Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bacuri
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 13:44:22    Titlul subiectului: Bacuri 116738

Incep cu niste poze facute in Ungaria, la Szeged. A fost o aventura iscata de dragul meu Marcel (GPS) care a ales drumul cel mai scurt dintre Mako si Szeged, si m-a urcat pe un bac. Eu am o anumita fobie la poduri si mai ales la bacuri, jurasem ca nu vreau sa urc masina pe bac, dar nici timp sa refac in sens invers 40 km si din nou pe alta sosea, asa ca m-am sacrificat (Hyundai nu a fost foarte multumit, pentru ca a dat cu burta de rampa de acces pe bac). Pretul de trecere a fost modic (am calculat in lei la vreo 2,5 lei), iar timpul a fost salvat.
Prima poza reprezinta ambarcatiunea cand a tras la mal si a descarcat, a doua "curajosul sofer" la volan. Ma mir de ce nu m-a gonit nimeni din masina, stiu ca la bacul de la Cernavoda, acum 20 de ani, un marinar a golit toate masinile inainte de a porni in croaziera pe Dunare.



P1110820.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.68 kb
 Vizualizat:  de 28773 ori

P1110820.JPG



P1110826.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.29 kb
 Vizualizat:  de 28773 ori

P1110826.JPG



_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2009 12:22:45    Titlul subiectului: 117422

Anul 1964... In poza postata mai jos puteti observa cum arata bacul de la Galati in acea perioada. De mentionat faptul ca in acei ani, trecerea cu bacul nu se realiza ca in prezent, adica la capatul superior al Falezei ci in dreptul Palatului de Navigatie (pe care, de altfel il puteti observa in fundal).
Fotografia a fost preluata de la http://fiat.3xforum.ro



bacul Galati 64.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.92 kb
 Vizualizat:  de 28707 ori

bacul Galati 64.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Mar/2018
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 13:49:32    Titlul subiectului: 118414

Marti 13 octombrie 2009, am trecut Dunarea cu bacul de la Calarasi la Silistra, mai precis de la Chiciu la Ostrov. Iata cateva fotografii facute din bacul in care ma aflam, iar pe langa noi a trecut alt bac, de mentionat faptul ca vantul sufla cu putere, ceea ce a ingreunat mersul bacului, iar Dunarea este extrem de scazuta!


PA130019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.37 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130019.JPG



PA130020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.02 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130020.JPG



PA130021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.03 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130021.JPG



PA130022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.19 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130022.JPG



PA130023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.92 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130023.JPG



PA130024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.63 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130024.JPG



PA130025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.14 kb
 Vizualizat:  de 28593 ori

PA130025.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Oct 2009 14:18:25    Titlul subiectului: 118992

La Galati sunt 2 bacuri pentru pasageri si masini. Pe langa ele mai este "cursa speciala", adica un bac cu capacitate mai mica care poate fi utilizat la orice ora. Bacurile asigura legatura intre Galati si Zaclau (Tulcea).
Mai jos, o poza cu unul dintre bacuri, preluata de la http://www.flickr.com



Bac Galati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.81 kb
 Vizualizat:  de 28495 ori

Bac Galati.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Dec 2009 23:25:09    Titlul subiectului: Bacuri 121733

Cele mai multe bacuri se afla la Braila. Am incercat sa introduc cateva fotogragii utilizand codul IMG si nu am putut, le puteti vizualiza la adresa http://www.marinarii.ro/albume.php?categorie=8
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 30 Ian 2010 10:33:24    Titlul subiectului: 122902

Cateva poze precum si informatii privitoare la taxele de transport cu bacul de la Galati la Tulcea pentru diversele categorii de autovehicule. Articolul si pozele postate mai jos apartin cotidianului local "Viata Libera", editia din 30.01.2010:

"Cu bacul, pe Dunăre
Cât ne costă transbordarea?


* Față de Brăila, trecerea Dunării pe la Galați este mai scumpă, însă nu mai consumi benzină! * Cum „să faci podul” de la Cernavodă doar pentru un bilet mai ieftin? *

Cum presa din Brăila anunță că de la 1 februarie se va scumpi biletul de urcare pe bac-ul de la Smârdan, către Tulcea, ne-am interesat să vedem care este situația la noi, la Galați.

„La noi nu s-a scumpit biletul și nici nu se va scumpi. Cel puțin, până la această dată, conducerea nu și-a anunțat vreo intenție în acest sens”, ne-a explicat, amabilă, reprezentanta Navrom Bac.

Pentru cei care nu au mai trecut demult cu bacul, spre Tulcea (I.C.Brătianu), vă reamintim că pentru autovehicul „normal” se încasează o taxă de 18 lei, iar pentru pasageri, câte 1,5 lei.

Pentru autovehiculele de mare tonaj, taxa este stabilită funcție de tonaj, dar și de încărcătură.

Astfel, pentru cele cu masă între 2-4 tone, taxa este de 30 de lei, pentru cele cu greutate între 8 și 10 tone – 40 de lei, iar pentru cele de 20 de tone – 44 de lei. La aceste prețuri se adaugă câte 10 lei pentru fiecare tonă, în cazul în care autovehiculul este și încărcat.

La fel, pentru transbordarea unui TIR fără marfă se plătește 55 de lei, iar dacă este încărcat, se aplică același sistem de taxare: câte 10 lei pentru fiecare tonă.

Conform programului, bacurile de la Galați la Tulcea circulă zilnic, din oră în oră, în intervalul orar 6.00-22.00.

Cum tarifele de trecere cu bacul, dinspre Brăila spre Tulcea (pe la Smârdan) vor ajunge, de la 1 februarie, la 17 lei pentru automobiliști și câte un leu pentru fiecare pasager, bacul de la Galați rămâne în continuare mai scump decât cel de la Brăila.

Însă, gălățenii tentați să facă economie trebuie să se gândească și la benzina consumată până la Brăila…

Cea mai ieftină trecere a Dunării rămâne pe pod, pe la Fetești (Cernavodă), unde taxa este de 10 lei de autovehicul, fără taxe suplimentare pentru pasageri.

Din nou, însă, trebuie să socotești și benzina consumată, ca să poți spune cu precizie dacă merită să faci sau nu economie mergând până la Fetești, să treci Dunărea pe pod și apoi să mergi până în Tulcea, sau să o iei „de-a dreptul”, de la Galați, la I.C.Brătianu…
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.19 kb
 Vizualizat:  de 27931 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.61 kb
 Vizualizat:  de 27931 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.6 kb
 Vizualizat:  de 27931 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Ian 2010 12:58:59    Titlul subiectului: 122908

Bacul de la Smardan este 17 lei pentru masina de anul trecut ,deci informatia ca se schimba de la 1 februarie e eronata. Asta v-o pot dovedi cu bonurile fiscale, cred ca mai am unul prin masina de miercuri.

La Galati distanta parcursa intre maluri este mai mare decat la Braila . De asemenea daca vii de prin Macin de la mare ca sa treci pe la Braila e mai scurt cu 10 km decat trecerea de la Galati plus ca treci prin 2 sate (Jijila,Garvan),sunt 2 pante abrupte intre Macin si Zaclau (fostul 23 august).

La Braila sunt si mai multe bacuri care merg non stop ,noaptea trec bacurile mici din ora in ora sau daca se umple capacitatea imediat. In foarte multe cazuri la Braila nu am stat pe mal mai mult de 15 minute ,bineinteles ziua . Noaptea e alta poveste,ultima experienta am avut-o marti noapte am ajuns in malul Brailei la 11:20 , minus 19 grade afara, bacul Condor 2 era in malul de la Smardan . Pe la 12:15 am intors masina si am pus faza lunga pe ei cu flasuri si dupa 15 min s-au pus in miscare ,au acostat la 12:40 ,am urcat 3 masini si un minibus cu remorca si ne-au anuntat ca stau o ora in malul Brailei. La 1:30 s-a efectuat trecerea cu 6 masini in total . Daca era vara era alta poveste, iarna dardai de frig mai ales sa fii pe jos.



condor2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.86 kb
 Vizualizat:  de 27924 ori

condor2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Mar 2010 22:11:14    Titlul subiectului: 124691

Bacul Corsar de la Braila a luat foc .

Fotografii dupa incendiu la http://www.marinarii.ro/marinarii-ro-vizualizeaza-fotografia-Bac-Corsar-dupa-incendiu-4502

A luat foc una din cabine, cel mai probabil un resou ramas aprins sau un scurtcircuit la instalatia electrica. Nu e exclus nici o mana criminala sa fi pus focul tinand cont de concurenta acerba intre cele doua firme de bacuri ,mai ales vara, bineinteles ce zic e pura speculatie.
Din fotografii reiese ca salile masinii nu au fost afectate, comanda e afumata. O sa trebuiasca sa schimbe toata instalatia electrica si echipamentele de pe comanda. Interior nou etc, o sa coste ceva reparatia.
Din pacate Navromului nu-i prea pasa de bacurile mici de la Braila, au lasat pur si simplu concurentei cursele de noapte, treceau inainte cand le trecea prin cap, iar echipajul de pe bacul respectiv era nervos, se certau cu soferii ca de ce nu au bani fix cat e biletul.
Buradatencu (patronul celorlaltor bacuri) a inceput cu un bac ce cara stuf in delta si Racheta si acum are o intreaga flota, 4 bacuri plus impingatoare, barje etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Apr 2010 08:20:57    Titlul subiectului: 125403

Alte poze cu bacurile de la Galati "in action". Rare sunt momentele cand bacurile nu au calatori. Imi amintesc ca in anii din urma nu era zi in care sa nu fie o coloana de masini pana aproape de sensul giratoriu de langa Gradina Botanica, majoritatea "componentelor" din aceasta coloana fiind camioanele de la Arabesque precum si o parte din cele ale Combinatului Siderurgic. Asta ca sa nu mai amintim de autoturisme si "masini de talie medie"...


IMG_2141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.71 kb
 Vizualizat:  de 27420 ori

IMG_2141.JPG



IMG_2142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.65 kb
 Vizualizat:  de 27420 ori

IMG_2142.JPG



IMG_2143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.29 kb
 Vizualizat:  de 27420 ori

IMG_2143.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Apr 2010 09:05:41    Titlul subiectului: 126045

Trist dar adevarat... Oare cand se vor lua masuri? Articolul de mai jos apartine cotidianului "Viata Libera", editia din 20.04.2010. Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_de_la_Braila_si_Galati_2.html

"O întrebare pe zi
Bacurile de la Brăila și Galați


De obicei trec cu bacurile de la Brăila și Galați și sunt uimit în legătură cu regulile și echipamentul de salvare de la bord. Întâi, când urci la bord, una sau mai multe persoane îți dau indicații unde să parchezi mașina.

Acești oameni nu au nicio autorizație și dau indicații șoferilor să parcheze atât de aproape unul de celălalt încât oamenii nu pot ieși din mașină repede în caz de urgență.

Pe lângă asta, odată unul din oamenii de la bord ghida un camion pentru a coborî de pe bac și în acest timp mi-a lovit mașina. Omul nu și-a asumat nicio responsabilitate și a dispărut foarte repede.

Întrebarea este cine este responsabil și cum văd societățile de asigurări aceste situații. Sunt mașinile acoperite de asigurare când trec cu bacul și ce se întâmplă în caz de accident cu acesta?

Oricum procedura de parcare pe bac este foarte ciudată pentru că acela care urcă primul coboară ultimul și dacă a depășit niște camioane și mașini până să urce pe bac va trebuie să le depășească din nou ceea ce face ca situația să fie mai puțin sigură ca pe străzi.

De asemenea, mă întreb ce se va întâmpla în caz de accident cu bacul. Oamenii ar spune asta nu se va întâmpla, dar chiar dacă nu crezi în statistici sigur se va întâmpla.

De exemplu, vedem cât de nesigură este situația cu microbuzele, asigurarea și oamenii cu permis de conducere pentru categoria B care transportă mai mult de 8 persoane.

Trebuie să luăm în considerare că mulți oameni din România nu știu să înoate deci ce se va întâmpla în caz că bacul se scufundă, după ce ies din mașină.

Este clar că nu este suficient echipament de salvare la bord. La fel și instrucțiunile scrise sunt foarte mult sub standard.

Revenind la oamenii care ghidează modul de parcare pe bac, aceștia nu au nicio autorizație sau educație pentru asta. Echipamentul de salvare și instrucțiunile sunt cu foarte mult sub nivel.

Poate trebuie să așteptăm până se întâmplă un dezastru cu una dintre bărci de pe care toată lumea o să încerce să scape de responsabilitate și oamenii vor spune cum s-a întâmplat asta?

Sfatul meu este să îmbunătățiți materialele de siguranță și instrucțiunile pe bacuri. Menționați clar regulile și asigurările de la bord și acestea să poată fi citite din toate pozițiile.

Faceți liniile de pe barcă între care mașinile pot parca în linie cu direcția, pentru a merge pe și de pe barcă. În cazul acesta, responsabilitatea cade asupra șoferului mașinii, care poate părăsi bacul repede în caz de urgență.

Dacă cineva ghidează în timpul unei parcări ar trebui să fie făcută voluntar și menționat foarte clar în reguli că nu are nicio responsabilitate.
"

Poza postata mia jos apartine cotidianului "Viata Libera":



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.03 kb
 Vizualizat:  de 27299 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Iun 2010 11:35:04    Titlul subiectului: 128576

Desi sunt galatean, rar am ocazia sa ajung pe la Trecere Bac. Zilele trecute am profitat de ocazia ivita si am efectuat cateva fotografii in zona amintita. Haideti sa vedem cateva detalii:
1 si 2: unul dintre bacurile de la Galati: Oltisoru 2;
3: Cursa Speciala, utilizata la orice ora, dupa doleanta pasagerilor;
4: Punctul de vanzare al biletelor de calatorie;
5: Sala de asteptare exterioara (pe timp urat oamenii se pot adaposti in sala de asteptare interioara, din incinta punctului de distribuire al biletelor);
6: Aspect de la imbarcare.



Oltisoru 2 vedere de pe Faleza Superioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.9 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Oltisoru 2 vedere de pe Faleza Superioara.JPG



Oltisoru 2 vedere de pe Faleza Inferioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.04 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Oltisoru 2 vedere de pe Faleza Inferioara.JPG



Cursa Speciala.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.75 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Cursa Speciala.JPG



Punct achizitie bilete si sala de asteptare interioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.3 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Punct achizitie bilete si sala de asteptare interioara.JPG



Sala de asteptare exterioara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.65 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Sala de asteptare exterioara.JPG



Imbarcarea spre Tulcea via Zaclau.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.72 kb
 Vizualizat:  de 26816 ori

Imbarcarea spre Tulcea via Zaclau.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 29 Iun 2010 07:16:14    Titlul subiectului: 129117

Inundatiile din ultima vreme fac tot mai dificila trecerea bacurilor intre judetele Galati si Tulcea. S-a modificat programul de functionare, de la 30 minute la 15 minute, si, in plus, pentru masinile de tonaj mic se utilizeaza "speciala".
Articolul postat mai jos apartine cotidianului "Viata Libera", editia din 29.06.2010. Link-ul este: http://www.viata-libera.ro/articol-Traversare_dificila_cu_bacul_2.html

"Platformele de acces, înecate de apele Dunării
Traversare dificilă cu bacul!


Probleme la Punctul Trecere Bac, care face legătura pe Dunăre între județele Galați și Tulcea! Apele fluviului au inundat platformele de acces către bacuri, iar casele de bilete au fost închise, tichetele fiind achiziționate direct de pe bac.

Pe malul drept al Dunării, în localitatea tulceană I. C. Brătianu, apa a inundat complet platformele de acces către bacul mare și către bacul mic.

Totuși, pentru că nivelul apei este mai mic la pontonul bacului mic, reprezentanții Navrom Bac au decis să dirijeze acolo toate mașinile mici.

„Autoturismele, SUV-urile și microbuzele traversează Dunărea exclusiv cu bacul mic, care efectuează curse din sfert în sfert de oră”, a declarat, ieri, directorul executiv al societății Navrom Bac, Marilena Vasilache.

Cu toate că practic funcționează non-stop în timpul zilei, bacul mic nu face față volumului de activitate. Pe malul tulcean, șoferii de autoturisme stau la coadă pentru a traversa Dunărea, spre Galați, căci bacul mic nu poate îmbarca mai mult de zece mașini.

Tot în I. C. Brătianu pot ajunge la bacul mare, rulând prin apă, doar autovehiculele mari, precum autocarele, camioanele și TIR-urile.

„Cele două bacuri mari, care efectuează curse la fiecare jumătate de oră, îmbarcă doar mașini mari fără încărcătură, din cauza unei restricții impuse de autoritățile tulcene, pentru a proteja digul”, a afirmat Marilena Vasilache, de la Navrom Bac.

Și pasagerii se confruntă cu probleme. Ei nu puteau ajunge la cele două bacuri fără să treacă prin apă, de aceea Navrom Bac a montat mai multe pasarele pentru a le facilita accesul din zonele uscate către pontoane și invers.

Pe malul tulcean, însă, oamenii parcurg această distanță cu căruțele localnicilor din I. C. Brătianu, care le întind astfel o mână de ajutor.

Totuși, conducerea Navrom Bac avertizează că, dacă nivelul Dunării va continua să crească, circulația bacurilor ar putea fi întreruptă, pentru siguranța călătorilor.

În mod normal, cursele trebuia suspendate încă de acum, însă această măsură a fost amânată din rațiuni sociale: mulți dintre tulcenii din I. C. Brătianu și din localitățile apropiate fac naveta zilnic la Galați, unde au o slujbă.

La Brăila, bacurile circulă în toate cele patru puncte, însă cu restricții de tonaj. Nu pot urca pe bac autovehiculele cu masa mai mare de 4,7 tone, au declarat, ieri, reprezentanții companiei Romnav SA."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.71 kb
 Vizualizat:  de 26683 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.41 kb
 Vizualizat:  de 26683 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.18 kb
 Vizualizat:  de 26683 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.93 kb
 Vizualizat:  de 26683 ori

4.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 13:45:08    Titlul subiectului: 129480

Corsar a fost reparat, am trecut ieri cu el .

Bacurile trec regulat la Braila ,exista restrictii de viteza pentru autovehicule intre Smardan si Macin , apa mai are in unele locuri 20 cm si trece peste sosea. Revin cu fotografii.

Bac Smardan si Macin http://www.marinarii.ro/marinarii-ro-vizualizeaza-fotografia-Rampa-bac-mare-Smardan-4840

Bac Braila si Port inundat http://www.marinarii.ro/marinarii-ro-vizualizeaza-fotografia-Rampa-Bac-Braila-4851
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 05 Iul 2010 22:15:00    Titlul subiectului: 129511

Daca avem maxi-taxi in oras, in regim urban, de ce nu am avea si peste Dunare? In ultimele zile, profitand de ocazia creata de inundatie, barcagii din Zaclau (precum si din satele si comunele invecinate) au devenit... "transportatori privati navalisti". Pretul unei calatorii peste Dunare, de la Galati la Zaclau, este 4 RON. Sper sa fie tariful ales de comun acord si nu practicat doar de unii "privati". Daca bacul nu merge, solutii tipice romanesti exista mereu. Iata-l deci... suplinit. Ar fi mare comedie ca in viitorul apropiat, aceste curse "particulare" intre malurile Dunarii sa intre in... legalitate. Doar se stie ca galatenii sunt mereu inventivi, si mereu dau idei ciudate la toata tara...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Iul 2010 08:01:33    Titlul subiectului: 129726

Modificari de functionare... temporara.
http://www.viata-libera.ro/articol-Bacul_mic_trece_la_fiecare_doua_ore_2.html

"Navrom Bac a dublat frecvența curselor de pasageri
Bacul mic trece la fiecare două ore


La o săptămână după ce a oprit la ponton bacurile mari și a refuzat să mai transporte autovehicule din cauza apelor crescute ale Dunării, efectuând doar curse de pasageri cu bacul mic la fiecare patru ore, societatea Navrom Bac a dublat frecvența curselor zilnice, pentru pasageri.

Acum, aceștia pot traversa Dunărea, între municipiul Galați și localitatea tulceană I. C. Brătianu, din două în două ore. Primul transport al zilei este efectuat la ora 6, cu plecare de pe malul stâng, către I. C. Brătianu, iar ultimul transport pornește de pe malul drept, către Galați, la ora 21.30. Prețul unui bilet este de 1,5 lei.

Cei care se grăbesc și nu pot aștepta două ore pentru a trece cu bacul pot traversa Dunărea cu bărcile motorizate ale pescarilor. Contra cost, evident.

Pe malul tulcean, pasagerii trebuie să le ofere un bănuț și căruțașilor din I. C. Brătianu, care îi transportă de pe ponton."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.33 kb
 Vizualizat:  de 26460 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 08:28:32    Titlul subiectului: 129900

Intoarcerea spre normalitate.
http://www.viata-libera.ro/articol-Bacul_imbarca_de_astazi_masini_mici_2.html

"Autovehiculele pot traversa din nou Dunărea, la Galați
Bacul îmbarcă, de astăzi, mașini mici


* Navrom Bac a reluat, astăzi, cursele pentru autovehicule * Societatea a raportat pierderi de peste un miliard de lei vechi! *

După două săptămâni de foc, în care Dunărea a depășit cota de pericol la Galați și a doborât recordul istoric din 2006 cu 23 de centimetri, urcând până la nivelul de 680 de centimetri, apele fluviului au început să se retragă. Ieri, la prânz, Dunărea măsura la Galați 640 de centimetri și era în scădere.

Fluviul mai avea, totuși, 40 de centimetri peste cota de inundație. Secretarul de stat din cadrul Ministerului Administrației și Internelor, Mihai Capră, a estimat, însă, că nivelul Dunării va coborî sub această cotă până la sfârșitul săptămânii.

Datorită retragerii apelor, societatea Navrom Bac – care face legătura, pe Dunăre, între municipiul Galați și localitatea tulceană I. C. Brătianu – a reluat astăzi cursele pentru autovehicule. Deocamdată, pot trece cu bacul doar mașinile mici.

„Începând de astăzi, îmbarcăm autoturisme cu masa de maximum două tone. Cursele sunt efectuate, în continuare, doar cu bacul mic”, a declarat Marian Pandelie, șef de flotă la Navrom Bac.

Tot de astăzi, bacul mic circulă după programul obișnuit. „Cursele sunt efectuate non-stop, de la 6.00 la 22.00. Am reluat și cursele speciale, de noapte, între 22.00 și 6.00, pentru care se achită taxa specială de 80 de lei și tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marian Pandelie.

Amintim că, pe 1 iulie, Navrom Bac a oprit la ponton cele două bacuri mari și a început să efectueze curse doar cu bacul mic și doar pentru pasageri, din patru în patru ore, pe timpul zilei.

Conducerea societății a refuzat să mai îmbarce mașini deoarece, pe malul tulcean, drumul dintre pontoanele bacurilor și localitatea I. C. Brătianu era complet inundat, fapt care făcea extrem de riscantă deplasarea autovehiculelor.

Pierderi de un miliard de lei vechi!

În cele 12 zile în care nu a mai efectuat decât curse de pasageri, Navrom Bac a pierdut peste un miliard de lei vechi. Asta în condițiile în care, în această perioadă a anului, societatea avea încasări zilnice de 100 de milioane de lei vechi, iar cea mai mare parte din bani era încasată din vânzarea de bilete către șoferii de autovehicule, conform directorului executiv al societății Navrom Bac, Marilena Vasilache."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.09 kb
 Vizualizat:  de 26405 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Iul 2010 07:41:28    Titlul subiectului: 130295

Din nou despre bacurile de la Galati: http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_mari_circula_din_nou_2.html

"După două săptămâni,
Bacurile mari circulă din nou


* Mașinile mai grele de zece tone nu au voie, însă, să urce pe bac *

După două săptămâni în care au fost trase la mal din cauza apelor crescute ale Dunării, care au inundat culoarele de îmbarcare, cele două bacuri mari care fac legătura între municipiul Galați și localitatea I. C. Brătianu din județul Tulcea și-au reluat activitatea.

Ele circulă la fiecare 30 de minute, de la ora 6.00 dimineața până seara, la ora 22.00, însă cu restricții de tonaj. „Deocamdată, bacurile mari transportă doar pasageri și autovehicule a căror masă este de cel mult zece tone, cu tot cu încărcătură”, a declarat, vineri, Marilena Vasilache, directorul executiv al operatorului Navrom Bac.

Restricția este impusă întrucât, în ciuda scăderii vertiginoase din ultimele zile, Dunărea se află încă deasupra cotei de atenție, de 560 de centimetri. Vineri, fluviul măsura 587 de centimetri. În plus, oficialii Navrom Bac vor să efectueze o expertiză până să reia circulația bacurilor în parametrii normali.

Să mai spunem că bacul mic, care a asigurat tranzitul pe Dunăre pentru pasageri în perioada în care Dunărea s-a aflat deasupra cotei de pericol, se odihnește acum.

„În timpul zilei, bacul mic mai efectuează curse doar atunci când e aglomerat și bacurile mari nu fac față volumului de activitate. În rest, bacul mic efectuează cursele speciale, de noapte, pentru care se plătește taxa specială de 80 de lei și tariful de zi al autovehiculului”, a spus Marilena Vasilache.

Amintim că, pe 1 iulie, Navrom Bac a oprit la ponton cele două bacuri mari și a început să efectueze curse doar cu bacul mic și doar pentru pasageri, din patru în patru ore, pe timpul zilei.

Conducerea societății a refuzat să mai îmbarce mașini deoarece, pe malul tulcean, drumul dintre pontoanele bacurilor și localitatea I. C. Brătianu era complet inundat, fapt care făcea extrem de riscantă deplasarea autovehiculelor. După retragerea apelor, Navrom Bac a raportat pierderi de peste 100.000 de lei."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.83 kb
 Vizualizat:  de 26355 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 23:24:35    Titlul subiectului: 130747

Ce ne facem cu masinile de peste 10 tone care vor sa traverseze Dunarea?

http://www.viata-libera.ro/articol-Pentru_a_relua_tranzitul_de_masini_de_mare_tonaj_Navrom_Bac_face_expertiza_cheiului_tulcean_2.html

"Galați
Pentru a relua tranzitul de mașini de mare tonaj, Navrom Bac face expertiza cheiului tulcean


Societatea Navrom Bac, care efectuează curse cu bacul pe Dunăre între municipiul Galați și localitatea tulceană I. C. Brătianu, nu a reluat nici acum tranzitul autovehiculelor mai grele de zece tone. Acestea nu au mai trecut Dunărea pe la Galați de pe 1 iulie.

Navrom Bac a oprit atunci cursele pentru autovehicule din cauză că apele crescute ale fluviului înecaseră cheiurile. Acum, Dunărea s-a retras în matcă, însă operatorul vrea să știe dacă este sigur să transporte din nou mașini de mare tonaj, de aceea le cere opinia unor experți din Capitală.

„Marți este așteptat un proiectant din București, care va evalua rezistența cheiului din județul Tulcea. În funcție de rezultatul evaluării, vom hotărî dacă reluăm tranzitul autovehiculelor mai grele de zece tone, în perioada următoare”.

„Între timp, vom coborî pontoanele de la nivelul superior la nivelul inferior pentru că Dunărea a scăzut foarte mult”, a declarat, ieri, directorul executiv al societății Navrom Bac, Marilena Vasilache.

Amintim că, pe 1 iulie, când Dunărea depășise cota de inundație în zona noastră, Navrom Bac a oprit la ponton cele două bacuri mari și a început să efectueze curse doar cu bacul mic și doar pentru pasageri, din patru în patru ore, pe timpul zilei.

Conducerea societății a refuzat să mai îmbarce mașini deoarece, pe malul tulcean, cheiul și drumul până în localitatea I. C. Brătianu erau complet inundate, fapt care făcea extrem de riscantă deplasarea autovehiculelor.

După două săptămâni, Navrom Bac a reluat cursele pentru autovehicule, însă cu unele restricții. Astfel, de la mijlocul lunii, bacurile transportă doar mașini a căror masă nu depășește zece tone, cu tot cu încărcătură."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.1 kb
 Vizualizat:  de 26182 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 28 Iul 2010 07:59:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 07:56:05    Titlul subiectului: 130802

De astazi s-au ridicat toate restrictiile la Trecere Bac.

http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_transporta_din_nou_masini_de_mare_tonaj_2.html

"Navrom Bac a ridicat toate restricțiile
Bacurile transportă din nou mașini de mare tonaj


* Operatorul Navrom Bac din Galați a reluat, marți, după aproape o lună, tranzitul autovehiculelor mai grele de 10 tone, pe Dunăre * Totuși, cheiul tulcean are nevoie de consolidări, după ce a stat sub ape săptămâni în șir

După aproape o lună în care nu au putut traversa Dunărea pe la Galați, mașinile de peste 10 tone au primit undă verde să se îmbarce pe bacurile companiei locale Navrom Bac.

Restricția, impusă pe 1 iulie din cauză că apele fluviului înecaseră cheiurile, a fost ridicată ieri. "Am reluat tranzitul pe Dunăre al autovehiculelor care cântăresc mai mult de 10 tone, cu tot cu încărcătură", a declarat directorul executiv al societății Navrom Bac, Marilena Vasilache.

Operatorul a luat această decizie abia după ce a consultat un expert. „Un proiectant din București a inspectat marți cheiul tulcean și a descoperit că acolo au apărut unele fisuri, dar situația nu este atât de gravă pe cât credeam noi. Se pare că e ceva normal. Dalele au fost asamblate cu nisip, iar nisipul a fost spălat de ape în perioada iunie-iulie, când Dunărea depășise cota de inundație și, apoi, cota de pericol”, a explicat Marilena Vasilache.

Directorul executiv al societății Navrom Bac a adăugat că zona de acostare de pe malul drept al Dunării, la I. C. Brătianu, va fi, totuși, consolidată. Lucrările nu vor fi extinse și pe malul stâng, la Galați, căci aici nu au apărut asemenea probleme.

În schimb, pe ambele cheiuri, pasarelele de acces pe bacuri vor fi coborâte, deoarece nivelul Dunării a scăzut foarte mult în ultimele două săptămâni."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.62 kb
 Vizualizat:  de 26183 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 02:26:53    Titlul subiectului: bac 133946

Ca discutam de bacuri, iata cateva poze din 1937 cu bacul Dunarea B1.


new-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.39 kb
 Vizualizat:  de 25421 ori

new-1.jpg



new-3G.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  312.9 kb
 Vizualizat:  de 25421 ori

new-3G.jpg



new-7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  385.86 kb
 Vizualizat:  de 25419 ori

new-7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 00:31:23    Titlul subiectului: 136092

Modificari la tarifele de traversare a Dunarii cu bacul intre Galati si Tulcea:

http://www.viata-libera.ro/articol-S-au_marit_tarifele_pentru_6_tipuri_de_calatorii_cu_bacul_2.html

"Scumpiri
S-au mărit tarifele pentru 6 tipuri de călătorii cu bacul


* Începând de luna aceasta, traversarea Dunării cu bacul pe la Galați costă mai mult pentru semiremorci și rulote, pentru microbuze și pentru autovehiculele de transport marfă cu capacități de două până la 8 tone * Și cursele speciale cu bacul mare sunt mai scumpe * Tarifele pentru pasageri și pentru autoturisme rămân, însă, neschimbate *

Operatorul Navrom Bac, care efectuează curse cu bacul pe Dunăre între municipiul Galați și localitatea I. C. Brătianu din județul Tulcea, a modificat grila de tarife, mărind prețurile pentru 6 dintre cele 29 de categorii de transport.

Primele 5 sunt: semiremorcile și rulotele (care fac parte din aceeași categorie), microbuzele de 8+1 locuri și cele de 15+1 locuri (fără pasageri) și autovehiculele de transport marfă cu o capacitate maximă de încărcare de 2-4 tone și, respectiv, de 4-8 tone.

Astfel, prețul unui bilet pentru semiremorci sau rulote a crescut cu 5,8 lei, de la 12 la 17,8 lei.

Pentru microbuzele de 8+1 locuri, tichetul s-a scumpit cu un leu, de la 20 la 21 de lei.

Cu 2 lei, de la 23 la 25 de lei, a crescut tariful pentru microbuzele de 15+1 locuri.

La autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 2-4 tone, prețul tichetului a fost majorat cu 1,5 lei, de la 30 la 31,5 lei.

Scumpirea a fost mai însemnată la autovehiculele de transport marfă cu o capacitate de încărcare de 4-8 tone, pentru care se plătește cu 5 lei mai mult, adică 42 de lei în loc de 37 de lei.

S-au scumpit și cursele speciale cu bacul mare

A șasea categorie de transport la care Navrom Bac a operat majorări de preț o constituie cursele cu bacul mare efectuate în intervalul orar 22.30-5.30, când bacurile nu mai pleacă de la ponton decât în regim de cursă specială.

Până luna aceasta, o cursă specială cu bacul mare costa 100 de lei dacă era efectuată pentru un singur autovehicul, 50 de lei de mașină dacă era efectuată pentru două mașini și, respectiv, 35 de lei de vehicul dacă era efectuată pentru cel puțin trei vehicule.

Dacă tariful cursei speciale pentru minimum trei vehicule a rămas neschimbat, prețul pentru o singură mașină a crescut la 105,5 lei, iar cel pentru două autovehicule a ajuns la 52,5 lei de autovehicul.

Pasagerii și autoturismele plătesc la fel ca până acum

Prețul unei călătorii cu bacul a rămas neschimbat pentru pasageri (1,5 lei), pentru autoturisme (18 lei), pentru biciclete (4 lei), pentru scutere și motociclete fără ataș (6 lei), pentru căruțe (15 lei). Nu s-a scumpit nici abonamentul lunar pentru persoanele fizice (45 de lei).

Creșteri de preț nu au fost operate nici la celelalte servicii oferite de Navrom Bac: transportul pe Dunăre, între Galați și I. C. Brătianu, al autovehiculelor de mare tonaj, al vehiculelor agabaritice, al tractoarelor și al animalelor; cursele speciale cu bacul mic (80 de lei pentru un vehicul, 40 de lei de mașină pentru două mașini și 28 de lei de autovehicul pentru cel puțin trei autovehicule); lansare ambarcațiuni; plimbări de agrement cu bacul Poienari 2."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 00:36:05    Titlul subiectului: 138413

http://www.viata-libera.ro/articol-Bacurile_au_revenit_la_orarul_normal_2.html

"Frecvență crescută a curselor pe Dunăre
Bacurile au revenit la orarul normal


După zece zile în care au circulat după un program modificat, adaptat traficului scăzut de sărbători, bacurile societății gălățene Navrom Bac au revenit ieri la orarul obișnuit.

„Începând cu data de 3 ianuarie 2011, bacurile efectuează din nou curse la o frecvență de 30 de minute în intervalul orar 6-22”, a declarat directorul executiv al companiei, Marilena Vasilache.

Amintim că, din Ajunul Crăciunului, bacurile au circulat din jumătate în jumătate de oră doar de la 6 la 18, iar de la 18 până la 22 au circulat din oră în oră.

În schimb, noaptea, între orele 22 și 6, legătura pe Dunăre între municipiul Galați și comuna tulceană I. C. Brătianu a fost asigurată, ca de obicei, de bacul mic, care a efectuat curse speciale
."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 00:44:37    Titlul subiectului: 140026

Din nou probleme la bac... Dunarea e prea scazuta.

http://www.viata-libera.ro/articol-Navrom_Bac_a_coborat_pasarelele_de_imbarcare_2.html

"Din cauza scăderii Dunării
Navrom Bac a coborât pasarelele de îmbarcare


Operatorul Punctului Trecere Bac de la Galați a coborât pasaralele de îmbarcare pe bacuri ieri, după săptămâni la rând în care Dunărea a înregistrat scăderi dramatice de nivel și de debit. „Parametrii fluviului au scăzut și scad în continuare, de aceea am fost nevoiți să mutăm pasarelele la nivelul inferior”, a declarat Marilena Vasilache, directorul executiv al societății Navrom Bac, care face legătura pe Dunăre între municipiul Galați și comuna tulceană I. C. Brătianu.

Ieri, Dunărea măsura la Galați 340 de centimetri, cu patru centimetri mai puțin decât marți. Autoritățile din domeniu spun, însă, că parametrii nu sunt neobișnuiți pentru această perioadă a anului. „Dunărea are un debit de 7.140 de metri cubi pe secundă, în condițiile în care media multianuală este de 6.000-6.500 de metri cubi pe secundă”, a explicat directorul Sistemului de Gospodărire a Apelor din Galați, Tudorel Trâmbițașu."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.18 kb
 Vizualizat:  de 23836 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Dum 03 Apr 2011 10:24:03    Titlul subiectului: 142147

O noutate din Teleorman:

Zilele trecute am facut o scurta incursiune in teritoriul bulgarilor, pentru a vizita un liceu din Svishtov, localitate aflata pe malul drept al Dunarii, chiar in fata Zimnicei.
Stiam ca la Zimnicea se face trecerea fluviului cu un vapor, de aceea am fost surprinsi sa aflam ca, de fapt, vom traversa la bordul noului bac al lui Ioan Nicolae (capitalistul zimnicean care detine InterAgro si alte denumiri din astea).
Cu toate ca era o ceata aproape opaca, bacul a functionat normal si ireprosabil
Am facut cateva zeci de poze in timpul ambelor traversari, noroc ca la intoarcere ceata se ridicase si am putut vedea frumusetea navei.

Prima poza, la ora 9.00, inainte de imbarcare. Observam Oltisoru 4, pontonul de imbarcare si parcarea.



Impreuna cu colegii ne-am urcat la bord. Masinile cu care ne-am adunat la Zimnicea au ramas in centrul orasului, colegii nostri de acolo au tocmit un autobuz.



Intimp ce colegele mai friguroase s-au refugiat in micuta cabina a pasagerilor,



eu am plecat sa explorez nava. Un marinar, care a vazut ca sunt manat de curiozitatea mea stiintifica, a fost extrem de amabil si m-a plimbat pe tot vasul, dandu-mi si multe explicatii (nu le-am inteles pe toate, ca nu ma pricep la vapoare cat inteleg la avioane). Totusi, am aflat ca:
nava nu e noua, ci reparata capital
bacul poate lua la bord 4 tiruri sau 14 autoturisme
traversarea dureaza 20 de minute (si asa a fost, cu toate ca prin ceata aia nu vedeam decat la cativa metri in jurul nostru)
nava este echipata cu doua motoare Diesel MAN noi, a cate 400 CP; consuma impreuna 35 de litri de motorina la o traversare
Am putut vedea cabinele echipajului, frumoase ca niste camere de hotel, cu paturi suprapuse, grupurile sanitare ale echipajului (cu baie) si pentru pasageri, bucataria, echipata ca una de apartament, cu tensiune de 220V pentru aparatele electrocasnice, si sala masinilor. Nu am indraznit sa imi fortez norocul facand poze in aceste locuri.

Inca vreo cateva poze facute in timpul trecerii:





Cand mai era putin pana la mal a aparut pontonul 3 de la Svishtov:



Am avut rabdarea sa astept coborarea camionului de pe bac:



Trecerea, in orice sens, se plateste pe malul bulgarilor. Iata lista de preturi:



Iata tabelul cu preturile vignetelor in Bulgaria:



Dupa incheierea activitatilor la Svishtov am revenit la bac. Nu mai era ceata, asa ca am putut face si o poza clara a ambarcatiunii (in zare se vede Romania):



O ultima poza facuta si pe malul romanesc (in zare se vede Bulgaria):


_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marinarii.ro



Data înscrierii: 26/Dec/2009
Ultima vizita: 04/Mar/2018
Mesaje: 26
Locație: Macin; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Apr 2011 23:03:10    Titlul subiectului: 142180

Interesante pozele . chiar daca are numele de Oltisoru 4, difera prova, a fost nava militara, se vede clar ca a avut si rampa de debarcare in prova intre corpuri si ca se putea pune usor cu prova in mal sa debarce echipament militar.
Mai e unul similar la Braila, daca nu e chiar acelasi si l-au redenumit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport naval Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community