Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
catalinm
Data înscrierii: 30/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Sep/2010 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 12:21:05 Titlul subiectului: Modernizare Pasaj Victoriei |
121823 |
|
As avea 2 critici a face legat de aceasta modernizare:
1) Iluminatul este deficitar pe ambele pante/rampe; se creeaza noaptea un contrast extrem de puternic intre iluminatul puternic din pasaj si cel de pe accese;
2) S-a uitat a se merge cu proiectul pana la capat: e vorba de amenajare statii de tramvai in pasaj cu acces pietonal direct catre statiile de metrou Piata Victoriei 1 si 2 si catre suprafata, adica un fel de nod intermodal; asta ar fi redus mult timpul de transfer intre diversele mijloace de transport in comun, traversarile succesive pe treceri de pietoni, etc; dealtfel exista deja construite de la inceputul proiectului scari de acces la suprafata precum si spatiu degajat pentru statiile de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 15:32:31 Titlul subiectului: |
121830 |
|
Pentru legatura tramvai - metrou este o problema. Statia de metrou Victoriei de pe M 1 a fosr "trasa" cu peste 40 metri spre stadionul Dinamo. Cu toate acestea printr-o mica modificare de proiect se poate executa, dar categoric nu mai poate semana cu legatura din proiect.
|
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Ian 2010 21:18:39 Titlul subiectului: |
121871 |
|
In legatura cu statiile de tramvai din pasaje, va pot spune ca unul din motivele pentru care s-a renuntat la ele este legat de securitatea pasagerilor. In 1985, cand s-a deschis pasajul Muncii, numeroase persoane au fost talharite in subteran, in perioada cat a existat statia de tramvai acolo. Dupa cateva luni, in urma reclamatiilor cetatenilor, statiile au fost mutate la suprafata, e o informatie primita atunci de la Militia Capitalei.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 01 Ian 2010 21:38:04 Titlul subiectului: |
121873 |
|
Traim in epoca sistemelor de securitate si a camerelor de supraveghere. Daca tot avem politai comunitari, nu pot sa patruleze prin zona?
Hoti si talhari exista si in vest fara sa fi venit unii romani sa le ingroase randurile, dar totusi statii subterane exista.
Probabil ca atunci cand s'a luat masura desfiintarii statiilor subterane in Bucuresti, s'a ales ca de obicei solutia cea mai simpla pentru autoritati.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Ian 2010 22:20:32 Titlul subiectului: |
121886 |
|
Singurul motiv de desfiintare al statiilor de tramvai subterane Obor / Muncii a fost constructia metroului. De fapt in timpul transformarii statiilor de tramvai in statii de metrou, circulatia rutiera prin cele doua pasaje a fost inchisa.
Cat priveste pasajul Victoriei, s-a sucit asa dintr-o data Ceausescu, ca asa a vrut el.
|
|
Sus |
|
|
Mihai
Data înscrierii: 02/Iul/2008 Ultima vizita: 16/Dec/2012 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 10:56:36 Titlul subiectului: |
121952 |
|
Aventurierul are dreptate. Decizia de inchidere a statiilor de tramvai subterane Muncii si Obor a survenit in urma unei crime din Pasajul Muncii. O tanara a fost talharita si ucisa intr-o seara prin vara lui '85 sau '86, undeva dupa ora 22:00, ora la care nu mai era nimeni prin statie. Pasajul Victoriei era deja in constructie pe solutia cu statie de tramvai subterana, asa ca nu s-a mai putut modifica proiectul. Insa dupa constructie statia nu a fost folosita niciodata.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 11:26:13 Titlul subiectului: |
121955 |
|
Negativ.
Si in statia de metrou Piata Romana s-a produs o crima si nu a fost inchisa.
Si in tramvaiul 13 ( pe cand circula prin Pantelimon) s-a produs o crima in amiaza mare (in tramvai) si nu s-a suspendat linia.
Si exemplele pot continua, ce ar fi sa suspendam statiile de metrou / RATB dupa numarul de incidente petrecute in ele ?
Singurul motiv de suspendare a statiilor de tramvai in pasaje a fost deschiderea lui M 1 pe sub Stefan cel Mare / Mihai Bravu.
Evident, astept contraargumente. Dar treaba cu crima din pasajul Muncii nu tine, incidente de acest gen sunt cu duiumul.
|
|
Sus |
|
|
Metamorph
Data înscrierii: 01/Noi/2009 Ultima vizita: 27/Iul/2012 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 12:21:35 Titlul subiectului: Corect |
121958 |
|
Nu cu foarte mult timp in urma un tip a fost injunghiat in tramvaiul 41,cand acesta era in pasajul de la Lujerului.A fost dat jos pe brate la prima statie,a venit un echipaj SMURD care spunea ca i-a fost perforat un plaman si cate si mai cate.Am asistat la toata scena.Si...tramvaiul nu era nici pe departe gol.Adica...asta e o dovada ca nu conteaza locul daca e sa se intample.Ce loc mai plin de lume credeti ca exista decat interiorul tramvaiului 41 si mai ales zona Plaza Romania(Intersectia Str.Brasov cu B-dul TImisoara)si nici decum la vreo ora neportrivita?asta e tara.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 05 Ian 2010 16:29:57 Titlul subiectului: |
121963 |
|
Cred ca crima a fost un pretext rezonabil pentru a "realiza economii", marele sport dinainte de '89. O statie subterana sau un pasaj pietonal subteran insemna iluminat quasipermanent, intretinere si curatare mai mare, paza &c.
O situatie similara este cu pasajul subteran din statia de tramvai dela Rapid si cu cea acum disparuta de pe Calea Grivitei in dreptul Podului Grant.
|
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Mar 2010 08:22:57 Titlul subiectului: Poze din statie |
124837 |
|
Am fost in o seara cu un prieten la statia de metrou Piata Victoriei, era cam tarziu si n-am mai prins trenul inapoi si am luat-o pe jos, si am hotarat sa-i arat intrarile in statia de tramvai nedeschisa de mai mult de 20 de ani si, cand spre mirarea mea, intrarea era renovata si chiar deschisa.
Am intrat inauntru si am facut pozele de mai jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
889.87 kb |
Vizualizat: |
de 13108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.68 kb |
Vizualizat: |
de 12994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.93 kb |
Vizualizat: |
de 12994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.48 kb |
Vizualizat: |
de 12994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.06 kb |
Vizualizat: |
de 12994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.12 kb |
Vizualizat: |
de 12994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|