Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 14:38:11 Titlul subiectului: |
43599 |
|
1.
17A - cu desfintarea liniei 182 si suplimentarea 282
68 - nu se justifica
75 - nu se justifica
165 - ar fi eficient dupa realizarea pasajului Dna Ghica pe traseul Dna Ghica-Delfinului-Grigorescu-Pta Titan
222 - nu se justifica
231 - nu se justifica
353 - nu se justifica
2.
32 - interesant traseul dar pana o sa vedem asa ceva......
102 - masura asta s-ar impune realizata cat mai curand
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 14:46:33 Titlul subiectului: Re: Propuneri de trasee |
43601 |
|
mrM a scris: | 17A Lacul Tei - Lizeanu - Șos. Ștefan cel Mare... - traseu comun cu 34 și 46. | Asta este o idee buna, desi as prefera un 4! Fireste la Gara, nu la P-ta Presei. Insa cu lucrarile de pe Stef cel Mare si Podul Basarab... mrM a scris: | 33 Granitul S.A. (Cart. Pantelimon) ("Cora Pantelimon") - Șos. Pantelimon - Halele Obor - Str. Ziduri Moși - Șos. Colentina - Helitube S.A. | Cred că acel "353" ar fi suficient de util mrM a scris: | 75 Baicului - Foișorul de Foc - P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Vasile Pârvan. Ar descogestiona (mai ales la orele de vârf) liniile 69 și 85. | Mai bine l-ar mai suplimenta pe 85. Majoritatea merg la gara. mrM a scris: | 165 P-ța Delfinului - Bd. Chișinău - Bd. Nicolae Grigorescu (1 stație după P-ța Titan). |
Nu ii vad utilitatea. 101, 330 si 335 circula destul de bine si nu prea le-am vazut super-aglomerate. mrM a scris: | 222 Foișorul de Foc - P-ța Gemeni - Bd. Dacia - P-ța Romană. | Mai bine l-ar duce inapoi pe 226 la Foisor. Dar de pe Stirbei-Voda, direct prin Luterana - Budisteanu - Dacia - Romana - etc. mrM a scris: | 231 P-ța Unirii - Universitate (P-ța 21 Dec. 1989) - P-ța Romană - P-ța Victoriei - P-ța Charles du Gaulle - Arcul de Triumf - P-ța Presei Libere - Gara Băneasa - Podul Băneasa - Șos. București-Ploiești - Aerop. Băneasa (Aurel Vlaicu). |
Asta ar fi super. Chiar le-am propus celor de la RATB prin intermediul site-ului lor, insa raspunsul a fost: exista 783 si metrou... mrM a scris: | 102 prelingit până la Granitul S.A. Ar facilita accesul la zona comercială de la Granitul S.A | Si asta ar fi minunat. In plus s-ar creea o linie RATB pe Sos.Vergului.
In plus, eu as mai propune ca 323 sa fie prelungita de la Timpuri Noi pe Bd Mircea Voda - Bd. Unirii - Piata Alba Iulia - pana la P-ta Hurmuzachi.
Cei de Bd. Mircea Voda de mult cer o linie RATB, insa pana acum nu s-a intreprins nimic.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 14:53:45 Titlul subiectului: Re: Propuneri de trasee |
43603 |
|
RobertC a scris: | In plus, eu as mai propune ca 323 sa fie prelungita de la Timpuri Noi pe Bd Mircea Voda - Bd. Unirii - Piata Alba Iulia - pana la P-ta Hurmuzachi.
Cei de Bd. Mircea Voda de mult cer o linie RATB, insa pana acum nu s-a intreprins nimic. | Macar dus pana la Sf Vineri si tot este un pas inainte
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 15:15:44 Titlul subiectului: |
43604 |
|
Păi... 323 prelungit pe la Timpuri Noi prin Bd. Mircea Vodă, P-ța. Sf. Vineri, P-ța. Unirii, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă.
33 ar fi bun pe traseul din 2002... adică Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Șos. progresului, Str. Dr. Istrati, Str. 11 Iunie, Bd. regina maria, P-ța. Unirii.
Ar fi o alternativă la 385. În 2002 acest tramvai făcea în 30 de minute semicursa.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 22:37:16 Titlul subiectului: |
43658 |
|
Ma gandesc la faptul ca ar fi interesanta o linie intre Gara de Nord si Piata Rosetti ca suplimentare a lui 85.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2007 23:11:17 Titlul subiectului: |
43663 |
|
In conditiile in care 122 si 268 merg la Universitate pe la Eroilor, de ce nu se deviaza 69 si 90 pe la Elefterie, daca nu ma insel pe unde mergea si 84 in alte vremuri ?
Iar linia 601, daca tot nu mai e speciala, studenteasca sau altceva, sa se numeasca altfel, de exemplu 160 sau 161, ca sa rimeze cu ce e acum
Ar fi oportuna reinfiintarea lui 785 ca linie normala, eventual cu un traseu mai mult sau mai putin diferit de original ? Cred ca direct din piata Romana pana in Militari nu e nimic direct. Eventual sa se numeasca 237 sau 337 si sa aiba traseul Bucur Obor - Romana - Iuliu Maniu - Carrefour.
Linia 52 (sub alt nume poate) ar avea vreo sansa sa apara pe pasajul videan ? Poate un 44 dus pana la Baicului?
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 11:25:31 Titlul subiectului: |
43687 |
|
Propun 66, 70, 92 la Gara. Capatul de la Vasile Parvan desfiintat.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 15:36:25 Titlul subiectului: |
43709 |
|
Trix a scris: | Linia 52 (sub alt nume poate) ar avea vreo sansa sa apara pe pasajul videan? Poate un 44 dus pana la Baicului? | 52 nu cred ca ar avea sanse pe pasajul lui Videanu.
Eu am propus pe site-ul Ratb-ului o unificare intre fosta 52 si actuala linie 24, mai precis o prelungire a liniei 24 pana la Baicului. dexter23 a scris: | Ma gandesc la faptul ca ar fi interesanta o linie intre Gara de Nord si Piata Rosetti ca suplimentare a lui 85. | Mai bine suplimentarea parcului de vehicule pe linia 85. Decat infintarea unei linii de dublura sau prelungirea liniei 66, 70 sau 92 pana la Gara de Nord. mrM a scris: | 17A Lacul Tei - Lizeanu - Șos. Ștefan cel Mare... - traseu comun cu 34 și 46. | Mai bine 52 pe vechiul traseu:Baicului-Gara de Nord mrM a scris: | 33 Granitul S.A. (Cart. Pantelimon) ("Cora Pantelimon") - Șos. Pantelimon - Halele Obor - Str. Ziduri Moși - Șos. Colentina - Helitube S.A.
Cred că există destui călători care vor ajungă din Colentina și Obor în Pantleimon și viceversa. Linia ar face legătura între zonele comerciale Granitul, Obor și cele din Colentina (Carrefour și cele de la Helitube) | Nu se justifica.Nu este asa flux de calatori pe acest traseu. mrM a scris: | ]68 Valea Argeșului cu Valea Oltului (Cart. Drm Taberei) - Str. Valea Argeșului - Drm. Taberei - Răzoare - Academia Militară - P-ța Operei.
Ar ajuta la descongestionarea liniilor din Drumul Taberei (în special 69 și 81) | Nu se justifica linia asta. Care 81? Poate 91 mrM a scris: | 75 Baicului - Foișorul de Foc - P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Vasile Pârvan. Ar descogestiona (mai ales la orele de vârf) liniile 69 și 85. | Liniile 69 si 85 fac fata fluxului de calatori. Nu se justifica linie de dublura. mrM a scris: | 222 Foișorul de Foc - P-ța Gemeni - Bd. Dacia - P-ța Romană. Ar ajuta foarte mult la orele de vârf și la orele la care ies elevii de la Colegiul Naț. "Virgil Madgearu" liniile 79, 86, 133. În plus nu ar necesita un parc mare de vehicule (3-5 autobuze). | Mai bine l-ar baga pe 226 inapoi la Foisor
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 15:45:53 Titlul subiectului: |
43712 |
|
Oameni buni, e prea devreme sa ne bagam la propuneri de trasee, mai ales la capitolul de tramvaie, din moment ce e plin sezon de devieri de trasee datorita lucrarilor. Cand or fi gata putem sa propunem n-zeci de trasee, pe unde vreti voi.
La autobuze, ar fi foarte buna ideea cu 102 la Granitul, si 323 dus la Unirii prin Mircea Voda. A da si un 181 cu un traseu nou-nout, care sa acopere Ramnicele...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Ian 2007 16:21:13 Titlul subiectului: |
43715 |
|
L-au prelungit pe 66 până la Gara de Nord acum câțiva ani, dar nu prea avea călători.
Pentu cei care zic că nu se justifică 75, va rog sa va plimbați pe la 18-19 cu 69 și 85...
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 18 Ian 2007 12:58:46 Titlul subiectului: |
44097 |
|
Am asistat aseara la capatul lui 73/313 la o discutie interesanta intre soferi cu privire la prelungirea liniilor din Berceni la Bd. Unirii. Cam toti stiau de la seful de zona urmatoarele: 73 si 74 vor intoarce in continuare la Pta Sudului. 76 va fi prelungit la Piata Unirii pe traseul Cal Vacaresti - Bd. Tineretului - Bd Cantemir cu intoarcere directa (fara bucla) prin Splaiul Unirii si Cal. Vacaresti (traseu 312). Nu stiu cat de sigura este "stirea" insa tot ei spuneau ca montarea stalpilor pe Vacaresti va incepe in martie.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Ian 2007 13:52:34 Titlul subiectului: |
44099 |
|
Ar putea face intoarcerea direct deasupra pasajului Unirii prin bretelele de acces cu intoarcerea tot prin Cantemir-Tineretului.
Breteaua dinpre Unirii nu are traficul foarte intens si chiar poate si stationa in acea zona.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2007 12:43:45 Titlul subiectului: |
44256 |
|
Pe unde va avea statii trolebuzul din Berceni in zona Unirii? Exact ca 312? Cum va traversa zona podului la intrare in piata: pe stanga direct sau se va reface vechea statie din fata USC?
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 21 Ian 2007 03:14:29 Titlul subiectului: |
44312 |
|
In general sunt interesante ideile. Cea care imi suride cel mai mult este cu 323 dus pana macar la Sfanta Vineri.
Nu sunt de acord deloc cu prelungirea troleelor de la V. Parvan la Gara... Nu au loc. Din pacate zona Garii de Nord este ingusta si dificila. Nu exista o sistematizare a capetelor de linii. Acolo trebuia sa fie un terminal imens cu 4-10 peroane, dar unde? Doar sa darimi policlinica Garii de Nord... lucur neviabil. Poate un terminal subteran sau suprateran poate rezolva problema.
Intr-adevar, trebuie sa invatam si noi in transportul in comun ca cel mai important capat de linie intr-un oras, trebuie sa fie Gara/ile. Liniile care sunt acum sunt bune, dar mai trebuie nitel gandite.
In plus de la V. Parvan la Gara, cu 35 sau 44 ajungi in 4 -5 minute, daca nu si mai repede.
Este bine sa fie linii care dubleaza in mare parte o alta linie foarte aglomerata, dar cu ceva diferente si sa fie temporara pe parcursul unei zile, adica numai la ore de varf sau cand este nevoie de ea. Ar fi bine sa poarte numele de barat. Propun modelul brasovean de trasee ca pornire.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Dum 21 Ian 2007 11:19:37 Titlul subiectului: |
44319 |
|
Arhimede a scris: | Pe unde va avea statii trolebuzul din Berceni in zona Unirii? Exact ca 312? Cum va traversa zona podului la intrare in piata: pe stanga direct sau se va reface vechea statie din fata USC? | Daca luam de bune afirmatiile soferilor de la capatul lui 73/313 va intoarce direct pe Splai, fara a trece vreun pod.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 10:37:53 Titlul subiectului: 0000000 |
44377 |
|
Ionescu a scris: | Nu sunt de acord deloc cu prelungirea troleelor de la V. Parvan la Gara... Nu au loc. Din pacate zona Garii de Nord este ingusta si dificila. Nu exista o sistematizare a capetelor de linii. Acolo trebuia sa fie un terminal imens cu 4-10 peroane, dar unde? Doar sa darimi policlinica Garii de Nord... lucur neviabil. Poate un terminal subteran sau suprateran poate rezolva problema. | Nu uitați și de proiectul "grandios" care prevede construcția parcajului subteran de la Gara de Nord. Închipuiți-vă ce dezastru va fi în zonă chiar și numai cu liniile deja existente, dacă ar mai apărea și altele, atunci ar fi grav...
Din păcate, atâta timp cât nu se va încheia complet sistematizarea zonei și mai ales dacă această sistematizare nu se va face cu cap, situația nu prea poate suferi mari îmbunătățiri.
Singura mică "portiță" de scăpare este construcția Pasajului Basarab, care ar descongestiona zona Gării de Nord măcar de vehiculele de trasnport și/sau particulare care nu au ca destinație Gara, dar sunt nevoite să treacă pe acolo, din cauza lipsei pasajului de la Basarab...
Fără a avea pretenția că este adevărat, din ceea ce mi s-a explicat mie, troleibuzele noi linii vor întoarce la capătul dinspre Universitate al pasajului rutier subteran de la Piața Unirii, deasupra ieșirii, în fața acelei biserici, unde se va amenaja spațiul necesar.
Pasajul subteran de la Unirii are un capăt spre fostul restaurant Budapesta și un alt capăt spre Universitate. Eu vorbesc de capătul dinspre Universitate, bucla de întoarcere urmând a fi exact deasupra acelei ieșiri din pasaj, în fața bisericiuței aceleia mici de la stradă, pe care comuniștii au sufocat-o, îngrădind-o cu blocuri...
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 11:47:51 Titlul subiectului: |
44387 |
|
Eu as propune prelungirea liniei 32 de tramvai pe Bulevardul Unirii, cel putin pina la Piata Alba Iulia; spatiu ar fi destul pontru constructia in site propriu, in acest fel realizindu-se doua obiective: evitarea schimbarii mijlocului de transport la Piata Unirii pentru cei car vin/merg din/in Rahova/zona Bulevardul Unirii, si al doilea, creeara unei modalitati de parcurgere rapida a acestui Bulevard, pentru ca datorita traficului aglomerat la orice ora din zi si pe ambele sensuri, autobuzele se misca foarte lent, de multe ori daca mergi pe jos realizezi aproape acelasi timp
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 12:05:37 Titlul subiectului: |
44388 |
|
Catalin Ghita a scris: | Pasajul subteran de la Unirii are un capăt spre fostul restaurant Budapesta și un alt capăt spre Universitate. Eu vorbesc de capătul dinspre Universitate, bucla de întoarcere urmând a fi exact deasupra acelei ieșiri din pasaj, în fața bisericiuței aceleia mici de la stradă, pe care comuniștii au sufocat-o, îngrădind-o cu blocuri... | Nu vad rostul de a se realiza o bucla de intoarcere acolo unde zici tu, intrucat:
1. Ar incurca foarte rau circulatia
2. Oricum dupa intoarcere este viraj OBLIGATORIU la dreapta
3. Nu este loc de stationare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.46 kb |
Vizualizat: |
de 12018 ori |
|
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 12:13:41 Titlul subiectului: |
44390 |
|
Mie așa mi s-a spus. Oricum n-am luat de bună afirmația celui care mi-a spus asta, de altfel am și menționat că nu este o informație 100% sigură, ci o reluare a unei informații pe care mi-a furnizat-o cineva.
Zona poate fi reconfigurată, pentru a face loc și buclei de întoarcere și unui eventual spațiu de garare. Întoarcerea nu e obligatoriu să se facă pe traseul "clasic", ocolind parcul central, pentru troleibuze se poate face un sens special/separat (direct), paralel cu sesnul de venire, fără a mai fi nevoie de ocolirea parcului... Dar, repet, sunt doar speculații pe baza unei informații neoficiale...
Am modificat harta postată în sensul felului în care am înțeles eu că se vor desfășura lucrurile. Repet, aici ne dăm doar cu părerea, nu înseamnă că gata, așa va fi....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.71 kb |
Vizualizat: |
de 12017 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 12:52:36 Titlul subiectului: |
44392 |
|
Prelungirea liniei 76 ar duce la mari neplaceri in traficul si asa aglomerat. Vom vedea coloane de troleibuze care ar aglomera inutil traficul, pt ca acel 76 isi justifica intervalul de 2 minute numai pana la Sudului. Mai incolo, desi ar mai prelua din calatorii de pe Vacaresti+Tineretului, 2 minute ar fi un interval exagerat. Mai repede o linie separata de 76, dinspre Resita, la un interval de 4-5 minute deci nu prelungirea lui 76 ci sa se infiinteze o alta linie pana in centru, care cu 76 si 381 sa rezolve problema de transport in zona Resita.
Ambele variante au inconvenientele lor. Pe Splai, masinile sunt parcate pe doua benzi de uneori nici 312 nu poate trece, deci probabil ar trebui montati alti stalpi, pe partea raului. Eu as agreea o varianta Timpuri Noi-Mircea Voda-Sfanta Vineri. Vom vedea.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 13:16:27 Titlul subiectului: |
44394 |
|
Sa nu uitam de nebunia care exista chiar in prezent la capatul de la Piata Resita. La pauzele de masa sunt chiar 10 troleibuze si 5 autobuze acolo, desi nu este loc. Rezultatul: bloceaza singura banda de circulatie dinspre Drumul Gazarului catre Luica si se creaza mari ambuteiaje. Ce se va intampla daca vor fi si mai multe troleibuze. Str. Resita de fapt seamana mai mult cu o aleie dintre blocuri. In niciun caz nu a fost construita pentru un asa trafic intens.
Poate ca acest lucru s-ar putea rezolva intr-un fel sau altul cu modificarea lui 381 ca sa nu mai stationeze acolo, ceva de tipul de la intersectia Nitu Vasile cu Brancoveanu sa faca stanga pe Brancoveanu, apoi dreapta pe Luica si din nou dreapta pe Str. Resita. Iar capatul de stationare sa fie undeva la intersectia Brancoveanu - Luica.
Oricum, atata vreme cat Str. Nitu Vasile, Str. Izvorul Rece si Str. Resita sunt prevazute doar cu cate o singura banda pe sens, situatia va fi din ce in ce mai dificila
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 13:22:30 Titlul subiectului: |
44396 |
|
Intoarcerea liniei de troleibuz nu se va face unde ati ilustrat voi, ci pe cealalta bretea, de la Cantemir-Budapesta!
Cat despre capatul de la Resita pot spune doar atat: cu vreo 200-300m inainte de terminal este un maidan de mai toata frumusetea ce poate fi amenajat ca spatiu de intoarcere. Campul ala este chiar la intrarea in Pta Resita!!!
Vezi spre ex capatul 70/79/102.
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 22 Ian 2007 15:28:24 Titlul subiectului: |
44420 |
|
Pai si nu ar mai deservi tocmai Pta Resita! Pe cine ajuta? Mai bine il duc un pic mai departe pe vreo straduta laturalnica, sa intoarca acolo . Sau ideea mea preferata... Sa-l lase pe 76 unde e acum, si sa-l duca pe 381 pana la terminalul lui 102 de la Luica. Ar rezolva problema aglomeratiei la capat, si ar crea nenorocita aia de legatura intre Luica si Resita, ca trebuie sa mergi tot timpul 300m pe jos ca sa ajungi la 102
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Mar 23 Ian 2007 23:14:51 Titlul subiectului: |
44528 |
|
Dar daca 76 doar s-ar duce spre Resita pe Nitu Vasile si s-ar intoarce spre Big prin Brancoveanu?
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Mie 24 Ian 2007 12:44:15 Titlul subiectului: |
44549 |
|
Arhimede a scris: | Dar daca 76 doar s-ar duce spre Resita pe Nitu Vasile si s-ar intoarce spre Big prin Brancoveanu? | 1. E dificil de facut stanga de pe Resita pe Luica
2. Nu ar exista spatiu de stationare. In ritmul in care in perioada pauzei de masa se circula la 3-4 minute, este nevoie de spatiu pentru a stationa in jur de 7 troleibuze.
Sa nu uitam de nebunia care exista chiar in prezent la capatul de la Piata Resita. La pauzele de masa sunt chiar 10 troleibuze si 5 autobuze acolo, desi nu este loc. Rezultatul: bloceaza singura banda de circulatie dinspre Drumul Gazarului catre Luica si se creaza mari ambuteiaje. Ce se va intampla daca vor fi si mai multe troleibuze. Str. Resita de fapt seamana mai mult cu o aleie dintre blocuri. In niciun caz nu a fost construita pentru un asa trafic intens.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
|