Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze TRANSURB Vaslui
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2016 18:29:26    Titlul subiectului: 187058

Absolut de acord, insa cred ca pentru a porni acest sistem sunt tot mai bune niste SHuri rulate in tara care sa cunoasca praful autohton si strazile/reteaua de tip romanesc- 5 Ikarus imprumut din Bucuresti s-ar potrivi de minune. Ar mai exista varianta de scurta durata a unor Rocaruri din Constanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 1187
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2016 18:45:00    Titlul subiectului: 187060

Rocarurile ar fi foarte potrivite. Acelea au ani buni de circulatie inainte. Pentru ca degeaba iei trolee noi daca nu ai mentenanta. Circula si acelea cat sunt in garantie si apoi pas.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 452
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2016 11:00:40    Titlul subiectului: 187074

Daca as fi in locul lui Vasile Paval (primarul de la Vaslui) i-as chema sa dea explicatii si i-as sanctiona pe cei care au facut proiectul acesta cu reabilitarea retelei de treleibuze din Vaslui!

Cum e posibil sa faci un astfel de proiect, fara sa prevezi si sumele necesare pentru constructia unei hale moderne si noi pentru gararea/intretinerea/reparatia unor troleibuze noi, pentru achizitionarea unor utilaje noi si corespunzatoarea pentru aceasta, pentru angajarea si salarizarea unor specialisti in electronica, pentru o statie de redresare complet noua, pentru achizitionarea unor troleibuze noi, etc ?!

Ma intreb oare, acest proiect a fost facut de vreun sef de la spatii verzi sau de la directia pietelor cumva ?!

Iar daca nu exista in cadrul primariei Vaslui un specialist in retelele de troleibuze, care sa poata intocmi un proiect care sa cuprinda cele de mai sus, atunci , ca si primar, apelam la un inginer de specialitate de la o firma privata, sa intocmeasca proiectul (sau angajam un astfel de inginer la primaria Vaslui).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 339
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2016 13:15:33    Titlul subiectului: 187075

Dar Rocar mai exista la Constanta? Ca sa ai de unde aduce?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2016 13:38:55    Titlul subiectului: 187076

La Vaslui lumea circula cu autobuze Irisbus si Mercedes Citaro, ce ofera conditii de calatorie mult peste Ikarus de la RATB sau Rocar de la Constanta. Chiar si aceste troleibuze ex Salzburg ofera conditii decente, peste cele mentionate. Cam ce reactii ar avea calatorii deja obisnuiti cu conditii bune de la autobuze daca li s-ar da niste gioarse precum alea de la Bucuresti sau Constanta?! Eu cred ca n-ar mai vrea sa auda in veci de troleibuze. Oricum, chiar si troleibuzele mentionate au nevoie (in mai mare sau mai mica masura) de electronist(i).
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2016 00:04:53    Titlul subiectului: 187082

Atunci 5 Solaris Trollino 12 si 3 electricieni va rog! Smile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 1187
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2016 11:13:32    Titlul subiectului: 187084

Iti trebuie si electronisti. Intre electrician si electronist e diferenta. Electricianul se ocupa strict de circuitul electric, electronistul se ocupa de electronica care la troleibuzele noi e extrem de sofisticata.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 452
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 09 Noi 2016 16:07:24    Titlul subiectului: 187087

Pana nu asiguri absolut toate dotarile (materiale si umane) pentru intretinerea, reparatia si exploadarea corecta a unor troleibuze noi, nu are rost sa te apuci sa cumperi troleibuze noi!

La Vaslui ar mai trebui

1. Construita o hala noua, cu o capacitate de 5 troleibuze articulate, pentru gararea, intretinerea, verificarea si reparatia troleibuzelor!
Acum nu stiu daca mai este loc fizic in curtea garajului TRANSURB pentru constructia unei astfel de hale, iar daca nu mai este, se poate utiliza terenul situat la intersectia strazilor Decebal si Ceramicii (unde de fapt in 1994 era proiectat sa fie construit garajul pentru troleibuze, dar nu a mai fost realizat).

2. Dotarea acestei hale cu utilaje si aparatura noua, pentru intretinerea si reparatia unor troleibuze noi.


3. Construirea unei statii de redresare complet noi, cu echipamente moderne (de genul cum s-a facut la Baia-Mare când s-a extins reteaua de troleibuze de acolo).
Un troleibuz nou are nevoie sa-i fie asigurata o tensiune constanta (fara fluctuatii) in linia de contact.


4. Angajarea unui personal specializat si calificat (electronisti in special) si evident bine platit, caruia sa i se asigure absolut toate conditiile pentru derularea activitatii.

Ori din pacate la ora actuala la Vaslui aceste conditii nu sunt asigurate!

Acum din ce fonduri ar putea Transurb si primaria Vaslui sa realizeze aceste lucruri

-Ori tot printr-un proiect european, in masura in care regulile UE permit finantarea pentru un alt proiect, pentru accelasi sistem

-Ori din fonduri proprii

-Ori din fonduri de la alte structuri ale statului (consiliul judetean, guvern, etc).

Pana atunci nu are sens sa fie achizitionate troleibuze noi la Vaslui, doar ca sa stea mai mult in garaj!

Vedeti cazul la Cluj-Napoca cu troleibuze noi, unde, fata de Vaslui, dotarile mentionate mai sus poate totusi exista intr-o anumita masura, dar tot regia de acolo intampina unele problemele (unele poate inerente) cu exploadarea unor troleibuze noi!

Asa prin absurd sa zicem ca maine vin la Vaslui 5 troleibuze noi-noute Astra-Town-18! Si ?! Ce folos daca vor sta mai mult in garaj ?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 1187
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2016 01:28:26    Titlul subiectului: 187094

Crede-ma ca in Cluj exista absolut tot ce ai nevoie pentru intretinerea optima a troleibuzelor noi, aparatura, spatii, personal etc.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 452
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2016 08:58:41    Titlul subiectului: 187096

Atunci le recomand celor de la conducerea Transurb si primarului Vasile Paval sa faca o vizita la Cluj-Napoca, sa vada ce inseamna sa ai cele necesare pentru intretinerea si exploatarea normala a unor troleibuze noi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2016 09:08:00    Titlul subiectului: 187097

Stati cuminti si cu Clujul, ca e varza si el... Proportional... Adica mai e muuuuult pana departe si acolo in privinta intretinerii..
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Noi 2016 09:05:51    Titlul subiectului: 187100

Oamenii din Vaslui au fost instruiti in privinta mentenantei ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Noi 2016 09:12:37    Titlul subiectului: 187103

Da. Mecanici, electricieni, soferi.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipolin



Data înscrierii: 09/Iun/2016
Ultima vizita: 11/Noi/2016
Mesaje: 4
Locație: Vaslui

MesajTrimis: Vin 11 Noi 2016 22:02:02    Titlul subiectului: 187114

Mai sunt sperante sa revedem troleibuzele anul asta prin oras? sau defectiunile sunt prea mari si nu se pot remedia intr-un timp scurt?ca anul asta mai mult au stat parcate decat sa circule.. Sad

Si daca le dau drumul din nou luna asta sau luna viitoare sper macar ca vor circula toata ziua nu 2,3 ore pe zi..

Sper sa primesc aici raspuns ca cei de la transurb nu au chef sa raspunda la email-uri si te mai intrebi dupa de ce merge cum merge tara asta!!
Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Da. Mecanici, electricieni, soferi.

_________________
...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Noi 2016 00:15:13    Titlul subiectului: 187117

Da, se fac in aceasta perioada demersuri pentru a da sansa acestor vehicule sa functioneze normal.

Cum am spus mai sus, ca model, troleibuzele acestea nu sunt defectuoase, sunt fiabile, doar ca necesita conditii adecvate de exploatare si intretinere (materiale si umane). Iar daca aceste conditii nu sunt indeplinite, abia atunci pot aparea defectiuni, de la unele simple la altele dificil (sau chiar mai grav) de inlaturat. Fix in acest moment, unul este functional (VS-00124), iar celelalte doua stationeaza cu defectiuni foarte usor de remediat, dar care au cauze ce necesita investigatii amanuntite, pentru ca altfel se repara efectul si nu se inlatura cauza, ceea ce ar duce la aparitia altor defectiuni, simple sau grave (doua au picat pana acum de cateva ori, de fiecare data dupa un acelasi tipar - dar diferit de la un caz la altul - ceea ce indica faptul ca e necesara investigarea amanuntita in ambele cazuri). Troleibuzele stau acum tocmai in ideea de a li se asigura intai de toate conditiile normale (materiale si umane) sa functioneze, astfel incat sa nu apara defectiuni dificil sau aproape imposibil de remediat (pentru ca, asa cum am mai zis, electronica este un domeniu viu, ce a evoluat mult dupa momentul fabricarii acestor vehicule, iar unele tehnologii inglobate sunt depasite in prezent, cu efectele corespunzatoare in ceea ce priveste inlaturarea defectiunilor aparute in exploatare).

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 452
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2017 12:27:15    Titlul subiectului: 189333

Nu stiu cine exact din cadrul primariei Vaslui a intocmit proiectul cu reconstructia sistemului de iluminat public si a retelei de troleibuze din Vaslui (ca a fost un proiect care a cuprins ambele obiective, cu finantare europeana), insa. pe partea cu troleibuze, acest proiect a fost intocmit destul de prost!


Pe partea cu troleibuzele acest proiect trebuia sa fie intocmit astfel incat sa cuprinda urmatoarele lucrari si bunuri de achizitionat sau de facut:


-Schimbarea completa a stâlpilor de iluminat public si sustinere a retelei de troleibuze (s-a realizat)

-Montarea unor console mai lungi pe stalpi, astfel incat reteaua de contact a troleibuzelor sa poata fi montata deasupra benzii de langa axul drumului (pentru ca troleibuze sa poata depasi usor eventualele vehicule stationate)

-Prinderea firului de contact de console sa fie facute cu elemente Kumler-Matter.

-Fir de contact din cupru, separatori de sectiune, macaze complet noi (s-a realizat)

-O statie de transformare- redresare complet noua, dotata cu ultimile tehnologii in materie, care sa furnizeze 600 V curent continuu.
Cabluri de alimentare- de la statia de transformare-redresare pana la linia de contact a troleibuzelor complet noi, din cupru, in montaj ingropat, de sectiune corespunzatoare.

-Un garaj complet nou pentru troleibuze, dotat cu: hala acoperita si incalzita pentru parcarea a unui numar de 5 troleibuze articulate, utilaje si dotari complet noi pentru intretinerea/reparatia/testarea/verificarea unor troleibuze noi (de preferat ca aceste utilaje sa fie achizitionate la recomandarea furnizorului si producatorului de la care ar fi achizitionate troleibuze noi), vestiare si spatii pentru personalului de intretinere si exploadare a troleibuzelor.

-Angajarea si salarizarea unui numar de minim 5 persoane, cu pregatire profesionala corespunzatoarea, pentru intretinerea si reparatia unor troleibuze noi (minim doi ingineri electronisti si minim 3 electricieni)

-Achizitionarea unui numar de 5 troleibuze articulate noi, produse de o firma consacrata, dintr-o tara membra a UE.


Cam asa ar fi trebuit intocmit proiectul de reabilitare a retelei de troleibuze din Vaslui! Nu stiu cat ar fi fost exact valoarea proiectului daca ar fi fost intocmit tinand cont de toate aspectele de mai sus, dar ar fi primit aprobarea pentru a fi finantat din finduri europene!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 17
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 16:24:52    Titlul subiectului: 190948

Ce se mai stie de reteaua de troleibuz din Vaslui? Pana la urma i-au dat bice sau tot nefunctionala a ramas?
_________________
Iubesc autobuzele romanesti Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 490
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 23:24:31    Titlul subiectului: 190976

Da, dar de mai demult. Acum 2 luni am fost cu un troleibuz din Gara pana la Moara Grecilor. Atunci cand am fost eu doar un troleibuz circula, acest traseu fiind deservit de inca un autobuz, desi in spatele terminalului erau garate si celelalte doua. Acum nu stiu de ce din 3 troleibuze circula doar unul.
La ora 16 s-a retras si acesta, ramand pe traseu doar autobuze. "S-a retras" inseamna ca s-a deconectat de la retea si a ramas acolo parcat cu 20m dupa statia din gara.
Sincer, mie troleibuzul din Vaslui mi se pare o gluma. O retea nou-nouta cu 3 troleibuze care mai mult stau decat circula. Nu stiu care ar fi cauza...

Era bine daca si la Vaslui se aduceau macar 3 Rocar de Simon din ConstantaT, poate asa cei din Piatra Neamt reuseau sa puna in functiune si la Vaslui.
Sa cumperi troleibuze care sa stea retrase in conditiile in care ai o retea noua si pe traseul respectiv sa circule tot autobuze...e cam ciudat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2017 17:49:38    Titlul subiectului: 190984

Eu nu inteleg ce este in mintea celor de la Vaslui ? Daca nu vor troleu de ce au mai cheltuit bani cu reteaau noua ?
Nu e de mirare ca acest judet este unul din cele mai sarace din tara, daca avem la conducere asa "destepti" Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Aug/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 08 Iul 2017 19:09:00    Titlul subiectului: 190985

A fost vorba de un proiect pe fonduri. Aceste fonduri nu se decontau daca nu circula troleibuzul pe ele. Provizoriu au fost cumparate acele 3 troleibuze SH din Salzburg si revopsite. Din pacate din aceste troleibuze nu a putut fi pus in functiune decat unul singur. Nu ma intrebati ce nu le-a placut ca nu cunsoc detalii. Stiu doar ca s-au chinuit o scurta perioada. Acelasi lucru il pot spunde si de cele 2 troleibuze de acelasi model ajunse la Medias in anul 2012 daca nu ma insel. Doar unul a iesit la strada perioada de cateva luni. Acum incep cu ideile/presupunerile: s-ar putea lua legatura intre regiile din Vaslui si Medias pentru a vedea ce se mai poate incropi din aceste 5 troleibuze. De asemenea Bucurestiul sta cu un parc rece de troleibuze, care daca ar trece prin URAC (si ma refer aici la Ikarusuri) ar putea revigora parcul mai multor regii din tara (pe modelul ”ceausist”). In anii 80 multe orase au fost resuscitate de descotorosirea parcului din Bucuresti. Din cele 200 Ikarus din care cred ca jumatate nu mai sunt functionale s-ar putea ”dezmorti” atat Vaslui cat si Targu Jiu sau Piatra Neamt. Parerea mea subiectiva ca acele Ikarusuri revopsite si cosmetizate ar apartine inca prezentului, in comparatie cu G&S din Salzburg (care personal imi plac) din anii 90. Totodata stiu ca Vasluiul nu dispune de tehnicieni si electricieni, astfel ca cel mai la indemana este Iasiul cu know how. Insa si deplasarile astea costa. Solutia ar fi un parc nou de troleibuze(6-8 bucati) asa incat lipsa unuia sa nu se simta. Revin cu completarea ca aceste idei sunt pur personale si ca atare subiective Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 15/Aug/2017
Mesaje: 172
Locație: Cluj; Constanta; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 00:59:50    Titlul subiectului: 190990

Din ce am citit pe acest topic, inteleg ca si prin 2008-2009, la un moment dat, din cele 3 Rocar-uri ramase din cele 5, doar 503 era scos la traseu. Deci nu este prima data cand un singur troleu este "la datorie" in Vaslui.

Imi place foarte mult modelul adus in Vaslui, chiar daca de forma. Cu o singura nemultumire insa: remorca este cam scurta, sunt doar trei geamuri, pe cand la majoritatea articulatelor sunt macar patru. Ma uit la el si parca ii lipseste ceva.

Cele doua autobuze Mercedes O 405 N2 se aseamana destul de bine cu troleele. Ce-i drept, sunt fabricate in anii '90. Caroseriile sunt destul de ok, deci ar putea fi transformate in trolee, daca s-ar dori. Stiu ca nu se pune deocamdata problema, dar ma gandesc ca ar fi mai bine decat sa le caseze (asta cu casarea dupa inca vreo 5 ani de exploatare, desigur).

Se pot aduce si plati specialisti de le Iasi sau Bucuresti.

Ma mai gandesc si la Ikarus-urile bucurestene... cineva spune mai sus ca sunt cu mult sub nivelul autobuzelor in ceea ce priveste conditiile oferite. Insa ma gandesc ca se pot moderniza si aduce la standarde apropiate de cele actuale, fara prea multi bani. Ar iesi mai ieftin decat sa cumpere altele noi. Sa ne amintim exemplul de la Piatra Neamt, cand au cumparat 5 trolee de la Constanta cu vreo 6.000 euro/bucata, plus alte modificari efectuate=> 15.000 euro/bucata.



graef-u-stift_h200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  13.98 kb
 Vizualizat:  de 574 ori

graef-u-stift_h200.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Iul 2017 09:41:28    Titlul subiectului: 191011

In concluzie, banii europeni au fost cheltuiti de pomana ?
Mie mi se pare INCREDIBIL sa reinfiintezi pe bani europeni reteaua de troleibuz dar sa nu circule nimic !
In locul celor de la UE as cere banii inapoi. Sunt revoltat de faptul cum se pot cheltui fondurile europene in Romania.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 17
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 12:16:02    Titlul subiectului: 191055

Sincer, Regia din Vaslui trebuia sa achizitioneze troleibuzele de la Constanta sau de la Bucuresti (la De Simon ma refer), la fel cum a procedat Troleibuzul SA in Piatra Neamt.
_________________
Iubesc autobuzele romanesti Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 22/Aug/2017
Mesaje: 452
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 12 Iul 2017 13:11:18    Titlul subiectului: 191056

Doua lucruri trebuie sa faca Transurb Vaslui:

1. Sa construiasca un garaj complet nou, cu o capacitate de 5 troleibuze articulate, dotat cu absolut toate echipamentele , utilajele si sculele electrice si electronice necesare pentru intretinerea, reparatia si exploadarea in conditii optime a unor troleibuze noi, dar si cu hala acoperita cu canal de vizitare pentru 5 troleibuze articulate.

Dupa 1994 a fost inceputa proiectarea unui garaj nou pentru troleibuze la Vaslui (garaj care trebuia sa fie amplasat pe un teren situat la intersectia strazilor Ceramicii si Decebal/Ana Ipatescu, inainte de podul peste canalul Bârlad, in sensul spre oras). Insa din pacate proiectul nu a mai fost finalizat.
Pe wikimapia este marcat locul unde urma a fi garajul de troleibuze din Vaslui.

2. Sa achizitioneze un autoturn nou (precum cele de tip IVECO achizitionate la Brasov) si un troleibuz-ungator nou.

3. Daca este cazul, sa realizeze o statie de redresare complet noua, dotata cu ultimile tehnologii in materie (aici se poate da un exemplul pozitiv Baia-Mare, care si-a modernizat statia de redresare pentru alimentarea retelei de troleibuze)

4. Sa angajeze personal suficient si bine pregatit profesional (ingineri electronisti in primul rand), pentru intretinerea/reparatia/exploadarea corespunzatoare a unor troleibuze noi.

Numai dupa îndeplinirea acestor conditii, se poate pune problema achizitionarii unor troleibuze noi la Vaslui!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community