Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Evidenta mijloacelor de transport in comun
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:17:38    Titlul subiectului: Evidenta mijloacelor de transport in comun 126479

Acest topic se doreste a fi o statistica asupra mijloacelor de transport care au activat sub stindardul IJTL/RATU/TRANSURB Galati si totodata o prezentare.
Am decis, pentru inceput, sa inaugurez acest topic prin prezentarea evolutiei parcului auto incepand cu anul 1980. Majoritatea informatiilor organizate in statistica au fost oferite de colegul nostru cg2005 precum si de cateva persoane de la Transurb care au dorit sa-si pastreze anonimatul.
In statistica apar autobuzele Roman 111 si 112, Ikarus 260 si 280, DAC-urile 112 si 117, Rocar-urile 312 si 412. Din pacate nu am reusit sa aflu informatii privitoare la autobuzele si microbuzele TV, stramosii masinilor prezentate. Poate cu alta ocazie.
Rog ca posibilele informatii/discutii privitoare la statistica sa fie trecute in topicul destinat autobuzelor vechi de la Galati. Aici ramane sa pastram doar datele concrete.
De asemenea, sper sa realizam - in cadrul acestui topic - o statistica si pentru tramvaiele care au circulat si inca mai circula in Galati, precum si pentru troleibuze.
Pana atunci insa, haideti sa coboram in istorie. Incep cu prezentarea situatiei parcului auto la sfarsitul anului 1979...



Evidenta mijloace de transport - 1979 - p1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.42 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

Evidenta mijloace de transport - 1979 - p1.JPG



Evidenta mijloace de transport - 1979 - p2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.64 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

Evidenta mijloace de transport - 1979 - p2.JPG



Evidenta mijloace de transport - 1979 - p3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.02 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

Evidenta mijloace de transport - 1979 - p3.JPG



Evidenta mijloace de transport - 1979 - p4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.77 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

Evidenta mijloace de transport - 1979 - p4.JPG



Evidenta mijloace de transport - 1979 - p5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.72 kb
 Vizualizat:  de 13308 ori

Evidenta mijloace de transport - 1979 - p5.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:24:16    Titlul subiectului: 126480

CONCLUZIE:

-parcul auto "mustea" de autobuze ROMAN 112, precum si ceva IKARUS-uri si probabil TV-uri. Oricum, autobuzul cel mai des utilizat pentru locale a fost ROMAN-ul 112;
-stare foarte buna a parcului auto. Masinile nu erau uzate si acopereau multumitor traseele din Galati. Normal, erau peste 150 de masini functionale.


Trecem acum la anul 1980.



Evidenta mijloace de transport - 1980.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.55 kb
 Vizualizat:  de 13306 ori

Evidenta mijloace de transport - 1980.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:29:55    Titlul subiectului: 126481

CONCLUZIE :

-incepe era DAC-urilor articulate. IJTL-ul le gaseste mult mai potrivite pentru traseele din Galati si astfel incepe achizitia de loturi.
-s-au luat masuri pentru cativa ani, prin urmare ceea ce s-a adus in 1980 si ceea ce a ramas activ din anii din urma asigura o buna functionare a IJTL-ului.
-cu toate acestea, avand la baza o oarecare masura economica, masinile au avut de respectat orare destul de... drastice. Intarzierile si calatoriile pe scara erau la ordinea zilei. De ce, ne-am intreba noi acum. Doar masini erau destule...


Anul 1983:



Evidenta mijloace de transport - 1983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.85 kb
 Vizualizat:  de 13304 ori

Evidenta mijloace de transport - 1983.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:34:18    Titlul subiectului: 126482

CONCLUZIE:

-o parte din ROMAN-uri sunt destul de uzate si se incepe casarea lor. Deocamdata in numar destul de mic. Pentru a se completa absentele, IJTL-ul achizitioneaza alte loturi de autobuze articulate, in mare speta si datorita unor modificari de trasee.

Anul 1984



Evidenta mijloace de transport - 1984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.57 kb
 Vizualizat:  de 13303 ori

Evidenta mijloace de transport - 1984.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:36:47    Titlul subiectului: 126483

CONCLUZIE:

-se atinge din nou necesarul de mijloace de transport. Se poate considera ca IJTL-ul atinsese din nou un numar suficient de autobuze;
-se continua casarile ROMAN-urilor 112 insa intr-un ritm mai redus. Lipsurile sunt compensate cu autobuze DAC articulate.


Anul 1985



Evidenta mijloace de transport - 1985.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.25 kb
 Vizualizat:  de 13302 ori

Evidenta mijloace de transport - 1985.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:40:16    Titlul subiectului: 126484

CONCLUZIE:

-se mentine pragul necesar de autobuze functionale, putem spune chiar ca se depaseste. Avem si ceva autobuze "de rezerva" insa si acestea au fost introduse prin rotatie in circuitul urban;
-varsta parcului auto intinereste prin achizitionarea altor loturi de articulate autohtone;
-se incepe casarea accentuata a ROMAN-urilor 112.


Anul 1986:



Evidenta mijloace de transport - 1986.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.22 kb
 Vizualizat:  de 13301 ori

Evidenta mijloace de transport - 1986.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:44:52    Titlul subiectului: 126485

CONCLUZIE:

-multe casari putine achizitii. In acest an se caseaza majoritatea autobuzelor ROMAN 112. Numarul de casate este mult mai mare decat cel al autobuzelor DAC achizitionate si prin urmare se intra in masinile "de rezerva" luate cu an in urma. Mai precis, daca pana atunci acestea intrau prin rotatie, in cursul lui 1986 acestea au devenit titulare;
-conform unora, miscarea a fost anticipata cu un an in urma insa s-a implementat mai tarziu datorita unor RK-uri;
-majoritatea ROMAN-urilor ating o stare avansata de uzura, multe cedeaza la datorie.


Anul 1987:



Evidenta mijloace de transport - 1987.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.24 kb
 Vizualizat:  de 13300 ori

Evidenta mijloace de transport - 1987.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:50:39    Titlul subiectului: 126486

CONCLUZIE:

-continuam achizitiile de DAC-uri articulate;
-casari destul de putine, ROMAN-urile pierd tot mai mult din popularitate in favoarea articulatelor;
-DAC-ul 117 este "gasit" drept cea mai rentabila masina pentru transportul local din acele vremuri;
-parcul auto are nevoie de noi schimbari intrucat era ROMAN-urilor 112 se apropie de sfarsit;
-apar primele probleme cu piesele de schimb, in special la autobuzele ROMAN. Se preiau piese de la o masina la alta si se fac improvizatii.


Anul 1988:



Evidenta mijloace de transport - 1988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.5 kb
 Vizualizat:  de 13298 ori

Evidenta mijloace de transport - 1988.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 14:57:47    Titlul subiectului: 126487

CONCLUZIE:

-IJTL-ul achizitioneaza primele DAC-uri 112 pentru regimul urban. Sunt introduse in teste pentru o linie rapida. Putini stiu insa datele premergatoare acestei masuri; cu un an in urma se cerea ca IJTL-ul sa mai stranga putin cureaua - economic vorbind - iar intarzierile si ingramadelile din unele statii au generat ideea unei curse rapide. Conform unei analize, s-a stabilit ca linia rapida sa aiba opriri doar in statiile cu flux mare de calatori insa autobuzul articulat nu reprezenta solutia cea mai rentabila. Avand la baza si aspectul economic oarecum "crizat", au ajuns la Galati primele autobuze scurte si scunde;
-se continua achizitia de autobuze articulate insa fiabilitatea acestora lasa de dorit. Inca de la inceput s-a stiut ca o parte din ele nu vor avea viata lunga in circuitul urban. Si asa a fost...

Anul 1989:



Evidenta mijloace de transport - 1989.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.76 kb
 Vizualizat:  de 13297 ori

Evidenta mijloace de transport - 1989.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:03:40    Titlul subiectului: 126488

CONCLUZIE:

-DAC-urile 112 incep sa castige tot mai mult teren. Nu se renunta insa nici la articulate;
-se are in vedere o anumita distributie pe trasee, functie de lungime si importanta insa masinile noi incep deja sa prezinte primele defectiuni si se apeleaza tot la mijloacele vechi. Distributia dorita este doar uneori indeplinita asa cum fusese stabilita;
-an cu multe reparatii si RK-uri;
-s-a constatat, intr-o oarecare masura, o anumita relatie de echilibru de deservire locala intre autobuzele articulate si cele simple. Prin urmare, cum din randul ROMAN-urilor 112 mai erau doar cativa supravietuitori intretinuti "cu incapatanare" de catre mecanicii IJTL-ului, achizitia DAC-urilor scunde a prins linie libera.


Anul 1990:



Evidenta mijloace de transport - 1990.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.81 kb
 Vizualizat:  de 13296 ori

Evidenta mijloace de transport - 1990.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:08:05    Titlul subiectului: 126489

CONCLUZIE:

-se continua principiul inceput in anul anterior: se renunta la ROMAN-uri pentru DAC-urile 112. Masura este justificata atat prin rentabilitatea pe anumite trasee precum si la Cursele Conventie cat si prin masura clasica de intinerire a parcului;
-o mare parte din autobuzele DAC 117 au fost casate in acest an precum si in cel anterior. Sunt necesare noi achizitii.


Anul 1991:



Evidenta mijloace de transport - 1991.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.56 kb
 Vizualizat:  de 13294 ori

Evidenta mijloace de transport - 1991.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:14:06    Titlul subiectului: 126490

CONCLUZIE:

-DAC-urile articulate nu sunt neglijate. Se are in vedere inlocuirea casatelor cu masini noi. Sosesc loturi;
-gradul de rentabilitate ramane pe masinile articulate. Cu toate acestea se schimba optica atat din punct de vedere economic cat si pentru distributia urbana;
-apar micii speculanti cu microbuzele care se infiltreaza in circuitul urban in dauna RATU. Specula s-a facut pe baza frecventei mijloacelor de transport cat si a masinilor private de capacitate mica intrate intr-un moment in care "se incurajau schimbarile". Pierderile financiare suferite de RATU nu au fost prea tare resimtite la inceput.


Anul 1992:



Evidenta mijloace de transport - 1992.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.75 kb
 Vizualizat:  de 13289 ori

Evidenta mijloace de transport - 1992.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:18:32    Titlul subiectului: 126491

CONCLUZIE:

-an destul de pasnic, echilibrat din punct de vedere al rentabilitatii si functionalitatii mijloacelor de transport;
-ne pregatim de o noua serie de casari (ce va avea insa loc pe parcursul urmatorilor doi ani) si parcul necesita noi masini;
-sosesc doua autobuze de "inlocuire".


Anul 1993:



Evidenta mijloace de transport - 1993.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.3 kb
 Vizualizat:  de 13288 ori

Evidenta mijloace de transport - 1993.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:28:44    Titlul subiectului: 126492

CONCLUZIE:

-putina economie nu strica; se aduc autobuze noi cat si SH, restaurate la Targu Mures. Avem din nou ROMAN-uri 112, masina care a fost destul de apreciata de cei de la IJTL in perioada sa de glorie;
-se merge pe un nou principiu, de valorificare a mijloacelor de transport uzate, in alta ordine de idei, se preia tot ce este util de la casate in vederea prelungirii existentei unor mijloace de transport destul de uzate dar care inca erau considerate apte pentru locale (motor bun, piese robuste). Cu toate acestea, nu sunt neglijate nici masinile din generatiile '87 - '89 care trec prin RK-uri cu piesele... colectate de la colegii raposati;


Anul 1994:



Evidenta mijloace de transport - 1994.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.17 kb
 Vizualizat:  de 13287 ori

Evidenta mijloace de transport - 1994.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:35:08    Titlul subiectului: 126493

CONCLUZIE:

-se dezvolta principiul derulat anul anterior: o mare parte din autobuze beneficiaza de RK-uri;
-necesarul este in scadere insa numarul de autobuze e considerat inca suficient pentru locale. Se mai achizitioneaza un singur lot de ROCAR-uri 112;
-este anul in care au avut loc multe permutari de numere: casatele au fost "reinviate", autobuzele functionale au fost "ingropate" iar evidenta clara isi pierde in unele cazuri urma;


NOTA: autobuzul 31-GL-877 (trecut cu rosu in zona inferioara a tabelului) a avut numarul permutat. Nici pana astazi nu am reusit sa aflu masina originala care a preluat numarul casatului. Este unul dintre misterele caruia nu i-am dat inca de capat si care poate intr-o zi va iesi la iveala, macar de dragul statisticilor cat si al amintirilor.

Anul 1995:



Evidenta mijloace de transport - 1995.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.93 kb
 Vizualizat:  de 13285 ori

Evidenta mijloace de transport - 1995.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:40:02    Titlul subiectului: 126494

CONCLUZIE:

-fenomenul de transport privat ia tot mai multa amploare. Scade gradul de necesitate al masinilor de la RATU;
-au loc casari precum si achizitii insa numarul de autobuze active este intr-o oarecare scadere;
-se ordoneaza distributia pe trasee, functie de flux de calatori, lungime linie (...). Prin urmare, autobuzele articulate intra pe traseele mai aglomerate iar cele scurte primesc... restul. Sunt insa si exceptii, majoritatea cauzate de masinile disponibile.


Anul 1996:



Evidenta mijloace de transport - 1996.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.81 kb
 Vizualizat:  de 13281 ori

Evidenta mijloace de transport - 1996.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:47:17    Titlul subiectului: 126495

CONCLUZIE:

-ultima primeneala de succes si logica a parcului auto. Practic sunt ultimele eforturi in achizitia masinilor noi autohtone;
-loturile vin pe rand, in numar mic, functie de necesar;
-ROCAR-urile U 312 B, introduse in anul anterior se dovedesc destul de bune pentru traseele locale. Prin urmare "masina anului" este ROCAR-ul U 312 B. Transurb-ul a fost singurul oras din tara care a optat pentru un numar relativ mare de autobuze U 312 B;
-se caseaza articulate insa acestea nu mai sunt schimbate iar importanta lor pe trasee incepe tot mai mult sa scada in special datorita transportului privat.


Anul 1997:



Evidenta mijloace de transport - 1997.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.72 kb
 Vizualizat:  de 13278 ori

Evidenta mijloace de transport - 1997.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată AmiralAOV la Lun 03 Mai 2010 11:31:55, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:50:37    Titlul subiectului: 126496

CONCLUZIE:

-ultima strigare; o dorinta de linie noua, o analiza economica, un strop de buna-vointa de la Primarie si putin noroc. Cam asa a ajuns ultimul lot de autobuze autohtone la Galati. Doua Rocar-uri de Simon, de fapt si singurele din parcul Transurb;
-nu se mai fac achizitii. Se repara cam tot ceea ce se mai poate repara;
-articulatele devin utilizate tot mai mult pe trasee periferice cat si la Conventii.


Anul 1998:



Evidenta mijloace de transport - 1998.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.97 kb
 Vizualizat:  de 13276 ori

Evidenta mijloace de transport - 1998.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 15:59:20    Titlul subiectului: 126497

CONCLUZIE:

-se schimba din nou optica in ceea ce priveste distributia mijloacelor de transport pe linii; sub influenta transportului privat aflat in expansiune cat si a faptului ca pe principala linie de transport local circulau inca troleibuze de mare capacitate, se opteaza la un "adversar" pentru microbuze: ISUZU. A fost o alegere mai putin inspirata, care a tras in jos prestigiul autobazei (calatorii au renuntat sa se mai ingramadeasca in midibuze si au fugit la masinile transportului privat). Cu toate acestea s-a mers pe ideea de a se introduce cat mai multe midibuze si de a le reduce frecventa. Nici aceasta masura nu a tinut. Iar cand s-a realizat a fost prea tarziu;
-parcul vechi este intr-o continua carpeala. Au loc alte permutari de numere;
-se mai aloca cu putin noroc si ceva fonduri pentru un set de RK-uri substantiale; o parte din autobuzele articulate considerate apte pentru Conventii urmeaza sa fie trimise la Targu Mures.


NOTA: al doilea mister caruia nu am reusit deocamdata sa ii dau de urma este cel al autobuzului vechi care a primit in 1998 numarul de parc 1251 (si ulterior AKS). Nu stiu ce masina a preluat numarul 1251 al autobuzului casat, poate vom afla...

Anul 1999:



Evidenta mijloace de transport - 1999.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.84 kb
 Vizualizat:  de 13275 ori

Evidenta mijloace de transport - 1999.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:02:38    Titlul subiectului: 126498

CONCLUZIE:

-persistam in epoca midibuzelor. Dupa ISUZU a urmat PRESTIJ. Se spera in continuare in obtinerea unei rentabilitati care, din punct de vedere al calatoriei, ne intoarce la anii pre-revolutionari si celebrele curse la ingramadeala;
-greul cade si pe autobuzele autohtone ramase in serviciu. Multe dintre acestea incep sa cedeze si necesita reparatii;
-scade numarul de casari.


Anul 2000:



Evidenta mijloace de transport - 2000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.48 kb
 Vizualizat:  de 13274 ori

Evidenta mijloace de transport - 2000.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:04:50    Titlul subiectului: 126499

CONCLUZIE:

-incepe sa se resimta tot mai acut absenta unor autobuze de mare capacitate. Se continua insa "tranzactiile" de midibuze iar transportul privat continua sa castige teren;
-varsta parcului auto se imbunatateste, nu insa si modul de transport.


Anul 2001:



Evidenta mijloace de transport - 2001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.86 kb
 Vizualizat:  de 13273 ori

Evidenta mijloace de transport - 2001.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:10:21    Titlul subiectului: 126500

CONCLUZIE:

-o noua incercare de stabilizare a transportului in comun - tinand cont de rentabilitatea pe trasee - s-a concretizat prin achizitionarea lotului de midibuze Cobra;
-nici acum nu s-a obtinut rezultatul dorit, societatea aflandu-se in cadere libera;
-se poate observa faptul ca numarul de achizitii este intr-o continua scadere, fapt ce a "fortat" gradul de rentabilitate si a avut influenta asupra mentinerii in functiune a unor autobuze destul de vechi.


Anul 2002:



Evidenta mijloace de transport - 2002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.73 kb
 Vizualizat:  de 13270 ori

Evidenta mijloace de transport - 2002.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:17:24    Titlul subiectului: 126501

CONCLUZIE:

-inca un lot de Cobre si cam atat;
-se fac eforturi mari pentru mentinerea in serviciu a mijloacelor de transport uzate;


Intre 2002 si 2007 nu s-a mai facut nici o achizitie de autobuze sau midibuze. Parcul auto a imbatranit excesiv, varsta a crescut iar numarul de masini ramase functionale - cu toata buna-vointa mecanicilor si personalului de la Transurb - a scazut. Transurb-ul a pierdut teren in acesti ani in favoarea transportului privat. Cu toate acestea, dupa ani de chin si suferinta, a venit o raza de speranta. 2005, demersuri pentru o noua achizitie, 2006, negocieri si birocratie, 2007, birocratie si... rezultate.

Anul 2007:



Evidenta mijloace de transport - 2007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.99 kb
 Vizualizat:  de 13269 ori

Evidenta mijloace de transport - 2007.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:20:49    Titlul subiectului: 126502

CONCLUZIE:

-dupa multe incercari s-a reusit aducerea a doua loturi de autobuze DAB din Danemarca. Autobuzele nu au fost noi;
-DAB-urile au permis "iesirea la pensie" a unor autobuze uzate excesiv din parcul auto al Transurb-ului;
-au reinceput casarile;
-varsta parcului nu s-a imbunatatit insa a crescut confortul;
-se intreprind masuri pentru achizitii de noi autobuze


Anul 2008:



Evidenta mijloace de transport - 2008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.2 kb
 Vizualizat:  de 13268 ori

Evidenta mijloace de transport - 2008.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Mai 2010 16:25:27    Titlul subiectului: 126503

CONCLUZIE:

-se cumpara autobuze MAZ, in doua loturi, cu banii jos; autobuzele nu sunt optiunea cea mai buna (multe au creat probleme soferilor si mecanicilor) insa aduc un suflu nou in transportul in comun;
-se imbunatateste varsta parcului;
-se continua casarile autobuzelor vechi.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community