Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2013 10:24:40    Titlul subiectului: 162541

Nu inteleg unde vezi tu legatura intre santier si breteaua "NORD".
Daca santierul evolua normal, pe durata lucrarilor de ce nu putea sa functioneze reteaua nord ? De ce sa o punem numai daca se paraseste lucrarea ?
Si daca se evolua normal, pana spre anul 2016 - 2017 era imposibil sa circule metroul in Dr. Taberei.
Si ca sa nu se inteleaga gresit, sunt perfect de acord cu propunerea. Inclusiv reintroducerea troleibuzelor pe la Academia Militara. Chiar nu au ce sa caute la Leu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2013 22:43:34    Titlul subiectului: 163041

Este inadmisibila situatia din Drumul Taberei. CIne a venit cu ideea tampita sa ii lase pe pamenii aia cu DOUA linii de autobuze pe breteaua Nord ??? Si alea cu o frecventa destul de slaba ?
Daca nu pot sa bage troleibuze in zona (ce o fi asa complicat sa modifice putin reteaua) macar sa se introduca mai multe linii de autoubuze in zona.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Apr 2013 12:10:51    Titlul subiectului: 163964

Catalin Ghita a scris:
De aia ar trebui ca transportul public sa fie prioritizat nu doar declarativ si facut atractiv prin ritmicitate, confort si pret, iar pentru persoanele private sa fie impuse taxe mari pentru accesul in zonele centrale, nu e nevoie ca orice aurolac sa intre cu masina pana-n buricul targului cand exista alternativa transportului public!
Ba chiar ar fi o idee si interzicerea totala a accesului autotursmelor private, cu conditia insa ca transportul public in perimetrul central sa fie gratuit.
Aici sunt total de acord, in centru nu poti sa largesti arterele, unica solutie e transportul public. Doar transportul public (cu conditia sa aiba benzile proprii separate + semaforizare), poate livra o mobilitate eficienta pentru populatie. Respectiv taxa de centru, la fel e o masura buna, insa care ar fi bine de o aplica doar dupa ce se rezolva inelul (Stefan cel Mare - Bravu - Vacaresti - Progressului - Pasajul Basarab - Titulescu) prin constructia unor pasaje rutiere subterane + pasaje pentru transport public cu statii subterane (cum trebuia sa fie la Victoriei si cum a fost la Obor si Muncii).
folkfan a scris:
- renuntarea la ideea ca retelele de troleibuz mai au vreo sansa in interiorul inelului median central... incurca grav circulatia, iar la orice "incident" cu soferi nesimtiti se da peste cap circulatia
Gresit TOTAL, atunci cand oferi transportului public (el fiind autobuz, troleu sau tramvai) benzi proprii si mai ales semaforizare preferentiala, deabia atunci transportul public poate deveni eficient, rapid, cu intervale fixe...
Si nimeni nu ar incurca pe nimeni, fiecare cu benzile proprii, iar in starea actuala de kolhoz e firesc ca transportul public e ineficient. Deci trebuie sa ii dam o sansa transportului public, si in speta celui electric.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Apr 2013 16:18:34    Titlul subiectului: 163971

Auzi, prezinta concret o solutie de benzi separate pentru RATB in Bucurestii actuali.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Apr 2013 19:20:18    Titlul subiectului: 163980

Nimic nou sub soare. Daca soferii nu respecta benzile, ii ajuti neinvaziv sa le respecte, si anume instalezi garduri (astfel se evita intrarea pe banda a oamenilor cu SUV-urile ce nu se tem de "morcoveii lui oprescu" sau de bordure inalte, motocicletele si mopedele). Am inteles ca ISU are ceva cu gardurile de pe linia 41, aceasta chestie se poate evita prin asfaltarea liniilor de tramvai (s-ar primi un hibrid dintre gardul lui 41 si linia asfaltata a tramvaiului 1) si totul cu scopul de a permite vehiculelor speciale sa intre pe acele benzi. De asfaltarea liniilor de tramvai ar putea profita si alte vehicule RATB (autobuze,trolee) ce ar putea folosi benzile alea. + semaforizarea in care sa se evite intrarea in intersesctie a soferilor ce fac stanga(ce blocheaza mereu tramvaiele).Deci eu propun tot transportul public sa fie trecut pe centru impreuna cu tramvaiele (adica statii comune) si separarea lui de trafic. Iar pentru evitarea folosirii benzilor RATB de catre soferii normali sunt solutii diferite, cred ca se stiu.

Daca primaria ar adopta solutia asta fostele statii RATB de autobuze/trolee ar putea fi convertite in statii pentru taximetristi (am inteles ca e un dificit mare de locuri pentru taximetristi).
Ok, am gasit niste poze a unor solutii concrete, insa ce am eu in vedere e de fapt un hibrid intre pozele ce vor urma.

1)In Londra, unele benzi pentru transportul public se separa cu garduri (de asemnea garduri zic si eu).
2)In aceasta poza se prezinta posibilitatea folosirii a aceeasi cale de catre vehicule cu roti de fier si de alea cu roti de cauciuc (in Krakov).
3)In Paris un sistem BRT ne demonstreaza ca autobuzul poate circula si in centrul carosabilului si poate avea statii unde deobicei are tramvaiul (adica le putem combina).
4) In aceasta poza sitemul BRT din Bogota ne demonstreaza ca statiile de transport public teran, pot fi la fel de comode ca si statiile de metrou (iarna cald, vara cu un AC normal). Firesc ca statii de gen ar fi bine de construit doar pe linii solicitate, in plus acest tip de statii ofera posibilitatea instalarii a turnichetilor (poza 5).
5)In poza 6 mai e un tip de statii "comode" (sistemul BRT din Curitiba).



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.32 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.55 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.05 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.25 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.91 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.4 kb
 Vizualizat:  de 5823 ori

6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2013 13:30:42    Titlul subiectului: 164069

Maama, cat am cautat sa regasesc acest subiect. Colega, imi pare rau ca te dezamagesc, dar garduletul prezentat de tine la Londra este putin cam unic in oras (cred ca pot sa bag mana in foc pentru asta). Acolo, la statia Victoria, garduletul (de 2-3m lungime) este pus pentru ca separa SENSURILE DE MERS!!! Laughing Laughing
Nu mai faceti lucrurile pe genunchi, please! Nu ma crezi, intreaba pe Catalin Ghita sau pe Stefan Puscasu, ca si ei au fost prin zona. Asa ca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Apr 2013 01:20:24    Titlul subiectului: 164087

Ionescu a scris:
Colega, imi pare rau ca te dezamagesc, dar garduletul prezentat de tine la Londra este putin cam unic in oras (cred ca pot sa bag mana in foc pentru asta).
Nu ma dezamagesti, mi-ai cerut o solutie, eu ti-am aratat viziunea mea asupra unui transport public eficent in conditiile care sunt in oras.
Ionescu a scris:
este pus pentru ca separa SENSURILE DE MERS!!! Laughing
Desi iti dau dreptate la faptul ca in Londra NU se separa in mod obisnuit cu garduri benzile de autobuz, in imagine era separat un sens de statie si nu sensurile de mers.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.94 kb
 Vizualizat:  de 5672 ori

1.jpg



hgf.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.47 kb
 Vizualizat:  de 5669 ori

hgf.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Iul 2013 20:09:42    Titlul subiectului: 165786

Propun ca in statia de autobuz, Piata Baneasa sa opreasca si autobuzele liniilor 205 si 335. Cel putin temporar, cat tramvaiele de pe linia 5 intorc la Piata Baneasa. In felul acesta s-ar realiza o transbordare mai facila de la tramvai la autobuz si vice-versa. Capatul provizoriu al tramvaiului de pe linia 5 este vis-a-vis de statia de autobuze de la Piata Baneasa.


18 iulie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.59 kb
 Vizualizat:  de 5416 ori

18 iulie 001.jpg



18 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.23 kb
 Vizualizat:  de 5416 ori

18 iulie 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 584
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Ian 2014 11:38:46    Titlul subiectului: 170527

Cohorte intregi de oameni asteapta tramvaiul pe acel refugiu ridicol de la statia Bd. 1 Decembrie ca sa ajunga la Republica, de unde sa-l ia pe 103, care de regula e plin deja cu cei care vin de la metrou sau de la tren... Eu zic ca ar trebui prelungita linia 103 pana la Faur Poarta 4 sau macar la Costin Georgian...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 584
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2014 19:38:52    Titlul subiectului: 175880

Consider ca se impune infiintarea unei linii speciale naveta care sa transporte calatorii care ies de la metrou Aviatorilor inspre nordul orasului. Nu de alta, dar pur si simplu toate autobuzele care vin dinspre Romana vin deja pline, iar in statie oamenii se calca in picioare (ca sa nu mai zic de marirea suprafetei spatiului de asteptare...).
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 08:43:28    Titlul subiectului: 176020

Propun ca unul din capetele liniei 4 de tramvai sa fie la Sura Mare. E nevoie de o linie intre Sura Mare si CFR Progresul care sa dubleze liniile 7 si 25. Practic, frecventa acestor doua linii, pe Sos. Giurgiului este o bataie de joc la adresa calatorilor din acea zona. Fie sa mareasca cadenta liniei 7, de exemplu, fie sa avem o linie ce sa suplineasca pe Sos. Giurgiului, cele doua linii deja existente, care...........au ajuns sa fie cam "scumpe" la vedere, nu numai la sfarsit de saptamana, dar si in timpul zilelor lucratoare.
Sunt foarte multi calatori care iau tramvaiul din diferite statii de pe Sos. Giurgiului pana la statie de metrou Eroii Revolutiei.
Daca RATB-ul este in criza de tramvaie, atunci sa infiinteze o linie de autobuze care sa dubbleze cele doua linii deja existente de tramvaie pe Sos. Giurgiului.
Cati calatori sunt pe linia 4, in actualul format al ei (intre Zetarilor si CFR Progresul) ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 09:26:26    Titlul subiectului: 176021

Laughing
Si ce crezi, nu sunt si in criza de autobuze ? Crezi ca toate cele 1000 sunt functionale ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 09:47:18    Titlul subiectului: 176025

Atunci sa cumparam biciclete Laughing
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 584
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 09:10:02    Titlul subiectului: 176047

In plus de asta, ar fi utila o linie naveta intre pta aviatorilor si Zoo baneasa, ne calcam zilnic in picioare cei care iesim de la metrou...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 584
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 19:45:57    Titlul subiectului: 176056

O noua propunere din partea mea: suplimentarea liniilor expres. Un exemplu din cele multe: de ce sunt eu obligat sa ocolesc pasajul Obor pe sus, daca eu nu am treaba la Obor? A devenit un dezastru soseaua Stefan cel Mare, statiile lui 335 sunt mult prea dese pentru marea majoritate a calatorilor care vin din Titan sau Pantelimon si coboara la Baneasa...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 21:16:54    Titlul subiectului: 176058

Pe vremuri, liniile care aveau indicativul cu 3 urmat de doua cifre erau considerate linii mai rapide, nu opreau in toate statiile. De ceva timp insa, se pare ca se intampla exact opusul.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 23:02:00    Titlul subiectului: 176060

De foarte mult timp liniile cu indicativul "3" sunt linii normale. Nu mai exista linii rapide. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2014 08:30:17    Titlul subiectului: 176063

Poate ar trebui sa revina la "vechile" obiceiuri.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 584
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 23:11:18    Titlul subiectului: 176507

Propun introducerea sensului unic pe strada Iancu Cavaler de Flondor, dinspre Foisor spre Pache Protopopescu, si devierea firului de troleibuz din sensul opus pe strada Traian, identic cu linia 135. Nu se poate altfel...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 1760
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 23:50:47    Titlul subiectului: 176512

Propun sa nu se mai opreasca / sa fie interzisa circulatia auto pe Iancu Cavaler de Flondor. Propun sa se dea amenzi cu nemiluita pentru cei care incalca legea.

Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Vin 16 Ian 2015 08:10:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 399
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 07:04:56    Titlul subiectului: 176513

@andrei11:
Inclusiv pentru riverani!
Troleibuzele abia se strecoara pe acolo daca sunt 2 masini parcate pe cate un trotuar.
O alta varianta ar fi ca segmentul strazii Traian dintre Foisorul de Foc si intersectia cu Bd. Pache Protopopescu sa fie destinat exclusiv RATB-ului, iar reteaua de pe Iancu Cavaler de Flondor sa fie mutata pe segmentul sus-mentionat. Strada Iancu Cavaler de Flondor ar prelua in acest fel fluxul auto de pe segmentul strazii Traian

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 6070
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 08:06:02    Titlul subiectului: 176514

Solutii ar fi, dar se pare ca autoritatilor li se rupe undeva.........
Nu doar pe Iancu Cavaler de Flondor sunt probleme. Toata zona este o mare problema, ma refer la intersectia de la Foisor. Dimineata, de multe ori intersectia, pur si simplu se blocheaza. Au de suferit si tramvaiele si troleele chiar si autobuzele. In primul rand ar trebui regandita toata intersectia, ar trebui resincronizate semafoarele.
Nici semaforul dintre Iancu Cavaler de Flondor si Pache Protopopescu nu este sincronizat cu semafoarele de la intersectia dintre Pache Protopopescu si Matei Voievod si cel din cealalta directie dintre Pache Protopopescu si Ferdinand/Traian.
De multe ori troleibuzele sau autobuzele de pe linia 655, care vor sa faca stanga de pe Iancu cavaler de Flondor pe Pache Protopopescu nu pot face lucru asta, chiar daca au verde, din cauza coloanei de masini care se face de la intersectia dintre Pache Protopopescu si Ferdinand/Traian. Semaforul ala e pe rosu, celelalte semafoare sunt pe verde, si uite asa se face coloana.
Unii soferi mai descurcareti de troleu sau autoubuz, cand vad ca se face coloana si risca sa blocheze intersectia dintre straduta Iancu Cv. de Flondor cu Pache Protopopescu pur si simplu se baga in intersectie, desi au rosu, ca sa nu ramana blocati. In curand o sa ajungem ca la arabi sau turci, semafoarele o sa fie optionale Very Happy
Unde e politia rutiera in toata faza asta ? Ati vazut vreodata politisti de la rutiera in zona ?
Va zic eu unde sunt. Ii gasiti tot timpul la intersectia dintre Dacia cu Mosilor la amendat taximetristi si cei care parcheaza aiurea. Pe ei ii intereseaza doar sa isi faca planul de amenzi.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 16/Ian/2017
Mesaje: 399
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 10:08:59    Titlul subiectului: 176523

In fiecare dimineata este bulibaseala (scuzati!) la intersectia aceea. Din toamna, de cand merg zi de zi prin zona, o singura data am vazut politisti, care se comportau ca orice sofer de neam-prost.
Referitor la mesajul meu precedent, "reversul medaliei" ar fi reprezentat de aglomeratia de pe Cavaler de Flondor creata in urma eventualei permutari de restrictii despre care vorbeam.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2015 17:13:35    Titlul subiectului: 176936

Linia de Troleibuz 74, ar trebuie REINFINTAT :
0 BD. ALEXANDRU OBREGIA
1 CICEU
2 ALEEA RAUL TARGULUI
3 ALIORULUI
4 SPITALUL DR. ALEXANDRU OBREGIA
5 NITU VASILE
6 BD. ALEXANDRU OBREGIA
7 BD. CONSTANTIN BRANCOVEANU
8 RESITA
9 STRAJA
10 PIATA RESITA

Iar linia 73 sa intoarca in rond la Nitu Vasile,ar fi o legatura utila intre Turnu Magurele si Dr Gazaralui,Sectia Financiara!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 24/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2015 18:40:58    Titlul subiectului: 177062

Linia 216 trebuie desfiintata. Nu isi are rostul la 2-3 calatori.
_________________
Bucuresti: Orasul santierelor nesfarsite
Köln: Un oras fara santiere nesfarsite
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37  Următoare
Pagina 35 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community