Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Noi 2005 21:46:25 Titlul subiectului: |
55551 |
|
65? Ar trebui desfiintat si suplimentat 86, am intarziat din cauza lui o data la facultate (acum vreo 4ani), mergea pana in fata la ASE Grivita.
Singurii lui calatori pe relatia Grivita - Gara de Nord erau cei din grupa noastra, ca ne lasa la metrou la gara
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 07 Noi 2005 13:39:50 Titlul subiectului: |
55588 |
|
Cum am mai zis și pe vechiul forum, susțin un join la Gara de Nord între 65 și actualul 71, sub indicativul 71:
71: Valea Argeșului - Drumul Taberei - Răzoare - Pod Cotroceni - C-tin Noica - Mircea Vulcănescu - Baldovin Pîrcălabul - Piața Gării de Nord - Cl. Griviței - Bd. Bucureștii Noi - Pajurei pînă la Dridu.
Pentru noua linie 71 ar fi nevoie de încă 7-8 troleibuze Astra 415 în locul DAC-urilor existente pe 65(oricum insuficiente).
86 este într-adevăr cea mai lungă linie de troleibuz din București.
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 17:08:38 Titlul subiectului: |
55610 |
|
As reinfiinta linia 52, dar putin modificata, ceva de genul Baicului-Gara Obor-Pta Obor-Sos Colentina-Dna Ghica-Depoul Colentina - Europa (cap 21)
Sa zicem asa linia asta ar fi varianta "light" a rau famatului 143.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 23:25:19 Titlul subiectului: |
55619 |
|
Referitor la linia 2 pe protiunea intre Cartierul 16 Februarie si Calea Rahovei, se poate considera o dublura a lui 11, avind in vedere ca circula la diferente de 1-2 minute fata de 11 (de multe ori cicrucla chiar impreuna), iar dupa aceea astepti cite 15-20 minute in statie - oricum un program de circulatie stupid facut de RATB.
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Mar 08 Noi 2005 23:40:49 Titlul subiectului: |
55620 |
|
Oameni buni, voi nu ganditi cand spuneti ceva? Cate trolee crezi ca poti sa pui pe 61 ca sa urce toti calatorii care merg in 336? Aveti habar care e durata traseului pt 61 si care e una pt 336? In special la intoarcere...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 09 Noi 2005 22:19:36 Titlul subiectului: |
55647 |
|
dexter23 a scris: | Pe 42 este doar un singur vehicul la ore de varf (VERIFICAT!) iar pe 1 aceeasi situatie!
Liniile acestea ar trebui, intr-adevar suplimentate deoarece daca va ganditi fac legatura intre zone unde nu se poate ajunge DIRECT cu alte linii (Piata Presei - Calea Plevnei, ROMPRIM - Colentina). |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.54 kb |
Vizualizat: |
de 22564 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 10:41:16 Titlul subiectului: 000000 |
55657 |
|
Exista 2 variante:
1. Ori as inchide centrul de tot circulatiei auto si as face o linie de tramvai circulara (sau altfel) care sa se lege cu zonele circulate
2 ori as face mai multe statii de metrou
As sapa si as pune linie!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 10 Noi 2005 12:05:53 Titlul subiectului: |
55658 |
|
Repostez aici un mesaj de-al meu de pe vechiul forum (30.08.2005).
Noua rețea de tramvaie a municipiului București
Capitala României multilateral dezvoltate
Proiect pentru anul 2025
De construit:
1) un pasaj rutier subteran Piața Iancului - Moșilor pe sub actualul Bd. Pake Protopopescu
2) un pasaj suprateran de la Universitate - Bd. Brătianu - Piața Unirii - Bd. Cantemir pînă la intersecția cu Bd. Mărășești. Ieșiri la Piața Unirii spre Splaiul Unirii, Bd. Unirii și Bd. Coșbuc
De remodelat: geometria actuală a Pieței Unirii, tăind din actualul parc central o bandă de 10 metri pentru o cale dublă de tramvaie Calea Moșilor - Bd. Coșbuc.
De demolat: actualele maghernițe "istorice" de pe Calea Moșilor(partea dintre Bd. Brătianu și Bd. Carol)
De montat linii:
1) Piața Traian - Str. Traian - Str. Nerva Traian(cale dublă). Linia actuală de pe Cl Călărașilor între Sf. Vineri și Str. Traian ar putea fi astfel suprimată. Eventual înlocuită cu un autobuz(124 reorientat pe acolo ?), dacă se vor înregistra proteste ale riveranilor vitregiți de lipsa ei.
2) Școala Iancului - Bd. Pake Protopopescu - Bd. Carol - Calea Moșilor, cu sacrificarea parcului de la intersecția Carol/Ferdinand
3) Schitu Măgureanu - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Sept - Șos. Panduri - Bd. Tudor Vladimirescu(cale simplă, sensul spre Tudor Vladimirescu)
4) Piața Regina Maria - Bd. Libertății - Bd. Națiunile Unite - Str. B.P. Hasdeu - Schitu Măgureanu(cale simplă, sensul spre Schitu Măgureanu)
5) Calea Moșilor - Bd. Coșbuc prin Piața Unirii(vezi mai sus pe unde)
6) Pod Constanța - Șos. Chitilei - Str. Mezeș
7) Peste Pasajul Basarab
8 ) Drumul Taberei Sud, de la Str. Brașov la capăt Valea Argeșului
Linii de inel exterior:
9) Aviator Șerbănescu - Str. Gara Herăstrău - Bd. Dimitrie Pompei(capul actualei linii 16)
10) Șos. Petricani - Str. Cornișei - Str. Suhard - Str. Maliuc - Șos. Colentina
11) Str. Sportului - Drumul Iza - Str. Stufului - Str. Crapului - Piața Delfinului
12) RATB Alexandria - Prelungirea Ghencea
13) Aeroport Băneasa - Gara Băneasa - Piața Presei
14) Șos. Giurgiului - Luică - Tr. Măgurele - Iriceanu - Șos. Vitan-Bîrzești - Vitanul Vechi - Bd. Energeticienilor - Str. Fizicienilor - Bd. Camil Ressu(linia 102 actuală)
Noua schemă de linii
Inel interior:
12. Șura Mare - Șos. Olteniței - Piața Sudului - Șos. Mihai Bravu - Dristor - Bucur Obor - Pasaj Victoria - Pasaj Basarab - Șos. Grozăvești - Răzoare - Șos. Panduri - Bd. T. Vladimirescu - Șos. Viilor - Șura Mare
Inel exterior: liniile 15, 36, 41
Noduri: RATB Titan, RATB Alexandria, Aeroport Băneasa
15. RATB Alexandria - Cl. Rahovei - Șos. Ferentari - Anghel Alexandru - Șos. Giurgiului - Luică - Tr. Măgurele - Iriceanu - Șos. Vitan-Bîrzești - Vitanul Vechi - Bd. Energeticienilor - Str. Fizicienilor - Bd. Camil Ressu - Bd. Th. Pallady - RATB Titan
36. Aeroport Băneasa - Pasaj Băneasa - Aviator Șerbănescu - Str. Gara Herăstrău - Bd. Dimitrie Pompei - Șos. Petricani - Str. Cornișei - Str. Suhard - Str. Maliuc - Șos. Colentina - Str. Sportului - Drumul Iza - Str. Stufului - Str. Crapului - Piața Delfinului - Bd. Chișinău - Bd. Basarabia - Bd. 1 Decembrie 1918 - Bd. Th. Pallady - RATB Titan
41. Aeroport Băneasa - Gara Băneasa - Piața Presei - Bd. Mărăști - Str. Turda - Podul Grant - Șos. Crîngași - Șos. Virtuții - Pasaj Lujerului - Str. Brașov - Prelungirea Ghencea - RATB Alexandria
Linii citadine
1. Romprim - Piața Sudului - Dristor - Bd. Ferdinand - Piața Obor - Șos. Colentina - Pasaj Colentina(traseu actual)
2. Cartier 16 Februarie - Șos. Giulești - Șos. Orhideelor - Gara de Nord - Str. Berzei - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Septembrie - Bd. T. Vladimirescu - Cl. Rahovei - RATB Alexandria, cu întoarcere de la Cl. Rahovei prin Bd. Coșbuc - Piața Regina Maria - Bd. Libertății - Bd. Națiunile Unite - Str. B.P. Hasdeu.
5. Aeroport Băneasa - Str. Barbu Văcărescu - Piața Galați - Str. Armenească - Cl. Moșilor - Piața Unirii - Bd. Coșbuc - Cl. Rahovei - Șos. Ferentari - Zețarilor
6. Str. Valea Argeșului - Drumul Taberei Sud - Str. Brașov - Bd. Ghencea - Cl. 13 Septembrie - Șos. Panduri - Pod Grozăvești - Șos. Orhideelor - Gara de Nord - Str. Berzei - Str. Buzești - Bd. Mihalache - Bd. Bucureștii Noi - Laromet
7. CFR Progresul - Șos. Giurgiului - Șura Mare - Cl. Șerban Vodă - Pod Timpuri Noi - Cl. Dudești - Dristor - Str. Liviu Rebreanu - Bd. 1 Decembrie 1918 - Bd. Chișinău - Șos. Pantelimon - Granitul
8. RATB Militari - Bd. Preciziei - Str. Valea Cascadelor - Bd. Timișoara - Răzoare - Șos. Panduri - Cl. 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Str. Brașov - Bd. Timișoara - RATB Militari
10. Str. Mezeș - Șos. Chitilei - Bd. Mihalache - Str. Dr. Felix - Bd. Titulescu - Gara de Nord - Str. Buzești - Str. Berzei - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Septembrie - Bd. T. Vladimirescu - Cl. Rahovei - Bd. Coșbuc - Piața Unirii - Cl. Moșilor - Bd. Carol - Bd. Pake Protopopescu - Str. Traian - Cl. Călărașilor - Bd. Basarabia - Republica, cu întoarcerea în zona B.P. Hasdeu - Cl. Rahovei ca la linia 2.
11. Cartier 16 Februarie - Șos. Giulești - Gara de Nord - Str. Berzei - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Septembrie - Bd. T. Vladimirescu - Cl. Rahovei - Bd. Coșbuc - Piața Regina Maria - Str. 11 Iunie - Bd. Mărășești - Bd. O. Goga - Cl. Vitan - Piața Sudului - Romprim.
13. RATB Militari - Bd. Preciziei - Bd. Timișoara - Bd. Vasile Milea - Pod Grozăvești - Șos. Orhideelor - Gara de Nord - Str. Berzei - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Septembrie - Bd. T. Vladimirescu - Cl. Rahovei - Bd. Coșbuc - Piața Unirii - Cl. Moșilor - Bd. Carol - Bd. Pake Protopopescu - Șos. Iancului - Șos. Pantelimon - Granitul, cu întoarcerea în zona B.P. Hasdeu - Cl. Rahovei ca la liniile 2, 10.
14. Granitul - Șos. Pantelimon - Bd. Ferdinand - Str. Traian - Str. Nerva Traian - Bd. Șincai - Cl. Șerban Vodă - Șura Mare - Șos. Giurgiului - Anghel Alexandru - Zețarilor.
16. Zona Ind. Pipera - Șos. Petricani - Bd. Lacul Tei - Str. Lizeanu - Piața Galați - Str. Armenească - Cl. Moșilor - Piața Unirii - Bd. Coșbuc - Str. Dr. Istrate - Șos. Viilor - Șura Mare - CFR Progresul.
17. CFR Progresul - Șos. Giurgiului - Șura Mare - Cl. Șerban Vodă - Bd. Șincai - Pod Timpuri Noi - Str. Nerva Traian - Cl. Dudești - Șos. Mihai Bravu - Bd. Ferdinand - Gara Obor.
18. RATB Alexandria - Cl. Rahovei - Bd. Coșbuc - Str. 11 Iunie - Bd. Mărășești - Bd. O. Goga - Cl. Dudești - Dristor.
20. Laromet - Bd. Bucureștii Noi - Bd. Mihalache - Piața Victoriei - Str. Buzești - Str. Berzei - Str. B.P. Hasdeu - Str. Izvor - Cl. 13 Septembrie - Bd. T. Vladimirescu - Cl. Rahovei - RATB Alexandria, cu întoarcerea în zona B.P. Hasdeu - Cl. Rahovei ca la liniile 2, 10, 13.
21. Pasaj Colentina - Șos. Colentina - Bucur Obor - Cl. Moșilor - Piața Unirii - Bd. Coșbuc - Cl. Rahovei - RATB Alexandria.
23. Faur Poarta 4 - Str. Liviu Rebreanu - Dristor - Cl. Dudești - Bd. Mărășești - Str. 11 Iunie - Bd. Regina Maria - Cl. Rahovei - Șos. Ferentari - Zețarilor(traseu actual).
24. Cart. Dămăroaia - Bd. Bucureștii Noi - Bd. Mihalache - Str. Dr. Felix - Pasaj Victoria - Bd. Iancu de Hunedoara - Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Ferdinand - Gara Obor.
25. CFR Progresul - Șos. Giurgiului - Șura Mare - Șos. Viilor - Bd. T. Vladimirescu - Cl. 13 Septembrie - Bd. Ghencea - Str. Brașov - Bd. Timișoara - CET Vest Militari.
27. RATB Titan - Bd. Th. Pallady - Bd. Camil Ressu - Dristor - Cl. Dudești - Bd. Mărășești - Str. 11 Iunie - Bd. Coșbuc - Bd. T. Vladimirescu - Cl. 13 Septembrie - Str. Brașov - Drumul Taberei Sud - Str. Valea Argeșului.
30. Faur Poarta 4 - Bd. 1 Decembrie 1918 - Bd. Th. Pallady - Bd. Camil Ressu - Str. Fizicienilor - Bd. Energeticienilor - Cl. Vitan - Bd. O. Goga - Bd. Mărășești - Str. 11 Iunie - Piața Regina Maria - Bd. Libertății - Bd. Națiunile Unite - Str. B.P. Hasdeu - Str. Berzei - Str. Buzești - Bd. Al. Ioan Cuza - Bd. Duca - Gara de Nord, cu întoarcere prin Cl. Griviței - Str. Buzești și respectiv prin zona B.P. Hasdeu - Cl. Rahovei ca la liniile 2, 10, 13, 20.
33. Granitul - Șos. Iancului - Bd. Pake Protopopescu - Str. Traian - Str, Nerva Traian - Bd. Șincai - Cl. Șerban Vodă - Șura Mare, cu întoarcere prin Șos. Viilor - Str. Dr. Istrate - Str. 11 Iunie - Piața Unirii - Cl. Moșilor - Bd. Pake Protopopescu.
34. CFR Progresul - Șos. Giurgiului - Șura Mare - Șos. Olteniței - Piața Sudului - Romprim.
40. Republica - Bd. Basarabia - Piața Muncii - Traian - Nerva Traian - Bd. Șincai - Cl. Șerban Vodă - Șura Mare.
Legături la Gara de Nord:
2 - 16 Februarie, Rahovei
6 - Bucureștii Noi, Drumul Taberei Sud
10 - Chitila, Piața Unirii
11 - 16 Februarie, Mărășești, Piața Sudului
13 - Militari, Pantelimon
30 - Titan, Vitan, Mărășești
În zona Casei Poporului, se va sacrifica numai cîte o bandă pe fiecare sens. Liniile din zonă: 2, 10, 11, 13, 20, 30.
Legături la Piața Unirii:
5 - Băneasa, Ferentari
16 - Pipera, Giurgiului
21 - Rahova, Colentina
33 - Pantelimon
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 14 Noi 2005 16:35:28 Titlul subiectului: |
55663 |
|
Mie mi s-ar parea interesanta si oportuna convertirea liniei de autobuze 601 in linie de troleibuz. Este o linie intens circulata si cred ca s-ar justifica investitia. De altfel, pe portiunea C.A. Rosseti - P-ta Elefterie reteaua ar fi comuna cu cea a liniilor 61, 90, 91, urmand ca de acolo sa se construiasca reteaua corespunzatoare pe Splaiul Independentei. Stalpii de sustinere ar fi deja "plantati", ar mai trebui doar console si cabluri.
Trebuie insa ca linia sa revina la traseul initial, cu intoarcere in Piata Crangasi, pentru a evita incrucisarile inutile, costisitoare si care ar conduce la ambuteiaje, cu linia de tramvai 41, in zona podului Ciurel (cum se intampla acum).
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 14 Noi 2005 20:36:02 Titlul subiectului: |
55664 |
|
Catalin Ghita a scris: | Mie mi s-ar parea interesanta si oportuna convertirea liniei de autobuze 601 in linie de troleibuz. | Ar fi greu de realizat asa ceva. Pana la Grozavesti, totul e OK. Teoretic, pe partea cu caminele, daca s'ar inversa sensurile unice existente in prezent la fostul capat al lui 601, n'ar fi nici o problema si nici nu s'ar incurca circulatia. Problema este la Podul Grozavesti, unde e prea complicat de pus troleibuzul sa faca dreapta, apoi stanga pe pod si sa traverseze reteaua de tramvai. O posibila solutie ar mai fi un pod la Semanatoarea, dar malul celalalt e si mai aglomerat, iar semaforul dureaza foarte putin.
Pe scurt, ar fi frumos, dar nu merita.
|
|
Sus |
|
|
drumul Vizitator
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 14:43:01 Titlul subiectului: |
55800 |
|
Orice s-ar face, nu pare ca o sa mai fie stabilitatea traseelor din anii 70-80-90. Pe atunci se faceau modificari ca intradevar erau necesare. Tot dau peste poze cu tramvaie in special din orasele mari ale Europei si vad cum si pe cea mai ingusta strada centrala este o linie de tramvai. La fel nu-mi pot explica de ce acele orase nu au traficul Bucurestilor. Oricum, se poate ajunge oriunde fara probleme. Da, si numai cu un bilet de la plecare pana la destinatie chiar daca trebuie schimbate mai multe trasee.
Ultima modificare efectuată de către drumul la Sâm 19 Noi 2005 03:31:00, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 20:08:00 Titlul subiectului: |
55804 |
|
drumul a scris: | Orice s-ar face nu pare ca o sa mai fie stabilitatea stabilitatea traseelor din anii 70-80-90. Pe atunci se faceau modificari ca intradevar erau necesare. Tot dau peste poze cu tramvaie in special din orasele mari ale Europei si vad cum si pe cea mai ingusta strada centrala este o linie de tramvai. La fel nu-mi pot explica de ce acele orase nu au traficul Bucurestilor. Oricum, se poate ajunge oriunde fara probleme. Da, si numai cu un bilet de la plecare pana la destinatie chiar daca trebuie schimbate mai multe trasee. | In general, in Europa de vest, partea veche a oraselor a ramas in mare parte neschimbata, deci si cu linii de tramvai. Probabil, printr'un plan de reglementare a traficului s'a asigurat un trafic destul de normal. Transportul in comun functioneaza bine, de aceea cetateanul stie pe unde e mai comod sa-si lase masina si sa ia tramvaiul daca nu poate veni cu masina chiar pana la locul de munca. Pe de alta parte, in vest se mai si lucreaza, de aceea pe strada nu prea vezi oameni care n'au ce face.
Daca in Bucuresti nu se face ceva cu traficul, totul, inclusiv transportul in comun, se va sufoca. Asa ca nu subscriu la ideea de montarea a unor noi linii de tramvai, ba chiar sustin scoaterea unora din ele, dar nu in stil Brasov sau Constanta. Pe scurt, unde e posibil, sustin inlocuirea tramvaiului cu troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 20:18:20 Titlul subiectului: |
55805 |
|
ManAndCat a scris: | Asa ca nu subscriu la ideea de montarea a unor noi linii de tramvai, ba chiar sustin scoaterea unora din ele, dar nu in stil Brasov sau Constanta. Pe scurt, unde e posibil, sustin inlocuirea tramvaiului cu troleibuz. | Dar troleibuzului nu i se poate asigura cale de rulare separata asa cum se poate asigura tramvaiului (vezi "succesul" benzilor speciale de autobuz/troleibuz de pe bd. Elisabeta si bd. Iuliu Maniu).
In plus, daca nu schimba sistemul de incrucisari si macazuri folosite, o sa mearga ca o caruta (asa cum merge la macazuri si incrucisari acuma). o alta chestie, ar fi nevoie de vehicule articulate sa faca fata cererii si sa ma convinga sa nu iau autobuzul (de obicei prefer tramvaiul tocmai pt ca e mai gol ).
Tramvaiele pot fi cuplate sa formeze trenuri (cum au fost liniile 19 si 41), desi vad ca nu prea se mai implementeaza chestia asta...
Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Vin 18 Noi 2005 21:07:48, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 20:29:32 Titlul subiectului: |
55806 |
|
Nu cred că o să mai bage tramvaie de genul 2 x V3A sau 2 x V2A. Motivul e simplu: Pe liniile solicitate, refugiile sunt foarte scurte (de abia încape un singur V3A) și costurile de lungire a lor ar fi foarte mari. Asta în timp ce 47 are refugii pe 13 Septembrie de intă și 3 V3A-uri unul după altul, când pentr 47 ar fi necesar un singur vagon Tatra sau un Rathgeber fără remorcă.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 20:31:16 Titlul subiectului: |
55807 |
|
Cam asa este, din pacate, cu troleibuzul. Tramvaie cuplate cate doua n'am mai vazut decat Tatre. S'au dus vremurile cu 2 x V3A sau V2A sau EP'uri cu 2 remorci. Iar de scos tramvaiul ma refeream la niste strazi inguste prin centru, care cu sau fara tramvai, nu mai au nimic din parfumul orasului vechi. Ma refeream in special la zona Foisorul de Foc unde am prins multe blocari de trafic sau am asteptat cate 1/2 ora in spatele unui tramvai.
Oricum, in zona aceea, fie tramvaiul, fie troleibuzul nu merg mai repede unul decat celalalt.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Noi 2005 20:37:28 Titlul subiectului: |
55808 |
|
Să scoată 5-ul și 14-le de la Foișor? Și ce să bage în loc? Dac? Maz? Ik415T? Nu ar face față. Mai bine pe Pache Protopopescu și Ferdinand să pună gard la linie. Problema e pe Cal. Traian (pe care nu au circulat tramvaiele când s-a asfaltat pt. ca automobiliștii să nu o ia pe linie)... pe partea dreaptă(cum vii de la Hala Traian spre Foișor) ar putea fi lărgită cu o bandă sau chiar două.
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 19 Noi 2005 15:13:51 Titlul subiectului: |
55810 |
|
O soluție ar fi să facă un pasaj subteran dedicat traficului auto, de la Piața Iancului pînă undeva înainte de Moșilor. Calea Moșilor să fie lărgită prin demolarea zonei dintre Bd. Carol și Bd. I.C. Brătianu. Tramvaiele din zonă ar putea merge astfel:
14 pe Traian și mai departe pe Nerva Traian - Șura Mare - Zețarilor.
13 înainte pe Carol, apoi pe Moșilor - Unirii - Tudor Vladimirescu - 13 Septembrie - Ghencea.
33 ca 14 pînă la Șura Mare(dar pe Iancului), retur pe Dr. Istrate - Unirii - Moșilor.
5 ar părăsi Șos. Iancului, reorientat Aerop. Băneasa - Zețarilor sau CFR Progresul.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Sâm 19 Noi 2005 15:26:56 Titlul subiectului: ha |
55811 |
|
Nu vi se pare o pierdere de resurse umane, munca si bani sa refaci calea de rulare pe 13 Septembrie-Ghencea pentru linia 47 care mai mult nu vine? Poate era mai bine sa-l prelungeasca pe 41 pana la Puisor (Mariott). De la Trafic Greu cat mai e? 2 statii. Si asa pe portiunea Puisor-Ghencea 385, 226 si 173 sunt aglomerate. De ce nu este 8 reintrodus? Sau in fine, prea multe vin din Titan si intorc ori in Giurgiului ori in Alexandriei, se fie o linie adusa pana in Ghencea desi poate ar fi nevoie de o legatura cu centrul.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 19 Noi 2005 19:27:20 Titlul subiectului: |
55814 |
|
Ar trebui reînființat 33-ul care a mers pe durata lucrărilor la 32, adică: Ghencea-13 Sept- Trafic Greu-Filaret-11 Iunie-P-ța. Unirii.
8 va fi reintrodus, pe traseul Ghencea-Zețarilor după ce se va da în folosință linia de pe Cal și Prel. Ferentari.
Peste tot scrie (scria) pe lângă șantier ,,Modernizare linie tramvai 8"
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 21 Noi 2005 09:30:13 Titlul subiectului: |
55836 |
|
Dr2005 a scris: | Ar trebui reînființat 33-ul care a mers pe durata lucrărilor la 32, adică: Ghencea-13 Sept- Trafic Greu-Filaret-11 Iunie-P-ța. Unirii. | Momentan nu se poate: la intersectia Viilor/dr. Istrate nu mai exista linia directa pe dr. Istrate, ci numai racordurile pe Viilor... (asta in vederea mutarii liniei de pe Trafic Greu pe Viilor/T. Valdimirescu/Panduri - cand oare?)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 11:09:29 Titlul subiectului: |
56008 |
|
Daca ar fi dupa mine, as monta o linie de tramvai care sa faca legatura directa intre Vasile Parvan, pe Stirbei Voda, traverseaza Dambovitei pe Podul Eroilor, apoi mai departe ajunge la Academia Militara si iese la Razoare in vederea legarii la linia de pe Trafic Greu sau la viitoarea (posibila) linie de pe Tudor Vladimirescu...
Linia propusa de mine este marcata cu linie galbena.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.52 kb |
Vizualizat: |
de 20676 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 11:40:41 Titlul subiectului: Cu tramvaiul in Cotroceni |
56011 |
|
Cataline, ce parere ai tu despre capacitatea tramvaiului de a urca panta de la Academia Militara, mai cu seama pe vreme de polei si ninsoare ?
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 11:47:10 Titlul subiectului: |
56012 |
|
Gandeste-te cum urca 20 panta de pe Cobalcescu care are un unghi de inclinare mai mare decat cea de la Academie sau cum urca 19 panta de pe Serban Voda care este aproximativ asemanatoare cu cea de la Academie
Ideea este excelenta.
Dar daca lucrarile s-ar desfasura ca cele de la linia de tramvai de pe Giulesti, ar nenoroci jumatate de Bucuresti pe un interval de timp destul de lung.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 11:50:26 Titlul subiectului: |
56013 |
|
Da, eu zic ca o urca. Gandeste-te numai la rampa pe care o urca V3A, V2A si Tatrele cand se intorc de la V.Parvan pe Cobalcescu si apoi urca, traverseaza intersectia cu Stirbei Voda si se inscrie apoi pe Dinicu Golescu.
Gandeste-te ca rampa aia este si mare, este si in curba iar in punctul ei maxim este un semafor pe care tramvaiele il prind des pe rosu. Din punctul meu de vedere rampa aia e mult mai criminala decat cea de la Academia Militara. Plus ca si cea de la Academie poate fi usor "indulcita"...
Vorbesc de semaforul ala din varful rampei, unde tramvaiele trebuie sa stea teapana pe loc, ca la aglomeratia din zona si la felul in care se inghesuie cei cu masinile bara la bara cu tramvaiul, daca-l "scapa" putin, aia e...
Uitati-l pe 3314+3315 in locul de care vorbesc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.86 kb |
Vizualizat: |
de 20428 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 23 Noi 2005 12:22:15 Titlul subiectului: uuuuuu |
56020 |
|
Tramvaiele nu prea opresc la semaforul din curba aia...pentru că vatmanii știu de ce sunt în stare și nu vor să rămână în curbă. Mai mult, dacă sunt mașini în față și nu nimeresc ei primii la semafor, nu se înscriu în curbă pentru că altfel ar putea deraia. Mi-aduc aminte că Ep cam patinau pe acolo și zvâcneau brusc când accelerau pe acolo ca să iasă din pantă.
Vorbeam de semaforul din'ainte de curbă.
|
|
Sus |
|
|
|