Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Mai 2010 19:20:32 Titlul subiectului: Cartea "Troleibuzul" - date despre troleibuzele TV |
126506 |
|
Niște scanuri din cartea "Troleibuzul" apărută în 1967 (trebuie să mă uit să aflu autorul și editura). Sunt date și date despre troleibuzele "T.V." 2E și "T.V." 2E articulat realizat în cadrul I.T.B.
Mulțumesc Cătălin Ghiță pentru scanări.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.32 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.77 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.09 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.09 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.03 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.11 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.2 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.4 kb |
Vizualizat: |
de 13519 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Ultima modificare efectuată de către mrM la Sâm 01 Mai 2010 19:55:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Mai 2010 19:23:31 Titlul subiectului: |
126507 |
|
Încă
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.42 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.38 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.71 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.76 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.36 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.27 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.06 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
208.8 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.39 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.65 kb |
Vizualizat: |
de 13518 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Mai 2010 19:28:25 Titlul subiectului: |
126508 |
|
Mai sunt
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.94 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.39 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.77 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.16 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.46 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.96 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.91 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.61 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.43 kb |
Vizualizat: |
de 13516 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 03 Mai 2010 10:35:53 Titlul subiectului: |
126535 |
|
Analizand mai atent materialele prezentate mai sus de Stefan(mrM), rezulta ca pe baza unor troleibuze TV2E s-a realizat mai intai un prototip de trleibuz articulat, denumit foarte simplu, T.A..
Judecand dupa schema prezentata in carte, deduc ca acest T.A. este de fapt troleibuzul ITB #5001 din poza de mai jos; remarcati faptul ca nu e vorba de o simpla "imbinare" a 2 caroserii, ci s-au facut mai multe modificari, destul de importante fata de troleibuzele originale TV2E; remarcati de asemenea montarea captatorilor pe vehiculul tractor si nu pe remorca, asa cum suntem obisnuiti.
Din ce am citit pe forum, se pare ca a mai fost facut cel putin un experiment similar si pentru troleibuzele DAC 117E.
Daca in privinta troleibuzului T.A. ne-am lamurit, ramane necunoscut ce s-a intamplat cu proiectu TV2 EA despre care se vorbste in carte, un troleibuz-proiect cu caracteristici diferite substantial de cele ale lui T.A..
Are cineva idee ce s-a mai intamplat cu proiectul TV2 EA?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.66 kb |
Vizualizat: |
de 13435 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.15 kb |
Vizualizat: |
de 13435 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.35 kb |
Vizualizat: |
de 13435 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.23 kb |
Vizualizat: |
de 13435 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
gigel15000
Data înscrierii: 20/Iul/2008 Ultima vizita: 31/Dec/2017 Mesaje: 4 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 03 Mai 2010 21:50:03 Titlul subiectului: TV2A |
126562 |
|
Cred ca este TV2 A in filmul elisabetei Bostan "Naica pleaca la Bucuresti" difuzat in seara asta la N24 (reluare maine la 14.00 sau 14.30). Scena este cu aproximativ 7 minute inainte de final.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
TV2EA.rar |
Mărime fișier: |
319.27 kb |
Descărcat: |
de 813 ori |
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 11:07:48 Titlul subiectului: |
126573 |
|
Prototipul TV-2EA a fost realizat în 1964 la Atelierele Centrale ITB, și a avut nr. de inventar 5001. Se observă că ușa din spate este normală, nemodificată, iar captatorii sunt montați pe semiremorca troleibuzului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.31 kb |
Vizualizat: |
de 13355 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.53 kb |
Vizualizat: |
de 13355 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.67 kb |
Vizualizat: |
de 13355 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 11:17:34 Titlul subiectului: |
126574 |
|
Între 1964 și 1966, tot la Atelierele Centrale ITB, au mai fost realizate cîteva exemplare. Se observă că la acestea, ușa din spate a fost modificată, lărgită ca la viitorul TV-20E, iar captatorii au fost montați pe vehiculul tractor, din motivele enumerate în cartea postată anterior de colegul mrM.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.57 kb |
Vizualizat: |
de 13351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.6 kb |
Vizualizat: |
de 13351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.92 kb |
Vizualizat: |
de 13351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 11:36:51 Titlul subiectului: |
126575 |
|
În cursul anului 1969, la Intreprinderea Autobuzul au fost construite 2 prototipuri de troleibuze articulate TV-21EA-3, cu 3 uși de acces și TV-21EA-4, cu 4 uși de acces. Au circulat numai pentru teste pe liniile din București, cu șoferii de probe ai uzinei, fără pasageri. Dovedindu-se nefiabile, s-a renunțat la ideea de a fi construire în serie. Nu au avut nr. de inventar sau de înmatriculare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.53 kb |
Vizualizat: |
de 13349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.49 kb |
Vizualizat: |
de 13348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.54 kb |
Vizualizat: |
de 13348 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.52 kb |
Vizualizat: |
de 13349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.64 kb |
Vizualizat: |
de 13348 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 14:04:39 Titlul subiectului: |
126578 |
|
Ce cauza nefiabilitatea?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 16:55:01 Titlul subiectului: |
126586 |
|
Din păcate, toate aceste troleibuze articulate, atât cele produse la Atelierele Centrale ITB, cât și cele două prototipuri produse de "Autobuzul", nu au fost decât niște improvizații pe baza produselor existente la acea dată. Distanța dintre axa vehiculului tractor și axa articulației era mult prea mare, semiremorca avea oscilații în plan vertical foarte mari, ceea ce a și condus la montarea captatorilor pe vehiculul tractor, aducând la rândul său o proastă urmărire a firelor de contact. Înscrierea în curbe nu se realiza corect tot din cauza acelei distanțe prea mari dintre axa vehiculului motor și axa articulației, consola spate a vehiculului tractor ieșind prea mult de pe traiectoria curbei, rezultând o rază de curbură mult prea mare față de lungimea totală a troleibuzului, având totodată oscilații mari și în plan orizontal. Au fost echipate cu motoare electrice de tracțiune de serie de 74kW, nu cu motoare mai puternice, cum se preconiza.
|
|
Sus |
|
|
|