Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de trasee noi sau modificari ale celor existente
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 11:03:46    Titlul subiectului: Propuneri de trasee noi sau modificari ale celor existente 126334

Am propus la Transurb un traseul circular, asemeni celor de maxi-taxi, cu numarul 32, care sa circule cu 6 autobuze dupa urmatorul itinerariu:

Parc CFR - Domneasca (merge exact pe banda care serveste si troleul) - Brailei - Ultimul Leu - Siderurgistilor - Piata Energiei - Liceul Metalurgic - Micro 40 - Micro 39 - Comat - Patinoar - Cosbuc - Bariera Traian - Prundului - Parc CFR.

Sa vedem daca se va putea deservi. Pentru inceput cu 4 autobuze.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 12:51:52    Titlul subiectului: 126338

E foarte buna ideea ta Badita Stefan si din cate am auzit, se pot aduna semnaturi ca si pentru infiintarea unei statii. Transurb-ul daca vrea sa gestioneze cat mai bine situatia imediat urmatoare, e obligat/fortat sa faca ceva cu panourile alea din statii. Traseele cu frecventa mai mare de 10 minute ar trebui neaparat sa aibe afisat orarul. Nu cred ca va fi o solutie asa costisitoare, cat despre acele panouri electronice, nici macar nu pot spera. Cred ca daca ar fi fost puse la timp iar autobuzele si tramvaiele erau dotate cu GPS, ar fi fost o lovitura grea pentru dubari pentru ca majoritatea prefera sa mearga cu Transurb si nu cu dubele, fapt observat in ultima perioada de timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 17:02:08    Titlul subiectului: 127086

O sugestie. Dupa finalizarea lucrarilor ISPA autobuzele ce deservesc acum liniile 7, 8, 35 si 36 impreuna cu cele 30 noi ar putea deservi cu brio vechile trasee, unele prelungite sau cu indicative schimbate:
9b Cimitirul Sf Lazar-Tiglina 1-3star-Potcoava de aur-Campus universitar-Gradina Publica
11 sa se prelungeasca sa aiba traseul: Micro 13b-Micro 40-Casa Rosie-Centru-Piata Centrala-Supermarket Praktiker-Parc CFR
18 Micro 16-Cimitirul Sf Lazar-Bazinul Nou
23b Bariera Traian-Padurea Garboavele-Parc Zoo
24 Micro 39-Gara Fluviala-Intfor
24b Micro 40-ILTG-Centru-Bazinul Nou
25b Cimitirul Israelit-Tiglina III-Centru-Bazinul Nou (un fost 25 dar prelungit)
27 Cimitirul Sf Lazar Minion-Garii-Camin de Batrani-Parc CFR
30 Dimitrie Cantemir-Micro 19-Complex Siret-Centru-Bazinul Nou
61b Bazinul Nou-Bd Basarabiei-IC Frimu-M19
62b Bazinul Nou-B-dul Basarabiei-Cerealelor-Str Traian-Str Bucovinei-Bd Cosbuc-Depozit
Linia de tramvai 5 sa circule din 30 in 30 min

Sunt sigura ca asa ar recastiga Transurbul calatorii in defavoarea maxi-taxi.
Eu una daca as ajunge director la o regie de transport, in comun ca prima masura as reinvia traseele desfiintate macar de proba, o luna de zile, si ce merge ramane, activ, ce nu merge, prelungit pana la valoarea optima
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 17:45:54    Titlul subiectului: 127089

Foarte buna sugestia legata de traseul 11. Trebuie neaparat ca oamenii din Sierurgistilor, 1 Decembrie, IREG sa aibe un traseu cu care sa poata ajunge la Parc CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 22:55:14    Titlul subiectului: 127110

Sheena, cateva din ideila tale sunt bune, altele nu:

Astea sunt traseele tale:
9b Cimitirul Sf Lazar-Tiglina 1-3star-Potcoava de aur-Campus universitar-Gradina Publica

11 sa se prelungeasca sa aiba traseul: Micro 13b-Micro 40-Casa Rosie-Centru-Piata Centrala-Supermarket Praktiker-Parc CFR

18 Micro 16-Cimitirul Sf Lazar-Bazinul Nou

23b Bariera Traian-Padurea Garboavele-Parc Zoo

24 Micro 39-Gara Fluviala-Intfor

24b Micro 40-ILTG-Centru-Bazinul Nou

25b Cimitirul Israelit-Tiglina III-Centru-Bazinul Nou (un fost 25 dar prelungit)

27 Cimitirul Sf Lazar Minion-Garii-Camin de Batrani-Parc CFR

30 Dimitrie Cantemir-Micro 19-Complex Siret-Centru-Bazinul Nou

61b Bazinul Nou-Bd Basarabiei-IC Frimu-M19

62b Bazinul Nou-B-dul Basarabiei-Cerealelor-Str Traian-Str Bucovinei-Bd Cosbuc-Depozit

Linia de tramvai 5 sa circule din 30 in 30 min

OBSERVATII:

Linia 9b nu are rost, mai degraba o facem linia 13 si o punem sa mearga Tiglina 3 - Piata Centrala.

Linia 11 nu merge sa fie linie de Parc C.F.R. E buna pentru studenti. Cea mai perfecta forma fiind cea de acum.

Linia 18 este ok.

Linia 23b nu are ce cauta sub acest numar. Chiar nu are nimic in comun cu 23-ul. Se poate numi linia 13.

Linia 24 este buna.

24b sa dispara.

25b prea lung si prea multe unitati de transport ar fi necesare

27 si 30 OK.

61b si 62b nu mai au rost, sunt tramvaie.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 23:31:04    Titlul subiectului: 127116

Propuneri si iar propuneri... Poate se va tine cont de ele atunci cand vor sosi cele 30 de autobuze, fapt ce va fi demn de apreciat. Pana atunci insa, in opinia mea, as propune urmatoarele:
-cel mai stanjenitor lucru mi se par liniile pentru a caror denumire se utilizeaza si litera "b". Avem suficiente numere libere pentru trasee, prin urmare ar trebui sa le folosim! De ce sa ne incurcam in cifre si litere in loc sa adoptam o nomenclatura simpla si eleganta?
-linia 9b n-are nici un haz atata vreme cat avem traseul 104. Daca s-ar umbla la frecventa am avea un rezultat mai bun. Din cate observ la propuneri, linia 9b s-ar suprapune pana la Gradina Publica cu 104;
-linia 11 incepe sa capete... itinerariu prea alambicat. Sistemul din prezent, cu doua linii adiacente (22 si 26) mi se pare mult mai bun. Linia 11 ar trebui sa ramana in forma oficiala de pana acum (adica cu intrare in Piata Centrala);
-ar fi foarte bine sa se introduca linia 18 din propunerile oferite de Sheena. Macar la orele de varf precum si atunci cand au loc schimburile de tura de la institutiile aflate in zona portuara;
-poate ar fi bine sa avem si un traseu de autobuz din Micro 13b spre Bazin (sa zicem 24) in conditiile amintite mai sus (cu toate ca pana in Micro 39 avem posibilitatea unui traseu de tramvai).
-un traseu Bariera Traian - Garboavele ar fi bun doar in sezonul estival si asta in week-end-uri;
-25b si 27 sunt doua SF-uri in toata regula (fara suparare!);
-nici 30 nu ar fi prea rentabil. Exista o linie de tramvai din Micro 19 pana in Bazin iar din Cantemir in 19 se ajunge cu liniile 10 si 17;
-liniile 61b si 62b nu ar fi rentabile intrucat se suprapun in mare masura peste linii de tramvaie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 11:11:27    Titlul subiectului: 127269

Din ce am observat,traseul 34 e cam "ciudat".Spun asta deoarece acesta trece prin statiile "Piata Micro 39 si "Bloc L6"de 2 ori astfel:prima oara cand vine de pe Str.Aurel Vlaicu si merge in Micro 13,apoi a doua oara cand vine din Micro 13 de pe Traian Vuia.Eu as propune ca acesta de pe Aurel Vlaicu sa mearga pe Traian Vuia-Drumul Viilor-Ionel Fernic-Micro 13 si la retur acelasi traseu.Si alta propunere as avea-o in legatura cu traseul 29...eu as lua 2 autobuze de pe traseul 102 si le-as adauga la 29.Mi se pare frecventa mult prea mare pt.un traseu care acopera atatea zone ale orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 12:53:31    Titlul subiectului: 127270

La traseul 29 ar fi suficienta o imbunatire a frecventei cu inca un autobuz. Frecventa din prezent este de aproximativ 33 minute. Dar din nou, rentabilitatea, bat-o vina... Imbunatatirea ar fi benefica doar pentru portiunea de traseu cuprinsa intre Gara C.F.R. si Navrom (adica pentru statiile Autogara, Spitalul C.F.R., Strada Sindicatelor. In rest, pentru portiunea cuprinsa intre Centru si Tiglina se poate ajunge si cu alte trasee precum 9, 20 si 22, intre Tiglina si Neacsu este linia 102 (dar aici se necesita o schimbare daca se vine din Gara) iar pentru drumul de centura este traseul 64 (care pleaca tot din Gara) precum si alte schimburi private...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 16:53:44    Titlul subiectului: 127638

Propun ca pana cand vor fi aduse cele 30 de autobuze SH (daca vor mai fi aduse...), linia de autobuze 102 sa fie desfiintata, circuland numai traseul 102 de troleibuze, cu un numar de 10 vehicule la un interval de 6-7 minute. Traseul 104 sa fie deservit de 3 autobuze si 1 troleibuz, intervalul general de succedare pentru acest traseu sa fie de 15-18 minute. Calatorii care vor sa ajunga de pe strada Nicolae Balcescu (cele 3 statii care difera de linia troleibuzului)pot folosi ca legatura celelalte linii care au traseu comun de acolo si pana la Inelul de Rocada 9,19,20,22,104.
O alta varianta ar fi revenirea traseului 29 in forma veche pe strada Garii si Nicolae Balcescu, intrucat pe portiunea Gara CFR - Centru via zona portului nu sunt multi calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Mai 2010 18:15:37    Titlul subiectului: 127642

Nu cred ca este o propunere buna deoarece pe traseul 102 sunt foarte multi calatori...in zilele nelucratoare este aceasta frecventa si, din experienta personala, va spun ca am asteptat 3 autobuze in statie la Spitalu Judetean sa ma port urca intr-un final intr-un autobuz si asta din cauza aglomeratiei si cu 13 troleibuze nu poti sa acoperi si 102 si 104...iar la traseul 29 aceasta schimbare este foarte buna (mai ales ultima pe str. Ana Ipatescu-Alexandru Moruzzi) deoarece acolo,intr-adevar sunt putini calatori dar...sunt si trebuie sa aibe si acolo un autobuz.
Eu ma intreb cand va deveni activ noul traseu 15? (Intfor-Metro).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mai 2010 00:14:30    Titlul subiectului: 127664

La traseul de autobuz 102 ii punem numarul 27 si il facem sa circule ca 29 prin Micro 20 -> Cimitir Catusa -> Neacsu si apoi pana la Parc CFR sa circule normal, iar la intors la fel ca 29 (dar nu prin Francezi). Asa si pentru 104 punem traseul 33 si facem sa circule la dus si intors prin fata Liceului Auto, iar in rest ca traseul normal.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 02:48:37    Titlul subiectului: 128753

Ar fi frumos ca traseele 101 si 103 sa fie prelungite pana la Intfor exact cum s-a facut cu 10 si 34 dar...inseamna extinderea retelei deci...n-avem nici o sansa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 09:44:52    Titlul subiectului: 131577

Dorinte de extindere a traseelor locale. Desigur, se doreste tot maxi-taxi. E drept ca propunerea unui circular prin Tiglina III si IV ar fi foarte bun, o competare adiacenta pentru liniile 9 si 104. Mi-as dori sa vad mijloace de transport ale Transurb-ului pe strada Oltului, mijloace de capacitate medie, care sa asigure un transport adecvat, cu iesire pe centura si continuare pe Brailei, spre Mc. S-ar decongestiona impecabil aglomeratia de la traseele 29 si 102 din statiile din cartierul Micro 19 (Neacsu si Spitalul Judetean). Iata o noua oportunitate pentru Transurb de a lua masuri pentru multumirea calatorilor sai. Sa vedem ce iese...
Constat cu tot mai multa tristete faptul ca galatenii sunt adepti infocati ai microbuzelor private. Nu spun ca acestea nu-si au rostul lor, insa de la a ajuta transportul in comun si pana la a deveni number one e o diferenta marisoara.
Asadar, sa speram intr-un nou traseu. Pe care sa fie autobuze!

http://www.viata-libera.ro/articol-Galatenii_din_Tiglina_III_si_IV_vor_microbuze_2.html

"Doleanțe pe patru roți
Gălățenii din Țiglina III și IV vor microbuze


* În atenția primarului Dumitru Nicolae! *

De pe 9 mai, de când transportul urban gălățean și-a schimbat măcar pălăria, dacă nu fața în întregime, doleanțele gălățenilor continuă să… ruleze. Unii cetățeni resimt acut lipsa vechilor trasee și nici operatorii privați nu sunt mai fericiți.

E adevărat că pe strada Brăilei traficul e ceva mai lejer, dar în continuare se circulă în picioare în maxitaxi și gălățenii se plâng că, sub soarele arzător, trebuie să facă drumuri lungi până în stație ori să aștepte minute în șir pentru un mijloc de transport.

În iunie, câteva dintre trasee au fost modificate, dar situația nu s-a îmbunătățit pentru toți gălățenii. Iată, am primit la redacție o scrisoare trimisă în numele gălățenilor din cartierele Țiglina III și Țiglina IV de doamna Petrica Constantinescu, locatară a cartierului Micro 17, care solicită imperios înființarea unui traseu de maxitaxi. În scrisoarea adresată prin intermediul nostru primarului Dumitru Nicolae se arată:

„Subsemnata, Petrica Constantinescu, domiciliată în Galați, Micro 17, salariată la Administrația Finanțelor Publice Galați, împreună cu mulți alți locuitori ai cartierelor Țiglina III și Țiglina IV vă rugăm să dispuneți introducerea unui traseu de microbuze pe ruta Grădina Publică – strada Brăilei – Prelungirea Brăilei – Oltului – Micro 19”.

Gălățenii își argumentează solicitarea: „Precizăm că distanța până la stațiile Transurb este foarte mare și, în caz de vreme rea, temperaturi foarte ridicate sau dacă avem unele probleme de sănătate, deplasarea în zonele menționate devine un calvar”.

Doamna Petrica Constantinescu a strâns deja semnături de la o mică parte din locuitorii cartierelor Țiglina III și Țiglina IV care, împreună cu familiile, prietenii și alți cetățeni susțin acest demers.

„Având în vedere că numărul celor interesați este cu siguranță mult mai mare, sperăm să se acorde considerația cuvenită și locuitorilor acestor cartiere și vă rugăm ca răspunsul la această solicitare să fie dat prin intermediul mijloacelor de comunicare în masă”, se arată în finalul scrisorii semnate în numele gălățenilor din două cartiere, de dna Constantinescu."



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariannegalati



Data înscrierii: 19/Aug/2010
Ultima vizita: 19/Aug/2010
Mesaje: 2
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 11:50:12    Titlul subiectului: Propuneri de trasee noi sau modificari ale celor existente 132099

Eu as propune prelungirea traseului maxi-taxi 68 pana in Bariera Traian, nu de alta da' n-as mai schimba 2 maxi-taxi (ceea ce este usturator la buzunar), in conditiile unei navete zilnice la care se adauga suma de 400 ron suportata tot din buzunarul meu tot pentru naveta, dar pentru un traseu in afara Galatiului. Nu mai vorbesc ca noul salariu de bugetar daca va ajunge pe la 750 ron.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 15:55:40    Titlul subiectului: Re: Propuneri de trasee noi sau modificari ale celor existen 132112

...Sau ai putea propune ca in locul dubei-68 sa se introduca troleibuz, tramvai sau autobuz. Nu de alta dar,...dupa cum sper ca ti-ai dat seama, acest forum si comunitate promoveaza si sustine (printre altele) transportul public clasic: autobuz/troleibuz/tramvai.
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2010 23:03:44    Titlul subiectului: 132136

Bine si inteles ca ar fi indicata o astfel de masura... Troleibuzul ar putea intoarce in Bariera, ar fi o idee excelenta daca s-ar utiliza bucla dezafectata din rondul de intoarcere utilizat candva pentru traseul 35 de tramvai! Am avea, in acel rond, linia de rezerva pentru traseul 39 precum si capat de troleibuz!
Pe de alta parte, banuiesc ca noul nostru coleg, mariannegalati a adus in discutie un aspect ceva mai... fezabil atunci cand s-a referit la traseul de microbuz 68. E drept ca acest traseu are acoperire din orice punct de itinerariu spre Bariera (Port - Centru -> traseul 15, Centru - Cosbuc -> traseul 12) insa frecventele mijloacelor de transport ale Transurbului sunt mai mari decat ale microbuzelor de la 68.
E adevarat ca atunci cand te preseaza timpul (si te afli intr-o situatie dificila)apelezi la tot felul de jonctiuni care insa ar putea fi evitate. Din acest motiv as considera benefica prelungirea traseelor de troleibuz pana in Bariera si, in plus, as dori sa-i amintesc domnului primar ca a promis linie de troleibuz pe Cosbuc. Cum ramane, domnule primar: mandatul asta sau poate urmatorul "catindat" care - sa speram - va manifesta mai mult interes spre transportul in comun?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Aug 2010 21:49:15    Titlul subiectului: 132559

Ar fi frumos daca s-ar deschide traseul 5 in regim normal si traseele 7 si 8 sa se suspende pana la terminarea Strazii Traian.Daca s-ar deschide aceste traseu ar fi mult mai bine deoarece ar acoperi zonele deservite de traseele 7 si 8.Mentionez ca traseul 7 circula pe relatia Micro 19-Baia Comunala si 8 pe relatia Baia Comunala-Bazinul Nou iar traseul 5 pe relatia Micro 19-Baia Comunala-Bazinul Nou si din punctul de vedere al frecventei ar fi mult mai bine cu 3 tramvaie pe acest traseu(pe 7 sunt 2 midibuze iar pe 8 un autobuz).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Aug 2010 22:24:28    Titlul subiectului: 132561

Ei bine da, redeschiderea traseului 5 ar fi ceva bun, dar suspendarea lui 7 ar fi o mare nedreptate pentru acei calatori care apeleaza la serviciile Transurb pentru a merge in Piata Centrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 00:49:54    Titlul subiectului: 132566

In Piata Centrala oricum nu poti ajunge in prezent cu traseul 7.
Am si scris ca traseul 7 ajunge doar pana la Baia Comunala.
Deci nu ar fi o pierdere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Oct 2010 19:00:26    Titlul subiectului: 135471

As vrea sa semnalez un aspect negativ in legatura cu traseul 23. Am circulat de cateva ori cu acest traseu si am observat ca Transurbul are foarte mult de pierdut din cauza proastei organizari ai acestui traseu si anume:acest traseu are ruta Comat-Micro 19-Selgros-Real;ruta este buna dar pe aceasta ruta sunt alte trasee care sunt disponibile mai usor pt.calatori. Un traseu ar fi cel de maxi taxi, 84, care are exact aceeasi ruta, chiar si mai buna deoarece acest traseu circula (teoretic) pana la Cimitirul Israelit; al doilea traseu ar fi cel de tramvai, 39, care circula pe ruta Micro 19-Comat-Cimitir Israelit, avand aprox.aceeasi ruta (in afara de portiunea intre Real si Micro 19 care este acoperita de 84) si portiunea Comat-Cim.Israelit; alt traseu este 17 de autobuz care circula pe ruta Cart.D.Cantemir-Micro 19-Comat-Metro. Acest traseu se intersecteaza cu 23 pe portiunea dinspre dig pana in Micro 19 (neavand statii comune), apoi de la intersectia Brailei cu Stadionului au, practic acelasi traseu pana la Comat.Plus ca mai exista un traseu auxiliar de tramvai, este vorba de 40 acesta circuland pe ruta Micro 19-Comat.
O alta problema este frecventa destul de proasta (40 min.) Pe traseul 84 sunt cate doua maxi taxi la capat la Real, frecventa traseului 39 este de 9 min. la orele de varf, iar la traseul 17 este de 25 min.
Ca o concluzie, daca sunt la Real si vreau sa ajung pe ruta traseului 23, mai bine iau 84; daca sunt in Micro 19 iau tramvaiul 39 (sau poate 40) si daca ma aflu pe Siderurgistilor am 4 trasee la dispozitie (84, 17, 39 sau 40).
Intr-adevar, problema acestui traseu este frecventa "traseului rival" 84 si frecventa destul de proasta (40 min.). De exemplu cui ii place sa stea in statie sa astepte mult? Si mai ales ce te faci daca tocmai l-ai pierdut pe 23?
As propune modificarea acestui traseu astfel incat sa fie cat mai util pentru calatorii care vin de la Real, Selgros si care urca din statiile de pe parcurs. In prezent,pe 23 circula de obicei doua midibuze tip Cobra"care...de cele mai multe ori calatorii sunt numarati pe degete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 17:56:43    Titlul subiectului: 135516

Ar fi un vis si un lucru bun daca traseul 11 ar merge ca pe vremuri pana la Gradina Publica si atat. Nu prea e rentabil si bine ca merge pana in Piata Centrala (cel putin asa mergea de cativa ani,in prezent este exceptia stiuta din cauza lucrarilor).
Imi amintesc cand mergea plin pana in Gradina Publica si traseul era unul frumos si bine gandit. Ar fi normal ca 11 barat sa se duca in Piata Centrala,existand poate 2, 3 autobuze si restul sa fie 11 normal care sa duca pana la Gradina Publica. Cum era inainte. Nu stiu de ce s-a schimbat si probabil asa va ramane.

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 18:16:11    Titlul subiectului: 135520

Intr-adevar...daca ai vrea sa iei un autobuz din P-ta Energiei (de ex.) pana Liceul De Arte nu este nici un traseu Transurb (in prezent este 22, dar dupa ce se va termina Str.Garii, nu va mai fi) si atunci...ne intoarcem spre maxi taxi.Pana cand Transurb-ul nu va avea traseele si frecventele lor puse la punct,nu putem sa cerem sa se renunte la maxi taxi.
Sa ceri renuntarea la un mijloc de transport ar trebui sa dovedesti ca acesta este inutil in defavoarea altui mijloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 21:42:37    Titlul subiectului: 135537

Iata un punct de vedere pe care eu il gasesc corect. Daca ar fi sa intram in detalii, traseele de maxi-taxi au fost gandite pentru astfel de situatii. Intr-un cuvant, s-a speculat pe baza "vadului" de calatori, dovedindu-se astfel necesitatea privatilor.
Ajungem intr-o situatie in care spunem "mai rau fara rau" si pana cand traseele Transurb-ului vor acoperi si mai bine orasul, in anumite conditii apelam la microbuzele private.

Traseul 11 este rentabil in forma actuala, ca numar de calatori. Parerea e sustinuta de o parte din colaboratorii mei. Mai degraba s-ar face o "extensie" la traseul 26 decat sa se introduca 11 barat.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 20:14:33    Titlul subiectului: 140159

Cred ca mai rentabil ar fi ca, de exemplu, traseul 25 sa fie comasat cu 31, astfel din 2 trasee scurte vor fi "sudate" intr-unul lung, care cred ca ar avea aproximativ 1 ora / sens. Un traseu ipotetic (rentabil as zice eu) ar fi ca de la capatul "Micro 13" sa se continue pe Feroviarilor, apoi pe Tecuci pana la Masnitz, 1 Decembrie, Siderurgistilor pana la intersectia IREG, apoi dreapta pe A. Saligny pana in Gheorghe Doja, apoi dreapta pana in Scoala 10, apoi pe Lebedei pe langa Scoala 10 pana in Levaditii (strada cu bujoarele) urmand aceasta strada pana ce ajunge la Cimitirul Sf.Lazar, apoi pe strada Barbosi pana in Oltului, dreapta pana pe Centura (cum e traseul 63), apoi fie direct in vale la Barbosi, fie cu ocol cu suprapunere peste traseul 29 si in cele din urma capatul Micro 19, de unde sa urmeze exact ruta actuala a 31.
Stiu ca e cam complicat, am sa incerc sa editez o harta. De ce acest traseu? Pai ar oferi in primul rand o alternativa la traseul 39, care e cum e, ar oferi acces celor din zona "40" catre Piata Micro 17 si Micro 19 + centrele comerciale din 21, ar acoperi zone importante (gen Tiglina 3 si 4) care sunt cu preponderenta locuite de persoane de varste respectabile carora li s-ar intinde o mana de ajutor pentru dumul la piata etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 21:15:39    Titlul subiectului: 140163

Traseul pe care il spui tu nu e bun de nimic, scuze ca iti spun dar nu ar fi rentabil din cauza ca e extrem de lung, intortocheat prin cartiere si duce in 2 zone destul de moarte ale orasului. Filesti - M40 - Energiei - Gh. Doja - Sc. 10 - Levaditti - Sf. Lazar - Tig 4 - M19 - Barbosi ... e destul de lung si ar insemna sa il faci un fel de 16... un autobuz sau doua care sunt fantome...
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community