|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 22:04:39 Titlul subiectului: |
170254 |
|
Hahaha, statia "Radio Romania" ca deh, Berzei nu ne mai place este cum ii spune, pe Splai statia Kiss Fm sau pe Pache statia PRO FM In fine alegeri ciudate mai au si domnii din RATB. Vad ca la pistele de biciclisti au fost delimitate cu stalpisor,i asta ca sa nu se gandeasca cineva sa parcheze pe acolo, dar pe de alta parte nici prea mare afluenta de biciclisti nu o sa fie pe acolo, dar trebuie sa ne aliniem standardelor. Referitor la aducerea lui 35 la Vasile Parvan (sau cum ii spunea in vechime Schitu Magureanu) ar fi meritat doar daca se aducea ceva linie la Basarab ca este pacat de modernizarea aia de capat.
Poate un 11 adus acolo si cu surplusul de vagoane bagate pe linia 44 dar aici este alta mancare de peste.
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 23:16:49 Titlul subiectului: |
170260 |
|
Cam asa vad eu viitoarea linie 46.
http://s30.postimg.org/5nsbzs1yp/Linia_46.jpg
Folkfan nu te supara dar singur ti-ai dat raspunsu intr-o poza mai jos, in prima poza pusa la 21:32:39.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 00:11:52 Titlul subiectului: |
170262 |
|
Pai cam asa o sa si fie, dar am facut tot posibilul sa nu-mi imaginez ca e adevarat... de aici incolo, trebuie sa recunosc ca nu vad logica acestui "opt"... daca era doar sa tina strada Dr Felix circulata, oricum se apela la 42, care are aceeasi "functie" si pe Expozitiei... 46 era logic sa-l traga peste Basarab, oriunde credeau ei ca se potriveste mai bine, in schimb... in fine. Eu il vad ca pe un experiment, care are sanse 50/50 sa tina mai mult de 6 luni...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 21:24:11 Titlul subiectului: |
170283 |
|
Toate bune si frumoase cu noul bulevard,avem pista de biciclisti,avem cate 2 benzi pe sens,avem stalpisori care sa delimiteze pista de sosea,avem asfalt proaspat ca-n palma,avem sina nou-nouta de tramvai cu toate cele dar uite ca avem si o mare hiba chiar nu se gasea pe ici-pe colo niste teren viran unde sa se construiasca si locuri de parcare?Ca destepti care au construit pe acolo cladiri de birouri nu au facut si locuri de parcare si sa vedeti aglomeratie mare pe prima banda in zona Victoriei-Buzesti unde este ponderea cea mai mare de cladiri pline cu corporatisti si unde sunt birouri sunt si dube de curieri sau pizzari etc.Si ghiciti unde or sa opreasca acestia pe avarii fix pe prima banda chiar langa pista sau mai rau chiar pista ca nenea biciclistul poate sa treaca usurel pe langa masina.
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 11:20:14 Titlul subiectului: |
170289 |
|
O intrebare: 20, 24 si 45 vor reveni la Gara de Nord, o sa mai circule ceva si pe Golescu ca odinioara sau nu?
|
|
Sus |
|
|
TudorSt
Data înscrierii: 10/Iul/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 11:39:33 Titlul subiectului: |
170290 |
|
Da. O sa circule 44. Au pus deja tablitele pe Giulesti si pe Berzei.
_________________ Tramvai+Troleibuz+Metrou |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 13:49:33 Titlul subiectului: |
170294 |
|
ducu a scris: | O intrebare: 20, 24 si 45 vor reveni la Gara de Nord, o sa mai circule ceva si pe Golescu ca odinioara sau nu? | Tramvaiul 20 nu circula fiind suspendat 24 va circula pana la Vasile Parvan, doart 45 va circula la Gara de Nord.
In alta ordine de idei primarul genereal S. Oprescu se afla in momentul de fata in vizita pe noul bulevard si se pare ca va da si drumul ori astazi ori maine la circulatia automobilelor si tramvaielor pe noul bulevard!!Info pe toate tv de stiri!!
Incepand cu ora 12:30 pe noul bulevard al Capitalei circulatia automobilelor s-a reluat dupa mai bine de 4 ani decat s-a intrerupt pentru modernizare acestuia.Circulatia tramvaielor inca nu s-a reluat desi dom' Primar a "dat verde" la circulatie. Si un articol din presa despre deschidera arterei de circulatie http://incomemagazine.ro/articole/circula-ia-rutiera-a-fost-redeschisa-pe-artera-bucure-teana-buze-ti-berzei-vasile-parvan
Iata si o info care a aparut pe pagina de facebook a PMB Citat: | Având în vedere finalizarea lucrărilor din prima etapă de construcție a Diametralei Buzești – Berzei – Uranus, începând cu data de....., Regia Autonomă de Transport București va relua circulația pe liniile din zonă, astfel:
Linia de tramvaie 24 va funcționa între ,,Cartier Dămăroaia” și ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Str. Berzei, Calea Plevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii.
Linia de tramvaie 42 va funcționa între ,,Piața Presei’’ și ,,Gara de Nord’’, pe traseul: Bd. Expoziției, Str. Av. Popișteanu, Str. Dornei, Str. Puțul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Av. Popișteanu, Bd. Expoziției.
Linia de tramvaie 44 se reînființează și va funcționa între ,,Cartier 16 Februarie” și ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Calea Giulești.
Linia de tramvaie 45 va funcționa între ,,Mezeș” și ,,Gara de Nord”, pe traseul: Șos. Chitilei, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Șos. Chitilei.
Linia de tramvaie 46 va funcționa pe traseul actual, între ,,Republica” și intersecția Șos. Nicolae Titulescu/Str. Dr. Felix, apoi pe Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Șos. Nicolae Titulescu, apoi pe traseul de ducere.
Linia de autobuze 133 va funcționa între ,,Bd. Tineretului” și ,,Gara Basarab”, pe traseul: Cal. Văcărești, Str. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu, Gara Basarab, cu întoarcere pe Șos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Cal. Griviței, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciul, Str. Zece Mese, Str. Traian, Str. Nerva Traian, Cal. Văcărești.
Linia de autobuze 178 va reveni pe traseul de bază pe sensul spre terminalul ,,Sala Palatului”, de la intersecția Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Știrbei Vodă, apoi pe traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu, în stația ,,Piața Virgiliu”, situată înainte de intersecția cu Str. Macedonia.
Liniile de autobuze 126, 168, 226, 368 vor funcționa pe sensul spre cartiere, pe un traseu modificat de la intersecția Str. Mircea Vulcănescu/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele actuale.
Autobuzele vor opri în stația nou înființată, ,,Mircea Vulcănescu”, amplasată pe Str. Berzei, după intersecția cu Str. Mircea Vulcănescu.
Linia de noapte N117 va funcționa, de la data de 12/13.01.2014, pe un traseu modificat pe sensul ,,Ștrand Străulești”, de la intersecția Bd. Dacia/Cal. Griviței/Str. Mircea Vulcănescu, pe Str. Mircea Vulcănescu (rond Bd. Uranus), Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Cal. Griviței, apoi pe traseul actual, iar pe sensul spre ,,Piața Unirii’, autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecția Cal. Griviței/Str. Polizu, pe Cal. Griviței, Bd. Dacia, apoi pe traseul actual. | sursa https://www.facebook.com/primaria.municipiului.bucuresti/posts/266799990141941 . Daca site-ul regiei hiberneaza fb-ul primariei lucreaza si ne arata ce modificari au loc in zona Buzesti-Vasile Parvan insa ce ma uimeste este faptul ca 42 va intoarce la Gara de Nord si nu la Banu Manta cum tot s-a scris pe net si s-a presusus ca ar fi fost normal.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 14:16:50 Titlul subiectului: |
170295 |
|
Iata o stire si pe iRealitatea. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Veste EXTRAORDINARĂ pentru toți BUCUREȘTENII
Bucureștenii pot circula, de duminică după-amiază, pe tronsonul Buzești-Berzei al noului bulevard Uranus - care va face legătura între nordul și sudul Capitalei -, a anunțat primarul Sorin Oprescu, potrivit căruia Poliția a confirmat că siguranța rutieră pe respectiva arteră este asigurată.
Prezent în zona Berzei a tronsonului, primarul general al Capitalei a mai spus că bulevardul este realizat după un proiect al arhitecților și urbaniștilor din anii '30.
Lucrările au început în 2009, însă au fost oprite temporar după plângeri în instanță ale unor oameni "care nu vor să se modernizeze nimic în București", a adăugat Oprescu.
Potrivit municipalității, lucrările la primul tronson al bulevardului au costat 130 de milioane de lei fără TVA.
Sorin Oprescu a precizat că în zonă vor circula cinci linii de tramvai și șase de autobuz, iar lucrările la bulevardul Uranus vor continua spre sud, inclusiv cu construirea tunelului pe sub Palatul Parlamentului, pentru care se așteaptă avizul necesar.
Tronsonul Buzești-Berzei a rămas subiect de dispută între municipalitate și ONG-uri chiar și după finalizarea lucrărilor, primarul general Sorin Oprescu spunând "că totul este în deplină legalitate", în timp ce președintele Asociației "Salvați Bucureștiul", Nicușor Dan, susținea că nu se poate face recepția lucrărilor.
Oprescu a fost prezent vineri la efectuarea primelor probe ale tramvaielor care vor circula pe tronsonul Piața Victoriei - Vasile Pârvan. "Tot ce a fost făcut aici a fost făcut în deplină legalitate. (...) Sunt convins că circulația mașinilor în București va fi mult mai organizată de acum încolo", a declarat primarul general.
Pe acest subiect, președintele Asociației "Salvați Bucureștiul" a spus că, în urma unei decizii din 6 ianuarie a instanței de judecată, care nu este definitivă, cele două autorizații de construire a șoselei au fost suspendate.
"Decizia s-a referit și la cele două autorizații de construire. Șoseaua știm cu toții că există acolo, însă din punct de vedere juridic primăria nu o să poată să-i facă recepția. Este o șosea care există, dar ea este o construcție ilegală", a declarat Nicușor Dan.
În replică, primarul Capitalei a arătat că este vorba de o suspendare doar până la judecarea "lucrurilor pe fond",toate lucrările executate pe Șoseaua Buzești-Berzei fiind făcute în deplină legalitate.
Mai mult, primarul Sorin Oprescu a arătat că este convins că cei care vor judeca pe fond această cauză vor vedea utilitatea arterei și vor decide în mod corect.
Reprezentanții municipalității au precizat că, față de deciziile din 6 ianuarie ale instanței, Primăria Capitalei va exercita căile de atac prevăzute de lege.
Buzești-Berzei-Uranus este un bulevard cu câte două benzi pe sens și bandă pentru bicicliști, cu trotuare cu o lățime cuprinsă între trei și cinci metri și linie de tramvai pe zona mediană, reprezentând o alternativă pentru Calea Victoriei și bulevardele Lascăr Catargiu, Magheru și Dimitrie Cantemir.
Proiectul include și modernizarea liniei de tramvai, a carosabilului și trotuarelor, înlocuirea, protejarea și modernizarea rețelei de canalizare și a rețelelor alimentare cu apă, dar și lucrări de realizare a iluminatului public.
Proiectul are trei etape, prima vizând tronsonul dintre Piața Victoriei - Vasile Pârvan, a doua, Vasile Pârvan - Piața George Coșbuc, iar a treia, Piața George Coșbuc - Gara Progresul.
În 2011, primarul Sorin Oprescu spunea că Bucureștiul va putea fi traversat de la nord la sud în 20 de minute, pe traseul Piața Victoriei - Piața Coșbuc, în urma lucrărilor la bulevardul Buzești-Berzei-Uranus - "cea mai mare operațiune urbană din ultimii 20 de ani". |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
TudorSt
Data înscrierii: 10/Iul/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 15:58:14 Titlul subiectului: |
170297 |
|
Tramvaiele au intrat in circulatie? Daca nu, cand o vor face? Deoarece in comunicatul de pe Facebook al PMB nu este specificata data.
_________________ Tramvai+Troleibuz+Metrou |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 17:24:28 Titlul subiectului: |
170301 |
|
Uitati si comunicatul de pe site-ul RATB-ului in care spune ca de maine gata se trece la treaba http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=339 Citat: | Având în vedere finalizarea lucrărilor din prima etapă de construcție a Diametralei Buzești – Berzei – Uranus, începând cu data de 13.01.2014, ora 05.00, Regia Autonomă de Transport București va relua circulația pe liniile din zonă, astfel:
Linia de tramvaie 24 va funcționa între ,,Cartier Dămăroaia” și ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Str. Berzei, Calea Plevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Piața Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Str. Piatra Morii.
Linia de tramvaie 42 va funcționa între ,,Piața Presei’’ și ,,Gara de Nord’’, pe traseul: Bd. Expoziției, Str. Av. Popișteanu, Str. Dornei, Str. Puțul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Av. Popișteanu, Bd. Expoziției.
Liniade tramvaie 44 se reînființează și va funcționa între ,,Cartier 16 Februarie” și ,,Vasile Pârvan”, pe traseul: Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Calea Giulești.
Liniade tramvaie 45 va funcționa între ,, Mezeș” și ,,Gara de Nord”, pe traseul: Șos. Chitilei, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviței, Bd. Bucureștii Noi, Șos. Chitilei.
Linia de tramvaie 46 va funcționa pe traseul actual, între,,Republica” și intersecția Șos. Nicolae Titulescu/Str. Dr. Felix, apoi pe Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Str. Buzești, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviței, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Șos. Nicolae Titulescu, apoi pe traseul de ducere.
Linia de autobuze 133 va funcționa între ,,Bd. Tineretului” și ,,Gara Basarab”, pe traseul: Cal. Văcărești, Str. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. DinicuGolescu, Gara Basarab, cu întoarcere pe Șos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Cal. Griviței, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciul, Str. Zece Mese, Str. Traian, Str. Nerva Traian, Cal. Văcărești.
Linia de autobuze 178 va reveni pe traseul de bază pe sensul spre terminalul ,,Sala Palatului”, de la intersecția Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Știrbei Vodă, apoi pe traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu, în stația ,,Piața Virgiliu”, situată înainte de intersecția cu Str. Macedonia.
Liniile de autobuze 126, 168, 226 și 368 vor funcționa pe sensul spre cartiere, pe un traseu modificat de la intersecția Str. Mircea Vulcănescu/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele actuale.
Autobuzele vor opri în stația nou înființată, ,,Mircea Vulcănescu”, amplasată pe Str. Berzei, după intersecția cu Str. Mircea Vulcănescu.
Linia de noapte N117 va funcționa, de la data de 12/13.01.2014, pe un traseu modificat pe sensul ,,Ștrand Străulești”, de la intersecția Bd. Dacia/Cal. Griviței/Str. Mircea Vulcănescu, pe Str. Mircea Vulcănescu (rond Bd. Uranus), Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, Cal. Griviței, urmand apoi traseul de bază, iar pe sensul spre ,,Piața Unirii’, autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecția Cal. Griviței/Str. Polizu, pe Cal. Griviței, Bd. Dacia, apoi pe traseul de bază.
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 17:43:01 Titlul subiectului: |
170304 |
|
Deci, nu va mai intoarce nici un tramvai la bucla de la Banu Manta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 18:12:36 Titlul subiectului: |
170305 |
|
Mai mare stupiditate ca asta chiar nici nu se putea,linia 42 TREBUIA lasata la Banu Manta macar poate asa mai era si ea folosita ca transbordare deoarece multi locuitori din zona Grivitei-1 Mai se obisnuisera cu aceasta transbordare 24/45 cu 1 creand oarecum legaturi mai rapide cu vestul sau estul orasului. Asa 42 va circula absolut gol pe toata marimea traseului, nu se incearca deloc eficentizarea acestei linii ponegrite. 35-ul la criza de vagoane pe care RATB-ul o traieste este bine ca l-au lasat la Basarab, se putea gasi si aici solutii, dar nu se vrea-am mai spus acest lucru mutarea lui 11 la Basarab, ruperea catorva vagoane din aceasta linie si suplimentarea lui 35 si 44 si liniei 163 sa i se schimbe total traseul de la 16 Februarie-Calea Giulesti-Stadionul Giulesti-Regie-Grozavesti-Cotroceni aici va face la dreapta pana la APACA unde va face iarasi dreapata pana jos la Grozavesti -Calea Giulesti si traseul de mai sus ca autobuze aveam o gramada. Si alta idee a mea ar fi fost si o linie de autobuz care sa circule in totalitate pe noul bulevard pe traseul Clabucet-1 Mai-Piata Victoriei-Buzesti-Vasile Parvan-Splaiul Independentei-Izvor-Bd Libertatii-George Cosbuc-Chirigiu-Sebastian-Petre Ispirescu-Pta Rahova-Amurgului (fostul capat al liniei 226 se poate reactiva!!!) si la intoarcere pe acelasi traseu doar cu o singura modificare pe Bd Libertatii, unde ar face pe langa Casa Poporului pe Bd Natiunile Unite si dupa acea pe Vasile Parvan intrand pe traseul de ducere.Oare visez
|
|
Sus |
|
|
laur5287
Data înscrierii: 11/Dec/2008 Ultima vizita: 10/Iun/2023 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 00:26:37 Titlul subiectului: |
170313 |
|
Referitor la linia 42, cred ca a fost un conflict acolo intre cineva si cineva. Daca va uitati la pozele mele de pe pagina anterioara, vedeti ca linia 42 nu este trecuta pe tablita de pe Cuza, prin urmare initial nu trebuia sa intoarca in bucla de la gara... Si eu eram convins ca va ramane la Banu Manta.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 07:34:43 Titlul subiectului: |
170317 |
|
laur5287 a scris: | Pe site-ul RATB apare la terminalul de la Banu Manta tramvaiul 10!!! Stie cineva ce este cu acesta? |
Mai demult, cand linia 1 era circulara si ne-intrerupta la Piata Muncii, in evidenta interna a RATB precum si pe sistemul de taxare ea aparea ca 1 in sensul trigonometric si ca 10 in sensul acelor ceasornicului; in acel document PDF apare deci linia 1, dealtfel frecventele se potrivesc cu cele ale liniei 1 din documentul PDF de la capatul de la Sura Mare.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 09:16:14 Titlul subiectului: |
170319 |
|
Tare rau, tipic RATB - desi se vorbea de cateva zile despre deschiderea circulatiei, baietii au uitat sa faca "upgrade" la firmele tramvaielor, astazi cel putin la vagoanele de la B-Noi trona o foaiae A4 in care se spunea ca tramvaiul circula pe Buzesti-Gara sau Vasile Parvan sunt curios cati calatori au observat ce scria pe foaia de hartie!?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 12:31:42 Titlul subiectului: |
170326 |
|
Vor fi si sensuri unice. Articolul se gaseste aici. Poza tot de pe Mediafax este preluata.
Citat: | SENSURI UNICE pe mai multe artere din București, după deschiderea primului tronson al bulevardului Uranus. HARTA schimbărilor de circulație
Mai multe artere din zona Buzești-Berzei a Capitalei au sens unic pe anumite porțiuni, începând de duminică, după deschiderea circulației pe primul tronson al viitorului bulevard Uranus, informează Brigada Rutieră.
Ca urmare a finalizării lucrărilor la infrastructura rutieră la primul tronson al bulevardului, se redeschide circulația rutieră pe strada Berzei, între Calea Griviței și Știrbei Vodă, pe strada Buzești, între Piața Victoriei și Calea Griviței, pe Calea Griviței, între strada Polizu și bd. Dacia, pe strada Popa Tatu, între strada Mircea Vulcănescu și strada Berzei, și pe noua arteră realizată între strada Mircea Vulcănescu și bd. Gării de Nord, se precizează într-un comunicat remis MEDIAFAX, duminică, de Brigada Rutieră a Capitalei.
Totodată, precizează sursa citată, se instituie sensuri unice pe strada Sevastopol, între strada Buzești și Calea Victoriei, pe Calea Giviței, între strada Polizu și bd. Dacia, dinspre strada Polizu către bd. Dacia, și pe bd. Gării de Nord, între strada Berzei și Piața Gării de Nord, dinspre strada Berzei către Piața Gării de Nord.
Brigada Rutieră mai precizează că problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021.9544. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.54 kb |
Vizualizat: |
de 15746 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 22:51:07 Titlul subiectului: |
170351 |
|
Cateva imagini cu bulevardul nou inaugurat, in zona statiei Radio Romania; vad ca au daramat Hala Matache, care nici aia nu era vreo mare chestie, insa au lasat in schimb tot felul de maghernite si bombe urbanistice, dupa cum vedeti in poze...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.39 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.68 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.95 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.91 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.76 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.48 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.77 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.65 kb |
Vizualizat: |
de 15663 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 22:57:06 Titlul subiectului: |
170352 |
|
Alte cateva poze de pe bulevardul nou inaugurat, spre intersectia cu Calea Grivitei, cu vedere spre Piata Victoriei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.66 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.78 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.64 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.84 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.62 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.43 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.77 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.2 kb |
Vizualizat: |
de 15660 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 23:11:41 Titlul subiectului: |
170353 |
|
Cateva poze de la intersectia cu Calea Grivitei si apoi pe Calea Grivitei spre Polizu.
Sunt socat de halul pompieristic si primitiv in care au "rezolvat" problema liniilor de tramvai si troleibuz de pe Calea Grivitei.
Astfel ca tramvaiele care vin dinspre capatul de linie de la Gara de Nord vireaza stanga pe Calea Grivitei pe linia "veche", sensul spre spre inersectia cu Buzesti, insa dupa cativa metri "vireaza" iar stanga si circula "pe contrasens", pe linia care anterior era folosita pe sensul spre Gara; dupa alti cativa metri linia "vireaza" iar la stanga si se muta pe lateralul din stanga al Caii Grivitei, unde ramane pana la statia de la intersectia Grivitei/Buzesti.
Linia de tramvai e varza, e o succesiune de carpeli de toate felurile, sunt zone cu longrine unde nu s-au mai obosit sa monteze cauciucul acela distantie/amortizor pe toata lungimea, sunt bagate doar mici petice; cel mai tare socheaza insa o zona unde linia pare ca este "ridicata", tensionata, paraca zici ca urmeaza sa iasa din longrina...
De asemenea, reteaua de troleibuz a fost refacuta pe sensul dinspre Gara spre Buzesti, insa sensul dinspre Buzesti la Gara a fost deconectat in zona intersectiei, ramanand doar pe o portiune spre Gara, spanzurat si inutil, pe deasupra sensului care acum e transformat in parcare de cei care l-au acaparat deja...
Sa vedem pozele:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.88 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.61 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.28 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.4 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.52 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.16 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.91 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.07 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.58 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.12 kb |
Vizualizat: |
de 15658 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 23:14:16 Titlul subiectului: |
170354 |
|
Alte cateva poze din zona mentionata mai sus...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.41 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.62 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.05 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.73 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.61 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.91 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.49 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.78 kb |
Vizualizat: |
de 15657 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 23:24:54 Titlul subiectului: |
170355 |
|
Cateva poze cu tramvaiele care au trecut in timp de cateva minute prin statia Radio Romania.
Pare ori ca "inaugurarea" i-a luat prin surprindere pe cei de la RATB, ori starea generala a sistemului decade continuu, multe vehicule cu vopseaua sarita, ruginite, fara semnalizatoare, si astea sunt probabil doar cele marunte, vizibile.
De asemenea, tramvaiele circula cu afisaje "moderne", sunt puse in parbriz niste foi tiparite, dar greu lizibile, asta in conditiile in care macar la cele cu afisaj ar fi putut fi setate corespunzator indicatiile necesare...
Pe 24 si pe 45 am vazut V3A-uri
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.18 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.24 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.27 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.43 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.9 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.35 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.97 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.37 kb |
Vizualizat: |
de 15655 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 23:32:03 Titlul subiectului: |
170356 |
|
Pe 44 au bagat intr-adevar Tatre, atat cupluri, precum cele din poze, insa sunt si tramvaie solo.
Tramvaiele aveau doar cativa calatori, pe de o parte de inteles, data fiind inaugurarea recenta, insa si pana sa fie oprita circulatia tramvaiele liniilor 35 si 44 se goleau la Gara de Nord, de altfel intotdeauna am considerat traseul imens parcurs intre Gara de Nord si Parvan ca fiind total de prisos, mult mai buna mi s-ar fi parut o solutie tip Budapesta, in care pe 44 sa fie introduse tramvaie bidirectionale iar la Gara de Nord sa se amplaseze un set de macaze in "S" astfel incat tramvaiele sa poata intoarce acolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.01 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.82 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.39 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.27 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.11 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.02 kb |
Vizualizat: |
de 15653 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 23:37:02 Titlul subiectului: |
170357 |
|
Fireste, nici autobuzele afectate de redeschiderea circulatiei, nu au beneficiat de mai multa atentie din partea RATB, "foaia in geam" e devenit emblematica, asta dupa ce dai o gramada de bani pe 1000 de autobuze noi si moderne, pe care eu le apreciez, dar care ajung bataia de joc sau obiectul dezinteresului... nu pot sa cred ca modificarea unor afisaje poate fi o chestie atat de grea pentru cea mai mare companie de transport din Romania, in capitala...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.69 kb |
Vizualizat: |
de 15652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.15 kb |
Vizualizat: |
de 15652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.71 kb |
Vizualizat: |
de 15652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.59 kb |
Vizualizat: |
de 15652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.91 kb |
Vizualizat: |
de 15652 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Ian 2014 08:11:23 Titlul subiectului: |
170364 |
|
Sunt interesante prinderile noi de la reteaua de tramvai, prezentate in primul mesaj (#170351). Nu am mai vazut pana acum in Bucuresti, acest tip de prindere.
Referitor la linia de pe Calea Grivitei, nu inteleg de ce nu au prins in proiect si modernizarea acestei linii, precum si a liniei de la Gara de Nord ? Era mult mai simplu sa o modernizeze, decat aceste carpeli.
Referitor la autobuze, in a treia poza din mesajul precedent, am vazut ca sistemul de afisare era cazut de tot, dar discutia asta la topicul aferent.
Intr-adevar, avem cinci linii de tramvai, dar numarul de calatori este mic. In schimb alte tronsoane mai vitale, cum ar fi be bulevardul Barbu Vacarescu sau bulevardul Chisinau trebuie modernizate.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA
-> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri |
Ora este GMT + 2 ore Du-te la pagina Anterioară 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Următoare
|
Pagina 9 din 10 |
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|