Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie de creare a unui brand turistic

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ALBA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 15:09:27    Titlul subiectului: Intentie de creare a unui brand turistic 126348

http://www.adevarul.ro/locale/alba_iulia/Se_cauta_un_brand_turistic_pentru_Alba_Iulia_0_251975075.html

"Se caută un brand turistic pentru Alba Iulia

Andreea Bărăgan

Miercuri 28 apr 2010

Alba Iulia
Sigla are forma Cetății compusă din mai multe reprezentări ale literi A

Primăria și consiliul local Alba Iulia propun un logo și o siglă ce vor fi imprimate pe materialele promoționale turistice. Acestea vor fi aplicate în zona obiectivelor turistice , dar și pe mijloacele de transport în comun sau umbrelele teraselor sezoniere și pot fi personalizate în funcție de evenimentele care au loc în oraș.

Orașul Alba Iulia va avea o siglă reprezentativă. Aceasta este forma stilizată a formei hexagonale pe care o are Cetatea Alba Carolina. Sigla va putea fi adaptată în funcție de evenimentul care are loc în municipiu.

Se dorește aplicarea brand-ului pe materialele promoționale și în zona obiectivelor turistice și a spațiilor din oraș, inclusiv pe mijloacele de transport în comun sau pe umbrelele teraselor sezoniere. O primă formă a brandului de Alba Iulia a fost prezentată ieri în cadrul ședinței de consiliu local.

Logo stilizat

„Este un logo turistic viu colorat. Pentru conceperea lui am cerut părerea unui expert din Olanda. Logo-ul turistic este inspirat din cel al orașelor Roterdam, Edinburg și Copenhaga și poate fi înglobat în promovarea diferitelor evenimente“, a spus Mihai Coșer, purtătorul de cuvânt al Primăriei. El este și cel care s-a ocupat de conceperea logo-ului, care nu a implicat nici o cheltuială financiară.

„Este nevoie să avem un brand pentru a unii locuitorii orașului din diferite sectoare de activitate publice sau private sub o singură reprezentare și identitate cu scopul unic de promovare a orașului nostru. Această comuniune asigură forța mesajelor de marketing care pleacă dinspre Alba Iulia spre lume“, a mai spus Coșer. Logo-ul va fi însoțit și de un mesaj atractiv, precum „La Alba Iulia istoria are viitor“ sau „Cetate pentru eternitate“.

Păreri împărțite

Logo-ul Cetății Alba Iulia a stârnit controverse între consilierii locali. Acesta a fost pe placul lui Mihai Bărdaș, iar consilierul Gabi Pleșa s-a declarat încântat de sloganul „Istoria are viitor“. În schimb, varianta prezentată a fost respinsă de consilierul local Marius Rotar.

„Nu îmi place acest logo, îmi amintește de Steaua lui David și nu văd legătura cu Alba Iulia. Consider că Poarta Cetății este mult mai reprezentativă pentru oraș“, a precizat Marius Rotar. „Pentru promovarea orașului trebuie să avem un brand comercial“, a spus, la rândul său, primarul Mircea Hava.

Albaiulienii îmbrățișează ideea unui simbol reprezentativ care să ducă faima orașului mai departe. „Mi se pare foarte bună idee ca orașul nostru să aibă o siglă reprezentativă. Mă bucur că sunt albaiuliancă. Trebuie să se pună accent pe dezvoltarea turistică, deja au început să vină în Cetate oameni din diferite colțuri ale țării, dar și din străinătate. “, a spus Marcela Picoș, 31 de ani, asistent medical.

Alexandra Sicoe preferă sloganul „La Alba Iulia istoria are viitor“, dar consideră că sigla nu are legatură decât pe jumătate cu brandul. „Îmi place ideea creării a ceva reprezentativ pentru Alba Iulia, dar mi se pare că sigla are legătură mai mult cu viitorul decât cu trecutul. Trebuia îmbinat clasicul cu futuristul și folosite tonuri mai naturale“, a spus Alexandra Sicoe, masterand în turism.

Logo-urile propuse: „La Alba Iulia istoria are viitor; Cetate pentru eternitate; Cetatea tuturor; Poartă spre viitor; Privim înspre trecum, pășim spre viitor“
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ALBA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community