Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Noi 2009 12:36:36 Titlul subiectului: Lucrari pe Strada Nitu Vasile |
119353 |
|
Saptamana trecuta au inceput pe strada Nitu Vasile din Sectorul 4 niste lucrari care par de largire a suprafetei carosabile. Strada are in prezent doar cate o banda de circulatie pe sens, circulandu-se la orele de varf foarte dificil pe sensul spre Piata Resita.
Pe sectiunea strazii Nitu Vasile aflata in discutie circula 3 linii RATB: 76, 77 si 381. Cum largirea se face numai pe o parte a strazii, asta inseamna ca automat vor trebui mutati si stalpii de electricitate, deci va fi afectata si reteaua de troleibuz.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.33 kb |
Vizualizat: |
de 21382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.28 kb |
Vizualizat: |
de 21382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.4 kb |
Vizualizat: |
de 21382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.66 kb |
Vizualizat: |
de 21382 ori |
|
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Noi 2009 12:52:47 Titlul subiectului: |
119358 |
|
Am gasit un articol in Romania Libera referitor la acest subiect http://www.romanialibera.ro/a118380/intersectia-de-la-piata-sudului-traversata-printr-un-pasaj-subteran.html
Se pare ca se va construi un pasaj in zona intersectiei Piata Sudului, iar inainte de a-l constru vor largi str. Nitu Vasile si Calea Vacaresti.
Citat: | Intersectia de la Piata Sudului, traversata printr-un pasaj subteran
Peste aproape doi ani, aglomeratia de la Piata Sudului ar putea fi evitata de soferii care se grabesc, ei avand varianta traversarii intersectiei printr-un pasaj subteran.Consilierii generali au aprobat realizarea investitiei, la ultima sedinta, dupa care urmeaza organizarea licitatiei pentru proiectare si executie. Edilii au precizat ca lucrarile ar putea incepe in a doua jumatate a acestui an, urmand sa fie finalizate 18 luni mai tarziu.
Circulatia in zona va fi afectata de lucrari, mai ales din cauza ca proiectul prevede si largirea arterelor de acces in pasaj.
400 de metri lungime
"Pasajul va incepe in zona intersectiei dintre Nitu Vasile si Bd. Alex. Obregia, va avea cate doua benzi pe sens, o lungime de aproape 400 de metri si va iesi pe Calea Vacaresti in zona mall-ului aflat, in prezent, in constructie. Astfel, se va face legatura intre cartierul Berceni si inelul principal de circulatie al Capitalei", a declarat Gh. Udriste, directorul Directiei Transporturi din Primaria Capitalei.
In perioada urmatoare, municipalitatea va organiza licitatiile pentru priectarea si executia pasajului, iar dupa alegerea proiectantului si a constructorilor lucrarile vor putea fi demarate pana la sfarsitul acestui an. Edilii au stabilit ca pasajul va avea o rampa de acces dinspre Calea Vacaresti, cu o lungime de 97 de metri, si una dinspre Nitu Vasile (149 de metri), in timp ce portiunea de pasaj subteran se va intinde pe 142 de metri.
Se largesc Calea Vacaresti si Nitu Vasile
Edilii au precizat ca se vor largi Calea Vacaresti si strada Nitu Vasile pentru a nu se gatui circulatia pentru masinile care ies din pasaj. Traficul in zona va fi afectat, pe perioada lucrarilor, si se vor stabili din timp rutele ocolitoare si restrictiile.
Costurile investitiei se ridica la 71 de milioane de lei, bani care vor fi alocati de la bugetul local. Proiectul este necesar pentru a se fluidiza traficul in una dintre cele mai aglomerate zone din Capitala.
"Studiile de circulatie/urbanism recomanda reabilitarea retelei stradale a municipiului Bucuresti, modernizarea pasajelor existente si realizarea altora noi in principalele puncte de conflict in trafic", se arata in expunerea de motive la proiectul de hotarare privind pasajul care a fost aprobat de consilierii generali.
Masura pozitiva
» CirculaTie descongestionata
"Constructia pasajului este o masura foarte buna, pentru ca va descongestiona in mod semnificativ circulatia din intersectia de la Big Berceni. Alaturi de cea de la Pieptanari, zona Piata Sudului este unul dintre punctele nevralgice ale sectorului 4 in ceea ce priveste numarul mare de masini care le traverseaza zilnic. Din pacate, constructia propriu-zisa a pasajului va incepe peste cel putin o jumatate de an, deoarece consilierii generali nu au aprobat decat indicatorii economici ai proiectului. In urmatoarele luni vor fi organizate licitatiile de proiect si cea de executie", a declarat primarul Adrian Inimaroiu. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 04 Noi 2009 00:56:09 Titlul subiectului: |
119458 |
|
@guest, acel articol din pacate este de la inceputul anului electoral 2008, cand se promiteau multe. Desi CGMB a aprobat documentatia si indicatorii tehnico-economici la inceputul lui 2008 pentru proiectul la care faci referire (care de altfel nu are legatura cu actuala largire a tronsonului cuprins intre Obregia si Brancoveanu) momentan el e in "coma"si nu se stie cand si in ce forma va fi realizat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Noi 2009 10:55:33 Titlul subiectului: |
119479 |
|
Din pacate o data cu largirea strazii Nitu Vasile se vor taia copacii de pe margine si se va mai diminua spatiul verde. Este drept insa ca acum se circula foarte greu intre bulevardele Alex Obregia si Constantn Brancoveanu, de multe ori cand mergeam cu 76 sau 381 pana la Piata Resita, am asteptat si 4-5 semafoare pana sa trec de intersectia cu Brancoveanu. Daca insa se largeste la doua benzi trebuie luat si un alt aspect in considerare. Daca nu vor fi luate masuri severe inca din primele zile impotriva celor care ar vrea sa parcheze ilegal pe prima banda, vom avea o noua banda pentru parcare, si se va circula tot pe o banda pe sens.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Noi 2009 14:16:28 Titlul subiectului: |
119493 |
|
Citat: | Intersectia de la Piata Sudului, traversata printr-un pasaj subteran | Imi vine sa rad ! Pasajul a fost aprobat in Sedinta CC al PCR din Septembrie - Octombrie 1987, inclusiv a fost calculat dpdv al rezistentei.
Metroul la P. Sudului a fost proiectat din start la adancimea necesara pentru a nu se incurca cu acest pasaj.
Facem exact ca si cu Pasajul Basarab care prin Noiembrie 1988 era deja proiectat, calculat, urma sa fie construit. Ca sa respect adevarul istoric, Basarabul se termina la Orhideelor.
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Ian 2010 23:38:09 Titlul subiectului: |
122657 |
|
S-a terminat cu asfaltarea portiunii noi, s-a montat si semaforizarea la intersectia cu Brancoveanu, ramane de pus bordura si mai ales de mutat stalpii si implicit reteaua de contact a troleibuzelor. Sunt curios daca o vor face noaptea sau au de gand sa opreasca circulatia troleibuzelor. Probleme in cazul asta nu ar trebui sa fie, la cate autobuze DAF si Rocar de Simon stau in Depoul Berceni se poate asigura o naveta pe 76/77.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Mar 2010 13:09:27 Titlul subiectului: |
124379 |
|
Prostie omeneasca, rea vointa, nesimtire, bataie de joc ? Sau Caracal s-a mutat pe str. Nitu Vasile ? Spuneti-mi si mie, cum de se poate intampla una ca asta, adica sa largesti str. Nitu Vasile de la 2 la 4 benzi, dar sa nu muti stalpul care sustine reteaua de troleibuz, ajuns acum pe mijlocul strazii ?
Ieri am vazut stirea pe iRealitateaTV, articolul complet se gaseste aici
Poate ne ajuta cu mai multe informatii userii care stau prin zona, si au vazut cat de cat cam care a fost ritmul lucrarilor.
Citat: | Stâlpul ar mai putea rămâne însă ceva timp în mijlocul drumului. Mutarea lui este îngreunată de faptul că susține cablurile unui troleibuz care trece prin cartierul Berceni.
Mergi drept înainte, dar cu atenție, pentru că în față, în mijocul drumului, e un stâlp! Se întâmplă chiar în Capitală, în cartierul Berceni. Drumarii au lărgit șoseaua, așa că au mutat câțiva metri mai în margine și trotuarul. Doar că stâlpul de pe marginea drumului a ajuns, după lărgire, exact în mijlocul străzii!
Strada Nițu Vasile din Capitală a fost modernizată de curând. Drumarii i-au adăugat încă o bandă pe carosabil, dar, la pachet, a venit și un ditamai stâlpul de electricitate! Până la reasfaltarea străzii, stâlpul stătea cuminte pe trotuar. Acum, a ajuns în centrul atenției șoferilor.
Până aseară, stâlpul nu era nici măcar semnalizat. Abia după mai multe sesizări, administratorii drumului au marcat stâlpul buclucaș. Ei spun că semnele de avertizare au existat și înainte, dar că ar fi dispărut.
Stâlpul ar mai putea rămâne însă ceva timp în mijlocul drumului. Mutarea lui este îngreunată de faptul că susține cablurile unui troleibuz care trece prin cartierul Berceni. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 10:53:28 Titlul subiectului: |
124494 |
|
Ieri a fost scos stalpul cu pricina. Se pare totusi ca nu urma sa ramana acolo vesnic
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 11:07:01 Titlul subiectului: |
124497 |
|
Cred ca un mare merit pentru acest lucru il are de data asta mass-media. Daca nu s-ar fi facut atata tam-tam la televizor, stalpul cu pricina ar fi ramas acolo inca o buna bucata de vreme.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 17:05:23 Titlul subiectului: |
126587 |
|
Mai dureaza "putin" pana se vor monta si stalpii de electricitate.
Nu inteleg: nu s-au licitat de la inceput?
Intrebarea este valabila si pentru segmentul din bulevardul Constantin Brancoveanu largit intre Nitu Vasile si Luica.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 15:43:41 Titlul subiectului: |
127969 |
|
Am trecut ieri prin zona - erau montati deja stalpii de iluminat public pe portiunea noua a bulevardului Brancoveanu; dupa ce se amenajeaza si prelungirea insulei de despartire a sensurilor de la intersectia cu Luica apare posibilitatea ca noua "opera" sa fie deschisa oficial pentru trafic.
Sunt curios cum o sa se rezolve cu autobuzele si autocamioanele riveranilor parcate pana acum pe noua cale de rulare; aici era pana acum un fel de autobaza
|
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 18:16:23 Titlul subiectului: |
127974 |
|
Dar nu ar trebui mutate si firele pentru troleibuz? Cele care merg in directia Straja vor avea practic firele pe contrasens...
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 05 Iun 2010 19:54:43 Titlul subiectului: |
127978 |
|
Inca nu e cazul, pe Nitu Vasile nu s-au montat inca stalpii cu pricina. Doar pe C-tin Brancoveanu
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Aug 2010 14:51:28 Titlul subiectului: |
132426 |
|
Circulatia mijloacelor de transport RATB din zona Nitu Vasile se modifica
Miercuri, 25 August 2010
Incepand cu data de 26.08.2010, pentru executarea unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze pe Str. Nitu Vasile, circulatia mijloacelor de transport RATB din zona se va modifica astfel:
-linia 76 de troleibuze va functiona pe traseul actual intre Piata Unirii si intersectia Str. Nitu Vasile / B-dul Alexandru Obregia, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe B-dul Alexandru Obregia pana la cap de linie 'B-dul Alexandru Obregia' (comun cu linia 73)
-linia 77 de troleibuze se suspenda
-pentru preluarea calatorilor, se infiinteaza linia naveta de autobuze 677, care va functiona pe traseul liniei 77 intre 'Piata Resita' si 'Piata Sudului', pe Str. Resita, Str. Izvorul Rece, Str. Nitu Vasile. Pe acest traseu, autobuzele vor opri in statiile de pe traseele liniilor 73, 74 si 381.
Abonamentele eliberate pe liniile 76 si 77 vor fi valabile si pe linia 677.
Sursa:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=432
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 18:20:34 Titlul subiectului: |
135957 |
|
Cam asa arata acum str. Nitu Vasile. Au fost montati stalpii noi pe marginea strazii, urmeaza sa fie montata si reteaua troleibuzului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.36 kb |
Vizualizat: |
de 18773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.23 kb |
Vizualizat: |
de 18773 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.23 kb |
Vizualizat: |
de 18773 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Noi 2010 13:29:38 Titlul subiectului: |
136220 |
|
Cum se circula in prezent in orele de varf? Mai sunt probleme la intersectia cu bulevardul Constantin Brancoveanu?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|