Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasaj subteran de la Piata Sudului
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 08:08:24    Titlul subiectului: 183654

Pasajul ar fi gata la jumatatea acestui an. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Când va fi finalizat pasajul de la Piața Sudului

Potrivit noului calendar de execuție a construcției, pasajul va fi gata abia la jumătatea anului, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei Capitalei, Alexandru Ichim, conform bucurestifm.ro. Pasajul ar fi trebuit să fie gata, însă, la sfârșitul anului trecut.

Din cauza întârzierilor de execuție municipalitatea a pierdut și finațarea europeană. Pasajul Sudului făcea parte din cele opt obiective ale Municipalității care ar fi trebuit să se construiască din fonduri europene.

Și primarul sectorului 4, Daniel Băluță, solicită urgentarea lucrărilor la Pasajul Rutier de la Piața Sudului. Acesta a invocat ca motiv problemele de trafic generate de șantier. Bucureștenii sunt nevoiți să piardă zilnic timp prețios din cauza blocajelor rutiere din aceasta zonă.

Pasajul subteran de la Piața Sudului reprezintă unul dintre cele mai mari eșecuri ale Primăriei Capitalei. Proiectul a obținut finanțare europeană, însă pentru că nu a fost terminat până la 31 decembrie 2015, așa cum prevedea contractul, Primăria Capitalei a pierdut fonduri europene în valoare de 83.894.535,75 lei, sumă ce va fi acoperită din bugetul Primăriei Capitalei, pentru continuarea lucrărilor. Termenul de finalizare a pasajului a fost extins până la 30 iunie 2016. Cu 5 luni înainte de expirarea acestui termen însă, pe șantier lucrările evoluează extrem de încet. Dacă lucrările nu vor fi terminate până la sfârșitul lunii iunie, Primăria Capitalei va fi penalizată de Uniunea Europeană. Vezi aici Cum arată pasajul de la Piața Sudului cu 5 luni înainte de finalizare. GALERIE FOTO

Pasajul subteran de la Piața Sudului se realizează pe direcția Calea Văcărești – Str. Nițu Vasile și va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcărești, 111 metri, iar rampa spre Nițu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălțimea de 5 metri.

Pe direcția strada Nițu Vasile - Calea Văcărești, de o parte și de alta a pasajului rutier, vor fi realizate și pasaje pietonale. În plus, va fi construit și un pasaj subteran pietonal care va face legătura între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stației de tramvai de pe Șos. Olteniței. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Nițu Vasile a pasajului rutier (intersecție str. Nițu Vasile cu str. Secuilor).

Contractul a fost atribuit pe 8 mai 2014 și are o valoare de 109 milioane lei (aprox. 24 milioane euro).

_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2016 16:45:12    Titlul subiectului: 183809

Noi restrictii de circulatie in zona, ca urmare a lucrarilor la pasaj. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Când va fi finalizat PASAJUL de la Piața Sudului. Primarul Capitalei a verificat stadiul lucrărilor

Primarul general interimar al Capitalei, Răzvan Sava, a verificat, sâmbătă, stadiul lucrărilor la pasajul de la Piața Sudului, care ar fi trebuit finalizate în decembrie 2015. Sava speră ca, până la data de 30 iunie, pasajul să fie terminat, iar circulația în zonă să fie reluată.

La două luni de la termenul inițial de predare, lucrările sunt realizate în proporție de 40 la sută%, iar, de sâmbătă, în zonă a mai fost închisă o bandă de circulație.

Primarul Răzvan Sava a vizitat șantierul, sâmbătă, când au fost impuse noi restricții de circulație în zonă.

"Eu vreau să respecte, de asta o să-mi intensific și prezența aici în șantier, o să vin din ce în ce mai des, avem o legătură directă cu antreprenorul. Deja aici suntem în penalizări, în nerespectarea termenelor, sper ca până la 30 iunie să se finalizeze astfel încât circulația să se reia în zona asta", a spus Răzvan Sava.

După ce, sâmbătă, au fost blocate breteaua de circulație și trotuarul aferent de pe Calea Văcărești (între Str. Mărțișor și Șos. Olteniței) – sensul de mers spre B-dul C-tin. Brâncoveanu – pentru efectuarea unor lucrări de amenajare a zonei pietonale, circulația în zonă s-a îngreunat și se așteaptă ca, în zilele lucrătoare, traficul să fie și mai aglomerat.

CITEȘTE ȘI EXCLUSIV. Stadiul lucrărilor la Pasajul de la Piața Sudului. De ce a pierdut Primăria banii europeni

"Este restricționată, cum a anunțat și Primăria, Calea Văcărești, de la trei benzi s-a ajuns la două benzi, ca să putem executa breteaua nouă, paralelă cu intrarea în pasaj", a spus Grigorie Verenciuc, director de proiect, citat de digi24.ro.

"Pentru a fluidia zona, suplimentăm și numărul de echipaje de la Poliția Locală", a adăugat primarul general interimar.

Lucrările de la Piața Sudului au început în august 2014. Constructorii spun că întârzierile au fost provocate, în cea mai mare parte, de niște cabluri subterane care nu apăreau în hărțile Primăriei.

Ce parere aveti despre "motivul" constructorului pentru faptul ca lucrarile au fost intarziate ? (sumbliniere cu rosu)

_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 242
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2016 21:00:40    Titlul subiectului: 183812

Cum au pierdut fondurile europene, cum nu mai au probleme... muncesc cu mai mult spor. Eu sper sa aiba totusi probleme - cu justitia. Cu toate ca, sincer, nu cred in existenta ei.

Oricum, prin frazele "pasajul e gata in proportie de 40%", dar "speram ca va fi gata in 30 iunie", se dovedeste ca domnul primar interimar ne ia de prosti sau/si e in campanie electorala.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:28:02    Titlul subiectului: 183819

Nu ca as vrea sa fiu carcotas, dar nu e asa, la o constructie s-ar putea ca prima parte sa fie mai greu de executat decat partea a doua. E ca si la mancare, mai greu e sa cureti legumele, blablabla, blablabla, cand le pui la fiert e mai simplu si mai repede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:40:45    Titlul subiectului: 183821

Acum, ce am auzit din "folclor" ar fi faptul ca au sapat pana...........au dat de metrou. Este adevarata chestia asta ?
_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2017
Mesaje: 1765
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Feb 2016 08:54:42    Titlul subiectului: 183824

Nu e adevarat si stiu sigur.
Oricum acolo a fost prevazuta din start constructia "pasaj rutier cu metrou" este un proiect unic desi a fost inceput in era comunista si va fi finalizat in cea capitalista.
Se observa foare usor cum tunele de metrou coboara accentuat cand ies din statia Piata Sudului spre Brancoveanu tocmai sa lase gabarit pasajului.
Mai este fix un pasaj asemanator cu metrou la Lujerului, tot asa, intâi a fost facut metroul si dupa ceva ani si pasajul. Si in cazul acesta se stia de ambele santiere si a fost un proiect unitar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2016 00:13:31    Titlul subiectului: 183999

Propunerile primariei sector 4 pentru fluidizarea traficului in zona Piata Sudului, au fost respinse. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Propunerile Primăriei Sectorului 4 pentru fluidizarea traficului la P-ța Sudului NU AU FOST APROBATE

Propunerile făcute de Poliția Locală a Sectorului 4 pentru fluidizarea traficului în zona Piața Sudului nu au fost aprobate de Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Capitalei. Reprezentanții Comisiei susțin că Sectorul 4 nu a prezentat pentru soluțiile propuse date de trafic pentru situația existentă și pentru cea estimată. În această situație, Comisia nu a putut formula un punct de vedere pentru a lua o decizie fundamentată. Mai mult, reprezentanții Primăriei Capitalei cer Primăriei sectorului 4, să clarifice situația juridică a unui segment din strada Cărăruia aflat în proprietate particulară și care, ca urmare, nu poate avea statut de drum public.

În urmă cu câteva zile, Primăria Sectorului 4 a propus Primăriei Capitalei introducerea a două rute alternative pentru fluidizarea traficului în zona Pieței Sudului, unde se desfășoară lucrările la pasaj.

Propunerile au fost supuse aprobării Comisiei de Circulație din cadrul Primăriei Capitalei însă nu s-a putut lua nicio decizie în acest caz.

"Din cauză ca nu au fost prezentate de către solicitant nici un fel de date de trafic, existent si estimat, Comisia nu a putut formula un punct de vedere pentru a lua o decizie fundamentată. Totodată, s-a solicitat Primăriei sectorului 4, în calitate de administrator al străzii Cărăruia, să clarifice situația juridică a unui segment din acesta stradă, aflat în proprietate particulară și care, ca urmare, nu poate avea statut de drum public", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei.

Ce a propus Sectorul 4

Poliția Locală a Sectorului 4, instituție subordonată primăriei de sector, a propus Comisiei Tehnice de Circulație doua variante de rute alternative pentru preluarea parțială a traficului pe direcția nord-sud din Piața Sudului:

1. Redeschiderea, in zilele de lucru, a aleii care trece prin Parcul Tineretului (care fusese închisă pe motive de siguranță tot la solicitarea Politiei Locale a Sectorului 4), în sens unic spre Sala Polivalentă, cu continuarea in dublu sens pe strada Piscului, până la intersecția cu bd. Tineretului, pentru circulația spre centru.

2. Deschiderea străzii Cararuia, in sens unic spre strada Martisor (și dublu sens parțial in zona de case), pentru circulatia spre periferie.

"Din punct de vedere al reglementarii de circulatie propuse, Comisia Tehnica de Circulatie a formulat urmatoarele observații: redeschiderea de luni pana vineri a aleii care trece prin Parcul Tineretului, creează confuzie pentru conducătorii auto care folosesc același traseu și în weekend; De asemenea, reglementarea doar a unei porțiuni de stradă in sens unic, continuând cu dublu sens pe cealaltă porțiune, creează premisele producerii de accidente rutiere, și totodată, scade capacitatea de circulație, fapt care nu ajută la decongestionarea traficului pe Calea Văcărești", precizează reprezentanții municipalității într-un răspuns transmis B365.ro.

_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2017
Mesaje: 6122
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2016 07:28:40    Titlul subiectului: 184388

Un articol cu stadiul lucrarilor la sectorul 4, se gaseste aici.

Citat:
Care este stadiul LUCRĂRILOR la PASAJUL de la PIAȚA SUDULUI. Când vor fi finalizate

Muncitorii lucrează de zor la Pasajul de la Piața Sudului. Atât directorul de șantier, cât și primarul interimar sunt optimiști că proiectul va fi gata până la data de 30 iunie. Cu toate acestea, lucrările sunt finalizate în proporție de doar 53%. La data de 19 aprilie se va finaliza intrarea dinspre strada Nițu Vasile și vor începe lucrările finale dinspre Calea Văcărești.

Directorul de proiect al Pasajului de la Piața Sudului este încrezător cu privire la respectarea noilor termene de finalizare a lucrărilor, 30 iunie. Astfel, se lucrează în ture prelungite, chiar și în weekend sau pe timpul nopții. Cu toate acestea, stadiul lucrărilor este de 53%.

"Mai este de făcut structura de rezistență a rampei Nițu Vasile. În următoarele trei zile terminăm pereții, bretelele 1,2,3 și 4, cele de pe Nițu Vasile și de pe Văcărești, pentru a putea reda circulația, iar după 19 aprilie, dacă nu apare nicio problemă care să ne încurce, și sper că nu, vom intra pe partea ultimă de finalizare a pasajului care înseamnă 30% din placă, din tunel și rampa de intrare în Văcărești. Circulația se va devia pe cele patru bretele nou terminate și prin centru, pe două benzi, pe sens, unde niciodată nu s-a închis circulația, pe niciun sens, pe nicio direcție", a spus Grigorie Verenciuc, director de proiect.

Întrebat dacă lucrarea va fi gata până până în 30 iunie, directorul de proiect a declarat: "Sunt optimist, ca și domn primar".

"În trei luni s-a rezolvat ceea ce nu s-a rezolvat în trei ani. Am discutat cu constructorul, cu proiectantul și consultantul, toți or să livreze tot ce trebuie livrat, astfel încât să nu se mai facă blocaje, s-au deviat tot ce a însemnat utilități în zonă. (...) Sunt optimist, lucrările pot să se termine până pe 30 iunie, se vor termina pe 30 iunie, o să îmi mut și biroul aici, o oră pe zi voi fi pe șantier, astfel încât să nu se ivească blocaje și lucrurile să meargă de la sine. De mâine mi se va aduce containerul și voi avea aici un loc în care o să vin și o să supraveghez lucrările. (Stadiul lucrărilor este — n.r.) undeva la 53%", a spus și primarul interimar Răzvan Sava, aflat în vizită de lucru la șantierul de la pasaj.

Edilul a cerut constructorului să se lucreze în mai multe schimburi, inclusiv sâmbăta și duminica, să se suplimenteze și utilajele și forța de lucru, astfel încât la 30 iunie să fie finalizată lucrarea.

"De pe 19 aprilie, lucrările se vor muta în zona Văcărești, circulația va fi dată pe tronsonul între cei doi pereți, între cele două accese la subteran și se va descărca odată spre Nițu Vasile și odată va trece spre Berceni și șoseaua Olteniței (...) S-a suplimentat și numărul de echipaje de Poliție care ajută la defluirea traficului", a mai spus Sava.

Acesta a informat că sunt deja comandate scările rulante și lifturile pentru pasajele pietonale și că specialiștii au venit să ia dimensiunile exacte, ca la montaj să nu aibă probleme.

Candidat la Primăria Sectorului 4, Sava a mai anunțat că, începând de joi, va avea amplasat pe șantier un birou în care va petrece o oră în fiecare zi pentru a se asigura că lucrările merg conform planului, fără blocaje.

"De mâine am să îmi amenajez un birou și am să fiu zilnic pe șantier. Vreau să se suplimenteze forța de muncă pentru a recupera ce am pierdut în zilele ploiase și în zilele cu temperaturi negative", a declarat Sava.

De asemenea, acesta a adăugat că Pasajul de la Piața Sudului este o proritate zero pentru Primăria Capitalei în această perioadă.

_________________
#rezist
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 15/Feb/2017
Mesaje: 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2017 21:14:54    Titlul subiectului: 188361

Azi.


IMG_20170214_170010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 48 ori

IMG_20170214_170010.jpg



IMG_20170214_170350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 48 ori

IMG_20170214_170350.jpg



IMG_20170214_170412.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.51 MB
 Vizualizat:  de 48 ori

IMG_20170214_170412.jpg



IMG_20170214_171141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 48 ori

IMG_20170214_171141.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community