Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele si microbuzele RATP
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 01:45:38    Titlul subiectului: 0000000 9047

Cred ca amenintarea cu Clauza de salvgardare nu va fi activată, ceea ce înseamnă că vom adera la UE în 2007, ori MAZ nu respectă normele UE. Degeaba are motor Euro 3, dacă are 98 de locuri în loc de minim 100 cât prevăd normativele. Dacă se impune scoaterea lor din circulație, ce va face RATP-ul, că Ikarusurile 280 și DAC 117 UD au fost căsăpite? Va apela și mai mult la dube? Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad
Mă tem că nu e un rău necesar, ci un tip de vehicul care s-ar putea să creeze RATP-ului niște probleme extrem de grave Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Am mai scris că MAZ nu respectă normele UE în privința capacității Exclamation Are 98 de locuri în loc de minim 100. Dacă o comisie europeană va impune RATP-ului și altor regii care au în dotare MAZ 103 scoaterea din circulație a MAZ-ului standard? Vor avea destui bani regiile respective pentru ca, într-un interval scurt, să cumpere MAZ 107 sau MAZ 105? Dacă tot a avut loc un masacru în rândul Ikarusurilor 280, nu mai bine se luau de la bun început MAZ 105, pentru a înlocui Ikarusurile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 22:23:08    Titlul subiectului: 9138

Oameni buni nu stiu de unde tot scoateti chestia asta cu minim 100 locuri. In Europa exita constructori de autobuze cum este MAN a caror produse au maxim 90-93 de locuri (se pare ca in alte tari se prefera ca un bus sa aiba cat mai multe scaune si mai putine locuri in picioare) si nu patesc nimic iar acele tipuri de autobuze sunt cumparate ca painea calda. Cum va explicati acest lucru? Nu credeti ca noi romanii suntem cam pretentiosi?
Ce-ti e 98 sau ce-ti e 100? 98 de locuri este nr garantat de constructor in conditiile respectarii greutatii utile maxime admise si in conditiile unui transport cat de cat nesufocant pt calatori. Cu siguranta la aglomeratia din orasele romanesti in aceste autobuze incap peste 105 calatori. Asa suntem noi cei din Balcani ne place sa supraincarcam mijloacele de transport si dupa aceea ne plangem de costuri mari pt mentenata lor si pt consumul exagerat de combustibil. De aceea la noi nu rezista nimic asa ca pana in ziua cand vom deveni cu adevarat civilizati sa tacem din gura ca ne facem de rasul lumii si asa suntem aratati destul cu degetul de ceilalti europeni. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
In 1992 tatal meu a fost in Germania si inca din acea vreme calatorii daca nu aveau loc pe scaun asteptau alt autobuz, bine acolo timpul de succedere era de circa 2 minute.
Pt cei care au urmarit filmuletele lui Mr.Bean s-a putut observa acest lucru foarte clar, ba mai mult din acestea a rezultat ca lumea statea la coada in statie si primul venit avea dreptul sa urce primul in autobuz si tot asa pana la ultimul. Daca numai erau locuri libere se astepta alt autobuz.
Astia sunt oameni care se respecta nu ca noi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 558
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 10:54:04    Titlul subiectului: 9878

MAZ #04 Triumf


DSC01000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.79 kb
 Vizualizat:  de 15228 ori

DSC01000.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 13:47:32    Titlul subiectului: 0000000 9908

048 (Saviem), in febr 2004 pe linia lui 20 spre Metro.


048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.1 kb
 Vizualizat:  de 13945 ori

048.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 17:44:19    Titlul subiectului: 1111111 10256

A iesit la strada lotul al doilea de 10 autobuze MAZ-103. Deocamdata circula tot pe 41, insa, probabil ca dupa reinceperea cursurilor, vor fi trimise si pe noul traseu 42, Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-CUG 2.
Conducerea RATP Iasi a hotarat ca din cele 20 de autobuze achizitionate pana in prezent, 12 sa mearga pe traseul 41 (Copou-Pd. Ros-CUG 2), iar 8 pe traseul 30 (Canta-Gara-N. Iorga-Cotnari-Pasaj Socola-Bucium). Hotararea in privinta traseului 30 mi se pare excelenta, fiind unul dintre traseele foarte bune pe care le-a avut RATC inainte de divizare. Traseele 19 si 28 (foarte bune) ar trebui sa primeasca cu prioritate autobuzele din loturile urmatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 02:12:05    Titlul subiectului: isab 10503

De cele 50 de autobuze este nevoie pentru ca exista 12 trasee de autobuz care trebuie acoperite. Mai mult, va fi nevoie de inca o achizitie de autobuze, intrucat cele 50 nu vor fi suficiente. Greseala a fost introducerea lor si pe 2 trasee destinate troleibuzelor.

Ultima modificare efectuată Radu Czech la Lun 02 Ian 2006 02:41:14, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 17:49:09    Titlul subiectului: 10786

Vad ca au pus si sticker cu MAZ 103... Urat.
Doua din MAZ-uri nu au display in fata.

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 17:36:46    Titlul subiectului: 11116

blood13 a scris:
Doua din MAZ-uri nu au display in fata.
La asa solutie, ma gandesc ca displayul de V58 era mult mai modern la vremea cand a aparut.
Daca apar modificari pe traseu, cum scrie pe ele, cu carioca ?
Ce se intampla cu autobuzele astea, le vine pana la urma displayul electronic sau nu? Daca nu, e o mizerie dunarealizinga pentru care individul ala ar trebui sa infunde puscaria. Ce e porcaria asta pentru 200000EUR Question Ori vin cu afisaj electronic, ori dunarealizingul sa faca "o rata cadou", vorba reclamei. In mod normal, RATP trebuia sa REFUZE aceste autobuze ca NECONFORME cu contractul. Trebuia ca aceste autobuze fie sa stea in curtea lui dunarealizing pana erau remediate, fie plecau la belarusi, iar lotul urmator avea 12 autobuze cu afisaj electronic.
Ultimul termen pentru rezolvare il dau la venirea urmatorului lot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 23:44:15    Titlul subiectului: 11152

Pentru ce s-au dat 200.000 EUR per bucata daca nu au afisaj electronic. Lotul urmator ce lipsa va mai avea, vor veni fara scaune?
Un Citaro din Bucuresti a costat 188.000 EUR si este net superior MAZ-ului din Iasi si de oriunde din tara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 23:59:35    Titlul subiectului: 11156

Maz-urile sunt 50, iar Mercedesurile sunt 500. Daca RATP-ul ar fi luat 50 de Mercedesuri, nu cred ca ar fi costat 188.000e.
Partea cu net superior e perfect valabila.
Totusi in Iasi nu trebuiau autobuze atat de scumpe. Cred ca daca se scoteau o parte din prostiile de pe Maz-uri (Bluetooth, sistem de aplecare pe o parte inutil, compostoare moderne dar proaste) se iesea mai ieftin.
15 si 20 au restul afisajelor la locul lor. S-ar putea ca problema sa fie de fapt geamul de la afisaj. Nu stiu. Trebuie rezolvat.
Suntem subiectivi, nu avem ce face... acum ca s-au bagat MAZ-urile pe 30 le privim un pic altfel (nu ca un inlocuitor al troleelor); in plus, s-a redeschis ruta 44.
Facem progrese. Dar cand scoatem maxi-taxi-urile???

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 02:24:18    Titlul subiectului: 11172

Nu se prevede aducerea de MAZ 107, de 14,5 m lungime?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 10:37:25    Titlul subiectului: 11196

OAB a scris:
Nu se prevede aducerea de MAZ 107, de 14,5 m lungime?
Nu. Si MAZ-103 intampina greutati la capetele de linii, la intoarcere. Un exemplu graitor este cel din Bucium, unde alveola este ocupata cu dube. Autobuzele sunt nevoite sa faca manevre inainte-inapoi pentru a intoarce (in conditiile in care in zona respectiva traficul este intens).

De altfel, traseul autobuzului 30 a fost deja modificat (nu mai ajunge in Bucium - capatul din imaginea anterioara -, ci intoarce in Baza 3 - locatia fotografiei de mai jos).

#12 in Baza 3 - a plecat pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 00:52:02    Titlul subiectului: 12055

Cele 10 Rocar 112 UDM erau ca vai de ele chiar in 2002. Degradarea s-a accentuat dupa cei 3 ani de stat pe dreapta.

Ultimele DAC 117 UD ale fostei IJTLI au fost casate la inceputul anilor '90.
In 1996 vedetele regiei erau autobuzele Saviem SC10U-MCR. Atunci au venit Ikarus-urile 260 si Ikarus-ul 263 care mai exista si acum.
Jos: o imagine tulburatoare cu #305 incremenit in timp. Pastreaza inca indicatorul de traseu 30 pe care l-a folosit ultima oara in 2002.


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Vin 13 Ian 2006 01:30:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 01:38:46    Titlul subiectului: 750000000000 12058

Îmi aduc aminte că, între Golia și Campusul Tudor Vladimirescu am văzut două autobuze SC 10 U. Dacă bine știu, și acolo e ceva pantă pe care SC 10 U abia o urca. Efectiv, auzeam cum se chinuia motorul și cutia de viteze, ți se făcea milă de Saviemuri. Oricum, într-un oraș cu pante gen Tătărași, Copou și Arcu, Saviemurile nu prea își aveau locul, dar, probabil, că au fost îndrăgite de publicul călător. Păcat de Ikarusurile 280.
Mi se pare că între SC 10 U și SC 10 R diferențele nu sunt chiar atât de mari. Chiar dacă designul lui SC 10 R este mai modern, performanțele nu sunt cu mult mai bune ca la SC 10 U.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 01:55:59    Titlul subiectului: 12059

Au fost aduse, in 1994 si 1995, 50 de Saviem-uri SC10U-MCR. Intr-adevar, pantele si lipsa pieselor de schimb le-au terminat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 16:56:09    Titlul subiectului: 12133

Saviemurile chiar au fost foarte indragite de public. Marele soc il avea fiecare cand afla ca sunt la mana a doua, pentru ca aratau extraordinar, si afara si in interior... Bineinteles ca nu a tinut mult. Ivecourile nu par sa fi avut probleme de racire vara. Saviemurile in schimb aveau. Mergeau toata vara cu usita mica din stanga fata, sub geamul soferului deschisa.
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398


Ultima modificare efectuată de către blood13 la Vin 13 Ian 2006 21:51:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 23:41:21    Titlul subiectului: 12203

Ikarus 260 #209 in noiembrie 2005, pe linia 34 (in Pd. Ros, plecand in cursa spre Paun).

Ikarus 263 #236 in iulie 2005, in garajul SC Autobuzul SA, pastrand inca indicatorul de traseu 29 pe care-l purtase in iarna, la ultima incercare a societatii de a reintroduce autobuze pe aceasta ruta.

Deocamdata doar sta. Eu sper ca va fi introdus, alaturi de celelalte Ikarus-uri functionale, pe trasee gen 27, 29, 34. Astept cu nerabdare sa se termine mai repede procedura de unificare dintre Autobuzul si RATP pentru a se clarifica si soarta lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 00:19:30    Titlul subiectului: 12209

În legătură cu cele 10 Rocar 112 UDM. Nu contest că au avut probleme încă de la început. Așa a fost și la Cluj, dar, de la a avea probleme și până a le scoate efectiv din circulație fără a le putea casa (că nu-ți dă voie legea) e cale lungă. De asemenea, autobuzele nu par să fi suferit reparații capitale, ci doar cârpeli pe ici, pe colo. Din câte știu, regulamentul prevede 2 reparații capitale la intervale de 4 ani ceea ce înseamnă că respectivele Rocaruri vor mai zăcea până la finele anului 2007.
Cele 10 Rocar 112 UDM au fost exploatate intens inainte de 2002. In privinta RK-urilor, dupa cum se vede...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 558
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 23:27:30    Titlul subiectului: 01 13119

MAZ #13 - traseul 30 (din pacate varianta scurta Sad ), statia GARA. In spate se poate vedea sediul RATP Iasi.
Vad ca autobuzele astea noi, MAZ-urile, se descurca destul de binisor pe frigul asta.
Nu-mi place ca se murdaresc cam repede, spre deosebire de Ikarusuri.



DSC02057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.11 kb
 Vizualizat:  de 15078 ori

DSC02057.JPG



06_179.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.76 kb
 Vizualizat:  de 13184 ori

06_179.jpg



07_135_170.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.8 kb
 Vizualizat:  de 13184 ori

07_135_170.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 13:11:06    Titlul subiectului: uuuuuuu 13857

Ieri a sosit al treilea lot de 10 autobuze MAZ-103. Urmeaza echiparea, inmatricularea si asigurarea lor, dupa care vor iesi la strada, cel mai probabil in cursul saptamanii viitoare. Pe acest lot va incepe testarea aplicatiei soft care permite numararea calatoriilor efectuate cu legitimatii de transport. Programul va fi extins la toate vehiculele RATP Iasi.
Ultimele 20 de autobuze vor sosi in luna februarie, in doua transe a cate 10 vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 20:50:57    Titlul subiectului: 13900

La Cluj, marea majoritate a autobuzelor liniei 30 sunt echipate cu sistem GPS astfel încât, în anumite stații, se arată timpul aproximativ până la sosirea autobuzului. La Iași, MAZ-urile vor fi echipate cu GPS?
Numerele de parc ale MAZ-urilor sunt cele ale autobuzelor SC 10 U?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 22:07:37    Titlul subiectului: 13904

Se are in vedere organizarea unui dispecerat unic, cu utilizarea GPS.
Da, MAZ-urile poarta numerele pe care le-au avut Saviem-urile. Singura diferenta e la numerele 1-9, unde s-a adaugat un "0" in fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 23:47:47    Titlul subiectului: 14526

Prin 1992 pe traseul 30 mergea foarte des un IK4 (albastru cu alb din cate imi amintesc) mai special: avea peretii capitonati, plase pentru bagaje si perdelute. Cunoaste cineva povestea acestui autobuz? Va mai amintiti ce numar (numere) de parc a avut?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Iul/2018
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 17:15:38    Titlul subiectului: 14770

Cei de la RATP sunt absolut incredibili. Dupa ce au scos butoanele de urgenta de afara de la aproximativ toate autobuzele MAZ. Acum am observat un autobuz cu manerele capacelor de aerisire taiate. Mi se pare ca e #08 dar nu stiu sigur. In plus tablele electronice pe cele din seria 10-20 nu le-au montat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 19:31:55    Titlul subiectului: 14797

E posibil ca masura sa fi fost luata in urma vandalizarii manerelor. De altfel, inca dupa prima zi s-au gasit unii calatori care sa le cresteze cu cutitul (scuzati "cucufonia" Embarassed).
Dispozitivele de afisaj electronic exterior si interior au fost montate si la seria #11-#20 (cu exceptia afisajelor frontale ale autobuzelor #15 si #20). Ca in ultima vreme nu prea sunt folosite afisajele interioare, e altceva. Acelasi lucru si in cazul sistemului de anuntare a statiilor.


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Vin 03 Feb 2006 19:34:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 3 din 16

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community