Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare pe str. Berzei si Buzesti (linia 20)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 01:47:18    Titlul subiectului: 140407

cipmars a scris:
Si era mai bine cu un "bulevard" de doi metri latime, plin de prostituate si drogati, sa inteleg?
Bineinteles ca nu. Proiectul acesta, in teorie, e bun. Doar ca aplicarea lui in practica lasa de dorit. Ca sa ne referim strict la transportul public, fiindca suntem pe un forum specializat, putem spune ca acest bulevard se face tocmai in detrimentul acestuia, si incurajarea transportului auto individual, adica exact "invers" de cum se procedeaza in tarile occidentale, spre care si noi tindem - in teorie.

Daca aceasta strapungere ar fi inclus si refacerea legaturii "istorice" de transport public cu tramvaiul pana la Chirigiu si mai departe spre sud, si cu cale de rulare separata de traficul rutier acolo unde e posibil, atunci altfel s-ar pune problema. Dar pana una-alta, nu se va face nici una, nici alta, ci doar un nou drum de "protocol" intre Bok Palace si Parlament, respectiv Catedrala Mânuirii Banului, cand va fi gata.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2018
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 11:00:48    Titlul subiectului: 140418

Nu imi place sa fac politica. Cu legatura cu sudul ai dreptate, dar macar se repara linia lui 20. Incurajeaza si transportul in comun si pe cel individual. Legatura cu sudul cred ca ar costa o mare gramada de bani, care ar trebui sa vina din bugetul RATB (indirect tot de la primarie). Nu cred ca o sa se intample prea curand. Nu vezi ca astia ar vrea ca un serviciu public local (care de obicei este subventionat) sa faca profit?
_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 20:09:06    Titlul subiectului: 140454

cipmars a scris:
Cu legatura cu sudul ai dreptate, dar macar se repara linia lui 20. Incurajeaza si transportul in comun si pe cel individual.
"Incurajarea" transportului public si a celui individual in coridorul de care vorbim aici eu o vad cam asa: facem un bulevard larg ca sa aveti loc sa mergeti cu masina, dar va dam si un tramvai amarat care vine la 10-15 de minute si acela neseparat de trafic, dar puteti "alege" cu ce vreti sa calatoriti, ca e "democratie". Pai pana la urma ce incurajam de fapt? Cine e masochist sa mearga cu transportul public, care vine si prost, nu e in nici un fel avantajat fata de cel individual, si pe deasupra e si mai putin confortabil?

L-ati auzit voi vreodata pe pe Dr. Oetker vorbind de imbunatatirea transportului public pe acest bulevard? Eu nu am auzit decat de aburelile cu traversarea orasului in 15-20 de minute.

cipmars a scris:
Legatura cu sudul cred ca ar costa o mare gramada de bani, care ar trebui sa vina din bugetul RATB (indirect tot de la primarie). Nu cred ca o sa se intample prea curand.
Daca ar exista interes pentru asa ceva la nivelul PMB si oameni capabili sa atraga fonduri europene pentru un asemenea proiect, atunci nu ar fi nici o problema, intrucat modernizarea si extinderea infrastructurii de transport electric (tramvai si troleibuz) este cheltuiala eligibila pentru finantare europeana prin P.O.R. - Axa 1. Contributia de la bugetul local ar fi de numai 2% Exclamation Si avem exemple de alte orase din tara, unde s-a profitat de aceasta optiune: Cluj, Ploiesti, Braila...

Dar la noi exista cu totul alte prioritati, probabil cuiva ii e teama ca nu cumva tramvaiul pe acolo sa zgaltaie Catedrala care inca nu s-a construit.
cipmars a scris:
Nu vezi ca astia ar vrea ca un serviciu public local (care de obicei este subventionat) sa faca profit?
Transportul public in Bucuresti nu are cum sa fie, per ansmblu, profitabil, decat in imaginatia bolnava a primarului si altora care considera RATB'ul o gaura neagra la buget.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2018
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 21:16:47    Titlul subiectului: 140460

Trasportul public nu are de ce sa fie profitabil, e UN SERVICIU PUBLIC, dar la noi unele notiuni nu sunt intelese cum trebuie. Cat despre bulevard si tramvai, pe mine unul ma ajuta mai mult un bulevard (momentan) decat tramvaiul. Eu vorbesc in numele meu si mi se pare o tampenie sa pretind ca detin adevarul absolut. Nu ca nu m-ar interesa altii, dar fiecare isi sustine ideile si interesele, nu? Este un lucru foarte bun ca se face ceva, oricum. Cred ca ar fi bine ce spui tu cu legatura cu sudul, dar nu stiu daca este de o importanta capitala, avand in vedere ca exista o magistrala de metrou care face treaba asta. Plus de asta nu prea imi imaginez pe unde ar putea sa mearga? Sa coboare pe Parvan, pod Hasdeu, tot inainte pana la strada Izvor si pe urma? Dar pe Parvan unde incape? Dar pe pod si pe str. Hasdeu? Dar dupa aia? E drept ca in loc de Catedrala Mantuirii Banului se putea face ceva mult mai util, cred ca mai bine lasau subventia pentru intretinere la locul ei, sau orice altceva. Oricum, paguba aia de Catedrala nu cred ca se face din banii Primariei Bucuresti sau de sector.
Iar pe primar l-am auzit cu urechile mele sustinand sus si tare ca RATB-ul merge si noaptea, crede-ma, am si treburi mai importante de facut decat sa ascult cum mananca politicienii... asta...

_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Feb 2011 06:44:15    Titlul subiectului: 140465

cipmars a scris:
Cred ca ar fi bine ce spui tu cu legatura cu sudul, dar nu stiu daca este de o importanta capitala, avand in vedere ca exista o magistrala de metrou care face treaba asta. Plus de asta nu prea imi imaginez pe unde ar putea sa mearga? Sa coboare pe Parvan, pod Hasdeu, tot inainte pana la strada Izvor si pe urma? Dar pe Parvan unde incape? Dar pe pod si pe str. Hasdeu? Dar dupa aia?
Te rog citeste HCGMB'ul din prima pagina a topicului, cu indicatorii tehnico-economici ai fazei 2 a strapungerii. Toate arterele de care discutam (Parvan, Hasdeu, Uranus, Calea Rahovei pana la Chirigiu) se vor largi iar conflictele de trafic din intersectiile cu arterele perpendiculare importante de pe traseu se vor rezolva prin pasaje sub- sau supraterane. Acolo se vorbeste si de linia de tramvai care se va construi intr-un viitor pana la Chirigiu.

M2 nu deserveste cu nimic zonele de care vorbim aici, traseul este complet diferit, iar fluxurile de calatori sunt cu totul altele, deci nu are nici o legatura strapungerea spre Uranus cu linia M2 de metrou.

Avantajul este ca acest bulevard reface pe un aliniament diferit legatura "istorica" existenta intre sud si nord. Inainte de marile demolari ale anilor '80, venind dinspre sud (Rahova, Sebastian, Ferentari) pe langa ruta actuala de la Chirigiu pe Cosbuc si Regina Maria, la Piata Unirii puteai ajunge direct pe Calea Rahovei, pe partea opusa fabricii de bere, continuand oarecum oblic fata de actualele bulevarde Libertatii si Unirii pana in Splai. Cand s-a construit centrul civic, calea Rahovei a fost sectionata in trei segmente, din care 2 (str. Domnita Balasa si str. George Georgescu) sunt azi ascunse complet dupa blocuri si au o importanta strict locala, iar partea originala intre Chirigiu si Bd. Libertatii se afla intr-o izolare si mizerie crunta. Mai exista in trecut si ruta pe Uranus - Podul Izvor, care azi a disparut complet.

Deci fata de acum 30 de ani, legaturile zonei de sud cu restul orasului sunt mult mai proaste, cu atat mai zona de sud s-a dezvoltat. De aceea tot traficul dinspre Rahova (si auto si transportul public) se gatuie de la Chirigiu pe Bd. Cosbuc - Regina Maria pana la Piata Unirii. Iar acest bulevard, e mai mult decat necesar, tocmai fiindca ofera o noua alternativa pentru deplasarile N-S. Evident, si transportul public pe acolo ar trebui sa fie refacut, dar asta nu pare a fi o prioritate pentru nimeni.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2018
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Feb 2011 00:31:39    Titlul subiectului: 140489

Pai atunci nu pot decat sa zic amin si sa astept sa vad cu ochii ce o sa fie. Iti dai seama ca daca largesc drumul pana acolo ar fi stupid sa nu bage si transport public de mare capacitate. Adevarul este ca (scuzati cacofonia) Casa Poporului are prin apropiere niste drumuri neinspirat de inguste, as putea sa spun chiar poteci. Hasdeul cel putin, daca ai putin ghinion, e tragedie. Rondul de la Cosbuc este si el o idiotenie fara margini. Cu alte cuvinte, daca vrei sa mergi de la Gara de Nord pana pe Viilor sau Rahova, ai cateva alternative, toate nepractice. Grozavesti-Leul-Razoare, Stefan Furtuna-Gradina Botanica-Razoare, Academia Militara-Panduri sau pe la Parvan-Hasdeu, si mai sunt cateva, toate sunt jale la orele de varf, atat cu masina cat si cu RATB-ul. Intr-o prima faza fac Buzestiul pana la capatul lui 20, ceea ce o sa ma ajute mult, pentru ca eu circul mult intre Kogalniceanu si Piata Presei. Calea Victoriei e cu sens unic si oricum pe seara e buna numai daca nu ai ce face o ora-doua.

P.S. Casa Poporului e si prea mare si fix in mijlocul drumului. Normal ca incomodeaza. Este exact atat de utila si de bun gust ca si continutul ei, scuzati-mi aprecierea.

_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Mar 2011 05:45:13    Titlul subiectului: 140630

cipmars a scris:
Iti dai seama ca daca largesc drumul pana acolo ar fi stupid sa nu bage si transport public de mare capacitate.
Stupid sau nu, chiar asa va fi. Si daca se adevereste ideea cu tunel prin spatele Casei Poporului nu prea vad eu tramvaie circuland pe acolo. Dar oricum, discutam discutii. Acum, cu taierea bugetului pentru investitii, sa zicem mersi daca o sa vedem finalizat primul tronson pana la Parvan. Tronsonul Parvan-Chirigiu nu avea finantare alocata nici macar in proiectul de buget, deci ce sa mai discutam?
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 20:04:53    Titlul subiectului: 140742

Cateva imagini proaspete de pe santierul strazii Buzesti, intre Polizu si Grivitei. Ultima fotografie este facuta pe str. Berzei, catre Plevna. Ignorati data si ora inscriptionate pe poze.


HPIM3763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.8 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

HPIM3763.JPG



HPIM3764.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.93 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

HPIM3764.JPG



HPIM3766.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.09 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

HPIM3766.JPG



HPIM3767.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.24 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

HPIM3767.JPG



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 23:02:55    Titlul subiectului: 140950

Impreuna cu un coleg de forum, 2009, a carei contributie este egala cu a mea, avand acceptul si lui armyuser de a-i folosi fotografiile gasite de el, cu o ultima corectura din partea userului sab cu privire la Calea Rahovei, pentru cei interesati postez mai jos trei desene cum arata cartierul Uranus inainte de demolare si cum arata acum.
Unele explicatii necesare
In desenul nr 2 - gasit de userul 2009 se vad foarte bine cotele de inaltime ale terenului inainte de 'marea demolare'.
In desenele 1 si 3 deasemenea am schitat si traseul noului bulevard Uranus bulevard ce nu va mai avea nici o legatura cu vechiul bulevard Uranus. De asemenea in poza nr 3 se observa si fostul stadion de atletism / fotbal Republicii ale carui ruine exista si acum pe teren si se pot vedea de orisicine.
Sper ca cele 3 schite sa starneasca un oarecare interes, atat intre cei mai tineri cat si printre cei mai in varsta care am mai apucat partide de fotbal pe fostul stadion 'Republicii' - primul stadion din Bucuresti dotat cu nocturna si cu Tribuna I acoperita si construita in stil 'englezesc'.



3-3-2011 10-08-45 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.54 kb
 Vizualizat:  de 10731 ori

3-3-2011 10-08-45 AM.jpg



3-3-2011 9-14-47 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.76 kb
 Vizualizat:  de 10731 ori

3-3-2011 9-14-47 AM.jpg



3-9-2011 12-32-36 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.86 kb
 Vizualizat:  de 10731 ori

3-9-2011 12-32-36 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 10:34:35    Titlul subiectului: 140959

Cu mentiunea, si sper ca e corecta, ca in harta 2 Patriarhia apare doar ca propunere in acea zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 1822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 12:34:29    Titlul subiectului: 140966

Da, e numai propunere, nu a fost executat niciodata proiectul, dar 2009 a gasit acea harta unde se vad destul de bine cotele de teren. Din cauza cotelor de teren am hotarat sa folosim harta. Si care harta are si oarecare strazi cunoscute de noi acum ( Uranus, Antim si inca cateva ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 20:11:00    Titlul subiectului: 141082

S-a inchis circulatia rutiera pe str. Berzei, intre intersectiile cu Mircea Vulcanescu (fotografia 1) si Dinicu Golescu (fotografia 2). Se intentioneaza demontarea caii de rulare a tramvaiului. Deocamdata au reusit abia scoaterea benzilor de cauciuc care imbraca sina in locasul ei din longrina (colacii aceia negri, de langa bordura, in fotografia 1)... Smile


Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.25 kb
 Vizualizat:  de 10563 ori

Imag016.jpg



Imag017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.4 kb
 Vizualizat:  de 10563 ori

Imag017.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 19:30:46    Titlul subiectului: 141738

Pe Buzesti, intre intersectia cu Occidentului si Grivita, a inceput fundarea strazii pentru calea de rulare a tramvaiului.


Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.67 kb
 Vizualizat:  de 10400 ori

Imag016.jpg



Imag017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.39 kb
 Vizualizat:  de 10400 ori

Imag017.jpg



Imag019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.82 kb
 Vizualizat:  de 10400 ori

Imag019.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 19:38:27    Titlul subiectului: 141740

Pe Berzei, in zona intersectiei cu Mircea Vulcanescu si dupa aceasta intersectie, pana la Dinicu Golescu s-a reusit scoaterea sinelor si longrinelor. Intre timp, a mai disparut un bloc de langa "autogara de microbuze", aproape de intersectia cu Vulcanescu (locul gol din dreapta fotografiei Img020).

Aceasta portiune de strada a inceput sa arate din ce in ce mai rau, parca ar fi vreme de dupa razboi... Bordelul de vizavi de "autogara", cladiri si case din care au ramas doar peretii de caramida netencuiti, oameni fara casa care stau in strada cu mobila si toate lucrurile...



Imag020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  344.74 kb
 Vizualizat:  de 10399 ori

Imag020.jpg



Imag021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.17 kb
 Vizualizat:  de 10399 ori

Imag021.jpg



Imag022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  312.38 kb
 Vizualizat:  de 10399 ori

Imag022.jpg



Imag023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.16 kb
 Vizualizat:  de 10399 ori

Imag023.jpg



Imag024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.46 kb
 Vizualizat:  de 10399 ori

Imag024.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 19:55:20    Titlul subiectului: 141746

Pe Berzei spre Plevna lucrarile avanseaza lent... S-a betonat sina de tramvai, iar in statia capat de linie de la Plevnei s-a "incadrat" de borduri noul peron.


Imag025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  375.13 kb
 Vizualizat:  de 10395 ori

Imag025.jpg



Imag026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.26 kb
 Vizualizat:  de 10395 ori

Imag026.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 20:14:27    Titlul subiectului: 142330

Lucrurile evolueaza lent pe satierul de pe Buzesti, intre Occidentului si Grivita. Abia se toarna fundatia si caseta viitoarei cai de rulare a tramvaiului. Cladirile de pe coltul sud-vestic al intersectiei cu Grivita se pregatesc de demolare, la fel si Hala Matache. Strada a fost decopertata pana la piatra cubica - care urmeaza sa se scoata si ea -, iar intre Vulcanescu si hala au fost scoase longrinele de la calea de rulare. Au ramas doar cele din dreptul pietei, pana la Grivita.


Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  326.56 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.25 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag002.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.83 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  317.24 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag005.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  344.9 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.23 kb
 Vizualizat:  de 10230 ori

Imag008.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 20:19:48    Titlul subiectului: 142334

A disparut si blocul de pe coltul sud-vestic al intersectiei Berzei/Vulcanescu (prima fotografie). Treptat, treptat, colturile intersectiei se rotunjesc si se extind, conturand o viitoare mare intersectie. Continua decopertarea strazii Berzei, catre Dinicu Golescu. In ultima fotografie pe dreapta, un adapost improvizat...


Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.91 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.56 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.11 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.02 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag012.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.79 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  318.13 kb
 Vizualizat:  de 10229 ori

Imag014.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 09:30:50    Titlul subiectului: 142855

Sveik a scris:
Eu personal, abia astept sa se termine si santierul de pe Berzei, sa ajunga 44 la Parvan

Din pacate, "salvatorii" Bucurestiului, un ONG care militeaza de mult impotriva a orice inseamna dezvoltare a infrastructurii capitalei, au reusit sa opreasca demolarile de pe santierul Berzei-Buzesti, impreuna cu toate lucrarile conexe, deci si asfaltarea / montarea sinelor de tramvai. Am trecut zilele astea prin zona si am constatat ca pe bucata Virgiliu (Emil Cioran) - Vasile Parvan inca se lucreaza, deci zona asta a scapat de sub atacurile ONG-urilor. Sa speram ca ramane asa. Rezoltatul actiunii acelui ONG este dezastruos, noroiul de pe Buzesti va mai persista inca ceva luni, poate ani, pana cand se termina procesul intentat lui Sorin Oprescu. Un articol de presa se gaseste aici:

http://b365.realitatea.net/news/construirea-bd-uranus-a-fost-declarata-ilegala-ce-se-intampla-cu-magistrala/

Citat:
Tribunalul București a declarat Hotărârea de Consiliu General al Municipiului București prin care proiectul Dublare Diametrala Nord-Sud este declarat de utilitate publică drept ilegală. După ce demolările au ajuns deja într-un stadiu avansat, ce se va întâmpla cu proiectul dacă sentința va rămâne neschimbată?

ONG-urile vor ca lucrarea să fie oprită, până ce va fi trasat un plan modern pentru magistrală, nu “unul scos din sertarele anilor ’80″, iar Primăria își pune toate speranțele în recurs. Între timp, demolările au ajuns deja la un stadiu avansat în zona Buzești-Berzei.
Dosarul a fost inițiat de Asociația Salvați Bucureștiul contra Consiliului General al Municipiului București și al PrimaruluiMunicipiului București si a avut ca obiect anularea Hotararii Consiliului General nr. 151/2006 privind aprobarea „Delimitarii spatiului public aferent Diametralei N-S, etapa 1, pe tronsonul Buzesti – Berzei – Vasile Parvan” in cadrul „P.U.Z.” Dublarea Diametralei N-S pe tronsonul Buzesti – Berzei – Vasile Parvan – B. P. Hasdeu – Uranus – Calea Rahovei. Instanța s-a pronunțat pe 12 aprilie 2011 și a anulat acest act. Toate celelalte acte referitoare la proiectul Buzești-Berzei (declararea utilității publice, expropieri, evacuări, avize și autorizații de demolare și construire, ordine de declasare ale monumentelor istorice) se bazează pe Hotărârea 151/2006 anulată de instanță. “Prin urmare tot ce s-a intamplat in proiectul Buzesti-Berzei a fost ilegal, asa cum ONG-urile au sustinut inca din noiembrie 2010″ – jubilează Asociația Salvați Bucureștiul.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:27:37    Titlul subiectului: 143221

Cateva fotografii realizate pe 30 aprilie, cu starea lucrarilor la str. Buzesti. Au terminat de turnat caseta caii de rulare a tramvaiului si... cam atat.


Imag037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  380.7 kb
 Vizualizat:  de 9792 ori

Imag037.jpg



Imag038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  306.53 kb
 Vizualizat:  de 9792 ori

Imag038.jpg



Imag039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  351.55 kb
 Vizualizat:  de 9792 ori

Imag039.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:44:33    Titlul subiectului: 143222

De la Grivita catre Vulcanescu, strada a fost decopertata total si, deasemenea, au fost scoase in intregime longrinele vechii cai de rulare. Demolarile sunt blocate momentan, nu s-a mai miscat nicio caramida din nicio casa, nici pe acest tronson si nici mai departe de Vulcanescu...

Sunt extrem de revoltat de faptul ca mereu, cand e vorba de o lucrare de anvergura si, culmea, mai este si de interes public, lucrarea trebuie sa fie incurcata de... un ONG Evil or Very Mad . Nene, daca aveau ceva de obiectat, nu puteau sa sara inainte sa inceapa orice lucrare, decat acum, cand mai sunt de doborat 2-3 case?!? Sau au aflat si ei acum, "deodata si spontan" ca s-au demolat niste case pentru largirea unei strazi si s-au gandit "sa ia atitudine si pozitie", dupa ce oricum au fost rase 90% din case?!

Si ONG-urile astea sar exact cand nu trebuie si la ce nu trebuie... Impotriva colosilor de sticla si otel care rasar printre realele monumente istorice, impotriva lasarii la stadiu de moloz a realelor monumente si impotriva bulevardului "victoriei socialiste" (care, in opinia mea, ar trebui ras de la un cap la altul si refacut centrul istoric) n-au nimic de zis? Nu mai sunt atat de energici? Evil or Very Mad



Imag040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  348.19 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

Imag040.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:49:06    Titlul subiectului: 143223

In partea terminala a strazii Berzei, lucrurile se misca un pic mai bine. Viitoarea strada prinde contur, s-a montat linia de tramvai si s-a refacut aproape total capatul de linie de la Plevnei. Prima fotografie este facuta strazii Cobalcescu.


Imag041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.98 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag041.jpg



Imag042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.93 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag042.jpg



Imag043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  322.57 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag043.jpg



Imag044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  368.78 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag044.jpg



Imag045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.33 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag045.jpg



Imag046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  333.85 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

Imag046.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 21:38:37    Titlul subiectului: 143233

Eu cred ca bucata asta dintre Virgiliu si Plevnei este singura care are sanse sa se termine anul asta, poate si Victoriei-McDonalds, repet, POATE.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 04 Mai 2011 22:35:45    Titlul subiectului: 143309

Degeaba, nu "incalzeste" cu nimic daca lucrarea e finalizata pe bucati... Poate doar segmentul terminal Berzei/Plevnei/Cobalcescu sa faca un bine, ca pot fi aduse tramvaiele 35 si 44 inapoi pe traseele lor si se rezolva in sfarsit "chestiunea Giulesti", dar segmentul Victoriei/Polizu nu ajuta pe nimeni, e linie moarta daca nu e adusa pana la Grivita, refacuta legatura si finalizate reabilitarile pe Cuza, Gh. Duca si Grivita (asta daca exista "ceva" in program pentru ultimele doua)... Asa, ar ajunge iarasi la Gara de Nord 24 si 45 si poate 46 (cu vointa), altfel...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 06 Mai 2011 21:35:48    Titlul subiectului: 143370

Scurta "vizita de lucru" pe santier. Singura portiune unde "se misca ceva" este pe str. Berzei, "in vale" catre Parvan. Muncitorii lucrau azi la canalul colector si la refacerea retelelor edilitare, s-au mai turnat cateva zeci de metri de caseta de beton pentru linia de tramvai spre Piata Emil Cioran si se punea bordura pe partea stanga, pe sensul catre Plevnei, in intersectia cu aceasta.

In rest, liniste si pace... O chestie "notabila": in intersectia Vulcanescu/Berzei era un grup de jandarmi echipati pana in dinti de interventie in forta, chiar in vecinatatea unei case care trebuie demolata... Se pregatesc probabil de "violarea serioasa a pozitiei anti-" a ONG-urilor... Twisted Evil

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 15:06:03    Titlul subiectului: 143384

Ai putut fotografia ceva?

Imi pare sincer rau de casele care dispar, insa e un pret destul de mic pentru un Bucuresti cu niste strazi civilizate. Am ajuns la uluitoarea concluzie ca Bulevardul Unirii este cam singurul drum decent din Bucuresti, care a permis si pista de biciclisti (in limitele normalului) ulterior. Este un exemplu excelent pentru toate arterele capitalei (visez si eu frumos). Cautati pe Google imagini pentru "avenida 9 de julio buenos aires". Oare de ce la ei se poate si la noi nu?

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 3 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community