Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele SC Unistil SRL
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 18:01:44    Titlul subiectului: 173907

La Iasi au ajuns recent trei autobuze ce au avut ca ultim proprietar firma Vogt Reisedienst din Detmold (Germania): un Berkhof ST2000NL, un Iveco Cityclass Castrosua CS-40 City II (are aer conditionat in salon) si un Volvo B10LA - Heuliez GX 417 (articulat).

O fotografie cu Iveco-ul in Detmold (sursa: www.baumaschinenbilder.de):



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.37 kb
 Vizualizat:  de 21407 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 22:11:52    Titlul subiectului: 173916

Nu credeam ca o sa vad asa ceva in Iasi Cool
In sfarsit, se aduc autobze mai decente.Un plus este ca unul are aer conditionat.Sa speram ca vor lua mai multe.Fiind unicate, probabil au incheiat si un contract de furnizare de piese pentru reparatii.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 13:44:35    Titlul subiectului: 173926

Îmi place faptul că Unistil, firmă particulară cu câteva trasee prosperă și are fonduri pentru autobuze. Nu știu cum RATP-ul, ca toate firmele de stat, nu reușesc domnle să iasă în profit. Niciodată!
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 13:54:25    Titlul subiectului: 173927

Se intampla asta deoarece cei de la stat fura cu nemiluita, iar fondurile pentru companiile ce activeaza in domeniul transportului public, primesc mai putine fonduri.La privat e altceva.Aici directorul si oamenii mari din companie investesc bani ca sa iasa in profit si pentru a avea o viata cat mai frumoasa.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 14:44:54    Titlul subiectului: 173928

yeeeeman a scris:
Îmi place faptul că Unistil, firmă particulară cu câteva trasee prosperă și are fonduri pentru autobuze. Nu știu cum RATP-ul, ca toate firmele de stat, nu reușesc domnle să iasă în profit. Niciodată!

Lucrurile sunt mult mai complexe, problemele nu se pun la modul asta. In plus, atentie mare la falsele lucruri care iau ochii!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 15:44:40    Titlul subiectului: 173929

Totusi, pentru ce adus aceste autobuze?
Pentru suplinirea traseelor, sau vor sa retraga niste autobuze?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 18:48:53    Titlul subiectului: 173932

Pentru ca e mai ieftin sa aduci alte masini cu preturi de achizitie mici (poti gasi masini care, pentru niste tabla indoita in urma vreunui accident sau vreo alta defectiune minora fara legatura cu siguranta circulatiei, ce poate fi reparata usor si ieftin daca e musai sa fie reparata, pot fi cumparate de la dealeri cu preturi foarte mici comparativ cu masinile in perfecta stare) decat sa repari unele din parc cazute cu defectiuni ce necesita cheltuieli mai mari. Asta la o firma privata, ce nu are nici un fel de restrictii cand face achizitiile si careia ii sunt concesionate niste trasee fara a se pune accentul pe calitate (si aici includ foarte multe chestiuni ce nu se regasesc in prestatia Unistil).

Cum am spus, discutia este foarte complexa si nu se poate duce la modul "de ce Unisitil poate merge pe profit si RATP nu poate?!" Chiar si discutia cu profitul Unistil e una complexa. Personal sunt convins ca Unistil nu scoate profit din transportul public la Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2014 22:06:14    Titlul subiectului: 174090

Autobuzele mentionate mai sus fac parte dintr-un lot de sase vehicule achizitionate recent de Unistil, trei dintre ele aduse direct la Iasi, celelalte trei (midibuze Van Hool A308) duse initial la Barlad. Intre timp, doua dintre midibuze au fost trimise la Iasi, unul ramanand la Barlad. Cele doua midibuze (an de fabricatie 1997) au primit numerele de parc 566 si 567 si au fost puse in circulatie saptamana aceasta. Si aceste masini provin de la Vogt Reisedienst din Detmold (Germania), insa initial au apartinut firmei belgiene De Lijn (numere de parc De Lijn corespunzatoare celor doua numere Unistil: 3481 si 3476).

Cateva imagini:



IMG_3329.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.35 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3329.JPG



IMG_3310.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.51 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3310.JPG



IMG_3311.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.49 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3311.JPG



IMG_3315.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.11 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3315.JPG



IMG_3314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.31 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3314.JPG



IMG_3319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.24 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3319.JPG



IMG_3320.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.88 kb
 Vizualizat:  de 21076 ori

IMG_3320.JPG



IMG_3305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.66 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3305.JPG



IMG_3289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.13 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3289.JPG



IMG_3290.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.81 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3290.JPG



IMG_3293.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.5 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3293.JPG



IMG_3295.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.37 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3295.JPG



IMG_3302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.3 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3302.JPG



IMG_3301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.34 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3301.JPG



IMG_3294.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.7 kb
 Vizualizat:  de 21075 ori

IMG_3294.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2014 22:22:28    Titlul subiectului: 174091

Un cal breaz, resuscitat (probabil singura masina inca functionala din lotul de 11 de la inceputul activitatii Unistil la Iasi, in 2006 - MAN NL202 cu numarul de parc 9313, ex BSVAG Braunschweig):


IMG_3271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.7 kb
 Vizualizat:  de 21069 ori

IMG_3271.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Iul 2014 13:51:40    Titlul subiectului: 174093

Masina aceasta mai are momente cand isi face din nou aparitia. Bravo celor de la Unistil ca o mai tin. Sunt alte masini (a se vedea unele aduse din Franta, sau Olanda) care au mers un an, doi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2014 10:24:52    Titlul subiectului: ah ce idiot 174800

Colosul 5009 de la Unistil a iesit la strada inca de saptamana trecuta pe traseul 27.


Fotografie0138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.28 kb
 Vizualizat:  de 20753 ori

Fotografie0138.jpg



Fotografie0136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  418.73 kb
 Vizualizat:  de 20733 ori

Fotografie0136.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2014 13:34:45    Titlul subiectului: 174817

Ce marca e? Ce se stie despre el? Din poza pare a fi ceva Iveco sau Astra-Renault.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2014 13:47:31    Titlul subiectului: 174818

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
La Iasi au ajuns recent trei autobuze ce au avut ca ultim proprietar firma Vogt Reisedienst din Detmold (Germania): un Berkhof ST2000NL, un Iveco Cityclass Castrosua CS-40 City II (are aer conditionat in salon) si un Volvo B10LA - Heuliez GX 417 (articulat).

Intre timp au mai venit 3 masini, care initial au fost duse la Barlad (cele doua midibuze prezentate mai sus, care au circulat din vara, si inca un autobuz articulat). Cel din pozele de mai sus e Heuliez-ul din postarea mea din iulie, reluata la inceputul acestui mesaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Sep 2014 14:29:00    Titlul subiectului: 174822

Am pozat cele 3 masini aduse initial chiar dupa ce au ajuns la Iasi, dar nu am pus fotografiile pe forum pentru ca erau jalnice, din cauza spatiului extrem de stramt in care stateau autobuzele. Hai sa vedem, totusi, cum arata 5009 la interior (am selectat si ciopartit una dintre fotografiile din exterior, pentru a-l vedea mai de aproape, pana apar si imagini de calitate din trafic):


IMG_3065.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.08 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3065.JPG



IMG_3067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.32 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3067.JPG



IMG_3068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.3 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3068.JPG



IMG_3071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.33 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3071.JPG



IMG_3073.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.57 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3073.JPG



IMG_3072.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.4 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3072.JPG



IMG_3076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.93 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3076.JPG



IMG_3078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.88 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3078.JPG



IMG_3079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.71 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3079.JPG



IMG_3081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.31 kb
 Vizualizat:  de 20700 ori

IMG_3081.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2014 16:26:20    Titlul subiectului: 174877

Hai sa vedem, incet-incet, ce e cu masinile aduse in aceasta vara (dureaza mai mult documentarea pentru fiecare in parte, pentru ca au avut alt/-i proprietar/-i inainte de a ajunge la VOGT Detmold, Germania, iar VOGT le-a vopsit si a inlaturat mai toate elementele care m-ar fi ajutat la identificarea proprietarilor anteriori - de cele mai multe ori doar VIN-ul nu ajuta)!

Deocamdata luam "la puricat" masina cu aer conditionat - Iveco CityClass Castrosua CS-40 City II (am pus mai sus o imagine cu el la Detmold). A fost fabricat in 2001 si pana in 2011 a apartinut Mohn S.L./Baixbus Group Barcelona, Spania (numar de parc 165). La Unistil a primit numarul de parc 5008.



IMG_3086.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.6 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_3086.JPG



IMG_3090.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.8 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_3090.JPG



IMG_5925.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.4 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5925.JPG



IMG_5928.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.55 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5928.JPG



IMG_5934.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.28 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5934.JPG



IMG_5931.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.02 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5931.JPG



IMG_5932.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.48 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5932.JPG



IMG_5933.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.45 kb
 Vizualizat:  de 20578 ori

IMG_5933.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2014 17:15:38    Titlul subiectului: 174878

La Barcelona arata asa (in imagine e autobuzul cu numarul de parc 167; sursa foto: http://www.fotodoprava.com):


bcn_mohn167.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.3 kb
 Vizualizat:  de 20564 ori

bcn_mohn167.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2014 21:03:44    Titlul subiectului: 174879

Continuam cu al doilea articulat achizitionat anul acesta, adus de curand la Iasi. Este un Van Hool AG300 si provine tot de la VOGT Detmold, dar a avut ca prim proprietar Stadtwerke Krefeld Mobil GmbH (SWK, Krefeld, Germania) unde a purtat numarul de parc 5663. A fost fabricat in 1996 si a circulat la Krefeld pana in 2008, dar a mai stat o perioada acolo, pastrat ca rezerva. La Unistil a primit numarul de parc 5006.

L-am gasit incuiat si intr-o pozitie nu tocmai buna pentru fotografiat, asa ca deocamdata trebuie sa va multumiti cu imaginile atasate.



IMG_5896.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.38 kb
 Vizualizat:  de 20524 ori

IMG_5896.JPG



IMG_5902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.47 kb
 Vizualizat:  de 20524 ori

IMG_5902.JPG



IMG_5904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.44 kb
 Vizualizat:  de 20524 ori

IMG_5904.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2014 21:22:16    Titlul subiectului: 174880

In prima imagine atasata il puteti vedea in 2008, la Krefeld (sursa: http://www.nrw-bus.de/Frame_Krefeld-Special_Fahrzeugtypen_Van-Hool-AG-300_rechts.htm - gasiti acolo si alte imagini cu acest autobuz). In a doua imagine il puteti vedea la VOGT Detmold, in 2011 (cel din dreapta, cum priviti la monitor; sursa: http://www.baumaschinenbilder.de).


SWK_5663_2008-09-16_02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.32 kb
 Vizualizat:  de 20517 ori

SWK_5663_2008-09-16_02.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.83 kb
 Vizualizat:  de 20517 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2014 21:44:32    Titlul subiectului: 174891

Astazi vedem un autobuz care va circula mai rar pe trasee, pentru ca Unistil intentioneaza sa-l foloseasca in general pentru protocol. Este un Iveco Eurorider 391.E.12.29A / Berkhof ST2000NL, fabricat in 1997, provenind tot de la VOGT Detmold, dar avand ca prim proprietar firma VEONN, care asigura in perioada respectiva transportul public in nordul si sud-vestul provinciei Friesland (Frizia) din Olanda. In 1998, VEONN a fost preluata de Arriva. In 1999, transportul din zonele mentionate a fost concesionat unei subsidiare a firmei Arriva, NoordNed, iar autobuzul in discutie a fost preluat de aceasta firma, sub insemnele careia a circulat pana la sfarsitul lui 2005, din 2006 revenind la Arriva. Pe toata durata utilizarii sale in Olanda a purtat numarul de parc 1288. In 2011 a fost achizitionat de VOGT Reisedienst din Detmold (Germania), care l-a folosit pana in 2013. La Unistil poarta numarul de parc 5007.


IMG_5908.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.7 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_5908.JPG



IMG_5909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.28 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_5909.JPG



IMG_5910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.26 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_5910.JPG



IMG_3064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.34 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3064.JPG



IMG_3055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.4 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3055.JPG



IMG_3054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.56 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3054.JPG



IMG_3057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.03 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3057.JPG



IMG_3058.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.06 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3058.JPG



IMG_3062.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.35 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3062.JPG



IMG_3060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.68 kb
 Vizualizat:  de 20426 ori

IMG_3060.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2014 21:56:07    Titlul subiectului: 174892

Sa vedem imagini cu acest autobuz din toate etapele prin care a trecut:

- foto 1: in 1999, inca in schema si cu insemnele VEONN (sursa foto: Wikipedia);
- foto 2: la sfarsitul lui ianuarie 2006, dupa incheierea perioadei de circulatie sub insemnele NoordNed (foto: Richard van Ingen; sursa foto: www.busfoto.net);
- foto 3: in 2008, la Groningen, sub insemnele Arriva (foto: Richard van Ingen; sursa foto: www.busfoto.net);
- foto 4: in 2011, abia sosit la Detmold, in Germania (sursa foto: http://www.baumaschinenbilder.de).



5007-1288-1999-Veonn_Bus_in_Zwolle.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.5 kb
 Vizualizat:  de 20422 ori

5007-1288-1999-Veonn_Bus_in_Zwolle.jpg



5007-1288-Arriva 1288 te Sneek station (30-01-2006) Richard van Ingen (www.busfoto.net).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.41 kb
 Vizualizat:  de 20422 ori

5007-1288-Arriva 1288 te Sneek station (30-01-2006) Richard van Ingen (www.busfoto.net).jpg



5007-1288-Arriva 1288 te Groningen station (28-01-2008) Richard van Ingen (www.busfoto.net).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.06 kb
 Vizualizat:  de 20422 ori

5007-1288-Arriva 1288 te Groningen station (28-01-2008) Richard van Ingen (www.busfoto.net).jpg



un.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.05 kb
 Vizualizat:  de 20422 ori

un.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2014 16:53:31    Titlul subiectului: 174971

5006 In actiune pe strazile din Iasi.
Felicitari Unistil pentru faptul ca are la strada trei articulate.



5006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.86 kb
 Vizualizat:  de 20270 ori

5006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2014 15:42:22    Titlul subiectului: 175013

5009 La traseu.


5009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.16 kb
 Vizualizat:  de 20170 ori

5009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Oct 2014 18:16:45    Titlul subiectului: 175078

Azi am reusit sa dau in sfarsit si de 5008.


5008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.99 kb
 Vizualizat:  de 20072 ori

5008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2014 19:32:04    Titlul subiectului: 175291

Azi am dat peste 8891, probabil reactivat si in acelasi timp o surpriza pentru mine.


8891.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.06 kb
 Vizualizat:  de 20542 ori

8891.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2014 21:19:51    Titlul subiectului: 175292

Au fost reactivate (cu tot ce inseamna asta dupa o perioada mai lunga de stationare) doua vieneze (nu stiu care e al doilea, pentru ca in momentul cand am aflat informatia inca nu era stabilit sigur decat cel pe care l-ai fotografiat) care vor fi folosite ca rezerve. Deci, "captura" e valoroasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Următoare
Pagina 8 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community