Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Vin 22 Ian 2010 11:02:33    Titlul subiectului: Stiri / Articole de presa despre transportul local 122578

Un articol destul de trist, care arata "interesul" autoritatilor valcene pentru transportul public: decat sa-l redresam, mai bine il dotam cu vehicule noi pe banii municipalitatii, apoi il vindem pe mai nimic unor smecheri care apoi sa fie "nevoiti" sa faca transport cu dube janghinoase, sa creasca preturile ... c-asa-i in Romania.

http://www.impactreal.ro/

"Gutau vinde ETA SA

Data publicarii: 17-01-10

Conducerea administrației Râmnicului dorește vânzarea în întregime a societății pentru transportul persoanelor. În opinia primarului Mircia Gutău, ETA produce o pagubă fabuloasă. Situația celor care beneficiază de subvenții va rămâne neschimbată și în cazul privatizării. Directorul ETA SA, Florian Borza, nu știa însă nimic despre inițiativa lui Gutău. Soarta angajaților transportatorului local este pusă sub semnul întrebării.

Înstrăinarea, singura soluție a primarului

ETA a devenit societate pe acțiuni în anul 1998 prin reorganizare și, în prezent, asigură transportul în comun în municipiul Râmnicu Vâlcea printr-un număr de 30 de autobuze vechi, 10 noi, 9 microbuze, un autocar și 185 de angajați. Directorul general al ETA SA, inginerul Florian Borza, este și vicepreședinte al Uniunii Române de Transport Public. Prin Hotărârea nr. 350/2009, reprezentanții Consiliului Local din Adunarea Generală a Acționarilor SC ETA SA sunt au fost mandatați pentru a majora capitalul social al societății pentru anul 2009 cu suma care rezultă din diferența majorărilor de capital aprobate anterior și suma finală de 8.233.382 de lei, conform contractelor de achiziționare a zece autobuze. Aflată în subordinea Primăriei Râmnicului, ETA se supune oricăror hotărâri ale Consiliului Local dominat de primarul Mircia Gutău prin cei 16 consilieri municipali PD-L care formează la vot majoritatea absolută. Săptămâna trecută, edilul municipiului a făcut un anunț îngrijorător pentru angajații societății de transport. Afirmând că municipalitatea nu mai poate suporta pierderile cauzate de administrarea ETA, Gutău indică singura soluție a rentabilizării: vânzarea în întregime a societății. „Vom scoate la privatizare societatea ETA, care înregistrează pierderi fabuloase. Bugetul local susține ETA cu sume cuprinse între 30-35 de miliarde de lei. Așa nu mai merge! Nu putem da bani fără să urmărim efectele. La ETA lucrează 270 de funcționari… În afară de asta, o firmă privată poate oferi călătorilor condiții mult mai bune decât acum.”, declară primarul Mircia Gutău fără să demonstreze în vreun fel că actuala administrație a făcut toate eforturile pentru a păstra ETA în proprietatea municipalității, rolul unui primar fiind acela de a reuși să rentabilizeze și să mărească patrimoniul unui oraș. Transportul în comun reprezintă o componentă importantă a vieții locuitorilor municipiului și, până în acest moment, cu excepția consilierilor PD-L, nimănui nu îi este clar de ce o societate privată poate face ceva ce nu stă în puterea Primăriei Râmnicului. „Vinde autobuzele? De ce nu le face rentabile, că d-aia este primar… Dacă vom depinde de firme private, ne va fi mai greu. Știu eu cum se face, dau acum un preț și apoi aduc motive să scumpească. Le vinde pentru că nu se pricepe. De ce a schimbat traseul autobuzului 7? Știe el, merge cu autobuzul, ca noi?”, se întreabă Constantin Petrescu, un călător nemulțumit de inițiativa edilului.

Asigurări pentru populație

Persoanele care beneficiază de bilete gratuite sau subvenționate nu au de ce să-și facă griji. Chiar și în cazul vânzării, Mircia Gutău va propune Consiliului Local transferul subvențiilor către viitorul proprietar. „Mi-am propus să mențin gratuitățile pentru pensionarii trecuți de 62 de ani, iar celor cu vârste sub 62 de ani și elevilor le vom subvenționa transportul cu jumătate din sumă. Pentru asta, efortul din partea primăriei este de 10-12 miliarde de lei. Făcând o analiză și consultând și alte societăți din țară, am ajuns la concluzia că trebuie să scoatem societatea la privatizare. Subvenția pentru populația Râmnicului va rămâne neschimbată. Îi asigur pe râmniceni că vor beneficia de aceleași drepturi câștigate, dar singura soluție este scoaterea ETA la vânzare, în întregime.”, ne informează Gutău, fără să precizeze sub ce pretext va subvenționa o firmă privată de transport, pentru a-și putea ține promisiunea făcută pensionarilor. Primarul nu a făcut nici o referire la soarta angajaților ETA SA. Terenul pe care își desfășoară activitatea transportatorul local este concesionat, el aflându-se în proprietatea municipalității.

Directorul ETA nu a fost informat

Societatea de transport este condusă de fostul consilier local Florian Borza, persoană îndreptățită să participe la consultările pentru o eventuală privatizare. Borza a fost luat prin surprindere de afirmațiile lui Mircia Gutău și a încercat să își apere instituția și angajații. „Nu am auzit despre vânzare și nici declarația domnului Gutău. Asemenea aprecieri se fac de mulți ani. Nu am fost contactat de primarul municipiului. Transportul în comun nu este profitabil nicăieri în lume și este subvenționat. ETA primește subvenții mici în Râmnic, în comparație cu alte municipii din țară. Transportul public are un pronunțat caracter social. Nu operatorul este subvenționat, ci clienții. Este singurul sector care acordă gratuități. Subvențiile sunt primite în mod legal, nu se face asta prin bunăvoința cuiva, ci pentru că așa spune legea. ETA lucrează după un program. Indiferent de profitabilitatea rutei sau de numărul de clienți, noi executăm programul de transport. Prețurile noastre sunt mai mici decât ale oricărui operator privat. ETA are doar două surse de venituri: încasări și subvenții. Dacă una se diminuează, crește cealaltă.”, susține directorul general al ETA SA, Florian Borza. Conform spuselor șefului societății, numărul angajaților este mic și absolut necesar desfășurării în bune condiții a activității. „Aș încerca să reduc cheltuielile, dar am două probleme. ETA are doar 185 de angajați, dintre care 11 personal TESA, și trebuie să conducem și să întreținem 50 de mașini. Maxim 5 persoane pot disponibiliza, dar mi-ar părea rău. Aici sunt oameni extraordinari, de care m-am atașat. Oricând apelezi la ei pentru societate, răspund imediat chemării. Vin la serviciu și când sunt liberi. Cealaltă problemă vine de la cele 30 de autobuze vechi, care se întrețin foarte greu și au un consum mare.”, susține Borza. Municipiul Cluj acordă subvenții în funcție de veniturile pensionarilor și nu pe criterii de vârstă, iar alte orașe alocă sume mult mai mari decât cele acordate de Primăria Râmnicului, păstrând societățile de transport în comun în proprietatea administrației."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 19:44:11    Titlul subiectului: 2010-01-21 124975

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Privatizarea_transportului_local_trage_rablele_pe_dreapta_0_193780655.html

"Râmnicu Vâlcea: Privatizarea transportului local trage rablele pe dreapta

Sergiu Mir

Joi 21 ian 2010

Primăria vrea să reducă cheltuielile și să modernizeze parcul auto al societății. Pensionarii și studenții vor beneficia de aceleași reduceri, promit edilii. În Râmnic biletul de autobuz e mai scump decât în Craiova sau București.

În această dimineață zeci de călători urcau în autobuzele vechi de zeci de ani ale ETA. Deși trebuiau duse la casat de ani buni, rablele încă mai circulă, dar nu pentru mult timp. Primăria are de gând să concesioneze serviciul public de transport în comun unei firme care să se ocupe de modernizarea parcului auto. „Se încearcă concesionarea anul acesta prin intermediul unei licitații publice. Scopul concesionării serviciului estea acela de a crește confortul oamenilor care călătoresc cu autobuzul și de a reduce costurile la bugetul local", afirmă Daniel Ionescu, purtătorul de cuvânt al primăriei Râmnicului. Tot el mai afirmă că , în cazul unei concesionări a serviciului, facilitățile pentru pensionari și pentru elevi vor rămâne în vigoare. În acest moment pensionarii cu o vârstă de peste 65 de ani pot călători cu autobuzul gratuit în oraș, iar elevii au reducere de 50% din tariful abonamentului de transport. Călătorii spun că o schimbare ar fi bună, mai ales că autobuzele vechi nu mai fac față condițiilor de trafic. „Eu fac naveta plătesc doi lei pentru o călătorie inconfortabilă. Autobuzele noi nu sunt destule, iar cele vechi sunt adevărate dezastre pe roți", ne spune Rodica Petraru, din Râmnicu Vâlcea.

30 de autobuze ce trebuie casate
Potrivit lui Florian Borza, directorul actual al ETA, societatea este una care trebuie să funcționeze indiferent dacă este operată de stat sau de un privat. „Fonduri de la bugetul local se vor aloca, mai ales pentru compensațiile. Se vor acorda însă mai puține, în funcție de numărul celor care folosesc în mod efectiv serviciile", afirmă directorul ETA. În prezent societatea ce aparține primăriei are 40 de autobuze, din care doar 10 sunt de ultimă generație și asigură un confort decent. Restul de 30 de vehicule sunt, potrivit celor de la ETA, fabricate în anii 80 și trebuiau demult casate. În schimb râmnicenii plătesc pentru un bilet mai mult decât nevetiștii din Craiova sau București. Astfel, dacă în Capitală o călătorie se taxează cu 1,30 de lei, iar în Craiova biletul costă 1,5 lei, navetiștii din Râmnic plătesc câte 2 lei pe bilet.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:41:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mar 20 Iul 2010 12:02:50    Titlul subiectului: 2010-07-20 130418

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Societate_pe_actiuni-solutie_la_restructurarile_din_primarie_0_301769967.html

"Râmnicu Vâlcea: Societate pe acțiuni,soluție la restructurările din primărie

Sergiu Mir

Marți 20 iul 2010

Râmnicu Vâlcea

Activitatea pietii va fi preluata de SC Piețe Prest SA

SC Piețe Prest SA va prelua o parte din angajații ce ar trebui să fie dați afară. Alții vor fi încadrați în noua organigramă a ETA.

Primăria din Râmnicu Vâlcea a înființat azi, prin Hotărâre de Consiliu Local societatea pe actiuni Piețe Prest ce va prelua în totalitate activitatea Direcției Piețelor și Târgurilor din Râmnic dar și o parte din cea a Direcției Administrării Domeniului Public. Potrivit edilului-șef Romeo Rădulescu, măsura este menită a salva unele locuri de muncă ce vor fi afectate de noua ordonanță cu privire la restructurările de personal. „Se va înființa o nouă societate care să administreze piețele și târgurile din oraș. Acționarul unic va fi consiliul local. În paralel se va face o schimbare de organigramă la societatea de transport în comun ETA care va prelua o parte din angajații ADP", explică Rădulescu. Schimbările ar putea salva un număr de 300 de locuri de muncă. În prezent, la atât în cadrul primăriei din Râmnicu Vâlcea cât și în direcțiile acesteia lucrează 1100 de angajați, înclusiv artiștii de la Filarmonică și de la Teatrul Ariel. Edilii spun câ înființarea societății Piețe Prest și mărirea organigramei ETA ar fi singura modalitate prin care locurile de muncă ar putea fi salvate.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:41:26, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 14:22:58    Titlul subiectului: 2010-08-24 132360

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Subventii_de_trei_miliarde_de_lei_vechi_pentru_transportul_in_comun_0_322767863.html

"Râmnicu Vâlcea: Subvenții de trei miliarde de lei vechi pentru transportul în comun

Sergiu Mir

Marți 24 aug 2010

Râmnicu Vâlcea

Pensionarii au transport gratuit pe autobuzele ETA

Primăria din Râmnic ia banii de la subvențiile de căldură pentru plata biletelor de autobuz ale pensionarilor. Ca să țină vechile autobuze pe roate administrația a făcut o infuzie de bani. Privatizarea societății se lasă așteptată, la fel și noul sistem de taxare.

Anunțată cu surle și trâmbițe pe vremea administrației Gutău, privatizarea firmei de transport în comun ETA mai are de așteptat. Între timp, autoritățile locale s-au văzut nevoite să suplimenteze bugetul societății cu încă trei miliarde de lei vechi, bani necesari pentru acoperirea subvențiilor pentru biletele pensionarilor și abonamentele elevilor. Potrivit documentului prin care se aprobă această operațiune, sumele au fost procurate prin diminuarea fondurilor pentru subvențiile pentru căldură. Autoritățile susțin că pentru subvențiile la energia termică se vor aloca fonduri la momentul potrivit.

Pierderi de miliarde la ETA

Societatea de Transport în comun, ce în acest moment este în proprietatea Consiliului Local Municipal are pierderi serioase. Conducerea firmei afirmă că, anual, societatea pierde în jur de 25 de miliarde de lei. „Este o societate de transport în comun, e imposibil să fie profitabilă. Majoritatea veniturilor sunt provenite din subvenții", susține Florian Borza, directorul firmei ETA. Privatizarea de care se vorbea în timpul administrației Gutău nu a mai fost pusă în practică, chiar dacă există o hotărâre de Consiliu Local în acest sens. Nici sistemul de taxare care să elimine acordarea de subvenții în plus pentru biletele pensionarilor. În acest moment primăria scoate din buget bani pentru toți pensionarii trecuți de 62 de ani ce beneficiază de gratuități pe transportul în comun. Practic însă, nu toți pensionarii folosesc autobuzul, susțin autoritățile. ETA SA are în acest moment un parc auto de 30 de autobuze din care doar 10 sunt noi și la standarde. Societatea vâlceană percepe și cel mai mare tarif de transport din regiune, cu un cost al biletului de 2 lei pe rutele interne și3 lei pentru cele preorășenești.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:41:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 13:21:29    Titlul subiectului: 2010-09-15 133429

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Serviciul_de_Blocari_auto_trece_la_ETA_SA_0_335966534.html

"Râmnicu Vâlcea: Serviciul de Blocări auto trece la ETA SA

Sergiu Mir

Miercuri 15 sep 2010

Râmnicu Vâlcea

Serviciul primăriei trece la ETA SA

Pentru că nu se regăsesc pe noua organigramă a ADP, oamenii de la blocări ajung la autobuze. Primăria nu vrea să rămână fără serviciu de blocări. ETA va prelua departamentul dar va încasa și taxele aferente deblocărilor și ridicărilor de autovehicule.

Edilii din Râmnicu Vâlcea au aprobat recent trecerea Serviciului de Blocări Auto din administrarea primăriei în cea a firmei de transport în comun ETA SA. Până în prezent, oamenii de la Blocări auto erau angajați ai Administrației Domeniului Public, dar, din cauza faptului că există o ordonanță prin care se cere restrângerea cheltuielilor în administrația locală, aceștia a trebuit să fie excluși din statele de plată ale primăriei. „Pentru a menține acest serviciu foarte important pentru fluența traficului și disciplinarea șoferilor a fost nevoie să îl trecem, prin delegare de gestiune către societatea de transport în comun ETA SA. Acest lucru este posibil deoarece, în actul constitutiv al ETA există o prevedere care permite ca societatatea de transport în comun să preia un astfel de serviciu", explică primarul Romeo Rădulescu. Pe lângă personal, adică cei cinci angajați ai serviciului, ETA va prelua și baza materială a serviciului. Potrvit surselor oficiale, din taxele de deblocare colectate de către angajații serviciului se strângeau la bugetul ADP 3000 de lei săptămânal. Noua organizare va trece toate veniturile încasate către ETA SA. Oficialii ETA susțin că salariile celor transferați de la ADP vor râmâne neschimbate, în funcție de vechime, iar taxele încasate nu se vor schimba prea curând.

Taxa de deblocare 50 de lei

În prezent, Serviciul de Blocări Auto acționează în special pe străzile din zona centrală a municipiului. Șoferii care au ghinionul de a-și găsi mașinile blocate trebuie să scoată din buzunar câte 50 de lei, taxă de deblocare, iar cei care își uită mașinile pe domeniul public, în zone interzise riscă tractarea și plata unei amenzi de 100 de lei. Mașinile ridicate sunt depozitate în un spațiu special amenajat în curtea ETA SA. Până în prezent, în parcul ETA s-au stâns 24 de mașini care nu au fost încă revendicate de posesorii.
"


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 15:41:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 17:43:29    Titlul subiectului: 2010-11-17 136407

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Ramnicu_Valcea-_Elevii_s-au_plimbat_cu_Autobuzul_sigurantei_rutiere_0_373762916.html

"Râmnicu Vâlcea: Elevii s-au plimbat cu „Autobuzul siguranței rutiere”

Dorel Țîrcomnicu

Miercuri 17 nov 2010

Elevii s-au plimbat cu Autobuzul Sigurantei RutiereCopiii au cunoscut regulile de circulație și au observat pietonii care circulă greșit.

Azi, începând cu ora 10.00, „Autobuzul Siguranței Rutiere" a pornit în călătorie pe străzile din Râmnicu Vâlcea. Primii pasageri au fost elevii de clasa a IV-a de la Școala generală nr. 13 din Râmnicu Vâlcea. Proiectul este organizat de Inspectoratul Județean de Poliție Vâlcea prin Serviciul Poliției Rutiere (SPR) în colaborare cu Centrul de Informare Daune. Insp. Cristina Hănulescu, de la SPR, ne-a spus: „Autobuzul traversează orașul, iar copiii au posibilitatea să cunoască regulile de circulație, arătându-li-se cum circulă greșit unii pietoni și unii șoferi. Copiilor le spunem cum trebuie să se urce sau să coboare dintr-un mijloc de transport în comun". Elevii de clasa a IV-a de la Liceul Antin Ivireanul vor fi și ei pasageri în același autobuz.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 10 Iun 2013 19:52:08    Titlul subiectului: 165060

Si la Valcea a fost greva astazi in transportul local:

http://www.agerpres.ro/media/index.php/social/item/201961-Salariatii-din-transportul-public-al-municipiului-Ramnicu-Valcea-au-intrat-in-greva.html

Citat:
Salariații de la Regia de Transport Public ETA din Râmnicu Vâlcea au intrat luni în grevă, refuzând să iasă pe traseu, fiind nemulțumiți de salariile reduse și cer demiterea conducerii unității.

Salariații societății reclamă faptul că "deși compania lucrează pe pierdere de opt ani, a fost angajat personal la birou pe motive politice, în campania electorală, iar salariile au rămas la fel"

Salariații s-au strâns în curtea companiei și cer demisia directorului general Ion Popescu.

Acesta a declarat pentru AGERPRES că nu va demisiona și ca urmează să aibă o discuție cu conducerea primăriei pentru a căuta soluții de remediere a conflictului de muncă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2013 11:11:27    Titlul subiectului: 165065

A doua zi de greva. Dupa Constanta si Brasov, este randul orasului Ramnicu Valcea. Poate un user din acest oras sa ne dea mai multe informatii privind situatia transportului in comun. Noi de aici din Bucuresti, sau alte orase, mai aruncam un ochi pe presa (nu intotdeauna exacta), dar ar fi utila o relatare de la fata locului. Care este salariul net a unui sofer de autobuz ? Care este situatia financiara a societatii de transport din Valcea ? Care este bugetul primariei din Valcea ?
Articolul se gaseste aici

Citat:
A doua zi de PROTESTE în Vâlcea: Transportul în comun este BLOCAT, șoferii cer mărirea salariilor

Peste 100 de șoferi de autobuze și mecanici ai regiei de transport din Râmnicu Vâlcea protestează marți, pentru a doua zi consecutiv, astfel că transportul în comun continuă să fie blocat în municipiu, protestatarii cerând majorarea salariilor și demisia directorului regiei.
La ora transmiterii acestei știri, șoferii sunt în fața pavilionului administrativ al unității, unde scandează "Demisia", ei refuzând să plece cu mașinile pe traseu pentru a doua zi consecutiv.
Cei peste 100 de șoferi de autobuze și mecanici ai regiei de transport care participă la protest cer majorarea salariilor și demisia directorului unității, pe care îl acuză că a făcut angajări nejustificate.
Protestatarii de la regia de transport au avut, luni, o serie de negocieri cu conducerea regiei, în prezența reprezentanților primăriei, însă acestea au eșuat și urmează să fie reluate marți.
"Noi cerem mărirea salariilor cu 25 la sută și solicităm în continuare ca acest director să plece. El dezinformează opinia publică și pe reprezentanții primăriei. A făcut angajări nejustificate, cu salarii mari, iar noi muncim ca sclavii pe bani puțini", a spus unul dintre protestatari.
Directorul regiei de transport, Ion Popescu, a anunțat, cu o zi în urmă, că marți reprezentanții societății vor solicita magistraților vâlceni să se pronunțe asupra legalității protestului, iar angajații vor fi înregistrati ca absenți nemotivat la serviciu în perioada în care vor protesta.
Transportul în comun este blocat la Râmnicu Vâlcea de luni dimineață, după ce șoferii regiei de transport au refuzat să plece pe traseu, reclamând că nu le sunt mărite salariile și că în ultimele luni în societate au fost făcute nejustificat angajări.
Primarul interimar al municipiului Râmnicu Vâlcea, Gheorghe Matei, care a mers, luni, la sediul regiei pentru a discuta cu angajații, le-a cerut șoferilor să reia activitatea, spunând că va fi făcută o analiză asupra angajărilor din ultimele luni și va fi verificată activitatea managerială a directorului unității, Ion Popescu, însă negocierile cu protestatarii au eșuat.
Directorul general al regiei locale de transport, Ion Popescu, spunea, la rândul său, că nu va demisiona și că va avea o întâlnire cu conducerea Primăriei Râmnicu Vâlcea pentru a soluționa conflictul de muncă.

Oricum, se pare ca in toata tara, regiile/societatile de transport in comun se afla intr-o stare financiara destul de precara.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iahim



Data înscrierii: 03/Mai/2016
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 81
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 02 Iul 2017 18:17:23    Titlul subiectului: 190850

Autobuzul DAC UDM 112 VL 14BUS a devenit autobuz de agrement. din cate se pare. Rolling Eyes

https://www.voceavalcii.ro/41267-ramnicu-valcea-de-1-iunie-autobuzul-copilariei-face-curse-speciale-catre-si-de-la-gradina-zoologica.html

RÂMNICU VÂLCEA: De 1 iunie, „Autobuzul copilăriei” face curse speciale către și de la Grădina Zoologică
Joi, 1 iunie 2017, Ziua Copilului este sărbătorită și în Râmnicu Vâlcea. Astfel, vor avea loc o serie de evenimente menite să celebreze această zi specială.

La inițiativa Primăriei municipiului, un grup de asociații non-guvernamentale – ”Speranță pentru Râmnic”, ”Zâmbete colorate”, ”Ataraxia”, ”Orpheus” și Forumul Cetățenesc pentru Acțiune Socială și Educație Civică, cu sprijinul unor sponsori – Boromir, Nordexim - și în colaborare cu conducerea Grădinii Zoologice, SC ETA SA și Teatrul Municipal ”Ariel” au pregătit în data de 1 iunie un program pentru copii în ambianța deosebită a Grădinii Zoologice din Ostroveni. Astfel, sub genericul ”Curcubeul copilăriei”, cei mici beneficiază de intrare gratuită la Zoo pentru a se bucura de teatru, de o paradă a costumelor din povești, de ateliere de creație, sesiuni de pictură pe față, o vânătoare de comori și de multe alte surprize. Pentru a-i aduce pe copii în Ostroveni, a fost pregătit ”Autobuzul copilăriei”, o cursă specială pe traseul 7S care leagă cartierul Nord de Sudul municipiului, cu plecare de la Dispecerat Nord la orele 09.00, 10.00 și 11.00; autobuzul îi va aduce înapoi în oraș, pe același traseu, pe sărbătoriții zilei, plecările de la Grădina Zoologică fiind la orele 16.00, 17.00 și 18.00, iar transportul este gratuit pentru copii și însoțitorii lor.

Acest program se adaugă altor evenimente create pentru cei mici cu această ocazie. Printre ele, un concurs de biciclete organizat de Asociația ”Lykaios” în Parcul Zăvoi începând cu ora 14.00, eveniment sprijinit financiar de Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea, spectacole de teatru, balet și o paradă a personajelor de poveste cu Teatrul Municipal ”Ariel” pe esplanada din fața sediului din Parcul Zăvoi, începând cu ora 17.00, sau manifestări organizate de Palatul Copiilor - spectacole de toate genurile, ateliere de lucru, concursuri etc. - derulate între orele 10.00-14.00 în Parcul Mircea cel Bătrân, unde, recent, Primăria a montat pentru această perioadă două figurine luminoase cu Mickey Mouse și Minnie Mouse, care fac deliciul celor mici.

Picturile au fost realizate de către elevii claselor de liceu, secția Arte Plastice, de la Liceul de Artă „Victor Giuleanu” din Râmnicu Vâlcea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community