Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Greve ale angajatilor STB (RATB)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 16:50:49    Titlul subiectului: 125315

Da, parerea mea e ca greva e protejata si reglementata de lege (ca si un drept fundamental al angajatului), iar asta e o bataie de joc dupa bunul plac al unora. Gresesc cumva? Este si protestul spontan o forma organizata si reglementata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 16:59:22    Titlul subiectului: 125317

Bravo lor ca pot protesta, in timp ce restul accepta umili sa lucreze pe salarii injumatatite pe la multinationale, cate 10-12 ore pe zi si isi varsa frustrarile pe aici.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 02 Apr 2010 10:53:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 22:15:45    Titlul subiectului: 125332

Deznodamantul il aflam tot din articolele cotidianului "Adevarul", editia din 01.04.2010. Link-ul": http://www.adevarul.ro/actualitate/ratb_0_235776422.html

"Oprescu: RATB revine la normal în seara aceasta / Șoferii: Suntem prea obosiți să mai intrăm pe traseu

Șoferi RATB au declanșat un protest spontan în fața autobazei Titan din Capitală, încă de ieri după amiază de la orele 16. Nemulțumiți de reducerea salariilor și de nesemnarea contractului colectiv de muncă pe anul acesta, șoferii refuză să iasă cu autobuzele pe traseu.

UPDATE 19.46: Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că RATB revine la normal din această seară, însă șoferii spun că se vor întoarce la lucru abia mâine.

Deși câteva autobuze au început deja să plece de la autobaza Titan pe traseu, nu se știe încă dacă vor circula toate liniile RATB. Primarul Oprescu i-a rugat pe șoferii RATB să renunțe la proteste și să-și reia lucrul, însă șoferii spun că sunt prea obosiți pentru a mai intra pe traseu după o zi întreagă de proteste.

Traficul din București este paralizat din cauza șoferilor care au decis să meargă la servicii cu mașinile personale din cauza grevei RATB.

Salariile șoferilor RATB nu vor scădea

Chiar dacă venitul instituției este la nivelul celui din 2008, salariile șoferilor nu vor scădea. Primarul Sorin Oprescu a participat la întâlnirea conducerii RATB cu liderii de sindicat.

"Le garantează Oprescu că nu le scad veniturile. Îi asigur că nu vor fi reduse veniturile, pentru că toate principiile din contractul colectiv de muncă au fost respectate. Nu s-a atins nimeni de nici un leu din salariile șoferilor", a declarat joi, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, după întâlnirea pe care a avut-o cu șeful RATB, Gheorghe Aron și cu viceprimarul Victor Iovici. Mai mult, edilul a precizat că salariații și-au primit, marți, salariile în avans, pentru Sărbotorile de Paște.

Primăria Capitalei a anunțat că protestul spontan al angajaților RATB este total nejustificat și se bazează exclusiv pe zvonuri și că salariile angajaților nu au scăzut.

UPDATE 18.10 Greva spontană declanșată de șoferii RATB a încetat. Sorin Oprescu a anunțat că șoferii RATB își reiau munca în această seară.

"Nu le-am promis nimic, în baza bugetului încercăm să le îndeplinim doleanțele", a spus Oprescu. El a precizat că "majoritatea problemelor de la RATB țin de proasta gestionare a banilor".

UPDATE 16.40 Greva RATB continuă. Maxi-Taxi în loc de RATB?

Primarul general Sorin Oprescu a stat de vorba cu liderii sindicali ai RATB, dar conflictul nu s-a incheiat inca. Edilul Bucurestiului este pregatit sa introduca pe trasee, in locul RATB, liniile de maxi-taxi. Edilul-sef al Bucurestiuluia declarat ca a promis angajatilor ca nimeni nu va fi dat afara, asa cum se zvonise.

UPDATE 16.30 Mircea Raicu: „Nu cred că greva a fost spontană“

Viceprimarul general al Capitalei, Mircea Raicu, a declarat că greva RATB continuă și din cauza faptului că liderii de sindicat legali nu mai pot avea un dialog cu cei 2.000 de angajați ai regiei, aflați la autobaza Titan.

„Nu cred că greva a fost spontană, însă nici nu cred că Guvernul s-ar afla în spatele unui protest pe care să nu-l poată controla. Au fost persoane în mijlocul protestatarilor, le-ați văzut Rădoi (liderul de sindicat de la Metrou - n.r.), Vanghelie", a mai spus Raicu.

Liderul de sindicat, Mircea Ionescu, a spus că încheierea protestului depinde de modul în care angajații RATB vor interpreta afirmațiile edililor, respectiv drept angajamente ferme sau ca promisiuni care nu vor fi onorate.

UPDATE 14.00 Primarul general al Capitalei a garantat că nimeni nu va fi disponibilizat de la RATB și a promis că va încerca să găsească resurse pentru suplimentarea bugetului RATB. El a transmis că îi roagă pe șoferi "respectuos să se întoarcă la locul de muncă", altfel se va vedea nevoit să găsească soluții pentru ca bucureștenii să nu mai ramână abandonați "pe marginea drumului" și va intoduce maxi taxi.

"Le recomand șoferilor să treacă pe mașini și să aibă grijă că sunt obosiți", a transmis Sorin Oprescu.

"Nu se diminuează niciun salariu la RATB în acest an", a spus Sorin Oprescu.

"Vor fi și sancțiuni", dacă nu se rezolvă situația, "eu nu pot să-mi țin bucureștenii pe trotoar", a spus edilul Capitalei. El a precizat că protestatarii nu vor fi plătiți pentru această zi.

"Gratuitățile din ultimii 20 de ani se răzbzună", a explicat Oprescu, referindu-se la subvențiile pe care statul le-a acordat de-a lungul timpului, subvenții care nu mai pot fi acordate. "Eu n-am mințit și n-o să mint niciodată pe nimeni", a subliniat primarul general.

Care este părerea voastră despre protestul șoferilor RATB.?

UPDATE 10.30: Angajații RATB au început să împartă manifeste în care este menționat faptul că drepturile le sunt încălcate.

Lista de revendicări:

- Să se respecte vârsta de pensionare.

- Condiții de muncă mai bune.

- Primele de Paște și de Crăciun să fie de 25% din salariul viitor negociat.

- Primă de vacanță de 80% din salariul viitor negociat.

- Negocierea salariilor în funcție de inflație.

- Plata zilelor de sâmbătă și duminică dublu și a sărbătorilor legale triplu.

- Creșterea numărului de autobuze pentru traseele preorășenești.

- Mărirea numărului de autovehicule în zilele de weekend și de sărbătoare.

- Timpul aferent refacerii la capetele de linie să fie respectat.

Angajații susțin că liderii sindicali sunt corupți și ar trebui schimbați!

UPDATE 10.20: Aglomerație la metrou și în trafic.

Bucureștenii se bat pe taxiuri, la propriu. Conform firmelor de taximetre din Capitală, numărul clienților a crescut cu aproximativ 30% până la această oră.

UPDATE 10.00 Gheorghe Aron, directorul RATB: „Șoferii ar trebui să iasă în trafic să servească publicul călător. Am preluat o listă de revendicări azi-noapte. În momentul de față nu putem oferi o rezolvare imediată. Probabil în vară o să mai creștem veniturile“.

Update 09.25 Sindicaliștii scandează: „Să vină Oprescu!“

Update 9.20 Sute de angajați se află și la aceastã oră în curtea autobazei RATB Titan. Ei sunt păziți de câteva zeci de jandarmi și de polițiști. Angajații sunt supărați pe liderii de sindicat pentru că nu le reprezintă drepturile.

Aceștia susțin că le-a expirat contractul colectiv de muncă anul trecut în vară și de atunci nu au mai semnat niciun document și se simt ca și cum ar lucra în ilegalitate.

De asemenea, printre nemulțumirile lor se numără și faptul că a fost redus numărul de mașini pe trasee. Acest lucru le va afecta veniturile suplimentare. Ei susțin că este posibil să creascã numărul agresiunilor la adresa șoferilor RATB din partea călătorilor nemulțumiți că întârzie autobuzele.

Angajații Regiei sunt supărați și pe Oprescu pentru că îi desconsideră și nu le respectă drepturile.

UPDATE 09.09 Oprescu: Le garantează Oprescu că nu le scad veniturile

Primarul general al Capitalei se îndoiește că protestul șoferilor RATB este unul spontan. "Nu merita să-i facă asta cetățeanului bucureștean fără să anunțe. Dacă știam din vreme ne luam și noi măsuri să-i transportăm pe oameni la serviciu", a declarat Oprescu. Potrivit acestuia, contractul colectiv de muncă este semnat și expiră în noiembrie 2010.

Să poftească la negocieri la ora 10, după ce își desemnează zece reprezentanți, lideri de sindicat. (...) Îi poftesc să vină încoa. Așa fac bărbații", a declarat Oprescu.

"Le garantează Oprescu că nu le scad veniturile" , a fost mesajul pe care l-a lansat Oprescu.

"Nu avem ce să negociem din moment ce toate lucrurile au fost respectate. Să ne înțelegem foarte clar că lucrurile astea se asigură (solicitările protestatarilor, n.r), în măsura în care pot să se asigure, dar nimeni nu le scade veniturile", a adăugat edilul Capitalei.

Potrivit primarului general al Capitalei, tăierea sporurilor a avut loc încă din martie 2009. Acesta a precizat că e ciudat că și.-au adus aminte de acest lucru la un an de zile după.

De asemenea, Oprescu a precizat că datele financiare prezentate de conducerea Regiei, salariul mediu net al unui șofer de autobuz ajunge la 2.400 de lei, plus circa 1,5 miliaone de lei în bonuri de masă.

UPDATE 08.15: Numărul șoferilor protestatari a ajuns la 4.500 de persoane. La sediul RATB a ajuns și primarul general al Capitalei Sorin Oprescu.

UPDATE 06:55 Tramvaiele care circulă în Capitală sunt 21, 5, 14, 36, 55, 19, 28, 8, 25, 47, 20, 16, 36, și 44.

UPDATE 06:38 Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat că va ajunge în curând în mijlocul protestatorilor.

UPDATE 06:02 Cea mai afectată zonă este cea din nordul Capitalei. Este vorba de șoferii liniilor 101, 102, 103, 181, 246, 311, 682 care nu vor pleca din autobaza Titan, potrivit Antena 3. Nici tramvaiele 34 și 41 nu au plecat pe traseu și nici autobuzele de pe liniile 300, 301, 331, 330, 335 și 104.

Într-o intervenție telefonică în cursul nopții la Antena 3, viceprimarul Victor Iovici a dat asigurări că bucureștenii nu vor avea de suferit pentru că se vor face suplimentări. Cu toate acestea, în unele stații așteaptă în zadar și câte 30-40 de persoane venirea unui mijloc de transport.

UPDATE 05:40 Numărul șoferilor RATB care protestează a crescut la aproximativ 1.000, angajați de la toate autobazele din București strângându-se în fața autobazei din Titan. Peste 500 dintre aceștia se află acolo încă de ieri de la orele 16.

UPDATE 05:11 Conform imaginilor surprinse de camerele web din Capitală, există și autobuze care circulă.

UPDATE 04:49 Celor 500 de șoferi de autobuz care protestează față de micșorarea salariilor li s-au alăturat și conducătorii auto de la schimbul 1 și niciun autobuz nu va plecat din autobaza Titan, cel puțin până la ora 10. Atunci este programată o ședință cu conducerea Regiei Autonome de Transport București.

UPDATE 04:26 Directorul RATB a plecat de la autobaza din Titan, ultimele sale cuvinte fiind că reprezentanții protestatarilor au spus că vor ieși pe traseu. Cu toate acestea, deși în urmă cu câteva minute autobuzele, troleibuzele și tramvaiele trebuiau să plece din depou, acest lucru nu s-a întâmplat.

UPDATE 04:17 Primele discuții dintre Gheorghe Aron și reprezentanții protestatorilor nu au dus la niciun rezultat, atmosfera fiind din ce în ce mai încinsă în autobaza din Titan. Șoferii spun că singura soluție este să vină primarul Oprescu.

UPDATE 03:58 La ieșirea din discuții, directorul general RATB nu a reușit să poarte o discuție cu cei peste 500 de șoferi adunați în autobaza Titan, aceștia manifestându-și în continuare refuzul de a ieși pe traseu

UPDATE 03:55 După mai bine de o oră de discuții între directorul RATB și reprezentanții protestatarilor, a fost întocmită o listă cu problemele pe care le au șoferii RATB, probleme ce vor fi discutate în cadrul ședinței de la orele 10.

UPDATE 02:57 Aron a explicat că bugetul are două surse: diferența de tarif și veniturile proprii (încasarea taxei de călătorie, proiectare, închirieri de spații). La Ședința Consiliului General s-a aprobat să se mărească prețul biletelor de la 1,3 la 1,5 lei și abonamentul de la 50 de lei la 60 de lei. Majorărle vor intra în funcțiune probabil de la 1 mai.

Sorin Oprescu declara la începutul lunii că municipalitatea va reduce subvențiile RATB, bani care vor fi luați prin eliminarea celor aproximativ 12.000 de abonamente gratuite de care beneficiază aparatul executiv al primăriilor.

UPDATE 02:50 Câțiva reprezentanți ai șoferilor au intrat la discuții cu directorul RATB. Ei susțin că sâmbăta și duminica nu ar mai trebui redus numărul de autobuze, pentru că se ajunge la conflicte cu călătorii. "Nu putem să le explicăm tuturor că nu sunt suficiente mașini", a explicat unul dintre șoferi.

În discuție s-a pus și problema primelor de Paști, neacordarea lor fiind pusă de către Aron pe seama lipsei de bani la buget.

UPDATE 02:27 Directorul RATB, Gheorghe Aron și-a respectat promisiunea și a venit în rândul protestatarilor cărora le-a solicitat să stabilească câțiva oameni cu care să intre la discuții. "Am venit aici din respect pentru angajații RATB", a spus Aron.

UPDATE 02:21 Viceprimarul Victor Iovici a declarat că mâine dimineață la orele 10 va exista o întâlnire cu 2-3 reprezentanți ai angajaților și cu conducerea Regiei Autonome de Transport București iar RATB -urile vor circula astăzi.

Viceprimarul a promis că nu vor exista probleme la 4:10, atunci când autobuzele ar trebui să iasă pe traseu, el ținând să precizeze, într-o intervenție telefonică la Antena 3, că sunt în total 4.000 de șoferi, nu doar cei 500 care se află în stradă la această oră

Potrivit unui protestatar, numărul șoferilor de la autobaza din Titan se ridică la 2.000, nu 500.

În urmă cu aproximativ o oră a intrat în vigoare un act adițional la contractul colectiv de muncă, iar șoferii nu știu în ce constă acest nou protocol. Le este teamă că se vor trezi cu salariile micșorate, cu sporurile luate și fără bonurile de masă.

Șoferii sunt supărați pe conducere pentru că niciun reprezentant al Regiei nu a venit la autobază ca să discute cu ei de la orele 16.

"Problema e că nimeni din liderii de sindicat nu știe de acest proces. Nicio organizație sindicală nu îl recunoaște. Noi nu am fost anunțați oficial că există un protest", a precizat viceprimarul Capitalei, Victor Iovici.

"Contractul colectiv de muncă este în vigoare încă. Nu sunt probleme. Anul trecut s-a semnat de către conducerea RATB un protocol în care s-a specificat că dacă în 2010 o să fie bani, o să crească salariile sau o să fie incluse sporurile în salarii. Dacă nu, mergem pe contractul colectiv de muncă, fără nicio abatere", a adăugat Iovici.

De altfel, viceprimarul a precizat că 2010 este un an de criză, motiv pentru care nu vor exista prime de Paști, dar păstrarea locurilor de muncă nu reprezintă o problemă.

Deși angajații RATB îl așteaptă pe directorul RATB, Gheorghe Aron, la autobaza din Titan și-a făcut apariția primarul Sectorului 5 al Capitalei, Marian Vanghelie. "Eu nu am venit să vorbesc împotriva lui Oprescu. Vă voi sprijini la rectificarea bugetară, să găsim soluțiile și trebuie să vedem unde sunt cheltuieli majore care nu au niciun rost", le-a spus Vanghelie șoferilor.

La propunerea lui Vanghelie de a amâna discuțiile în cursul zilei de joi, mulțimea a început să huiduie. Ba chiar l-au luat la rost pe Vanghelie, pe care l-au întrebat ce caută acolo.
"

Pozele postate mai jos apartin cotidianului "Adevarul":



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.28 kb
 Vizualizat:  de 14145 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.93 kb
 Vizualizat:  de 14145 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.85 kb
 Vizualizat:  de 14145 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.75 kb
 Vizualizat:  de 14145 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.22 kb
 Vizualizat:  de 14145 ori

5.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 10:17:18    Titlul subiectului: 125364

Ca sa vedeti unde duc "itele" acestei greve si cine ar putea fi in spatele ei...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Radoi_de_la_metrou_a_oprit_RATB-ul_0_235776938.html

"Rădoi de la metrou a oprit RATB-ul

Aura Clara Marinescu, Ana Maria Niculae

Joi 1 apr 2010

Bucureștenii au fost din nou victimele unui lider de sindicat, Ion Rădoi, care a profitat de nemulțumirile angajaților RATB pentru a se “încorona” rege al transportului în comun din Capitală.

Protestul spontan al șoferilor de autobuze, troleibuze și tramvaie din București a lăsat mii de călători în stațiile RATB. Oamenii au fost nevoiți să ajungă la serviciu pe jos.

După ce terorizat Capitala cu greva de la metrou, din noiembrie 2009, Ion Rădoi, liderul Uniunii Sindicatelor Libere Metrorex, și-a făcut apariția ieri, în mijlocul protestatarilor de la autobaza Titan. “Domnul Rădoi a venit să ne învețe cum să ne spunem problemele către primărie”, a spus unul dintre protestatari.

Prezența sindicalistului de la Metrorex, instituție care nu are nicio legătură cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), pentru simplul fapt că metroul ține de Ministerul Transporturilor, iar RATB-ul, de Primăria Capitalei, s-a lămurit imediat după oprirea grevei. Însuși Ion Rădoi a explicat: sindicaliștii RATB care și-au renegat liderii vor fuziona cu cei de la metrou, un protocol în acest sens fiind deja înregistrat legal. „Vom fuziona, există deja înregistrată structura sindicală comună, au ieșit actele de o săptămână și ceva. Le am în geantă“, a spus Ion Rădoi, la plecarea de la autobaza Titan.

Transportul, la mâna unui om

Astfel, Ion Rădoi a devenit, începând de ieri, omul care poate opri tot ceea ce înseamnă transport în comun în București. Surse din cadrul Primăriei Capitalei susțin că edilul-șef Sorin Oprescu nu ar fi fost străin de manevrele din spatele unui protest haotic ce a paralizat Capitala. De asemenea, nici primarul sectorului 5, Marian Vanghelie, nu a lipsit de la adunarea angajaților RATB din autobaza Titan, spun șefii altor autobaze ale regiei.

Primarul Capitalei, care a fost negociatorul principal al zilei de ieri și care a demonstrat la televizor cum se oprește un protest, le-a promis nemulțumiților mai nimic: salariile rămân la fel, iar orele suplimentare nu se mai pot plăti ca înainte.

Cei aproximativ 1.000 de angajați RATB și-au reluat activitatea după mai bine de 24 de ore de la momentul când au început protestul la autobaza Titan. “Am primit în plus două grile (două niveluri în grila după care este salarizat personalul RATB n.r.). În medie, două grile înseamnă 160-180 de lei. În plus, ni s-a promis că sporurile de vechime și muncă grea nu vor mai fi incluse în salariu, ci vor fi acordate separate”, a declarat unul dintre protestatari, la plecarea din autobaza Titan.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 10:52:38    Titlul subiectului: 125367

Pai daca se unesc sindicatele de la metrou cu cele de la RATB, atunci sa se uneasca oficial si Metrorex-ul cu RATB-ul. Fiindca normal ar fi ca cele doua sa fie o singura entitate, cum este in majoritatea tarilor civilizate.
Mai ales ca ieri primarul Oprescu a spus ca va cere un audit la RATB, deoarece sunt deficiente de management. Nu vreau sa speculez, dar oare i se pregateste ceva lui Gheorghe Aron, directorul RATB ?
Un articol de pe iRealitatea referitor la acest subiect se gaseste aici

Citat:
Greva RATB s-a încheiat

Deși inițial protestatarii RATB de la autobaza Titan au anunțat că nu vor ieși joi seara pe trasee, în jurul orei 19 autobuzele și-au reluat circulația.

Greva angajaților de la RATB a luat sfârșit. După patru ore de discuții cu primarul general, Sorin Oprescu, protestatarii susțin că vor merge la serviciu abia vineri, când vor respecta programul normal.

"Nu li se va tăia nimic din salariu. Veniturille lor au scăzut pe fondul scăderii orelor suplimentare. Nu s-au mai putut da anul trecut ore suplimentare la nivelul la care se dădeau. Nu li se ia niciun spor de muncă grea, nu li se iau orele suplimentare. Am semnat protocolul propus", a declarat Sorin Oprescu, la ieșire.

"89% din probleme lor sunt legate de management. Este un management defectuos", a mai adăugat Oprescu.

Unii dintre angajații RATB l-au huiduit pe primar, alții l-au aplaudat și i-au mulțumit. Greviștii nu au anunțat încă dacă vor ieși pe trasee, așa cum a anunțat Oprescu.

Protestul a fost declanșat dis de dimineață. Aproximativ 2.000 de șoferi bucureșteni de troleibuze, autobuze și tramvaie au refuzat să iasă cu mașinile pe traseu. Aceștia i-au convins și pe colegii lor să se alăture protestului, motiv pentru care, la această oră, niciun mijloc de transport comun al RATB nu circulă în Capitală. Angajații Regiei Autonome de Transport București se plâng de reducerea salariilor.

La autobaza Titan s-au strâns 500 de șoferi RATB, care au intrat în grevă. Oamenii aveau o listă de revendicări salariale, printre acestea numărându-se renegocierea salariului, reducerea orelor de muncă de la opt la șase cu păstrarea salariului, spor de condiții grele de muncă de 20% și spor de vacanță de 80%.

Lista revendicărilor angajaților RATB, de două pagini, mai cuprindea acordarea sporului de vechime și plata zilelor de sărbători legale triplu. Protestatarii mai cereau pensionarea la 58 de ani, conform fostei categorii a doua de muncă și prime de Paște, Crăciun și Ziua Transportatorului de 25% din viitorul salariu.
În plus, angajații RATB doreau o primă de vacanță de 80% din salariu, iar noul salariu negociat să fie indexat cu inflația.

Nu doar șoferii RATB au fost în grevă, ci și alți angajați, precum electricienii sau controlorii.

Directorul RATB, Gheorghe Aron, a negociat toată noaptea cu angajații RATB, însă nu au ajuns la un punct comun.

Potrivit liderului sindical RATB, Vasile Petrariu, salariile angajaților RATB nu au scăzut, doar că bugetul RATB din acest an este la nivelul anului 2008. Acest lucru înseamnă un deficit de 55 de milioane de lei. "Până acum nu s-au întârziat salariile, nu au scăzut, doar că oamenii sunt îngrijorați și se gândesc caă le-ar putea scădea salariile. În plus, angajații RATB au 3-4 niveluri de salarizare și, potrivit protocolului din contractul colectiv de muncă, care urmează să intre în vigoare de la 1 aprilie, va avea loc o rearanjare salarială, iar șoferii vor fi încadrați numai pe două niveluri. Totuși, acest lucru nu înseamnă scăderi salariale", a explicat Vasile Petrariu.

Directorul RATB, Gheorghe Aron, a susținut că, de fapt, salariile șoferilor nu vor scădea, dar le-ar putea fi afectate veniturile. "Chiar dacă bugetul pe acest an este mai mic decât trebuia, acest lucru nu înseamnă scăderea salariilor de încadrare, ci a veniturilor", a explicat Aron. Potrivit acestuia, salariul mediu al unui șofer RATB este de aproximativ 1.800 lei, iar cel net de 2.400 de lei, deoarece se adaugă sporuri de vechime și de muncă grea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 14:19:02    Titlul subiectului: 125381

Referitor la management, desi este criza si lumea a fost cuprinsa de manie proletara, vezi doamne cum de au indraznit soferii sa aiba aceste revendicari, pe cand altii saracutii de ei lucreaza la diversi patroni de companii mai mici sau mai mari, chiar multinationale, si nu au vazut prima de 2-3 ani de zile, ceea ce li se pare ceva normal.
Acum eu ii intreb pe respectivii: -De ce domnilor nu va cuprinde aceeasi manie "proletara", aceasi vehementa, cand se cheltuie 800000 de euro pentru o tampenie de sistem de separare a traficului la linia 21, pe Calea Mosilor (o sa pun cateva poze noi la topicul aferent) care dupa 2 saptamani a ajuns varza. Si exemplele pot continua. Asta dovedeste inca o data prostia de care dam dovada. De ce nu protestam si nu suntem la fel de vehementi cand se fac cheltuili aiurea (de exemplu achizitionarea unor rable de avioane numite F16 la preturi mai mari decat cele noi), in schimb ii injuram pe cei care pot face greva, probabil ca ne este ciuda in sinea noastra ca noi nu avem curajul sa zicem nici pas sefului de la multinationala, fiind inglobati in datorii la banci, mai pe scurt SCLAVIE MODERNA. Inca o data bravo celor de la RATB sau Metrou ca fac greva, chiar daca ma afecteaza si pe mine acest lucru. Sper doar ca pe viitor sa se respecte legislatia.

In urmatoarele poze de mai jos, sa vedem Bucurestiul dintr-o cu totul alta perspectiva. Parca orasul nostru arata altfel fara autobuzele, troleibuzele si tramvaiele care circula de dimineata devreme pana seara tarziu. Desi injuram zilnic RATB-ul, trebuie sa recunoastem ca face parte din peisajul zilnic al capitalei si ieri parca a lipsiut ceva. Au lipsit oamenii din statie, a lipsit zarva, au lipsit claxoanele autobuzelor, soneriile tramvaielor, ieri Bucurestiul nu a fost complet. Singurii oameni fericiti au fost taximetristii.
Oricat i-am injura pe cei de la RATB, totusi ieri s-a vazut ca nu se poate fara transport in comun.



Captured 2010-4-1 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.37 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00002.JPG



Captured 2010-4-1 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.85 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00003.JPG



Captured 2010-4-1 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.53 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00005.JPG



Captured 2010-4-1 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.09 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00006.JPG



Captured 2010-4-1 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.83 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00008.JPG



Captured 2010-4-1 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.95 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00009.JPG



Captured 2010-4-1 00011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.98 kb
 Vizualizat:  de 14027 ori

Captured 2010-4-1 00011.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Apr 2010 14:29:58    Titlul subiectului: 125382

Dimineata am inteles ca au fost unele probleme, mai ales in cartierele din vestul capitalei si nu numai.
Cand m-am intors de la munca, si am intrat in Bucuresti prin Sos. Pantelimon, ma asteptam sa fie nebunie, nu a fost asa, s-a circulat relativ bine. Terminalul de la Granitu parea ireal, gol, doar cativa calatori care asteptau la microbuze. Restul calatorilor s-au mutat vis-a-vis in statia de la CORA unde opresc micorbuzele care merg in afara Bucurestiului (Fundulea, Cernica, Islaz, Branesti, Stefanesti, etc).
Mai erau si midibuzele de pe linia 547, care merg de la Obor in comuna Pantelimon, pline ochi.
La intersectia dintre Sos. Panteliomon si Morarilor era un politist, dar nu erau probleme, in schimb ceva probleme, la Delfinului, la intersectia dintre B-dul Chisinau si Sos. Pantelimon, aici nu merge de vreo 3 zile semaforul.
Nici la Piata Iancului nu erau probleme, nici la Obor, in general se circula normal. Seara mijloacele de transport in comun au inceput sa iasa dupa ora 19:00, dar situatia s-a mai normalizat abia dupa ora 21:00.
Prezint in continuare cateva poze cu statia de la Obor, unde de obicei este forfota mare, aici opresc tramvaiele de pe liniile 34 si 46. In statie mai era un boschetar (poza 1), care ii anunta pe toti ca nu mai circula tramvaiul. Si o dubita parcata pe sina (poza 3), cred ca erau reporteri.



Captured 2010-4-1 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.94 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00012.JPG



Captured 2010-4-1 00015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.46 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00015.JPG



Captured 2010-4-1 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.77 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00016.JPG



Captured 2010-4-1 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.04 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00019.JPG



Captured 2010-4-1 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.45 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00020.JPG



Captured 2010-4-1 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.94 kb
 Vizualizat:  de 14025 ori

Captured 2010-4-1 00021.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 07 Apr 2010 15:34:01    Titlul subiectului: 125527

Pare sa se confirme supozitia ca in spatele "grevei" RATB au fost si alte interese:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Transportul_public_in_comun-la_cheremul_lui_Radoi_0_239376314.html

"Transportul public în comun, la cheremul lui Rădoi

Raluca Curteanu

Miercuri 7 apr 2010

Ion Rădoi, liderul sindicaliștilor de la metrou, a devenit și liderul celor de la RATB. Conduce astfel, sindicaliștii celor mai mai importante mijloace de transport în comun, chiar dacă acestea sunt administrate de două instituții diferite: Metrorexul de Ministerul Transporturilor, iar RATB-ul de Primăria Generală.

Fuziunea s-a făcut în urma protestului de la 1 aprilie al angajaților RATB, când niciun mijloc de transport în comun nu a ieșit pe străzi o zi întreagă. Atunci, sindicașitii RATB și-au renegat liderii și au decis să meargă pe mâna lui Rădoi, având în vedere reușita recentă a acestuia de a mări salariile angajaților de la metrou.

Aceeași metodă de blocare a traficului fost folosită și de sindicaliștii Metrorex în luna noiembrie a anului trecut, când traficul subteran a fost oprit timp de două zile.

Dragoș Dincă, profesor universitar la SNSPA spune că o astfel de alianță ar putea paraliza Capitala: „Imaginați-vă ce ar însemna o grevă a acestui sindicat, ținând cont de faptul că nici RATB-ul, nici Metrorexul nu respectă regula conform căreia serviciile publice trebuie asigurate în proporție de 30%”. Noua uniune sindicală se va numi Uniunea Sindicatelor Libere din Tranportul Public și numără 40.000 de membri. Fostul deputat PSD, Rădoi îi reprezintă și pe angajații din aviație.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 11:51:33    Titlul subiectului: 125763

Imi permit si eu cateva comentarii, pentru ca m-a prins chiar acolo aceasta greva.

1. Din fericire pe de-o parte, am descoperit ca traficul nu a fost prea mult afectat in zonele unde metroul acopera bine serviciul de transport public. Nu stiu exact ce a fost in Drumul Taberei sau in Sudul Bucurestilor, ma refer la linia 102, dar in restul orasului s-a circulat ca intr-o zi normala. Ce inseamna asta? Ca lumea inca nu constientizeaza utilitatea serviciului de transport public la suprafata, deci problema aglomeratiei ar avea o solutie partiala. Coroborez toate acestea cu observatia ca majoritatea vehiculelor "pe sus" sunt goale, mai ales la orele prinzului. Ma gandesc ca daca din toate acele masini de pe strada calatorii ar merge cu RATB s-ar mai reduce traficul...

2. Din pacate, in ceea ce priveste educatia si educarea populatiei pentru utilizarea transportului public este inca scazuta si nu prezinta interes pentru media. Am mai spus-o pe acest forum si numai, daca lumea nu este educata pentru transport public, nu se va schimba mare lucru... Spun asta pentru ca am auzit la Realitatea TV cum ca aspectul pozitiv al acestei greve ar fi fost faptul ca RATB nu a mai incurcat circulatia, asa cum o face de obicei... Mesajul este foarte dur si deloc corect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 04/Mar/2020
Mesaje: 328
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 13:34:48    Titlul subiectului: 125771

Dupa parerea mea trebuia sa-i dea afara pe toti soferii care au facut greva! Dupa ce ca au un servici extrem de usor si de comod (as putea spune placut chiar), tot fac mofturi si se plang de salariile care oricum sunt destul de mari! Eu daca eram la conducerea RATB ii eliminam pe toti, oricand se pot gasi soferi care sa lucreze si pe mai putin, ca si-asa se plange lumea ca n-are locuri de munca! Sa fi vazut atunci daca mai facea vreunu greva!
Idem si la metrou,care au niste salarii extrem de mari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Mar/2020
Mesaje: 1852
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 15:26:02    Titlul subiectului: 125782

Nu incurca niste aspecte, si anume: Nu este de ajuns ca sa-ti placa meseria pe care o practici. In principiu daca practici o meserie prin care iti satisfaci niste laturi ale personalitatii tale ca individ e OK. Numai ca acest lucru nu te scuteste de cosecinte mai putin placute ale meseriei respective. Le abordezi de pe o pozitie dominanta, dar nu le poti trece cu vederea.
Meseria de sofer profesionist nu este nici usoara si nici comoda nu inteleg de unde ai dedus acest lucru.
Sunt doua aspecte la care probabil nu te-ai gandit, si anume
1) Pozitia de sezut in scaun fara posibilitatea de a o schimba nu este una chiar foarte confortabila
2) La sofat iti trebuie un anumit tip de concentrare specifica soferilor care tot asa, dupa un anumit timp te oboseste.
Trebuie tinut cont de aceste aspecte. Sunt si alti factori de risc identificati - in jur de 45 ! care contribuie la acumularea unei oboseli si a unui stress care daca nu sunt gestionate in mod responsabil pot creea necazuri atat persoanei in cauza cat si altora.
La metrou apare - printre altele- efectul de tunel, extrem de obositor.
In incheiere tin sa amintesc ca nu sunt de acord cu grevele in sectorul public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
musafirul



Data înscrierii: 22/Mar/2009
Ultima vizita: 01/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Mar 13 Apr 2010 17:00:09    Titlul subiectului: 125786

Asa cum s-a spus mai sus, meseria de sofer la RATB in traficul asta este foarte grea, dar daca nu le convin conditiile, nu cred ca cineva il obliga sa fie SOFER. Sun atatea meserii.
Si alti muncitori au salarii mai mici, poate conditii la fel sau mai grele, dar nu prea au "norocul" asta de a bloca transportul unui oras intreg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 04/Mar/2020
Mesaje: 328
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 01:19:16    Titlul subiectului: 125802

Lasati, ca sunt atatia care ar vrea sa se angajeze ca soferi, asa greu cum e, cu stres, oboseala etc. De parca alte meserii mai prost platite nu ar avea aceleasi caracteristici. Acum hai sa le plangem de mila si celor de la metrou, nu? Ca apare efectul de tunel. Va spun eu ca si voua v-ar place sa aveti una din meseriile astea! Ce o fi asa greu sa conduci un tramvai sau un metrou (si implicit tot ce e pe sine) nu pot sa inteleg Question Nu trebuie sa faci aproape nimic,practic pe unde duce sina pe acolo mergi si tu. In principiu doar acceleratie si frana,rotesti de manivela. Bine,stiu ca o sa ma luati ca mai sunt si alte chestii,ca de fapt e mult mai complicat de atat bla bla bla... Sper insa ca cei mai isteti au inteles ideea.
Deci revin la propria-mi convingere: sa-i aduca putin cu picioarele pe pamant pe acesti soferi si vatmani ca meseriile care le au sunt prea bune pentru vremurile in care traim! Nu le convine, sa mearga in alta parte unde e mai bine si primesc si bani mai multi, cine-i tine? Am mai spus, oricand se gasesc altii care sa accepte aceste mesrii cu drag chiar si pe salarii mai mici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Apr 2010 21:12:32    Titlul subiectului: 125820

boy4ever a scris:
Nu trebuie sa faci aproape nimic,practic pe unde duce sina pe acolo mergi si tu. In principiu doar acceleratie si frana,rotesti de manivela. Bine,stiu ca o sa ma luati ca mai sunt si alte chestii,ca de fapt e mult mai complicat de atat bla bla bla...
Corect! Dovada ca in ultima vreme multe sisteme de transport public au adoptat vehicule complet automatizate Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 16:52:51    Titlul subiectului: Greva la RATB pe 1 iunie 2010 127364

Este foarte posibil ca pe 31 mai sa avem o premiera in Bucuresti, o greva combinata RATB+Metrou. Asta inseamna ca nu va mai circula nimic nici la suprafata, nici in subteran. Articolul se gaseste aici
Citat:
Angajații RATB vor face grevă generală, pe 31 mai

Sindicaliștii din Regia Autonomă de Transport București (RATB) se vor solidariza cu bugetarii care au anunțat deja că vor face grevă generală în 31 mai, a declarat, vineri, liderul sindical Vasile Petrariu.

"Dacă ordonanța prin care Guvernul va institui măsurile de austeritate ne va afecta în mod direct, vom face grevă generală, alături de colegii de la Metrorex și CFR. Dacă nu, ne vom solidariza oricum, însă există posibilitatea de a asigura un număr de vehicule pe traseu în ziua protestului sau de a face grevă doar pentru câteva ore", a explicat Petrariu.

Angajații RATB au făcut grevă anul acesta și în 1 aprilie, nemulțumiți de faptul că le-ar putea fi reduse salariile, însă au reluat lucrul a doua zi, în urma negocierilor cu primarul general Sorin Oprescu.

Și metroul ar putea intra în grevă pe 31 mai, între orele 04.00-16.00, în semn de solidaritate cu angajații de la stat, a declarat vicepreședintele Uniunii Sindicatelor Libere Metrou, Florian Crișu.

Angajații CFR vor opri toate trenurile pe 31 mai. Președintele Confederației Meridian, Ion Popescu, a anunțat că și CFR-iștii vor intra în grevă generală, nemulțumiți de scăderea cu 25% a salariilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 18:22:42    Titlul subiectului: 127369

Da, frumoasa e solidaritatea cand nu trebuie sa muncesti.
Fara RATB, se mai poate, fara Metrou, va fi foarte dificil, sau chiar imposibil. Varianta a 4-a este trafic absolut blocat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 18:34:42    Titlul subiectului: 127370

Greva va fi nationala. Nu numai RATB intra in greva. Se poarta discutii cu celelate sindicate ale celorlalte regii din tara.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 10:18:26    Titlul subiectului: 127618

E posibil ca "greva" asta sa faca mai mult rau decat bine tuturor, atat cetatenilor, cat si angajatilot RATB: Oprescu vorbeste din nou despre intentia de a introduce "maxi-taxi"-uri pe traseele urbane!
Nu e prima data cand Oprescu mentioneaza maxi-taxi, deja incep sa cred ca aceasta "alternativa" nu e folosita doar pe post de "bau-bau", ci ca Oprescu chiar are anumite interese in "afacere"... Rolling Eyes

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/Oprescu-Speram-microbuze-maxi-taxi-RATB_0_964103630.html

"Oprescu: «Sperăm să putem folosi maxi-taxi în ziua grevei de la RATB și metrou»

Joi 27 Mai 2010

Conducerea RATB analizează posibilitatea de a face grevă doar pentru câteva ore
Capitala va fi complet paralizată pe 31 mai

Alexandra Barangă

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, joi, că există variante pentru a putea asigura un minimum de mijloace de transport pentru bucureșteni, pe 1 iunie, ziua grevei personalului de la RATB și Metrou, una dintre soluții fiind microbuzele maxi-taxi.

"Caut soluții pentru a avea totuși niște mijloace de transport, astfel ca lumea să ajungă la muncă. Preocuparea mea este aceea de a avea o alternativă pentru oamenii care vor să meargă la serviciu. Aș putea să folosesc alte mașini, probabil maxi-taxi, atâta timp cât cei de acolo sunt dispuși să efectueze transportul", a explicat primarul general.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 22:22:21    Titlul subiectului: 127663

Oprescu zice numai prostii. Sunt curios cum vor face fata cateva microbuze la fluxul de calatori. De unde va gasi numarul necesar de microbuze care sa suplineasca mijloacele de transport care nu vor circula+metroul ?
Ok, prin absurd vor circula microbuzele care mergeau pe trase preorasenesti, pai ce facem paralizam transportul dintre Bucuresti si localitatile din jur ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 00:07:50    Titlul subiectului: 127665

La Radio Romania, s-a transmis o declaratie luata prin viu grai, un de a zis ca va suplimenta cu AUTOBUZE, liniile de tramvai si troleibuz care sufera de pe urma grevei...El trebuie sa suplimenteze cu ce are el in curte, nu pe rugaminti. Poate nu sunt eu informat, dar cate microbuze are RATB prin curti? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 01:27:35    Titlul subiectului: 127668

guest a scris:
Oprescu zice numai prostii. Sunt curios cum vor face fata cateva microbuze la fluxul de calatori. De unde va gasi numarul necesar de microbuze care sa suplineasca mijloacele de transport care nu vor circula+metroul ?
Ok, prin absurd vor circula microbuzele care mergeau pe trase preorasenesti, pai ce facem paralizam transportul dintre Bucuresti si localitatile din jur ?
Crezi ca ii pasa cuiva daca se asigura cererea de transport sau nu? Parerea mea e ca nu mai iese banu' din Ilfov asa cum iesea inainte si se incearca gasirea unei supape pentru revenirea dubelor pe traseele urbane.

Oricum, dr. Oetker spunea mai de mult ceva despre infiintarea unui transport de noapte cu maxi-taxi, pe motiv ca autobuzele ar fi nerentabile. Bineinteles ca in Republica Bananiera Vomania maxi-taxi este cel mai practic mijloc de transport.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Dum 30 Mai 2010 23:47:27    Titlul subiectului: 127750

Mi-am exprimat unele pareri despre greva aici. In principiu, nu sunt de acord, atata timp cat activitatea lucrativa a grevistilor nu este una care sa se autosustina. Daca esti dependent de altii (a se citi subventii masive), inseamna ca datorezi in primul rand respect. Cand esti de capul tau, te intretii si nu depinzi de altii, nu ai decat sa te joci de-a patronatul si sindicatele. Deocamdata insa in ecuatie exista si o a treia parte, cea mai relevanta si mai importanta: platitorii de subventii (plata fortata, fara cale de refuz). Raspunderea e fata de ei. Ei sunt adevaratul "patronat".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 07:10:24    Titlul subiectului: 127757

In primul rand nu este o greva in adevaratul sens al cuvantului, ma asteptam sa fie mai uniti cei de la RATB. Daca in schimb unii fac greva si altii nu, nu vor obtine niciodata nimic. Va fi interesant de vazut maine daca merg si autobuzele, sau doar o parte din autobuze, sau va fi iar o "greva spontana" ca pe 1 aprilie.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Mar/2020
Mesaje: 889
Locație: Bacau

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 10:07:19    Titlul subiectului: 127769

Toate liniile de transport din Capitală vor fi acoperite pe 1 iunie
Realitatea.net a scris:
Regia Autonomă de Transport București va asigura mijloace de transport pe toate liniile, pe 1 iunie. În plus, în condițiile în care metrourile nu vor circula, în intervalul 4.00-16.00, RATB va suplimenta numărul mașinilor de pe traseu.
'Toate autobuzele vor circula pe 1 iunie. De asemenea, vor circula și tramvaiele și troleibuzele. Acolo unde ele nu vor circula, vom introduce alte mijloace de transport pe liniile respective. În condițiile în care metrourile nu vor circula pe 1 iunie, vom suplimenta numărul mijloacelor de transport care circulă în apropierea stațiilor de metrou '', a declarat purtătorul de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.
Reprezentanții RATB nu știu încă pe ce linii nu vor circula tramvaiele și troleibuzele, sau pe ce linii va fi suplimentat numărul mijloacelor de transport. Date concrete în acest sens, urmează să fie comunicate în cursul zilei de astăzi.
Angajații Metrorex vor opri lucrul, marți, între orele 4.00 și 16.00. Președintele Uniunii Sindicatelor din Transportul Public Local, Vasile Petrariu anunța vineri că '' din 1 iunie, între orele 4.00 și 16.00, transportul electric din Capitală nu va circula în proporție de 90%''.

http://www.realitatea.net/ratb-toate-liniile-de-transport-din-capitala-vor-fi-acoperite-pe-1-iunie_716101.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 1740
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 31 Mai 2010 14:20:00    Titlul subiectului: 127786

Pe site-ul RATB a aparut un comunicat cam ambiguu care povesteste despre acoperirea a sase linii de tramvai (5, 8, 19, 40, 44, 56) cu linii naveta de autobuz. Totusi nu se mentioneaza nimic despre celelalte linii de tramvai/troleu... se subintelege ca acestea vor functiona normal?

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=402
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community