Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Liniile și infrastructura de transport ale R.A.T. Brașov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 20:42:42    Titlul subiectului: 75072

S=a infiintat o noua linie. LINIA 29 Gara -----> Bartolomeu - Nord
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:24:16    Titlul subiectului: 75087

Da. Pe traseul Garii-13 Dec.-Independentei-Buzesti-Borzesti-...
Se pare ca incet-incet se umplu gaurile din numerotarea liniilor: acum 8 si 29, in urma cu cativa ani 21 si 30. Din pacate, au inceput sa apara alte gauri: 3, 10, 19 si deja 39. Apropo, linia 27 mai exista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:45:41    Titlul subiectului: Transport public in Brasov80 75093

http://www.iubescbrasovul.ro/wp-content/uploads/docs/Situatia_traseelor_RATBv.pdf
Dacă vă uitați pe ultima coloană din dreapta (observații), veți vedea că se precizează trei tipuri de autobuze:
-de mică capacitate
-de mare capacitate
-articulate (doar pe linia 5)
E o inexactitate a celor care au conceput materialul sau autobuzele de mare capacitate nu sunt cele articulate? Dacă e să dau crezare 100% materialului de mai sus rezultă că există autobuze de capacitate sporită care nu sunt articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:57:43    Titlul subiectului: 75095

Autobuze de capacitate mică înseamnă BMC, de capacitate mare înseamnă autobuze de 100 de locuri, iar articulate nu trebuie să mai spun ce înseamnă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:23:16    Titlul subiectului: 75102

Dr2006 a scris:
Autobuze de capacitate mică înseamnă BMC, de capacitate mare înseamnă autobuze de 100 de locuri, iar articulate nu trebuie să mai spun ce înseamnă.
Bun, dar:
-linia de troleibuz care substituie tramvaiul (a se vedea că figurează ca 101 iar între paranteze fiind trecut LCool are, la rubrica de observații, mare capacitate. Asta în condițiile în care linia e deservită de troleibuze articulate FBW; ce să înțeleg? Că pe linia respectivă intră autobuze standard cu capacitate de 100 locuri? Se specifică faptul că sâmbătă și duminică circulă autobuze pe mai multe linii - printre care și 8 - dar greu îmi vine să cred că circulă autobuze de 12m
-nu se menționează linia 50 barat. E o scăpare a celor care au scris materialul sau, din anumite motive, linia respectivă nu e funcțională?
Dragoș, orice astfel de material - cum e și PDF-ul la care fac referire - trebuie să fie exact chiar cu riscul repetării unor sintagme. Astfel, la rubrica de observații, la toate liniile deservite total sau parțial de autobuze articulate ar fi trebuit scris clar autobuze articulate. Altfel, eu, ca și om care nu locuiește în Brașov, pot crede că toate articulatele sunt comasate pe linia 5 Rolling Eyes Rolling Eyes mai ales că în partea stânga sus a primei pagini scrie Regia Autonomă de Transport Brașov
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:48:01    Titlul subiectului: 75109

Legat de desfintarea traseelor de noapte sunt cateva lucruri de zis
1.calatori pe cursa nu erau mai multi de 4-5 (si asta e mult )
2.programul de circulatie al acestor linii este trecut doar la capetele de linie
3.bilete de calatorie se puteau cumpara doar din gara BV.
4.din cei 4-5 (aproximativ) calatori 1-2 faceau bilet
5.unele din traseele de noapte chiar nu isi mai aveau rostul datorita schimbarilor sociale -economice care au survenit in BV
6.in acest moment cred ca necesar ar fi pelungirea programului de lucru al principalelor linii sambata si poate duminica ( dupa actualele grafice sambata si duminica la ora 22.30 toate mijloacele de transport se retrag la garaj)
7.concluzia mea e :inainte de desfintarea acestora poate era bine daca si brasovenii erau intrebati
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:54:49    Titlul subiectului: 75110

Asus a scris:
2.programul de circulatie al acestor linii este trecut doar la capetele de linie
Si erau afisate pe niste table antice si de demult, probabil din the early '90s, ceea ce confirma faptul ca
Asus a scris:
5.unele din traseele de noapte chiar nu isi mai aveau rostul datorita schimbarilor sociale -economice care au survenit in BV
.Stii cumva, in ultimul timp erau deservite tot de DAC-uri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 23:55:50    Titlul subiectului: 75111

Asus, 4-5 peste un autobuz plin, cel putin la 12 noaptea...iti dovedesc cu fotografii...
Basca 2N imi trecea pe sub nas si erau destui insi in ea. Corecta faza cu biletele, dar vin si intreb: nu este nevoie in conditiile actuale de transport de noapte? Nici pentru turism? Si mai simplu: 4 masini atitea pierderi provocau?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 00:11:05    Titlul subiectului: 75114

Sunt deacord ca cu tine ca erau momente in care aceste autobuze erau pline, dar se intampla doar la anumite ore si in anumite zile (complet aleatoriu in functie de anumite evenimente din oras sau pur si simplu vara). Tocmai din aceasta cauza cred ca era mai bine daca RAT facea un mic sondaj. Sunt ferm convins ca celor 4 linii li se puteau aduce modificari (de orice fel) pentru a le face profitabile.
Legat de autobuzele de noapte, erau Dac-curi, 2 buc, 1 MAN din primul lot adus in Brasov si un Maz galben.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 10:37:33    Titlul subiectului: 75133

andreiashu a scris:
Stii cumva, in ultimul timp erau deservite tot de DAC-uri?
Nu. Erau deservite tot de autobuze noi. MAN,MAZ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 15:18:04    Titlul subiectului: 75407

Ce se mai aude despre modificarea traseului 7 prin str. Carpatilor? Reteaua este pregatita cred ca de mai bine de jumatate de an. Ma refer la macazele din zona intersectiilor Carpatilor-Muncii si Carpatilor-V. Alecsandri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 16:13:23    Titlul subiectului: 75417

Andreiashu imi exprim doar o parere strict personala, cred ca nu se va intampla nimic, deoarece, cred ca la anul, nu varamine decat maxim linia 8 de troleu. Ma bazez pe faptul ca parcul de trolee este redus, ceea ce este acolo, in mare masura este "putred". Nu cred ca se vor mai achizitiona trolee SH. Repet, sunt doar parerile mele.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 17:05:22    Titlul subiectului: 75426

Era vorba ca vor incepe lucrari la Calea Bucuresti si bul. Saturn. Actualmente, pe bul. Saturn au scos sina tramvaiului, raminind dalele si firul contact al tramvaiului (traverseele sint inca pe pozitie). Cei de la RAT s-au grabit si au reconfigurat (d.p.d.v. al troleibuzelor) in zona indicata de Andreiashu. Era vorba sa introduca, in final, doar linia 5barat pe aici.
Reteaua de contact de pe strada Lunga a disparut si ea, URGENT.
Parere personala: anul acesta se vor achizitiona 10 buc. troleibuze scurte (SH).
Intrebari: ar fi rentabile doua linii de troleibuz?
1. Triaj -Toamnei -Valea Cetatii
2. Triaj -Saturn -Roman
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 17:14:25    Titlul subiectului: 75427

- Triaj - Saturn - Steagu pica complet, pentru ca ar dubla efectiv pe 21. Ar merge doar ca varianta temporara, la ore de varf sau ceva. Dar mai mult, nu.
- Triaj-Toamnei-Racadau: pai nu cred ca renteaza iar... pentru ca transportul in aceste zone este foarte intens. Din Racadau pana pe Toamei e 32 iar in 2 pasi e 1 si 1 barat...
Sincer cred ca ar trebui folosita reteaua deja existenta si revenirea altor linii la troleu. Prima din start e 32, al carei motiv de transformare in autobuz nu este decat parcul redus de trolee.
La variantele tale as vedea mai degraba o simpla prelungire a lui 8 intr-un 8b pana pe Racadau...
Totusi cred ca mai defavorizate sunt zonele: Brasovului Vechi - De Mijloc -Avram Iancu - M. Viteazu. O propunere: 16 sa circule pe M. Viteazu ca si asa Grivitei e foarte aglomerat!

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 18:32:04    Titlul subiectului: 75430

Asa este, cu traseul 21, dar toate traseele ce deservesc cartierul Noua au parti comune cu alte trasee.
15 FBW-uri (Neuchatel si Berna), 3 FBW Biel, 5 (nu mai multe) Graf&Stift, 5 Vetter (207, 209 sint uzate), 10 DAC 212E (chiar si 5 DAC 217E, ce vor fi sacrificate desi au avut RK recent -133, 82, 65...), acestea nu sint "putrede".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 20:25:40    Titlul subiectului: 75436

Apropo de dublarea traseelor. Nu considerati ca in configuratia actuala e prea mult si 15, si 38? Adica de ce sa avem doua trasee cand ele difera doar prin lungimea unei statii (cca. 300 m)? Adica s-ar putea suplimenta 15-le cu autobuzele de pe 38 la o adica.
sisintea a scris:
Parere personala: anul acesta se vor achizitiona 10 buc. troleibuze scurte (SH).
Ma mira vestea. Nu credeam ca dupa lotul adus odata cu desfiintarea tramvaiului va mai exista vreodata un autobuz care sa intre in Brasov.
sisintea a scris:
Reteaua de contact de pe strada Lunga a disparut si ea, URGENT.
E si aici un paradox. Pe str. Zizinului nu mai circula troleibuze de aproape 15 ani si reteaua e bine-mersi. Probabil ca s-a dorit indepartarea cat mai grabnica a retelei din zonele Schei, Centru, Bartolomeu. Oare reteaua de pe Zizinului e pastrata in cazul in care va mai fi vreodata utilizata (la fel cum s-a intamplat cu cea de pe Grivitei, pe care nu au mai circulat troleibuze vreme de 15 ani; sau reteaua de pe 15 Noiembrie sensul dinspre Patria spre Modarom care sa ne amintim ca a fost folosita in urma cu 2-3 ani pentru devierile cauzate de o serie de lucrari pe Iuliu Maniu)?
In alta ordine de idei, e tragic sa vad cum, sub ochii nostri, Brasovul, dintr-un punct de reper cu specific puternic pe harta europeana a transportului in comun, devine un oras ca oricare altul din acest punct de vedere. Dupa parerea mea, in specificul local erau incluse:
-tramvaiele
-locuri unice de retea electrica precum cele din Pe Tocile, Poarta Schei, Livada Postei
-o retea electrica foarte vasta si ramificata
-linia 19
-afisajul acela cu rosu si negru, nu bataia de joc de acum
Ar mai lipsi sa se desfiinteze linia 20 si troleibuzele complet, sa apara fel de fel de "baieti" cu dube, sa se mai aduca vreo 10-20 de MAZ-uri.
sisintea a scris:
chiar si 5 DAC 217E, ce vor fi sacrificate desi au avut RK recent -133, 82, 65...
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad P.S.: nu am mai vazut BMC-uri pe 20. Si-or fi dat seama ca nu fac fata nici la capacitate, nici la putere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 03:57:24    Titlul subiectului: 75465

Andreiashu just referitor la 15 si 38. Nu m-am gandit. Referitor la linia 19 imi reexprim speranta ca dupa asfaltarea drumului pana la Pietrele lui Solomon, autobuzele sa circule pana acolo. Cred ca linia 20 va ramine, pentru ca aduce bani, avind in vedere, ca mai pe tot parcursul sarbatorilor este plina. Se zvonea intr-un timp ca pe 20 va circula un autobuz si noaptea.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2007 19:09:24    Titlul subiectului: 77327

Una din cele mai proaste decizii a fost introducerea BMC-urilor pe linia 20. Am vazut unul in jurul orei 9.30 plecand din Livada Postei plin-ochi. Iar pe panta motorul cu greu facea fata masei transportate. Nu cred sa fi avut mai mult de 25 km/h.
Asa ca introducerea Probus-urilor mi se pare un pas inapoi din 4 puncte de vedere:
1) confort (oamenii stateau in picioare ca sardelele)
2) durata drumului
3) incomodarea traficului
4) si estetic, dar aici sunt subiectiv (nu-mi plac Probus-urile de nici o culoare)

Se pare ca s-a renuntat la ideea cu BMC-uri pe linia 20. Ce bine! Nu cred ca au circulat mai mult de o saptamana pe Poiana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 19 Mar 2007 19:47:45    Titlul subiectului: Maxima dezvoltare a troleibuzelor in Brasov (anii 1988-1989) 77598

Pentru cine trece astazi prin Brasov si gaseste un transport asigurat in proportie de 90-95% de autobuze (noi si aratoase, ce-i drept) poate e greu de crezut ca acum mai putin 20 de ani acelasi 90-95% din transport era asigurat de troleibuze si autobuzele in oras atunci erau ceva exotic la fel cum sunt troleele in zilele noastre.
Prin 1988-1989 eram in liceu si foloseam mult transportul in comun; iata liniile cum le tin minte atunci; in unele cazuri memoria imi mai joaca probabil feste, mai ales in cazul liniilor barate.
1: Triaj - Pe Tocile; poate era linia cea mai lunga; a supravietuit neschimbata pana acum cateva luni cand s-a desfiintat reteaua spre Tocile
1b: Triaj - Livada Postei
2: Rulmentul - Pe Tocile
2b: Rulmentul - Livada Postei
3: IABv - Poarta Schei; actualul Roman SA (fabrica de autocamioane) se chema atunci 'Intreprinderea de Autocamioane Brasov' si asa era si afisata pe placutele cu traseul
3b: O linie efemera: IABv - str. Castanilor; pe atunci nu era sens unic pe Lenin (actualul 15 Noiembrie) asa ca de la Hidromecanica mergea spre cinema Patria apoi facea dreapta pe Castanilor de unde mai facea odata dreapta, la Ceasul Rau, comun cu linia 7 inapoi pana la Hidromecanica (e posibil sa fi disparut inainte de 1988)
4: Gara - Poarta Schei; a fost prima linie care imediat dupa revolutie (1990 sau 1991) a fost transformata in autobuz
5: IABv - Stadionul Municipal; traseu identic cu cel actual
6: Saturn - Livada Postei
7: IABv - Rulmentul
9: Rulmentul - Stadionul Municipal
9b: Traseu fantoma; mergea foarte rar intre Gara si Stad. Municipal via centru
10: Stadionul Municipal - Saturn (circula mai rar)
10b: Stadionul Municipal - Gara
16: Poarta Schei - Gara Bartolomeu via Bd. Grivitei
31: Valea Cetatii - Livada Postei
31b: Valea Cetatii - Castanilor (capat comun cu 3b). Dupa revolutie va fi dusa la Gara in loc de Castanilor si tarziu va primi indicativul 32 in loc de 31b.
In vremea aia singura linie de autobuz cu-adevarat utila era 22, cu acelasi traseu ca si astazi. Pe langa asta mai existau ca linii urbane 12 (Stad. Tineretului - Piata Unirii) precum si 34 / 34b (Piata Unirii - Termocentrala); mai existau si liniile peri-urbane 14, 14b, 15, 15b ce plecau de la Piata Unirii spre diverse destinatii in zona Stad. Municipal; 19 ce pleca spre Solomon precum si linia 17b IABv - Noua (linia directa 17 fusese suspendata in acele vremuri).
Prin anii 1985 - 1987 (nu mai tin minte exact) a avut loc o demolare si reconstructie masiva in Noul Centru Civic (zona dintre Hidromecanica si bd. Victoriei, aproximativ) care a afectat mult traseele troleelor. Inainte exista
o intersectie, chiar in fata cladirii Hidromecanica, unde erau 4 bulevarde, fiecare cu troleu pe ambele sensuri:
- Bd. Lenin (actual 15 noiembrie) spre Centru cu 1, 1b, 3, 3b (doar la dus), 4, 5, 6, 9b, 31, 31b (doar la dus);
- Bd. Lenin spre IABv cu 3, 3b, 5, 6, 7, 31, 31b;
- Str. Harmanului spre Triaj cu 1, 1b, 4, 9b;
- Str. Karl Marx (actuala Iuliu Maniu) cu 3b (doar la intors), 7, 31b (doar la intors)
Nu mai tin minte daca atunci (inainte de remodelarea centrului) linia 5 dinspre IABv spre Stad. Municipal mergea pe Karl Marx sau pe Lenin (mai sus am presupus ca era le Lenin); intorsul era 100% pe Lenin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 19 Mar 2007 21:47:41    Titlul subiectului: 77604

Stii cumva care din liniile 3, 3b, 5, 7 au circulat spre IABv pe traseul C. Bucuresti - Poienelor (in loc de C. Bucuresti - Berzei - Carpatilor - Poienelor) si pana cand? Reteaua respectiva mai exista si in zilele noastre.
Un alt moment de cotitura a fost in debutul anilor '90, atunci cand a fost sistematizata circulatia pe bulevardele Eroilor, 15 Noiembrie si pe strazile Iuliu Maniu si Nicolae Iorga. Atunci s-au creat sensuri unice spre centru pe strazile Iuliu Maniu si Nicolae Iorga, respectiv dinspre centru pe bulevardele Eroilor si 15 Noiembrie. Intr-o prima etapa, toate troleibuzele au fost redirectionate conform reglementarilor proaspat impuse la momentul acela, cu exceptia liniilor 1 si 2 si a autobuzului 4; acestea circulau pe traseul Castanilor - 15 Noiembrie - Eroilor - Muresenilor - etc. Pe 15 Noiembrie si Eroilor aveau o banda rezervata spre centru, fiind singurele vehicule care aveau dreptul sa circule in acest sens (cam cum e acum pe strada Lunga). Reteaua pe acest sens a fost pastrata pana in urma cu cateva luni si a fost chiar folosita in urma cu 2-3 ani (sa-mi fie scuzata inexactitatea), atunci cand retelistii au intreprins ceva lucrari pe Iuliu Maniu (era folosita ruta Castanilor - 15 Noiembrie - Eroilor - straduta care trece prin spatele postei si care iese in N. Iorga in spatele Primariei). Revenind, dupa cativa ani (stie cineva precis cand?) 1,2 si 4 au fost si ele directionate pe traseul Ceasu' Rau - Iuliu Maniu - Nicolae Iorga - Muresenilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 20 Mar 2007 02:42:22    Titlul subiectului: 77629

Eu stiu sigur, ca devierea prin Berzei a troleelor in sensul pre Steagu, s-a facut tarziu dupa 90.
Uite aici am aflat niste detali foarte interesante. tousi, cred ca sens unic pe I Maniu si Lenin fusesera introduse inainte de 89, nu? Ar fi interesante niste poze din acele vremuri.
Si totusi: lipsa de intretinere a parcului rulant de troleee si ulterior tramvaie, a dus la ce s-a intamplat azi... Daca Rocar a fost infundata, iar Steagu a avut probleme mult timp... nu a fost chip de salvare. In plus au crescut f. mult preturile la energie electrica.
Trebuie recunoscut ca transportul actual este totusi curat si modern. Ca client, simti ca dai 12.000 pe o calatorie si mergi civilizat si cat de cat la program... Evident lipseste transp de noapte...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Mar 2007 21:05:21    Titlul subiectului: 77648

Ionescu a scris:
Eu stiu sigur, ca devierea prin Berzei a troleelor in sensul pre Steagu, s-a facut tarziu dupa 90.
Poate imi joaca feste memoria dar altfel sunt sigur ca inainte de 1990 troleele faceau dreapta pe Berzei. Inainte mergea doar 17 inainte sa fie scos si inlocuit cu 17b limitat la IABv.
De fapt acum este prima data cand aud de vreo linie de troleu cu capat la IABv care sa fi avut tot traseul pe Calea Bucurestilor. Nu zic ca n-o fi existat; doar nu imi amintesc de asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Mar 2007 21:12:54    Titlul subiectului: 77649

Eu stiu sigur ca am prins perioada in care mergeau drept inainte, deci pot fi sigur ca au mai mers si dupa '90. Nu de alta, dar in '90 aveam 3 ani si nu cred ca bagam la bibilica asa ceva.
Poate unele linii mergeau inainte si altele la dreapta?!?! Oare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2007 07:58:58    Titlul subiectului: 77670

andreiashu a scris:
Eu stiu sigur ca am prins perioada in care mergeau drept inainte, deci pot fi sigur ca au mai mers si dupa '90.
In 85, aveam deja 8 ani si din cand in cand mai mergeam la scoala cu troleul. Locuiam pe Zorilor si invatam la Scoala 28 de langa stadionul ICIM. La vremea respectiva, toate troleele mergeau deja pe Berzei (3, 5, 7 - nu mai tin minte daca exista 3b). Procedura era urmatoarea - mergeam pe Sitarului pana la intersectia cu Berzei si daca vedeam vreun troleu oprit in statia de la Piese Auto o zbugheam la fuga spre Pompieri. De obiecei ajungeam cam odata cu troleul si ma urcam in el mort de oboseala. Pe vremea aia inca mai erau in serviciu pe linia 7 niste trolee scurte, probabil de fabricatie ruseasca, cu podea joasa la usa din spate (am sa incerc sa sap dupa niste poze). Exista si reteaua pe Calea Bucuresti (chiar eram mirat de ce nu circula nimic pe acolo) probabil ca era folosita mai mult ca linie alternativa, cand se lucra pe Berzei sau Carpatilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 21:16:42    Titlul subiectului: trhtrtrhtr 77987

Se spunea ca la capatul de la Piata Unirii nu au loc autobuzele mari si din cauza asta au bagat midibuze. Pai chiar azi am trecut cu ceva treaba prin Brasov si pe urma m-am plimbat prin centrul vechi si am mers si cu midibuzele pana la Piata Unirii. Si ce am vazut parcat unde era fostul refugiu. Autocarele alea cum nu incurca traficul ???
P.S. nu m-au impresionat midibuzele astea noi (decat poate culoarea lor). 50-ul de la Livada Postei la Piata Unirii a fost destul de gol. Dar 51 de la Piata Unirii la Gara a fost plin. Cand il asteptam pe 51 la Piata Unirii a venit un 50 barat arhiplin. Macar sa creasca frecventa lor daca au bagat midibuze. Si am remarcat ca sunt destul de zgomotoase, mai ales cand se urcau inspre Piata Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 3 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community