Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele SC Unistil SRL
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Apr 2006 08:42:41    Titlul subiectului: Autobuzele SC Unistil SRL 21491

Ziua de Iasi, 27 aprilie 2006 (http://www.ziuaiasi.ro):
"Primăria vrea ca RATP să închirieze autobuze de la operatori privați
Transportul public local din municipiul Iași se va îmbogăți cu autobuze. De această dată, noile mijloace de transport vor fi aduse la Iași de societăți comerciale private, fie că vor concesiona trasee, fie că vor închiria către Regia Autonomă de Transport Public (RATP) autobuze de mare capacitate. După apariția celor 50 de MAZ pe străzile din oraș, șefii primăriei doresc să majoreze numărul autobuzelor din transport, dar fără a cumpăra altele. Practic, edilii doresc ca RATP să atragă autobuze private pe străzi. Regia are de ales între mai multe modalități de colaborare pentru acoperirea traseelor cu autobuze. O primă variantă constă în închirierea de către RATP a autobuzelor de la diverse firme private, urmând ca Regia să le folosească cu personal propriu. O a doua variantă vizează subconcesionarea traseelor către operatori privați. Mai precis, cum RATP plătește redevență pentru toate traseele către primărie, la rândul ei poate ceda o anumită linie către societăți private care să opereze sub auspiciile regiei. "Dorim să promovăm o hotărâre de Consiliu Local prin care să i se permită RATP să subînchirieze unele din trasee. Orașul are nevoie de transport de mare capacitate, dar nu ne mai putem permite achiziționarea de noi autobuze", a explicat primarul Gheorghe Nichita. Planul de transport, votat de Consiliu Local tocmai de la sfârșitul lui 2004, prevedea un necesar de autobuze de 89 de unități. Inițial, RATP trebuia să colaboreze cu operatorii privați care opereză pe trasee cu microbuze. Astfel, regia urma să aducă 50 de autobuze, obiectiv care a fost finalizat într-un final, societățile particulare urmând să vină cu alte 39 de unități de transport. Numai că negocierile au sfârșit într-un imens scandal. Consiliul Local a reziliat contractele de concesiune pentru traseele pe care le gestionau privații. Operatorii au rămas însă pe străzi, după ce au atacat în contencios hotărârea primăriei. Rezultatul a mai bine de un an de discuții și scandaluri este un transport haotic, unde pe aceleași trasee concurează microbuze cu autobuze, unde ieșenii sunt îngrămădiți în maxi-taxi, iar traseele sunt respectate în funcție de controalele primăriei. (Lucian ȘCHIOPU)"
Ha, ha, ha... In varianta inchirierii de autobuze de la privati, poate mi se implineste dorinta din anii '90 de a circula cu autobuzele FAI. Dumnezeule, mergem din rau in mai rau...
***
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 12:24:17    Titlul subiectului: 11111111 21736

radub a scris:
Ziua de Iasi, 27 aprilie 2006 (http://www.ziuaiasi.ro):
"Primăria vrea ca RATP să închirieze autobuze de la operatori privați
1. La ce se referă sintagma de "mare capacitate"? La autobuze articulatesau din clasa "3 axe" adică de 14-15 m? Este pentru a doua oară când presa folosește sintagma respectivă? Se vorbește în necunoștință de cauză? E posibil ca Ikarusul aparținând "Antibiotice Iași" să circule pe unul din traseele RATP, de exemplu, 28 sau 43?
2. La ce colaborare visează primăria cu operatorii privați? Ce fel de autobuze au operatorii privați? Poate apar și mai multe dube!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Oct/2018
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 16:33:24    Titlul subiectului: 31805

Au aparut primele autobuze particulare ale societatii din Negresti-Vs.
Erau cateva Mercedesuri articulate si cateva MAN-uri scurte.



DSC07142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.18 kb
 Vizualizat:  de 32935 ori

DSC07142.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 21:50:08    Titlul subiectului: 31839

Stirile Tele M Iasi, 25 august 2006 (http://www.telem.ro/id/4199/news_show.html):
"Autobuzele MAZ ale Regiei de Transport au, de aseara, concurenta
O firma din Barlad a adus la Iasi 24 de autobuze MAN. Dupa 1 septembrie, ele vor fi introduse pe trei trasee. Mastodontii sunt second-hand, insa interiorul arata ca nou. Operatorii privati de maxi-taxi nu privesc cu ochi buni concurentul din Barlad.Ei sustin ca barladenii au castigat licitatia pentru trasee fara a respecta conditiile obligatorii din caietul de sarcini.
Sefii regiei de transport se apara si spun ca licitatia a fost fara cusur. In urma cu doua luni, regia de transport a organizat o selectie de oferte pentru a se asocia cu un operator privat.
A cistigat o firma din Birlad care trebuie sa aduca, in prima faza 24 de autobuze second hand - MAN si Mercedes. Operatorii privati din Iasi sustin ca firma cistigatoare a fost admisa fara a indeplini conditiile din caietul de sarcini.
Operatorul de maxi-taxi Costel Pristavu a dat in judecata regia de Transport dar si firma cistigatoare sustinind ca urmatorul articol din caietul de sarcini nu a fost respectat: "Participantul are obligatia sa prezinte dovada ca detine in deplina proprietate autobuze urbane, definite conform legii, cu 70 - 100 de locuri pe scaune si in picioare, cu norma ecologica minimum euro 3 pentru cel putin 50 la suta din autobuze".
Costel Pristavu, operator privat de maxi-taxi riposteaza: "Am dat si RATP in judecata, deoarece au organizat o licitatie, au emis un caiet de sarcini la care am cumparat si noi minibus-ul si care nu l-au respectat in alegere ofertei. Se spunea ca operatorul trebuia sa faca dovada ca detine parc auto./Cel care a fost selectat, Unistil, la data respectiva nu avea parcare auto"
Directorul Regiei de Transport considera ca operatorii privati de maxi-taxi cauta tot felul de "chichite" deoarece se simt amenintati de concurenta.
Maricel Gherca, director RATP considera insa "nu a fost o astfel de conditie in caietul de sarcini prin care ceilalti operatori care au achizitionat caietul de sarcini sa nu poata participa la licitatie. Nu au venit, dumnealor au luat caietul de sarcini pentru a ne putea de altfel actiona in instanta contestind acest contract si cerind nulitatea lui".
Vasile Puscasu, patronul firmei contestate de privatii ieseni, spune ca acuzele care i se aduc sunt nefondate. Acesta sustine ca "fiecare incearca prin diverse metode sa arate ca are dreptate si face ceva bun. Daca ar fi avut proprietate sau inchiriate ar fi putut sa liciteze".
Cele trei rute pe care vor intra autobuzele din Birlad sunt:
* - traseul 44 Dacia - CUG
* - traseul 27 Tatarasi - CUG
* - traseul 29 Podu Ros - Tomesti.
Pe autobuzele din Barlad va fi vindut acelasi tip de bilet ca pe mijloacele de transport RATP, iar pretul va fi acelasi."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:09:52    Titlul subiectului: * Autobuzele Unistil Barlad 32252

In urma licitatiei organizata de catre RATP Iasi, firma Unistil din Barlad (care asigura transportul public si pe raza Municipiului Barlad) a concesionat trei trasee care vor fi asigurate cu autobuzele proprii. Acestea sunt:
27 - Tatarasi Sud-Baza 3-Frigorifer-Poitiers-CUG 1
29 - Tomesti Vale-Baza 3-Pd. Ros
44 - Piata Dacia-Mircea cel Batran-Frumoasa-CUG 1 (fost traseu de troleibuz)
Autobuzele Unistil vor fi garate in interiorul Sectiei 1 RATP si vor fi intretinute in atelierele acesteia. Biletele vor fi de acelasi tip cu cele folosite de catre RATP, insa vor fi vandute doar in interiorul vehiculelor, prin intermediul taxatorilor. Dispecerizarea si activitatea de control vor fi asigurate de catre RATP. Autobuzele sunt inmatriculate in Iasi si vor avea soferi ieseni.
Firma Unistil va aduce la Iasi 24 de autobuze.
Primele 11 vehicule au sosit la sfarsitul saptamanii trecute. Este vorba despre 6 autobuze MAN NL 202 (scurte) provenite din Braunschweig si 5 autobuze MAN NG 272 (articulate) aduse din Köln.
MAN NL 202:
9301 - IS05UJT
9309 - IS05UJU
9311 - IS05UJZ
9313 - IS05UJV
9315 - IS05UJS
9324 - IS05UKJ
MAN NG 272:
617 - IS05UFY
618 - IS05UGB
629 - IS05UFX
641 - IS05UGA
643 - IS05UFZ
Numerele de parc sunt cele din orasele de origine.
Se preconizeaza ca activitatea va incepe in luna septembrie.

Desi in presa s-a vehiculat ideea ca ar fi fost aduse si autobuze Mercedes, informatia este falsa. Toate cele 11 vehicule aduse in prima transa sunt MAN.
Este prematur sa discutam la acest moment despre eliberarea de abonamente.



IMG_0829.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.81 kb
 Vizualizat:  de 34260 ori

IMG_0829.JPG



IMG_0744.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.68 kb
 Vizualizat:  de 34260 ori

IMG_0744.JPG




Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Joi 31 Aug 2006 00:13:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:17:09    Titlul subiectului: 32254

Trecem in revista cele 6 autobuze MAN NL 202.
9301 - IS05UJT



9301-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.21 kb
 Vizualizat:  de 34253 ori

9301-1.jpg



9301-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.97 kb
 Vizualizat:  de 34253 ori

9301-2.jpg



9301-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.39 kb
 Vizualizat:  de 34253 ori

9301-3.jpg




Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Joi 31 Aug 2006 00:23:39, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:19:33    Titlul subiectului: 32255

9309 - IS05UJU
9311 - IS05UJZ
9313 - IS05UJV



9309-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.41 kb
 Vizualizat:  de 34251 ori

9309-1.jpg



9311.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.96 kb
 Vizualizat:  de 34251 ori

9311.jpg



9313-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.69 kb
 Vizualizat:  de 34251 ori

9313-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:21:05    Titlul subiectului: 32257

9315 - IS05UJS
9324 - IS05UKJ



9315-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.86 kb
 Vizualizat:  de 34249 ori

9315-1.jpg



9315-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.57 kb
 Vizualizat:  de 34249 ori

9315-2.jpg



9324-1_361.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.86 kb
 Vizualizat:  de 31227 ori

9324-1_361.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:27:53    Titlul subiectului: 32260

Interior:


202-int1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.83 kb
 Vizualizat:  de 34245 ori

202-int1.jpg



202-int2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.81 kb
 Vizualizat:  de 34246 ori

202-int2.jpg



202-int3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.65 kb
 Vizualizat:  de 34245 ori

202-int3.jpg



202-int4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.98 kb
 Vizualizat:  de 34245 ori

202-int4.jpg



202-int5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.88 kb
 Vizualizat:  de 34245 ori

202-int5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:29:28    Titlul subiectului: 32261

Bord si motor


202-bord1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.61 kb
 Vizualizat:  de 34243 ori

202-bord1.jpg



202-bord2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.85 kb
 Vizualizat:  de 34243 ori

202-bord2.jpg



202-motor_103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.58 kb
 Vizualizat:  de 31225 ori

202-motor_103.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:36:21    Titlul subiectului: 0000000 32263

Schița unui astfel de autobuz:

Mă surprinde faptul că
-are podea joasă 100 %
-nu i s-a sacrificat nicio fereastră Very Happy Very Happy
De asemenea, mă miră că ventilatorul e pe "curea"; la autobuzele (mai) noi e hidrostatic.
Poziționarea stopurilor e la fel ca la O 405. NL 202 e înrudit, cumva, cu O 405? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:49:42    Titlul subiectului: 32267

Trecem la cele 5 MAN NG 272.
617 - IS05UFY
618 - IS05UGB
629 - IS05UFX



ansamblu272.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.2 kb
 Vizualizat:  de 34246 ori

ansamblu272.jpg



617-1_124.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.88 kb
 Vizualizat:  de 31225 ori

617-1_124.jpg



618-1_550.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.88 kb
 Vizualizat:  de 31225 ori

618-1_550.jpg



629-1_907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.74 kb
 Vizualizat:  de 31225 ori

629-1_907.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:54:16    Titlul subiectului: 32271

641 - IS05UGA
643 - IS05UFZ



641-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.76 kb
 Vizualizat:  de 34244 ori

641-2.jpg



641-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.94 kb
 Vizualizat:  de 34244 ori

641-3.jpg



641-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.83 kb
 Vizualizat:  de 34244 ori

641-4.jpg



641-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.57 kb
 Vizualizat:  de 34244 ori

641-1.jpg



643-1_173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.77 kb
 Vizualizat:  de 31222 ori

643-1_173.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 00:58:09    Titlul subiectului: 32274

Interior:


272-int1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.13 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int1.jpg



272-int2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.4 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int2.jpg



272-int3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.81 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int3.jpg



272-int4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.02 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int4.jpg



272-int5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.1 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int5.jpg



272-int6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.47 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int6.jpg



272-int7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.52 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int7.jpg



272-int8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.39 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int8.jpg



272-int9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.48 kb
 Vizualizat:  de 34241 ori

272-int9.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 01:01:16    Titlul subiectului: 32275

Bord:


272-bord1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.18 kb
 Vizualizat:  de 34240 ori

272-bord1.jpg



272-bord2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.67 kb
 Vizualizat:  de 34240 ori

272-bord2.jpg



272-bord3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.42 kb
 Vizualizat:  de 34240 ori

272-bord3.jpg



272-bord4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.21 kb
 Vizualizat:  de 34240 ori

272-bord4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 01:02:41    Titlul subiectului: 32277

Motor:


272-motor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.03 kb
 Vizualizat:  de 34246 ori

272-motor.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 23:35:43    Titlul subiectului: 32458

OAB a scris:
Mă surprinde faptul că
-are podea joasă 100 %
-nu i s-a sacrificat nicio fereastră Very Happy Very Happy
De asemenea, mă miră că ventilatorul e pe "curea"; la autobuzele (mai) noi e hidrostatic.
Vehiculele acestea dateaza de la jumatatea anilor 90. Podeaua joasa integrala dateaza de la sfarsitul anilor 80 (Van Hool) ; cit despre ventilatorul pe curea, probabil ca era solutia cea mai buna sau cea mai sigura in perioada cind au fost proiectate motoarele respective.
Forma generala a autobuzelor noi sosite semana foarte mult cu cea a Mercedesurilor O405N si NG, iar spatele este aproape identic ; drept care se explica si confuzia facuta de unii jurnalisti. Bordul este chiar 100% identic cu cel de pe Mercedesurile sus numite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 11:40:12    Titlul subiectului: 32621

Incepand de astazi autobuzele au iesit la strada. Pe traseul 29 circula articulate.


IMG_0884.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.45 kb
 Vizualizat:  de 34132 ori

IMG_0884.JPG



IMG_0883.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.32 kb
 Vizualizat:  de 34132 ori

IMG_0883.JPG



IMG_0885.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.4 kb
 Vizualizat:  de 34132 ori

IMG_0885.JPG



IMG_0880.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.1 kb
 Vizualizat:  de 34132 ori

IMG_0880.JPG



IMG_0882.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.92 kb
 Vizualizat:  de 34132 ori

IMG_0882.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 17:11:59    Titlul subiectului: 32656

Pe parcursul traseului 29: Baza 3 si Tomesti.


IMG_0886.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.41 kb
 Vizualizat:  de 34110 ori

IMG_0886.JPG



IMG_0904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.38 kb
 Vizualizat:  de 34110 ori

IMG_0904.JPG



IMG_0905.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.21 kb
 Vizualizat:  de 34110 ori

IMG_0905.JPG



IMG_0903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.3 kb
 Vizualizat:  de 34110 ori

IMG_0903.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 17:15:00    Titlul subiectului: 32657

Traseul 27 va fi acoperit imediat ce va fi completat necesarul de autobuze.
Pe traseul 44 au intrat autobuzele MAN NL 202.
In imagini: autobuze ale Unistil pe traseul 44, in zona Pasajului Alexandru cel Bun.



IMG_0913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.54 kb
 Vizualizat:  de 33014 ori

IMG_0913.JPG



IMG_0912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 33014 ori

IMG_0912.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 17:53:08    Titlul subiectului: 32660

Parca in primele poze aveau afisaj electronic.
Acum vad autocolante sau placi de plastic. Afisajul respectiv a fost acoperit de placa sau a fost scos de tot?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 08:40:55    Titlul subiectului: yukyuyukk 32800

Flacara Iasului, 6 septembrie 2006 (http://www.flacaraiasi.ro):
"Război între operatorii privați și Unistil Bârlad
* mașinile operatorilor privați au blocat în capătul din Dacia autobuzele celor de la Unistil Bârlad * bârlădenii consideră că există interese la nivel local din cauza cărora privații nu sunt scoși de pe trasee
După războiul declanșat între RATP și operatorii privați de maxi-taxi, intrarea pe traseele regiei a celor 11 autobuze de la Unistil Bârlad, pe rutele 29 și 44, a transferat mânia privaților asupra firmei din județul Vaslui. Astfel, în primele două zile de traseu ale autobuzelor bârlădene, șoferii acestora au înregistrat foarte multe dificultăți în desfășurarea activității, fiind blocați pe traseu de către microbuzele firmelor Filatur și Minibus. Reprezentantul celor de la Minibus, Constantin Pristavu, consideră că "nu era normal ca aceste autobuze să intre pe trasee atâta timp cât noi ne aflăm în proces cu RATP în legătură cu asocierea acestora cu Unistil". "În ceea ce privește blocarea autobuzelor, trebuie să spun că este adevărat că am facut acest lucru în Dacia, unde am pus de-a curmezișul două mașini ale noastre de pe traseul 121, una în față și una în spate, pentru ca acestea să nu poată pleca pe traseu, pentru că nu ni se pare normal, atâta timp cât noi plătim o redevență către Primărie, să intre pe traseele nostre firme concurente. În ceea ce privește decizia tribunalului de la Oradea care a dat câștig Primăriei pentru rezilierea contractelor cu operatorii privați, trebuie să spun că noi ne-am lăsat în baza Prefecturii, care nu a mai făcut recurs. Spre deosebire de ceilalți trei operatori privați ce lucrează pe rutele din Iași, am înaintat o acțiune în instanță în legătură cu această decizie, obținând suspendarea deciziei de reziliere a contractelor până la judecarea cauzei la data de 13 septembrie. Privind faptele în ansamblul lor nu cred că noi suntem cei care încalcă legea. Chiar nu înțeleg cum Primăria preferă Unistil, atâta timp cât aceștia plătesc o redevență ce ajunge la 100 milioane de lei, pe când noi, operatorii privați, plătim 185 de milioane de lei", a spus ieri Pristavu.
Pierderi importane pentru Unistil
Pe de altă parte, reprezentanții Unistil sunt pur și simplu frapați de ceea ce se întâmplă la nivelul transportului public ieșean și cred că există anumite interese la nivel local, atâta timp cât operatorii privați care circulă ilegal pe traseele ieșene pot face asemenea lucruri. "Ei își fixează câte un microbuz în fața fiecărui autobuz de-al meu și îl impiedică să preia călătorii din stații. Probleme au existat atât ieri, cât și luni, pe ambele trasee pe care au intrat autobuze, pe 44 cu firma Minibus, iar pe 29 cu Filatur. Pentru pierderile pe care le suferă firma mea din cauza privaților, voi da în judecată cele două societăți. La ora actuală, pierderile se ridică la cel puțin 50 de milioane de lei zilnic. Pot să spun că deja am făcut adrese către Primărie și autoritățile competente în legătură cu ceea ce fac acești așa-ziși operatori. Ei nu respectă nimic, nici grafic, nici traseu, absolut nimic, practic încalcă legea în mod grosolan. Atâta timp cât își permit să recurgă la asemenea abuzuri, cred că există interese la nivel local ca acești operatori privați să nu iasă de pe traseele RATP. Nu înțeleg cum mai pot ei circula pe aceste trasee, atâta timp cât ei au fost scoși de pe acestea. Nu există nimeni la nivel local să ia măsuri și să îi oblige să iasă de pe trasee?", a comentat Vasile Pușcașu, patronul Unistil Bârlad.
Pănă se vor rezolva problemele legate de circulația autobuzelor Unistil este clar că va mai trece destul timp și este interesant de văzut cum va reuși RATP Iași să gestioneze această adevărată criză a transportului public ieșean. (Mircea URSU)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 14:31:45    Titlul subiectului: 32807

Era de asteptat sa se intample asa ceva. "Operatorii" de transport public din judetul Iasi nu sunt in stare sa ofere conditii decente de transport, iar in momentul in care se gaseste un om, o firma, care are curajul sa aduca autobuze si sa ofere conditii de transport NET superioare asa numitor "maxi-taxi", este folosita forta ca mijloc de impunere pe piata transportului public iesean.
De ce nu ia nimeni masuri pentru a elimina de pe traseu "incubatoarele" astea infernale?
Raspunsul cred ca-l stim: "enteresu' si iar enteresu", cum zicea Neica Zaharia a lui Caragiale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 16:30:10    Titlul subiectului: 32816

Parerea mea ca firma din Barlad ar trebui sa-si angajeze o firma de paza care cum blocheaza minibusii si filaturii cate un autobuz sa vina si sa mature strada cu ei. Pe urma pagubele (sa speram ca doar din intarzieri), precum si onorariul firmelor de paza sa fie recuperat de la vinovati, adica piratii minibusi si filaturi. Aceste mizerii de microbuze trebuie sa dispara dintr'un oras cum este Iasi. Din pacate, cred ca exista interese care ii tin pe acesti mizerabili, dovada fiind comportamentul lor. RATP ar trebui sa blocheze microbuzele care pirateaza linii ca 28.
Pristavu si firma lui, ca si filaturii ai caror patron nu stiu cum il cheama si nici nu-mi incarc memoria cu numele lui, ori vor trece la un transport civilizat, ori sa-si ia trasee catre comuna Zanea sau Osoi (Sinesti??), daca nu cumva si acolo calatorii vor vrea autobuze mercedes cu A/C.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 21:15:22    Titlul subiectului: 32838

Spre satul Lunca Cetatuii (Zanea se afla peste calea ferata), comuna Ciurea, "are grija" nenea Prodan de transportul de calatori, daca ne-am putea numi asa, avand in vedere ca masinile sunt sub orice critica: tapiteria are un strat consistent de jeg, iar comportamentul unor soferi lasa de dorit foarte mult. Dar na, asa primar la Ciurea, asa transport: JEGOS.
Cred ca nenea Prodan ar incheia, mai bine, un transport exclusivist pentru Zanea, iar restul calatorilor sa fie preluati de RATP.
Un lucru este "imbucurator": s-au montat camere video de supraveghere pe unele masini de "maxi-taxi". Cred ca vor fi mai confortabile aceste "mijloace de transport", stiind ca in exteriorul masini "ochiul" magic al supraveghetorului de trafic numara fiecare calator care se inghesuie in duba, iar apoi cand portiera se inchide, si mai bine de trei sferturi din oameni raman in statie, iar masina mai are putin si-i bubuie rotile, injura de mama focului: "Ce naiba! Soferul asta e prost? Nu mai incapeau vreo 6-7 persoane!" Si asa bietul sofer conduce inghesuit si apoi il mai asteapta si o mustrare, de la sefu', seara cand se retrage.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 1 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community