Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Liniile și infrastructura de transport ale R.A.T. Brașov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2007 14:53:15    Titlul subiectului: 85449

Sunt prea putine troleibuze si de aceea s-a luat aceasta masura,dar si din cauza aglomeratiei care se inregistreaza pe aceste linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2007 02:37:45    Titlul subiectului: 85481

Sunt 30 de DAC-uri scurte, 18 FBW, 1 Mercedes, 7 Vetter si vreo 5 (sper sa nu gresesc) Graf & Stift. Deci au cu ce... dar faptul ca țin 3/4 din acest parc în garaj e alta mancare de peste. Deci, cu investitii minime s-ar putea pune in circulatie acest parc de vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan p.



Data înscrierii: 10/Mar/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2008
Mesaje: 2
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 11 Mar 2008 09:33:04    Titlul subiectului: 89895

Ca urmare a reinfintarii capatului de la Stadionul Municipal, liniile 5 (care intorcea si inainte acolo), 9, 15, 16, 23, 23b vor intoarce acolo in loc de Depozite, astfel apare linia noua 44 Stadionul Municipal-Depozite ILF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 12 Mar 2008 14:11:03    Titlul subiectului: grg 89968

Acele modificari s-au petrecut de cand s-a dat drumul acestui terminal... Adica dinainte de Craciun.

A dat Dumnezeu si cineva ne-a ascultat si pe noi: 50b va merge la Pietrele lui Solomon!! De cand am propus asta, am imbatrinit!
Uite aici din TEX:

http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=79169

Transilvania Expres a scris:
Brasovenii vor putea sa ajunga de saptamana viitoare in zona de agrement "Pietrele lui Solomon" cu un mijloc de transport in comun. Conducerea municipalitatii a decis prelungirea traseului autobuzului 50 barat pana la locatia amintita. Insa, cursele vor incepe ulterior asfaltarii carosabilului strazii pana la Pietrele lui Solomon. "Autobuzul va circula la un interval de cate 30 de minute", a spus primarul George Scripcaru. El a mentionat ca in aproximativ 10 zile se va infiinta un alt nou traseu, respectiv pe linia autobuzului 52, care va avea un circuit mai lung. Plecarea si sosirea se va realiza in zona Pe Tocile, iar traseul va fi unul mai lung. Va trece prin Piata Unirii - Poarta Schei - Nicolae Balcescu-Calea Bucuresti-Saturn-Zizinului-Grivitei-13 Decembrie-Iuliu Maniu-Nicolae Iorga-Muresenilor si PeTocile. (A.T.)

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 12 Mar 2008 15:18:17    Titlul subiectului: Re: grg 89970

Ionescu a scris:
... Va trece prin Piata Unirii - Poarta Schei - Nicolae Balcescu-Calea Bucuresti-Saturn-Zizinului-Grivitei-13 Decembrie-Iuliu Maniu-Nicolae Iorga-Muresenilor si PeTocile. ...
Asta inlocuieste linia 3 care a fost scoasa acum aproape 2 ani. Cu putina modificare e 100% linia 3 exceptand Pe Tocile-Piata Unirii-LINIA 3-LINIA 6- exLINIA 1. Nu inteleg de ce nu doar exLINIA 3? Si din 20-20 minute? Cate autobuze vor fi? Ca si linia 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 22:02:38    Titlul subiectului: 93944

Incepand de azi linia 17B este prelungita pana in Valea Cetatii, dubland la propriu traseul liniei de troleibuz 33. De aici fiecare dintre noi stie ce va urma, linia 33 va avea traseul actualului 17B si va fi deservita exclusiv de autobuze!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 05/Mai/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 06:55:05    Titlul subiectului: 93953

Doar a fost un articol in ziar ca o sa se faca o linie de Troilebuz Valea Cetatii - Noua si o linie de Tramvai pina in Noua din Steagu. Poate prelungeste linia de Troleu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pixalete



Data înscrierii: 11/Dec/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2013
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 17:53:29    Titlul subiectului: 93982

Deocamdata eu cred ca linia 17B s-a prelungit degeaba deoarece circula de cateva ori in cursul saptamanii si la intervale de o ora... astept si parerile dumneavoastra in legatura cu modificarea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2008 22:40:33    Titlul subiectului: 94543

Modificarile traseelor RAT Brasov impuse de noul mega-sens-giratoriu din noul centru civic sunt prezentate aici:

http://www.iubescbrasovul.ro/de-larg-interes/schimbari-de-circulatie-si-transport-in-comun/

Iubesc Brasovul a scris:
Cat despre schimbarile efective, 16 linii RAT vor avea un traseu schimbat de la un anumit punct, insa semnificativ.

* Liniile 4, 37 si 51 nu vor mai trece pe la Onix la intoarcere, ci vor merge pe la Patria, Toamnei, Kogalniceanu, Victoriei.
* In aceeasi masura, liniile 5, 5 barat, 17, 31, pe traseul de dus catre centrul orasului nu vor mai circula pe la Hidromecanica, ci din intersectia strazilor Calea Bucuresti cu Zizinului vor parcurge pe strazile Toamnei, Mihail Kogalniceanu (Liceul Mesota), dupa care vor reveni la traseul vechi.
* O alta modificare de traseu survine liniilor 6, 22, 34 si 52 care spre Livada Postei vor devia de la vechiul traseu, mergand pe Toamnei, Kogalniceanu si apoi pe Iuliu Maniu spre centru.
* In ceea ce priveste troleibuzele, liniile 7 si 30 dupa statia de la Spitalul Judetean vor avea un nou traseu, respectiv pe strada Toamnei, pe Kogalniceanu si apoi, vor reveni la ruta initiala pe la Onix. Insa linia 1 barat va fi suspendata temporar. Abonamentele eliberate pentru aceasta linie raman valabile pentru circulatia cu liniile 1 si 5 barat sau 1 si 23, pana la expirarea valabilitatii.
* Traseul liniilor 32 si 35, care de la Gara vor circula pe Bulevardul Victoriei, dupa care vor face dreapta pe Kogalniceanu, Hidromecanica, 15 Noiembrie si vor reveni apoi pe Calea Bucuresti, va fi schimbat deasemenea.
Modificarile sunt permanente si sunt doar o consecinta a introducerii acelor sensuri unice in Centrul Civic. Singurul caz in care s-ar putea reveni la vechea situatie ar fi atunci cand s-ar observa ca s-a inrautatit mult circulatia auto in zona si ar fi mari proteste pentru a se reveni la situatia anterioara - putin probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 09:58:02    Titlul subiectului: 94630

Astazi am parcurs si eu mega-sensul giratoriu si prima impresie e ca totul e facut neprofesional si in mod sigur pana sambata viitoare se vor mai efectua schimbari.

Reteaua de troleibuz din mega-giratie are nevoie de modificari serioase pentru ca nu se potriveste cu benzile de circulatie (b-dul Kogalnigeanu), macazul de pe Toamnei este pus prea aproape de intersectia cu Harmanului, troleibuzele trebuie sa se inscrie de pe banda 1 pe banda 3 in 100-150 metri iar in nebunia de masini va fi o sarcina foarte dificila.

PS: RatBV angajeaza soferi cat D,(chiar daca ai doar B sau alte cat. scolarizeaza ei pentru D), partea proasta e ca salariul e 860 brut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 15:21:02    Titlul subiectului: 94723

1. Unul dintre autobuzele care deserveste linia de transport catre magazinul Real.
2. - 3. Un anunt din statia Faget privind modificarile de trasee survenite ca urmare a sistematizarii Centrului Civic.



0699-P1190226.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.56 kb
 Vizualizat:  de 16164 ori

0699-P1190226.jpg



P1190277.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.54 kb
 Vizualizat:  de 16158 ori

P1190277.jpg



P1190278.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.29 kb
 Vizualizat:  de 16158 ori

P1190278.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 20:29:49    Titlul subiectului: 95451

Pentru aparitia 12 cu 19 exista o explicatie cat se poate de clara: Mult timp, liniile 12 si 19 au fost comasate prin program. Adica, 12 venea de la Stadionul Tineretului pana in Piata Unirii, de unde urca pana la Pietrele lui Solomon. Erau 2-3 masini pe traseu care faceau aceasta manevra. Apoi spre seara, daca nu ma insel, doar una dintre masini urca pana in padure, cealalta fcand doar traseul 12. Era destul de reusita si convenabila ideea, dupa parerea mea. Apoi, cand au aparut masini noi in parcul auto, aceste 2 linii au fost separate din nou, ca sa fie reunite cu putin inainte de schimbarile de la 1 dec. 2007. Unii soferi puneau ambele placute, altii afisau doar linia 12.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 22:32:11    Titlul subiectului: 95462

Sunt foarte curios ce face cu linia 1B...am auzit niste disctutii neoficiale ca ar merge pe traseul TRIAJ-RACADAU...acum sa vedem ce rezolva Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2008 10:53:54    Titlul subiectului: 96560

S-au montat console noi la BRD pe fostul sens de intoarcere a liniei 1B. Aceste console deservesc abanda a 6-a a sensului giratoriu. Stie cineva de ce s-au montat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 09:47:27    Titlul subiectului: 96941

Baverescu a scris:
... Pe 37 era mai tot timpul cu 3-4 călători. Probabil că linia 37 e cam inutilă, datorită frecvenței reduse a vehicolelor. În același timp ea e dublată de linia 1 în procent de 70% din traseu, iar pe traseul Gară -Livada Poștei de liniile 4 și 51...
Linia 37 nu este deloc inutila, deoarece intra in interiorul cartierului pe o distanta de vreo 3km, care uneori in conditii meteo defavorabile poate fi greu de parcurs. Datorita gradului scazut de ocupare, pe aceasta linie se opereaza preponderent cu masini de capacitate redusa.
In plus este fizic imposibil sa faci linii fara portiuni mai mari de traseu comun intr-un oras de marime medie.
De exemplu si linia 34 din oras pana la pod ar putea fi considerata inutila, deoarece are doar o statie in plus fata de 6 sau 22. Gresit. Linia 34 este plina in ambele directii, mai ales la orele de varf.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 17:48:53    Titlul subiectului: 96944

Problema este nuanțată și niciodată nu se poate mulțumi toată lumea. De la Gemenii și până sub pod unde întoarce 34 este ceva de mers, nu se poate spune că trebuie scos o bucată din 34, chiar dacă acum e provizorie împărțirea traseului în 2 bucăți.

Referitor la 37, cunosc situații în care oamenii din Triaj și Craiter trebuia să meargă de la Gară o bucată cu 8 sau pe jos, și apoi cu 1, din cauza faptului că intervalele lui 37 nu erau alese bine comparativ cu unele curse din autogara 1 Codreanu. Asta e. Prea multe vor unii. Bine că n-am fost și eu în situația lor.
Odată am văzut la stația de la Gară un 37 destul de plin în 2007, de fapt era chiar Rocarul DeSimon. Cunoscuții mei care deja plănuiseră că vor merge cu 8 o stație au prins atunci 37-le, spre bucuria lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 17:51:34    Titlul subiectului: 96945

Aceasta este o problema de program, de acord. Poate ar trebui trimisa o sugestie de program care sa pice in concordanta cu programul autobuzelor si al trenurilor care pleaca spre destinatiile judetului sau ale intregii tari.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 18:12:24    Titlul subiectului: 96947

Ionescu a scris:
Datorita gradului scazut de ocupare, pe aceasta linie se opereaza preponderent cu masini de capacitate redusa.
Ceea ce este o mare porcărie... De la Autogara Nr. 3 și până în Centru, BMC-urile sunt pline până la refuz, mai ales că intervalul de succedare este mare, la fel și pe linia 1 (de fapt, la fel e pe toate liniile, de exemplu ca să ajung de la Gară la autogara nr. 2 am așteptat aproape 40 de minute un 23 sau 23b [normal, au venit unul după altul]).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 18:18:53    Titlul subiectului: 96948

Ce e cu linia 1? Aceea are masini mari. 23 si 23b se opereaza cu autobuze... De ce ai asteptat atit? Nu a venit la program? In caz ca nu stii, te anunt ca pe strada Aurel Vlaicu se lucreaza si este complet inchisa, de aceea apar intarzieri mari pe 23 si 23B. Am experimentat pe viu. Pe Grivitei este destula aglomeratie atit timp cat aceasta artera e inchisa.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 20:15:34    Titlul subiectului: 96953

Ionescu a scris:
Ce e cu linia 1? Aceea are masini mari. 23 si 23b se opereaza cu autobuze... De ce ai asteptat atit? Nu a venit la program? In caz ca nu stii, te anunt ca pe strada Aurel Vlaicu se lucreaza si este complet inchisa, de aceea apar intarzieri mari pe 23 si 23B. Am experimentat pe viu. Pe Grivitei este destula aglomeratie atit timp cat aceasta artera e inchisa.
Să vedem... când am văzut că nu pot ajunge la autgara nr. 2 în timp util (eram între un tren și o dubă, dar vroiam să mai fac poze) am zis să merg la autogara 3, pe Hărmanului. Mă pun în stație la 8/37 spre Str. Hărmanului. După vreo 10 minute părasesc stația, la ce trafic era, probabil ar fi făcut 20 de minute pe puțin pentru 1 (o) stație. Ajung vreo 6-7 minute mai târziu la Str. Hprmanului, nu trecuse niciun 8 pe niciun sens. Mă duc în stația lui 1, 21, 37 spre Autogara 3. Mă uit pe orare și văd că am minim 10 minute de așteptat pentru un trenuleț de 21 și 1, că toate plecările lui 21 sunt la maxim 2-3 minute după 1. Chestia e că 1-ul nu a mai apărut, dar 21 da (cu 1 minut întârziere, ce-i drept). Am ajuns la autogara 3, am făcut câteva poze, după care m-am înghesuit într-un BMC de pe linia 37. Eu și ceilalți 30-40 de călători care vroiau să meargă în centru sau la gară.

Un mic ,,sfat": nu mai luați apărarea RATBv-ului. Serviciile acestei regii sunt JALNICE. Unde naibii stau cele 108 + 15 + 10 + 15 + 1 (adică, ține-ți-vă bine, 149 de autobuze) dacă intervalele de succedare ori sunt peste 20 de minute, ori sunt de 10 minute doar de formă?

Vă spuneam de orarul lui 21...



IMG_3256.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.33 kb
 Vizualizat:  de 15769 ori

IMG_3256.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 21:12:41    Titlul subiectului: 96954

Nimeni nu ia apararea RAT.
Dar nu inteleg care ti-e nedumerirea. Nu pot toate liniile sa aiba intervale de 2-3 minute. 21 este provenita dintr-o linie naveta, deci nu are nevoie de mai mult de 2 curse pe ora.
Nu poti avea 40 linii de transport cu interval sub 5 minute. Fizic e imposibil. Desigur unele linii se pot ajusta se pot aranja isi pot schimba programul. De exemplu, ati putea sa propuneti cu totii un grafic al unei linii care va intereseaza... Chiar ar fi un exercitiu interesant. Smile

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2008 22:55:15    Titlul subiectului: 96957

Nu vreau 3 minute între vehicul... și prin alte țări se circulă, pe anumite trasee, la 20-30 de minute. Dar acolo poți să îți potrivești ceasul după vehicule, iar dacă cumva vehiculul face avens, stă în stație până se face ora potrivită de plecare. Cu toate asta, în niciun oraș din partea civilizată a Europei nu o să existe linii de transport care leagă gara principală de alte zone ale orașului, mai ales de autogări, aeroporturi etc. care să vină la 20-30-40 de minute la orele de vârf. De fapt, dacă Brașovul ar fi fost în Germania ori Austria, pe lângă faptul că nu mai dispărea transportul electric, ba chiar se făcea o linie de S-Bahn între Baltolomeu și Pavilionul Brasov Triaj, tocmai pentru a permite conectarea celor 2 mari autogări la gara centrală.

Intervine mentalitatea tipic carpato-danubiano-pontică:
Ionescu a scris:
21 este provenita dintr-o linie naveta deci nu are nevoie de mai mult de 2 curse pe ora.
De ce nu are nevoie de mai mult de 2 curse? Nu sunt călători? Nu sunt autobuze? Sau nu vrea violonistul șef? Că autobuzul pe care l-am folosit era destul de plin (vorbim de un Mercedes O305G), ba chiar aglomerat dacă îi calculăm capacitatea în mod european (4 căl/m2).
Ionescu a scris:
Nu poti avea 40 linii de transport cu interval sub 5 minute. Fizic e imposibil.
Nu poți avea 40 de linii din care 30 circulă o dată pe oră.

Nimic nu e imposibil. Compară traseele și diagramele de circulație din Brașov cu cele din Salzburg sau Innsbruck, orașe cam de aceeași mărime cu Brașovul. Salzburgul are 8 (opt) linii de troleu, toate cam de 2 ori mai lungi decât cele din Brașov și toate prelungite în ultimii ani (3 linii chiar ies din oraș). Se are în vedere prelungirea rețelei existente. Innsbruck-ul are 3 linii urbane de tramvai și 1 externă. Și rețeaua de tramvai se extinde, ba chiar s-a pus problema reintroducerii troleibuzelor. În ambele orașe sunt mai multți operatori de transport... dar cu autobuze, nu dube. Biletul luat de la unul din operatori poate fi validat și folosit la toți, prețul este la fel la toți (și nu se plâng de concurență neloială)... prin orice operator înțeleg și operatorii feroviari, fie că e vorba de OBB, DB dau alte companii mai mici. Și nimeni nu se plânge și nimeni nu lucreaztă în pierdere.
Abonamentele... nu există abonamente pentru o linie, toate abonamentele sunt pe toate liniile dintr-o zonă de taxare, indiferent cine le operează. Doar abonamentele de 6 luni și 1 an sunt nominale și personalizate cu poză. Nu există porcării gen ,,legitimație pentru abonament", ,,abonament pe 1 tronson". La fel, în toate orașele există transport de noapte, fie cu autobuz, fie cu tren (în cazul S-Bahn-ului). Suntem cu mult, MULT DE TOT în urmă!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2008 11:00:38    Titlul subiectului: 96962

Constatari facute sambata, cu prilejul unei mici excursii la Brasov :

1. Tr 4 Gara.Centrala ( 11:16 ) - Livada.Postei ( 11:27 ) MAZ 616
-cam 50-60 calatori

2. Tr 28 Livada.Postei ( 11:30 ) - Fundaturii ( 11:55 ) Connecto
- 40-50 calatori

3. Tr 28 Fundaturii ( 12:04 ) - Livada.Postei ( 12:30 ) Connecto
- 50-60 calatori, tot aici am intalnit si primii blatisti

4. Tr 4 Livada.Postei ( 12:44 ) - Gara.Centrala ( 12:56 ) MAN 705
- 30-40 calatori , si un mic scandal intre o batranica si un grup de 4 persoane rrome intrea statiile Infostrar si Rapid .

5. Tr 17 Noua ( 14:42 ) - Livada.Postei ( 15:11 ) MAZ 621
- 50-60 calatori

6. Tr 4 Livada.Postei ( 15:13 ) - Gara.Centrala ( 15:23 ) MAN 705
- 30-40 calatori.

7. Tr 51 Gara.Centrala ( 15:34 ) - Pe Tocile ( 15:49 ) BMC 661
-10-20 caltori, soferul a vorbit tot drumul la telfon pe ungureste.

8. Tr 51 Pe Tocile ( 15:57 ) - statia "Star" ( 16:04 ) BMC 661
-20-30 calatori

9. Tr 2 Statia "Teatrul.Dramatic" (1 8:09) - Rulmentul ( 18:24 ) MAN 764
-20-30 calatori

10. Tr 30 Rulmentul ( 18:46 ) - Valea.Cetatii ( 19:11 ) MAN 763
-10-20 calatori

11. Tr 31 Valea.Cetatii ( 19:26 ) - Livada.Postei ( 19:46 ) MAN 744
-40-50 calatori

12. Tr 1 Livada.Postei ( 19:47 ) - Triaj ( 20:02 ) MAN 738
-20-30 calatori

13. Tr 1 Triaj ( 20:06 ) - statia de langa autogara ( 20:10 ) MAN 558
-10 calatori

14. Tr 37 statia comuna cu 1 si 21 de langa autogara ( 20:17 ) - Livada.Postei ( 20:30 ) Connecto 608
- 20-30 calatori

15. Tr 6 Livada.Postei ( 20:33 ) - Saturn ( 20:46 ) MAZ 627
20 calatori

16. Tr 8 Saturn ( 20:51 ) - Rulmentul ( 21:14 ) Troleul 808
-10-20 calatori, soferul a sarit peste 2 statii unde trebuiau sa coboare 2 persoane

17. Tr 9 Rulmentul ( 21:30 ) - Stadion.Municipal (21:4 ) MAZ 644
- cu observatia ca la bariera a stat 3 minute sa treaca R 370 Wink iar de la Rulmentul la Stadion.Municipal nu a facut nici macar o statie, eu fiind singurul calator MAZ-ul fugind cred ca si cu peste 60 km/h.

18. Tr 5 Stadion.Municipal ( 21:48 ) - Astra ( 22:12 )
-30-40 calatori

19. Tr 33 Astra ( 22:28 ) - Valea.Cetatii ( 22:35 ) MAN 766
2 fete si cu mine am fost in autobuz, toti 3 ne-am urcat de la Astra si toti 3 am coborat la capat, Acest autobuz m-a facut sa cred ca sunt la formula 1, soferul s-a grabit atat de tare incat nu a facut nici o statie nu mai zic ca mers cu peste 60-65 km/h.

20. Tr 32 Valea.Cetatii ( 22:46 ) - Gara.Centrala ( 23:00 ) MAZ 659
- 10 calatori.

MAN-urile hidramate sunt pe putin spus cele mai bune pe care le are RatBV la ora actuala dupa parerea mea, nici Connecturile nu se lasa mai prejos cel de pe 28 gonind destul de tare si el.

Soferi au sarit peste multe statii, de aceea sunt si acesti timpi mici, dar au sarit doar peste statiile unde nu era nimeni si nici in autobuz pregatiti sa coboare. Traficul pe strazii a fost lejer, ma asteptam sa fie aglomerat.

La Brasov am mai remarcat ca aproape toti soferi asculta acelasi post de radio sau 2 posturi unde se aud: manele, populara si lautareasca.

Am tot sperat sa dau de o echipa de controlori, dar nu am avut noroc.

Pe 5 din autobuzele de mai sus multi caltori au platit soferilor cate 1 leu de caciula cu mentiunea ca nu au avut unde sa gaseaca bilete.
Pe o linie centrala din Brasov, in 10 minute cat am mers eu cu acel autobuz, soferul facuse 10 lei Sad

Graficele afisate in statii au fost respectate mai putin de MAN-ul 766 care a plecat cu 2 min mai devreme fiind ultima cursa, probabil ca soferul se grabea.

Ce am vazut pe acele grafice ca nu exista curse pe nici o linie trecuta la orele 23 si 00 in vreme ce la Ploiesti ultima cursa pe linia 2 este la 23:48, 44 la 00:10, 202 00:05, 102 00:00 si exemplele pot continua...


Ultima modificare efectuată de către George_Catalin la Mie 13 Aug 2008 21:00:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2008 12:24:03    Titlul subiectului: 96968

Ionescu a scris:
Ce e cu linia 1? Aceea are masini mari. 23 si 23b se opereaza cu autobuze... De ce ai asteptat atit? Nu a venit la program? In caz ca nu stii, te anunt ca pe strada Aurel Vlaicu se lucreaza si este complet inchisa, de aceea apar intarzieri mari pe 23 si 23B. Am experimentat pe viu. Pe Grivitei este destula aglomeratie atit timp cat aceasta artera e inchisa.
S-a deschis din nou de la 1 august, deci autobuzele si-au reluat circulatia normala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2008 13:51:10    Titlul subiectului: 96971

Cu așa ofertă aș reveni la transpotul în comun. Dar probabil mai trebuie zeci sau sute de ani Very Happy până a avea ce trebuie în creier unii oameni din conducere. Am spus eu cânva că acum tarifarea la noi e făcută prost . Și uite că așa e. Iată mărturie cum e la alții.
Citat:
În ambele orașe sunt mai multți operatori de transport... dar cu autobuze, nu dube. Biletul luat de la unul din operatori poate fi validat și folosit la toți, prețul este la fel la toți (și nu se plâng de concurență neloială)... prin orice operator înțeleg și operatorii feroviari, fie că e vorba de OBB, DB dau alte companii mai mici. Și nimeni nu se plânge și nimeni nu lucreaztă în pierdere.
Abonamentele... nu există abonamente pentru o linie, toate abonamentele sunt pe toate liniile dintr-o zonă de taxare, indiferent cine le operează. Doar abonamentele de 6 luni și 1 an sunt nominale și personalizate cu poză. Nu există porcării gen ,,legitimație pentru abonament", ,,abonament pe 1 tronson
Aceasta este un lucru extraordinar pe care lumea nu-l știe. Am așteptat mult să spună careva aceste lucruri din vest. Exclamation Cu implementarea acestor lucruri nici nu ar mai fi probleme cu faptul că unele trasee nu acoperă destul sau nu au cerere. Arrow Aceasta însemna o simplificare foarte bună și o creștere a calității. La Brașov ar fi fost mult mai ușor de implementat așa ceva având în vedere că RAT e singur și aparține primăriei. Din aceată chestie ar fi profitat toată lumea. Deci este clar că la nivelul Primăriei nu se vrea, nu se poate spune că nu se știe sau nu se poate. Uite aici lucru care trebuie făcut, nu alte bazaconii. Dar din această schimbare însă nu ar profita cei ce o fac. Din schimbări gen 1 Decembrie 2006 însă se profită enorm, iar rezultatele sunt sub așteptări, de fapt sunt neglijabile pt perioade mai mari. Și din gratuitate pt pensionari se profită electoral. De la oamenii politici aleși trebuie așteptat mai mult. Trebuie pusă inteligența -dacă există - în slujba cetățeanului. Ce s-a făcut până acum putea face și un copil. Un copil poate spune să schimbăm mașinile că-s vechi, să punem flori, să măturăm, să asfaltăm, dar pt un program coerent la care să se lucreze un copil nu face față.
E totuși bine că s-au făcut și astea. (câteva bune, de remarcat și pista de biciclete cu o lungime ceva mai bună, mai e nevoie de educat pietonii să nu calce pe ea fără bicicletă). Dar mai trebuie și lucruri super bune dar care nu le văd lumea chiar bine și nu aduc electorat. Ar trebui propus așa ceva să vedem cum vor refuza și ce motive vor mai fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 5 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community