Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitarea Bulevardului Dorobantilor (liniile 22 si 23)
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Mar 2010 09:17:39    Titlul subiectului: Reabilitarea Bulevardului Dorobantilor (liniile 22 si 23) 124792

Despre reabilitarea bulevardului Dororbantilor aflam mai multe citind articolul publicat de "Adevarul", editia din 18.03.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/braila/O_noua_licitatie_pentru_Bulevardul_Dorobantilor_0_227377759.html

"O nouă licitație pentru Bulevardul Dorobanților

Lucrările la bulevardul Dorobanților vor începe mai târziu decât se preconizaPrimăria Brăila va fi obligată să organizeze o nouă licitație pentru lucrările de reabilitare de pe Bulevardul Dorobanților a decis instanța de judecată.

După numeroasele contestații care au fost anul trecut, primarul Aurel Simionescu a anunțat în această dimineață că trebuie să se reia procedura de licitație cu totul.

„Vorbim de o hotărâre definitivă. În acest moment suntem în aceeași situație ca în octombrie 2009. Au fost făcute clarificări astfel încât acum lucrurile cred că se vor desfășura mai repede și nu vom mai avea probleme", a spus edilul șef.

Reamintim că modernizarea Bulevardului Dorobanților se va realiza prin licitație deschisă. Carosabilul, trotuarele și calea de rulare pentru tramvai vor fi modernizate, la fel și canalul colector Germani, dar și rețeaua de apă. Suma estimată pentru execuție este 100.270.070 lei, iar contribuția municipiului este de 19,66 %.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.6 kb
 Vizualizat:  de 52942 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 20 Mar 2010 20:14:38    Titlul subiectului: Licitatia pentru B-dul Dorobantilor 124858

Dupa cum ii stiu eu pe alesii Brailei, tare ma tem ca dupa ce vor scoate linia de tramvai vor vrea sa schimbe planul in ultimul moment sa nu mai puna linie noua.
Cred ca tocmai de aceasta a fost refuzata prima licitatie fiindca firma care castigase nu le-ar fi facut pe plac celor din primarie sau consiliul local.
Voi ce parere aveti?
Oare este sau nu pecetluita soarta tramvaielor 22 si 23?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 11:23:25    Titlul subiectului: licitatia pt bulevardul dorobantilor 124919

Soarta tramvaielor de pe bulevardul Dorobantilor nu este pecetluita deoarece daca REGIO va finanta lucrarea nu va avea in vedere eliminarea tramvaiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 13:23:54    Titlul subiectului: 125130

Din nou licitație pentru Dorobanți

Luni, 29 Martie 2010 | Dragoș G. TUDOSE, Liviu G. STAN

"* municipalitatea va lansa o nouă licitație pentru atribuirea contractului de 30 milioane euro, în vederea modernizării Bulevardului Dorobanților * aceasta întrucât Curtea de Apel Galați a respins cererea "Mari Vila" de desființare a deciziei CNSC pentru anularea licitației prin care, practic, i se sufla de sub nas marele pot de 30 milioane euro * decizia CA Galați este irevocabilă, astfel încât contestatoarei nu-i mai rămân la dispoziție decât căile extraordinare de atac * primarul Aurel Simionescu a estimat că la finele verii este posibil să se încheie și această a doua licitație "


"Municipalitatea brăileană urmează să reia întreaga procedură de licitație aferentă atribuirii contractului de circa 30 milioane de euro pentru modernizarea Bulevardului Dorobanților. Zilele trecute instanța a dat dreptate Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor care dispusese aceeași măsură la finele anului trecut în detrimentul câștigătorului inițial al licitației, asocierea de firme portocalii reprezentată de "Mari Vila" din București. Aceasta contestase decizia CNSC direct la Curtea de Apel Galați, care în urma deliberării a respins acțiunea. Contestatarul mai are la dispoziție doar căi extraordinare de atac a deciziei instanței gălățene, întrucât este vorba despre o decizie irevocabilă. În aceste condiții edilul-șef a anunțat că urmează a fi publicat un nou anunț de licitație, orizontul de așteptare în ceea ce privește finalizarea procedurii fiind undeva prin iulie - august."

"Decizia instanței este irevocabilă"

"Zilele trecute, Curtea de Apel Galați a soluționat dosarul de contestație a licitației pentru atribuirea lucrărilor de modernizare a Bulevardului Dorobanților. Dosarul a fost inițiat de asocierea de firme portocalii în frunte cu "Mari Vila" din București, asociere desemnată inițial câștigătoare a marelui pot de 30 milioane euro. CA Galați a emis o decizie irevocabilă prin care a respins ca nefondată cererea înaintată de grupul de firme reprezentate de firma bucureșteană. Contextul în care s-a ajuns în această etapă este acela că, inițial, comisia de licitație a municipalității, cea care a organizat licitația și a evaluat ofertele a desemnat câștigătoare asocierea formată din "Mari Vila Com", "Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93", alături de "Condurii Șulț". Ca o completare ar mai trebui punctat faptul că aceste firme sunt cunoscute ca apropiate și în același timp favorite ale grupului de interese PDL-ist de București. De altfel, și în plan local șeful comisiei de licitație a fost tot un PDL-ist, fiind vorba despre viceprimarul Stănel Necula. Revenind, imediat după aflarea rezultatului au apărut și contestațiile, vreo 6 la număr, formulate de ceilalți ofertanți care au ridicat o serie de obiecțiuni cu privire la conținutul caietului de sarcini dar și în ceea ce privește procedura de evaluare a ofertelor. Toate aceste contestații s-au grupat într-un dosar comun, care a făcut obiectul unei analize și ulterior deliberării Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), primul organism cu rol de arbitru în astfel de cazuri. Instituția a emis la finele anului trecut, mai precis în luna decembrie, o decizie care nu a fost însă pe placul câștigătorilor inițiali: anularea procedurii de atribuire a marelui pot de 30 milioane euro către firmele de construcții recunoscute ca fiind din cercul de interese al PDL București. Practic, acest lucru echivalează resetării în întreg a jocului având ca miză cele 30 de milioane de euro, contravaloarea contractului de lucrări, mai precis reluarea licitației de la momentul întocmirii caietului de sarcini și publicarea anunțului. Vădit dezavantajată de o astfel de hotărâre, asocierea de firme în frunte cu "Mari Vila Com" a hotărât să meargă în instanță, drept pentru care escaladat următorul nivel al jocului: Curtea de Apel Galați."

"Mari Vila" mai are la îndemână doar căile extraordinare de atac a deciziei Curții de Apel


"Astfel, chiar la începutul acestui an, mai precis din data de 19 ianuarie, cele 3 firme asociate în ofertă au înaintat o cerere către instanța gălățeană prin care au solicitat în cor desființarea deciziei CNSC, clar dezavantajoasă lor. În întâmpinare petentul a invocat o serie de vicii de procedură în ceea ce privește administrarea probelor la CNSC, dar și nereguli săvârșite de CNSC în parcurgerea etapelor privind soluționarea contestațiilor depuse de contraofertanți". Dintre cele 5 capete de cerere din plângerea formulată de asocierea de firme reprezentată de "Mari Vila", cea mai importantă și lămuritoare de altfel în privința țintei contestatoarei, o constituie punctul 4: constatarea lipsei de temei a deciziei CNSC de anulare a procedurii de atribuire.

Din 19 ianuarie 2010, data înregistrării dosarului, s-au succedat rapid 4 termene, astfel încât la două luni diferență instanța s-a și pronunțat. Este vorba despre Decizia 412, din 11 martie 2010, prin care CA Galați respinge cererea ca nefondată. Potrivit informațiilor prezentate de Biroul de Presă al instanței gălățene, această decizie se află în curs de redactare, termenul fiind de 30 de zile de la pronunțare. Chestionat în ceea ce privește căile superioare de atac aflate la dispoziția petentului "Mari Vila", biroul a explicat că decizia este irevocabilă, astfel încât împotriva acesteia mai pot fi promovate doar căile extraordinare de atac ale contestației în anulare sau revizuirii. "Competența de soluționare a unei contestații în anulare sau a unei cereri de revizuire revine tot Curții de Apel Galați, cu excepția situației în care se invocă cazul de revizuire reglementat de art. 322 pct. 7 Cod procedură civilă (dacă există hotărâri definitive potrivnice date de instanțe de același grad sau de grade deosebite, în una și aceeași pricină, între aceleași persoane, având aceeași calitate) când competența de soluționare revine, potrivit art. 323 alin. 2 Cod procedură civilă, instanței mai mari în grad față de instanțele care au pronunțat hotărârile potrivnice", a venit explicația CA Galați."

"18 firme interesate, doar 7 oferte depuse"


"Povestea licitației pentru bulevard a început în toamna anului trecut, când municipalitatea a fost chemată la Ministerul Dezvoltării pentru semnarea contractului de finanțare a unui proiect pe bani publici și finanțare europeană. Anunțului de licitație publicat de municipalitate i-au răspuns 18 firme, dintre care ulterior 16 ("Tehnologica Radion", "Arcada Company", "Leonhard Weiss GmbH & Co. Kg" Compania de Utilități Publice Dunărea Brăila, "Societatea de Construcții în Transporturi București" SA, "Apolodor Com Impex", "Dimar" SRL, "Max Boegl", "Tancrad", "Swietelsky Baugesellschaft", "Euro Construct Trading", "Vega 93", "Alpine Bau GmbH", "Mari Vila Com", "Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93" și "Condurii Șulț" SRL) s-au asociat în depunerea a 7 oferte. Celelalte două (SC "Drum Art" SRL București și "Pa&Co International" SRL) au contestat documentația procedurii de licitație context în care, în mod firesc, nu a mai depus ofertă.

Comisia de licitație a municipalității a desemnat câștigătoare a proiectului consorțiul format din firmele "Mari Vila" (Mândrilă Stela - 71,7% și Mândrilă Marin - 28,3%), "Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93" (Florea Diaconu - 100%) din București, alături de SC "Condurii Sult" SRL din Ploiești (Gheorghe și Marian Șulț în părți egale). Asocierea se oferise să facă toate lucrările la un preț de 78,13 milioane lei, într-un interval de 18 luni, lucrări pentru care asocierea garanta pentru o perioadă de 120 luni de la finalizare. Ca termen de comparație, valoarea estimată a contractului este de circa 120 milioane lei, echivalentul a aproximativ 30 milioane euro."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/deschidere/41338-din-nou-licitaie-pentru-dorobani-.html



29dorob.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.99 kb
 Vizualizat:  de 52852 ori

29dorob.jpg



29dorob1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.16 kb
 Vizualizat:  de 52852 ori

29dorob1.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 10:33:03    Titlul subiectului: 125511

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Regii_bordurilor_din_Capitala_dati_afara_de_pe_cel_mai_vechi_bulevard_al_Brailei_0_239376158.html

"Regii bordurilor din Capitală dați afară de pe cel mai vechi bulevard al Brăilei

Dorin Udrea

Miercuri 7 apr 2010

Lucrări de 30 milioane de euro, câștigate inițial de firme din cercul lui Adriean Videanu, au fost anulate, licitația fiind contestată. După ce în toamna anului 2009 repararea celui mai vechi bulevard din oraș a fost adjudecată de firme din zona de influență a fostului primar bucureștean, acum, licitația se reia de la zero.

Licitația a fost contestată de SC "Drum Art" SRL, "Swietelsky Baugesellschaft MBH", "Alpine Bau GmbH" și "Max Boegl România" SRL, firmele are au pierdut bătălia.

"Max Boegl România" SRL este firma care execută lucrările pe DJ 212, Drumul Mării, în valoare de 19 milioane euro. Cinci puncte ale licitației au fost contestate, în genere chestiuni de formă.

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis contestațiile. Licitația se va relua de la zero. Firmele câștigătoare desemnate în 2009 sunt "Mari Vila" , "Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93" din București, alături de SC "Condurii Sult" SRL din Ploiești.

"Nu mă interesează"

"Sincer nu mă interesează ale cui erau firmele, ci faptul că lucrarea trebuie executată la termen. Prin reluarea licitației nu se face altceva decât să se amâne cu până la șase luni niște lucrări care trebuiau să fie deja începute. Mă interesează doar ca firmele să respecte condițiile impuse de caietul de sarcini și să facă lucrări de bună calitate", ne-a declarat primarul Aurel Simionescu.

Mari Villas și Delta ACM 93 sunt cunoscute ca fiind principalele beneficiare ale asfaltărilor și a montării bordurilor din capitală, cu administratori prieteni ai lui Adriean Videanu.

Condurii Sult SRL este condusă de frații Sult, apropiați ai familiei Anastase. Contestația viza și faptul că șeful comisiei de licitație a fost viceprimarul Stănel Necula, din același partid cu Videanu. Necula n-a fost de găsit. Cert este că șoferii sunt tot nemulțumiți.

"O să facă lucrările după ce mai reparăm pe banii noștii mașinile de vreo trei ori. Și atunci o să vedeți că de fapt nu a costat 30 milioane de euro, ci vreo 200", ne-a declarat Dănuț Necula, de 32 de ani, șofer de taxi.

Lucrări complexe pe Dorobanților

Lucrările de modernizare a bulevardului Dorobanților prevăd nu doar o asfaltare a arterei rutiere, ci trei etape complexe: lărgirea zonei rutiere cu spații de parcare, reamenajarea liniei de tramvai și refacerea infrastructurii subterane de apă și canalizare. Proiectul va dura el puțin doi ani.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 25 Apr 2010 11:15:38    Titlul subiectului: 126234

Bulevardul Dorobanților va fi reabilitat cu 30 de milioane de euro din fonduri europene

Autor: Ciprian Dragomir
Sâmbătă 24 apr 2010

"Data licitației s-a stabilit la 7 iunie. Inițial licitația a fost câștigată, în 2009, de firme din București din cercul fostului primar Adriean Videanu, iar contracandidații au contestat-o."

"După ce la sfârșitul anului trecut, licitația pentru adjudecarea lucrării de reabilitare a Bulevardul Dorobanților s-a blocat ca urmare a numeroaselor contestații, acum Primăria Brăila a fost nevoită să reia licitația de la zero. Data noii licitații a fost stabilită la începutul lunii iunie, mai precis pe 7. "

sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Bulevardul_Dorobantilor_va_fi_reabilitat_cu_30_de_milioane_de_euro_din_fonduri_europene_0_249575267.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 12:56:34    Titlul subiectului: 135103

Va ma amintiti de B-dul Dorobanti?...inca nu s-a rezolvat mai nimic. Evil or Very Mad

Reabilitarea “Dorobanțiului” este blocată în justiție

Vali Marinescu
Marți 19 oct 2010

"Dosarul privind reabilitarea Bulevardului Dorobanților se judecă iar la Curtea de Apel. Proiectul de refacere a Bulevardului Dorobanților pare sortit eșecului, iar finanțarea de aproximativ 30 de milioane de euro nu poate fi folosită.

"Undeva în 28 cred, la finalul lunii acesteia, avem termen la Curtea de Apel. Este a doua oară la Curtea de Apel", a precizat primarul Brăilei, Aurel Simionescu."

Amintim că povestea licitației pentru bulevard a început în toamna anului trecut, când municipalitatea a fost chemată la Ministerul Dezvoltării pentru semnarea contractului de finanțare a unui proiect pe bani publici și europeni.

"Poveste încâlcită"

"În cursul lunii noiembrie 2009, autoritatea contractantă, adică Primăria Brăila, a anunțat câștigătorul: firmele "Mari Vila Com", "Delta Antrepriza de Construcții și Montaj 93", alături de "Condurii Șulț".

"CNSC a anulat procedura de atribuire în urma analizării contestațiilor primite din partea nemulțumiților. Contestatarii spuneau că firmele ar face parte din cercul fostul ministru Adriean Videanu."

"Firmele se oferiseră să facă toate lucrările la un preț de 78,13 milioane lei, într-un interval de 18 luni, lucrări pentru care acestea garanta pentru o perioadă de 120 luni de la finalizare."

"Ca termen de comparație, valoarea estimată a contractului este de circa 120 milioane lei, echivalentul a aproximativ 30 milioane euro."

"Nemulțumite de decizia CNSC, firmele declarate inițial câștigătoare s-au plâns Curții de Apel Galați."


sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Reabilitarea_-Dorobantiului-_este_blocata_in_justitie_0_356364569.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 09:30:28    Titlul subiectului: 137775

"Tancrad a câștigat potul cel mare"

Miercuri, 22 Decembrie 2010 | Dragoș G. TUDOSE

"* asta a decis Curtea de Apel Galați, prin pronunțarea dată zilele trecute în procesul contestațiilor la licitație * practic, a fost aleasă varianta în care lucrările pot începe, evitându-se astfel pericolul pierderii finanțării europene * săptămâna aceasta Primăria cheamă la semnarea contractului asocierea "Tancrad", "Euro Construct", "Max Boegl" și "Swietelsky Baugesellschaft" * primarul Aurel Simionescu își dorește ca lucrările să fie demarate încă din februarie "

"Curtea de Apel Galați a dat, în final, undă verde începerii lucrărilor la amplul proiect cu finanțare europeană de circa 30 de milioane de euro și care vizează modernizarea bătrânului Bulevard Dorobanți. Verdictul instanței a fost foarte clar: a respins toate contestațiile formulate de participanții la licitație ale căror oferte au fost respinse de către Comisia Anghelescu și a dispus continuarea procedurii de adjudecare a contractului. Autoritățile răsuflă ușurate după aflarea rezultatului dat de CA Galați - organismul de mediere desemnat în cadrul procedurii de licitație - pentru că astfel a fost evitat un pericol major, acela al pierderii finanțării din cauza tergiversării adjudecării contractului. În plus, se pregătesc pentru semnarea contractului cu marele câștigător, asocierea de firme roș-portocalii "Tancrad", "Euro Construct", "Max Boegl" și "Swietelsky Baugesellschaft". Una peste alta, lucrările vor costa aproape 100 milioane lei (fără TVA), cunoscut fiind faptul că oferta celor de la "Tancrad" & Co a fost cea mai scumpă în comparație cu "scorurile" la care contraofertanții se angajau să finalizeze cu succes contractul. Când ar urma să înceapă lucrările? Optimist, edilul- șef a spus că, dacă va permite vremea, cel mai târziu în februarie!"

"La finele săptămânii trecute s-a jucat ultimul act în mult-prea-lungul prolog al Proiectului "Modernizarea Bulevardului Dorobanților", iar ultimul cuvânt l-a avut instanța gălățeană. Curtea de Apel s-a pronunțat în favoarea câștigătorilor desemnați de Comisia Anghelescu. Mai concret, prin pronunțarea din 16 decembrie instanța a respins contestațiile formulate de "Alpine Bau GmbH" în asociere cu "Mari Vila Com" și de firma "Vega 93" în asociere cu "Arcada Company", menținând raportul procedurii din august, întocmit de autoritatea contractantă prin Comisia de licitație condusă de Stoica Anghelescu, directorul economic al Primăriei Brăila. Mai mult, a dispus în mod expres continuarea procedurii de atribuire a contractului de lucrări "Modernizarea B-dului Dorobanților, Municipiul Brăila".

"Acum, lucrurile sunt foarte clare pentru toată lumea, mai ales că hotărârea CA Galați este executorie, așa că este de așteptat să fie demarate lucrările. "Așa cum am precizat de fiecare dată pe tema licitației privind lucrările la Bulevardul Dorobanților, ne-am dorit, ca autoritate contractantă, ca decizia dată de instanță să permită începerea lucrărilor indiferent de cine ar fi câștigat. Acum, că lucrurile sunt foarte clare, urmează ca în cursul săptămânii viitoare (săptămâna aceasta - n.r.) să invităm câștigătorii licitației să semnăm contractul, iar dacă vremea va permite și în funcție de organizarea șantierului să înceapă efectiv lucrările cel mai târziu în februarie", ne-a declarat edilul-șef Aurel Simionescu, adăugând că lucrările se vor efectua pe tronsoane, pentru a nu da complet peste cap circulația pe bulevard."


sursa: http://www.obiectivbr.ro/deschidere/51412-tancrad-a-castigat-potul-cel-mare.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 15:11:36    Titlul subiectului: 138811

Sa ne indreptam atentia spre Dorobaanti...

Modernizarea Dorobanțiului ar putea demara din februarie

Vineri, 14 Ianuarie 2011 | Liviu G. STAN

"asta dacă vremea va fi de partea firmelor asociate în materializarea proiectului * "Marți a avut loc o discuție despre Dorobanți. S-au întâlnit cei care sunt implicați în lucrările respective cu cei care prestează diverse servicii în zonă (apă, canalizare etc.)", a precizat Aurel Simionescu, primarul Brăilei"

"Lucrările de modernizare a Bulevardului Dorobanți (unul dintre cele mai mari proiecte de pe harta administrativă a Brăilei) ar putea debuta în februarie, asta dacă vremea va fi de partea firmelor asociate în materializarea proiectului. După cum a declarat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, primarul Aurel Simionescu, cele patru firme care se vor ocupa de modernizarea bulevardului au avut o întâlnire de "recunoaștere" a zonei în cursul zilei de marți."

"Marți a avut loc o discuție despre Dorobanți. S-au întâlnit cei care sunt implicați în lucrările respective cu cei care prestează diverse servicii în zonă (apă, canalizare etc.). A fost o primă întâlnire, de cunoaștere. Au plecat și săptămâna viitoare vor trebui să vină cu puncte de vedere personale pentru a se creiona un punct de vedere general: de unde se va începe, ce perioadă, ce grafic de lucrări. Ei zic că s-ar putea prin februarie să demareze lucrările, dar trebuie să vedem și cum va fi vremea, pentru că și termenul pe care îl au este unul destul de strâns", a precizat Simionescu."

sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/52136-modernizarea-dorobaniului-ar-putea-demara-din-februarie.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 19:24:39    Titlul subiectului: 138821

Banuisc ca daca se va intrerupe sina de tramvai datorita acestor lucrari, vom vedea autouze pe 22 si 23 si cred ca vom vedea DAC-urile care mai mult stau in garaj si mai efectueaza cursa dimineata si una dupa amiaza pe 12. probabil vor efectua cursele pe 12 dupa care vor intra pe 22 si 23.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 20:09:38    Titlul subiectului: 138826

DAC-urile nu mai sunt la prima tinerete, nu sunt foarte confortabile si nu stau asa de mult in garaj (ele sunt folosite pentru cursele speciale iar odata la cateva zile/saptamni mai apuca si o cursa dimineata pe traseul 12), plus ca fiecare DAC are doar un schimb!

Acum despre Dorobanti: Iti recomand sa citesti prin urma ca s-a mai discutat cateceva despre Dorobanti! In prima instanta ar trebui sa se inceapa lucrarile intre Calea Galati si Apollo!!!! Linia 23 ar urma sa fie suplimentata iar legatura intre Apollo si Calea Galati probabil ca va fi facuta de un BMC (asa zic eu ca ar fi normal si pe aceasta ideie cred ca se va merge.Cand se va suspenda si 23-ul o sa se bage cateva autobuze care vor merge pe strazile adiacente Dorobantiului intre Bariera si Plantelor (nu vad eu Braicar-ul sa bage autobuze pe tot traseul 22-ului iar pe 23 nu se merita decat un autobuz care sa aduca lumea din Chercea pana la gara).

Despre ce autobuze vor circula cum si cand recomand sa avem rabdare ca vor aparea stiri!
Wink

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 20 Ian 2011 15:03:33    Titlul subiectului: 138983

Iata ca deja apar variante in presa!Ma bucur sa aud ca se cauta solutii astfel incat circulatia tramvaielor sa nu fie afectat prea mult de lucrarile ce urmeaza sa inceapa.

Citat:

Lucrările la Dorobanți încep de la ambele capete

Joi, 20 Ianuarie 2011 | Dragoș G. TUDOSE

* unul dintre planuri este de a se demara lucrările în porțiunile în care în subteran nu este canalul colector: de la Barieră spre trecerea bac și de la intersecția cu Calea Galați spre ieșirea din oraș * circulația tramvaielor pe bulevard va fi efectuată pe un singur fir, pe porțiunile ce vor intra în lucrări


Constructorii care au câștigat contractul pentru modernizarea Bulevardului Dorobanților au avut primele discuții cu furnizorii locali de utilități pentru a stabili modalitățile prin care lucrările să nu afecteze buna desfășurare a serviciilor de utilitate publică. Probleme mai delicate ridică în special transportul de călători pe linia de tramvai, ce se întinde pe aproape toată lungimea bulevardului, precum și în ceea ce privește canalul colector. Așa cum a explicat edilul- șef, Aurel Simionescu, una dintre ideile care s-a conturat la primele întâlniri de acest gen este aceea ca lucrările să înceapă pe porțiunile de bulevard unde nu este pozată în subsol rețeaua canalului colector. "Astfel ar putea fi demarate lucrările, de exemplu, pe tronsoanele cuprinse între intersecția cu Calea Galați spre fostul Abator, la ieșirea din oraș spre Galați, precum și cea cuprinsă între Bariera Călărașilor și Trecerea Bac Stânca. Cât timp se vor derula lucrările pe aceste porțiuni, însemnând schimbat rețele de apă-canal și toate celelalte lucrări prevăzute, se va putea intra în canalul colector și să încercăm să facem porțiunea de canal de la Strada Galați până la pod la Apollo, ca să lăsăm circulația tramvaielor liberă peste pod spre Chercea, iar cea mai mare porțiune din Dorobanți să rămână în funcțiune", a punctat sursa citată. De asemenea, Simionescu a adăugat că se caută soluții menite să nu afecteze situația economico-financiară și așa destul de delicată a SC "Braicar", firma locală de transport în comun de călători, aflată în subordinea municipalității. "Încercăm ca implementarea acestui proiect să nu genereze societății «Braicar» costuri suplimentare la venituri și așa mici. Dar, în principiu, se pot face manevre de așa natură încât să poată trece tramvaiul de pe o linie pe alta, iar pe o anumită porțiune să se meargă pe un singur fir, după care să se revină la circulația pe ambele sensuri", a spus primarul orașului. În plus, acesta a mai adăugat că probleme legate de transportul cu tramvaiul în oraș vor fi generate suplimentar și de faptul că alte două străzi din municipiu, pe unde circulă tramvaiul, sunt prinse în proiecte asemănătoare celui vizând Dorobanțiul. "Este vorba despre Calea Galați și Calea Călărașilor, care vor intra și ele într-un proces de modernizare și avem aici în vedere intersecția lor cu Bulevardul Dorobanților, în zona Barieră și apoi la trecerea peste pod înspre cartierul Brăilița. Am cerut să se pună la punct o strategie în acest sens pentru a nu bloca integral circulația tramvaielor în oraș", a încheiat Aurel Simionescu.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/52390-lucrarile-la-dorobani-incep-de-la-ambele-capete.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 05 Feb 2011 18:34:26    Titlul subiectului: 139585

Cei de la Adevarul de Seara Braila pe langa dezinformarile pe care le fac in repetate randuri (in ultima perioada de timp) au inceput sa-si insuseasca si pozele altora. De exemplu poza din acest articol este realizata de mine in luna octombrie a anului 2008 si este postata pe un alt forum la o sectiune de tip inventar.
Citat:
Gerul întârzie reabilitarea Bulevardului Dorobanți

Adriana Baranga
Sâmbătă 5 feb 2011

Lucrările de reabilitare a Bulevardului Dorobanți fuseseră inițial programate să înceapă luna aceasta, însă vremea geroasă nu permite încă acest lucru.


Cel mai probabil lucrările vor demara la începutul lui martie.

Primarul Aurel Simionescu a declarat că firma care se va ocupa de reabilitare a venit deja la Brăila urmând să organizeze șantierul și să stabilească graficul de lucrări pentru 2011 - 2012.

Proiectul de reabilitare se ridică la o valoare de 30 milioane de euro.


sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Gerul_intarzie_reabilitarea_Bulevardului_Dorobanti_0_421757840.html



(c) Stefan D (poza insusita de Adevarul de Seara Braila).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.4 kb
 Vizualizat:  de 51522 ori

(c) Stefan D (poza insusita  de Adevarul de Seara Braila).jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 10:12:50    Titlul subiectului: 139794

Citat:
Modernizarea Dorobanțiului e posibil să înceapă de la 1 martie

Vineri, 11 Februarie 2011 | Liviu G. STAN

* după cum a declarat primarul Aurel Simionescu, primul pas va fi acela de montare a canalelor colectoare la ambele capete ale Dorobanțiului * Simionescu atrage atenția firmelor de construcții care se ocupă de modernizarea Bulevardului Dorobanți și de cea a străzii Grivița pentru a face tot posibilul să evite împotmolirea lucrărilor


Ieri, în cadrul unei conferințe de presă, primarul Aurel Simionescu a precizat că modernizarea Bulevardului Dorobanților este posibil să demareze la începutul lunii martie, prima lucrare constând în montarea canalelor colectoare la ambele capete ale bulevardului. "Propunerea lor a fost să înceapă cu capetele bulevardului, care nu au canal colector. Apoi, în timp ce lucrează pe acele capete, să intre deja cu canalul colector de la strada Galați până la Apollo, astfel încât să nu fie perturbată și circulația tramvaielor spre acea zonă", a declarat edilul-șef.
De asemenea, Aurel Simionescu atrage atenția firmelor de construcții care se ocupă de modernizarea Bulevardului Dorobanți și de cea a străzii Grivița pentru a face tot posibilul să evite împotmolirea lucrărilor. Motivul este acela de a evita situația în care autoritățile locale să fie obligate să plătească din propriul buzunar Uniunii Europene, motorul de alimentare financiară a celor două proiecte, diminuarea fondurilor inițiale alocate modernizării, pe care o tergiversare a lucrărilor ar genera-o.
"Vreau să lansez o atenționare. Din ce în ce mai mult, presiunile Uniunii Europene vizează îndeplinirea condițiilor în care s-a luat o licitație. N-am fost în situația asta la Brăila, dar mergând de mai multe ori la București și asistând la diverse tipuri de analiză ale dumnealor, ni se atrage atenția că dacă o licitație a fost câștigată cu o anumită sumă și cu un anumit timp de realizare, atunci când venim cu cifre mult mai mari - ca sumă și ca timp - deja apar probleme, iar Uniunea Europeană vine și dă niște formule prin care suma care ne este alocată este diminuată și trebuie plătită de către autoritățile locale. De aceea, eu le-am spus că nu vom accepta derogări de termen și i-am atenționat și pe cei care se ocupă de Grivița, care mai au încă niște lucrări în întârziere", a declarat primarul, care de când a câștigat Primăria Brăilei s-a transformat într-un veritabil diriginte de șantier, ca să nu se piardă banii din proiecte.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/53262-modernizarea-dorobaniului-e-posibil-sa-inceapa-de-la-1-martie.html
________________________________________________________________________________
Cine citeste doar titlul s-ar putea sa creada ca disparitia este definitiva....(ce mai...avem aici un ziar "profesionist" care tot imi foloseste pozele mie si altor pasionati).

Citat:
În curând tramvaiele de pe Bulevardul Dorobanților vor dispărea

Lucrările de reabilitare a bulevardului Dorobanților vor duce la desființarea temporară a tramvaielor pe tronsoanele aflate în lucru.

"Este o lucrare amplă iar sistemul de canalizare este exact sub linia de tramvai. Deci liniile vor fi scoase pentru a permite efectuarea de lucrări. Oricum sectoarele unde se lucrează vor fi temporar închise circulației. Pentru a nu afecta însă posibilitatea de mișcare sectoarele închise vor fi compensate de alte mijloace de transport. Dacă va fi nevoie vom asigura pentru Cherchea chiar un sistem navetă pe un sigur sens, astfel încât oamenii să poată ajunge la destinație cu mijloacele Braicar", ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul Braicar S.A.

Lucrările de reabilitare pe Bulevardul Dorovanților sunt preconizate a începe în luna martie.


sursa: http://www.adevarul.ro/locale/braila/Braila-_In_curand_tramvaiele_de_pe_Bulevardul_Dorobantilor_vor_disparea_0_425957426.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 15:12:40    Titlul subiectului: 140445

Cei de la Swietelsky Baugesellschaft si-au adus utilajele vis-a-vis de gara la fostul teren al firmei Athena, deoarece cred ca de la 1 Martie se vor apuca de acest bulevard. Marti cei de la aceasta firma faceau masuratori intre Calea Galati si str Apollo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 15:24:55    Titlul subiectului: 140734

katalin a scris:
Cei de la Swietelsky Baugesellschaft si-au adus utilajele vis-a-vis de gara la fostul teren al firmei Athena, deoarece cred ca de la 1 Martie se vor apuca de acest bulevard.
Nu pe 1 martie...ci pe 7 martie au in plan sa inceapa (daca le va permite vremea)...
Citat:
Modernizarea Dorobanțiului începe săptămâna viitoare

Vineri, 04 Martie 2011 | Rodica PERIANU

* pe 7 martie constructorii se vor apuca de lucrări, chiar dacă prognoza pe următoarele zile nu se anunță favorabilă

Lucrările de modernizare a Bulevardului Dorobanți vor începe de luni, a anunțat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, primarul municipiului, Aurel Simionescu. Deși data de 7 martie a fost stabilită de comun acord cu firmele de construcții, edilul șef nu a exclus posibilitatea unor eventuale întârzieri, cauzate de starea vremii. "Deși avem o prognoză care ne spune că undeva pe miercuri, joi, o să fie din nou puțină zăpadă, vom vedea cum decurg lucrurile. Deja suntem pe temperaturi pozitive și nu cred că vom mai avea probleme deosebite. La început, fiecare își mai organizează treaba, până se apucă de lucru, până sapă, până își aduce utilajele, mai durează. Așa am discutat cu reprezentanții firmelor respective, ca pe 7 să ne apucăm de treabă. Sper că lucrările se vor desfășura în mod corespunzător", a declarat Aurel Simionescu. Primarul a adăugat că cetățenii vor fi atenționați de efectuarea lucrărilor din zonă prin materiale informative. "Probabil că zilele acestea cei de la Poliția locală vor împrăștia pe Bulevard fluturașii respectivi în care le spunem oamenilor că vor începe lucrările. Ne cerem și scuze pentru disconfortul creat, dar în final să sperăm că vom avea un bulevard la parametri moderni, pe care să se poată circula foarte bine", a spus Simionescu. Firmele care au câștigat contractul pentru modernizarea Bulevardului Dorobanți sunt cvartetul "Tancrad", "Euro Construct", "Max Boegl" și "Swietelsky Baugesellschaft".
sursa: http://www.obiectivbr.ro/local/54096-modernizarea-dorobaniului-incepe-saptamana-viitoare.html
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2011 19:42:33    Titlul subiectului: 140756

Pe 14 martie sunt programati primii vatmani pentru a scoate firul dintre strada Galati si strada Apollo.
Deci se va renunta la linia 22 in favoarea lui 23. Sad Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2011 19:29:47    Titlul subiectului: 140782

Nu fi trist, ca doar temporar va disparea linia 22.
Si, in plus, chiar daca Braicar nu baga nimic, oamenii au cu ce se deplasa de pe Dorobanti pana in Vidin. Daca Braicar nu suplimenteaza cu nimic va fi pierderea lor caci lumea se va deplasa cu privatii de pe linia 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2011 08:53:41    Titlul subiectului: 140854

Citat:
Start la "Dorobanți"!

Data: 08.03.2011 Autor: Dan MUNTEANU

După luni întregi de așteptare, de documente lipsă, de anexe, considerate incomplete, de contestații la licitații, luni, s-a dat startul în competiția pentru reabilitarea bulevardului Dorobanți.
Au fost prezenți la fața locului, atât constructori, proiectanți, diriginți de șantier, cât și reprezentanți ai municipalității brăilene. Nu se poate contesta faptul că, toți cei prezenți erau optimiști că lucrurile vor decurge cum trebuie, și problemele care ar putea să survină vor fi rezolvate în timp util, astfel ca, peste doi ani de zile, brăilenii să aibă parte de o arteră de circulație, modernă și foarte bine pusă la punct.
De fapt ce se va întâmpla la Dorobanți? În primul rând, tot ce înseamnă asfalt, în acest moment, sau piatră cubică, va dispare, și toate țevile care formează sistemul de canalizarea, alimentare cu apă energie termică vor fi înlocuite cu altele noi și moderne. Ulterior, după turnarea fundației căii de rulare, vor fi demarate lucrările pentru înlocuirea suportului liniei de tramvai, și când se va ajunge la cota prevăzută în proiect se va lua în calcul și turnarea asfaltului pe calea de rulare. Sistemul va fi oarecum asemănător ca și la strada Grivița, dar complexitatea este mult mai mare, întrucât se știe că bulevardul Dorobanților este "străbătut" în subteran și de către Canalul Colector, ceea ce îndeamnă la o prudență deosebită.
"Este poate cea mai complexă lucrare de reabilitare a unei străzi dintr-un oraș, întrucât este vorba de un Canal Colector de ape uzate, linie de tramvai, cale de rulare, toate la un loc", a precizat primarul Aurel Simionescu.

Cum vor demara lucrările...

Așa cum s-a afirmat de la bun început lucrările la acest obiectiv vor fi demarate din ambele capete ale bulevardului Dorobanți. Astfel, în primă fază vor fi demarate lucrările la transonul cuprins între ieșirea din oraș pe șoseaua Dig, până în intersecția cu Calea Galați, pe sensul de intrare în oraș, urmând ca cei care vin dinspre Galați să folosească ca traseu de intrare în municipiu strada Mircea Mălăeru, care are finalitate în intersecția de după pod. Ulterior, pe același sens de circulație lucrările se vor întinde până la strada Apollo.
În celălalt capăt, adică, în Bariera Dorobanților, spre trecerea Bac de la Stânca se va lucra pe partea dreaptă, și care se va continua și înspre strada Școlilor pe același sens, de această dată, fiind vorba de sensul din stânga. În acest context, șoferii sunt îndrumați să folosească ca stradă anexă de circulație strada Ștefan cel Mare, întrucât lucrările la strada Grivița sunt în plină desfășurare.
Conform graficului de lucru, ar trebui ca tronsonul dintre ieșirea din municipiu spre Galați și intersecția cu Calea Galați să fie finalizată în maxim două luni de zile, fiind de altfel și cea mai ușoară porțiune de lucru.
Cert este că, realizarea în întregime a lucrării este condiționată prin proiect și prin contractul de finanțare să se deruleze în decurs de doi ani de zile și are un buget de circa 30 de milioane de euro.


sursa: http://www.arcasu.ro/Editie_Online_Start_la_&34Dorobanti&34_id_1299502954.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2011 18:02:19    Titlul subiectului: 140871

Schimbare de plan ieri seara, cand s-a luat decizia de a se intrerupe circulatia tramvaielor pe portiunea cuprinsa intre Calea Galati si Str. Apollo. Noaptea trecuta lucratorii au inceput sa dea jos reteaua de contact, iar in aceasta dimineata firma ce se va ocupa de scoaterea liniei de tramvai a inceput sa-si aduca utilajele pe care le vor folosi pentru scoaterea sinei.

Scoaterea tramvaielor (de pe linia 22) din schema mai devreme cu o saptamana a luat pe nepregatite calatorii care nu fusesera informati de aceasta mutare, nici macar in ziar nu a aparut aceasta stire. Astazi am vazut sute de calatori dezorientati de inceperea lucrarilor si mai ales de legatura aproape inexistenta intre Plantelor si Apollo, legatura ce este facuta de catre un microbuz Braicar ce vine la un interval de vreo 15 minute.

Inchei prin a va arata si pozele cu inceperea lucrarilor de pe B-dul Dorobanti, pe portiunea cuprinsa intre Apollo si Plantelor.



IMG_1142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.92 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1142.JPG



IMG_1136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.18 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1136.JPG



IMG_1139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.12 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1139.JPG



IMG_1137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.23 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1137.JPG



IMG_1151.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.25 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1151.JPG



IMG_1154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.47 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1154.JPG



IMG_1155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.81 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1155.JPG



IMG_1157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.15 kb
 Vizualizat:  de 51037 ori

IMG_1157.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 18:48:44    Titlul subiectului: 140927

Dupa ce ieri a fost intrerupta circulatia tramvaielor intre Apollo si Calea Galati, astazi a fost restrictionat si traficul auto spre acea zona, cei ce doresc sa ajunga in zona Caii Galati vor face dreapta pe Apollo, apoi pe stradutele laturalnice. Despre infrastructura de tramvai de pe portiunea inchisa ieri... ei bine s-a demontat reteaua aeriana, s-a inceput scoaterea pietrei cubice si se incepe si demontarea liniei de tramvai, toate acestea urmand a fi duse la Depoul Radu Negru, urmand ca Primaria sa le valorifice.


IMG_1167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.69 kb
 Vizualizat:  de 50983 ori

IMG_1167.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 18:59:25    Titlul subiectului: 140929

Deja piatra cubica a fost scoasa pe portiunea dintre Calea Galati si Str.Brates, cei de la Tancrad depozitand pietrele pe curba din Radu Negru.


P3070067.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.75 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3070067.JPG



P3090069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090069.JPG



P3090072.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.77 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090072.JPG



P3090073.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090073.JPG



P3090076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.95 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090076.JPG



P3090077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.72 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090077.JPG



P3090078.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090078.JPG



P3090079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 50981 ori

P3090079.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 15:22:50    Titlul subiectului: 140972

Primul articol despre lucrarile de pe tronsonul dintre Calea Galati si Apollo...

Citat:
Adio tramvai pe B-dul. Dorobanților

Joi, 10 Martie 2011 | Florentin COMAN

* lucrările de modernizare a bulevardului au început, efectiv, de ieri * în primă fază se decopertează piatra cubică și sunt dezafectate liniile de tramvai, pe tronsonul Calea Galați - Str. Apollo * din acest motiv, tramvaiul nu mai poate circula, de la Str. Apollo, până la capăt de linie, în cartierul Vidin * câteva săptămâni, se va mai merge pe ruta Radu Negru - Chercea, dar, după ce lucrările vor depăși intersecția cu Str. Apollo, tramvaiul nu va mai circula deloc pe linia Dorobanți * în momentul de față, pe tronsonul Apollo - Calea Galați, traficul auto a fost preluat de o singură bandă, în ambele sensuri de mers

roiectul de modernizare a bulevardului Dorobanților a fost deschis oficial luni, 7 martie, când și-au făcut apariția primele utilaje, momentul fiind marcat de prezența primarului Aurel Simionescu și a câtorva consilieri locali. Luni și marți s-a făcut, însă, doar așa-numita organizare de șantier, lucrările începând efectiv abia de ieri. Concret, muncitorii firmei "Tancrad" Galați au început, ieri, să scoată piatra cubică și liniile de tramvai de pe tronsonul cuprins între Calea Galați și Str. Apollo. Din acest motiv, nu se mai poate circula cu tramvaiul de la stația Apollo până la capăt de linie, în cartierul Vidin. Legătura dintre cartierele Radu Negru și Vidin se mai face doar pe ruta bulevardului Independenței. Pe Dorobanților se va mai circula, câteva săptămâni, de la Radu Negru până la stația Chercea și retur. După ce lucrările de modernizare vor depăși intersecția cu Str. Apollo, circulația cu tramvaiul pe Bdul. Dorobanților va fi oprită complet, până la finalizarea proiectului de modernizare, care ar trebui să dureze, conform programului de lucru, până în martie 2013. În ceea ce privește traficul rutier, acesta se desfășoară, în momentul de față, între Str. Apollo și Calea Galați, pe o singură bandă, care a preluat ambele sensuri de mers.

Conducerea "Braicar" ne-a informat că, pentru acoperirea "golului" din transportul în comun provocat de lucrările începute pe Dorobanți, a înființat o linie-navetă, între Pod Brăilița și Gara CFR. Este vorba despre un microbuz ce va circula pe această rută, la un interval de 20 de minute. "Dacă va fi cazul, în momentele de vârf, pentru a evita aglomerația, microbuzul va fi înlocuit cu un autobuz", ne-a declarat Cornel Săndulescu, directorul "Braicar". Potrivit acestuia, încă se caută o soluție pentru acoperirea transportului în comun între Bariera Călărașilor și Gara CFR, din clipa în care tramvaiul nu va mai putea circula deloc pe bulevardul Dorobanților.

Primarul Aurel Simionescu ne-a explicat că lucrările au început cu decopertarea liniilor de tramvai, deoarece, într-o primă fază, se va interveni pentru consolidarea vechiului canal colector Germany, care se află sub acestea. Primarul ne-a spus că piatra cubică scoasă de pe Dorobanților va fi ținută temporar într-un depozit, apoi va fi folosită la reparațiile câtorva străzi din zona centrală, dar și la pavarea unor străzi din cartierele periferice, ce urmează să intre într-un program de extindere a canalizării și de modernizare. "Nu o s-o ținem în depozit prea mult, că s-ar putea să avem surpriza că începe să dispară, bucată cu bucată, cum s-a mai întâmplat cu astfel de materiale...", ne-a mărturisit Simionescu.

Edilul șef s-a declarat optimist în ceea ce privește seriozitatea constructorului care se ocupă de modernizarea bulevardului Dorobanților - consorțiul format din firmele "Max Boegl" - Germania și "Tancrad" - Galați. "Au început la termenul stabilit și, din câte se vede, sunt deciși să respecte graficul de lucrări. Urmează să vedem cum evoluează situația. Nu ne putem permite întârzieri de niciun fel, fiindcă proiectul are finanțare europeană și, dacă nu e terminat în 24 de luni, așa cum scrie în contract, suntem în pericol să ni se ceară banii înapoi", ne-a declarat Simionescu, adăugând că va urmări îndeaproape ritmul de derulare a lucrărilor.

Întrebat de reporterul nostru dacă municipalitatea intenționează să repare carosabilul unor străzi ca Roșiori, Ștefan cel Mare sau Rahova, care urmează să preia traficul auto de pe Dorobanților și Grivița, primarul a dat asigurări că acestea vor intra într-un program de plombări, cel mai probabil începând de săptămâna viitoare.


sursa: http://www.obiectivbr.ro/administratie/54305-adio-tramvai-pe-b-dul-dorobanilor.html



10dorob.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.88 kb
 Vizualizat:  de 50926 ori

10dorob.jpg



10dorob1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.48 kb
 Vizualizat:  de 50926 ori

10dorob1.jpg



10dorob2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.82 kb
 Vizualizat:  de 50926 ori

10dorob2.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 15:30:43    Titlul subiectului: 140973

Dupa articolul din presa sa mai adaug si eu cateva poze cu situatia zilei de azi, nu cu mult diferita fata de cea de ieri, excavatoarele scotand piatra cubica atat in intersectia de la Calea Galati cat si dincolo de Str. Brates.Liniile ce vor fi scoase vor lua calea Depoului Radu Negru unde s-a si amenajat deja un loc de primire iar piatra cubica este si va fi in continuare depozitata in zona curbei de intoarcere, urmand ca aceasta sa fie folosita pe strazile din Centrul Istoric sau de la periferie.


IMG_1179.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.17 kb
 Vizualizat:  de 50922 ori

IMG_1179.JPG



IMG_1189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.68 kb
 Vizualizat:  de 50922 ori

IMG_1189.JPG



IMG_1196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.4 kb
 Vizualizat:  de 50922 ori

IMG_1196.JPG



IMG_1194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.48 kb
 Vizualizat:  de 50922 ori

IMG_1194.JPG



IMG_1195.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.85 kb
 Vizualizat:  de 50922 ori

IMG_1195.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Mar 2011 22:00:10    Titlul subiectului: 141051

Piatra cubica deja a fost scoasa pana la strada Apollo urmand ca Braicarul sa scoata linia cat mai curand,in continuare fotografii cu santierul:


P3100001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100001.JPG



P3100002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.41 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100002.JPG



P3100008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100008.JPG



P3100009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.75 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100009.JPG



P3100010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100010.JPG



P3100011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100011.JPG



P3100012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100012.JPG



P3100013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.7 MB
 Vizualizat:  de 50837 ori

P3100013.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community