Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele TIMIȘ
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2009 17:40:07    Titlul subiectului: 117454

^Vagonul cel de langa cuplul #200-#201, nu ? Ooo...Aproape ca nici nu mai imi amintesc de vagonul #3. Nu am reusit sa il gasesc pe #182-#183 in fotografiile de mai in sus, insa descrierea se potriveste (alb-rosu) si acea dunga tricolora sus (pe dedesubtul geamurilor). Pacat ca nu apar mai multe timisuri care existau la acea vreme in fotografiile de mai in sus (spre exemplu: #196-#197 si altele); Daca totusi cineva detine si alte fotografii gen cele de mai in sus, am fii cu toti recunoscatori sa le postati aici cel mai probabil. Cool O ultima intrebare...Noutati referitoare la #31-#32 ?

Poate cineva sa imi spuna si numerele de parc a cuplului de GT4(cel fara far in spate(?) si cel cu banda neagra) din fotografia de mai in sus. Confused Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2009 18:09:59    Titlul subiectului: 117460

Am mai spus, vagoanele acelea GT4 nu au fost un cuplu, ci au stat in acea pozitie mai multa vreme, chiar dupa ce au fost scoase in circulatie pentru cateva zile. Este vorba de 570 (cu alb) si 612 (banda neagra). Ambele circula mult si bine astazi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2009 07:58:26    Titlul subiectului: 117579

^Ah, daca numai imi spuneai numele de parc restul povestii din mica istorie a lor il stiam deja. Wink Multumesc mult. Am fost tentat sa cred ca era vorba despre un posibil cuplu GT4 si datorita pozitie in care stationau acestea ; cele din spate fotografiei ma gandesc ca sunt #595 si #607 cel mai probabil. Confused Oricum, nu are nimeni noutati referitoare la #31-#32 ? Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2009 13:31:50    Titlul subiectului: 117585

#31-#32 statoneaza in depoul ghioroc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 14 Oct 2009 21:22:09    Titlul subiectului: 118438

Din lumea casatelor:
Foto 1: 1 si 2 pozate in 2003;
Foto 2: 1 si 2 pozate in 2005;
Foto 3: 15 si 16 pozate in 2003;
Foto 4 si 5: 15 si 16 pozate in 2008;
Foto 6: 205 pozat in 2002;
Foto 7: 218 pozat in 2002.
Sursa: http://www.phototrans.eu



1 si 2 in 2003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.1 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

1 si 2 in 2003.jpg



1 si 2 in 2005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.99 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

1 si 2 in 2005.jpg



15 si 16 in 2003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.47 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

15 si 16 in 2003.jpg



15 si 16 in 2008 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.16 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

15 si 16 in 2008 (1).jpg



15 si 16 in 2008 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.84 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

15 si 16 in 2008 (2).jpg



205 in 2002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.71 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

205 in 2002.jpg



218 in 2002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.65 kb
 Vizualizat:  de 19462 ori

218 in 2002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 15:19:13    Titlul subiectului: 124087

^Interesante fotografiile postate mai in sus. Aduc retrairea atator reminiscente odata cu vizualizarea lor, exceland totodata si din punct de vedere al calitatii. Multumim pentru ca le-ati postat desigur ! Smile

Imi amintesc perfect de Timis 2 #218 - #205 inca de pe vreme cand aveau acea reclama cu Manitoba (eh, imi amintesc de unele cupluri de Timis 2 inca de dinainte de anul 2000 ca si cum ar fi fost totul ieri, fotografiile cu timisul de care vorbeam fiind totusi nu tocmai chiar de atata vreme indepartata realizate). 2002 - mai au existat cativa ani in care au circulat ambele vagoane #218 - #205 in aceasta formula, #218 si #221 disparand mai apoi iar #205 devenind remorca lui #13 pana in anul 2008, cand au fost casate ambele datorita unei defectiuni (?), urmand apoi si celalalte cupluri din aceste fotografii.

Imi facem niste sperante desarte ca la vara, cu ocazia celebrarii unei zile speciale a depoului Ghioroc *pe care se pare ca o tot uit si nu mi-o amintesc decat vag* sa fi putut fiecare savura o plimbare cu timisul pastrat acolo #31-#32. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 19:50:57    Titlul subiectului: 124092

Ma citez: Laughing
"(...)vagoanele nu sunt nici inmatriculate si prin urmare nu au nici asigurare. Banuiesc ca in momentul de fata nu ar trece nici de inspectia tehnica, judecand si dupa aspecul exterior al vagonului.
Tot cu aceasta ocazie
(Zilele Aradului) am aflat cat de greu a fost sa deplaseze tramvaiul in locul in care este acum, deoarece sinele din depou sunt intr-o stare foarte proasta si a deraiat de mai multe ori. Imi pare rau, dar nu cred ca il vom vedea in miscare urmatorii ani, nici macar pentru manevre "demonstrative" in depou..."

Aceasta discutie a mai fost o data purtata pe forumul CTP, aici: http://forum.ctparad.ro/viewtopic.php?t=40&start=15 , unde am postat si cateva poze cu cele doua vagoane:
http://forum.ctparad.ro/download.php?id=185
http://forum.ctparad.ro/download.php?id=184
http://forum.ctparad.ro/download.php?id=183
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 00:04:21    Titlul subiectului: 124098

Eu cred ca CTP-ul nu si-a facut decat viata grea cu acest 31+32 la Ghioroc. In primul rand, l-au dus acolo cu luni bune inainte de a retrage din circulatie ultimele Timisuri. Apoi, l-au lasat acolo de izbeliste in loc sa-l tina in depou, unde poate fi reconditionat si mentinut in stare tehnica buna mult mai usor. Asa, nu vor avea decat de muncit peste cativa ani la restaurare, atunci cand ni se va face dor cu adevarat de aceste tramvaie.
Pana nu se va deschide oficial depoul de la Ghioroc, nu vad de ce este lasat tramvaiul acolo. In plus, ma intreb daca si reclama aia cu Verbita va fi pe viitor o curiozitate a istoriei. Smile Ma intreb daca cei de la CTP au macar de gand sa-l vopseasca in culoarea originala, asemeni tramvaielor din Timisoara. Daca nu, macar sa-l faca alb+rosu simplu, si sa-l mai miste din cand in cand pana la Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 23:30:42    Titlul subiectului: 124116

^Absolut de acord cu ceea ce priveste in special ultimele sugestii - chiar sper ca reclama aceea sa fie intr-un viitor (apropiat) inlocuita cu mult prea cunoscuta si apreciata schema Alb+Rosu (sau de ce nu, in culoarea originala cum se preciza si in postarea de mai in sus). Adevarul fiind spus totusi, mai degraba as fi preferat prima varianta dintr-un motiv particular, aceastea fiind de fapt si culoriile care imediat le atribui acestui cuplu, nereusind sa mi-l amintesc vreodata circuland in ce de a doua posibilitate de culori. Dar sper ca cei de la CTP vor lua in serios aspectul imbunatatirii/intretineri acestuia, nedezcomplectandu-l de piese (nu pot sa ma afirm cu exactitate daca piesele de pe acest cuplu ar fi compatibilie la unul dintre vagoanele actuale in circulatie totusi - excluzand vagonul de vara #01 si celalalte doua(?) utilitare) si totodata sa mai fie pus din cand in cand in circulatie prin Arad.

Cel mai probabil, nu vom fi foarte norocosi sa savuram o plimbare cu timisul #31-#32 mult prea curand, lucru care desigur ma inttristeaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2012 19:25:49    Titlul subiectului: 152482

Alte amintiri cu Timisurile aradene, preluate de la: http://www.shugotram.jp/


11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.3 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

11.jpg



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.38 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.93 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

15.jpg



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.79 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

16.jpg



18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.66 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

18.jpg



20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.39 kb
 Vizualizat:  de 17334 ori

20.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2012 22:47:27    Titlul subiectului: 152527

^Cea mai veche fotografie realizata dintre cele de mai in sus postate trebuie sa fie a Timis-ului 2 #204 - #181, acesta fiind si primul cuplu disparut dintre toate acelea din fotografii.
Mi-am readus aminte si de reclama la guma de mestecat cred - de sub cel vultur din nou foarte des gasit pe o multime de parbrize la vremea aceea- situata in partea de sus a parbrizului cabinei vatmanului a vagonului #184 - momerabila fotografii si cu celalalte Timis 2.
De exemplu, #224 si #227 au fost surprinse pe linia 1 - rareori imi amintesc ca acesta sa fi circulat pe linia respectiva sau cel putin nu la fel de des precum alte cupluri Timis 2 precum #212 -#213 sau #220 - #211 sau # 230 - #185 de exemplu.
Multumim pentru postarea acestora in final! Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 18:13:23    Titlul subiectului: 153244

Stie cineva ce schema de culoare au avut cuplurile 226-187 si 228-8 dupa 1993?
Si ce s-a intamplat cu alte Timis-uri, gen 3, 9-10, 11-12, 13-14, 180, 188, 189 si altele? Au fost casate inainte sau dupa 1993?
Eventual as dori si desene cu macar cateva din cuplurile amintite.
Motivul: as dori sa construiesc machetele cator mai multe Timis-uri din Arad si nu numai.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 23:27:38    Titlul subiectului: 153253

Cuplul 226-187 a avut schema de culoare in trei culori, la fel cu timisul 204-181 a carui poza este mai sus pe pagina. Nu tin minte sa fi avut alta schema de culoare, doar atat ca i-a fost data jos inscriptia ce facea reclama la tigarile alea (nu mai stiu marca)
228 si 8 nu tin minte sa fi fost cuplu. Le tin minte cu reclama "Colgate-Palmoive", o parte rosie si o parte verde (schema regasita, am vazut, in multe alte orase). Cele doua vagoane erau cuprinse in cuplurile 228-229 si 7-8. La un moment dat, 228 si 8 au fost trase pe dreapta si ulterior casate. S-a format cuplul 7-229 care a mai circulat ceva vreme.

Nu imi amintesc sa fi vazut la strada cuplurile 9-10, 11-12 (sunt nascut in 1985, nu imi aduc aminte de ele). Vagonul 3 cred ca il tragea pe 4 in schema originala. In cele din urma 3-ul a fost tras pe dreapta iar remorca 4 a fost reconstruita si atasata motorului 184. 13-14 a circulat in schema originala pana cand ambele vagoane au fost reconstruite. Curios, au fost despartie. 14 tras de 35 a fost primul cuplu reconstruit si iesit la strada dintre vagoanele alb-rosii. 13-221 a iesit la strada ceva mai tarziu.
180-203 si 188-189 au avut reclama Camel pe fond portocaliu. Cred ca ambele cupuri au fost casate concomitent, cand mai multe vagoane Timis au fost insiruite pe fosta linie a Sagetii Verzi ce mergea spre Combinatului Chimic.
Nu stiu cum au circulat inainte, dar cred ca in forma 180-181 si 202-203 (de ultimul cuplu sunt mai sigur).
Eu unul nu tin minte sa fi vazut la strada vagoanele 9-10, 11+12, 27-28, 29-30 (cu acest cuplu exista poza pe forum), 194-195, 214-215. Remorca 231 a stat destul de mult in depou singura, nu mi-o aduc aminte la strada. Pe 3 il tin minte vag ca tragandu-l pe 4. Nu mai stiu daca si cuplul 198-199 a avut reclama Camel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 23:59:34    Titlul subiectului: 153254

Citat:
Stie cineva ce schema de culoare au avut cuplurile 226-187 si 228-8 dupa 1993?

Pana in anul 1997 nu avea cum sa existe un cuplu 228-8 deoarece inca in vara lui 1997, exista rama 7-8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 19 Feb 2012 13:39:52    Titlul subiectului: 153255

Iar eu inca mi-o amintesc rama '29-30' ceea ce inseamna ca acest Timis 2 a circulat inca macar pana prin anii '94 - '95. Ar fi de dorit daca oricine care detine inca fotografii foarte vechi cu Timis 2 din Arad le-ar posta aici sau le-ar impartasi cu noi pe privat.
Am cautat aproape la nesfarsit fotografii vechi cu acestea dar pare ca fotografii fie s-au ascuns sau nu existau in vremea aceea pentru ca foarte rar am ocazia sa gasesc fotografii vechi cu acestea online care sa nu le fi vazut deja inainte. Si acestea sunt oricum putine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 19:57:16    Titlul subiectului: 153327

198-199 a avut reclama Colgate-Palmolive, vagonul motor rosu 100% si remorca verde 100%.
202 a fost cuplat cu 219 si a purtat o schema identica cu Timis-ul 318-318 din Iasi.
Ce schema de culoare a avut 7-229?

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 22:22:25    Titlul subiectului: 153353

Stiu ca am vazut undeva prin universul virtual o fotografie cu 202 si 219, stiu asta! Very Happy Unul dintre cuplurile Timis 2 alaturi de 1 si 2 de exemplu de care ma leaga o multime de amintiri. Imi amintesc o zi ploioasa de primavara cand asteptam tramvaiul numarul 18 chiar de la statia Billa si pentru ca ploua am hotarat sa astept intr-o scara de bloc vis-a-vis de statia de dinainte pentru tramvaiele 17/18 care opreau la statia Billa pentru a merge inspre Podgoria/unde vatmanul primea stampila respectiva confirmatoare si am fost de-a dreptul socata sa il surprind pe 202-219 pe linia 17 (la vremea aceea nu era tocmai la ordinea zilei sa surprinzi un Timis 2 pe ruta liniei 17 si 1Cool si chiar daca urma sa calatoresc cu 18 in centrul orasului, am decis sa merg cu 17 pana la Podgoria doar ca sa nu ratez o sansa asa fericit de neasteptata! Very Happy Amintiri, dulci amintiri! Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2012 12:43:21    Titlul subiectului: 153459

Chiar aici:
http://tramclub.org/viewtopic.php?p=116680#116680
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 00:02:19    Titlul subiectului: 154578

Pe vremea cand vagonul 16 avea 3 usi:
210+16
©1994-2012 PMP Films



bscap123.jpg
 Descriere:
©1994-2012 PMP Films
 Mărime fișier:  47.68 kb
 Vizualizat:  de 16726 ori

bscap123.jpg



bscap125.jpg
 Descriere:
©1994-2012 PMP Films
 Mărime fișier:  43.64 kb
 Vizualizat:  de 16726 ori

bscap125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 18:05:29    Titlul subiectului: 154582

In acea vreme cand 210 era cuplat cu remorca 16,vagonul 15 cu cine a fost cuplat? Ca ulterior au cuplat remorca 16 la vagonul 15 si le-au facut cu 2 usi pentru Ghioroc.
Dupa aceasta ce s-a intamplat cu vagonul 210 si cu remorca care a avut-o vagonul 15?
Oricum stiu ca sau produs o gramada de schimbari printre Timisuri,c uplari si decuplari...

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 19:53:34    Titlul subiectului: 154583

Pe atunci 15 era cu 225. Dupa formarea cuplului 15-16, o vreme s-a circulat in formula 210-225. De 211 nu imi aduc aminte inainte de reconstruire. La topicul cu imagini de arhiva se spune ca o vreme, 225 a circulat si dupa 226.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 21:34:24    Titlul subiectului: 154586

Intr-adevar, exista o poza pe forum -la imaginile de odinioara din Arad- cu cuplul 226-225, facuta in 1991 de Ferdinand Huizer. Posibil cu ocazia reconstruirilor din 1993 de la Astra, 225 a fost cuplat cu 15 si 210 cu 16.
Dar cand au fost cuplate 210 cu 225 (si revopsite in bleu-bej) si 15 cu 16 (si reconstruite precum 1-2)?

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 23:09:11    Titlul subiectului: 154587

Cred ca lucrul acesta s-a intampat prin 1996, daca nu chiar 1995.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2012 12:29:42    Titlul subiectului: 154591

^1995. Wink E curios cum imi aduc aminte atat de clar de cuplul 15-225 si nu tocmai de celalalte doua 226-225 sau 210-16 (...dimpotriva, nu imi aduc minte acum cel putin de nici un alt cuplu Timis 2 care sa fi avut structura 'numarul vagon motor mai mare decat numarul vagon remorca si sa fie si consecutiv'. Mereu m-am intrebat retoric de ce 1 si 2 sau 15 si 16 nu au circulat in aceasta formula inca de la inceput?

Ma intreb daca exista o fotografie online cu 192-193 sau celalalt cuplu 196-197. Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2012 15:54:43    Titlul subiectului: 154593

De genul X sa il traga pe X-1? Am mai vazut doar la Tatre, cu 153-152. Sau cu 95-94, imi aduc aminte vag de acest cuplu. Numar vagon motor mai mare decat remorca au mai fost: 184-4, 35-14, 218-205, 220-211 etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 9 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community