Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 29 Iul 2006 00:08:15    Titlul subiectului: 62826

alch3mist a scris:
330 ar trebui desfiinat. Iar 335 ar trebui sa fie prelungit pana la Baneasa S.A., suplimentat fiind cu cateva din autobuzele ramase de pe 330, refacandu-se astfel traseul fostei linii 333. Si, de ce nu, sa fie prelungit si la capatul celalalt pana la Faur, deservind mai bine partea aceea din cartierul Titan.
Nu inteleg ce aveti cu liniile care dubleaza traseele. Ele exista pentru o folosire mai rationala a parcului de autobuze.. Pe un anumit segment cererea este mai mica decat pe restul traseului.. de ce sa mearga goale autobuzele? Iar daca sa zicem ca 330 ar fi desfiintat si autobuzele lui ar intra pe 335, cel putin in titan, unde cererea este mai mare ar fi si mai pline autobuzele Sad

Mi-a placut conceptul asta de dublat traseul acolo unde este cerere mai mare cum erau/sunt 39 pt 18, 7 pt 12, 30 si 27 pt 15, 50 pt 23, 241 pt 141, 85 pt 69, 91 pt 90, 180/236/136 pt 336, 65 pt 86, dar nu 244 pt 144. Pacat ca unele nu isi fac seara treaba cum trebuie: sa circule pana mai tarziu decat liniile lor lungi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 10:08:51    Titlul subiectului: 63446

Nu înțeleg de ce nu-l prelungesc pe 102 până la Cora Pantelimon, că ar avea destui călători, iar loc pentru întoarcere se poate face.
330 sau 335 ar trebui prelungit până la Faur - Poarta 4, via Str. Liviu Rebreanu și Bd. 1 Dec. 1918.
Iar 226 ar trebui să meargă din nou la Foișorul de Foc - cred că se mai pot aduce ceva Iveco TurboCity U pentru acea linie - ar fi chiar potrivite pentru un flux mare de călători.
Pe viitor ar trebui reînfințată o linie de autobuze, care să aibă vechiul traseu a lui 123 sau 133, ceva de genul 223 sau 233 (l-aș prefera pe 223, că l-ar mai scăpa de aglomerație pe 135).
Iar în cazul troleibuzelor, după ce 66 ar reveni pe traseul normal, ar trebui reînființată vechia linie a lui 75.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 10:17:49    Titlul subiectului: 63447

Doar 330 sa intoarca la Faur, 335 sa ramana unde este acum.
Iar pe 226 sa-l bage pana la Stadionul Lia Manoliu de la Foisor sa circule pe strazile: Traian, Bd.Pache Protopopescu, Sos.Mihai Bravu, Str.Vatra Luminoasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 10:31:38    Titlul subiectului: 63448

Ar fi o chestie cu 226 până la Stad. Național Lia Manoliu.
Cred că ar trebui să apară ceva de genul 89 de la Stadion până la Vasile Pârvan, pe traseul lui 90. 90 vine tare rar Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 10:50:33    Titlul subiectului: 63453

Super tare
89 Stad National - Vasile Parvan
90 Stad National - Valea Ialomitei
91 Valea Ialomitei - Pta Rosetti
...total aiurea daca apare cartela cu doua ore valabilitate! Razz
mrM a scris:
Nu înțeleg de ce nu-l prelungesc pe 102 până la Cora Pantelimon, că ar avea destui călători, iar loc pentru întoarcere se poate face.
Sunt chiar fraieri ca nu prelungesc 102 pana la Cora.Spatiu de intoarcere la Cora este suficient. Numai ca ar mai trebui vreo doua, trei autobuze in plus la orele de varf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 11:41:54    Titlul subiectului: 63465

Da, si eu ma gandeam la asta: 102 Zetarilor - Cora Pantelimon.
682 ar putea fi renumerotat 201 sau 243 sau 151 pe traseul Obor - Andronache.
Alte posibile trasee in zona:
153 Andronache - Faur SA/Republica SA
101 Pipera - Faur SA
Daca nu se poate ca 226 sa revina la Foisorul de Foc, poate sa faca un 326 Cart Ghencea - Foisorul de Foc.
Ma gandeam daca unele linii de la Piata Unirii ar putea fi aduse la Podul Eroilor - 312 de exemplu.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 11:44:26    Titlul subiectului: 63467

101 cred că ar merge mai degrabă Faur SA - Lacul Tei.
Dar ce ați zice de un 243: Granitul SA/Cora Pantelimon, Șos. Pantelimon, Electroparataj SA, Șos. Pantelimon, Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, Str. Heliade între vii, Str. D-na Ghica, Lacul Tei și de un 36b pe traseul Granitul SA - Helitube SA.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).


Ultima modificare efectuată mrM la Joi 10 Aug 2006 11:50:51, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 11:46:01    Titlul subiectului: 63468

682 ar putea fi renumerotat 382
326 sa intoarca la Cal.13 Septembrie, unde intorcea 226 pt ca mai exista chioscul unde statea dispecerul de capat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 11:51:10    Titlul subiectului: 63469

Daca tot au vrut un experiment cu troleibuze la Calea Victoriei, de ce nu prelungesc reteaua prin Prelungirea Bd. Dacia pana la Romana? E mai direct, fara cotul ala pe la Gh Manu. Pe Gh Manu ar putea foarte bine sa circule 79, iar pe Prel. Dacia 86. Usor si drept.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 11:56:20    Titlul subiectului: 63470

Prin varianta asta ar mai scurta timpul de deplasare a lui 86.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 12:35:10    Titlul subiectului: 63475

Calea Victoriei e o arteră de protocol...deși sute (poate chiar mii) de locuitori de pe Cal. Victoriei au făcut sesizări la RATB și Primăriei că vor și ei o linie RATB, nu s-a rezolvat nimic. Și situația asta durează de ani de zile.
Probabil din motive asemănătoare cu Scripcaru, Cal. Victoriei e tăiată de troleu doar o singură dată (și asta pentru că e strict necesar...e vorba de Bd. Regina Elisabeta), că doar nu o să vină Bush sau Chirac să vadă "reminiscențe ale Estului" pe artera de protocol, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 12:39:00    Titlul subiectului: 63477

power322 a scris:
326 sa intoarca la Cal.13 Septembrie, unde intorcea 226 pt ca mai exista chioscul unde statea dispecerul de capat.
Cum să întoarcă un 326 la P.Ispirescu/Antiaeriană? Motivul desființării acelui capăt a fost că autobuzele nu aveau unde să staționeze și încurcau circulația. De aceea 385 a fost lungit la Ghencea și 226 la Rahova.

326 la Foișor? Dar de ce nu 96? Adică 96 să revină la traseul din 1995 Dep. Alexandria(pe atunci Tăcerii) - Spitalul Fundeni și să dispară 66-le. Apoi să se reănființeze linia de tramvaie 37.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 12:46:12    Titlul subiectului: 63478

Pana termina Giulestiul, de ce nu reinfiinteaza tramvaiul 2 de la Basarab/V. Parvan - Alexandria?
37 a fost desfiintat datorita slabei solicitari pe relatia Rahova - Plevnei.

Daca vor fi prelungite vreodata la Unirii liniile din Berceni, v-ar placea troleibuz pe Splaiul Independentei, pana la Eroilor? Un 74 pana la gara, ceva?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 15:13:57    Titlul subiectului: 63488

ciordescu a scris:
Sunt chiar fraieri ca nu prelungesc 102 pana la Cora.Spatiu de intoarcere la Cora este suficient.Numai ca ar mai trebui vreo doua, trei autobuze in plus la orele de varf
Problema ar fi ca 102 vine si asa la 3 minute si nu face fata. Prelungit pana la Cora si pana la Zetarilor n-ar face decat ca linia sa devina imposibil de circulat cu ea. O legatura intre S si E ar trebui sa fie facuta si de tramvai. L-as desfiinta pe 17 si 23 si as infiinta o linie pe directia Cora-Sos Pantelimon-Mihai Bravu-Piata Sudului-Sos Oltenitei-Sos Giurgiului-Zetarilor .
Altfel, l-as prelungi pe 124 pana la Romprim, pe 136 pana la Sfanta Vineri iar 133 neaparat pana la Piata Sudului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 15:21:16    Titlul subiectului: 63490

133 până la P-ța Sudului, n-ar fi rău deloc. Ar asigura o mai bună legătură Berceni - Romană, ținând cont că ar ocoli Bălcescu și Magheru.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 15:24:51    Titlul subiectului: 63491

E o idee buna, dar nimereste in alt blocaj Traian-Eminescu
Si unde ai dori sa intoarca? Direct in rondul de la pta Sudului sau prin capatul troleibuzelor?
Alte priopuneri:
Cartela valabila 2 ore
102, 202, 302
Reteaua de autobuze gandita in jurul retelei de tramvai
102 Zetari-Metalurgiei
202 Metalurgiei - Romprim (- Cet SUD)
302 (Romprim) Cet SUD - Cora
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 15:32:36    Titlul subiectului: 63493

ciordescu a scris:
E o idee buna, dar nimereste in alt blocaj Traian-Eminescu
Si unde ai dori sa intoarca? Direct in rondul de la pta Sudului sau prin capatul troleibuzelor?
Eventual la rondul de la Nitu Vasile(la fantani) cu statie langa depoul de troleibuze. Smile Sau de ce nu, direct la capatul lui 313, ca tot am ramas de ceva timp fara 784. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 16:01:25    Titlul subiectului: 63495

Cum adica e taiata o singura data? Pai si troleele de pe Gheorghe Manu ce fac, o iau prin pasaj? Rolling Eyes
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Aug 2006 16:24:42    Titlul subiectului: 63497

Daca s-ar realiza reteaua pe Dacia, as renunta la traseul de pe Gheorghe Manu.
In Complexul Moxa se ajunge mai bine din Calea Victoriei/Dacia.
Reconfigurare totala a retelei pe fluxul de trafic
si aici ar exista cateva combinatii care ar rentabiliza unele linii.
62 Militari-Racord Gara - Polizu - Sf Voievozi
65 Pajura-Racord Gara-Plevnei-Vasile Parvan-Rosetti (eventual 65=85)
71 Dr Taberei - Racord Gara - Pajura
85 Rosetti - Plevnei - Racord Gara - Calea Victoriei
93 Dr Taberei - Gara
96 Rahova - Racord Gara - Calea Victoriei
Racordul l-as vedea altfel. Dupa vestita largire a Buzestilor fir 1 - Dinicu Golescu-Buzesti-Calea Grivitei cu variatiile de rigoare si reconfigurarea traseelor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 15:06:56    Titlul subiectului: 63525

Capatul de la Sf. Voievozi e o mare prostie!
E o dovada comunista a interzicerii transportului in comun in centru, ca si capatul lui 32 si multe altele.

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 15:13:33    Titlul subiectului: 63526

Eu cred ca acel capat a ajuns acolo datorita lucrarilor de la metrou din anii 80
Apoi a deservit ASE-ul si asa a ramas
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 17:41:22    Titlul subiectului: 63593

Dar de un 58 (să-i zicem așa): P-ța Unirii, Bd. Regina Maria, P-ța Regina Maria, Bd. George Coșbuc, P-ța Chirigiu, Cal. Rahovei, Șos. Progresului (Trafic Greu), Cal. 13 Sepembrie, Bd. Ghencea, Cart. Tudor Vladimirescu ce a-ți zice? L-ar ajuta pe 385?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 17:53:07    Titlul subiectului: 63594

Pai ar fi destul de utila zic eu, avand in vedere cat de folosita era linia 33 in Ghencea. Dar nu cred ca se sinchiseste RATB-ul sa mai lucreze pe linia lui 32 ca sa monteze un macaz... poate ar fi buna pe 13 Septembrie pana la Panduri si apoi pe Tudor Vladimirescu, ca tot s-a vrut o linie pe acolo. Plus ca deja exista trecerea pe linia lui 32. Eu cred ca ar fi si mai utila asa.
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 18:54:14    Titlul subiectului: 63595

Am pus varianta cu Trafic Greu, deoarece nu mai vor să constriască linie de tramvai pe Bd. Tudor Vladimirescu și Șos. Panduri (lor). La drept vorbind, 58 mi s-ar părea mai eficient pe Tudor Vladimirescu.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 13 Aug 2006 20:20:27    Titlul subiectului: 63596

Dar hai sa nu-i mai spunem 58, ok? Smile Liniile cu 5x au statut de linie temporara. Io as propune un 33, ca tot a mai trecut pe acolo... sau 49, sa fie consecutive tramvaiele din capat la Ghencea Very Happy
Chair mi-a placut ideea lui mrM, ce n-as da sa o aplice RATB-ul. Era chiar buna cat lucrau pe sos Progresului...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 9 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community