Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 23:18:25    Titlul subiectului: 57863

Propunerea mea pentru liniile de tramvai, troleibuz si autobuz


RF_Troleibuze.ace
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_Troleibuze.ace
 Mărime fișier:  9.96 kb
 Descărcat:  de 469 ori


RF_Autobuze.ace
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_Autobuze.ace
 Mărime fișier:  16.29 kb
 Descărcat:  de 469 ori


RF_Tramvaie.ace
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  RF_Tramvaie.ace
 Mărime fișier:  23.11 kb
 Descărcat:  de 454 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 00:44:17    Titlul subiectului: 57867

nokia2010 a scris:
Propunerea mea pentru liniile de tramvai, troleibuz si autobuz
Deocamdată le-am citit pe cele de tramvaie...cam multe ar brăzda Capitala. Nu zic că nu ar fi bine, doar tramvaiul e nepoluant. Însă:
- Bd. Decebal+Unirii ar fi bine să rămînă pentru traficul auto și așa foarte aglomerat. În plus, există linie pe Dudești-Goga-Mărășești și alta pe Călărași (care, ce-i drept, se înfundă). Mai degrabă s-ar face străpungere la Traian - Nerva Traian, sau o alta pe Mircea Vodă pînă la Timpuri Noi. În felul ăsta s-ar evita limitarea traseelor la Sf. Gheorghe
și în același timp s-ar putea direcționa fluxuri de călători gen Pantelimon - Ferentari (la tine 39, eu l-aș vedea pe 14).
- 9 ar fi o clonă a unui 5 actual care oricum e aiurea (avînd traseul în formă de "L") și, deci, dacă s-ar putea ar fi cazul să fie reorientat pe o diagonală clară a orașului(Romprim, Alexandria, Zețarilor). La fel, 16 actual are aceeași formă de "L" și de aceea face mai bine de o oră de la un capăt la altul. 36 are aceleași capete și face mult mai puțin.
- Nici lui 3B nu-i văd rostul. 20 în Rahova sau Ghencea, da.
- Prefer un 2 întors din exilul pe Trafic Greu (Vladimirescu) pe un traseu mai central Gara de Nord - Berzei - Hasdeu - Piața Regina Maria. 44 out. Pe actualul traseu ar fi suficient 11.
- Oricît de nostalgic aș fi după traseul de altădată al lui 27, ar fi și mai inutil decît cel actual...și chiar mai inutil decît actualul 46, ținînd seama că în Pantelimon metroul nu ajunge decît la Iancului, nu și la Granitul.
- Dacă 21 s-ar prelungi, 32 ar fi cazul să dispară. Sau viceversa, cum îți place.
- Interesant traseul lui 17B...dar dacă s-ar circula prin Piața Unirii, de ce să nu-l duci pe Regina Maria - 11 Iunie - Dr. Istrate - Viilor ?
- Dacă revine 3, 42 out.
- Șina lui 29 a ajuns probabil săbii ninja cu care se bat clanurile interlope rivale...în plus, autobuzul e mai ieftin de întreținut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 13:11:40    Titlul subiectului: 57872

17B ar ocoli cam mult daca ar lua-o pe la P-ta Unirii. Pe Bd. Unirii o sa aiba garduri ca la metroul usor. Oricum, dupa parerea mea bulevardul ala ar trebui largit, chiar daca se baga sau nu tramvaiele (nu e o solutie ecologica, dar se pot taia copacii si darama stalpii). Bd. Unirii ar trebui sa aiba macar o banda in plus!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 14:34:32    Titlul subiectului: 57875

N-ar fi mai bine sa ramiie asa cum sunt....? cel putin la tramvaie.
Io zic ca tramvaiele se descurca bine. Dublate de metrou...si mai bine. Poate ca ar trebui suplimentari pe liniile foarte aglomerate: gen 12, 34... de cate ori eram nevoit sa merg cu tramvaiul, acesta ma ajuta de fiecare data.
Stiu ca mergeam destul de bine cu 19 la Ozana cand faceam scoala de soferi, cu 34 pe la gara, desi uneori supraaglomerat... Cu 41...cu 35 cand era tramvai si era sa ma vars din Tatre pe linia varza de pe Timisoara... Deci tramvaiul e bine...cu autobuzele si troleele e nitel mai greu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 14:36:03    Titlul subiectului: 57876

Ionescu a scris:
Poate ca ar trebui suplimentari pe liniile foarte aglomerate: gen 12, 34... de cate ori eram nevoit sa merg cu tramvaiul, acesta ma ajuta de fiecare data.
Pe 12 se face exact opusul: se reduce capacitatea de transport!!! Am observat tot mai multe V2A-uri (în loc de V3A de toate felurile). Mai rău, #4019, care locuiește la... Titan!!!
bogdan71 a scris:
- Oricît de nostalgic aș fi după traseul de altădată al lui 27, ar fi și mai inutil decît cel actual...și chiar mai inutil decît actualul 46, ținînd seama că în Pantelimon metroul nu ajunge decît la Iancului, nu și la Granitul.
Ajunge... doar de luni până vineri, între orele 6 și 19, odată la 30 de minute Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2006 09:33:45    Titlul subiectului: 57887

Mi s-ar parea oportuna modificarea traseului liniei 65, care ar urma sa intoarca pe Calea Victoriei (traseu ex-87), iar in capatul celalalt sa mearga pe traseul fostului tramvai 45, actulamente autobuzul 645.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 20 Ian 2006 18:00:05    Titlul subiectului: 57898

Catalin Ghita a scris:
Mi s-ar parea oportuna modificarea traseului liniei 65, care ar urma sa intoarca pe Calea Victoriei (traseu ex-87), iar in capatul celalalt sa mearga pe traseul fostului tramvai 45, actulamente autobuzul 645.
Erau goale pe acea portiune. 45 la capatul de la Berthlot era gol, veneam cu el de la scoala si la urcare, la Berthlot, indiferent de ora, tramvaiele plecau mai mult goale (1-2 persoane). Deci:nerentabil...La fel si 65 cand era la Victoriei, nu era prea plin, ba dimpotriva. Plus ca macazul de la gara catre Victoriei s-a scos, in plus de asta firele de troleibuz sunt trecute peste cele de tramvai (la intersectia Buzesti-Grivitei).
Pe traseul intre Gara si Voievozi, si 97 e gol. Numai 86 e plin...
Sunt de parere ca 86 trebuie scurtat la gara. Sau dus in Chitila, dar mai repede tramvaiul 45 in Chitila decat 65.
Sus
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 00:17:04    Titlul subiectului: 57900

tudor a scris:
45 la capatul de la Berthlot era gol, veneam cu el de la scoala si la urcare nu erau mai mult de 4 persoane in tramvai...La fel si 65 cand era la Victoriei. Plus ca macazul de la gara catre Victoriei s-a scos.
45 se umplea în stația de la intersecția Cl. Griviței cu Buzești și apoi la Buzești cu Polizu. Preferam însă de 1000 de ori (mai ales vara) să merg în centru cu 45 sau 24 decît cu 300. În ultimii ani însă(1995-1997), traficul de pe Bd. Dacia - porțiunea dintre Romană și Cl. Griviței - se intensificase, iar încrucișarea cu linia de tramvai de pe Th. Aman/G-ral Budișteanu ducea frecvent la ambuteiaje. De altfel, cred că ăsta a fost principalul motiv pentru care au scos șina de tramvai.

Un macaz se poate oricînd monta la loc. Mai greu va fi să se monteze la loc 8 kilometri de linie de troleibuz între Piața Sudului și Piața Unirii via Văcărești-Tineretului-Cantemir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 23:21:42    Titlul subiectului: 57905

Au scos tramvaiele de la G-ral Berthlot pt. ca faceau galagie cei din zona ca le zgaltaie casele!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2006 00:29:07    Titlul subiectului: 57909

Așa arăta azi pe la ora 20 un 65 pe Cal. Griviței, sensul spre Sfinții Voievozi:

Era chiar foarte "aglomerat"!
Cel din poză e #7380, bine că măcar mergeau aerotermele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2006 12:00:01    Titlul subiectului: 57912

Singurele persoane care merg cu 65/97 intre Gara de Nord si Sfintii Voievozi sunt studentii ASE-ului care au cursuri in Moxa si controlorii, plus un, doi oameni rataciti...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 16:12:51    Titlul subiectului: 57935

Si eu am propus reinfintarea liniei 138. In loc sa mearga intoarca la Gara de Nord, ar putea s-o ia inainte pe Cal. Grivitei, Bd. Dacia, sa o coteasca pe Cal. Victoriei, apoi pe Str. Stirbei Voda, si la intoarecere s-o ia pe Luterana, G-ral Berthlot, G-ral Budisteanu, si apoi din nou pe Cal. Grivitei. Poate l-ar mai elibera pe 178.

Mai propun o linie de tramvai (pe lângă cele care le-am pus în atașament)
57B (barat) Parcul (Piata) Rahova, Cal. Rahovei, Șos. Progresului ("Trafic Greu"), Șos. Viilor, P-ța Eroii Revoluției, Cal. Șerban Vodă, Lic. "Gh. Șincai", Bd. Gh. Șincai, Univ. Creștină "Dimitrie Cantemir", Podul Timpuri Noi, Timpuri Noi S.A., Str. Nerva Traian, Str. Traian, P-ța și Hala Traian, Str. Traian, Foișorul de Foc, Bd. Ferdinand I, Șos. Pantelimon, Halele Obor, Str. Ziduri Moși, Șos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Șos. Petrecani, Bd. Prof. Dimitrie Pompei, Platf. Ind. Pipera
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 20:44:04    Titlul subiectului: 57949

1. pt linii de genul ala ai nevoie de minim 20 de tramvaie ca sa fie eficiente
2. ce nevoie e de numere "barate" cand ai de la 1 la 50 destule disponibile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2020
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 21:48:29    Titlul subiectului: 57951

Asta da linie... ar fi foarte utila... dar de ce nu intre Dep. Alexandria si Platf. Pipera... tot una....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 23:31:54    Titlul subiectului: 57952

nokia2010 a scris:
Mai propun o linie de tramvai (pe lângă cele care le-am pus în atașament)
57B (barat) Parcul (Piata) Rahova, Cal. Rahovei, Șos. Progresului ("Trafic Greu"), Șos. Viilor, P-ța Eroii Revoluției, Cal. Șerban Vodă, Lic. "Gh. Șincai", Bd. Gh. Șincai, Univ. Creștină "Dimitrie Cantemir", Podul Timpuri Noi, Timpuri Noi S.A., Str. Nerva Traian, Str. Traian, P-ța și Hala Traian, Str. Traian, Foișorul de Foc, Bd. Ferdinand I, Șos. Pantelimon, Halele Obor, Str. Ziduri Moși, Șos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Șos. Petrecani, Bd. Prof. Dimitrie Pompei, Platf. Ind. Pipera
Cam ăsta ar trebui să fie traseul lui 17...iar 16 prelungit Sf. Vineri - Regina Maria - 11 Iunie - Dr. Istrate - Viilor - Eroii Revoluției - CFR Progresul. De bună seamă că o eventuală reluare a circulației tramvaielor prin Piața Unirii i-ar deschide și lui 40 alte perspective.

În altă ordine de idei, nu sunt de acord cu numerele prea mari pentru tramvaie, meteahnă de care suferă și RATB-ul (46 în loc de 13, 45 - dacă va mai fi - în loc de 10 etc.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 00:01:48    Titlul subiectului: 000 57999

Nu prea cred ca o sa se reinfinteze troleibuzele pe Magheru. Se vede cat de "plin" e 381. Daca 381 n-ar fi facut fata, precis ar mai fi aparut si 382 si 383.
Saptamana trecuta, pe la ora 12-12.30 m-am decis sa-l iau pe 381 de la Romana la Universitate. Trecuse unul mai inainte. Al 2-lea 381 a venit dupa 2-3 min. Daca ar fi fost prea multi calatori, sigur nu as fi prins loc pe scaun. Poate dupa ce scot dubele o sa mai bage o linie de autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 00:07:16    Titlul subiectului: 58000

Mie nu mi se pare că 381 face față... dacă vreau să merg de la P-ța. Romană în Berceni iau 381 spre Victoriei (și mă întorc cu el)...că altfel nu am nici o șansă la un loc (fie el și în picioare) în autobuz.
nokia2010 a scris:
Saptamana trecuta, pe la ora 12-12.30 m-am decis sa-l iau pe 381 de la Romana la Universitate. Trecuse unul mai inainte. Al 2-lea 381 a venit dupa 2-3 min. Daca ar fi fost prea multi calatori, sigur nu as fi prins loc pe scaun. Poate dupa ce scot dubele o sa mai bage o linie de autobuz.
12-12.30 nu sunt ore de vârf. Ore de vârf înseamnă 5-9 și 13-18. La ora 16 nu te poți apropia de 381 între Romană și Tineretului pe ambele sensuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 00:15:39    Titlul subiectului: 58003

nokia2010 a scris:
Nu prea cred ca o sa se reinfinteze troleibuzele pe Magheru. Se vede cat de "plin" e 381. Daca 381 n-ar fi facut fata, precis ar mai fi aparut si 382 si 383.
Realitatea este că nici 381 nu face față. În primul rînd, este vizibil subdimensionat ca număr de autobuze - ce-i drept, dacă ar fi mai multe, s-ar aglomera unul într-altul. În al doilea rînd, traficul infernal din centru nu îi dă nici o șansă de creștere în viteză.
Cu atît mai mult, nici o linie de troleibuz nu are șanse să se impună pe axa N-S. Cu sau fără buviniete (ce cuvînt oribil au născocit și ăștia !)

Eu, care stau în Titan, propun desființarea liniei 27 de tramvaie și reducerea numărului de vagoane de pe linia 46. Cu vagoanele disponibilizate, să se (re)înființeze linia de tramvaie:
22 Piața Unirii - 11 Iunie - Dr. Istrate - Eroii Revoluției - Piața Sudului - Romprim.

Știu că dublează metroul. Dar, în eventualitatea unei noi greve, nu se vor mai călca oamenii în picioare să prindă loc în 381.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 00:23:41    Titlul subiectului: 58004

În loc de 22 ar putea fi reorientat 7...
De ce să se reducă numărul de vagoane de pe 46? De abia fac față 46-urile. Ca să nu mai vorbim de 34.
27 ar trebui desființat, dar numai după terminarea lucrărilor la Pasajul Mărășești, când va reveni la statutul de dublură a lui 15. Vagoanele de pe 27 ar putea fi trimise pe 34 (pt. suplimentare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 01:00:58    Titlul subiectului: 58005

Dr2005 a scris:
În loc de 22 ar putea fi reorientat 7...
De ce să se reducă numărul de vagoane de pe 46? De abia fac față 46-urile. Ca să nu mai vorbim de 34.
46 este plin mai ales între Bd. Chișinău și Șos. Iancului. Între aceste două puncte mai circulă liniile 5, 330 și 335. După Șos. Iancului(pînă pe la Obor, uneori pînă la Dorobanți) rămîne aglomerat doar dacă s-a întîmplat să nu vină 34. Eu zic că se poate trăi foarte bine și fără 46, vagoanele fiind redistribuite pe 5 și 34. Pentru tranzitul pensionarilor spre Piața Obor, 1-2 vagoane în plus pot ajunge și pe 36.

Cît despre 7, acesta este legat de Șos. Giurgiului. În lipsa călătorilor pe tronsonul Eroii Revoluției - Piața Unirii - dar și a soluțiilor de reorientare(spre Pantelimon via Nerva Traian - Str. Traian - Șos. Iancului, de exemplu), ar fi mai bine să dispară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 01:04:29    Titlul subiectului: 58006

Dacă 7 ar dispărea, ar rămâne părăsit un tronson 100% modernizat de linie de tramvai. 7 ar putea fi reorientat către Romprim, astfel încât să mai scadă din aglomerația de pe linia 232.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 12:24:55    Titlul subiectului: 58011

Stiti ce ar trebui facut, dupa mine, prin centru? O linie de tramvai, sa o numerotam 3, despartita cu bordura de restul traficului si semaforizata corespunzator... Adica, zic eu, scurtarea unui din trotuare si introducerea unei benzi pentru tramvaie si transport in comun, semaforizata separat... Ideea nu este a mea, ci este implementarea curenta din Tarile de Jos. Desi este aglomeratie foarte mare, chiar si pe bulevardele sau strazile mai inguste, exista o banda speciala, uneori despartita de o bordura sau un mic trotuar, care este destinata exlusiv transportului in comun, de orice fel. Eu zic ca ar fi o solutie pentru centru...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 12:28:14    Titlul subiectului: 58012

La situația actuală din București, măcar câte o bandă pe sens pt. autobuze și troleibuze (dacă nu se pune tramvai). Dar să fie respectată... o să fac poză în Drumul Taberei să vedeți cum pe banda frumos inscripționată BUS sunt parcate mașini și taxiuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2006 11:18:22    Titlul subiectului: 58866

Cred ca de la Universitate, 601 ar trebui s-o ia pe Blacescu, Magheru si sa intoarca la P-ta Romana.
Tramvaie pentru liniile de mai sus ar fi destule, daca desteptii aia de la R.A.T.B. nu s-ar fi apucat sa caseze "Rathegber"-uri. Daca ar mai fi fost "Ratgheber"-uri pe 46 (si eventual pe 34), poate ar mai fi bagat inca cateva tramvaie pe linia lui 41.
As mai vrea ca pe 88 să-l bage pe traseul din trecut!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2006 14:14:40    Titlul subiectului: 58872

nokia2010 a scris:
Cred ca de la Universitate, 601 ar trebui s-o ia pe Blacescu, Magheru si sa intoarca la P-ta Romana.
Nu subscriu...între Universitate și Romană traficul este oricum infernal.

O idee de prelungire a lui 601 ar fi comasarea cu 163...țăranii cu porcul ar avea un mijloc direct spre Carrefour și chiar spre Universitate Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 6 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community