Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linia de tramvai din CUG - amintiri si sperante
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 34
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 15:30:08    Titlul subiectului: Linia de tramvai din CUG - amintiri si sperante 127133

radub a scris:
astefanoaei dan a scris:
In cazul obtinerii finantarii pentru redeschiderea liniei de tramvai spre CUG, s-ar putea aplica in rondul de la P.Ros solutia de la rondul P.Piatra.
Au fost propuse cateva variante. Cel mai probabil tramvaiele vor circula cu totul altfel decat pe vremea cand era deschisa linia spre CUG.
As dori sa stiu si eu cum arata zona pe vremea aceea. Nu locuiam in Iasi cand linia spre CUG era functionala. Eventual si niste poze. Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 19:42:53    Titlul subiectului: 127147

Pornind de la o fotografie despre a carei existenta am aflat de la colegul nostru mariooo, sa ne aducem aminte:

In Iasi am avut 2 incrucisari formate din altele 4 simple, una la Gara si una in Podu Ros. Cea de la Gara a aparut la inceputul anilor '80, cand a fost construita linia de tramvai de pe Strapungere Silvestru (de la Gara catre Moara 1 Mai, respectiv Canta) si a fost utilizata pana la darea in exploatare a liniei de pe sos. Arcu, in 1986.
Cea de-a doua incrucisare a aparut in 1984, odata cu realizarea liniei de tramvai de pe tronsonul Podu Ros-CUG. In afara celor doua directii perpendiculare (traseele 2,5 si traseul 9) au existat 2 bretele duble, una intre cladirea cunoscuta azi sub numele de "blocul PNL" si linia 9, catre/dinspre CUG (utilizata de tramvaiele de pe traseul 10) si cealalta intre pod si str. Tutora (traseul 1, traseul 7).

In imaginile de mai jos se observa cum erau amplasate liniile.



IMG_5787.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.38 kb
 Vizualizat:  de 22037 ori

IMG_5787.JPG



IMG_5775.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.16 kb
 Vizualizat:  de 22037 ori

IMG_5775.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Mai 2010 20:03:21    Titlul subiectului: 127151

Cateva fotografii din iunie 2006 (ce se vede in imagini nu mai exista in prezent):


IMG_6629.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.28 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6629.JPG



IMG_6636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.91 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6636.JPG



IMG_6624.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.83 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6624.JPG



IMG_6626.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.01 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6626.JPG



IMG_6628.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.06 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6628.JPG



IMG_6631.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141 kb
 Vizualizat:  de 22030 ori

IMG_6631.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 17:32:42    Titlul subiectului: 127173

--Calea de rulare de pe Pasarela Nicolina mai are cate o bretea pe fiecare sens ce se uneste cu sina de pe Bulevardul Nicolae Iorga ("coboara" mai intai pe langa Bazar!); cand linia era in circuitul de utilizare, ce functii indeplinea aceasta bretea intre Soseaua Nicolina si Bulevardul Nicolae Iorga (era utilizata pentru eventuale retrageri la depou ?) ?
--Locuiesc in Iasi (zona Podu Ros-Socola) de "cand m-am nascut"(1992) insa cand am inceput sa calatoresc in mod constant cu RATC (RATEC-RATP)...a fost desfiintat transportul cu tramvaiele in aceasta zona (in anul 1997,daca nu ma insel...)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 20:57:36    Titlul subiectului: 127193

Pe bretelele de pe pasajul Nicolina au circulat tramvaiele traseului 15 ( daca nu ma inseala memoria ) pe ruta CUG - Bazar - Tesatura - Tatarasi Nord. Alte vremuri....Ce multe trasee am avut in Iasi,care din diferite motive nu mai exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 21:10:18    Titlul subiectului: 127194

De asemenea, au fost folosite de traseele 10b si 14. Pe Republicii (N. Iorga) a fost realizata in prima faza linia de la Podu de Piatra pana la pasaj.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 21:38:36    Titlul subiectului: 127196

sanducosmin92 a scris:
Locuiesc in Iasi (zona Podu Ros-Socola) de "cand m-am nascut"(1992) insa cand am inceput sa calatoresc in mod constant cu RATC (RATEC-RATP)...a fost desfiintat transportul cu tramvaiele in aceasta zona (in anul 1997,daca nu ma insel...)!

Cu un an inainte de a te naste a mai existat o intrerupere a circulatiei tramvaielor intre Podu Ros si CUG. Intre 1991 si 1993 tronsonul a fost inchis pentru lucrari la cale, din motivul invocat in 1997 pentru inchiderea definitiva. Din pacate, subfinantarea a impiedicat reabilitarea. In vara anului 1991, cand tramvaiele au fost retrase din CUG, au fost puse in circulatie (pe traseul 9 - CUG 2- Tg. Cucu, prelungit ulterior pana la Piata Eminescu) primele 7 autobuze Ikarus articulate aduse din Germania (101-107).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 22:19:01    Titlul subiectului: 127201

Ca o concluzie la cele spuse pana acum , consider ca eforturile ce se fac in dorinta "reactivarii" retelei de transport electric in zona CUG-Podu Ros,sunt unele demne de lauda mai ales ca un oras european asemeni Iasului merita sa aiba parte de un sistem de transport modernizat si reabilitat in totalitate!

Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mar 18 Mai 2010 20:15:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Mai 2010 22:30:05    Titlul subiectului: 127202

Mai presus de orice vorbim despre rezolvarea unei uriase probleme de transport.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
astefanoaei dan



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2010
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Mai 2010 20:07:50    Titlul subiectului: 127246

Masura suspendarii circulatiei tramvaielor in zona CUG, a fost pripita. Sistemul constructiv de linie din zona CUG functioneaza in mai multe orase din Romania (a functionat inclusiv in Iasi, pe Canta).
Sigur ca nu este cea mai reusita varianta de infrastructura, dar ce s-ar intampla daca fiecare deraiere ar duce la suspendarea circulatiei pe acel tronson de linie? Portiunea de linie cu probleme din zona Biserica Catolica - pod Nicolina se putea repara in 13 ani (bineinteles nu cu 1.2 mil.euro / km.). Asa s-au cheltuit o groaza de bani pe troleibuze si mai multe generatii de autobuze, problema transportului de calatori in zona ramanand nerezolvata si azi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 11:18:39    Titlul subiectului: 127437

Anuntul care deschidea drumul spre dezastru:


IMG_5094.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.51 kb
 Vizualizat:  de 21751 ori

IMG_5094.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Mai 2010 18:24:01    Titlul subiectului: "Inspectie" la linia de tramvai! 127441

Astazi (23.05.2010) am mers"in inspectie" la linia de tramvai dezafectata (breteaua Pasarela Nicolina---Bulevardul N.Iorga) si am observat la o prima vedere ca sina se prezinta intr-o stare buna chiar si dupa 13 ani ! (exceptie fac macazurile--dezafectate ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 23:12:52    Titlul subiectului: Sa inceapa lucrarile ! 131566

Evenimentul a scris:
Primăria depune al cincilea proiect la ADRNE
Transportul electric revine pe porțiunea Podu Roș - CUG

Cel mai probabil la sfârșitul acestei luni, municipalitatea ieșeană va depune la Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Est (ADRNE) unul dintre ultimele proiecte pe fonduri europene care vizează dezvoltarea unei noi axe de transport local

„În prima ședință de Consiliu Local vom introduce pe ordinea de zi proiectul privind Dezvoltarea și reabilitarea arterei funcționale Sud a municipiului Iași, urmând ca după trecerea acestuia prin CL, în maxim o săptămână să-l depunem la ADRNE”, a declarat Cosmin Coman, directorul Direcției de Programe și Servicii pentru Comunitate din cadrul Primăriei. Prin intermediul acestui proiect, care are ca obiectiv principal creșterea atractivității pentru investiții pe arealul cuprins între Podu Roș și Nicolina, se intenționează reabilitarea și modernizarea infrastructurii stradale pe o suprafață de 5,7 kilometri, a 8,2 kilometri de cale de rulare tramvai, reabilitarea pasajului Nicolina pe suprafața existentă de 3.557 metri pătrați, reabilitarea și modernizarea trotuarelor prin introducerea de dale autoblocante din beton pe o suprafață de 22.800 metri pătrați, construirea unei piste pentru bicicliști pe o distanță de 7,93 kilometri și amenajarea de canivouri pentru cablurile de date pe o suprafață de 7,93 kilometri. „Odată obținută finanțarea de 22 milioane de euro pentru acest proiect, transportul public pe această axă va fi organizat pe partea din mijloc, destinată și liniei de tramvai. Stațiile pentru transportul public vor fi comune, atât pentru tramvaie, cât și pentru celelalte mijloace de transport, acestea având peroane în lungime de 50 de metri, prevăzute cu garduri de protecție”, a precizat Cosmin Coman.

Străzile care vor fi reabilitate și modernizate prin acest proiect sunt Nicolina (1.250 metri), șos. Nicolina (2.714 metri), șos. Națională 1.162 metri), bdul Dimitrie Cantemir (630 metri) și pasajul suprateran Nicolina pe o suprafață de 3.557 metri pătrați.

Potrivit proiectului, impactul asupra polului de creștere se va traduce prin sporirea mobilității populației și creșterea gradului de siguranță în trafic în traversarea municipiului Iași către Vaslui, asigurarea conexiunii cu șoseaua ocolitoare a Iașului sau reducerea costurilor de operare a autovehiculelor.

http://www.evenimentul.ro/articol/transportul-electric-revine-pe-portiunea-podu-ros--cug.html

**** Off-topic : Ca un amanunt interesant : s-ar parea ca luna aprilie a fost nefasta pentru zona Podu Ros in domeniul transportului cu tramvaiele ( in data de 3.04.1997 se consemneaza disparitia traseului 9 ... peste exact 10 ani in data de 10.04.2007 "dispar" traseele 1/13 pe relatia binecunoscuta Podu Ros - Palat - Anastasie Panu ) ! Sad


Ultima modificare efectuată Cosmin Sandu la Mar 10 Aug 2010 06:43:23, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 11:30:11    Titlul subiectului: Cale de rulare 8,2 km 132304

Buna Ziua Iasi a scris:
Primaria se pregateste sa depuna inca un proiect la ADRNE
Luni, 23 August 2010

Consilierii locali au aprobat, in sedinta ordiana care a avut loc astazi, proiectul de hotarare privind aprobarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie si realizarea proiectului “Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud – Municipiul Iasi", proiect care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere (PIDPC) Iasi. Acesta urmeaza sa fie depus pentru evaluare la Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est.

Proiectul "Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud" presupune reabilitarea infrastructurii stradale pe o lungime de 5,7 km, modernizarea caii de rulare tramvai pe o portiune de 8,2 km. Strazile care vor fi reabilitate prin acest proiect sunt Nicolina, soseaua Nicolina, b-dul Dimitrie Cantemir, sos. Nationala, pasajul suprateran Nicolina.


Sursa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 12:27:53    Titlul subiectului: Tronson CUG-Podu Ros 132903

Dintr-un articol din Curierul de Iasi/Sursa :

Citat:
(...) Nu în ultimul rând, al 6-lea proiect din cadrul Planului Integrat al Polului de Creștere Iași „Dezvoltare și reabilitare arteră funcțională Sud – Municipiul Iasi” în valoare totală de aproape 21 milioane de euro este gata și va fi depus până pe 9 septembrie la ADRNE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 15:25:29    Titlul subiectului: Reactivarea traseului 9 (CUG II - Podu Ros ... ) 133392

Acum cateva zile am trimis catre Primaria Iasi o "lista" de intrebari legate de reactivarea traseului 9 ....

Iata raspunsul Very Happy Very Happy :

Citat:
Buna ziua
Stimate domn Sandu Cosmin,

Va transmitem raspunsul la adresa 77029/30.08.2010 referitor la mai multe aspecte legate de reluarea transportului tramvaielor in zona CUG:

1.Prin proiectul "Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud-municipiul Iasi", finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, va fi reabilitata si modernizata calea de rulare a tramvaielor pe traseiul Podu Ros-CUG II care a functionat in perioada 1984-1996***( ***1997).Dupa implementarea proiectului, prin decizia RATP Iasi vor fi introduse linii noi care vor utiliza infrstructura modernizata;
2.Traseul caii de rulare Strada Palat-Podu Ros va traversa rondul din Podu Ros va traversa rondul din Podul Ros, urmarind vechiul traseu al liniei 9;
3. Toate conexiunile intre traseele cailor de rulare existente in zona Podu Ros se vor realiza prin intermediul Rondului Podu Ros;
4.Traseul Anastasie Panu- str. Palat- Podu Ros se va realiza dupa finalizarea santierului pasajului de la Hala Centrala, prin finantare din alte surse ale bugetului local;

5. Termenul estimat de finalizare a viitorului santier CUG II- Nicolina-Podu Ros (inclusiv reabilitarea pasajului superior Nicolina) este decembrie 2013;

6. Podul peste raul Bahlui in zona BCR- Podu Ros a fost expertizat si urmeaza sa fie reabilitat imediat ce vor fi identificate surse de finantare.
Director
Dr. Ec. Cosmin Coman

O zi buna
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 19:36:08    Titlul subiectului: Traseul 9 137554

Buna Ziua Iasi,miercuri 15 Decembrie 2010 a scris:
Primaria Iasi a depus inca un proiect la ADRNE

Reprezentantii Primariei Iasi au anuntat ca municipalitatea a depus la Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord - Est (ADRNE) inca un nou proiect care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere (PIDPC) Iasi. Este vorba despre proiectul "Dezvoltarea si reabilitarea arterei functionale Sud". Valoarea totala a proiectului este de 88 milioane lei. Proiectul se refera la reabilitarea a 5,7 kilometri de strada si modernizarea liniei de tramvai pe o distanta de 8,2 kilometri (Podu Ros - CUG).
Acum, edilii asteapta obtinerea finantarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 07/Dec/2018
Mesaje: 125
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 23:54:13    Titlul subiectului: 137563

Sper ca sa le iasa miscarea cu proiectul asta. E cam cel mai usor de implementat dintre celelalte proiecte europene depuse si in mod normal chiar nu ar trebui sa intampine nici un fel de piedici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 12:57:56    Titlul subiectului: Cale de rulare CUG-Podu Ros 139042

O veste buna !Very Happy :
Evenimentul in editia de Sâmbătă 22 ianuarie 2011 a scris:
Proiectul de modernizare a zonei Nicolina a fost declarat eligibil

La o lună după ce reprezentanții Primăriei au depus la Agenția de Dezvoltare Nord Est (ADRNE), de la Piatra Neamț, documentația completă pentru proiectul „Dezvoltarea axei de transport Sud în municipiul Iași”, în această săptămână au fost anunțați de faptul că proiectul a fost evaluat și a trecut de faza de eligibilitate, intrând în evaluarea tehnică. „Acest al cincilea proiect lansat spre finanțare pe Axa I din Planul Integrat de Dezvoltare a Polului de Creștere (PIDPC) Iași este unul foarte important pentru infrastructura zonei de sud a Iașului, de la Podul Roș până în capătul Nicolinei, la ieșirea din municipiu. Sperăm ca la sfârșitul acestui an să trecem de faza de licitații și poate vom reuși chiar să începem și lucrările efective”, a declarat primarul Gheorghe Nichita (...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 20:03:56    Titlul subiectului: 152 142646

Odată cu modificările legate de circulația rutieră în zona Palas , autorităile locale fac referire și la tronsonul CUG-Nicolina-Podu Roș :

Buna Ziua Iasi în editia de Vineri 15 Aprilie 2011 a scris:
S-au aprobat regulile de circulatie propuse de Palas
Ciprian BOARU

[...] Se largeste strada Palat

Edilii sunt de acord si cu largirea strazii Palat, pentru a permite amenajarea unui benzi suplimentare de circulatie. "De asemenea, sens unic la circulatia prin spatele Tribunalului ca toti cei care au interes acolo sa fie scosi in Anastasie Panu, unde va fi reglementat prin semaforizare. Totodata, se impune semaforizarea intersectiei strazii Timpului cu strada Anastasie Panu, alaturi de cele care exista acum de la Hala Centrala, respectiv de la Stefan cel Mare. Se va deschise circulatia spre bulevardul Cantemir, mai intai pe doua benzi de circulatie si, speram, pe patru benzi de circulatie, cate doua pe sens. Bineinteles, si organizarea prin semaforizare a intrarilor si iesirilor pe aceste strazi. Va circula tramvaiul cu siguranta, pentru a face legatura cu cartierul Nicolina - CUG. In proiectul analizat de specialistii care l-au intocmit se are in vedere suplimentarea cu banda de circulatie pe strada Palat, pe partea de coborare", a mai spus Chirica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 17:51:44    Titlul subiectului: 252 144084

Stadiul proiectului "Dezvoltare și Reabilitare Arteră Funcțională Sud- Municipiul Iași":

Curierul de Iași în editia de Luni 30 Mai 2011 a scris:
Infrastructura stradală din Nicolina – CUG, modernizată cu bani europeni

Curierul de Iași continuă și în acest număr prezentarea detaliată a marilor proiecte de infrastructură pentru realizarea cărora Primăria Municipiului Iași a atras și continuă să atragă fonduri europene.

Proiectul “Dezvoltare și Reabilitare Arteră Funcțională Sud- Municipiul Iași” este un proiect al municipalității ieșene aflat în faza de evaluare în vederea finanțării, estimările fiind ca în cursul lunii iunie să fie semnat contractul de finanțare prin intermediul Planului Operațional Regional – Axa prioritară 1 “Sprijinirea dezvoltării durabile a orașelor – poli urbani de creștere”. În acest sens, în urma vizitei la fața locului, prin scrisoarea O.I. Nr.7063/O.I./19.05.2011, Primăria Municiiului iași a fost informată că proiectul a fost aprobat pentru finanțare.

Prin intermediul acestui proiect urmează a fi refăcută întreaga infrastructură stradala din cartierul Nicolina – CUG, fiind prevăzute lucrări de refacere a rețelei stradale, reabilitarea trotuarelor, crearea de piste pentru bicicliști și amenajarea de spații verzi, îmbunătățirea sistemului de marcaj rutier, reabilitarea pasajului subteran Nicolina, precum și a liniei de tramvai.

Valoarea totala a proiectului este de 87.680.044,65 lei, iar durata proiectului este prevăzută a fi de 35 de luni, din care durata de realizare a lucrărilor de construire și interventie este de 30 luni.

Stadiul actual al proiectului

În acest moment sunt în lucru caietele de sarcini pentru achiziția publică a lucrărilor de construire, a dirigenției de șantier, pentru serviciile de audit, asistență tehnică, informare și publicitate și managementul proiectului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 17:05:20    Titlul subiectului: Re: 252 144150

sanducosmin92 a scris:
reabilitarea pasajului subteran Nicolina
Până la urmă, de când ar putea începe efectiv lucrările? Iulie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 17:58:20    Titlul subiectului: 255 144152

redeme a scris:
Până la urmă, de când ar putea începe efectiv lucrările? Iulie?
Dacă licitațiile vor decurge normal (fără contestații interminabile), la sfârșitul anului 2011 ar trebui să fie demarate o parte din lucrări (până la lucrările efective de montare a căii de rulare trebuie reabilitat pasajul suprateran, iar în paralel se vor efectua și celelalte lucrări incluse în proiect. Reabilitarea pasajului trebuie efectuată de o firmă stabilită prin procedură de licitație). Procedurile de licitație vor urma probabil tipicul celor de la un alt proiect european gestionat de Primăria Municipiului Iași, "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi"... dirigenție de șantier, licitație de execuție ...
Citat:
Sperăm ca la sfârșitul acestui an să trecem de faza de licitații și poate vom reuși chiar să începem și lucrările efective”, a declarat primarul Gheorghe Nichita
Citat:
Specificații tehnice:

Reabilitarea unui pasaj suprateran
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 17:25:19    Titlul subiectului: 279 144744

Încă un pas spre revenirea tramvaielor în zona CUG !

Buna Ziua Iasi în editia de Luni 20 Iunie 2011 a scris:
Edilii semneaza contractul pentru proiectul Axa Sud

Reprezentantii municipalitatii iesene au anuntat ca maine va fi semnat contractul de finantare pentru proiectului Axa Sud. La Primaria Iasi va fi prezent si directorul Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord - Est (ADRNE), Constantin Apostol.

Axa Sud vizeaza reabilitarea a 5,7 kilometri de strada si modernizarea liniei de tramvai pe o distanta de 8,2 kilometri (Podu Ros - CUG). Arterele incluse in reabilitare sunt str. Nicolina (1.250 metri), sos. Nicolina (2.714 metri), bd Cantemir (630 metri), sos. Nationala (1.162 metri) si pasajul suprateran Nicolina (3.557 metri).

________________________________________________________________

Buna Ziua Iasi în editia de Marți 21 Iunie 2011 a scris:
20 de milioane de euro pentru infrastructura din Podu Ros
Ciprian BOARU

Edilii au anuntat ca astazi va fi semnat contractul de finantare pentru proiectului Axa Sud. La Primaria Iasi va fi prezent si directorul Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord-Est (ADRNE). "Maine (astazi - n.r.), la ora 12.00, va fi semnat contractul pentru Axa Sud. Va fi prezent directorul ADRNE, Constantin Apostol. Va fi prezentat si proiectul. In cinci - sapte luni de la semnarea contractului vom putea demara licitatiile din cadrul proiectului. Contractul este la ADRNE si urmeaza sa fie adus la Iasi", a declarat Daniel Matasaru, consilierul primarului.[...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 12:13:46    Titlul subiectului: 144767

Sa curga sampania! Tocmai s-a semnat, vom avea din nou tramvai in CUG!
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community