Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Iun 2009 19:26:22 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare str. Arcu - str. Cuza Voda |
111869 |
|
Lucrari pe Cuza Voda: tramvaie sistate, trafic deviat pe Independentei
Sefii Primariei si ai RATP au anuntat ca cel mai tirziu de pe 15 iunie vor incepe lucrarile la liniile de tramvai de pe strada Cuza Voda, pe portiunea cuprinsa intre Starea Civila si intersectia cu strada George Enescu. "Vom face strada Arcu, la deal spre Liceul National, apoi portiunea din dreptul colegiului si continuam cu strada Cuza Voda. Lucrarile la linia de tramvai de pe strada Cuza Voda le vom incepe cind vom putea mobilzia toate echipele care lucreaza acum la Gara si Canta. Prefer sa mai lasam strada Silvestru asa pina anul viitor ca sa incepem lucrarile pe Cuza Voda", a spus primarul Gheorghe Nichita.
Pentru ca tramvaiele nu vor mai putea merge pe Cuza Voda, traficul va fi deviat pe bulevadrul Independentei. "Tramvaiele nu vor mai merge in zona, vor fi aduse autobuze pentru traseele respective. Estimam ca pina in septembrie sa finalizam lucrarile", a adaugat Nichita.
sursa: newsiasi.ro
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
th3o4or
Data înscrierii: 26/Mar/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2009 Mesaje: 11 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 00:48:43 Titlul subiectului: |
111894 |
|
Ma intreb daca, odata cu refacerea liniei, nu ar fi o idee buna sa se creeze o conexiune intre strada Arcu si strada Agricultori pentru a permite tramvaielor sa urce dinspre Gara spre Copou si invers. Acum nu stiu daca este posibil d.p.d.v. tehnic dar consider ca ar fi destul de necesara, luand in calcul faptul ca nu exista niciun mijloc de transport care sa faca legatura intre Copou si Gara. In plus, ar da posibilitatea infiintarii unor noi trasee cum ar fi Canta-Copou (de unde din nou nu exista legaturi directe cu zona Copou) sau Dacia-Copou (ar prelua o parte din calatorii de pe 28 ).
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 08:55:46 Titlul subiectului: |
111899 |
|
Care e strada Agricultori? Singura cale de acces Gara-Copou ar fi prin strada Arcu si apoi pe Muzicescu spre Fundatie. Adica pe unde coboara acum tramvaiele din Copou spre centru....daca e vorba de zona aia, mi se pare ca nu se poate tehnic sa se faca asa ceva....alta cale de acces care sa nu implice nu stiu ce lucrari prin Pacurari (le consider utopice) nu este.
|
|
Sus |
|
|
th3o4or
Data înscrierii: 26/Mar/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2009 Mesaje: 11 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 10:42:29 Titlul subiectului: |
111901 |
|
Despre acea zona e vorbeam, dupa harta pe care o am strada se numeste Agricultori, acum nu stiu cat de corect este.
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 11:41:50 Titlul subiectului: |
111903 |
|
Tavinho a scris: | ....daca e vorba de zona aia, mi se pare ca nu se poate tehnic sa se faca asa ceva....alta cale de acces care sa nu implice nu stiu ce lucrari prin Pacurari (le consider utopice) nu este. |
Intr-adevar, zona e destul de dificila. La prima vedere se pare ca nu este posibil. Insa un studiu de fezabilitate ar clarifica aceasta problema, dar costa bani. Nu prea cred ca intereseaza pe cineva acest proiect atat timp cat exista deja 2 trasee care deservesc tronsonul Dacia - Copou, si anume 28 si 6b. Eu personal ma declar un sustinator al transportului electric ... ceea ce nu pot spune si despre conducerea orasului sau a regiei. De aceea sunt sceptic asupra unor astfel de idei. Exista o vorba prin mediul in care imi desfasor activitatea ... "curentul electric nu se poate cara cu bidoane...".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 17:33:02 Titlul subiectului: |
111921 |
|
Este absolut imposibil de realizat acea bretea: raza este mica, ambele strazi sunt in panta (deci dificultatile de abordare sunt mari pe ambele sensuri). Nici configuratia intersectiei nu ajuta, ba dimpotriva. De altfel, nici autobuzele nu se descurcau extraordinar acolo in anii '90.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.7 kb |
Vizualizat: |
de 28722 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Iun 2009 21:58:21 Titlul subiectului: |
111933 |
|
Acum 20 ani exista, intr-adevar, un plan de sistematizare a zonei, plan care includea si realizarea acestei legaturi.
Intersectia respectiva ar fi fost punctul de pornire al blvd. Petru Rares, ce ar fi continuat la vale inspre Uzinei iar apoi spre Podu Ros, in aria Facultatii de Constructii. Blocurile turn de pe malul stang al Bahluiului ar fi fost, in acea zona, aliniate la acest bulevard (blocurile ar fi fost intre bulevard si splai).
Un alt proiect, intr-un stadiu la fel de avansat de proiectare, era cel din Pacurariul vechi, de la BCU pana in vale.
Nu se mai pune problema, acum.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Iun 2009 14:55:37 Titlul subiectului: |
112201 |
|
Lucrarile la strada Cuza Voda incep dupa 20 iunie
Marti, Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei Iasi, a anuntat ca lucrarile la strada Cuza Voda vor incepe pe 20 iunie, dupa ce se inchide santierul de pe Canta.
Este vizata modernizarea liniei de tramvai si re-asfaltarea strazii. Pentru ca tramvaiele nu vor mai putea merge pe Cuza Voda, traficul va fi deviat pe bulevadrul Independentei.
sursa: newsiasi.ro
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Iun 2009 11:40:59 Titlul subiectului: |
112608 |
|
Cum arata strada Cuza Voda, acum inainte de reabilitare:
Descriere: |
sursa: skyscrapercity.com |
|
Mărime fișier: |
551.15 kb |
Vizualizat: |
de 28487 ori |
|
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 10:43:37 Titlul subiectului: |
112967 |
|
Ce solutie se va adopta pentru exact aceasta portiune unde acum se merge cu limitare de viteza?
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 10:53:01 Titlul subiectului: |
112971 |
|
Cand vor incepe lucrarile pe Cuza-Voda? si vor incepe ele uniform pe tot tronsonul? este vorba de Arcu-Str.Armeana sau ma insel?
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 11:58:41 Titlul subiectului: |
112976 |
|
Este un articol de presa mai sus, inainte de postul cu imaginea unde e precizata data inceperii.
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 12:54:23 Titlul subiectului: |
112979 |
|
Acolo se mentioneaza strada Cuza Voda dar din cate stiu ea a fost impartita pe tronsoane si la BERD e inclusa doar portiunea pana la str.Armeana. Daca ma insel, spuneti-mi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Iun 2009 19:31:04 Titlul subiectului: |
112995 |
|
Dupa cum am mai spus (si nu inteleg de ce nu se citesc cu atentie mesajele), tronsonul 5 BERD este cuprins intre intersectia Arcu/Garii si str. Armeana (de fapt, pana la parcarea de la Golia). Lucrarile au inceput deja de azi si se va munci in mai multe puncte simultan.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 23:35:12 Titlul subiectului: |
113071 |
|
Tronsonul in discutie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.04 kb |
Vizualizat: |
de 28276 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 23:38:06 Titlul subiectului: |
113072 |
|
28 iunie 2009
- str. Arcu (intersectia Arcu/Garii - Liceul National)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.22 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.08 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.75 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.62 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.11 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.68 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.63 kb |
Vizualizat: |
de 28274 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 23:40:49 Titlul subiectului: |
113073 |
|
- str. Arcu (Liceul National - Piata Unirii)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.92 kb |
Vizualizat: |
de 28272 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.51 kb |
Vizualizat: |
de 28272 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.12 kb |
Vizualizat: |
de 28272 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.72 kb |
Vizualizat: |
de 28272 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 23:42:32 Titlul subiectului: |
113074 |
|
- str. Cuza Voda (Piata Unirii - Filarmonica)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.8 kb |
Vizualizat: |
de 28271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.47 kb |
Vizualizat: |
de 28271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 23:44:18 Titlul subiectului: |
113075 |
|
- str. Cuza Voda (Filarmonica - Golia)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.98 kb |
Vizualizat: |
de 28270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.4 kb |
Vizualizat: |
de 28270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.32 kb |
Vizualizat: |
de 28270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.52 kb |
Vizualizat: |
de 28270 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 07:01:59 Titlul subiectului: |
113093 |
|
Cand ar trebui sa fie finalizate lucrarile pe acest tronson(cel putin oficial)?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 07:42:15 Titlul subiectului: |
113094 |
|
RATP doreste sa dea drumul tramvaielor prin Centru cel tarziu pe 15 septembrie (inaintea termenului oficial) pentru a nu ingreuna deplasarea calatorilor spre/dinspre scoli/locurile de munca. Constructorul spune ca are capacitatea necesara de a termina lucrarea in acest timp.
|
|
Sus |
|
|
nebunul
Data înscrierii: 19/Ian/2009 Ultima vizita: 06/Oct/2010 Mesaje: 23 Locație: Piatra Neamt
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 12:21:02 Titlul subiectului: |
113101 |
|
Sper sa gresesc dar ma tem ca vor scoate piatra cubica.
PS Daca s-ar pastra/introduce macar 2-3 randuri de piatra cubica langa sine, s-ar evita si procesul de crapare a asfaltului sau nevoia de a folosi chit/smoala. Nu mai spun ce efect estetic fain ar avea. Iasiul merita asa ceva; dar sunt putini care vad lucrurile astfel.
_________________ http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291 |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 12:35:24 Titlul subiectului: |
113103 |
|
Inainte de toate, chitul respectiv este impermeabil, acesta fiind principalul motiv al utilizarii sale. Sigur ca se putea pastra piatra cubica (ma refer la ce e in zona Filarmonicii, pentru ca in rest nu are nici o valoare istorica), evident cu reasezarea sa. In Vest merge excelent aceasta solutie, insa acolo chiar si in spatiul dintre pietre se toarna mastic. Rezultatul arata splendid si nu exista nici o problema.
Atasat: Hanovra (dar, sigur, acolo e Germania).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.69 kb |
Vizualizat: |
de 28196 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Lun 29 Iun 2009 12:48:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 12:37:47 Titlul subiectului: |
113104 |
|
Nu cred ca se va mai pune piatra cubic pe lateral. Cand scoti si linia si piatra de tot nu cred ca le mai convine sa se chinuie sa repuna piatra cubica.
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
nebunul
Data înscrierii: 19/Ian/2009 Ultima vizita: 06/Oct/2010 Mesaje: 23 Locație: Piatra Neamt
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 12:50:03 Titlul subiectului: |
113105 |
|
radub a scris: | In Vest merge excelent aceasta solutie, insa acolo chiar si in spatiul dintre pietre se toarna mastic. Rezultatul arata splendid si nu exista nici o problema. |
Ar fi frumos sa se aplice si la noi. In Polonia se aplica. Iasiul ar merita un asemnea tratament.
PS Era candva piatra cubica intre sinele de tramvai din Copou. Dar au fost scoase la ultima reabilitare. Pacat
La fel e Cuza Voda... De ce nu s-ar pastra ?! Sau chiar extinde ... daca ar fi dupa mine
_________________ http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1291 |
|
Sus |
|
|
|