Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 12 Iun 2006 08:31:46 Titlul subiectului: |
61074 |
|
La un moment dat, pe site-ul oficial al RATB, www.ratb.ro , a existat un filmuleț (PowerPoint) de prezentare a tramvaiului Bucur LF. Din motive "neelucidate" , filmulețul a dispărut, dar eu apucasem să-l salvez, așa că l-am căutat și acum vă pot prezenta câteva imagini interesante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.78 kb |
Vizualizat: |
de 55927 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
12.67 kb |
Vizualizat: |
de 55927 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
11.21 kb |
Vizualizat: |
de 55927 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 29 Sep 2010 12:22:07, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iul 2006 17:10:16 Titlul subiectului: |
61970 |
|
Bucur LF ar trebui sa arate cam ca asta, cu mici - poate mari - modificari.
Lungimea vagonului este de putin peste 25 metri. Podeaua este 66% joasa pe portiunea dintre cele 2 boghiuri motoare. Boghiul purtator din mijloc este gata, nu vor folosii boghiuri de V3A, fiind un vagon complet nou.
Capacitatea va fii de aproximativ 250 calatori, iar viteza maxima de 50-55km/h, cum va fi la toate vagoanele din București.
Bucur LF nu are numarul de parc RATB #001, acel număr este pus de designer ca indicator pentru locul unde sa fie pus numarul.
Pana la Craciun va fi scos in curtea URAC pentru niste manevre...tractat deocamdata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.24 kb |
Vizualizat: |
de 56138 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.21 kb |
Vizualizat: |
de 56138 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Dec 2006 11:29:02 Titlul subiectului: *Bucur LF |
41711 |
|
Avand in vedere ca sectiunea A are 2 usi mari iar sectiunea C are 3 usi (2 mari, una mica), din cele mari una foarte aproape de sectiunea din mijloc la ambele sectiuni, nu este chiar nevoie neaparata sa se faca o plimbare de la un capat la altul al tramvaiului, spatiul din mijloc fiind rezervat doar pentru stationare. Si eu sunt sigur ca vor face banchete acolo, eventual o banca mare....
Ieri a fost testat Bucur LF prin curtea URACului. Testul a fost un succes si s-a ajuns la concluzia ca Bucur LF nu poate sa circule decat pe trasee 100% modernizate deoarece articulatiile nu permit ca sectiunile sa aiba joc ca la V3Auri. Acest tramvai are geamuri foarte mari, culisante.
Structura de rezistenta are 10T pe tot vagonul.
Puterea unui motor este 240kW.
Dar vezi mai multe http://metrouusor.uv.ro/parc/bucurlf.html
Toate profilele si componentele de rezistenta sunt livrate de FAUR si doar asamblate in URAC, exceptie sectiunea din mijloc care este asamblata la FAUR.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Dec 2006 08:38:00 Titlul subiectului: |
41796 |
|
Dupa cum arata structura de rezistenta a vagonului, acesta pare foarte greoi. S-au folosit profile metalice clasice la executia structurii si/sau profile din aliaje usoare (lucru de care ma cam indoiesc!)? Sa facem o comparatie cu structura unei Tatra, ca sincer sa fiu sunt cele mai usoare vagoane din Romania. Oare cehii nu sunt tot oameni? Au facut o structura usoara pentru ca vagonul sa se miste repede si sa consume cat mai putina energie. Patru motoare de 47,5 kW sunt mai mult decat suficiente pentru un vagon Tatra, in ceea ce priveste viteza si puterea de tractiune.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.35 kb |
Vizualizat: |
de 59313 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.9 kb |
Vizualizat: |
de 59312 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Ian 2007 15:20:30 Titlul subiectului: |
43101 |
|
Se lucreaza tare la Bucur LF, caroseria laterala este aproape gata. Saptamana viitoare se pune acoperisul si incepe montarea echipamentelor pe acoperis. Astazi se lucra la montarea usilor si a cablajului pentru bord. Se vrea ca pana pe 28 Februarie sa se iasa la probe.
Usile 1 si 6 sunt usi cat 1/2 usa de V3A si se deschid prin sistem V3A. Usile 2, 3, 4, 5 sunt mai mari decat o usa V3A si se deschid in sistem ca la metrou. Este o construcție complet nouă, așadar și boghiurile sunt complet noi.
Bucur LF este conceput in Romania, de cei de la URAC. Singurele colaborari dinafara sunt la echipamente.
O alta treaba este ca acesta chiar daca va fi finalizat la sfarsitul lui februarie nu prea are unde sa faca probe. Acesta va fi dus la depoul Alexandria si se va plimba pe traseele modernizate aferente depoului (41,32). Din cate se spune acesta va circula pe linia 41 pentru ca este o linie cu probleme...vagoane care asteapta RK si insuficiente, trafic enorm de calatori.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 00:40:39 Titlul subiectului: |
43773 |
|
Fiind vorba de un model experimental mi se pare normal ca structura sa fie facuta din profile patrate. daca te vei uita cu atentie la scheletul de T4 postat de tine, vei observa ca profilele coastelor de acoperis sunt realizate prin stantare. O matrita pentru a produce in serie asa ceva costa multe jdemii de euro (vreo 50-60.000 pe putin... Nici macar in occident nu se mai da lumea la componente matritate de marimea asta pentru ca e prea scump. nu e nevoie sa'ti mai spun ca T4 se facea ca floricelele, 100.000 de bucati pe minut conform cerintelor planului cincinal si justifica efortul investitiei. Suntem in 2007...
Dpdv tehnic mi se pare normala solutia aleasa pentru structura de rezistenta a lui Bucur LF. Si Citaro are stalpii mai grosi, pentru ca salonul este mai inalt. Ce apreciez la acest prototip este utilizarea subansamblelor turnate pentru articulatii, cred ca este o premiera pentru vehiculele urbane produse la noi.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mie 24 Ian 2007 22:18:36 Titlul subiectului: |
44598 |
|
Seamana zdrobitor de mult cu... NGT6 Bombardier
Acum inteleg de ce Bombardier s-a cam bagat prin URAC
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.58 kb |
Vizualizat: |
de 58407 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.87 kb |
Vizualizat: |
de 58407 ori |
|
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 11:31:57 Titlul subiectului: |
75399 |
|
Bucur LFul merge din ce in ce mai mult spre finalizare. Este acoperit in totalitate , exceptie sectiunea mijlocie. A aparut si pantograful, rezistente si cutii pentru echipamentele de pe acoperis.
Practic acesta este tramvai de generatie noua cu articulatie ca la Bombardiere, Alstom etc, nici pe sinele din URAC nu se descurca prea bine...
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 10 Mar 2007 14:11:57 Titlul subiectului: |
77367 |
|
Din ceea ce am vazut legat de acest tramvai, pot spune urmatoarele: desi nu este finalizat, mi se pare OK ca design, pastreaza o linie clasica. Aspectul general mi se pare de tramvai dela sfarsitul anilor '70 combinat cu tehnologie de penultima generatie (ultima ar fi cam mult). Daca si functioneaza, el va fi un succes mare pentru URAC.
Ceea ce nu mi-a placut este usa dela cabina spre salon, usa care dupa aspect pare din reclamele acelea cu "usi si ferestre pentru o viata", nu prea arata a usa de vehicul. Bordul, descrierea functiunilor bordului, mi se pare aiurea. Un comutator deasupra caruia scrie "semnalizare dreapta", in timp ce in stanga este un buton cu bec, deasupra caruia scrie "semnalizare stanga". Mai este un buton pe care scrie "Mers - proprie raspundere". Un fel de "daca vrei sa-l conduci, raspunzi de el, chiar daca nu e bun ". Mai este un buton pentru ventilatie, la care scrie "Ventilatie - Rece / Cald". Cum e pentru rece si cum e pentru cald ?
Psihologia industriala studiaza modul in care sistemele controlate de om trebuie sa fie concepute, astfel incat operatorul sa poata sa le utilizeze in mod eficient. Acest lucru implica descrierea corecta a operatiunilor si usurinta in actionarea comenzilor. Acest ultim aspect nu am de unde sa-l verific, neavand onoarea sa ma urc in el in fazele mai avansate de constructie.
Butoanele cu pozitii multiple ar trebui sa aiba inscriptionata fiecare pozitie in directia in care se actioneaza, iar butoanele pentru acelasi tip de actiune (semnalizare), ar trebui sa fie la fel. Altfel, sa inteleg ca explicatiile de pe bord sunt o ghildusie anterioara constructiei finale sau ca dintr'un motiv sau altul butoanele nu au fost pozitionate corect?
In rest, vagonul, asa cum spuneam, mi se pare acceptabil ca design si daca are performante comparabile cu ale tramvaielor de prin vest, il voi aprecia mai mult decat pe acestea...
|
|
Sus |
|
|
Visan_alex
Data înscrierii: 17/Iul/2007 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 14 Locație: Voluntari
|
Trimis: Joi 02 Aug 2007 01:57:50 Titlul subiectului: |
80911 |
|
Vesti noi despre BUCUR LF: Vagonul este gata 99% si in maxim 1-2 luni va fi scos in probe. Vagoanele sunt pt linia 41 de metrou usor iar actualele metrouri usoare vor merge la Colentina pe linia lui 21. Desi initial era vorba sa vina numai LF pe 21 dar dupa cum sunt constriute refugiile pe Mosilor si Colentina si dupa o discutie la URAC "LF numai pe 41, pe 21 metrou usor sau V3A 93 CH PPC in cel mai rau caz"
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Noi 2007 19:52:18 Titlul subiectului: |
84572 |
|
Din pacate nu am mai auzit nimic despre acest prototip. Ce se intampla cu el ? Daca municipalitatea nu vrea acest tip de tramvaie in Buucresti de ce nu vand prototipul in alte orase din tara cum ar fi Timisoara sau Oradea?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Ian 2008 13:15:42 Titlul subiectului: Bucur LF |
86421 |
|
guest a scris: | Daca municipalitatea nu vrea acest tip de tramvaie in Buucresti de ce nu vand prototipul in alte orase din tara cum ar fi Timisoara sau Oradea? | Orice vanzare de o asemenea anvergura se face prin licitatie, iar o firma care se prezinta cu un prototip netestat are putine sanse sa indeplineasca toate conditiile dintr-un caiet de sarcini.
Desi am vazut ce vorbiti voi de Bucur LF, eu l-am vazut ,ergand si pe sine proaste; au facut probe cu el de la URAC pana la Sf. Gheorghe unde a intors si a mers pana la Lacul Tei, unde am putut sa-i fac cateva poze, si apoi s-a reintors in URAC, deci.. merge si pe sine proaste; a mers cu o viteza de 20 - 30 km/h. Pozele au fost facute pe data de 14. 12. 2007.
PS. Scuze de calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul mobil, care are camera de 1.3MP, si nu face bine poze...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
574.19 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.32 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
393.98 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387.3 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
374.97 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.2 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.22 kb |
Vizualizat: |
de 55360 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 03 Ian 2008 00:28:13 Titlul subiectului: 56456 |
86438 |
|
Textul de pe site-ul RATB este cam aiurea: Site RATB a scris: | 2007 :: Se realizează și intră în exploatare primul vagon de tramvai cu podea joasă (V3A modernizat) | In primul rand nu a intrat catusi de putin in exploatare (asta pentru mine inseamna sa fie folosit cu calatori, nu in probe), apoi nu este decat partial cu podea joasa si in fine nu este un V3A modernizat, fiind facut de la zero, nu?
Hai sa zicem ca prin formularea "V3A modernizat" vroiau sa zica "tramvai din 3 elementi cu 2 articulatii" dar de unde pana unde in exploatare?
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 03 Ian 2008 10:05:18 Titlul subiectului: |
86445 |
|
Poate au vrut sa spuna despre V3A-93-CH-PPC care nu are nicio legatura cu Bucur LF... Dar nici acest tip de tramvai NU este tramvai cu podea joasa, ci numai 30% (in mijlocul tramvaiului).
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 04 Ian 2008 19:42:13 Titlul subiectului: |
86538 |
|
Dupa cum am vazut, acest tramvai arata destul de bine si cred ca va fi un concept de tramvai romanesc de succes, dar din pacate atat in Bucuresti cat si in tara nu prea exista infrastructura pe care acest tramvai "sa se simta cel mai bine". In Bucuresti ar fi liniile 21, 32, 34 si, mai ales, linia 41, dar ce te faci cand vezi cum sunt tratate vagoanele liniei 41 si chiar noile CH-PPC care dupa o saptamana de linia 41 arata foarte groaznic lucru valabil si pentru celelalte linii enumerate mai sus!
Nu vreau sa ma pronunt daca Bucurul este o copie a Bombardierului, dar m-as incumeta la un pariu si anume ca acest produs va fi unul de succes marca URAC si poate cum am mai spus astept chiar producerea lui in serie ca poate numai asa putem revigora productia romaneasca de tramvaie si sa ne mindrim ca suntem printre putinele tarii europene fabricante de tramvaie. Ca pana acum am vazut exemple de firme de ex. Simens, Alstom etc care au avut numai probleme cu produsele lor si cum menteanta costa, iar pentru produsul fabricat la noi in tara, BUCUR LF, preturile ar fi considerabil mai mici.
Inca o data sper sa vad cat mai multe LF-uri pe sinele din tara pentru ca orase precum Ploiesti, Arad etc merita aceste tip de tramvai...
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Dum 20 Ian 2008 01:30:38 Titlul subiectului: |
87309 |
|
Sunt de aceeasi parere. Problema este ca URAC nu poate produce "legal" vagoane datorita obiectului de activitate inscris. Productia reala se poate realiza doar daca preia un fabricant de material rulant feroviar cum este Faur sau Electroputere sarcina finalizarii modelelor pe baza proiectului de la URAC. Si cum asta nu e chiar usor (birocratie si uzine din ce in ce mai amenintate de faliment, reduceri de activitate si terenuri din ce in ce mai scumpe) avem un proiect care nu pare prea realizabil in viitorul apropiat, desi sunt de parere ca ar fi de un real succes. In plus, in conditiile actuale in care PMB nu prea vrea sa auda de vagonul Bucur LF construit la URAC e putin probabil sa se "alimenteze" o cerere si in alte orase care mai au retele. Iar cand va exista prima intrebare adresata URAC va fi in cate luni se pot livra vagoanele si in ce ritm. Si iarasi dam de probleme pentru ca URAC nu se poate dedica constructiei de vagoane pentru alte orase in ritmul cerut, deci oricum ajungem tot la necesitatea unui parteneriat care este greu de realizat.
Cel mai probabil va circula pe linia 41 unde infrastructura si cererea de transport il fac avantajos. Problema este ca daca incepe sa circule acest vagon iar restul parcului devine V3A-93-CH-PPC atunci e neaparat necesar sa se faca o revizie serioasa a liniei. Parerea mea este ca mai devreme de vara nu o sa vedem Bucur LF avand curse regulate pe linia 41 cat aparitii episodice pentru a se testa conditiile de pe traseu.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 23 Ian 2008 23:16:11 Titlul subiectului: jtyjt |
87520 |
|
Arata frumos din punct de vedere estetic, insa un lucru ma nelinisteste: pozitionarea pantografului! Mi se pare pus mult prea in fata!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Feb 2008 14:34:13 Titlul subiectului: |
89058 |
|
Acest tramvai este cu 66% podea joasă...făcut de URAC...o să intre în 41, dacă nu vin tramvaiele cele noi.
Acest tramvai stă în curtea URAC de aproximativ 1 an și nu a circulat vreodată cu călători...a făcut cam 1 lună de probe...dar se pare că nu va ieși niciodată în 41.
|
|
Sus |
|
|
Marius Alin
Data înscrierii: 29/Ian/2006 Ultima vizita: 18/Ian/2009 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 08:53:21 Titlul subiectului: |
89553 |
|
Nu cred ca o sa apucam sa vedem tramvaie noi pe 41 inainte de al vedea pe Bucur LF. Ideea este ca se doreste sa se construiasca 25 de tramvaie Bucur LF dar nu se stie cand si din ce.
Deocamdata face probe pentru omologare. Poate dupa asta, se vor mai construi si altele. stfp a scris: | Hai sa zicem ca prin formularea "V3A modernizat" vroiau sa zica "tramvai din 3 elementi cu 2 articulatii", dar de unde pana unde in exploatare? | Cei din RATB se refereau la V3A-93-CH-PPC, dar au pus o poza cu Bucur LF.
|
|
Sus |
|
|
tanknutro
Data înscrierii: 30/Mar/2008 Ultima vizita: 01/Apr/2008 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Mar 2008 15:14:27 Titlul subiectului: bucur lf de pe www.dopravni.net |
91069 |
|
www.dopravni.net/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.37 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.36 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.25 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.88 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.73 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.45 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.75 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.38 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.11 kb |
Vizualizat: |
de 53162 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 30 Mar 2008 20:20:53 Titlul subiectului: |
91100 |
|
Linkul corect este de fapt:
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007041602
Exista si un comentariu probabil in limba ceha; poate ne ajuta cineva cu traducerea? Se inteleg/ghicesc doar cifrele - 66% podea joasa, 240 kW, 850 de mii de euro.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2008 00:10:44 Titlul subiectului: |
93707 |
|
Astazi la stirile Antena1 a fost prezentat un reportaj cu vizita candidatului PSD, Cristian Diaconescu, la URAC (denumit in reportaj 'Uzinele RATB'). Cu aceasta ocazie a fost prezentat candidatul impreuna cu alti cativa domni plimbandu-se cu tramvaiul Bucur LF, probabil prin interiorul URAC. Ceva mai incolo dl. Diaconescu a aparut in fata tramvaiului respectiv spunand (aproximativ): 'Daca o sa ies eu primar acesta va fi tramvaiul care va fi folosit in Bucuresti; vom produce astfel de tramvaie care sunt de o foarte buna calitate'.
Ma intreb daca cei de la Antena1 au avut permisiune "de sus" pentru a difuza acest material cu ultra-secretul tramvai
Si inregistrarea cu secventa din jurnal:
http://video.tramclub.org/Bucuresti/ , sectiunea Vehicule (in partea de jos a paginii)
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2008 08:41:05 Titlul subiectului: |
93723 |
|
Din punct de vedere estetic arata bine, mai putin spatele care este facut tipic romanesc, adica "ca din topor", in rest e ok, sa-l vedem cat va fi de fiabil.
Alt lucru care nu imi place este ca sectiunea din mijloc este destul de scurta si rezulta ca nu are o capacitate foarte mare.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2008 09:29:55 Titlul subiectului: |
93725 |
|
Din punct de vedere estetic arata bine (in macheta). Pe sine mi se pare prea voluminos.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 24 Mai 2008 12:03:31 Titlul subiectului: |
93731 |
|
Daca este de trei ori mai ieftin decat un tramvai din import si este destul de fiabil, normal ar fi ca acest tramvai sa fie produs in serie pentru Bucuresti si alte orase din tara.
Schema de vopsire este prea terna, ar fi fost frumos sa fie vopsit in culori mai vii, cum sunt PPC-urile galbene.
Pana la urma, cand va fi dat in exploatare acest prototip?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|