Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare pe str. Berzei si Buzesti (linia 20)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 22:49:49    Titlul subiectului: 143393

Da, puteam fotografia fara probleme. Era doar un grup "pasnic" de 5-6 jandarmi langa un Duster negru al Politiei Locale Bucuresti, echipati de interventie in forta. Doar stateau si vorbeau, pe coltul sud-vestic al intersectiei Vulcanescu/Berzei, langa o casa care trebuie demolata... Intentionam sa fotografiez doar daca "se miscase" ceva strict pe santier, ca sa pot posta si povesti pe forum. Ma interesa evolutia santierului mai mult decat o incaierare cu "minoritatile defavorizate" si, cum nu diferea situatia de ultimele poze pe care le-am postat, ...

Off-topic:
Nu compara "bulevardul victoriei socialiste" (intentionat scris cu litere mici - nimic din ce a fost n-a avut nici in clin, nici in maneca cu socialismul adevarat, dar asta e alta poveste...) si adevaratele sacrificii care s-au facut pentru megalomania unui nebun senil cu micile sacrificii care se fac in privinta largirii strazii Buzesti/Berzei Exclamation Bulevardul Unirii este o plaga deschisa in inima Bucurestiului si in istoria lui! Chiar si pe Googlemaps, cand te uiti din satelit, se vede cum sfredeleste fara mila decenii de istorie... De-asta imi doresc sa aiba aceeasi soarta pe care au avut-o monumentele pe care le-a ingropat! As pune dinamita la temeliile tuturor blocurilor care formeaza bulevardul asta, dar si bulevardul "Libertatii" si la "casa academiei" si "casa poporului" si le-as arunca in aer, asa cum au facut cu Biserica Spirea Veche, si as reface in intregime toate cartierele, monumentele si strazile, exact in aceeasi configuratie, arhitectura, chiar si la aceleasi curbe de nivel. Stiu ca n-ar mai avea aceeasi valoare istorica si culturala, dar pe mine sincer "ma doare-n pix" de "mostenirea culturala" lasata de Ceausescu... Si eu sunt ateu, nici eu nu cred in Dumnezeu, dar asta nu inseamna ca din cauza convingerilor mele ar trebui sa sufere un popor intreg! Pentru mine, biserica este un monument istoric, de arta si cultura, pe care il admir in egala masura cu celelalte monumente. Langa Kremlin in Moscova exista o biserica pe care n-a demolat-o nimeni. Si rusii au fost comunisti. De ce n-au ras-o?

On-topic:
Largirea strazii Buzesti-Berzei va fi utila si cu reale rezultate doar in momentul in care tramvaiul va avea cale de rulare separata de traficul rutier si doar in momentul in care se va avea in vedere la modul cel mai serios refacerea legaturii vechi de tramvai, mai departe spre Rahova. Dar din cate vad eu, nimic din cele de mai sus nu se va realiza... Noi trebuie sa promovam si sa incurajam transportul in comun rapid (cu tramvaiul), nu transportul cu masina personala... Da, asa este, au cazut multe case, chiar cateva dintre ele monumente - care puteau fi salvate insa prin translatare si cu multa vointa - domnul ing. Iordachescu mai traieste inca, puteau sa se duca la dansul si sa-l intrebe cum se face - dar a fost un rau necesar, prin comparatie cu Unirii, care n-a fost nicidecum un rau necesar...

Am cautat si am gasit imaginile indicate de tine, folkfan. Sincer, n-as vrea sa vad in buricul Bucurestiului un bulevard de 8 benzi pe sens, 16 in total, "infundat" de sute de masini, asa cum am vazut in cateva fotografii Smile . Vad aproape zilnic bulevarde de 2-3 benzi pe sens blocate de ambuteiaje si mi se face rau, nu vreau mai mult... Smile Mersul cu masina personala, implicit incurajarea lui, este unul dintre multitudinea de obiceiuri proaste pe care le-am luat din Occident, alaturi de fast-food si McDonalds si altele... Am "importat" din Vest numai ce nu trebuie...

Si de ce m-ai dus asa departe, tocmai in Buenos Aires (Argentina), si nu m-ai trimis la Paris, sa-mi arati Champs-Elysees Smile ? Uite, un asa bulevard, ca in pozele de mai jos (sursa: link 1 sau link 2), cum au parizienii (dar cu 6 benzi, nu cu 10 - 3 benzi pe sens ajung...) mi-as dori sa vad si in Bucuresti, flancat de case si cladiri construite frumos, intr-un stil arhitectonic vechi, nu de blocuri seci din beton, manjite cu gri... N-am nimic impotriva largirii strazilor, dar sa fie facute cu cap, iar noile artere sa fie flancate de case si cladiri care sa se integreze arhitectonic si peisagistic, nu mastodonti din sticla si otel care arata hidos rasariti printre casele din sec. XVIII-XIX... Nicaieri in Occident n-o sa vezi in centrul istoric zgarie-nori de sticla printre case din 1700...

Am fost si eu in Olanda (este singura tara din Vest in care am fost, dar a fost suficient cat sa ma faca sa plang cand m-am intors in Bucuresti si am vazut cum arata...) si centrul istoric al oraselor este neatins, stradute de 2 benzi cu case mai vechi decat la noi (anii 1500, 1600, 1700, nu glumesc) care arata foarte bine si - ghici - sunt si locuite, iar stradutele respective indestuleaza pe toata lumea, masini si autobuze - chiar tramvaie (in Amsterdam) - deopotriva. Au si ei bulevarde mai largi, dar nu sfredelesc centrul istoric, ci il inconjoara frumos si abil in "inele", si nu sunt flancate de blocuri, ci tot de casute si cladiri vechi, in acelasi stil arhitectonic ca cele centrale... Cartiere de blocuri exista si acolo, tot la periferie, dar pana si blocurile arata mai bine decat cele din Titan ori Drumul Taberei, care se voiau a fi cartiere "high-class" pentru guzgani PCR-isti... Centrul istoric este o adevarata oaza de liniste si relaxare, pur si simplu iti clatesti ochii privind arhitectura, nu te tulbura ambuteiajele si injuraturile soferilor... Pana si bordelurile din Amsterdam sunt monumente, nu ca maghernitele de la Piata Matache... Au si ei cladiri de sticla inalte, dar nu sunt excesiv de inalte si nici multe si, in orice caz, nu altereaza centrul, sunt pe langa centrul istoric, in zone bine definite urbanistic, conferind oraselor un aspect frumos, polinuclear.

Revenind in tara la noi, reguli de amenajare urbanistica au existat si la 1800 si se respectau, acum de ce nu mai e asa? Rasar peste noapte cladiri moderne in terenurile virane lasate dupa demolarile ceausiste si nimeni nu se impotriveste, cladirile istorice arata cum arata, etc...



Champs-Elysees-Paris.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  507.63 kb
 Vizualizat:  de 11926 ori

Champs-Elysees-Paris.jpg



France_Paris_ChampsElysees2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.57 kb
 Vizualizat:  de 11926 ori

France_Paris_ChampsElysees2.jpg



Champs_Elysees.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.22 kb
 Vizualizat:  de 11923 ori

Champs_Elysees.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Lun 09 Mai 2011 10:28:24    Titlul subiectului: 143415

Aplaud cu ambele mâini Wink Smile Very Happy

Bine faci aratand pozele astea cu Champs-Elysées. Se vede chintesenta principiilor care fac o artera agreabila pentru pietoni si un loc perfectu pentru plimbare si de relaxare :
- fatade aliniate,
- trotuar de largime egala de la un capat la altul al axei,
- vitrine si magazine peste tot.

Doar arhitectii români, mult mai inteligenti decât cei de peste hotare, arunca cladiri noi "aiurea din tramvai", puse intr-o rîna, mai în fata, mai în spate, oricum numai normal nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 21 Mai 2011 16:01:43    Titlul subiectului: 143749

Se pare ca au reinceput demolarile... A cazut blocul de pe coltul intersectiei Grivita - Berzei, in zona Matache. In rest, am mai vazut ceva utilaje lucrand in Piata Emil Cioran, iar lucrarile la calea de rulare a tramvaiului au ajuns aproape de str. Stirbei Voda.


Imag000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.23 kb
 Vizualizat:  de 11640 ori

Imag000.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.24 kb
 Vizualizat:  de 11640 ori

Imag002.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mai 2011 22:59:26    Titlul subiectului: 143755

Singurele cladiri care mai stau in calea Uranusului sunt hala Matache, cladirea portocalie de langa ea si inca o casa cu doua etaje aproape de Virgiliu, vizibila foarte usor din orice intersectie...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 22 Mai 2011 00:13:40    Titlul subiectului: 143760

Mai este una, "peste drum" (Vulcanescu) de cea amintita de tine ca fiind vizibila din Piata Emil Cioran, spre Matache. Plus niste resturi in spatele ei... In rest, asa e, "conacul" ala turcesc si hala sunt ultimele "redute"...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 01 Iun 2011 23:49:15    Titlul subiectului: 144215

Lucrarile merg prost, ritmul cu care avanseaza modernizarea strazii este extrem de lent. De la ultima mea interventie, pe sectorul dintre Polizu si Piata Virgiliu nu s-a mai facut nimic. Casele care au mai ramas nedemolate par a fi lasate prada prabusirii naturale a timpului mai degraba, decat demolate cu utilaje... "Strada" arata ca dupa bombardament: longrine de la linia de tramvai lasate gramada intr-un loc, borduri scoase si lasate orisiunde, mocirla amestecata cu resturi de caramida, balti de apa pluviala...

Singurul loc unde s-au miscat mai repede lucrurile este pe sectorul dintre Stirbei Voda si Plevnei. S-a acoperit craterul imens cauzat de lucrarile la colector, s-a nivelat pamantul pe sensul spre Plevna, turnarea casetei caii de rulare a tramvaiului a ajuns pana in intersectie. Iata si cateva fotografii din acest sector.



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.96 kb
 Vizualizat:  de 11424 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.85 kb
 Vizualizat:  de 11424 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  318.6 kb
 Vizualizat:  de 11424 ori

Imag005.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 06:33:29    Titlul subiectului: 144322

Pe mine ma mira ca se mai lucreaza, avand in vedere ca lucrarile au fost suspendate de ISC pana la judecarea procesului dintre PMB si ONG'ul lui peste prajit. Cel mult, ar trebui sa se desfasoare lucrari de punere in siguranta.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 08:32:53    Titlul subiectului: 144330

Bucata dintre Stirbei si Plevnei nu intra sub incidenta acelei decizii de suspendare. In curand va circula din nou tramvaiul pana la Calea Plevnei...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 11:50:59    Titlul subiectului: 144346

Dominatrix a scris:
Pe mine ma mira ca se mai lucreaza, avand in vedere ca lucrarile au fost suspendate de ISC pana la judecarea procesului dintre PMB si ONG'ul lui peste prajit.

De unde? Smile A cazut deja un bloc de pe coltul Grivita/Berzei, pe partea cu Matache... Ce ma amuza este ca acum cateva zile au plasat tarusi in pamant in intersectia Vulcanescu/Berzei pentru ghidarea bordurilor exterioare ale viitorului giratoriu de acolo, iar cele doua case care au ramas in picioare - singurele - pica in giratoriu Laughing . Asta e direct "sfidare" a ONG-ului... Va sa zica, noi ne opunem demolarilor si voi va faceti masuratori ignorandu-ne, ca si cum casele alea oricum vor pica?! Laughing

Situatia devine tragicomica, sincer mie imi miroase a deturnare de fonduri, un lucru "obisnuit" la santierele deschise in Romania in ultimul timp... Prelungirea termenelor de executie a lucrarilor pe motivele X, Y, Z, pentru a ajunge intr-un final sa coste dublu cat era in proiectul initial. Vezi si Pasajul Basarab, care trebuia sa fie gata in 2009 si nici in 2011 nu e gata - din 2007, 4 ani de cand se chinuie la el -, "primarele" recunoscand cu nonsalanta ca a costat dublu decat era prevazut si ca se mai putea construi inca un pasaj suprateran similar din cati bani s-au cheltuit... Ba ca nu s-a achitat Primaria de banii din contract si a zacut santierul aiurea un an de zile, ba au dat peste galeriile abandonate de la metrou, ba acum au dat peste niste "tevi necunoscute" de apa de sub liniile de tren... La naiba, chiar asa nu stiau ca sunt acolo?! Chiar asa de "prosti" sunt?! Sau chiar atat de prosti ne cred pe noi?!

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 22:57:02    Titlul subiectului: 144361

Kaustik a scris:
, "primarele" recunoscand cu nonsalanta ca a costat dublu decat era prevazut si ca se mai putea construi inca un pasaj suprateran similar din cati bani s-au cheltuit...
Dr. Oetker bate campii - asa cum ii sta obiceiul. Decat sa arunce cu noroi in constructori, mai bine s-ar gandi la incapacitatea beneficiarului (onor PMB) de a defini exact ce isi doreste si la lucrarile suplimentare comandate pe parcurs.
Legat de problemele la supralargirea strazii Berzei, discutia trebuie sa se opreasca acolo unde intervine incalcarea legii. Daca instanta a dispus oprirea lucrarilor, asta trebuie sa se faca, si nu numai la nivel "de vorbe", dar si "de fapte", pana la judecarea cauzei, daca ne spunem "stat de drept". Desigur, respectarea legilor e doar pentru prosti, dar asta e alta discutie. Nu vreau sa intru in polemici despre cine si ce interese are, fiindca nu am dovezi si nu imi place sa vorbesc in necunostiinta de cauza. Cladirile alea trebuiau declasate dinaintea inceperii lucrarilor. Daca asta nu s-a facut, atunci ONG'ul respectiv are dreptate.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Iun 2011 14:55:16    Titlul subiectului: 144372

Din cate am vazut eu, chiar NU se mai lucreaza pe portiunea Stirbei Voda - McDonalds' Buzesti. Aceasta este SINGURA care face parte din acel proces pe care Sorin Oprescu l-a pierdut in fata... actualei puteri, care a finantat actiunea ONG-ului respectiv de a opri lucrarile. Bucatile Victoriei - Buzesti si Stirbei Voda - Plevnei NU au constituit obiect al procesului, acelea find deja "degajate" de case inca din anii '80, mai lipsea doar modernizarea lor, ceea ce se si intampla! Din pacate, lui Oprescu i s-au taiat multe alte proiecte, prin unelte diferite (ONG, consiliu general), pentru a fi discreditat in fata bucurestenilor...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 16:29:01    Titlul subiectului: 144509

Elena Udrea, ministrul dezvoltarii regionale si turismului, și Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei, au discutat astăzi, 9 iunie a.c. despre soluționarea situației legată de construirea diametralei de transport București-Berzei.

"Dorim deblocarea cât mai urgentă a situației în beneficiul bucureștenilor, cu respectarea prevederilor legale în vigoare în domeniul urbanismului și construcțiilor. De aceea am stabilit ca specialiștii din minister și din primărie să se întâlnească pentru a lucra împreună la noul Plan Urbanistic Zonal aflat în avizare la minister", a declarat ministrul Elena Udrea.
În urma discuțiilor, s-a convenit asupra derulării operațiunilor de conservare și punere în siguranță a lucrărilor din șantierul Buzești-Berzei până la găsirea unor soluții pentru continuarea lucrărilor.

http://www.mdrt.ro/comunicare/presa/comunicate/mdrt-si-pmb-vor-coopera-in-privinta-dezvoltarii-zonei-berzei-buzesti



udrea-oprescu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.24 kb
 Vizualizat:  de 11052 ori

udrea-oprescu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Oct/2018
Mesaje: 6191
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Iun 2011 13:12:12    Titlul subiectului: 144577

Cateva imagini din zona Grivitei/Buzesti, din timpul lucrarilor de demolare a cladirii de pe coltul intersectiei.
Remarcati ca pe partea dinspre Calea Grivitei era o macara care sustinea un panou metalic avand rolul de a preveni raspandirea resturilor de constructie pe partea carosabila.
Intreaga zona era imprejmuita cu niste material textil iar zona in care se prabuseau peretii cladirii era udate din belsug cu apa, ambele masuri cu rolul de a preintampina poluarea masiva cu praf (in cel mai bun caz ... ) Laughing a intregii zone.

Am ramas socat de cat de subreda era cosmelia in cauza, era sufiecient sa atinga cate un perete si tronsoane intregi din sandrama, cu tot cu grinzi metalice, pereti, tavane, ferestre, usi etc se prabuseau ca un morman de moloz... Shocked

Sunt convins ca la primul cutremur major Bucurestiul va fi "sistematizat" puternic, cel putin in zonele astea de ruine inca locuite... Rolling Eyes

Pozele 1. - 4. Vedere a cosmeliei in plin proces de demolare.
Pozele 5. - 6. Vedere spre Vasile Parvan
Pozele 7. - 8. Vedere spre Piata Victoriei



P1370602.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370602.jpg



P1370603.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.53 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370603.jpg



P1370604.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.63 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370604.jpg



P1370605.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.05 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370605.jpg



P1370606.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.65 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370606.jpg



P1370607.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.81 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370607.jpg



P1370608.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.87 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370608.jpg



P1370609.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.19 kb
 Vizualizat:  de 10898 ori

P1370609.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 15:45:17    Titlul subiectului: 145050

Intr-un mod sau altul, a mai cazut o casa pe santierul Berzei, acea constructie de 2 etaje, prima cum mergem din Piata Virgiliu. Imi place ca sabotajul merge si invers, nu numai impotriva primarului lipsit de sustinere politica. Le urez felicitari responsabililor si astept Uranusul de la Victoriei in Rahova, precum si reluarea circulatiei tramvaiului!

In acest moment, in calea proiectului mai stau doua constructii aflate la strada (hala si conacul de langa), precum si vreo 2-3 case din strapungerea la strada Garii de Nord.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 12:18:28    Titlul subiectului: 145698

Oamenii astia nu sunt normali? Trece vara si nu se lucreaza? Cat timp pierdut...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 13:33:08    Titlul subiectului: 145703

Maestre, e suspendat proiectul... prin "grija" si amabilitatea celor de la Asociatia "Salvati Bucurestiul", care a castigat procesele cu Primaria. Acestui ONG trebuie sa ii multumim, pentru ca vara asta si cea urmatoare (o decizie finala se va lua in toamna lui 2012) vom avea parte de peisajul romantic de pe Buzesti!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Iul 2011 22:59:31    Titlul subiectului: 146134

S-au reluat lucrarile la Bulevardul Uranus, din weekend. Exista muncitori pe toate tronsoanele. Se pare ca s-a ajuns la o intelegere cu ONG-urile, intelegere in care bulevardul va avea doar 2 benzi pe sens, linie de tramvai, fara piste de biciclisti, iar hala ramane pe locul ei. Nici strapungerea strazii Garii de Nord nu cred ca se mai face. Pacat, s-a creat un precendent... Fotografii gasiti aici:

http://b365.realitatea.net/news/bulevardul-uranus-in-varianta-ong-urilor-vezi-proiectul/

Citat:
Un grup de arhitecți voluntari, susținut de asociațiile care militează pentru păstrarea monumentelor din zona Buzești, a trasat un proiect alternativ pentru Bulevardul Uranus, ale cărui lucrări au fost momentan blocate de instanță. Proiectul ONG-urilor va fi și el discutat în cadrul dezbaterilor publice ce vor avea loc vineri la Ministerul Dezvoltării.

Arhitecții voluntari propun păstrarea unei “insule ca un perimetru de spații publice și comerciale în stare să articuleze la urbanitatea contemporană identitatea istorică a cartierului”. Arhitecții și ONG-urile, în frunte cu Asociația Salvați Bucureștiul, susțin că mutarea monumentelor sau reconstruirea lor pe alt loc nu reprezintă “gesturi valabile de urbanism durabil și de responsabilitatea față de monumentele istorice”.
Astfel, Hala Matache nu ar mai trebui mutată sau dărâmată, ci lăsată pe actualul loc, circulația putând să se desfășoare, conform arhitecților, pe două benzi pe sens, pe lângă clădire. Arhitecții mai susțin că sensul guratoriu de 90 de metri de la intersecția dintre Mircea Vulcănescu și Berzei nu este necesar, după cum nu este necesară continuare bulevardului Gării de Nord până în strada Vulcănescu. Mai mult, arhitecții propun ca bulevardul Gării de Nord să devină pietonal, iar la capătul său să fie construită o poartă care să facă trecerea dintre țesutul istoric al orașului și cel al anilor ’60.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 07:00:31    Titlul subiectului: 146135

Care monumente din zona Buzesti ? Sunt niste jeguri. Eu le-as darama si maine. Vreti sa vedeti alte "monumente" istorice, la doi pasi de strada Buzesti. Mergeti pe strada Garii si apoi pe Baldovin Parcalabul si puteti "admira" darapanaturile. "Monumentele istorice" se pot vedea si de pe Pasajul Basarab, in apropiere de fabrica de bere.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 1096
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 16:30:36    Titlul subiectului: 146163

De ce n-o fi scapat vreunul cupa excavatorului "din greseala" peste hala, ca a fost un precedent de gen in 1977 cu Biserica Enei, ca apoi s-o demoleze ca "afectata iremediabil"?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 944
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 00:51:57    Titlul subiectului: 146241

Dar ce aveți, oamenilor, cu hala?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 1096
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 18:59:34    Titlul subiectului: 146270

A fost sursa de scandal, ca impiedica largirea corespunzatoare a bulevardului. Cladirea de dupa ea, din intersectia cu Grivitei mai e?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 20:04:23    Titlul subiectului: 146275

Daca te referi la blocul chiar de pe coltul intersectiei Berzei/Grivitei, ala nu mai e de mult timp. Mai este doar casa aceea in stil turcesc, care, din cate stiu, intra si ea in aria demolarilor. Acum nu stiu ce statut mai are, daca a fost si ea salvata o data cu hala Matache sau nu...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 1096
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 23:56:06    Titlul subiectului: 146283

Ce vedem astazi e o reconstructie din 1940, dar s-au pastrat si elemente originale din vechea constructie.
Arhitectul ei a fost un nume cunoscut?
http://www.observatorulurban.ro/protecia-unui-monument-istoric-hala-matache-macelaru-ii.html

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 01 Aug 2011 16:41:38    Titlul subiectului: 146934

O mica comparatie pentru a vedea avansul lucrarilor:


DSC00561.JPG
 Descriere:
Data fotografiei: 22 martie 2011
 Mărime fișier:  111.75 kb
 Vizualizat:  de 9806 ori

DSC00561.JPG



DSC00743.JPG
 Descriere:
Data fotografiei: 30 iulie 2011
 Mărime fișier:  94.42 kb
 Vizualizat:  de 9806 ori

DSC00743.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Aug 2011 19:05:18    Titlul subiectului: 147544

Noi restrictii de circulatie datorita lucrarilor pe str. Berzei. Articolul se gaseste aici

Citat:
Circulația în intersecția bulevardelor Dinicu Golescu și gen. Berthelot cu Berzei, închisă trei luni

Circulația în intersecția străzii Berzei cu bulevardele Dinicu Golescu și general Berthelot, din București, se închide între 11 august și 11 noiembrie, pentru continuarea lucrărilor ce au loc pe traseul "diametralei nord-sud".

Devierea circulației se va face pe străzile Virgiliu, Știrbei Vodă, Popa Tatu și Mircea Vulcănescu, potrivit unui comunicat de miercuri al Primăriei Capitalei.

Hala Matache rămâne pe amplasamentul actual și nu va fi afectată de lucrările la diametrala Berzei-Buzești, iar până la restaurare vor fi luate măsuri de conservare și punere în siguranță a monumentului istoric, au decis, în urmă cu o săptămână, reprezentanții municipalității și cei ai Ministerului Dezvoltării Regionale.

Astfel, în cazul Halei Matache s-a decis păstrarea amplasamentului actual, "fiind dispuse măsuri de conservare și punere în siguranță până la demararea unui proces de restaurare a monumentului istoric".

În cazul întocmirii proiectului tehnic de infrastructură se va ține cont de păstrarea poziției căii de rulare pe partea de est a Halei Matache, "prin diminuarea nesemnificativă a benzilor de circulație, cu respectarea profilului de patru benzi auto și două de tramvai".

Proiectarea trotuarului de vest prin porticul Halei va fi făcută în conformitate cu proiectul tehnic final. De asemenea, canalul colector va fi deviat din poziția actuală sub Hala Matache, în zona circulației auto.

"Se instituie un moratoriu de două luni privind lucrările de construire în zona sensului giratoriu de la intersecția străzii Mircea Vulcănescu cu strada Berzei, cu excepția lucrărilor tehnico-edilitare, îndeosebi referitoare la canalul colector și la linia de tramvai", a precizat municipalitatea.

Lucrările de infrastructură vor continua în baza proiectului inițial pe segmentele Piața Victoriei - Calea Griviței (inclusiv intersecția) și Calea Plevnei - strada Mircea Vulcănescu (exclusiv sensul giratoriu).

Primăria Capitalei, cu sprijinul Ordinului Arhitecților din Romania și al MDRT, va organiza un concurs de soluții arhitecturale privind reamenajarea zonei Pieței Matache și a spațiilor publice adiacente, inclusiv integrarea Halei. Concursul urmează să fie inițiat până în 30 octombrie 2011.

MDRT va lansa, în parteneriat cu municipalitatea, un studiu-pilot de regenerare urbană integrată pe întreaga zonă est și vest, față de axul străzii Buzești-Berzei, între străzile Occidentului și Știrbei Vodă. "În baza studiului pilot se vor fundamenta măsurile necesare în vederea legiferării proiectelor de regenerare urbană integrată", a precizat Primăria Capitalei.

De asemenea, planurile urbanistice zonale în curs de avizare vor fi amendate pentru a institui restricție temporară de construire pe latura de vest a străzii Buzești, între străzile Occidentului și Știrbei Vodă.

Primăria Capitalei trebuie să ia măsuri de amenajare ambientală provizorie a zonei (pentru spațiile reziduale, calcane) și să creeze un punct de informare privind evoluția proiectului.

În 15 iulie a avut loc o dezbatere publică pe tema diametralei Buzești-Berzei, la care au participat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, și ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea.

La dezbateri s-a stabilit că lucrările de construcție la diametrală vor fi reluate din 16 iulie, cu condiția să nu afecteze Hala Matache, clădire de patrimoniu.

"Am agreat să se instituie interdicție temporară de construcție în zonă și apoi să se decidă dezvoltarea zonei în vecinătatea diametralei Buzești-Berzei. Acest lucru va fi subiectul analizei în perioada următoare. Va fi făcut cadrul legislativ pentru cum se implementează astfel de proiecte, care trebuie să obțină și acceptul locuitorilor, și recomandările specialiștilor", declara atunci ministrul Elena Udrea.

La dezbaterea publică au participat și reprezentanții unor ONG-uri, dar și arhitecți, care au constituit un "grup de consolidare a încrederii".

La dezbatere s-a stabilit, alături de începerea lucrărilor la diametrală și de interdicția temporară a lucrărilor de construcții în zonă, căutarea unei soluții pentru Hala Matache, organizarea unui concurs de soluții pentru zona care a fost demolată și a unui concurs de idei pentru Calea Victoriei, care ar urma să devină zonă pietonală.

Ministrul Elena Udrea a cerut Inspectoratului de Stat în Construcții, în luna iunie, să oprească lucrările de construcție a tronsonului rutier Buzești-Berzei, cunoscut ca "diametrala nord-sud", după discuții cu reprezentanții unor ONG, care au protestat la sediul MDRT.

Organizațiile neguvernamentale reușiseră să anuleze în instanță planul urbanistic zonal care stă la baza lucrărilor de intervenție începute de Primăria Capitalei în zonă, precum și anularea autorizației de construcție.

Proiectul diametralei Buzești-Berzei-Uranus a fost contestat, de la începutul investiției, de către mai multe ONG-uri, care au criticat felul în care au fost făcute exproprierile și au fost date autorizații de demolare pentru imobile cu statut de monument istoric sau din zone protejate.

Primarul Capitalei anunța, în noiembrie 2010, că Bucureștiul va putea fi traversat de la nord la sud în 20 de minute, pe traseul Piața Victoriei - Piața Coșbuc, în urma lucrărilor la diametrala Buzești-Berzei-Uranus, pe care o califica drept "cea mai mare operațiune urbană din ultimii 20 de ani".

Municipalitatea preciza atunci că valoarea estimată a investiției este de aproximativ 330 de milioane de euro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 4 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community