Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea parcului RATB
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 17:51:39    Titlul subiectului: ttrtn 55272

Ori nu mai stiu eu sa numar, ori cei de la RATB stau prost cu aritmetica.

Oficial, RATB are nevoie de 1 500 de autobuze pt a oferi conditii de calatorie omenesti. In momentul de fata avem un total de 1 116 (fara a socoti Saviemurile care nu mai ies din Obregia, un ik-4 si un DAC 117 pastrate ca vehicule istorice).

Dupa cate am vazut pe situl RATB, Despre noi, Statistici, si adaugand 1 Rocar Autodromo care nu e contabilizat nicaieri, avem 760 vehicule "respectabile" :

241 DAF (din care 2 GPL)
340 Rocar (UL70, U412, Autodromo)
177 Ikarus 260 (din care cate GPL?)
1 Hess
1 Renault PR100.2

Parerea mea este ca aceste 760 de autobuze trebuie pastrate, renovate si transformate in GPL (pt cateva, s-a si facut). Le adaugam 500 de Citaro, si vom fi obligati sa pastram 240 de DAC/Rocar 112, pt a ne mentine la un total de 1 500 !

In cazul in care, colac peste pupaza, RATB preia din nou liniile preorasenesti, nu numai ca nu ar mai trebui casat nici un DAC/Rocar 112, dar ar mai trebui cumparate alte vehicule... Te doare mintea, vorba fotbalistului scapat de la un concert simfonic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 20:27:32    Titlul subiectului: DAF 55273

Fiind de felul meu mai conservator, ma intreb de ce nu au mai venit DAF'urile la licitatie, sau de ce n'au intrat in finala (e ca la fotbal, cu 2 echipe Smile ?)
DAF'urile au podea joasa si cred ca un model mai nou rezolva si cu rampa pentru carucioare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Oct 2005 21:33:52    Titlul subiectului: Re: DAF 55275

ManAndCat a scris:
Fiind de felul meu mai conservator, ma intreb de ce nu au mai venit DAF'urile la licitatie, sau de ce n'au intrat in finala (e ca la fotbal, cu 2 echipe Smile ?)
DAF'urile au podea joasa si cred ca un model mai nou rezolva si cu rampa pentru carucioare.
Din cele 30 si ceva de firme care au cumparat caietul de sarcini, doar cele 2 au depus la timp oferte. Au mai existat 2 firme doritoare, insa au intarziat cu depunerea ofertelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 17:57:48    Titlul subiectului: 55331

1. Connecto merge foarte bine, vezi cazul BV.
2. Citaro e si aici in Olanda si este foarte bun si mai ales silentios, spre deosebire de MAN care, desi noi, fac un zgomot oribil!
3. Nu inteleg marea zapaceala cu transmisia automata, ce soferii nu mai trebuie sa stie sa schimbe si ei viteze? Mi s pare o regula aiurea. In plus, dupa opinia mea, un autobuz cu cutie manuala e mai putin zgomotos.
4. In Romania s-au facut autobuze si tramvaie bune. Asa cum au fost uite ca mai merg si azi in conditii de drum oribile si cu soferi dezinteresati de intretinere. Vreau sa va zic ceva: Rocar de Simon a fost un model foarte reusit incepind de la aspect chiar. S-au descurcat si se descurca foarte bine!! DAF-urile si ele, nota 10: silentioase si robuste!

Oricum, oricare din Mercedes-uri e foarte bine-venit pentru Bucuresti, iar daca s-ar putea face si la noi, cu atit mai bine!

Suntem poporul extremelor si al visarii. O extrema a implementarii formelor fara fond si alta a implementarii fondului e mantuiala... Adevarul e pe la mijloc, dupa mine: sa se ia autobuze de firma, dar in variante mai ieftine. Asta cu automat si altele mi se pare un moft...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2017
Mesaje: 658
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 18:11:04    Titlul subiectului: 55333

Nu va faceti grij pentru cutiile de viteze, pana MAZ-urile din Tg. Mures au cutie manuala! Shocked Degeaba scrie pe calendar 2005, Romania este tot in 1970!
Insa Volvourile din anii '70 din oras, chiar si Volvo-ul din anii '60, toti au cutie automata. Va dati seama cat suntem de urma, daca Suedezii faceau cutie automata in 60, iar noi comandam cutie manuala in 2005!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 18:28:18    Titlul subiectului: 55336

Sunt mai greu de condus cele cu cutie manuală... șoferii tre' să stea să schimbe viteza mereu... ori cu automată apasă pe buton doar când pornesc și opresc, sau pot merge un traseu întreg cu autobuzul băgat în viteză (am văzut așa ceva), fără a face "mușchi' luptându-se cu schimbătorul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 18:42:36    Titlul subiectului: las' sa crape nea sofer... 55337

1. Cutia automata pt autobuzele urbane :

Cei care nu sint convisi ca este un progres, ar trebui sa se joace de-a autobuzul urban cu masina lor particulara. Adica : la fiecare 300 de metri, sa se opreasca la trotuar, sa puna in punctul mort levierul de viteze, sa simuleze actionarea butoanele de deschidere a usilor, sa simuleze inchiderea lor, sa treaca in viteza intaia, sa demareze, si sa reinceapa 300 de metri mai departe.

Si asta, timp de 8 ore. Daca dupa asta mai are careva chef de cutie manuala pt autobuze... De ce sa nu aiba soferii de autobuz urban conditii de munca mai usoare, cand stiim ca viata pasagerilor depinde de conditia lor fizica ?

In plus, cutiile automate actuale sint foarte performante si fiabile. Apesi pe butonul A dupa ce dai drumul la motor, apesi pe N inainte de a-l stinge. Nu este nevoie sa pui pe N cand te opresti in statie sau la semafor, si pe A inainte de a demara, cum fac RATBistii (probabil ca vor sa uzeze cutiile mai repede).

2. Cutiile manuale in Romania :

Inca de la sfarsitul anilor 70, uzinele Autobuzul au produs modelul DAC 112 care, in versiunea urbana, avea cutie automatica cu butoane. In 1984, ITBul a schimbat aceste cutii contra cutii manuale, probabil din motive de fiabilitate. Incepand de la inceputul anilor 90, RATB a comandat autobuze cu cutie automatica : DAF. Mai tarziu, au urmat Rocar de Simon...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 11:36:42    Titlul subiectului: 55360

Trebuie sa ramanem cu picioarele pe pamant si sa tinem cont de banii pe care-i are la dispozitie RATB-ul, exista unele chestii de lux, la care, desi sunt extrem de bune, din lipsa de bani se poate renunta. Exista insa lucruri care sunt absolut necesare si care, oricat de putini bani ar fi la dispozitie, trebuie achizitionate.
Cutiile de viteze automate sunt absolut necesare pentru autobuze, si in mod concret pentru cele care trebuie sa se descurce in traficul din Bucuresti. Pentru cei care au "initiativa" bizara de a se renunta la cutiile automate in favoarea celor manuale le recomand o singura cursa, una singura, pe linia 236, dimineata, pe la 7-8, cand se circula bara la bara. Le recomand sa stea langa cabina soferului, ca sa observe cate manevre face bietul om, ca sa nu mai vorbim de smuciturile pe care trebuie sa le induri, si asta in conditiile in care mergi cu un autobuz in stare relativ buna, gen 2474 sau 2650...
Ca amuzament acum, o chestie: dupa ce ani de zile toate liniile urbane de autobuze din Militari erau facute cu de SIMON-uri, DAC-urile fiind folosite exclusiv pe preorasenesti, lumea s-a obisnuit atat de tare si a ridicat atat stacheta confortului, incat acum, cand dupa desfiintarea liniilor preorasenesti, DAC-urile au fost bagate si pe 236, lumea pur si simplu prefera sa stea in statie si sa astepte un 336 superaglomerat decat sa se urce in DAC-uri... Mie imi place insa chestia, fiindca eu ma bucur ca inca mai pot merge cu un DAC, si mai prind si loc, ca de, dimineata la ora 7, faci 50 de minute pana la gara...



RF_2474-236-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.79 kb
 Vizualizat:  de 16038 ori

RF_2474-236-006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 13:23:06    Titlul subiectului: 55365

Fac și eu o recomandare: 126 sau orice autobuz din centru deservit de Ikarus260 sau Dac... să vadă cei care sunt împortriva cutiei automate să meargă cu ele


RF_1828-126-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.87 kb
 Vizualizat:  de 16031 ori

RF_1828-126-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 11:44:11    Titlul subiectului: 55511

Cutia automata mai rezolva din vibratii si din zvacneala de la demaraj, sunt mai bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 12:35:03    Titlul subiectului: Viitorul autobuz bucurestean03 55744

Stirea este oficiala, a fos ales Mercedes Citaro. A fost si un reportaj la tembelizor, care anunta clar si raspicat cine a castigat licitatia. Pe siturile web ale ziarelor romanesti, anuntul este la fel de clar si nu incape nici o indoiala.
Informatia pe care am dat-o provine dintr-un reportaj dat la TV care mi-a fost trimis prin mail, in *.mpg (adica video cu sunet cu tot), de cineva de pe forum. Daca un program TV hotaraste sa difuzeze stirea, zicand "a fost ales Evobus cu modelul Mercedes Citaro", inseamna ca este sigur de ce spune.

Mercedes Citaro a fost lansat pe piata in 1997, drept care designul sau nu mai este chiar "ultimul racnet". Pana la aparitia inlocuitorului sau, Evobus s-a multumit cu niste retusuri estetice destul de reusite :



Dupa parerea mea, RATBul o sa cumpere modelul cel mai ieftin, adica fara aer conditionat, LPG, cu rampa de acces pentru handicapati numai la usa din mijloc, si fara turometru la tabloul de bord.

Cand or sa vina Citarourile sau ce vor fi, cred ca or sa apara pe liniile centrale iar DAFurile si Simonurile vor inlocui DAC/Rocar112 si Ik260 la Ferentari, Alexandria, Titan... Doar nu or sa lase DAF pe 331 si or sa puna Citaro pe 139, nu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 19:10:04    Titlul subiectului: 8k78k 56075

Lasand la o parte faptul ca [troleibuzele] sunt ecologice, sunt curios cum se compara costurile de exploatare ale unui troleibuz fata de un autobuz (aici ar trebui sa intre si costurile pt intretinerea retelei); atat acum (troleibuze cu chopper, frana recuperativa vs. autobuz Euro3/4 + preturile de acum) cat si atunci (troleibuz cu actionare cu contacte vs. autobuz diesel + preturile de atunci)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:09:27    Titlul subiectului: 56093

bercenicity a scris:
Lasand la o parte faptul ca [troleibuzele] sunt ecologice, sunt curios cum se compara costurile de exploatare ale unui troleibuz fata de un autobuz (aici ar trebui sa intre si costurile pt intretinerea retelei); atat acum (treoleibuze cu chopper, frana recuperativa vs. autobuz Euro3/4 + preturile de acum) cat si atunci (troleibuz cu actionare cu contacte vs. autobuz diesel + preturile de atunci)
La autobuze costa: Uleiul de motor si cutie de viteze/transmisie. Filtrele (ulei,aer combustibil).
Taxa pe vehicul la care se adauga poluarea.(nu stiu daca e valabila la noi pentru transportul in comun), carburantul (sursa de energie scumpa).

La troleibuz: Curent electric, Intretinere retea, inspectie periodica a retelei.
La vehicul, costurile sunt mai reduse.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 00:19:04    Titlul subiectului: ghmhh 5930

Din câte am auzit pe la șoferii din București se pare că vor fi păstrate Dac-urile cu numere 26xx (li se va face RK) , 25xx(revopsire), Dac-urile refăcute până acum și, probabil, cele din intervalul 28-39.
Se pare că noile autobuze (Mertzane probabil) vor ajunge la Nordului (urmând ca toate Daf-urile să stea la Pipera) și Floreasca (Ikarusurile vor ajunge la Ferentari iar Simonurile la Titan). De Alexandria și Militari, deocamdată, nu se vor atinge, deoarece majoritatea Dac-uriolr de acolo au trecut recent prin RK).

Hai să vedem ce aș face eu, niste propuneri:
TRAMVAIE:
-modernizare V2A, V3A, V2B, V3B, după modelul V3A-93-ului.
-reparații capitale Rathgeber
-modernizare vagoane Tatra T4R (eventual în stilul T4D-C-urilor din Dresda(parcă acolo sunt așa ceva), bineînțeles cu ajutorul CKD-ului). Bineînțeles, toate tramvaiele vor primi chopper.
-aducere de tramvaie noi(low-floor), dublu-articulate, pentru liniile modernizate.
-înlocuire TOTALĂ a căii de rulare pe toate tronsoanele nemodernizate încă.
-înființarea, pe cat posibil, de linii de tramvai care să reducă fluxul de călători pe autobuze precum 173 și 385.
TROLEIBUZE:
-scurtare Dac 112
-reparații capitale la Dac 212ECS, 217E și 112E
-reparații capitale la Rocar 512E
-reaparații capitale la Astra Ikarus 415T
-reparații capitale la Saurer
-aducerea de troleibuze NOI, LOW-FLOOR și, neapărat, articulate
-extinderea rețelei, în special în centru, pentru reducerea poluării
AUTOBUZE:
-reînființarea liniilor preorășenești (deservite de Dac-urile 4xx, 5xx, 25xx, 26xx)
-recondiționarea Dac-urilor din seriile 4xx, 5xx, 25xx, 26xx
-transformarea în UDAN 2002 a Dac-urilor scunde (17xx, 18xx, 19xx, 20xx, 21xx, 22xx, 23xx, 24xx).
-reparații capitale la Ikarus 260 (eventual modificarea lor pe GPL...valabil și pentru Dac-uri)
-reparații capitale pentru Daf și Rocar de Simon
-autobuze noi (Mercedes Citaro, eventual modelul G, articulat)

Acum cîțiva ani s-a mai pus problema aducerii unor tramvaie noi (pe atunci nu era treaba asta cu low-floor).... s-a făcut un calcul și s-a hotărât că este mai ieftin să se modernizeze vagoanele deja existente decât să se aducă unele noi.

Să nu uităm că România este singura țară care și-a casat tramvaiele în masă, aducând second-hand-uri din Germani. Ungurii încă mai au vagoane din anii '50-'60 și le folosesc și sunt f. bune. Polonezii la fel. Numai români, de comozi ce sunt, au tăiat aproape tot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 01:21:07    Titlul subiectului: 5953

Daca as fii eu presedinte la RATB.
As incerca sa achizitionez troleibuze noi si eventual sa se extinda reteaua,
sa trimita absolut tot la Remat ce e mai vechi de 1990 si sa le modernizeze pe restul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 13:32:50    Titlul subiectului: 56716

Parerea mea este ca ar trebui cat mai mult transport electric, tramvai (usor sau greu) in zonele foarte poluate. Dupa mine, cred ca poluarea ar trebui sa fie cea care trebuie sa dispara prima. Pentru ca ea are efectele cele mai grave asupra vietii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 14:12:42    Titlul subiectului: 56717

Propunerea tramvaielor mi se pare destul de complicata incit cere multe infrastructuri.
Se poate in schimb dupa mine alege utilizarea motoarelor hibride sau cu acumulatori...

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 15:13:21    Titlul subiectului: 56718

Sau, mai bine si mai simplu decât motoarele hibride, se pot utiliza troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 00:15:51    Titlul subiectului: 56750

In orice caz, tramvaiele/troleibuzele avand motor electric se uzeaza mai greu decat autobzuele.
Si nu stiu de ce va plangeti de tramvaie/troleibuze vechi, ca-n S.U.A. circuala fara nici o problema zi de zi tramvaie fabricate in anii '40!, (San Francisco, Boston, Philadelphia) si ceva troleibuze din anii '50! (pe la San Francisco).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2005 22:02:20    Titlul subiectului: hthtrh 56876

Eu as muta Simonurile de la Nordului si Floreasca la Alexandria si prin alte parti, as aduce Mercedesuri in locul lor, iar la Militari as duce Simonurile vechi in alte autobaze si as aduce Mercedesuri si aici.

Intre timp s'ar putea ca autobaza Floreasca sa se desfiinteze, asa ca Simonurile de acolo ar putea pleca undeva cu tot cu soferi Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 01:08:58    Titlul subiectului: 56894

Cu alea 500 cred ca vor casa toate Dacurile... asa ca inevitabil vor ajunge si de Simon pe rutele mai nasoale... cred ca Mercedes ar trebui protejate si puse pe rute mai "centrale".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 10:31:15    Titlul subiectului: 56909

Cred ca soarta autobuzelor DAC e pecetluita.
Pe de o parte un sofer a afirmat ca vor taia la greu sria 73xx, iar pe de alta parte frate-miu l-a vazut pe 7397 langa peretele halei de la Bucurestii Noi, in curs de dezmembrare, si nu cred ca era vorba de o reparatie majora...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 12:06:40    Titlul subiectului: 56910

Troleibuzele DAC sunt pe duca, dar nu inseamna ca se vor duce maine. RATB vrea sa mai ia 100 troleibuze noi. Pana atunci nu vor disparea. Poate Saurer vor disparea primele.
Tot ce cade, se duce. Ce va mai merge va mai merge pana vor veni cele 100 troleibuze. RATB spunea ceva de 297 troleibuze pe care le are in prezent, din care 97 ar fi de casat (inclusiv Rocar x12 ?).
Eu as propune sa se caseze toate Dacurile mai vechi de '90, de exemplu 2001-2350 si 452-596. Daca din ele mai sunt bune, sa mai inlocuiasca pe cele stricate din seria 2453-2653.
La Mercedesuri sa dea numere de ex 68-96, 177-204, 233-384, 410-610, 905-999, iar ce mai ramane, de la 1287 incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 16:15:31    Titlul subiectului: 56916

Rocar x12 adică 112 și 212E... așa cred. Din ce am auzit pe la șoferi s-ar părea că Saurer vor mai trăi.... de aceea au fost și înmatriculate (au numere galbene).
La autobuze auzisem că ar urma să vină la Nordului și Floreasca... Simonurile de Nordului să vină la Titan, Dac de Titan-ADIO, iar Ikarusurile de la Titan și Floreasca să meargă la Ferentari. De asemenea, am mai auzit că la Alexandria ar urma să vină Mertzane, urmând ca Dac să zboare, iar Ikarus să ajungă la Ferentari.
După ce vor veni toate cele 500 de autobuze noi se a construi un nou garaj ce va deservi doar liniile preorășenești (în cazul în care se vor reînființa) unde vor ajunge Ikarusurile. În caz contrar s-ar putea să ne luăm adio și de la Ikarusuri.
La Mercedes-uri mai bine le dau numere de la 1287 în sus sau de la 2654 în sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 16:35:51    Titlul subiectului: 56920

Oricum se imprastie la mai multe autobaze. Sau poate ai dreptate, sa le dea de la 1287 in sus si urmatoarele 500 sa le dea numere de la 1 incolo, mai putin DAF'uri, Renault si De Simon, care in mod sigur nu dispar pana atunci.
Pana aduc toate Mercedesurile, vor disparea si DAC din seria 17xx si 18xx.

La troleibuze, sa le dea pe 5200 si 5301-5324 la Bujoreni, 5325-5349 la Buc. Noi, 5350-5374 la Vatra Luminoasa, iar 5375-5399 la Berceni. Restul DAC si Rocar sa le renumeroteze 50xx si sa le dea la Berceni, de exemplu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community