Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TIMIȘ
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2009 13:53:37    Titlul subiectului: 103513

Din cate am inteles acea garnitura nu are voie sa mai circule, e doar expusa la Ghioroc, deci de plimbat cu ea ne-am putea plimba doar in interiorul depoului Wink . E bine ca a scapat de taiat, asta o zic acum cand revenit in Arad am vazut c-au disparut tramvaiele Timis desi nu vad ce le inlocuieste, ma refer strict la capacitate, fiind vagon motor+remorca.
De cand Ovidiu Marian și-a pus în cap să-l schimbe pe directorul tehnic de la CTP, Petru Cuvinean au disparut tramvaiele Timis, mult blamate de cei ce calatoreau de la Vladimirescu, Cicir, Nandruloc, Sambateni sau Ghioroc, ciudat, tare ciudat Evil or Very Mad

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 14:45:46    Titlul subiectului: 105072

Niste poze cu Timis 2 gasite la http://tramways-romania2007.blogspot.com . O sa-mi fie dor sa mai merg la servici cu un Timis 2 Crying or Very sad


1-2.JPG
 Descriere:
teatru
 Mărime fișier:  58.95 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

1-2.JPG



1-2b.JPG
 Descriere:
Vladimirescu
 Mărime fișier:  56.92 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

1-2b.JPG



15-16.JPG
 Descriere:
Vladimirescu
 Mărime fișier:  59.48 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

15-16.JPG



15-16b.JPG
 Descriere:
pod
 Mărime fișier:  59.45 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

15-16b.JPG



31-32.JPG
 Descriere:
teatru
 Mărime fișier:  78.05 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

31-32.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 18:15:46    Titlul subiectului: 105083

Cel mai rau imi pare de 1+2 ... Sad avea un aer de tren suburban, datorita prezentei in interior a suporturilor pentru bagaje Sad Era altceva, fata de celelalte Timis2-uri ... (din cate imi amintesc numai 1+2 avea asa ceva)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 18:41:57    Titlul subiectului: 105085

Nu. Cum poti vedea si in poza de mai in sus, si cuplul #15 ~ #16 avea acele suporturi pentru bagaje. Wink Orisicum si mie mi-a parut cel ma rau dupa #1 ~ #2 si eram mai mult decat sigur ca va fi pastrat alaturi de #31 ~ #32 pentru muzeu. Insa, nu a fost sa fie asa... Sad Astazi i-am vazut doar "carcasa" in depoul micalaca.... Sad

@srazvi: Interesante pozele! Wink Mie imi este deja dor sa mai calatoresc cu un Timis 2.... Crying or Very sad Chiar sper ca o sa il putem vizita pe #31 ~ #32 pe parcurs sau sa se organizeze niste curse speciale doar cu ocazii speciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 23:41:03    Titlul subiectului: 105111

Pai s-a demolat stadionul pe care a avut primul meci de fotbal oficial in Romania, de ce sa ma mire ca s-a taiat tramvaiul cu numarul 1-2 Evil or Very Mad . Din pacate usile alea doua pe vagon nu erau de ajuns, chiar daca interiorul era bine facut si mai comod decat celelalte tramvaie ce merg pe Ghioroc, asta daca prindeai loc, altfel nu era loc intre banchete. Acum asta e trebuie sa ne resemnam ca am ramas doar cu 31-32 care nu va mai iesi din depoul/muzeu de la Ghioroc oficial, neavand inmatriculare(la fel ca oraicarui vehicul radiat)
De vizitat se poate oricand sa-i facem o vizita cu conditia sa-l sunam inainte pe d-l Rusu sa ne deschida poarta Wink

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 21:03:49    Titlul subiectului: 105143

srazvi a scris:
Acum asta e trebuie sa ne resemnam ca am ramas doar cu 31-32 care nu va mai iesi din depoul/muzeu de la Ghioroc oficial, neavand inmatriculare(la fel ca oraicarui vehicul radiat)
De vizitat se poate oricand sa-i facem o vizita cu conditia sa-l sunam inainte pe d-l Rusu sa ne deschida poarta Wink


Ai dreptate. Este cam tot ceea ce mai putem face pe langa pastrarea amintirilor noastre legate de aceste vagone. Dar nici macar cu vreo ocazie speciala eventual, precum deschiderea muzeului in luna august? Cum este si in cazul Sageata Verde, spre exemplu. Wink Se pot face vizite depoului Ghioroc orisicand? Very Happy Mai mereu am avut o impresie nefondata ca acest lucru nu este posibil decat in zilele deschiderii muzeului. Embarassed


Si daca tot discutam despre tramvaiele Timis 2, poate cineva sa ma lamureasca cum de a ajuns carcasa #186 "abandonata" la ghioroc in urma cu cativa ani ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 12:17:18    Titlul subiectului: 105183

Ca tot vorbeam de "morti" Sad am mai gasit 3 poze cu #15+#16 la Ghioroc, aratand in stare destul de buna ...

http://www.panoramio.com/photo/16972140
http://www.panoramio.com/photo/16972205
http://www.panoramio.com/photo/16972113

later: 1 poza cu #1+#2 spre/dinspre Mandruloc (Confused)...
http://www.panoramio.com/photo/15182484
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 22 Mar 2009 19:50:42    Titlul subiectului: 108360

Ca sa continui traditia pozelor http://tibert.ch/ro/1995.05.21%20Arad%20D38.html si http://tibert.ch/ro/1997.09.24%20Ghioroc%20D610-06.html iata una de azi cu depoul Micalaca, fara mopsuri care au fost mutate la UTA. Celelalte 3 poze sunt cu tramvaiele Timis mai precis doar carcasele lor si utilitarul ITB la care tot Timis i se spune de cei de la depou Wink


depMicalaca.JPG
 Descriere:
vedere panoramica a depoului
 Mărime fișier:  132.72 kb
 Vizualizat:  de 13714 ori

depMicalaca.JPG



timisuri.JPG
 Descriere:
1-2,15-16,17-18
 Mărime fișier:  84.58 kb
 Vizualizat:  de 13714 ori

timisuri.JPG



timisuri2.JPG
 Descriere:
13,208,205,209,212,213,86
 Mărime fișier:  92.17 kb
 Vizualizat:  de 13714 ori

timisuri2.JPG



timisuri3.JPG
 Descriere:
utilitar
 Mărime fișier:  94.65 kb
 Vizualizat:  de 13714 ori

timisuri3.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 16:17:36    Titlul subiectului: 108453

Vazand ca inca au pastrat carcasele acelor Timisuri in depoul Micalaca, cateodata ma gandesc cat se poate de serios daca nu cumva CTP ne pregateste o surpriza mare tuturor... Very Happy *continua sa viseze cu ochii deschisi*
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 18:02:58    Titlul subiectului: 108461

Eu zic ca in cel mai fericit caz asteapta cresterea pretului la fier vechi!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 13:27:42    Titlul subiectului: 111446

Iata ca am dat de "aur", gasind la niste nemti o poza cu un spate de Timis, remorca 205:


Timis2.jpg
 Descriere:
UTA
 Mărime fișier:  55 kb
 Vizualizat:  de 13375 ori

Timis2.jpg



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 16:46:28    Titlul subiectului: 111457

Remorca 205, trasa inca de vagonul motor 218!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 17:28:10    Titlul subiectului: 111462

Da, stiu ca mai apoi pana sa arda in toamna 13-le acesta a preluat remorca dar nu mai stiu ce remorca avea 14 sau alta inaintea acesteia
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 23:19:07    Titlul subiectului: 111480

Avea remorca 221. La vremea cand au fost reconstruite vagoanele Timis (anii 93-94), vagoanele motor si femorcile s-au cam amestecat. Adica, au fost reconstruite si vagoane cu numere consecutive, care mai apoi au fost despartie. Exemplu este si cuplul 13+14 (care circula inainte de reparatia capitala), remorca 14 fiind atasata motorului 35, cuplul 35+14 fiind primul iesit la strada din lotul vagoanelor vopsite in alb+rosu. Remorca 221 nu arata chiar bine, cred ca nu a fost reconstruita "in aceeasi masura" ca alte vagoane, dovada fiind ca avea inca bare doar din fier si tavanul cu gauri, daca nu ma insel. Au fost si alte cupluri despartite. 220+221 s-a spart in 220+211 si 13+221. 186+187 in 186+36 si 226+187. 226+227 in 226+187 si 224+227 (remorca 225, in trecut dupa vagonul 15, nu a mai fost reconstruite, la 15 fiind atasat 16, ambele transformate in vagoane de Ghioroc). Au mai fost si altelte: 204+205 spart in 204+181 si 218+205. Nu sunt sigur ca 226 a circulat vreodata cu 227. Ideea este ca vagoanele nu au fost modernizate deodata, si au fost cuplate aproximativ la nimerala.

Anumite vagoane au fost chiar recuplate dupa "reconstruire", de ex 17+18, 208+209 sau 196+197. Nu imi aduc aminte ce variante erau in trecut, dar nu exclud 208+197.

Cupluri de Timis 2 ramase intacte dupa "reconstuire": 31+32, 182+183, 5+6, 1+2 , 206+207
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 10 Sep 2009 09:43:48    Titlul subiectului: 116652

Timis-uri 7+8 si 194+195 vatmanul din dreapta lucra in zilele de astazi pe 1027+163


194+195.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.05 kb
 Vizualizat:  de 12865 ori

194+195.PNG



7+8.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.81 kb
 Vizualizat:  de 12865 ori

7+8.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 10 Sep 2009 17:37:05    Titlul subiectului: 116667

Mai stie cineva ce s-a intamplat cu Timisul 194? Tin minte ca pe la inceputul anulor '90 era descompletat in depou. Tin minte ca a stat destul de mult in aceasta stare de carcasa, pe zi ce trece parca mai ruginita. La un moment dat l-au taiat de tot si au asezat bucatile de tabla una peste cealalta. Apoi, a disparut.

P.S. Dupa un timp, mi-am dat seama ca postarea mea este putin absurda. Pe-atunci, 194 mi se parea ca are ceva special deoarece a stat prea mult timp in depou. Am intrebat ce s-a intamplat cu el in sensul daca a avut un accident mai spectaculos (de genul arsura). Nu l-am prins niciodata in circulatie, la fel cum nu am vazut niciodata la strada urmatoarele Timisuri: 9+10, 11+12,214+215, remorca 231 (mult timp a stat solo, in depou).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 11:23:52    Titlul subiectului: 116680

Am gasit mai demult niste imagini cu tramvaie in depoul Micalaca. Nu cunosc sursa lor, cel putin o parte ar putea fi de pe Railfaneurope.

In prima imagine (14) se vede remorca 191, inca o remorca si ceva ce pare a fi un vagon motor, plus o platforma sau un vagon Timis taiat. Mai apare 3+4, 1+2 si ceva ce ar putea fi 210+225 (in spatele lui 1+2). Celelalte vagoane sunt neidentificate.

In urmatoarea (14a), apare utilitarul 002(?), 224(?)+227 si 200+201, restul sunt neidentificate.

In imaginea 15 apar remorcile din imaginea 14, fara 191 si mai apare 5+6(?), plus un tramvai in schema de culoare provenita din reclama aceea la tigari (apare si in imaginea urmatoare).

In imaginea 15a apare din nou tramvaiul in culoarea din reclama de tigari (212+213(?)) si alte vagoane neidentificate.



Arad dep_14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.24 kb
 Vizualizat:  de 12780 ori

Arad dep_14.jpg



Arad dep_14a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.78 kb
 Vizualizat:  de 12780 ori

Arad dep_14a.jpg



Arad dep_15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.05 kb
 Vizualizat:  de 12780 ori

Arad dep_15.jpg



Arad dep_15a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.69 kb
 Vizualizat:  de 12780 ori

Arad dep_15a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 11:39:00    Titlul subiectului: 116681

Iata si imagini mai vechi (septembrie-octombrie 1992)
Imaginile nu imi apartin.

In imaginea 29a se vad cele doua utilitare (001 si 002), 218, un vagon motor neidentificat si remorca 185 din tramvaiul 230+185.

In imaginea 29b se vede utilitarul 001, tramvaiul 216+217 si 230+185 (remorca se vede partial)

In imaginea 29c se vede tramvaiul 21+22, utilitarul 002 si un vagon motor descompletat.

In alte imaginii, pe care nu le pot publica aici, am mai vazut:
182+remorca, in schema de culoare alb + rosu in partea de jos si de sus,
206+207 identic
186+36 in schema de culoare albastra care a mai fost prezentata pe forum
192+193 identic cu 206+207, dar albastru. Partea din fata nu a fost modificata cum au fost celelalte, probabil dupa modernizare.
204+remorca, alb in partea de sus si jos, iar in mijloc 3 dungi, de sus in jos: rosu, galben si albastru.
210+225, ca 192+193, dar albastru ceva mai deschis
216+remorca reclama albastru + rosu in partea de jos (Cielo/Daewoo)
tramvai vagon neidentificat, schema de culoare Daewoo/Cielo, in partea din fata nu este modernizat si are sus stema judetului (probabil ca asta este dupa forma)
230+185 in schema de culoare galbena cu reclama Camel
25+remorca, schema de culoare Daewoo/Cielo
vagon motor neidentificat, culoare portocaliu inchis, descompletat in depou
31+32, 33+34, 5+remorca, in schema similara cu 206+207



Arad dep_29a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.99 kb
 Vizualizat:  de 12779 ori

Arad dep_29a.jpg



Arad dep_29b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.19 kb
 Vizualizat:  de 12779 ori

Arad dep_29b.jpg



Arad dep_29c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.45 kb
 Vizualizat:  de 12779 ori

Arad dep_29c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 17:06:56    Titlul subiectului: 116714

In primul set, imaginile nu sunt puse in ordine cronologica.

Vagonul remorca si vagonul motor de dinainte de 191 descompletat sunt (sau ma rog, au fost) 8 si 228. Initial faceau parte din cuplurile 7+8 si 228+229, ulterior formandu-se cuplul 7+229. Timisurile vopsite in alb+rosu sau alb+verde au avut reclame cu Colgate-Palmolive. Cele de culoare galben complet au avut reclama cu tigarile Camel.

191 a aparut acolo ulterior, in momentul in care CTP a casat vreo 10 cupluri de Timis, toate avand cele doua reclame. Cu toate acestea, au mai ramas "in viata" cupluri avand cele doua reclame, ultimul casat fiind 230+185, acum cativa ani (ultimul timis clasic din Arad). Carcasele timisurilor casate deodata cu 190+191, 200+201, 188+189, 190+191, 23+24, 180+203 (etc) au ajuns un timp pe drumul spre combinatul din Vladimirescu, vizibile perfect de pe DN7. La un moment dat se vede si un spate de GT4, 554 cred. In alta poza avem mai multe vagoane GT4 din chiar primul lot sosit. Cel cu reclama alb+scris verde este 570, iar cel cu banda albastru inchis este 612.

In rest, vreau sa intreb daca e sigura existenta cuplului 210+225, deoarece eu nu mi-o amintesc. Tin minte doar ca au existat 210+16 si 15+225, vagoanele 15+16 fiind ulterior modernizate.
Remorca lui 5 a fost 6, a lui 182-183, a lui 216-217, a lui 25-26.
Cuplul 3+4 nu a existat atunci, ci doar inainte de modernizarea Timisurilor la Astra. Inainte de acest proces, cred ca vagonul 3 s-a stricat iremediabil, remorca 4 fiind atasata de motorul 184. Vagonul 3 nu a fost modernizat.
224+227 e corect.

Imaginile sunt din niste timpuri in care numarul Timisurilor casate/stricate rivaliza cu cel al vagoanelor care ieseau la strada. Aveau totusi o reputatie f proasta, stricandu-se foarte des. Pe vremea aceea, aradenii preferau de departe vagoanele T4R.

P.S. In imaginile unde nu apare remorca 191 se pot observa niste Timisuri modernizate (alb+rosu), fara pantograf. Ele asteptau sa iasa la strada. Cred ca poza a fost luata in anul 1994. Intr-o poza se observa un tramvai galben cu o dunga albastra: 180+203. Cel albastru cu dungi rosii: 23+24. Cel cu mai multe dungi, reconstruit: 202+219.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 20:56:46    Titlul subiectului: 116719

Imaginile nu sunt in ordine, pentru ca sunt numerotate in ordinea in care le-am gasit pe internet, nu in ordinea cronologica. Inclusiv data fisierelor nu va corespunde, pentru ca la salvarea pozei va fi pusa de cele mai multe ori data curenta.

210+225 a existat, din pacate nu pot pune poza originala in intregime. Poza a fost facuta la Fat Frumos, in septembrie 1998, pe linia 7.

Vreau sa intreb, tramvaiul 212+213 este corect? Cel cu reclama de tigari (albastru-rosu-portocaliu).



Arad 210-225[7]_sep1998.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.89 kb
 Vizualizat:  de 12710 ori

Arad 210-225[7]_sep1998.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 00:00:02    Titlul subiectului: 116730

212+213 nu tin minte sa fi avut vreodata reclama la tigari in cele trei dungi, fiind din lotul de Timisuri modernizate in alb+rosu. Nu mai tin minte la ce tigari era acea reclama, insa stiu sigur ca doar 4 Timisuri modernizate au purtat-0, primtele de altfel care au "reconstruite" la Astra: 186+36 (chiar primul modernizat), 226+187, 202+219, 204+181.

Regret ca am uitat de existenta lui 210+225, inseamna ca am gresit si mai sus cand am spus ca dupa ce a fost spart cuplul 210+16, motorul 210 a fost casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2018
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 12:39:23    Titlul subiectului: 19-20 116734

Eu nu vreau sa te contrazic dar parca si 19-20 au fost alb cu albastru,si eu cred ca in spatele lui 1-2 poza 14 este 19-20. Asa cred eu,nu sunt sigur. Si parca nu sunt numere asa multe pe vagon.
Si daca te uiti la poza de mai sus cu 210 partea de deasupra geamului este mai albicioasa, iar la 19-20 era albastra, asa vad eu in poza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 18:00:37    Titlul subiectului: 116747

quiksilver a scris:
212+213 nu tin minte sa fi avut vreodata reclama la tigari in cele trei dungi, fiind din lotul de Timisuri modernizate in alb+rosu. Nu mai tin minte la ce tigari era acea reclama, insa stiu sigur ca doar 4 Timisuri modernizate au purtat-0, primtele de altfel care au "reconstruite" la Astra: 186+36 (chiar primul modernizat), 226+187, 202+219, 204+181.
Intr-adevar, nici eu nu imi amintesc ca 212+213 sa fi avut vreodata o asemenea reclama la tigari in cele trei dungi (rosu-albastru-portocaliu), de altfel, imi amintesc doar de cele 3 timisuri care au avut-o : #202-#219, #226-#187(imi amintesc ca tot timpul era timisul special. De cate ori ma asezam pe primul scaun din fata vagonului remorca, era printre putinele timisuri care aveau o bara chiar in dreptul scaunului (#33-#34 parca mai intra la acest capitol); impreuna cu remorca #221 care era putin mai diferita si din alte puncte de vedere). Orisicum, #212-#213 avea acea reclama cu Daewoo impreuna cu timisul #216-#217 (parca) (cel din urma fiind unul dintre timisurile care scutura cel mai tare Laughing ). #186-#36 avea acea reclama cu albastru parca(imi amintesc ca anul aceasta a fost postat o poza cu #186 pe linia 7 intr-un topic invecinat, nu? ) si nu este vorba despre aceeasi culoare precum a lui #192-#193 sau #210-#225 spre exemplu. Wink

In una dintre fotografiile de mai in sus se poate observa si o parte din # 14 (remorca lui #35) avand reclama cu "Noul stil" ~ elegant si util. Very Happy ....sau remorca #22. Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 1103
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 19:39:39    Titlul subiectului: 116750

In imaginea aceea, numarul este greu vizibil. Se vede doar ceva care ar putea fi tradus ca 2x2+21x, deci ar putea fi vorba de 202+219.

Dintre imaginile mentionate in alt mesaj, am reusit sa identific:
182+183 (alb-rosu)
204+181 (alb+dungi tricolore)
216+217 (Daewoo) (in imaginea din 1992 aparea galben)
25+26 (Daewoo)
222+223 (Daewoo), cel cu stema Aradului pe parbriz in partea de sus.
Vagonul portocaliu descompletat are numarul 3.



Arad 3_1998_Micalaca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.82 kb
 Vizualizat:  de 12604 ori

Arad 3_1998_Micalaca.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 22:23:10    Titlul subiectului: 116767

216+217 a supravietuit mai mult decat 25+26 si 222+223. Ma surprinde imaginea cu 3, e interesant. Very Happy Mai am o nelamurire: in imagini apare un vagon motor vopsit in roz. Nu imi dau seama nicicum ce numar de parc a purtat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 8 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community