Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasaj subteran de la Piata Sudului
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 19:40:54    Titlul subiectului: Pasaj subteran de la Piata Sudului 127094

In sfarsit, inca unul din planurile lui Videanu* ar putea prinde forma. Ce e bine e ca se vorbeste si de fonduri de la UE. Sa vedem cand va incepe efectiv si cat va dura - sa speram ca nu cat pasajul de la Baneasa.
*Stiu ca planurile sunt mai vechi, dar echipa lui Videanu le-a readus in atentie.

Consiliul General al Primăriei Capitalei a aprobat, vineri, proiectul de hotărâre potrivit căruia PMB va investi peste 132 de milioane de lei, aproape 32 de milioane de euro - bani de la buget și din fonduri nerambursabile -pentru refacerea infrastructurii rutiere în zona Piața Sudului, informează NewsIn.
Investiția urmează să se deruleze pe durata a 18 luni.
În zonă va fi construit un pasaj subteran rutier, de 356 metri lungime, care va face legătura între Calea Văcărești și strada Nițu Vasile. Vor fi construite, de asemenea, mai multe pasaje pietonale, în lungime totală de 469 metri, cu 12 guri de acces, patru escalatoare și 10 lifturi.
În plus, vor fi instalate trotuare noi - pe Calea Văcărești (1794 metri pătrați), pe strada Nițu Vasile (2088 mp) și pe Șoseaua Olteniței (2257 mp) - și noi suprafețe carosabile pe Calea Văcărești (4568 mp), strada Nițu Vasile (5659 mp) și Șoseaua Olteniței (955 mp).
Alte fonduri vor fi cheltuite pentru devierile rețelelor din zonă sau pentru devierile liniilor de transport în comun.

Romania Libera

Din textul hotararii se vede ca se abroga una mai veche, din 2008.

Aici este textul hotararii aprobat recent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 01:35:10    Titlul subiectului: 127119

Ce pasaj fac astia, domnule? 85 de metri pasajul efectiv? Incepe din Vacaresti si se termina pana in sensul acela giratoriu? In cazul asta nu au rezolvat nimic! Pasajul trebuie sa inceapa de pe Calea Vacaresti si sa se termine dupa acel sens giratoriu, pe Nitu Vasile!

@cos : pasajul are 385 metri si anume : cele 2 rampe de iesire + 85 m pasajul subteran efectiv. Asta am citit intr-un pdf postat mai sus.

Uite aici : http://yfrog.com/4z38263091j

Unde nu-i cap, vai de picioare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 14:57:55    Titlul subiectului: 127129

Daca tot e sa vorbim de planuri, acest pasaj este planuit inca din perioada comunista... deci nu este planul lui Videanu... ideea e sa se faca, nu conteaza culoarea politica sau alte detalii de acest gen...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 18 Noi 2010 19:44:13    Titlul subiectului: 136473

Iar a intrat la aprobare in CGMB.
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/08_20101117.pdf
Valoarea lucrarii este cam mare (24,44 mil Euro, fara TVA), dar se spera la fonduri structurale sau pentru dezvoltare regionala europene. Si cum nu se fac exproprieri aici ar insemna ca PMB plateste doar TVA-ul intreg si o cota din pretul total al lucrarii. Si mai inseamna un control mai bun financiar al lucrarii...
Ca fapt divers, in lucrare sunt incluse o serie de pasaje pietonale, inclusiv de legatura cu metroul, si un pasaj pietonal pentru traversare in zona de intersectie cu Secuilor, unde probabil se va interzice virajul la stanga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 09:24:44    Titlul subiectului: 160071

Dupa aproape doi ani de cand a fost creeat acest topic, a fost semnat contractul de finantara. Cica lucrarile ar incepe din martie, anul viitor. Articolul se gaseste aici

Citat:
PASAJ SUBTERAN LA PIAȚA SUDULUI: Primăria Capitalei a semnat contractul de finanțare

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, și ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Eduard Hellvig, au semnat vineri contractul de finanțare prin Programul Operațional Regional pentru pasajul subteran rutier din Piața Sudului, cu o valoare totală de 127,14 milioane de lei.
Potrivit primarului general al Capitalei, acesta este în prezent cel mai mare proiect din București derulat cu fonduri europene. Din valoarea totală aproiectului, 96,42 milioane de lei reprezintă finanțarea nerambursabilă, iar restul va fi contribuția Primăriei Capitalei. Municipalitatea bucureșteană a depus din 2010 cererea pentru finanțarea proiectului prin programul Operațional Regional.
Pasajul subteran, care va fi realizat pe direcția Calea Văcărești – strada Nițu Vasile, va închide inelul principal de circulație al Capitalei și va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecția de la Piața Sudului.
"Acest pasaj va reduce timpul de circulație cu 74% în zonă. Asta înseamnă că în loc să stea un sfert de oră să depășească intersecția cu Olteniței, n-o să mai stea decât câteva minute", a spus Oprescu.
Pasajul va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcărești va avea 111 de metri, iar cea spre Nițu Vasile – 160 de metri. Lungimea subterană a pasajului va fi de 85 de metri, iar înălțimea, de 5 metri.
Rampa dinspre strada Nițu Vasile va fi una unică și va avea câte două benzi de circulație pe sens. Înspre Calea Văcărești vor fi două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulație, cu câte două benzi.
Pe lângă pasajul rutier subteran, proiectul prevede realizarea a patru pasaje subterane pietonale prin care va fi realizat un nod intermodal care va face legătura între toate mijloacele de transport în comun care tranzitează Piața Sudului: metrou, autobuz, troleibuz și tramvai.
De asemenea, la suprafață, în intersecția Calea Văcărești – Șoseaua Olteniței – strada Nițu Vasile va fi amenajat un sens giratoriu cu patru benzi de circulație. Localele, adiacente rampelor pasajului rutier, vor fi prevăzute cu câte două benzi pe sens atât pe Calea Văcărești, cât și pe strada Nițu Vasile.
Totodată, vor fi refăcute liniile de tramvai și troleibuz, zonele pietonale și spațiile verzi. De asemenea, va fi realocat și refăcut întregul sistem de rețele edilitare.
Conform lui Oprescu, lucrările la pasaj ar putea începe în luna martie a anului viitor, documentația necesară licitației pentru atribuirea lucrărilor fiind deja pregătită. Durata proiectului este de 26 de luni, din care 18 luni sunt pentru execuția lucrărilor, iar opt luni vor fi necesare pentru activitățile de management al proiectului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 23:50:55    Titlul subiectului: 160198

Si uite asa ajunge Pta Sudului in topul statiilor de metrou (nu ca nu ar fi deja).
Logic vorbind :
tramvaiul 34 ... de mult scos
tramvaiul 11 ... probabil oprit cativa (2-3) ani
autobuze ... trafic mult ingreunat
masina personala ... oricum e ingreunat acum, probabil vor fi cozi si mai lungi

Concluzia : lumea vine cumva de pe Oltenitei, Berceni, Racovita/Obregia/Nitu Vasile si debarca toti la Pta Sudului in asteptarea metroului salvator.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2013 14:20:36    Titlul subiectului: 161383

S-a avansat o data a inceperii lucrarilor la acest pasaj. Aceasta este 1 martie 2013. Totusi, nici o vorbulita despre pasajul de la Mihai Bravu, unde lucrarile stagneaza. Toata zona o sa fie un mare haos, daca incep lucrarile la Piata Sudului. Articolul se gaseste aici

Citat:
PASAJ SUBTERAN PIAȚA SUDULUI

Pasajul subteran de la Piața Sudului ar urma să scurteze cu circa 74% timpul pe care-l petrec șoferii la ambuteiajele care se fac acum în zonă. Pasajul se va realiza pe direcția Calea Văcărești – Str. Nițu Vasile. Rampa spre Nițu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulație pe sens, iar rampa spre Calea Văcărești va fi formată de fapt din două rampe cu două benzi pe sens, independente, câte una pe fiecare sens de circulație.

Primarul a avansat drept termen de începere a lucrărilor data de 1 martie 2013. "Undeva spre începutul lui martie, de mărțișor, suntem cu lopețile pe acolo" a declarat Primarul General Sorin Oprescu cu prilejul semnării contractului de finanțare pentru proiect. Valoarea totală a proiectului este de 127,14 milioane de lei (aprox. 30 milioane euro), acesta fiind cel mai mare proiect din bani europeni construit în București.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2014 15:48:17    Titlul subiectului: 174497

Au inceput, de facto, lucrarile la Pasajul Piata Sudului. In aceste conditii, linia 1 ramane o poveste fara sfarsit, cred ca vor mai trece multi ani pana sa fie readusa la traseul circular.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2014 18:04:55    Titlul subiectului: 174500

Ai vrut sa spui la traseul initial, ca pentru traseul circular e nevoie de Pasajul Muncii, nu de cel de la Piata Sudului. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2014 14:40:21    Titlul subiectului: 175092

Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fii capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 09:05:12    Titlul subiectului: 175216

Un articol cu stadiul lucrarilor de la Pasajul Piata Sudului se poate vedea aici.


Citat:
În ce stadiu sunt lucrările la pasajul de la Piața Sudului

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că lucrările la pasajul de la Piața Sudului au o întârziere de două săptămâni.

În plus, în ceea ce privește lucrările de la pasajul Piata Sudului, Primarul General a declarat că „în prezent se lucrează la devierea retelelor edilitare, deja pereții mulați aferenți rampei Văcărești (pe sensul Nitu Vasile) sunt realizați în proporție de 80%, și se lucrează în paralel la primul dintre cele patru pasaje pietonale".

Primarul general, Sorin Oprescu, a semnat, pe 8 mai, contractul pentru execuția lucrărilor la pasajul subteran de la Piața Sudului. Edilul-șef a anunțat că odată cu semnarea contractului se va face și organizarea de șantier premergătoare începerii lucrărilor. Pasajul Piața Sudului va fi realizat pe direcția Calea Văcărești – strada Nițu Vasile, va închide inelul principal de circulație al Capitalei și va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecția de la Piața Sudului. Astfel, se estimează că la finalizarea lucrării timpul de așteptare în trafic se va reduce cu 74%. Lucrarea va fi realizată cu finanțare europeană.

"Obiectivul acestei lucrări vizează fluidizarea traficului și rezolvarea problemelor legate de cozile formate la semafor. După ce vom termina pasajul de la Piața Sudului și pe cel de la Mihai Bravu timpul de așteptare în trafic se va reduce cu 74%. Dacă acum se stă în coloană și 45 de minute, după terminarea acestor lucrări se va sta doar 7 minute", a declarat primarul general, Sorin Oprescu.

Pasajul subteran de la Piața Sudului se va realiza pe direcția Calea Văcărești – Str. Nițu Vasile și va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcărești, 111 metri, iar rampa spre Nițu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri.

Rampa spre Nițu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulație pe sens. Rampa spre Calea Văcărești va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulație, fiecare având câte două benzi.

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului și trotuarelor în intersecția dintre Calea Văcăresti, Șoseaua Olteniței și strada Nițu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulație, precum și realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcărești, cât și pe strada Nițu Vasile.

Pe direcția strada Nițu Vasile - Calea Văcărești, de o parte și de alta a pasajului rutier, vor fi realizate și pasaje pietonale. În plus, va fi construit și un pasaj subteran pietonal care va face legătura între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stației de tramvai de pe Șos. Olteniței. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Nițu Vasile a pasajului rutier (intersecție str. Nițu Vasile cu str. Secuilor).

Valoarea totală a proiectului este de 127,14 milioane de lei, adică în jur de 28 milioane euro. Finanțarea nerambursabilă pentru acest proiect se ridică la 96,44 milioane lei. Perioada de execuție a lucrărilor va fi de maxim 18 luni de la data transmiterii ordinului de începere. Contractul se înscrie într-un proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa prioritară 2 "Îmbunătățirea infrastructurii de transport regionale și locale".

Contractul pentru execuția lucrărilor a fost atribuit companiei italiene Astaldi, aceeași firmă care realizează acum și lucrările de la Pasajul Mihai Bravu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 23:35:15    Titlul subiectului: 175229

Sa spui ca o astfel de lucrare, care abia a inceput, are o intarziere de 2 saptamani, este ca si cum ai spune ca un tren care pleaca de la Bucuresti la Moscova are intarziere de 15 minute. Dar el mai face vreo 2 zile pana acolo... Sunt sigur ca NU primarul a fabricat stirea asta, ci altii au facut-o pentru el Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 10:54:47    Titlul subiectului: 175354

mihai565 a scris:
Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fii capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.


Se pare ca de vineri 31 oct se suspenda,au asteptat sa termine podul de la Mihai Bravu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 15:28:28    Titlul subiectului: 175355

Ar trebui suplimentate autobuzele pe liniile 312, 313, 381 petru a prelua calatorii pe relatia Nitu Vasile-Piata Sudului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2014 13:39:54    Titlul subiectului: 175454

mihai565 a scris:
mihai565 a scris:
Incepand cu 20.10.2014,liniile 73,74,77 vor intorce in rondul de la Nitu Vasile,aici va fii capat de linie,tronsonul catre piata sudului se suspenda pana la finalizarea pasajulul.

Se pare ca de vineri 31 oct se suspenda,au asteptat sa termine podul de la Mihai Bravu!

Merg in continuare, nu s-a limitat sau suspendat nimic.
(bine, e mult spus merg- eu am mers pe jos de la rond-nitu vasile pana la piata sudului si am depasit 4 troleibuze si 2 autobuze si asa e in fiecare dimineata de cand s-au apucat de pasaj)

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2014 08:55:18    Titlul subiectului: 175463

Se modifica amplasamentele unor statii RATB in zona ca urmare a demararii lucrarilor la pasaj: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=411


Citat:
Modificări de stații RATB, în zona pasajului “Piața Sudului”

Ca urmare a extinderii lucrărilor la pasajul subteran „Piața Sudului”, circulația rutieră în zonă va fi reorganizată, cu avizul Comisiei Tehnice de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București.
În acest sens, măsurile temporare întreprinse de Regia Autonomă de Transport București vor fi următoarele:

A. Începând cu data de 05.11.2014, stația de tramvaie “ Piața Sudului” ( corespunzătoare liniei 11), situată pe Șos. Olteniței, sens Șura Mare, se reamplasează după intersecția cu Str. Nițu Vasile.

B. Din data de 06.11.2014, stația de tramvaie “ Șoseaua Berceni” ( corespunzătoare liniei 11), situată pe Șos. Olteniței, sens Romprim, se desființează.

De asemenea, din data de 06.11.2014, stația de autobuze “Piața Sudului” (corespunzătoare liniilor 232, 634, N103 și N106), situată pe Șos. Olteniței, sens Șura Mare, se reamplasează pentru liniile 232 și N106 pe intrarea Nețea, după intersecția cu Șos. Berceni, iar pentru liniile 634 și N103 pe Șos. Olteniței, înainte de intersecția cu Intrarea Nețea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2014 17:29:50    Titlul subiectului: 175477

În vederea asigurării condițiilor de lucru la pasajul Piața Sudului, traficul rutier va fi deviat pe sensul spre Bd. Tineretului, prin bucla de întoarcere a troleibuzelor de la Piața Sudului. Această deviere impune reamplasarea terminalului în rondul din intersecția Str. Serg. Nițu Vasile/Bd. Alexandru Obregia/ Str. Emil Racoviță.

Din această cauză, sâmbătă, 08.11.2014, în vederea montării rețelei de contact în rondul din intersecția Str. Serg. Nițu Vasile/Bd. Alexandru Obregia/Str. Emil Racoviță se întrerupe alimentarea cu energie electrică, iar liniile 73, 74 și 77 de troleibuze se suspendă.

Pentru preluarea călătorilor, în ziua de 08.11.2014, Regia Autonomă de Transport București înființează următoarele linii navetă:

Linia navetă de autobuze 673 va funcționa între terminalele ,,Turnu Măgurele’’ (cap linie 73 și 313) și ,,Piața Sudului’’, pe Bd. Alexandru Obregia, Str. Serg. Nițu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecția Șos. Olteniței/Cal. Văcărești.

Linia navetă de autobuze 674 va funcționa între terminalele ,,Bd. Alexandru Obregia’’ (cap linie 74) și ,,Piața Sudului’’, pe Str. Turnu Măgurele, Str. Emil Racovită, Str. Serg. Nițu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecția Șos. Olteniței/Cal. Văcărești.

Linia navetă de autobuze 677 va funcționa între terminalele ,,Piața Reșita’’(cap linie 77 și 381) și ,,Piața Sudului’’, pe Str. Reșița, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Nițu Vasile cu întoarcere în rondul din intersecția Șos. Olteniței/Cal. Văcărești.

Abonamentele eliberate pe liniile 73, 74 și 77 vor fi valabile și pe liniile navetă corespunzătoare.

Ca urmare a noii configurații a rețelei electrice de contact a troleibuzelor, începând cu data de 09.11.2014, se vor lua următoarele măsuri:

Linia 73 va funcționa pe un traseu circular de la terminalul ,,Turnu Măgurele’’ (cap linie 73 și 313), pe Bd. Alexandru Obregia, Str. Emil Racoviță și Str. Turnu Măgurele.

Linia 74 se suspendă, traseul acestei linii fiind deservit de troleibuzele din linia 73.

Linia 77 va funcționa între terminalul ,,Piața Reșita’’ și rondul din intersecția Str. Serg. Nițu Vasile/Bd. Alex. Obregia/Str. Emil Racoviță pe Str. Reșița, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Nițu Vasile.

Începând cu data de 10.11.2014, stația de autobuze ,,Piața Sudului” (linii 312, 313, 381) situată pe Str. Nițu Vasile, sensul spre Bd. Obregia, respectiv Piața Reșiței, se reamplasează temporar cu circa 40 m după intersecția cu Intrarea Scorușului



IMG_3597.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.42 kb
 Vizualizat:  de 8852 ori

IMG_3597.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2015 18:52:31    Titlul subiectului: 178065

Ca urmare a demarării lucrărilor la unul din pasajele pietonale subterane adiacente pasajului rutier de la Piața Sudului, începând cu data de 21.03.2015, se restricționează circulația tramvaielor pe Șoseaua Olteniței.
Din această cauză, Regia Autonomă de Transport București va lua următoarele măsuri de reorganizare a transportului public în zonă:
Linia 11 va funcționa pe traseul de bază între ,,Cartier 16 Februarie" și Piața Eroii Revoluției, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Șoseaua Giurgiului, Strada Anghel Alexandru, Strada Zețarilor, până la terminal ,,Zețarilor".
Tramvaiele liniei 11 vor efectua opriri în stațiile aferente liniilor 4, 7, 25.
Pentru preluarea călătorilor pe tronsonul „Romprim" – „Piața Eroii Revoluției", zonă în care nu va mai funcționa linia 11 de tramvaie, se înființează linia navetă de autobuze 611.
Autobuzele acestei linii vor circula de la terminalul „Romprim" pe Șoseaua Olteniței, Piața Eroii Revoluției, Șoseaua Viilor, cu întoarcere pe străpungerea Viilor-Șerban Vodă, Calea Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șoseaua Olteniței, cu întoarcere la terminalul „Romprim".
Autobuzele liniei navetă 611 vor efectua opriri în stațiile liniilor 232, 634.
De la aceeași dată, stația de autobuze „Șoseaua Berceni", aferentă liniilor 634, N103, N124, situată pe Șoseaua Olteniței, sens Romprim, va fi reamplasată la cca. 50 m după intersecția cu artera Intrarea Nețea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2015 18:08:28    Titlul subiectului: 178191

În aproximativ două săptămâni, circulația în această zonă va fi restricționată pentru desfășurarea lucrărilor.

"Se va întrerupe circulația în prima fază pe Nițu Vasile, între șos. Olteniței și strada Secuilor. Va fi întreruptă total, cu excepția celor trei benzi de circulație care vin dinspre bulevardul Obregia către Șoseaua Olteniței. Deci se poate ieși de pe Nițu Vasile. În schimb, nu se va mai putea intra pe Nițu Vasile venind dinspre Văcărești, motiv pentru care va fi deviată circulația pe Mărțișor și pe Olteniței și pe străzile care sunt paralele cu Nițu Vasile. Se vor face niște semaforizări noi, pRovizorii. Într-o primă etapă se va opri tramvaiul și se vor introduce autobuze. Fluxul de circulație care venea pe Șos. Olteniței dinspre Brâncoveanu către Romprim vor fi deviate pe linia de tramvai în zona pieței astfel încât să putem să lucrăm de la linia de tramvai către Nițu Vasile", a precizat Ion Dedu.
Linii deviate : 312;313;381

http://www.b365.ro/o-groapa-imensa-va-fi-sapata-in-mijlocul-intersectiei-de-la-piata-sudului-vezi-restrictiile-rutiere_227320.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2015 23:38:50    Titlul subiectului: 178585

Un articol cu stadiul lucrarilor la pasajul de la Piata Sudului se gaseste aici.

Citat:
Pasajul subteran de la Piața Sudului, gata în 8 luni.

Pasajul subteran de la Piața Sudului ar trebui finalizat pe 31 decembrie 2015. Acesta este termenul stipulat în contractul încheiat de Primăria Capitalei cu Uniunea Europeană, dar și data anunțată miercuri de primarul general, Sorin Oprescu, pentru finalizarea proiectului. Proiectul presupune realizarea unui pasaj rutier subteran, amenajarea a patru pasaje pietonale, dar și reconfigurarea circulației și amenajarea unui sens giratoriu cu patru benzi. Lucrările la pasajul de la Piața Sudului au evoluat în ultimele luni. Potrivit primarului general, Sprin Oprescu, până acum:

- s-au realizat peretii mulati ai pasajului in proportie de 90% pe rampa de intrare dinspre Calea Vacaresti si in proportie de 40 % pe rampa de iesire spre Cale Vacaresti;

- s-au realizat in proportie de 50 % peretii mulati pentru rampa de iesire si intrare dinspre Strada Nitu Vasile;

- au fost realizate in proportie de 40 % lucrarile la intrarea in pasajul pietonal nr 1 dinspre Lukoil

- au fost demarate lucrarile de realizare a intrarii dinspre Mega Image a pasajului;

- s-au realizat devieri ale instalatiilor de apa si gaze si s-a demontat reteaua de contact a tramvaiului.

Proiectul ar trebui finalizat până pe 31 decembrie 2015, acesta fiind termenul dat de Uniunea Europeană care finanțează cea mai mare parte a lucrării. Până la sfârșitul anului mai sunt însă multe lucrări de efectuat.

Astfel, au mai ramas de executat:

- devierea retelelor de canalizare si instalatiile electrice,

- realizarea peretilor mulati si a pilonilor de sprijin din zona intersectiei,

- demontarea si remontarea liiilor de tramvai si montarea retelei de contact,

- realizarea dalei de acoperire a pasajului rutier si a pasajelor pietonale in zona intersectiei,

- finalizarea pasajului pietonal 1 in zona centrala si finalizarea pasajelor pietonale 2,3 si 4,

- finisajele si lucrarile de arhitectura ale pasajului,

- realizarea sistemelor de canalizare si de realizare a radierului si sistemului rutier al pasajului,

- refacerea sistemului carosabil si refacerea amenajarilor urbanistice.

Sursa foto: www.b365.ro via................cont Facebook Oprescu Sorin Laughing



1526852_10152672134136876_4440389048631891798_n_29200400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.15 kb
 Vizualizat:  de 8165 ori

1526852_10152672134136876_4440389048631891798_n_29200400.jpg



10300287_10152672136756876_7617518896732027392_n_52910700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.71 kb
 Vizualizat:  de 8165 ori

10300287_10152672136756876_7617518896732027392_n_52910700.jpg



10377067_10152672134141876_6122104618896505900_n_21371700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.29 kb
 Vizualizat:  de 8165 ori

10377067_10152672134141876_6122104618896505900_n_21371700.jpg



11129897_10152672134076876_8431644353405091488_n_90416000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.99 kb
 Vizualizat:  de 8165 ori

11129897_10152672134076876_8431644353405091488_n_90416000.jpg



11130269_10152672134066876_5705812581053818271_n_97502700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.78 kb
 Vizualizat:  de 8165 ori

11130269_10152672134066876_5705812581053818271_n_97502700.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2015 23:51:07    Titlul subiectului: 181231

Deja se inregistreaza 7 luni de intarziere. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lucrările la Pasajul de la Piața Sudului au întârzieri de 7 luni

Lucrările la Pasajul Piața Sudului sunt în întârziere cu 6-7 luni față de termenul anunțat inițial. Din această cauză, municipalitatea nu va reuși să cheltuiască decât 60% din fondurile europene alocate acestui proiect, a anunțat Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.

Cea mai mare lucrare din fonduri europene din București are întârzieri mari, de șase până la șapte luni, conform unui anunț făcut de Sorin Oprescu, luni. Conform acordului cu autoritățile europene, lucrările ar fi trebuit să se încheie la 31 decembrie 2015, dar vor fi terminate, în cel mai bun caz, vara viitoare. Dacă termenul nu va fi respectat, cheltuielile făcute după 31 decembrie vor fi susținute de la bugetul Primăriei. Aproximativ 40% din fondurile europene alocate proiectului ar urma să fie pierdute. Primarul a anunțat că va încerca renegocierea contractului cu autoritățile europene, deoarece întârzierile au fost provocate de existența unor cabluri electrice subterane ce nu apăreau în planurile primăriei, dar și din cauza dificultății reorganizării traficului în zonă.

Pasajul subteran de la Piața Sudului se realizează pe direcția Calea Văcărești – Str. Nițu Vasile și va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcărești, 111 metri, iar rampa spre Nițu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri.

Rampa spre Nițu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulație pe sens. Rampa spre Calea Văcărești va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulație, fiecare având câte două benzi.

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului și trotuarelor în intersecția dintre Calea Văcăresti, Șoseaua Olteniței și strada Nițu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulație, precum și realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcărești, cât și pe strada Nițu Vasile.

Proiectul are o valoare totală de 127,14 milioane de lei, adică în jur de 28 milioane euro. Finanțarea nerambursabilă pentru acest proiect se ridică la 96,44 milioane lei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 09:05:09    Titlul subiectului: 182070

Haos in zona Piata Sudului. Nu au fost anuntate unele restrictii in trafic. Articolul se gaseste aici.

Citat:
TRAFIC DEVIAT PIAȚA SUDULUI. Se reia circulația pe trei benzi pe sens la Piața Sudului

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Din cauza intensificarii lucrarilor la pasajul rutier Piata Sudului, circulatia auto a fost blocata cvasitotal in data de 15 octombrie 2015, fara sa existe in prealabil o avertizare publica de ocolire cu indicarea rutelor alternative disponibile. Primăria Capitalei recunoaște vina și susține că re reia circulația pe trei benzi pe sens la Piața Sudului, în numai câteva zile.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Incepand din data de 18 octombrie 2015 traficul rutier din intersectia Piata Sudului se va desfasura, din nou, pe trei benzi pe sens, anunta Primaria Bucuresti intr-un comunicat remis B365.ro.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. In aceste conditii, administratia locala ii roaga pe bucuresteni sa evite pe cat posibil strazile convergente in intersectia Piata Sudului si folosirea rutelor alternative indicate de Politia Rutiera a Municipiului Bucuresti.

ATENȚIE ȘOFERI! Trafic restricționat în zona pasajului de la Piața Sudului. RUTE OCOLITOARE

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Va reamintim ca rutele alternative ce pot fi utilizate sunt:

1. Splaiul Unirii - Calea Vitan;
2. Bdul. Metalurgiei - Bdul. Constantin Brancoveanu - Sos. Oltenitei;
3. Bdul. Constantin Brancoveanu - Sos. Oltenitei - Calea Serban Voda;
4. Str. Turnu Magurele - Str. Sergent Ion Iriceanu - Sos. Vitan Barzesti -
Splaiul Unirii.

Pasajul subteran de la Piața Sudului are o întârziere de 11 luni! Doar 23% din lucrare e GATA

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Primăria Capitalei riscă să piardă 19,5 milioane de euro! Banii sunt de la Uniunea Europeană și sunt destinați construirii pasajului subteran de la Piața Sudului. Lucrarea înregistrează însă o întârziere de aproape un an, termenii contractului încheiat de Primăria Capitalei cu instituțiile europene fiind astfel grav încălcați. În aceste condiții, municipalitatea nu va primi niciun ban de la UE. Pasajul subteran de la Piața Sudului se realizează pe direcția Calea Văcărești – Str. Nițu Vasile și va avea o lungime în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri. Proiectul prevede și construirea mai multor pasaje pietonale, dar și a aunui pasaj subteran care va face legătura între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stației de tramvai de pe Șos. Olteniței.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Proiectul finantat din fonduri europene nerambursabile si cu o valoare totala de 127.140.761 lei, conform contractului de finantare, trebuie definitivat cel tarziu pana la data de 31 iunie 2016.

In caz contrar, Primaria Municipiului Bucuresti risca pierderea finantarii europene pentru acest obiectiv de investitii si demararea unor litigii comerciale previzibile cu contractorii lucrarilor de executie, care ar putea duce la afectarea severa a traficului rutier din zona pe termen nedeterminat.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Din considerentele mentionate, in urma comandamentelor tinute la nivelul Primariei Capitalei cu factorii implicati (constructori si detinatori de utilitati), s-a decis reprogramarea graficului de executie a lucrarilor astfel incat traficul rutier sa poata reveni la valori permisive.

In acest moment, constructia efectiva a pasajului se desfasoara in paralel cu relocarea retelelor de utilitati. Acesta este motivul pentru care traficul rutier a fost afectat semnificativ.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. Compania Apa Nova efectueaza lucrarile de deviere a canalului colector, Enel Energie SA deviaza retelele de electricitate de medie si joasa tensiune, iar Telekom relocheaza retelele de telecomunicatii care deservesc intreaga zona.

RELUARE CIRCULAȚIE PIAȚA SUDULUI. PMB atentioneaza participantii la traficul rutier ca pe tot parcursulderularii lucrarilor vor exista restrictii de trafic in zona.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 10:03:58    Titlul subiectului: 182074

Acum intreb, daca ar fi fost anuntate crezi ca s-ar fi schimbat ceva ? Cati dintre noi ar fi renuntat o saptamana la masina, ca asta e problema. Ca sa ajungi direct sau pe ocolite in Berceni sunt 5 cai : Vacarescu / Vitan - Barzesti / Giurgiului / Oltenitei / Centura. Stiti si voi foarte bine ce bulevarde converg la BIG. Eliminati-le si vedeti ce mai ramane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 22:23:22    Titlul subiectului: 182090

Trebuiau anuntate devierile. Si in mass-media, si la fata locului prin panouri mari. Trebuiau sa fie anuntate devierile prin toate canalele mass-media. Dupa aceea, ramanea la latitudinea soferilor, ce decizie sa ia. Dar, civilizat este, ca acestia sa fie in cunostiinta de cauza.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Dec 2015 00:24:04    Titlul subiectului: 183095

Ieri am avut drum prin zona, dar fiind intr-o masina, era si ora 23:00 nu am putut face poze. Din ce am vazut insa, as putea spune un singur lucru. Evitati sa va deplasati cu masina prin zona sau cu RATB-ul. Folositi metroul. La BIG, in centrul intersectiei este o mare gaura. Vii de pe trei benzi disnpre pasajul Mihai Bravu si apoi traficul se gatuie la o banda si ceva in intersectie. La fel si dinspre Nitu Vasile. In orele de varf e nebunie curata la intersectia de la Big.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community