gard (pozele 1 si 2).
Totusi, cei de la CFR, puteau sa monteze pe peron, o copertina.
Cat despre peron, in multe locuri dalele de beton sunt asa cum vedeti in poza 3.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.37 kb |
Vizualizat: |
de 7537 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.89 kb |
Vizualizat: |
de 7537 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.21 kb |
Vizualizat: |
de 7537 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 18:56:41 Titlul subiectului: |
201574 |
|
N-ai cu cine... "De unde bani? Cine să investească?" Așa vor spune cei de la CFR dacă îi vei întreba.
Privind partea bună a locurilor, măcar e, finalmente, un caz în care trenul e mai lung decât peronul, după o perioadă
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 07:17:43 Titlul subiectului: |
201581 |
|
Turismul in Romania se promoveaza..........super. Garile trebuiau sa fie o ”poarta” de acces a turistilor. In tara noastra, garile sunt o ”poarta” catre....filmele horror.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 08:42:06 Titlul subiectului: |
201596 |
|
Exact, însă unele gări cu un trafic minuscul de pasageri (Giurgiu, Fălciu, Reșița Sud etc.) sunt transformate în "eurogări"... Asta în timp ce alte moduri de circulație esențiale zac neîngrijite, în condiții absolut mizere...
Unde e logica, CFR?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 09:21:45 Titlul subiectului: |
201600 |
|
Logica baronilor locali
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 07:42:32 Titlul subiectului: |
201629 |
|
Daca am scris despre starea garilor mai mici, de la munte, haideti sa vedem cum arata garile de la mare. La fel de deplorabile. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Gara din România unde angajații CFR te trimit la toaletă în pădure. ”Coborâți în boscheți”
Gările de pe litoralul nostru nu arată prea bine. Sunt „mai rău ca în India", spun turiștii îngroziți.
La Constanța, nu găsesc rampe de acces pentru bagaje și sunt nevoiți să traverseze cu ele calea ferată. În sudul litoralului, angajații din gări stau cu cutii în mână pentru a-i ajuta pe oameni să ajungă la scara trenului, deoarece peroanele modernizate sunt prea joase. Iar la Neptun, cei care au nevoie de o toaletă trebuie să o caute nu în gară, ci în pădurea din apropiere.
În gara din Constanța, principala poartă de intrare feroviară a litoralului românesc, turiștii iau contact cu ignoranța autorităților de cum coboară din tren. Ca să poată ieși, trebuie să sară peste șine cu bagajele în mână, pentru că pasajul subteran este murdar și îl evită.
Sporadic, se face curățenie, dar tot de mântuială. Am surprins două angajate care stropeau scările, iar șiroaiele de apă murdară se scurgeau în interior.
Nici gara din Eforie Nord nu este mai curată. Stâlpii de iluminat și coșurile de gunoi sunt pline de rugină. Iar locurile pe unde turiștii ar trebui să traverseze șinele sunt pline de gropi, ori murdare de ulei și motorină.
Șeful de gară ar vrea să nu se afle de dezastru și spune să nu filmăm nimic.
Am mers și în gara din Eforie Sud, unde CFR susține că a reparat peronul pe o lungime de 120 de metri. Însă la peronul înălțat cu dale din beton ajung doar călătorii din ultimele vagoane. Cei cu locuri în față se chinuie să urce.
Bărbat: "Pare o gară din Europa? Nu, nici măcar din India! Da! Și alea sunt mai civilizate ca gările din țara noastră. Linii deteriorate, nepuse, infrastructura… totul s-a furat. Un jaf."
Trenurile verii opresc și în gara din Costinești. Turiștii găsesc aici scaune rupte și murdare, iar la casa de bilete sunt nevoiți să se aplece în fața vânzătoarei, pentru că geamul este pus prea jos.
Bărbat: "Parcă te umilește cât de jos e ghișeul ăla. Trebuie să stai pe vine!"
O altă gară de pe litoral este la Neptun. Acum, acoperișul este ruginit și stă să cadă. Iar grupurile sanitare sunt bine ascunse în pădure.
Casieră Neptun: ”O toaletă? În partea cealaltă, mergeți, cum să zic, traversați calea ferată, după care pe partea dreaptă coborâți un pic în jos. În boscheți, să zic așa."
Capăt de linie pe litoral este gara din Mangalia.
Anunț CFR: "Trenul 1931 pentru direcția Oradea, cu plecare la ora 16:00, se află garat și va pleca din stație de la linia 4. Trecerea la linia 4 se face prin pasajul subteran."
Doar că pasajul începe la prima linie și se termină la a doua. Ca să ajungă la a patra, călătorii trebuie să ocolească un tren, să traverseze șinele și să își exerseze abilitățile de alpiniști când ajung în sfârșit lângă vagoane.
Oamenii nu scapă de chin nici după ce se urcă în tren. Aerul condiționat nu funcționează.
Contactați de Știrile PRO TV, reprezentanții CFR au transmis că în ultima lună au făcut reparații în gările din Costinești și Neptun, și că în aceste zile se modernizează grupul sanitar din Mangalia.
Urmează gările din cele două Eforii. Și Mangalia, și Costinești ar fi incluse într-un program de modernizare, însă termenul la care vor fi gata lucrările nu poate fi precizat. |
Sursa foto: vacantalamare.stirileprotv.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.86 kb |
Vizualizat: |
de 7477 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 10:08:37 Titlul subiectului: |
201643 |
|
Ba chiar mai rău în unele cazuri. N-ai ce-i face, toaletarea și asigurarea condițiilor e datoria regionalei (Constanța în cazul de față, cea mai mică dintre toate). Dacă regionala nu se ocupă (sau nu are cu ce), cine să facă ceva?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 10:17:54 Titlul subiectului: |
201647 |
|
Cine este seful regionalei CFR Constanta ?
Ar trebui demis pe loc
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Iul 2019 11:35:22 Titlul subiectului: |
201657 |
|
Dorin Maer îl cheamă.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Iul 2019 23:19:45 Titlul subiectului: |
201697 |
|
Aglomeratie de marfare, azi in gara Fundulea. Din cele patru linii electrificate, erau prezente 3 marfare, fiind libera numai o linie.
Mai era un marfar pe una din celelalte doua linii, folosite pentru manevre.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.39 kb |
Vizualizat: |
de 7438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.26 kb |
Vizualizat: |
de 7438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.91 kb |
Vizualizat: |
de 7438 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Iul 2019 23:20:33 Titlul subiectului: |
201698 |
|
Si tocmai atunci, prin zona a mai trecut un marfar, fara sa se opreasca, venind dinspre Constanta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.37 kb |
Vizualizat: |
de 7437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.17 kb |
Vizualizat: |
de 7437 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 13:47:56 Titlul subiectului: |
201869 |
|
S-a vorbit despre garile de la statiunile de pe litoral, intre Constanta si Mangalia.
Sa vedem acum, cum arata o gara mica, de pe magistrala 800, modernizata acum opt ani, cu ocazia lucrarilor de modernizare a caii ferate de pe aceasta magistrala.
La prima vedere, mica gara modernizata din Fundulea nu arata rau, numai ca, daca ne uitam la detalii observam ca intretinerea garii nu este facuta asa cum ar trebui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104 kb |
Vizualizat: |
de 7315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.3 kb |
Vizualizat: |
de 7315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.69 kb |
Vizualizat: |
de 7315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.81 kb |
Vizualizat: |
de 7315 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 13:51:47 Titlul subiectului: |
201870 |
|
Numarul de trenuri Regio care opresc in gara Fundulea este unul mic. Numai cinci perechi de trenuri.
Trenurile mai sunt folosite de copii din Sarulesti sau Preasna care vin la scoala de la Fundulea (fostul liceu agricol situat la 500 de metri de gara) sau de ceva navetisti care vin dinspre Dalga sau Dor Marunt si lucreaza in Fundulea.
In general, navetistii din Fundulea care lucreaza in capitala, folosesc microbuzele pentru deplasarea in capitala (vezi topicul aferent).
Practic, numarul de calatori din aceasta gara a scazut drastic in ultimii 8 ani, la pachet cu scaderea numarului de perechi de trenuri Regio.
In acest caz, modernizarea magistralei 800 nu a avut absolut nici un efect in cresterea numarului de calatori care folosesc trenurile Regio, cel putin intre Bucuresti Obor si Lehliu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.72 kb |
Vizualizat: |
de 7314 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Mar 30 Iul 2019 14:07:46, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 13:54:38 Titlul subiectului: |
201871 |
|
Cam toate garile mici, de pe M800 au fost dotate si cu o pasarela, pentru a facilita accesul calatorilor la peroane si acestia sa nu mai fie nevoiti sa traverseze sinele.
Ei bine, la gara Fundulea, pasarela este inutila. Pasagerii nu o folosesc, „incaleca” sinele de tren, asa cum o faceau de zeci de ani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.96 kb |
Vizualizat: |
de 7312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.04 kb |
Vizualizat: |
de 7312 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 13:55:44 Titlul subiectului: |
201872 |
|
Scarile de acces la pasarela garii Fundulea au devenit un fel de lada de gunoi, asa cum se poate vedea in imagini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.39 kb |
Vizualizat: |
de 7311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.05 kb |
Vizualizat: |
de 7311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.37 kb |
Vizualizat: |
de 7311 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 13:58:19 Titlul subiectului: |
201873 |
|
De asemenea, pasarela nu mai are toate geamurile, iluminatul public cu neaoane arata inca in stare buna, dar nu stiu daca este functional.
Daca vine ploaia, calatorii care vor sa tranziteze pasarela nu mai sunt protejati, au nevoie de umbrela.
Din pacate, este una din multele situatii din Romania, când investitii cu bani europeni se degradeaza.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.56 kb |
Vizualizat: |
de 7310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.06 kb |
Vizualizat: |
de 7310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.9 kb |
Vizualizat: |
de 7310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.37 kb |
Vizualizat: |
de 7310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.54 kb |
Vizualizat: |
de 7310 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Iul 2019 22:31:54 Titlul subiectului: |
201904 |
|
Continui minireportajele despre gara Fundulea.
Prezint cladirea garii. Acestrea auj ramas neschimbate, dupa modernizare.
Zilele astea, pana se repara autocarul institutului unde lucrez, fac naveta la munca cu trenul. Asa am avut ocazia sa iau "pulsul" garilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.16 kb |
Vizualizat: |
de 7276 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.79 kb |
Vizualizat: |
de 7276 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Iul 2019 22:33:01 Titlul subiectului: |
201905 |
|
Postez cateva poze cu panourile informative cu lucrarile de modernizare care au avtu finantare europeana.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.01 kb |
Vizualizat: |
de 7275 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.66 kb |
Vizualizat: |
de 7275 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 31 Iul 2019 22:36:04 Titlul subiectului: |
201906 |
|
Si acum sa vedem cum arata peronul liniei 1. Betonul s-a macinat, peronul aratand ca...........un drum forestier.
Calitatea lucrarii in cazul peronului de la linia 1 spune mult despre cum s-a lucrat si, mai ales, cat s-a furat !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.15 kb |
Vizualizat: |
de 7273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.61 kb |
Vizualizat: |
de 7273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.14 kb |
Vizualizat: |
de 7273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.66 kb |
Vizualizat: |
de 7273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.89 kb |
Vizualizat: |
de 7273 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 11:33:51 Titlul subiectului: |
201915 |
|
La halta Islaz, toate becurile de pe peron au fost distruse de binevoitori. La gara Branesti dar si la halta Branesti, acolo unde este personal permanent, lampile sunt intregi (foto 3). In schimb la halta Islaz nu este nimeni care sa asigure paza, rezultatul este cel pe care il vedeti in poze (foto 1 si 2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.82 kb |
Vizualizat: |
de 7256 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.56 kb |
Vizualizat: |
de 7256 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.85 kb |
Vizualizat: |
de 7256 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 13:18:36 Titlul subiectului: |
202025 |
|
Acum vin cu o mica ghicitoare.
In ce tara au fost facute aceste poze ?
Este o gara din ?
a-Bangladesh;
b-India;
c-Congo,
d-Romania.
Astept raspunsuri
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.61 kb |
Vizualizat: |
de 7178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.45 kb |
Vizualizat: |
de 7178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.1 kb |
Vizualizat: |
de 7178 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.88 kb |
Vizualizat: |
de 7178 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 14:08:27 Titlul subiectului: |
202031 |
|
România, normal.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 15:19:47 Titlul subiectului: |
202053 |
|
Este gara Fundulea, linia 6, folosita pentru incarcarea marfarelor cu cereale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.02 kb |
Vizualizat: |
de 7169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.29 kb |
Vizualizat: |
de 7169 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.33 kb |
Vizualizat: |
de 7169 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|