Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Repartizare soferi pe tipuri de autobuze

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 17 Mar 2010 23:15:17    Titlul subiectului: Repartizare soferi pe tipuri de autobuze 124738

Am si eu o curiozitate in legatura cu repartizarea soferilor pe tipuri de autobuze la autobazele care au in parcul activ atat Citaro cat si alte tipuri mai vechi (DAF, RdS...).

Concret, la autobaza Militari avem si Citaro pentru liniile 'obisnuite' cat si Rocar de Simon pentru liniile mai 'prapadite' plus preorasenesti iar parcul o fi vreo 80-90% Citaro si 10-20% Rocar de Simon. Toti soferii care lucreaza la aceasta autobaza sunt repartizati fie doar la Citaro, fie doar la RdS sau se mai si schimba, un anumit sofer fiind saptamana asta la Citaro si cea viitoare la RdS?

In caz ca alocarea e fixa si nu se schimba (banuiala mea), cum au fost alesi soferii care au ramas pe RdS, autobuz probabil mai putin confortabil la condus? Au fost numiti de sefi pe baza de simpatii/antipatii? sau pe baza unor criterii obiective? sau s-au oferit voluntari?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 18 Mar 2010 21:23:02    Titlul subiectului: 124784

Repartizarea este fixa: cine s-a inscris primul sa primeasca un Mercedes, l-a primit, si restul si-au asteptat randul.
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 11:50:01    Titlul subiectului: 124798

Cand vin masini noi, fiecare echipaj de soferi face cerere pentru a primi masina noua.
Daca li se aproba (si li se aproba in majoritatea cauzrilor), li se repatizeaza o masina noua cu care lucreaza pana aceata este casata sau pleaca de la garaj.
In cazul in care masina este stricata, fiecare sofer are dreptul sa "caute" o masina pe care se lucreze in acest timp, desigur cu acordul titularilor.
In cazul in care masina pleaca de la garaj si in locul ei este adusa o masina de acelasi model, atunci nu mai trebuie facuta cerere si iti este repartizata masina automat din cele venite la garaj.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2020 12:24:44    Titlul subiectului: 207777

Deși mesajele sunt destul de vechi, opiniile cred că sunt mereu bine venite.
Fiecare șofer lucrează pe ce mașină își dorește în principiu, asta dacă are posibilitatea de a-și alege (pe vremea când RATB avea tot felul de autobuze, până să ajungă la full Citaro). Știam un șofer care a fost la Ferentari, a lucrat pe DAC (nu-i plăcea), avea domiciliul la piața Reșița (RATB te repartiza în funcție de domiciliu și locuri, în cazul ăsta Obregia sau Ferentari, ca șofer de autobuz) și când au venit DAF-urile noi, și-a făcut ”bagajul” la Nordului. Ulterior era prea deranjant timpul care trebuia calculat bine pentru schimb, și a venit la Obregia când au venit RdS-urile. Cum a spus și colegul, când vin mașini noi fiecare echipaj (adică titularii de la sch. 1 și 2 ai fiecărei mașini) pot face cerere pentru a primi mașină nouă, iar mașina veche ii se va stabili soarta în funcție de starea acestuia (ori casată, genul lui 2104, ori dată la alt echipaj sau transferat la alt garaj). La Ferentari când au venit Citaro, șoferii mai ”eleganți”, care lucrau în maximă curățenie (indiferend de tipul autobuzului), făceau cerere pentru Citaro. Deși au fost și DAF-uri preluate de șoferi responsabili, aici era vorba și de ”gusturile” fiecăruia. Unora le plăcea să meargă pe autobuze vechi pe linii precum 141 și 220, altora pe Citaro pe linii ca 122 sau 133. Și la Buzău și Ploiești există ceva asemănător. Și mi se pare normal să poți alege dacă ai posibilitatea, o linie mai aproape de casă chiar dacă e linie ușoară (cum era 242) și ești mai slab plătit față de 220 (linie semi-grea) numai zic de 101 (linie grea) cum era cel puțin înainte. Deși reamintesc că RATB plătea la oră, nu la cursă cum au spus unii, dar plătea în funcție de linia pe care lucrai (cât era de solicitată) nu de autobuzul pe care lucrai. Un șofer de la Pipera a preluat alt autobuz deoarece schimbul său nu vroia altă linie decât 112, deoarece lucra sch. 1 și avea locuința în apropriere, iar el era nevoit să vină tocmai din Sebastian (cart. Rahova, repartizarea a fost făcută după primul domiciliu) în Pipera, astfel că a preluat o altă mașină în linia 300 unde era și mai aproape de casă și câștiga și mai bine, find linie grea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community