Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 14:38:11    Titlul subiectului: 43599

1.
17A - cu desfintarea liniei 182 si suplimentarea 282
68 - nu se justifica
75 - nu se justifica
165 - ar fi eficient dupa realizarea pasajului Dna Ghica pe traseul Dna Ghica-Delfinului-Grigorescu-Pta Titan
222 - nu se justifica
231 - nu se justifica
353 - nu se justifica
2.
32 - interesant traseul dar pana o sa vedem asa ceva......
102 - masura asta s-ar impune realizata cat mai curand
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 14:46:33    Titlul subiectului: Re: Propuneri de trasee 43601

mrM a scris:
17A Lacul Tei - Lizeanu - Șos. Ștefan cel Mare... - traseu comun cu 34 și 46.
Asta este o idee buna, desi as prefera un 4! Fireste la Gara, nu la P-ta Presei. Insa cu lucrarile de pe Stef cel Mare si Podul Basarab...
mrM a scris:
33 Granitul S.A. (Cart. Pantelimon) ("Cora Pantelimon") - Șos. Pantelimon - Halele Obor - Str. Ziduri Moși - Șos. Colentina - Helitube S.A.
Cred că acel "353" ar fi suficient de util
mrM a scris:
75 Baicului - Foișorul de Foc - P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Vasile Pârvan. Ar descogestiona (mai ales la orele de vârf) liniile 69 și 85.
Mai bine l-ar mai suplimenta pe 85. Majoritatea merg la gara.
mrM a scris:
165 P-ța Delfinului - Bd. Chișinău - Bd. Nicolae Grigorescu (1 stație după P-ța Titan).

Nu ii vad utilitatea. 101, 330 si 335 circula destul de bine si nu prea le-am vazut super-aglomerate.
mrM a scris:
222 Foișorul de Foc - P-ța Gemeni - Bd. Dacia - P-ța Romană.
Mai bine l-ar duce inapoi pe 226 la Foisor. Dar de pe Stirbei-Voda, direct prin Luterana - Budisteanu - Dacia - Romana - etc.
mrM a scris:
231 P-ța Unirii - Universitate (P-ța 21 Dec. 1989) - P-ța Romană - P-ța Victoriei - P-ța Charles du Gaulle - Arcul de Triumf - P-ța Presei Libere - Gara Băneasa - Podul Băneasa - Șos. București-Ploiești - Aerop. Băneasa (Aurel Vlaicu).

Asta ar fi super. Chiar le-am propus celor de la RATB prin intermediul site-ului lor, insa raspunsul a fost: exista 783 si metrou...
mrM a scris:
102 prelingit până la Granitul S.A. Ar facilita accesul la zona comercială de la Granitul S.A
Si asta ar fi minunat. In plus s-ar creea o linie RATB pe Sos.Vergului.

In plus, eu as mai propune ca 323 sa fie prelungita de la Timpuri Noi pe Bd Mircea Voda - Bd. Unirii - Piata Alba Iulia - pana la P-ta Hurmuzachi.
Cei de Bd. Mircea Voda de mult cer o linie RATB, insa pana acum nu s-a intreprins nimic.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 14:53:45    Titlul subiectului: Re: Propuneri de trasee 43603

RobertC a scris:
In plus, eu as mai propune ca 323 sa fie prelungita de la Timpuri Noi pe Bd Mircea Voda - Bd. Unirii - Piata Alba Iulia - pana la P-ta Hurmuzachi.
Cei de Bd. Mircea Voda de mult cer o linie RATB, insa pana acum nu s-a intreprins nimic.
Macar dus pana la Sf Vineri si tot este un pas inainte
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 15:15:44    Titlul subiectului: 43604

Păi... 323 prelungit pe la Timpuri Noi prin Bd. Mircea Vodă, P-ța. Sf. Vineri, P-ța. Unirii, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă.

33 ar fi bun pe traseul din 2002... adică Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Șos. progresului, Str. Dr. Istrati, Str. 11 Iunie, Bd. regina maria, P-ța. Unirii.
Ar fi o alternativă la 385. În 2002 acest tramvai făcea în 30 de minute semicursa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 22:37:16    Titlul subiectului: 43658

Ma gandesc la faptul ca ar fi interesanta o linie intre Gara de Nord si Piata Rosetti ca suplimentare a lui 85.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2007 23:11:17    Titlul subiectului: 43663

In conditiile in care 122 si 268 merg la Universitate pe la Eroilor, de ce nu se deviaza 69 si 90 pe la Elefterie, daca nu ma insel pe unde mergea si 84 in alte vremuri ?

Iar linia 601, daca tot nu mai e speciala, studenteasca sau altceva, sa se numeasca altfel, de exemplu 160 sau 161, ca sa rimeze cu ce e acum Smile

Ar fi oportuna reinfiintarea lui 785 ca linie normala, eventual cu un traseu mai mult sau mai putin diferit de original ? Cred ca direct din piata Romana pana in Militari nu e nimic direct. Eventual sa se numeasca 237 sau 337 si sa aiba traseul Bucur Obor - Romana - Iuliu Maniu - Carrefour.

Linia 52 (sub alt nume poate) ar avea vreo sansa sa apara pe pasajul videan ? Poate un 44 dus pana la Baicului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 11:25:31    Titlul subiectului: 43687

Propun 66, 70, 92 la Gara. Capatul de la Vasile Parvan desfiintat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 15:36:25    Titlul subiectului: 43709

Trix a scris:
Linia 52 (sub alt nume poate) ar avea vreo sansa sa apara pe pasajul videan? Poate un 44 dus pana la Baicului?
52 nu cred ca ar avea sanse pe pasajul lui Videanu.
Eu am propus pe site-ul Ratb-ului o unificare intre fosta 52 si actuala linie 24, mai precis o prelungire a liniei 24 pana la Baicului.
dexter23 a scris:
Ma gandesc la faptul ca ar fi interesanta o linie intre Gara de Nord si Piata Rosetti ca suplimentare a lui 85.
Mai bine suplimentarea parcului de vehicule pe linia 85. Decat infintarea unei linii de dublura sau prelungirea liniei 66, 70 sau 92 pana la Gara de Nord.
mrM a scris:
17A Lacul Tei - Lizeanu - Șos. Ștefan cel Mare... - traseu comun cu 34 și 46.
Mai bine 52 pe vechiul traseu:Baicului-Gara de Nord
mrM a scris:
33 Granitul S.A. (Cart. Pantelimon) ("Cora Pantelimon") - Șos. Pantelimon - Halele Obor - Str. Ziduri Moși - Șos. Colentina - Helitube S.A.
Cred că există destui călători care vor ajungă din Colentina și Obor în Pantleimon și viceversa. Linia ar face legătura între zonele comerciale Granitul, Obor și cele din Colentina (Carrefour și cele de la Helitube)
Nu se justifica.Nu este asa flux de calatori pe acest traseu.
mrM a scris:
]68 Valea Argeșului cu Valea Oltului (Cart. Drm Taberei) - Str. Valea Argeșului - Drm. Taberei - Răzoare - Academia Militară - P-ța Operei.
Ar ajuta la descongestionarea liniilor din Drumul Taberei (în special 69 și 81)
Nu se justifica linia asta. Care 81? Poate 91
mrM a scris:
75 Baicului - Foișorul de Foc - P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Vasile Pârvan. Ar descogestiona (mai ales la orele de vârf) liniile 69 și 85.
Liniile 69 si 85 fac fata fluxului de calatori. Nu se justifica linie de dublura.
mrM a scris:
222 Foișorul de Foc - P-ța Gemeni - Bd. Dacia - P-ța Romană. Ar ajuta foarte mult la orele de vârf și la orele la care ies elevii de la Colegiul Naț. "Virgil Madgearu" liniile 79, 86, 133. În plus nu ar necesita un parc mare de vehicule (3-5 autobuze).
Mai bine l-ar baga pe 226 inapoi la Foisor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 15:45:53    Titlul subiectului: 43712

Oameni buni, e prea devreme sa ne bagam la propuneri de trasee, mai ales la capitolul de tramvaie, din moment ce e plin sezon de devieri de trasee datorita lucrarilor. Cand or fi gata putem sa propunem n-zeci de trasee, pe unde vreti voi.
La autobuze, ar fi foarte buna ideea cu 102 la Granitul, si 323 dus la Unirii prin Mircea Voda. A da si un 181 cu un traseu nou-nout, care sa acopere Ramnicele...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 16:21:13    Titlul subiectului: 43715

L-au prelungit pe 66 până la Gara de Nord acum câțiva ani, dar nu prea avea călători.

Pentu cei care zic că nu se justifică 75, va rog sa va plimbați pe la 18-19 cu 69 și 85...

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 12:58:46    Titlul subiectului: 44097

Am asistat aseara la capatul lui 73/313 la o discutie interesanta intre soferi cu privire la prelungirea liniilor din Berceni la Bd. Unirii. Cam toti stiau de la seful de zona urmatoarele: 73 si 74 vor intoarce in continuare la Pta Sudului. 76 va fi prelungit la Piata Unirii pe traseul Cal Vacaresti - Bd. Tineretului - Bd Cantemir cu intoarcere directa (fara bucla) prin Splaiul Unirii si Cal. Vacaresti (traseu 312). Nu stiu cat de sigura este "stirea" insa tot ei spuneau ca montarea stalpilor pe Vacaresti va incepe in martie.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 13:52:34    Titlul subiectului: 44099

Ar putea face intoarcerea direct deasupra pasajului Unirii prin bretelele de acces cu intoarcerea tot prin Cantemir-Tineretului.
Breteaua dinpre Unirii nu are traficul foarte intens si chiar poate si stationa in acea zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2007 12:43:45    Titlul subiectului: 44256

Pe unde va avea statii trolebuzul din Berceni in zona Unirii? Exact ca 312? Cum va traversa zona podului la intrare in piata: pe stanga direct sau se va reface vechea statie din fata USC?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2007 03:14:29    Titlul subiectului: 44312

In general sunt interesante ideile. Cea care imi suride cel mai mult este cu 323 dus pana macar la Sfanta Vineri.
Nu sunt de acord deloc cu prelungirea troleelor de la V. Parvan la Gara... Nu au loc. Din pacate zona Garii de Nord este ingusta si dificila. Nu exista o sistematizare a capetelor de linii. Acolo trebuia sa fie un terminal imens cu 4-10 peroane, dar unde? Doar sa darimi policlinica Garii de Nord... lucur neviabil. Poate un terminal subteran sau suprateran poate rezolva problema.
Intr-adevar, trebuie sa invatam si noi in transportul in comun ca cel mai important capat de linie intr-un oras, trebuie sa fie Gara/ile. Liniile care sunt acum sunt bune, dar mai trebuie nitel gandite.
In plus de la V. Parvan la Gara, cu 35 sau 44 ajungi in 4 -5 minute, daca nu si mai repede.
Este bine sa fie linii care dubleaza in mare parte o alta linie foarte aglomerata, dar cu ceva diferente si sa fie temporara pe parcursul unei zile, adica numai la ore de varf sau cand este nevoie de ea. Ar fi bine sa poarte numele de barat. Propun modelul brasovean de trasee ca pornire.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Dum 21 Ian 2007 11:19:37    Titlul subiectului: 44319

Arhimede a scris:
Pe unde va avea statii trolebuzul din Berceni in zona Unirii? Exact ca 312? Cum va traversa zona podului la intrare in piata: pe stanga direct sau se va reface vechea statie din fata USC?
Daca luam de bune afirmatiile soferilor de la capatul lui 73/313 va intoarce direct pe Splai, fara a trece vreun pod.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 10:37:53    Titlul subiectului: 0000000 44377

Ionescu a scris:
Nu sunt de acord deloc cu prelungirea troleelor de la V. Parvan la Gara... Nu au loc. Din pacate zona Garii de Nord este ingusta si dificila. Nu exista o sistematizare a capetelor de linii. Acolo trebuia sa fie un terminal imens cu 4-10 peroane, dar unde? Doar sa darimi policlinica Garii de Nord... lucur neviabil. Poate un terminal subteran sau suprateran poate rezolva problema.
Nu uitați și de proiectul "grandios" care prevede construcția parcajului subteran de la Gara de Nord. Închipuiți-vă ce dezastru va fi în zonă chiar și numai cu liniile deja existente, dacă ar mai apărea și altele, atunci ar fi grav...
Din păcate, atâta timp cât nu se va încheia complet sistematizarea zonei și mai ales dacă această sistematizare nu se va face cu cap, situația nu prea poate suferi mari îmbunătățiri.
Singura mică "portiță" de scăpare este construcția Pasajului Basarab, care ar descongestiona zona Gării de Nord măcar de vehiculele de trasnport și/sau particulare care nu au ca destinație Gara, dar sunt nevoite să treacă pe acolo, din cauza lipsei pasajului de la Basarab...

Fără a avea pretenția că este adevărat, din ceea ce mi s-a explicat mie, troleibuzele noi linii vor întoarce la capătul dinspre Universitate al pasajului rutier subteran de la Piața Unirii, deasupra ieșirii, în fața acelei biserici, unde se va amenaja spațiul necesar.
Pasajul subteran de la Unirii are un capăt spre fostul restaurant Budapesta și un alt capăt spre Universitate. Eu vorbesc de capătul dinspre Universitate, bucla de întoarcere urmând a fi exact deasupra acelei ieșiri din pasaj, în fața bisericiuței aceleia mici de la stradă, pe care comuniștii au sufocat-o, îngrădind-o cu blocuri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 11:47:51    Titlul subiectului: 44387

Eu as propune prelungirea liniei 32 de tramvai pe Bulevardul Unirii, cel putin pina la Piata Alba Iulia; spatiu ar fi destul pontru constructia in site propriu, in acest fel realizindu-se doua obiective: evitarea schimbarii mijlocului de transport la Piata Unirii pentru cei car vin/merg din/in Rahova/zona Bulevardul Unirii, si al doilea, creeara unei modalitati de parcurgere rapida a acestui Bulevard, pentru ca datorita traficului aglomerat la orice ora din zi si pe ambele sensuri, autobuzele se misca foarte lent, de multe ori daca mergi pe jos realizezi aproape acelasi timp
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 12:05:37    Titlul subiectului: 44388

Catalin Ghita a scris:
Pasajul subteran de la Unirii are un capăt spre fostul restaurant Budapesta și un alt capăt spre Universitate. Eu vorbesc de capătul dinspre Universitate, bucla de întoarcere urmând a fi exact deasupra acelei ieșiri din pasaj, în fața bisericiuței aceleia mici de la stradă, pe care comuniștii au sufocat-o, îngrădind-o cu blocuri...
Nu vad rostul de a se realiza o bucla de intoarcere acolo unde zici tu, intrucat:
1. Ar incurca foarte rau circulatia
2. Oricum dupa intoarcere este viraj OBLIGATORIU la dreapta
3. Nu este loc de stationare



unirii_172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.46 kb
 Vizualizat:  de 12016 ori

unirii_172.jpg



_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 12:13:41    Titlul subiectului: 44390

Mie așa mi s-a spus. Oricum n-am luat de bună afirmația celui care mi-a spus asta, de altfel am și menționat că nu este o informație 100% sigură, ci o reluare a unei informații pe care mi-a furnizat-o cineva.
Zona poate fi reconfigurată, pentru a face loc și buclei de întoarcere și unui eventual spațiu de garare. Întoarcerea nu e obligatoriu să se facă pe traseul "clasic", ocolind parcul central, pentru troleibuze se poate face un sens special/separat (direct), paralel cu sesnul de venire, fără a mai fi nevoie de ocolirea parcului... Dar, repet, sunt doar speculații pe baza unei informații neoficiale...
Am modificat harta postată în sensul felului în care am înțeles eu că se vor desfășura lucrurile. Repet, aici ne dăm doar cu părerea, nu înseamnă că gata, așa va fi....



unirii_172_208.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.71 kb
 Vizualizat:  de 12015 ori

unirii_172_208.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 12:52:36    Titlul subiectului: 44392

Prelungirea liniei 76 ar duce la mari neplaceri in traficul si asa aglomerat. Vom vedea coloane de troleibuze care ar aglomera inutil traficul, pt ca acel 76 isi justifica intervalul de 2 minute numai pana la Sudului. Mai incolo, desi ar mai prelua din calatorii de pe Vacaresti+Tineretului, 2 minute ar fi un interval exagerat. Mai repede o linie separata de 76, dinspre Resita, la un interval de 4-5 minute deci nu prelungirea lui 76 ci sa se infiinteze o alta linie pana in centru, care cu 76 si 381 sa rezolve problema de transport in zona Resita.
Ambele variante au inconvenientele lor. Pe Splai, masinile sunt parcate pe doua benzi de uneori nici 312 nu poate trece, deci probabil ar trebui montati alti stalpi, pe partea raului. Eu as agreea o varianta Timpuri Noi-Mircea Voda-Sfanta Vineri. Vom vedea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 13:16:27    Titlul subiectului: 44394

Sa nu uitam de nebunia care exista chiar in prezent la capatul de la Piata Resita. La pauzele de masa sunt chiar 10 troleibuze si 5 autobuze acolo, desi nu este loc. Rezultatul: bloceaza singura banda de circulatie dinspre Drumul Gazarului catre Luica si se creaza mari ambuteiaje. Ce se va intampla daca vor fi si mai multe troleibuze. Str. Resita de fapt seamana mai mult cu o aleie dintre blocuri. In niciun caz nu a fost construita pentru un asa trafic intens.

Poate ca acest lucru s-ar putea rezolva intr-un fel sau altul cu modificarea lui 381 ca sa nu mai stationeze acolo, ceva de tipul de la intersectia Nitu Vasile cu Brancoveanu sa faca stanga pe Brancoveanu, apoi dreapta pe Luica si din nou dreapta pe Str. Resita. Iar capatul de stationare sa fie undeva la intersectia Brancoveanu - Luica.

Oricum, atata vreme cat Str. Nitu Vasile, Str. Izvorul Rece si Str. Resita sunt prevazute doar cu cate o singura banda pe sens, situatia va fi din ce in ce mai dificila

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 13:22:30    Titlul subiectului: 44396

Intoarcerea liniei de troleibuz nu se va face unde ati ilustrat voi, ci pe cealalta bretea, de la Cantemir-Budapesta!

Cat despre capatul de la Resita pot spune doar atat: cu vreo 200-300m inainte de terminal este un maidan de mai toata frumusetea ce poate fi amenajat ca spatiu de intoarcere. Campul ala este chiar la intrarea in Pta Resita!!!
Vezi spre ex capatul 70/79/102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 15:28:24    Titlul subiectului: 44420

Pai si nu ar mai deservi tocmai Pta Resita! Pe cine ajuta? Mai bine il duc un pic mai departe pe vreo straduta laturalnica, sa intoarca acolo Rolling Eyes . Sau ideea mea preferata... Sa-l lase pe 76 unde e acum, si sa-l duca pe 381 pana la terminalul lui 102 de la Luica. Ar rezolva problema aglomeratiei la capat, si ar crea nenorocita aia de legatura intre Luica si Resita, ca trebuie sa mergi tot timpul 300m pe jos ca sa ajungi la 102 Evil or Very Mad
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2007 23:14:51    Titlul subiectului: 44528

Dar daca 76 doar s-ar duce spre Resita pe Nitu Vasile si s-ar intoarce spre Big prin Brancoveanu?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 12:44:15    Titlul subiectului: 44549

Arhimede a scris:
Dar daca 76 doar s-ar duce spre Resita pe Nitu Vasile si s-ar intoarce spre Big prin Brancoveanu?
1. E dificil de facut stanga de pe Resita pe Luica
2. Nu ar exista spatiu de stationare. In ritmul in care in perioada pauzei de masa se circula la 3-4 minute, este nevoie de spatiu pentru a stationa in jur de 7 troleibuze.

Sa nu uitam de nebunia care exista chiar in prezent la capatul de la Piata Resita. La pauzele de masa sunt chiar 10 troleibuze si 5 autobuze acolo, desi nu este loc. Rezultatul: bloceaza singura banda de circulatie dinspre Drumul Gazarului catre Luica si se creaza mari ambuteiaje. Ce se va intampla daca vor fi si mai multe troleibuze. Str. Resita de fapt seamana mai mult cu o aleie dintre blocuri. In niciun caz nu a fost construita pentru un asa trafic intens.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 16 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community