Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Mai 2011 02:10:05 Titlul subiectului: |
143505 |
|
Probabil se incearca, dar la traficul de pe pod este fix imposibil de realizat.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Mai 2011 22:17:37 Titlul subiectului: |
143529 |
|
Probleme pe pod am vazut ca sunt in special pe sensul inspre Aeroport Baneasa. Pe celalalt sens nu prea am vazut coloana, sau daca era, masinile mergeau. Cred ca de vina este semaforul de la Baneasa, deoarece probleme pe bulevardul Aerogarii erau si inainte de modernizarea liniilor de tramvai.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mai 2011 14:41:45 Titlul subiectului: |
143745 |
|
O data cu inaugurarea strapungerii Strada 1 Mai - Drumul Sarii, propun ca autobuzul 126 sa circule pe aceasta noua artera.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Sâm 21 Mai 2011 15:45:33 Titlul subiectului: |
143748 |
|
folkfan a scris: | O data cu inaugurarea strapungerii Strada 1 Mai - Drumul Sarii, propun ca autobuzul 126 sa circule pe aceasta noua artera. | Unde gasesc detalii legate de aceasta strapungere?
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mai 2011 23:07:34 Titlul subiectului: |
143756 |
|
Nu ai ce detalii sa gasesti, este un mic proiect al lui Sorin Oprescu, inceput anul trecut. Am atasat aici o harta unde noul bulevard este marcat cu rosu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.36 kb |
Vizualizat: |
de 14631 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 27 Mai 2011 07:16:35 Titlul subiectului: |
143943 |
|
folkfan a scris: | Nu ai ce detalii sa gasesti, este un mic proiect al lui Sorin Oprescu, inceput anul trecut. | Adica a lui Videanu, fiindca PUZ'ul a fost aprobat in august 2007, iar indicatorii tehnico-economici in decembrie 2006.
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/15_18ianuarie2007.pdf
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Dum 29 Mai 2011 10:17:50 Titlul subiectului: |
144037 |
|
Ar fi intr-adevar o idee buna mutarea lui 126 prin noua strapungere 1Mai-Drumul Sarii.
Chiar cred ca vor fi devieri de trasee prin acea zona deoarece se vor incepe lucrarile la M5.
|
|
Sus |
|
|
Dreamer
Data înscrierii: 19/Dec/2010 Ultima vizita: 17/Noi/2012 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Mar 07 Iun 2011 11:50:49 Titlul subiectului: |
144444 |
|
Interesant. Din cate am vazut vor sa il prelungeasca pe 34 pana in Militari/Ghencea.
Credeti ca odata ce pasajul Mihai Bravu va fi terminat (probabil nu foarte curand) 34 se va intoarce pe traseul de baza? Banu Manta-Romprim? Sau va ramane Dudesti-Militari?
|
|
Sus |
|
|
Cristian2790
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Ultima vizita: 21/Ian/2015 Mesaje: 10
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 00:11:03 Titlul subiectului: |
144688 |
|
2 intrebari am si anume: Exista vreo sansa sa fie dublat parcul auto al liniei 106? Macar 2 masini sa fie pe traseu, 1 mi se pare prea de tot si cu durata semicursei de 50min... Parca e prea de tot... Ce ziceti de ideea ducerii liniei 139 pana jos la Grozavesti cu intoarcere prin Sos. Grozavesti, Piata Leu si actualul traseu? S-ar renta?
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 20:35:28 Titlul subiectului: |
144706 |
|
Dreamer a scris: | Credeti ca odata ce pasajul Mihai Bravu va fi terminat (probabil nu foarte curand) 34 se va intoarce pe traseul de baza? Banu Manta-Romprim? Sau va ramane Dudesti-Militari? |
In primul rand linia 34 circula incepand de azi dimineata de la ora 6:05 pe Pasajul Basarab, pe traseul Calea Vitan-Ghencea. Cand se va termina pasajul Mihai Bravu va urma cel de la Piata Sudului. Asadar linia 34 nu va reajunge prea curand din nou la Romprim. Iar raspunsul la intrebarea ta este: DA, peste cativa ani (buni) cand se va putea relua circulatia pana la Romprim, 34 va intoarce tot in Ghencea. Bineinteles ca vor aparea 7-8 ture in plus fata de cele de acum... dar va mai curge multa apa pe Dambovita.
@Cristian2790:
La prima intrebare raspunsul ar fi destul de simplu: nu cred, cel putin cu actuala conducere a RATB. Poate sa fie vreo speranta in toamna la marirea de parc sa mai introduca un tur in plus... dar nu stiu ce sa zic...
139 chiar as propune sa fie dus pana la Gara Basarab, pentru ca ar fi suficient parcul actual, iar intervalul de succedare nu ar creste cu mai mult de 1-2 minute. Eventual o suplimentare cu vreo 3-4 ture a liniei ar fi perfecta in ideea ducerii lui la Bararab. Nici ideea de a-l prelungi pe Bd. G-ral Vasile Milea, apoi dreapta pe Sos. Grozavesti si in final sa aiba capatul tot la Piata Leul nu ar fi rea... astfel ar asigura legatura cu hypermarket-ul Carrefour Orhideea (este foarte aproape).
|
|
Sus |
|
|
Cristian2790
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Ultima vizita: 21/Ian/2015 Mesaje: 10
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 21:55:02 Titlul subiectului: 12911 |
144710 |
|
Hmm, dar de devierea lui 138 (e 137 si e suficient pe Bd. Timisoara tinand cond ca in final ajung in acelasi loc, Piata 21 Decembrie) pe Iuliu Maniu, Politehnica, Leu, Razoare si acolo sa treaca din nou pe traseul actual si 236 sa treaca el pe Moinesti - Bd. Timisoara iar la Razoare sa faca giratoriul si sa vina spre Leu, iar la Piata Leu sa faca dreapta pe traseul actual? Chiar nu vad rostul ca 137-138 si cuplul de *36 sa circule pe Iuliu Maniu, ar trebui inversate precum am spus mai sus. Ce parere aveti ?
15 va mai exista vreodata pe oricare traseu? Intreb pentru ca ma leaga amintiri din copilarie de acest tramvai, cand parcurgeam traseul Rahova-Titan pentru a merge la bunici .
Dar de aparitia lui 12 pe desfiintarea lui 25 ce parere aveti, e viabila treaba? Sau considerati ca ar trebui sa ramana ambele ?!
Exista vreo sansa sa fie trecut vreun autobuz peste Pasajul Basarab?
46 va fi adus la CET Ves? Credeti ca exista vreo sansa sa aiba succes, tinand cont ca de la Romancierilor va circula mai mult gol? N-ar merge trimis 46 la Alexandria?
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 22:04:56 Titlul subiectului: |
144711 |
|
I-ar bulversa mult pe calatori, zic eu. In plus sunt "trasee traditionale" pe Iuliu Maniu - 136/236/336.
In legatura cu 15, nu va mai aparea, mai ales pe vechiul traseu Alexandria - Complex RATB Titan. Nu vor mai aparea nici trasee precum 1, 2, 6, 17, 18, 37, 48, 50, 52 s.a. In general cam traseele actuale vor fi, cu mentiunea aducerii lui 46 la CET Vest, desfiintarii lui 47 (?) si poate, candva, reinfiintarea lui 12 la Basarab. Dar vise... Cristian2790 a scris: | Dar de aparitia lui 12 pe desfiintarea lui 25 ce parere aveti, e viabila treaba? Sau considerati ca ar trebui sa ramana ambele ?! | S-a mai discutat aceasta varianta, dar parerea mea este ca ar trebui lasat asa 25 pentru ca circula destul de plin pe tot traseul, si-a format "clientela" si face o legatura foarte buna intre Militari/Drumul Taberei si sudul orasului respectiv Eroii Revolutiei-Sura Mare-Giurgiului. Pentru ca Drumul Taberei a pierdut mult prin mutarea lui 11 din Ghencea, iar de la Sura Mare catre Basarab (in fine, cu o statie inainte) este 11-le care e ok.
Ambele nu vor ramane pentru ca e vechea problema - NU sunt vagoane.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 00:17:02 Titlul subiectului: |
144721 |
|
Macar 635 ar putea circula pe Pasajul Basarab, fara statie pe pod, doar de la un cap la altul, cu bucla Vasile Milea - Iuliu Maniu - Grozavesti...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 14:16:35 Titlul subiectului: |
144736 |
|
folkfan a scris: | Macar 635 ar putea circula pe Pasajul Basarab, fara statie pe pod, doar de la un cap la altul, cu bucla Vasile Milea - Iuliu Maniu - Grozavesti... |
E vorba de cursa aia fantoma care are doar un autobuz si care ziceati voi ca circula doar o data pe ora? Atunci ce rost ar avea? Pe pasaj trebui sa circule rutele importante si cu aflux mare de calatori, nicidecum trasee neutilizate de nimeni.
|
|
Sus |
|
|
linia 84
Data înscrierii: 02/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2012 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 22:38:17 Titlul subiectului: |
144753 |
|
La modul general vorbind despre calatorii bulversati de o eventuala modificare a unei linii RATB, acestia intr-adevar pentru o perioada scurta de timp vor fi sa zicem dezorientati ca linia XXX nu mai vine sau nu mai merge pe unde stiau ei. Dar asa cum alte situatii ne-au aratat acestia se vor obisnui si se vor invata cu modificarea. ORICE INVAT ARE SI DEZVAT !!! De fapt atunci cand RATB-ul face o astfel de modificare de regula nu intreaba pa nimeni, o face dupa criterii numai de ei stiute. Tu ca si cetatean poti sa faci sesizari peste sesizari, petitii peste petitii ca nu obtii nimic si trebuie sa accepti ce ti se da alfel spus vrei nu vrei TREBUIE sa te obisnuiesti cu modificarea.
Situatia este exact pe dos cand tu ca si calator, care vezi pe pielea ta ce variante(a) e mai buna (folosita de un numar mare de oameni), propui ... si ti se zice ca sunt deranjati de schimbare niste utilizatori ai traseului respectiv chiar daca (pe verificate) numarul celor deranjati, deci obisnuiti cu vechiul traseu e mult mai mic decat al celor care vor schimbarea.
Oare de ce in a doua situatie calatorii sunt bulversati si in prima nu ? Sigur ca in ambele situatii cine nu cunoaste este dezorientat dar asta nu inseamna ca nu putem face modificari ca vezi doamne "BULVERSAM CALATORII" !!!
|
|
Sus |
|
|
Cristian2790
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Ultima vizita: 21/Ian/2015 Mesaje: 10
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2011 15:50:49 Titlul subiectului: |
144989 |
|
E vorba de logica in vederea renumeratorii anumitor linii pentru a lasa anumite "plaje de numere" libere in vederea utilizarii lor cand se efectueaza anumite lucrari, iar treaba cu obisnuitul calatorilor... dupa 2-3 zile se obisnuiesc cum e si cazul cu 34 in Ghencea cand el acum 1 luna de zile nu avea nicio treaba cu zona Dr Taberei-Politehnica s.a.m.d.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2011 23:23:03 Titlul subiectului: |
145003 |
|
Cu 47 se poate rezolva prin folosirea buclei exterioare si efectuarea coborarii/urcarii de la un singur peron - cel unde se face urcarea, acolo poate sa se efectueze si stampilarea, iar stationarea o poate face in voie la CET Vest. Cu 47 se pot face doua miscari: CET Vest - Piata Unirii, Ghencea - Piata Unirii, caz in care trebuie gasita o solutie sa nu mai incurce pe 34.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Cristian2790
Data înscrierii: 28/Apr/2011 Ultima vizita: 21/Ian/2015 Mesaje: 10
|
Trimis: Dum 03 Iul 2011 17:20:17 Titlul subiectului: |
145391 |
|
Sau poate chiar desfiintat ar merge 47, nu-si are rostul,precum era si 48 candva asa a ajuns si 47, iar in legatura cu bucla de la CET Vest aceasta sa fie folosita cand se va da drumul la 46 peste Pasaj.
Stie careva de cand i se va da drumul lui 46 la CET Vest?Si ce anume amana aceasta mutare?
Si inca ceva, credeti ca ceva din zona Bucurestii Noi ar merita adus in zona AFI, ori spre CET Vest/Preciziei ori spre Razoare?
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Iul 2011 21:03:03 Titlul subiectului: |
145447 |
|
Eu consider că în momentul de față linia 35 ar trebui să circule de la C.E.T. Vest la Gara Basarab având în vedere că Parcul Industrial și Bd. Preciziei sunt deja deservite de liniile 8 și 25.
_________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 05 Iul 2011 20:14:40 Titlul subiectului: |
145510 |
|
In loc sa fie suspendat 19, nu era mai bine sa fie directionat pe Dudesti - Mihai Bravu - Lizeanu - Lacul Tei? Ca acum la Sura Mare nu se mai plimba decat 4, la ce frecventa are si ala - asa ca mai e loc de adus ceva acolo.
Daca nu incepeau lucrarile pe Liviu Rebreanu, nu cred ca il faceau pe 34 inelar, invocau mereu lipsa de tramvaie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
ovidiudraghia
Data înscrierii: 07/Mai/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2012 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Iul 2011 21:20:22 Titlul subiectului: Mail catre RATB legat de linia 1 |
145511 |
|
Am scris astazi un mail catre RATB in care am intrebat daca la crearea liniei 1 cu acest indicativ si cu acest traseu s-au gandit la urmatoarele probleme:
- locuitorii din Ghencea si 13 Septembrie pierd un mijloc de transport cu care abia se obisnuisera;
- va fi confuzie mare intre linia 1 si 11 pentru ca au multe statii in comun, iar de 1 nu stie mai nimeni; sa ne gandim cati oameni vor alege linia gresita... 1 ori 11... e atat de simplu sa te pacalesti.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Iul 2011 22:52:30 Titlul subiectului: |
145924 |
|
Daca faceau intr-un fel ca 163 sa ajunga si pe la Gara de Nord, scapau de grija navetei 635, care este - pur si simplu - cea mai inutila linie RATB!
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 15:14:48 Titlul subiectului: |
146215 |
|
Parerea mea este ca o data cu terminarea statiei de tramvai de pe Pasajul Basarab, linia 46 se va prelungi la Ghencea si va inlocui 47. Sper ca parcul lui 47 sa ajunga si pe la Granitul cu ocazia asta, nu cred ca au trecut vreodata Tatre pe acolo
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 22:10:14 Titlul subiectului: |
146234 |
|
Au trecut, pe vremea lui 13 - erau pe 13 si 33, a mai scapat si cate un 47; nu stiu daca linia 43 care a circulat o vreme pe acolo a avut Tatre (linie naveta, numai in orele de varf pe traseul P-ta. Iancului - Granitul.
Ca sa mai ajunga la Granitul, trebuie sa indeplineasca un deziderat - sa circule pe pasaj, si din cate spuse primarele, au interzis pe acolo.
Linia 46 va ajunge cat de curand ori in Militari sau Ghencea cand vor incepe lucrarile pe Pantelimon: va avea celalalt capat in Baicului.
Toamna asta va fi una de foc - incep lucrarile la M5, la linia de la Piata Muncii si in final reabilitarea liniei de pe Iancului-Pantelimon - distractie mare cu tramvaiele din zona, 14 deviat, 55, 56 si 40 suspendate (rost de infiintat linii interesante gen Dristor/Calea Vitan - Romprim via Sura Mare, Bucurestii Noi - Baicului etc) apoi marele 1 facut praf+jongleriile cu troleibuze in Drumul Taberei. Om trai si om vedea.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 22:32:45 Titlul subiectului: |
146235 |
|
Nu cred ca va fi vreo jonglerie cu 1, amenajarea unei bucle la Iancului va fi perfect suficienta, de altfel am impresia ca deja exista aceasta bucla. In plus, ar fi bine sa se miste repede la Muncii si sa nu inceapa in paralel cu Pantelimonul.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|