Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 16:46:52 Titlul subiectului: |
185046 |
|
Serios?! Cine a zis asta? |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 17:17:33 Titlul subiectului: |
185047 |
|
Aceasta informatie am gasit-o in ziarul "Vremea Noua" de Vaslui!
Oricum, totusi cand ar urma sa circule in regim normal, cu calatori, din nou, troleibuzele la Vaslui ? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 17:26:27 Titlul subiectului: |
185049 |
|
Cum am spus imediat dupa primele probe: atunci cand totul va merge snur in urma reglajelor ce trebuie facute. Pentru troleibuze e nevoie de finete pentru asta, spre deosebire de tramvaie. Deci, deocamdata se vor mai face reglaje si probe. Vremea Noua sa o lasam cu treburile ei... |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 07 Iun 2016 12:02:45 Titlul subiectului: |
185539 |
|
Inca tot nu se stie cand vor fi puse troleibuzele in circulatie cu calatori? Tot mai sunt probleme de rezolvat? Deja au trecut 2 luni de la primele probe. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 07 Iun 2016 12:23:04 Titlul subiectului: |
185540 |
|
Cand se va da drumul cu calatori veti afla, nici o grija. |
|
Sus |
|
|
cipolin
Data înscrierii: 09/Iun/2016 Ultima vizita: 28/Oct/2022 Mesaje: 5 Locație: Vaslui
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 17:07:50 Titlul subiectului: troleibuze |
185586 |
|
Volvo a scris: | Inca tot nu se stie cand vor fi puse troleibuzele in circulatie cu calatori? Tot mai sunt probleme de rezolvat? Deja au trecut 2 luni de la primele probe. |
Din ce am aflat cica transformatoarele nu fac fata, nustiu daca e adevarat sau nu. Dar din 3 troleibuze mai vad doar 2 in gara.
Din ianuarie trebuia sa le dea drumu, anuntase si la radio, pana le da drumu mai trece un an de zile. Nu e de mirare suntem in Romania si aici lucrurile se misca cu viteza melcului.
Sa dea drumu macar la cladirea aia uriasa, sa nu mai stea oamenii prin ploaie si frig, acolo incap 50/100 de oameni. _________________ ... |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 17:27:01 Titlul subiectului: Re: troleibuze |
185587 |
|
cipolin a scris: | Din ce am aflat cica transformatoarele nu fac fata, nustiu daca e adevarat sau nu. |
Nici vorba.
cipolin a scris: | Dar din 3 troleibuze mai vad doar 2 in gara. |
Al treilea este in partea din spate a garajului, posibil chiar in hala.
cipolin a scris: | Din ianuarie trebuia sa le dea drumu, anuntase si la radio, pana le da drumu mai trece un an de zile. Nu e de mirare suntem in Romania si aici lucrurile se misca cu viteza melcului. |
Exista niste motive pentru asta. Trebuie putina intelegere, pentru ca troleibuzele astea nu-s DAC-uri, chiar daca nu-s de ultima generatie, Transurb trebuie sa capete experienta in a lucra cu ele, trebuie sa instruiasca personal care sa se ocupe de ele (deocamdata primesc ajutor de la Iasi), mai sunt si niste mici probleme tehnice de rezolvat pe partea de infrastructura, etc. Pauza in exploatarea troleibuzelor a fost suficient de lunga cat reluarea acestei activitati sa nu fie chiar foarte simpla. E mai bine ca atunci cand vor intra in circulatie cu calatori, troleibuzele sa arate ca investitia a meritat, decat sa dea rateuri din motive de doua parale si imaginea troleibuzului ca sistem de transport sa aiba de suferit in ochii cetatenilor. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Iun 2016 08:58:09 Titlul subiectului: |
185639 |
|
212 a facut ieri cateva curse in probe, dupa care a fost lasat sa circule cateva curse si cu calatori. Astazi s-ar putea sa fie prins cu niscai oficialitati, dar de-acum e posibil ca, incet-incet, sa inceapa sa circule in regim normal. |
|
Sus |
|
|
cipolin
Data înscrierii: 09/Iun/2016 Ultima vizita: 28/Oct/2022 Mesaje: 5 Locație: Vaslui
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 15 Iun 2016 10:49:54 Titlul subiectului: |
185655 |
|
Circula toate 3? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
cipolin
Data înscrierii: 09/Iun/2016 Ultima vizita: 28/Oct/2022 Mesaje: 5 Locație: Vaslui
|
Trimis: Mie 15 Iun 2016 11:09:56 Titlul subiectului: |
185656 |
|
Cei de la primarie spun ca au fost puse in circulatie toate trei, eu am vazut unul circuland si altul in parcare, 2 dintre ele au si reclame lipite pe ele deja.. _________________ ... |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 15 Iun 2016 11:23:39 Titlul subiectului: |
185657 |
|
Volvo a scris: | Circula toate 3? |
Doar 212 deocamdata, cum am spus mai sus. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 22 Aug 2016 09:02:51 Titlul subiectului: |
186205 |
|
Hello! Ce se mai aude de circulatia troleibuzelor? Circula toate 3? 2? In ce program? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2016 12:50:33 Titlul subiectului: |
186251 |
|
Circula doua deocamdata, dar, fiind vacanta/concedii, doar de luni pana vineri intre 11:45 si 15:30-16:00. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 30 Aug 2016 14:53:46 Titlul subiectului: |
186291 |
|
Intrebare
Cu aceste 3 troleibuze (atunci când vor circula toate, si daca ar circula intre orele 5.00 si 22.00 non-stop sa spunem), s-ar putea acoperi traseul Gara- DGASPC , in conditiile asigurarii de plecari a troleibuzelor de la cele doua capete de linii din -sa spunem- 15 in 15 minute ?
In cat timp parcurg troleibuzele actuale traseul Gara- DGASPC ?
Din cate stiu, ideea era ca pe traseul Gara- DGASPC, si implicit prin zona centrala a orasului Vaslui (Bdul Stefan cel Mare) sa circule numai troleibuze, iar autobuzele urbane (spre Gura Bustei/Viisoara, Moara Grecilor, Brodoc, Delea sat, Zona industriala si Puscasi), sa circule pe strada Traian, intersectie Gazarie, strada Alecu Donici, strada Nicolae Iorga, intersectia de la fostul cinematograf Independenta, strada Husului. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 30 Aug 2016 15:00:42 Titlul subiectului: |
186292 |
|
Pe traseul singurei linii de troleibuze din Vaslui exista cateva obiective relativ importante care pot genera calatori
-Sediul DGASPC
-Satul suburban Moara Grecilor
-Fabrica de textile LCL
-Fostul sediul al Intreprinderii viei si vinului (dupa 1990- SC vascovin SA)
-Silver Mall
-Fabrica de textile Vastex
-Spitalul Judetean
-Cartierul de blocuri 13 Decembrie
-Liceul cu program sportiv
-Sediul RA Apele Romane
-Sediul Casei judetene de Asigurarii de Sanatate
-Zona Centrala
-Cercul Militar Judetean
-Palatul Copiilor
-Sediul SRI
-Zona Crucea Garii (cu tribunalul nou)
-Statia CFR si autogara Vaslui |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Noi 2016 17:40:05 Titlul subiectului: |
187022 |
|
Papagalii aia doi de la Europa FM bateau campii cu gratie, puteau sa se rezume sa lectureze articolul din Adevarul (presarat cu informatii preluate de pe acest forum) si macar aduceau a oameni seriosi.
Realitatea e ca troleibuzele alea trei (chiar si unele noi daca ar fi) au mare nevoie la fata locului de un inginer electronist bine pregatit si unul-doi muncitori care sa se priceapa la electronica, or asa ceva este greu spre imposibil de gasit in Vaslui, cand astfel de specialisti sunt cautati ca painea calda in orasele in care se dezvolta industria bazata pe electronica si informatica industriala, ca sa nu mai spunem de strainatate. Chiar si daca ar putea Transurb sau PMV sa plateasca regeste astfel de specialisti ca sa mentina in functiune sistemul de transport cu troleibuzul, din pacate acestia tot nu vor veni, pentru ca astfel de specialisti doresc nu doar un castig frumos, ci si activitate care sa-i puna mereu in fata unor situatii noi si care sa se desfasoare in conditii foarte bune, or Transurb nu le-ar oferi decat rutina si conditii de RAT romaneasca. E pacat ca PMV nu a facut tot posibilul sa inceapa exploatarea noii retele cu troleibuze noi (trebuie sa admitem ca astea trei si-au trait traiul la Salzburg - si nu spun asta prin prisma varstei lor, care nu e musai sa aiba relevanta intr-o astfel de discutie - si nu mai pot fi exploatate corespunzator decat cu foarte multa atentie acordata zilnic), dar mi-e teama ca nici alea n-ar duce-o prea bine fara electronistii despre care am zis mai sus. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 02 Noi 2016 22:21:15 Titlul subiectului: |
187027 |
|
Absolut pertinent raspunsul tau, insa este usor ca la discutiile intre chibitzi: ca echipa x nu merita sa castige. Fotbalul e pe goluri. Si proiectul ala a costat si din pacate tot nu e pus in aplicare: a fost o varianta de compromis! Totusi experienta celor 2 troleibuze G&S din Medias care nu au circulat decat 2 luni se pare ca nu este intamplatoare! Sunt sensibile si au intr-adevar nevoie de personal tehnic cunoscator. Ar mai ramane varianta apelarii la un oras mare care sa poata sustine imprumutul a 4-5 troleibuze pt un an sau 2. In cazul de fata vad doar Bucurestiul o solutie cu niste Ikarusuri. Dar risc sa dau in filme, necunoascand cadrul legal al acestei idei. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Noi 2016 22:56:40 Titlul subiectului: |
187028 |
|
Din pacate, experienta Mediasului a fost cunoscuta de Transurb doar dupa licitatie, si chiar si asa nu existau motive de descalificare a firmei Best Omnibus. Din nou, daca Transurb ar fi avut specialisti in electronica (dar - cerc vicios - nu aveau, caci pentru astfel de probleme la autobuze aveau la indemana solutii mai avantajoase), ar fi stiut sa ceara in caietul de sarcini ceva ce ar fi dat flit unor vehicule precum cele scoase din circulatie in ultimii ani la Salzburg (care au fost fiabile la vremea lor, drept dovada ca au inca din belsug componente electronice originale, fapt ce explica multe din cele ce se intampla cu ele in prezent, data fiind uzura inerenta generata de trecerea anilor si amplasarea componentelor electronice sensibile). Sunt multe chestiuni de luat in considerare atunci cand faci achizitii de vehicule rulate, mai ales cand e vorba de sh-uri electrice cu tractiune controlata electronic. |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 03 Noi 2016 08:00:21 Titlul subiectului: |
187030 |
|
Intradevar, este nevoie de specialisti in primul rand! Dar o intrebare- ar fi fost eligibile la finantarea din partea UE si alte cheltuieli decat cele legate strict de retea ?
Ma refer daca UE ar fi dat bani si pentru achizitia de troleibuze noi (Vasluiul ar aveea nevoie de 5 troleibuze articulate noi), si pentru angajarea si plata unor specialisti in electronica, etc! |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 03 Noi 2016 08:04:21 Titlul subiectului: |
187031 |
|
Dar nu mai circula nici un G&S? Sunt toate 3 defecte in prezent? Ca nu prea inteleg... _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 03 Noi 2016 08:22:33 Titlul subiectului: |
187032 |
|
Ideea e urmatoarea: la Salzburg au fost in permanenta bibilite si tinute in spatii inchise peste noapte si cand nu erau planificate, iar in Romania se stie cum e... Ei, de aici, pe fundalul a ce am spus mai sus, pica mereu cate ceva, iar lipsa unor specialisti la fata locului, care sa aiba timpul necesar pentru a merge pe firul unui defect pana la cauza (iar asa ceva dureaza), face ca reparatiile realizate de inginerul electronist de la Iasi care-i ajuta (atunci cand poate fi si el lasat sa mearga la Vaslui) sa trateze mereu doar efectul, ceea ce e frectie la picior de lemn, caci nu va trece mult timp si va pica altceva sau chiar aceeasi piesa. Deci, nu se pune problema ca ar fi defectuoase in sine, ci ca au o varsta care, combinata cu componentele originale existente (cum am spus, ca dovada a fiabilitatii acestor vehicule), fac necesara o atentie zilnica mai mare decat in cazul unor vehicule noi sau macar cu electronica inlocuita in timp. |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2016 09:36:13 Titlul subiectului: |
187051 |
|
pana la urma singura solutie apre sa fie aducerea unor troleibuze noi, dupa cum se vede... |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2016 10:55:23 Titlul subiectului: |
187052 |
|
Pentru evitarea complicatiilor, da, dar si in cazul asta ar fi nevoie de un spatiu adecvat pentru intretinere si reparatii (hala actuala nu ofera conditiile necesare), de personal specializat si finantare pentru lucrari de calitate. |
|
Sus |
|
|
|