|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Feb 2013 12:58:18 Titlul subiectului: |
162657 |
|
In zona sediului RATB s-a turnat si stratul final de asfalt...
Ma intriga culoarea rosiatica a sinelor, oare e rugina sau sinele sunt date cu ceva ca un fel de grund, cu rol de protectie pe perioada depozitarii si transportului anterioare montajului?
Iar daca este vorba de rugina, aceasta are un aspect care mie mi se pare putin neobisnuit, aceste sine or avea cumva o compozitie deosebita?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.24 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.96 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.46 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.99 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.5 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.67 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.37 kb |
Vizualizat: |
de 14601 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Feb 2013 20:15:21 Titlul subiectului: |
163018 |
|
Inca un episod din "scandalul" cu Hala Matache. Articolul se gaseste aici
Citat: | Societatea civilă amenință în cazul Halei Matache: Dacă se demolează Hala, blocăm bd. Uranus
FOCUS • 27 Februarie 2013 - 14:22 • Alexandru Ioniță
Lupta între ONG-uri și Primăria Capitalei pe seama Halei Matache a înregistrat miercuri un nou episod. Reprezentanții societății civile amenință că, dacă se va demola Hala Matache, vor bloca contrucția noului Bulevard Uranus. Aceștia au prezentat, în cadrul unei conferințe de presă, mai multe dovezi asupra faptului că demolarea și reconstrucția Halei este mult mai costisitoare decât păstrarea ei pe amplasamentul actual.
Dacă până acum argumentele societății civile pentru salvarea Halei Matache pe amplasamentul actual făceau apel la valoarea istorică și culturală a monumentului, acum retorica protestelor a trecut într-un registru mai "calculat", cu referire la legislația în domeniu și la o analiză a costurilor.
Stelian Tănase, Șerban Sturza, Mircea Toma, Nicușor Dan, Liviu Mihaiu și Irina Zamfirescu au prezentat mai multe proiecții de costuri pentru păstrarea Halei pe amplasamentul actual și pentru translatarea ei din care ar rezulta faptul că primul scenariu ar avantaja mai mult bugetul Primăriei Capitalei. Potrivit studiului prezentat, păstrarea pe amplasament a Halei Matache ar costa Primăria circa 1,4 mil. de euro, în timp ce strămutarea Halei ar costa cu 50% mai mult din cauza costurilor mari pentru reconstrucție. Nicușor Dan, alături de Mircea Toma și Șerban Sturza, au adresat o cerere de audit către Curtea de Conturi, cerând acestei instituții să analizeze dacă soluția aleasă de municipalitate este cea mai eficientă din punct de vedere al cheltuirii banilor publici.
În plus, Nicușor Dan și Șerban Sturza au susținut faptul că demolarea Halei Matache, proces care a început în urmă cu câteva zile, contravine legislației românești și europene în domeniu.
"Există două posibilități: dacă nu există avizul ministerului culturii pentru demolare, ministerul este obligat să intervină, iar dacă avizul este dat, este ilegal. Legea interzice strămutarea pentru o șosea, se face doar în cazuri de forță majoră", acuză Nicușor Dan, care adugă faptul că mutarea s-ar face în ilegalitate și din cauza faptului că nu există un PUZ și o autorizație de construcție valabilă.
Nicușor Dan amintește și de faptul că municipalitatea, în frunte cu primarul Sorin Oprescu, a încălcat înțelegerea făcută în 2011 când a promis, că va pastra Hala Matache pe amplasament, o va renova si o va integra in circuitul cultural si turistic al capitalei, gest supranumit de ong-iști Pacea de la Matache. "Dacă Primăria va demola hala, vom întreprinde toate măsurile pentru a bloca construcția (n.r. Bulevardului Uranus). Este o înțelegere pe care Primarul General a încălcat-o și va suporta consecințele.
Șerban Sturza a criticat și soluția aleasă de municipalitate pentru reamenajarea spațiului după mutarea Halei Matache. În urmă cu o săptămână cele 3 PUZ care descriu felul în care se va amenaja zona Matache au fost rediscutate în Comisia de Urbanism, informație transmisă de B365.ro la vremea respectivă. După ce acestea vor fi aprobate de Consiliul General al Capitalei, iar Hala va fi demolată, municipalitatea va organiza un concurs de soluții de arhitectură pentru a stabili noua configurație peisagistică a zonei.
"În mod normal, concursul ar fi trebuit să fie primul gest și apoi soluția câștigătoare să fie introdusă în PUZ. Așa concurenții pleacă de la o temă absurdă. Cerem ca acest concurs să fie făcut înainte de avizarea PUZ, luând în calcul atât scenarii pentru rămânerea Halei pe loc cât și pentru mutare", comentează cazul arhitectul Șerban Sturza.
Reprezentanții societății civile au prezentat și un studiu de trafic care ar demonstra faptul că Bd. Uranus ar fi putut fi construit și cu păstrarea Halei Matache pe amplasaemntul actual, ideea care fusese agreată inițial și de municipalitate odată cu "Pacea de la Matache". Amintim că în urmă cu doi ani, un grup de arhitecți voluntari, condus de Șerban Sturza, a realizat o soluție alternativă de amenajare a zonei prin care Hala Matache nu ar mai trebui mutată sau dărâmată, ci lăsată pe actualul loc, circulația putând să se desfășoare, conform arhitecților, pe două benzi pe sens, pe lângă clădire. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 07 Mar 2013 15:47:48 Titlul subiectului: |
163183 |
|
De cateva zile au reinceput in forta lucrarile pe tronsonul care tranziteza zona Halei Matache. Se lucreza cu intensitate si rapiditate surprinzator de mari, se pare ca se doreste finalizarea tronsonului.
Ca parere personala. Hala Matache, care a suscitat atatea si atatea scandaluri a fost "conservata" doar ca "loc geometric" ...
Adica se poate spune "Aici a fost Hala Matache" pentru ca din ea au ramas numai niste ziduri ruinate, tot ce s-a putut fura si distruge, s-a furat si distrus. De ce insa nu sunt trasi la raspundere gusatii politici in responsabilitate carora a intrat "conservarea" asa-zis-ului monument?!?
Zona era plina de muncitori si utilaje, dar si de fauna "colorata" specifica zonei, tot felul de bisnitari si nu numai, asa ca m-am ferit sa scot camera sa nu ma trezesc cu tiganimea pe cap, dar voi incerca sa fac cateva poze daca trec pe acolo la o ora in care zona sa fie mai "luminoasa" din cauza lipsei viitorilor "majoritari" ...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Mar 2013 09:19:14 Titlul subiectului: |
163637 |
|
Se pare ca Hala Matache, sau ce a mai ramas din ea se va demola. Articolul se gaseste aici
Citat: | A început demolarea Halei Matache, luni noapte.
Procesul de demolare al Halei Matache a început luni seară, în jurul orei 22. Hala Matache va fi mutată câțiva metri mai în spate față de actualul amplasament pentru a face loc Bulevardului Uranus, arteră ce va lega Piața Victoriei de Casa Poporului.
Mai mulți muncitori, ajutați de câteva macarale, au început, luni seară, procesul de demolare a Halei Matache.
"Sunt niște brate de macarale deasupra acoperisului și (muncitorii n.r.) au niste aparate cu care taie structura metalica a acoperisului. Am sunat la poliție, la 112, au venit și au cerut autorizația. Este o autorizație de demolare emisă astăzi", a confirmat, pentru B365.ro, Nicușor Dan, care se afla la fața locului și care a postat fotografii pe pagina de Facebook.
Demolarea se pare că se petrece din spatele zidului de patru metri construit în jurul Halei. "Stau cu macaralele afară și brațele macaralelor acționează deasupra Halei", explică Nicușor Dan.
Demolarea halei a început cu scandal. Mai mulți ONG-iști susțin că nu au fost lăsați de către polițiști să intre în incinta monumentului istoric.
Hala Matache este demolată pentru a face loc ultimului tronson din Bulevardul Berzei-Buzești- Uranus, care va lega Piața Victoriei de Palatul Parlamentului.
Cu câteva ore înainte ca procesul de demolare să înceapă, la sediul Primăriei Capitalei a avut loc o ședință publică în care ONG-urile, locuitorii din zonă și reprezentanții municipalității s-au contrat pe teme ce țin atât de amenajarea viitorului bulevard, cât și de soarta Halei și a Pieței Matache. Mai multe detalii din această dezbatere puteți citi aici.
Demolarea are loc după o luptă continuă între Primărie și ONG-uri privind soarta clădirii, ce a durat mai bine de trei ani, timp în care Hala de pe Berzei a suferit un continuu proces de degradare, cauzată atât de lipsa unor măsuri de întreținere cât și de acțiunea hoților. Între timp, demersurile Primăriei Capitalei de a construi Bulevardul Uranus au înghețat, din 2011, pe segmentul dintre Mircea Vulcănescu și Calea Griviței.
Clădirea, care este încadrată în Lista Monumentelor Istorice drept Monument Istoric de clasa B, va fi reconstruită cu câțiva zeci de metri mai în spate, după construcția bulevardului ce va lega Guvernul de Parlament. Hala reconstruită va păstra acoperișul din structură metalică și structura existentă a Halei, singurele elemente cu importanță cultural-istorică ale clădirii rămase după procesul de degradare. Despre modul în care va fi amenajată zona Matache puteți citi aici.
În replică, Primăria Capitalei susține că operațiunea de mutare a Halei Matache respectă toate normele legale în vigoare.
In vederea operatiunii de demontare a halei s-au obtinut atat avizul pentru conceptul de stramutare eliberat de Ministerul Culturii precum si avizul Directiei de Cultura si Patrimoniu Bucuresti, informeaza municipalitatea intr-un comunicat remis B365.ro.
"Astfel, pentru proiectul de desfacere s-a eliberat in conditiile legii autorizatia de dezmembrare, in vederea executarii lucrarilor pentru demontarea elementelor artistice componente ale Halei "Matache Macelaru".Restaurarea, reconditionarea si depozitarea acestora se vor face in conditii optime in vederea reconstruirii pe un amplasament adiacent. Activitatea de demontare se face in baza expertizei si a studiului intocmit de specialisti in cladiri de patrimoniu, la solicitarea Primariei Municipiului Bucuresti", se menționează în comunicatul PMB.
Operatiunea are loc in prezenta unui expert restaurator, atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, in domeniul restaurarii structurilor metalice, conform prevederilor exprese ale legii. De asemenea, precizam si pe aceasta cale ca vor fi executate mulaje ale basoreliefului ornamental de pe fatada principala in vederea reconstruirii acestuia. "Este important de subliniat ca elementele arhitecturale cu valoare de patrimoniu se vor preleva, conserva, depozita si restaura, in vederea reconstructiei cladirii", specifică Primăria Capitalei care adaugă că autorizatia de construire a fost eliberata cu respectarea legislatiei in vigoare, avand la baza toate avizele necesare.
"Totodata, mentionam si pe aceasta cale ca faza avizarii PUZ-urilor corespunzatoare diametralei Nord-Sud este independenta de decizia stramutarii Halei Matache, aceasta din urma reprezentand un imobil aflat in proprietatea privata a Municipalitatii, inca din anul 2010. In cazul de fata decizia Municipalitatii nu a fost una de demolare a imobilului, ci de relocare a acestuia, pe un alt amplasament, reamplasare ce urmeaza a fi realizata ulterior restaurarii elementelor metalice care au fost considerate de catre expertii
in materie ca avand valoare de monument istoric. Proiectul a demarat o data cu aprobarea de catre CGMB a indicatorilor tehnico-economici, in anul 2007, acest bulevard regasindu-se in Planul Urbanistic General al Capitalei, inca din anul 1936", conchide PMB. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Apr 2013 20:31:40 Titlul subiectului: |
163915 |
|
Lucrarile de largire a bulevardului nu au rezolvat problema parcarilor. Momentan, masinile parcheaza pe linia de tramvai, dar dupa ce se vor termina lucrarile unde vor parca ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.01 kb |
Vizualizat: |
de 14048 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 11:33:20 Titlul subiectului: |
164059 |
|
Cam asta era sadiul "lucrarilor" pe data de 12.03.2013...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.77 kb |
Vizualizat: |
de 13948 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.85 kb |
Vizualizat: |
de 13948 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.5 kb |
Vizualizat: |
de 13948 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.51 kb |
Vizualizat: |
de 13948 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.3 kb |
Vizualizat: |
de 13948 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 11:36:05 Titlul subiectului: |
164060 |
|
Tot pe 12.03.2013, in zona Halei Matache.
De fapt al "locului geometric unde a fost Hala Matache", ca a ramas numai o structura total schimonosita din cauza conationalilor nostri despre care, daca spui adevarul, risti sa fi acuzat ca-i "discrriminezi"...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.29 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.99 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.87 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.32 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.18 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.77 kb |
Vizualizat: |
de 13946 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.79 kb |
Vizualizat: |
de 13945 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 11:39:19 Titlul subiectului: |
164061 |
|
Alte poze, din 14.03.2013, venind dinspre Parvan spre sediul RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.31 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.31 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.84 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.13 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.47 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.5 kb |
Vizualizat: |
de 13942 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 11:42:22 Titlul subiectului: |
164062 |
|
Primele 8 poze prezinta intersectia Dinicu Golescu - Berzei in 14.03.2013.
Ultimele 2 poze sunt din 20.03.2013 in zona Halei Matache.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.14 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.95 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.03 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.29 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.24 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.28 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.37 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.28 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.27 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.09 kb |
Vizualizat: |
de 13938 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 18:12:33 Titlul subiectului: |
164074 |
|
Giratoriul de la Vulcanescu era plin de utilaje si jumatate asfaltat dupa ce a fost atat amar de vreme maidan - din motive de hala Se lucra si pe la Virgiliu.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 21:26:58 Titlul subiectului: |
164084 |
|
Daca tot au terminat in zona Virgiliu, oare de ce nu dau drumul la tramvaiul 44?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 18 Apr 2013 18:48:40 Titlul subiectului: |
164098 |
|
Mai au vagoane? Pentru 44 trebuie sa umble la alte linii; in locul lui ar putea fi mutat 163 pe Dinicu Golescu, Nu stiu daca pe Plevnei este folosit destul de mult. Poate 35 o sa lustruiasca sinele la Parvan, impreuna cu 20. Dupa aia vedem cu ce umplem minunea de terminal de la Basarab.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Mai 2013 16:50:39 Titlul subiectului: |
164423 |
|
Au fost montate statiile de tramvai din Piata Virgiliu. Lucrarile continua si pe tronsonul Vulcanescu-Grivitei, jumatatea sudica a sensului giratoriu fiind gata si data in circulatie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
249.06 kb |
Vizualizat: |
de 13660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.71 kb |
Vizualizat: |
de 13660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.67 kb |
Vizualizat: |
de 13660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.44 kb |
Vizualizat: |
de 13660 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Mai 2013 18:01:38 Titlul subiectului: |
164424 |
|
rosetti61 a scris: | Dupa aia vedem cu ce umplem minunea de terminal de la Basarab. |
Eu am inteles ca Basarabul e tinut ca si rezerva, nu e obligatoriu sa intoarca vreo linie acolo.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 08:08:26 Titlul subiectului: |
164651 |
|
Lucrarile au reinceput pe șantierul din Berzei-Buzești. Articolul se gaseste aici
Citat: | Au reînceput lucrările la Bulevardul Berzei-Buzești-Uranus-noul drum dintre Guvern și Parlament
Lucrările pentru cea mai nouă magistrală rutieră a Bucureștiului au dobândit un ritm susținut în ultima lună, cu zeci de muncitori care lucrează de zor la construcția și amenajarea Bulevardului Berzei-Buzești. Lucrările nu mai au acum niciun impediment, după ce la sfârșitul lui martie a fost demolată și controversata Hală Matache, care a stat mai bine de doi ani în calea construcției.
Lucrările pe șantierul din Berzei-Buzești se desfășoară într-un ritm susținut odată cu venirea primăverii. Zeci de muncitori și utilaje lucrează chiar și în weekend la noul bulevard care promite o legătură rapidă între Piața Victoriei și Palatul Parlamentului.
"Singurul tronson pe care se mai lucreaza este cel cuprins intre Calea Grivitei – Mircea Vulcanescu, restul tronsoanelor fiind in mare parte finalizate și date in folosinta", precizează reprezentanții Primăriei Capitalei pentru B365.ro. Astfel, la momentul actual, din totalul de 1,8 km ai bulevardului, se mai lucrează acum doar pe o lungime de circa 650 de metri.
În momentul actual, echipele de muncitori lucrează la amenajarea șoselei, a bordurilor și trotuarelor pe segmentul și la noua cale de rulare a tramvaiului, după cum puteți vedea în fotografiile anexate în galeria foto. Până la finalizarea lucrărilor, peisajul în zonă este unul dezolant: gropi, mizerie și munți de pământ generate de cei aproape trei ani de când cartierul s-a transformat în șantier.
"Marele zid" construit în jurul Halei Matache cu câteva zile înainte de a fi demolată, pentru a o proteja de hoți, a rămas în continuare în picioare, deși clădirea monument-istoric a fost demolată. În jurul zidului, muncitorii lucrează la amenajarea noii străzi.
Pe segmentul dintre Hala Matache și Calea Griviței, muncitorii lucrează în spatele unei "cortine" de 2 metri înălțime din pastic, amenajată odată cu începerea demolărilor la Hala Matache, care înglobează întreaga lățime a străzii, lasând puțin peste un metru din trotuar liber pentru pietoni.
În zona Halei Matache, muncitorii au un obstacol greu: sub Hala Matache există un canal colector pentru apa pluvială și menajeră, vechi de mai bine de 100 de ani, care riscă să se prăbușească, amenințând structura de rezistență a clădirilor din jur.
"În zona vizata se construieste un canal colector nou. Canalul vechi urmeaza a fi demontat dupa preluarea lui de catre noul canal, evitandu-se astfel afectarea carosabilului, a cladirilor din jur sau a celorlalte utilitati", au explicat reprezentanții municipalității pentru B365.ro.
Primarul Capitalei Sorin Oprescu a declarat, în urmă cu o lună, că finalizarea primei etape de bulevard Berzei-Buzești, între Piața Victoriei și Bd. Vasile Pârvan, va fi gata în luna septembrie a anului curent.
Prima etapă din Bulevardul Uranus are o lungime de 1,8 km și este împărțită în cinci tronsoane: Piata Victoriei –Occidentului (finalizată), Occidentului - Grivitei (finalizat), Grivitei – Mircea Vulcanescu, Mircea Vulcanescu – Virgiliu (aproape finalizată) și Virgiliu - Vasile Parvan (finalizată).
După prima etapă, urmează cea cuprinsă între Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc, care include și un tunel pe sub Dealul Parlamentului, între Catedrala Neamului și Casa Poporului, despre care Primarul Sorin Oprescu declara că va necesita mai multe avize și o lege specială pentru a putea fi pus în practică. În fine, ultima etapă a lucrării cuprinde segmentul cuprins între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus este un bulevard cu cate 2 benzi pe sens si banda pentru biciclisti, cu trotuare cu o latime cuprinsa intre 3 si 5 metri si linie de tramvai pe zona mediana, considerat unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din Capitală din ultimii 20 de ani.
Ce s-a construit până acum
Până în acest moment, din prima etapă a Bulevardului Uranus au fost finalizate, inaugurate și deschise circulației două segmente, între Piața Victoriei și Strada Occidentului și între Strada Virgiliu și Strada Vasile Pârvan, care sunt de fapt capetele noului drum.
Pel doilea segment finalizat, între Strada Occidentului și Piața Victoriei, găsim aceeași situație a mașinilor parcate pe mijlocul drumului, pe viitoarea linie de tramvai, dar și pe prima bandă a drumului, pe pistele de biciclete amplasate pe carosabil, obligând bicicliștii să circule pe a doua bandă a străzii. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 14:08:47 Titlul subiectului: |
165125 |
|
In luna iulie, tramvaiul va circula intre Piata Victoriei si Vasile Parvan, conform lui Sorin Oprescu. Sa vedem aceasta "minunatie". Articolul se gaseste aici
Citat: | Bd. Uranus: Tronsonul dintre V.Pârvan și C.Victoriei, inclusiv tramvaiul, inaugurat în iulie
Primarul general Sorin Oprescu a verificat astăzi stadiul lucrărilor la bulevardul Uranus, tronsonul Buzești-Berzei.
Tronsonul dintre Calea Victoriei și Vasile Pârvan va fi deschis circulației începând din luna iulie, au declarat primarul general Sorin Oprescu și Șeful Direcției Infrastructură din Primăria Municipiului București (PMB), Mădălin Dumitru. Potrivit acestora, inclusiv linia de tramvai va fi dată în folosință.
În ceea ce privește tronsonul Vasile Pârvan - George Coșbuc, lucrările vor începe odată cu primirea avizului de la Camera Deputaților, având în vedere că tronsonul va cuprinde un tunel pe sub Palatul Parlamentului.
Mai sunt însă de efectuat lucrări la tronsonul Berzei-Buzești, în ceea privința utilităților, a trotuarelor și a trasării marcajelor.
"Singurul tronson pe care se mai lucreaza este cel cuprins intre Calea Grivitei – Mircea Vulcanescu, restul tronsoanelor fiind in mare parte finalizate și date in folosinta", precizează reprezentanții Primăriei Capitalei pentru B365.ro. Astfel, la momentul actual, din totalul de 1,8 km ai bulevardului, se mai lucrează acum doar pe o lungime de circa 650 de metri.
Primarul Capitalei Sorin Oprescu a declarat, în urmă cu o lună, că finalizarea primei etape de bulevard Berzei-Buzești, între Piața Victoriei și Bd. Vasile Pârvan, va fi gata în luna septembrie a anului curent.
Prima etapă din Bulevardul Uranus are o lungime de 1,8 km și este împărțită în cinci tronsoane: Piata Victoriei –Occidentului (finalizată), Occidentului - Grivitei (finalizat), Grivitei – Mircea Vulcanescu, Mircea Vulcanescu – Virgiliu (aproape finalizată) și Virgiliu - Vasile Parvan (finalizată).
După prima etapă, urmează cea cuprinsă între Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc, care include și un tunel pe sub Dealul Parlamentului, între Catedrala Neamului și Casa Poporului, despre care Primarul Sorin Oprescu declara că va necesita mai multe avize și o lege specială pentru a putea fi pus în practică. În fine, ultima etapă a lucrării cuprinde segmentul cuprins între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus este un bulevard cu cate 2 benzi pe sens si banda pentru biciclisti, cu trotuare cu o latime cuprinsa intre 3 si 5 metri si linie de tramvai pe zona mediana, considerat unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din Capitală din ultimii 20 de ani. |
Poza preluata de pe www.b365.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
622.66 kb |
Vizualizat: |
de 13277 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Aug 2013 12:02:38 Titlul subiectului: |
166313 |
|
A fost montata reteaua de contact pe Buzesti. Sa vedem daca se va respecta termenul de finalizare a lucrarilor, pentru luna septembrie.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Sep 2013 10:01:18 Titlul subiectului: |
167436 |
|
Viitoarele statii de tramvai de pe Buzesti sunt la MC Donalds si la giratoriul de la Mircea Vulcanescu. Au fost construite deja refugiile. Singura problema majora a santierului ramane "craterul" de la Calea Grivitei, in rest lipsesc doar cateva finisaje.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Oct 2013 08:37:30 Titlul subiectului: |
167616 |
|
Din nou o amanare a termenului de finalizare a primului tronson a bulevardului Uranus. Primarul promitea ca "va taia panglica" in septembrie. Nu a fost sa fie. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Un nou termen pentru Bulevardul Uranus: E gata într-o lună, promite Primăria
Trei ani pentru 1,8 kilometri de drum. Atât i-a trebuit Primăriei Capitalei pentru a finaliza primul tronson din Bulevardul Uranus, cuprins între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan. Ultimul termen oferit de primarul general, Sorin Oprescu, respectiv luna iulie a acestui an, a fost din nou încălcat. Un nou termen a fost dat, joi, de șeful Direcției de Infrastructură din cadrul Primăriei Capitalei, Mădălin Dumitru. Conform acestuia, prima etapă a lucrării va fi terminată în termen de o lună - o lună și jumătate.
Prima etapă din Bulevardul Uranus are o lungime de 1,8 km și este cuprinsă între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan. Primăria a demarat lucrările în toamna lui 2010. Trei ani mai tarziu, lucrarea este încă în stadiu de șantier pe o porțiune. Mai exact, în acest moment încă se lucrează pe un segment cuprins între Calea Griviței și Popa Tatu.
Întârzierile au fost cauzate de lucrările la sistemul de canalizare, dar și de problemele cu Hala Matache, a explicat, joi, consilierilor generali șeful Direcției de Infrastructură, Mădălin Dumitru. "Mai durează o lună, o lună și o săptămână", a spus Dumitru în cadrul ședinței CGMB.
În luna iunie, primarul general, Sorin Oprescu, anunța că bucureștenii vor circula pe acest tronson cu mașinile personale, dar și cu tramvaiul începând din luna iulie.
Diametrala Buzesti-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legatura intre Piata Victoriei si Gara Progresul, reprezentand o alternativa la Calea Victoriei si bd. Magheru pentru persoanele care doresc sa ajunga din Nordul Capitalei la iesirea din Bucuresti spre Giurgiu.
Municipalitatea a impartit proiectul in trei etape. După cea cuprinsă între Piața Vasile Pârvan, urmează tronsonul dintre Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc, care include și un tunel pe sub Dealul Parlamentului, între Catedrala Neamului și Casa Poporului. Ultima etapă a lucrării cuprinde segmentul cuprins între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus este un bulevard cu cate 2 benzi pe sens si banda pentru biciclisti, cu trotuare cu o latime cuprinsa intre 3 si 5 metri si linie de tramvai pe zona mediana, considerat unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din Capitală din ultimii 20 de ani.
Principalele lucrari efectuate pe Bd. Uranus constau în modernizarea liniei de tramvai, a carosabilului și trotuarelor, înlocuirea, protejarea și modernizarea rețelei de canalizare și a rețelelor alimentare cu apă, dar și lucrări de realizare a iluminatului public. Bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus, care va traversa, la final, Bucureștiul de la Nord la Sud reprezintă o alternativă pentru ruta bulevardelor Lascăr Catargiu - Magheru - Dimitrie Cantemir, dublată de Calea Victoriei. |
Trei ani pentru 1,8 kilometri. Inseamna o medie de 600 de metri pe an. Jenant.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Noi 2013 17:42:03 Titlul subiectului: |
168884 |
|
Avem un nou termen..............la sfarsitul anului
Articolul se gaseste aici.
Citat: | Bulevardul Uranus se inaugurează cu întârziere de doi ani. Pentru Hala Matache nu mai sunt bani
Primarul general Sorin Oprescu a dat vineri un nou termen pentru finalizarea primului tronson al Bulevardului Oprescu: la sfârșitul anului, lucrarea ar trebui să fie finalizată. Asta, cu toate că lucrările trebuiau terminate încă din 2011. Autoritățile au însă explicații pentru această întârziere.
n prezent, prima parte din Diametrală, cuprinsă între Piața Victoriei și Vasile Pârvan, este terminată în proporție de 90%, fiind în lucru doar bucata dintre Calea Grivitei si strada Popa Tatu.
"Au apărut lucruri neprevăzute acolo. Camd am reabilitat canalul de sub stradă am descoperit un alt canal, despre care inițial am crezut că nu e funcțional. Era într-o avansată de degradare. Ulterior însă, ne-am dat seama că funcționează și printre fisuri apa trecea din acest canal în cel principal. În situația asta a trebuit să îl reabilităm și pe acesta și asta a durat ceva timp și a adus o nouă întârziere", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
Lucrarea ar fi trebuit terminată din 2011. "Doi ani de zile am întârziat din cauza proceselor", a spus Sorin Oprescu făcând referire la răfuielile avute în instanță cun ONG-urile.
Primăria nu are bani pentru reconstruirea Halei Matache
Cât privește Hala Matache, edilul-șef a declarat că va fi reconstruită "la 50-56 de metri mai în spate" față de amplasamentul inițial. "Vom face un parteneriat public-privat pentru a reconstrui Hala Matache . Primăria nu are bani", a spus Sorin Oprescu.
Cu o lungime de 1.750 de metri, primul tronson al Diametralei Nord-Sud a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.
Diametrala Buzești-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legătura intre Piața Victoriei și Gara Progresul, reprezentând o alternativă la Calea Victoriei și bd. Magheru.
Proiectul a fost împărțit îin trei etape:
- Piața Victoriei - Vasile Pârvan;
- Vasile Pârvan - Piața George Coșbuc;
- Piața George Coșbuc- Gara Progresul.
Prima etapă, la a cărei finalizare se lucrează acum, are o lungime de 1.750 de metri și a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Noi 2013 20:01:02 Titlul subiectului: |
169152 |
|
Traficul dinspre gara spre centru si invers va fi reorganizat astfel: pe Calea Grivitei va fi sens unic gara-centru, iar pe Vulcanescu - strapungere Str. Garii de Nord va fi sens unic centru-gara. Statia de tramvai de pe Grivitei / Buzesti a fost reamplasata pe partea stanga a carosabilului (fostul contrasens), iar calea de rulare deja existenta urmeaza a fi mutata in acest sens
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 05 Dec 2013 15:01:20 Titlul subiectului: |
169348 |
|
Iata stadiul lucrarii la intersectia Golescu/Berzei la 19.11.2013.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.9 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.12 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.9 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.6 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.4 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.34 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.68 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.66 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.75 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.77 kb |
Vizualizat: |
de 11869 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 05 Dec 2013 15:02:47 Titlul subiectului: |
169349 |
|
... continuare ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.36 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.15 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.61 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.76 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.83 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.94 kb |
Vizualizat: |
de 11868 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Dec 2013 17:24:35 Titlul subiectului: |
169417 |
|
Pai Bulevardul Berzei-Buzesti e cam gata! S-au trasat si benzile rutiere din ultimul segment ramas in lucru (Matache); calea de rulare a tramvaiului de pe Grivitei a inceput sa fie mutata usor spre stanga, spre a permite virajele. Statiile de tramvai par functionale. Buna treaba!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.94 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.83 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.7 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.58 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.17 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.29 kb |
Vizualizat: |
de 11794 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Dec 2013 00:38:35 Titlul subiectului: |
169423 |
|
Știi cumva pe unde va fi traseul de întoarcere al tramvaielor care vor circula pe bucata cu sens unic de pe Calea Griviței?
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
|
|
Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA
-> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri |
Ora este GMT + 2 ore Du-te la pagina Anterioară 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Următoare
|
Pagina 7 din 10 |
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|