|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Mai 2013 12:40:25 Titlul subiectului: |
164440 |
|
Deocamdata e bine, mai e un pas legat de CNSC.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Mai 2013 15:24:19 Titlul subiectului: |
164443 |
|
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/Moldova/axa-sud-intre-contestatii-si-punctul-zero-al-lucrarilor--85279.html
Citat: | „Astăzi (ieri, n.r.) expiră perioada de contestații la pasajul spre Nicolina. Noi sperăm să ajungem să semnăm contractul. Dacă avem șansa să nu avem contestații, luna asta vom avea contract pentru Axa Sud”, a spus viceprimarul Mihai Chirica. |
Din asta eu inteleg ca ieri a fost ultima zi in care se mai puteau depune contestatii la realegerea firmei initiale ca si castigator, de asta am intrebat daca ziua de ieri s-a terminat cu succes.
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 12:37:19 Titlul subiectului: |
164494 |
|
Marti 14.05.2013 - Semnarea contractului pentru Dezvoltare și Reabilitare Arteră Functională Sud – Municipiul Iasi. Perioada de implementare 15.05.2013 - 31.07.2015
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 13969 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 13:05:14 Titlul subiectului: |
164496 |
|
Sa intelegem ca de maine se organizeaza santierul?
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 13:11:33 Titlul subiectului: |
164497 |
|
Constructorul a spus azi ca timp de 2 saptamini se mai fac ceva studii pe teren si ca propriu-zis se va intra in santier din iunie.
|
|
Sus |
|
|
DonAgassini
Data înscrierii: 23/Feb/2013 Ultima vizita: 11/Feb/2015 Mesaje: 2 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Mai 2013 11:07:41 Titlul subiectului: |
164605 |
|
Intr-adevar, am vazut ieri pe la amiaza muncitori facand masuratori in zona Rond Vechi, dar chiar nu se putea in alta zi decat duminica?
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Mai 2013 11:53:34 Titlul subiectului: |
164606 |
|
Sa multumim lui Dumnezeu ca se incepe lucrarea si ca se face CEVA. Sper totusi sa faca si legaturi cu alte cartiere, nu doar la 90 de grade in Podu Ros.
Si inca ceva, ar putea face in prima faza linia pana la rondul vechi, si apoi si restul. Asta pentru a da drumul mai repede la tramvai si a scapa de aglomeratia din 41, macar partial.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 20 Mai 2013 20:40:12 Titlul subiectului: |
164625 |
|
tramfan a scris: | Sa multumim lui Dumnezeu ca se incepe lucrarea si ca se face CEVA. Sper totusi sa faca si legaturi cu alte cartiere, nu doar la 90 de grade in Podu Ros. | Sa speram ca se schimba si configuratia din Podul Ros. Daca nu desfiintau legatura A.Panu - Elena Doamna, puteau face pe acolo legaturi cu alte cartiere, dar despre asta o sa vorbim cand o sa fie gata linia spre CUG.
Citat: | Si inca ceva, ar putea face in prima faza linia pana la rondul vechi, si apoi si restul. Asta pentru a da drumul mai repede la tramvai si a scapa de aglomeratia din 41, macar partial. | Asta depinde de unde vor incepe lucrarea. Ar fi bine daca ar incepe de la baza pasajului catre rondul vechi si pe urma mai departe si sa refaca bretelele de pe pasajul Nicolina.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Mai 2013 20:51:27 Titlul subiectului: |
164627 |
|
Am mai spus: se mentine aceeasi configuratie in Podu Ros, nu vor fi bretele pe pasaj si nu va fi rond la CUG 1. Aveti toate desenele in documentatia de atribuire, link catre ea aveti pe forum.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Mai 2013 12:18:09 Titlul subiectului: |
164730 |
|
Asadar sa-nceapa reabilitarea:
Ziarul de Iasi
In câteva zile se va deschide șantierul din zona CUG - Podu Roș. Acolo, problemele de trafic sunt și acum foarte mari. Municipalitatea face apel la ieșenii din zonă să renunțe temporar, pe cât posibil, la mașinile personale în favoarea RATP. Cum și în ce zone va fi atacată lucrarea din zonă.
Benzile 3, primele închise
Șantierul din Nicolina ar trebui să fie deschis luna viitoare. Zona liniilor de tramvai dintre Podu Roș și CUG va fi prima atacată de constructori. „În ce privește pasarela, este afectată și trebuie consolidată. Facem sondaj să vedem care sunt acestea, mutăm bazarul, pentru că intervențiile se fac și sub pod, și vom încerca să începem reabilitarea nu numai pe această pasarelă, ci pe întreaga stradă, începând cu linia de tramvai. Vom închide pe porțiuni, nu toată odată, banda 3 pe ambele sensuri de mers, rămânând în circulația auto celelalte două, terminăm reabilitarea liniei de tramvai și apoi închidem pe porțiuni câte un sens de circulație succesiv, astfel încât să asigurăm o strangulare a traficului cât mai redusă“, a declarat directorul tehnic. Municipalitatea le-a sugerat ieșenilor care locuiesc în această zonă să folosească mai mult transportul în comun. Membrii Comisiei de Dialog Social au mai criticat lipsa locurilor de parcare, precum și ieșenii cărora le este permis să-și lase mașinile unde doresc. De asemenea, Primăria a fost aspru criticată de lipsa unui control riguros asupra constructorilor. „Sunt oripilat că îmbrăcăminți asfaltice proaspete au găuri, trotuarele sunt numai hopuri-dâmburi. Soluția tehnică este bună, dar sunt kilometri întregi de trotuare distruse. Aceste firme vin cu 2-3 oameni, cu două utilaje care distrug o stradă întreagă și dacă plouă te plimbi cu barca, iar dacă ninge îți rupi gâtul. De asta există disconfortul, pentru nu există niciun control din partea Primăriei“, este de părere Doru Alexandrescu, din cadrul Blocului Național Sindical Iași.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Mai 2013 13:12:42 Titlul subiectului: |
164784 |
|
Noi detalii despre demararea si desfasurarea lucrarilor pe acest tronson:
SURSA
Cum va arata santierul de pe cea mai mare artera rutiera a Iasului
Santierul de pe Axa Sud va fi deschis in cel mult doua saptamani Reprezentantii constructorului SC Viarom SA promit ca lucrarile vor fi derulate in cea mai mare parte noaptea Inainte de reabilitarea Pasarelei si a liniilor de tramvai, vor fi asfaltate cate doua benzi pe sens, din CUG pana in Podu Ros
Inceperea lucrarilor pe Axa Sud (CUG - Podu Ros - n.r.) depinde de rezultatele de la laboratoarele de specialitate pe care constructorul le asteapta, dupa ce a facut prospectiuni la strada, soseaua si Pasarela Nicolina. Inchiderea Pasarelei Nicolina va avea loc cu siguranta atunci cand vor fi incepute lucrarile. Deocamdata nu exista confirmari nici pentru varianta de inchidere doar a unui sens de mers, nici pentru inchiderea ambelor, fiind asteptate rezultatele de laborator. "Pana nu vin analizele de la laborator, nu pot face precizari legate de modul in care se va interveni pe Pasarela Nicolina. De principiu, nu cred ca Pasarela va fi inchisa totalmente pe timpul lucrarilor. Deocamdata am facut prospectiunile si am luat probe de pe strada si soseaua Nicolina, iar rezultatele pentru ele le vom avea intr-o saptamana", a declarat Dragos Dascalu, directorul sucursalei iesene a SC Viarom SA, firma care se ocupa de lucrarile de pe Axa Sud. In premiera pentru santierele din oras, finantate cu bani europeni, lucrarile de pe Axa Sud ar putea fi derulate preponderent pe timp de noapte, lucru care nu s-a petrecut pe niciun santier deschis pana acum de municipalitate.
"Noi vom inainta un program de management al traficului spre aprobare la Primarie. Din discutiile initiale pe care le-am purtat, ni s-a promis ca vom avea tot sprijinul din partea autoritatilor pentru a derula, pe cat posibil, pe timp de noapte lucrarile in zona, exceptand situatiile in care va fi nevoie sa utilizam piconul (utilaj - n.r) sau picamerele", a declarat reprezentantul Viarom.
Prima surpriza a constructorului: lucrari nocturne, la doua capete
Detaliile oferite de inginerii de la Viarom explica in mare modul in care va decurge circulatia pe zona CUG - Podu Ros in urmatorii doi ani. Astfel, in prima faza, va fi turnat un covor asfaltic pe tronsoanele dintre borduri si liniile de tramvai. Dupa asfaltarea a cate doua benzi pe fiecare sens de mers, vor fi atacate zona de pietonal, zona liniilor de tramvai si, probabil la final, Pasarela Nicolina. Concretizarea promisiunii de a derula lucrarile noaptea si de a asigura doua benzi de circulatie proaspat asfaltate pe fiecare sens chiar din prima etapa a lucrarilor ar putea face din santierul de pe Axa Sud primul proiect gandit coerent din punct de vedere al etapizarii lucrarilor. "Le pregatim iesenilor o surpriza de proportii. Noi vrem in primul rand sa le oferim soferilor o ruta circulabila chiar si pe durata lucrarilor. Vrem sa incepem cu lucrarile de asfaltare pe de o parte si de alta a liniei de tramvai. Practic, noi intentionam sa demaram lucrarile de asfaltare din ambele capete (Rod Podu Ros respectiv Capat CUG - n.r.). Vom lasa 50 de centimetri de la trotuare liberi, pentru a putea interveni la schimbarea bordurilor si ulterior la refacerea pietonalului. Prin acest mod de lucru, incercam sa le oferim soferilor aproape doua benzi pe sens, daca putem spune asa. Initial, aplicam un strat de geogrila pentru a turna peste el primul covor asfaltic, care ar inlatura problemele denivelarilor. Acolo unde este cazul, vom interveni cu piconul pentru spargerea dalelor de beton care sunt miscate, pentru a obtine o planeitate a drumului odata cu turnarea primului strat de asfalt", a declarat Dragos Dascalu, reprezentantul din Iasi al constructorului SC Viarom SA.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Mai 2013 14:27:43 Titlul subiectului: |
164785 |
|
Ma gandeam .asa ca idee, daca nu s-ar putea face banda cu liniile de tramvai ceva in genul "green line" cum a fost pe V.Lupu sau cuma mai este inca in (fosta!) zona industriala. Bine inteles la standardele si cu tehnologia actuala. Doua benzi /sens de mers cred ca sunt suficiente pentru traficul auto.S-ar da si un aspect mai frumos bulevardului si ar fi si un castig dpdv eco. Problema este ca nu stiu exact cate stradute/intrari/iesiri laterale(treceri peste sens necesare) din bulevard sunt astfel incat sa se poate pune in aplicarea solutia asta. Pe tronsonul capat CUG-rond vechi sigur e posibil ,in rest cred ca e mai greu.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Mai 2013 08:42:44 Titlul subiectului: |
164789 |
|
Ieri au inceput primele echipe de muncitori, care au facut gauri pe mijlocul strazii, pt a analiza fundatia.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Aug 2022 12:23:38 Titlul subiectului: |
214152 |
|
Am văzut că transportul cu tramvaie prin CUG a fost întrerupt prima dată între 1991 și 1993. S-au făcut ceva lucruri atunci, sau a fost trecută în conservare rețeaua și după 2 ani, de nevoie, s-a redeschis linia în aceleași condiții?
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|