Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2015 00:14:11 Titlul subiectului: |
177111 |
|
Propun si eu o desfiintare: linia 131! Masinile alocate ar trebui sa mearga la suplimentarea liniei 301, cu un traseu mult mai solicitat si care face legatura intre aceleasi puncte. _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2015 14:09:32 Titlul subiectului: |
177119 |
|
Nu cred ca se poate, din mai multe motive:
1. Masinile liniei 335 nu pot face fata;
2. Face legatura cu Nordul si Centrul Bucurestiului;
3. Autobaza Nordului nu detine ture in 301;
4. Este o linie supraincarcata. |
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Sâm 07 Feb 2015 19:45:42 Titlul subiectului: 241 |
177125 |
|
As propune reinfiintarea liniei 241 pe un alt traseu: Cora Pantelimon - Soseaua Dudesti - Pantelimon - Soseaua Vergului - Bd. Basarabia - Bd. Nicolae Grigorescu - Bd. Camil Ressu - Soseaua Mihai Bravu - Calea Vitan - Bd. Octavian Goga - Bd. Gheorghe Sincai - Calea Serban Voda - Soseaua Viilor - Soseaua Progresului - Soseaua Salaj - Calea Ferentari - Str. Sebastian - Calea 13 Sept. - Bd. Ghencea - Prel. Ghencea - Str. Valea Oltului - Drumul Valea Doftanei - Al. Pasarea in Vazduh - Cart. Brancusi.
Linie repartizata de autobazele: Titan (8 Ture), Obregia (3 ture), Ferentari (7 ture). Titan ia 3 ture din 202, 2 ture din 335 si alte 3 ture din 102. Obregia ia o tura din 312, o tura din 313 si o tura din 381. Ferentari ia 2 ture din 232, o tura din 139, 3 ture din 302 si o tura din 220. |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 01:24:53 Titlul subiectului: |
177138 |
|
Vai, si sa lasi Podul Doamna Ghica fara transport in comun?? Mai gandeste-te... _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 10:05:33 Titlul subiectului: |
177140 |
|
Ar fi si asta o solutie. Cu infiintarea liniei 285 intre Bd. Lacul Tei si Depoul Alexandria via Piata Romana, si o ia viraj dreapta spre Bucur Obor. Linie deservita de Floreasca (6 ture) si Alexandriei (3 ture). Alexandriei ia toate turele 668 (o linie total inutila) si un tur din 117.
Floreasca ia un tur din 253, doua ture din 368, inca doua ture din 282 si un tur din 780.
Face legatura asa: SV - C - NE (Sud Vest - Centru - Nord Est). |
|
Sus |
|
|
Rg4797
Data înscrierii: 18/Ian/2015 Ultima vizita: 30/Aug/2019 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)
|
Trimis: Dum 08 Feb 2015 21:56:36 Titlul subiectului: |
177167 |
|
Locuitorii de pe Strada Doamna Ghica de dupa pod cat si cei de pe strazile adiacente au avut de asteptat ani de zile pentru un drum mai rapid spre oras si invers.Facilitatea liniei 243 este mare.Crede-ma,lumea se inghesuia pana peste masura in 143 care ii lasa la aproximativ 200-300 de m de casa.In zona "ghetourilor"si in zona blocurilor din zona Lidl majoritatea sunt pensionari,iar linia 243 este chiar de mare ajutor.Chiar daca pleaca aproape gol autobuzul de la capatul de la tei,dupa intersectia cu Sos Colentina are multi calatori.Asa ca nu vad rostul desfiintarii liniei 243.Poate rezolvarea cu capatul de la Tei. |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 23:34:06 Titlul subiectului: |
177576 |
|
In conditiile traficului de azi, sustin ideea ca cel putin o linie care vine dinspre nordul orasului (Dorobanti) si intoarce la Romana sa aiba capatul exact in Piata Lahovari si nu la Piata Romana, evitand astfel vreo 6 semafoare... _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Apr 2015 20:57:59 Titlul subiectului: |
178344 |
|
Terminalul "Barajul Dunarii" este amplasat ilogic si trebuie sa dispara, la 2 pasi mai incolo fiind Faur. _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Dum 05 Apr 2015 22:05:46 Titlul subiectului: |
178385 |
|
Posibil ca terminalul ,Barajul Dunarii` era facut pentru linia 92.Dar sa zicem ca 253 si 335 ar fi prelungite la Faur si cand se va reinfiinta 92-ul unde o sa il mai duci ca pe Basarabia nu poti ca l-ar dubla pe 70 deci nu este o alta alternativa.Dar pan`la urma terminalul acesta este important in felul ei (si pentru 92). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Apr 2015 23:10:19 Titlul subiectului: |
178388 |
|
Am ceva antecedente pe acest forum in legatura cu troleele. Sper ca 92 sa nu se mai infiinteze deloc... _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 06:47:57 Titlul subiectului: |
178390 |
|
Se va reeinfinta, la fel ca si troleele din Drumul Taberei _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 09:08:01 Titlul subiectului: |
178394 |
|
Parerea mea sincera este ca nu vom mai avea trolee pe "Ramura Nord".
Pentru cine, si incotro sa-i duca respectivele troleibuze ? M 5 va avea fix aceleasi statii ca si fostele troleibuze.
Dar asta evident este o parere strict personala. Ai ceva informatii cat de cat credibile cum ca vor reinfiinta troleele pe "Ramura Nord", inclusiv capul de troleibuze de la Valea Ialomitei ? |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 07 Iul 2015 09:09:35 Titlul subiectului: |
180089 |
|
Citat: | Linia 36 va funcționa între ,,Platforma Industrială Pipera” și ,,Baicului”, pe Bd. Dimitrie Pompeiu, Șos. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Șos. Colentina, Str. Ziduri Moși, Șos. Pantelimon, Str. Baicului, cu întoarcere pe Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Moși, Șos. Colentina, Str. Turmelor, Str. Reînvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Șos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu. | Cel mai interesant mi se pare faptul ca, dupa multi ani de inactivitate, se reactiveaza pentru circulatia "comerciala" bucla de la Baicului/Gara Obor.
Sa vedeti amuzament pana vor reusi (daca vor reusi) sa-i "dezvete" pe soferii de taximetre si autobuze/microbuze sa mai considere ca linia de tramvai din fata Garii Obor este un nou tip de marcaj rutier cu semnificatia "parcarea obligatorie aici"...
Pe de alta parte, mie unuia mi se pare ca ar fi nevoie de o linie de tramvai permanenta care sa lege direct Gara Obor cu Regia; un vagon care sa faca pe acest traseu cateva curse pe zi, la ore strict corelate cu plecarile/sosirile trenurilor de acolo, cred ca ar avea mare succes printre studenti... bine, acum au distrus "triunghiul" de intoarcere din Regie, care ar fi fost extrem de util dupa parerea mea. _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 08 Iul 2015 12:15:07, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 08:38:58 Titlul subiectului: |
180115 |
|
Se poate construi o bucla de intoarcere la Leu (zona intersectie bd. V. Milea cu bd. I. Maniu), pana in intersectie, mergand catre bd. Timisoara, pe partea cu intrarea la metrou (optiunea mea) sau pe partea opusa. E loc arhisuficient in oricare parte. In plus, ar putea fi folosita si ca bucla de intoarcere pentru alte linii, in situatii de avarie, astfel de bucle putand (si trebuind) a fi construite si in alte puncte-cheie din retea, pentru a evita devierile lungi de traseu. _________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 11:22:41 Titlul subiectului: |
180126 |
|
Catalin Ghita a scris: | Pe de alta parte, mie unuia mi se pare ca ar fi nevoie de o linie de tramvai permanenta care sa lege direct Gara Obor cu Regia. |
Câți studenti crezi ca fac naveta zilnic / saptamanal cu Fetestiul si localitatile de pana acolo de pe M 800 ?
Si in plus - nu sunt sigur - dar am impresia ca sunt vreo 5 perechi de personale infecte, jigarite, vai de mama lor in 24 ore. Parerea mea.
Oricum de la metrou Piata Iancului pana-n gara sunt 1,3 km asta inseamna maxim 20 minute pe jos, sau daca-ti vine un troleibuz si mai bine sau un tramvai te lasa la vreo 500 m de gara.
Chiar asa, cati studenti din Fetesti apreciezi ca invata / fac naveta cu Bucurestiul ca sa justifice o linie de tramvai directa care sa se suprapuna 95 % cu linia 1 ?
PS : Cat timp am fost sudent acolo zilnic faceam naveta Politehnica - Metroul Grozavesti prin celebra strada Economu Cezarescu, era vreun kilometru ( dus) sau chiar mai bine cand aveam laboratoare in zonele mai indepartate din Politehnica.
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mie 08 Iul 2015 11:42:16, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 11:39:41 Titlul subiectului: |
180130 |
|
andrei11 a scris: | Câți studenti crezi ca fac naveta zilnic / saptamanal cu Fetestiul si localitatile de pana acolo de pe M 800 ? | Nu numai studentii, ci si alte categorii de navetisti. andrei11 a scris: | Oricum de la metrou Piata Iancului pana-n gara sunt 1,3 km asta inseamna maxim 20 minute pe jos, sau daca-ti vine un troleibuz si mai bine sau un tramvai te lasa la vreo 500 m de gara. | Daca ai bagaje voluminoase/grele, nu ti se mai pare atat de atragatoare o plimbare de 1,3 km. ... si ti-o spun din experienta mea si a altor studenti... andrei11 a scris: | Chiar asa, cati studenti din Fetesti apreciezi ca invata / fac naveta cu Bucurestiul ca sa justifice o linie de tramvai directa care sa se suprapuna 95 % cu linia 1 ? | Nu e vorba numai de Fetesti, "uiti" ca acele "personale jigarate" - regio, ca sa vorbim si noi "stiintific" - leaga de fapt Bucurestiul cu toate localitatile aflate pe traseu, plus cele deservite. Ca exemplu, Slobozia si Calarasi genereaza/generau un trafic destul de consistent care se lega de M800 la Ciulnita...
Pe vremuri era 52-ul, pe care eu il preferam, cu toate ca mergea de la Gara Obor la Gara de Nord si tot trebuia sa ma transbordez o data, insa preferam schimbarea la gara schimbarii din Centru si aglomeratiei generate de calatorii dintr-un tren inghesuiti intr-un troleibuz sau doua... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 11:52:30 Titlul subiectului: |
180134 |
|
Ai si tu dreptate, dar exista 2 troleibuze din Gara Obor care te "scot'' in oras. Evident ca o linie directa este preferabila unei transbordari dar trebuie vazut si unde se imprastie in oras cei care vin cu trenul acolo. Si de fapt si cati sunt. Chiar asa, ai tangenta cu CFR - ul, cati calatori sunt intr-un tren din acesta spre Fetesti ? Ce fac ei prin Bucuresti este alta mancare de peste, si m-am referit in sensul bun al cuvantului, adica de unde vin. Din experienta proprie - pentru ca stau de foarte mult timp in Piata Iancului, sunt destui care vin cu 85, o parte din acestia avand treaba cu autogarile din preajma garii ( inclusiv cu cea de pe Ritmului ). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 12:13:50 Titlul subiectului: |
180136 |
|
andrei11 a scris: | Chiar asa, ai tangenta cu CFR - ul, cati calatori sunt intr-un tren din acesta spre Fetesti ? | Asta m-a amuzat, "CFR" e o companie cu cateva mii de angajati, crezi ca daca am "tangenta" cu un sector de activitate, atunci stiu sau am acces la absolut orice informatie? Pluas ca, si daca as cunoaste anumite lucruri, unele nu le-as spune eu, iar altele chiar nu am voie sa le spun... andrei11 a scris: | Din experienta proprie - pentru ca stau de foarte mult timp in Piata Iancului, sunt destui care vin cu 85, o parte din acestia avand treaba cu autogarile din preajma garii ( inclusiv cu cea de pe Ritmului ). | Varianta de traseu la care ma gandesc eu s-ar potrivi "manusa" atunci, pentru ca eu nu am in vedere un traseu suprapus cu cel al linie 1, ci unul care de la Victoriei sa faca dreapta pe Dr. Felix, apoi iar dreapta pe Ion Mihalache, dupa care Buzesti - sediul RATB apoi dreapta pe Dinicu Golescu - Gara Basarab - APACA. Deci traseul la care ma gandesc eu ar lega simultan si Gara de Nord (inclusiv acele "autogari-curte" din zona Baldovin/Vulcanescu, dar si pe cele din zona IDM Basarab), dar si Regia, Grozavesti-ul si Caminele "Leu".
Problema e ca nu exista o bucla de intoarcere in zona, o solutie ar putea fi si cea propusa de Kaustik, insa eu ma gandeam la o linie noua pe Geniului-Grozavesti, astfel incat tramvaiele ajunse la APACA ar merge pe linia existenta pana la Timisoara-Razoare si apoi ar vira sanga pe noua linie de pe Geniului-Grozavesti, unde s-ar "remufa" in linia deja existenta.
Linia de pe Geniului-Grozavesti ar putea fi privita si ca o investitie de viitor pentru o linie directa/alternativa pentru tramvaiele care vin de pe Progresului.
Vorba aia, parerea mea... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Vin 17 Iul 2015 05:53:37 Titlul subiectului: |
180287 |
|
guest a scris: | Se va reeinfinta, la fel ca si troleele din Drumul Taberei | Vise! Cine crezi ca va mai fi nebun sa umble la suprafata cu troleul din Dr. Taberei sa-si blesteme zilele in trafic cate juma' de ora sau mai mult (ca stim cum e dimineata traficul), cand vor avea metrou cu care ajung in 10-15 min. maxim in centru? Troleele in cazul asta ar fi chiar in plus, ar rula degeaa, nimeni nu le va mai alege! Ca sa nu mai zic ca au si intervale de tot rasul...care nu se compara cu intervalele metroului si cu nr. de calatori carati de acesta, cu aglomeratia samd...Cu troleul vor merge doar batranii la piata din apropiere sau elevii la scoala.
Crezi ca 20 va mai reveni dupa terminarea M4? Cine l-ar mai alege, doar nostalgicii dupa scartaitul rotilor... |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Vin 17 Iul 2015 07:51:32 Titlul subiectului: |
180298 |
|
Dublarea troleelor de catre metrou este rezultatul proastei gandiri a lungimii statiilor! Ati mai vazut undeva statii din 250 in 250 de metri? Practic, metroul nici nu pleaca bine dintr-o statie, ca trebuie sa opreasca in urmatoarea!
Inca ceva: transport de suprafata trebuie sa existe in continuare, chiar cu modificari majore (tot din prostia amintita mai sus). Nici daca eliminam complet 93, 168/268/368, 173 + restul, tot nu o sa avem un numar decent de intrari / statie de metrou. Eroilor singura are 20.000, in timp ce pe M5 vor fi cam 3000-4000. Si tramvaiul 41 are mai mult... _________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2015 19:05:58 Titlul subiectului: |
181787 |
|
Aici am o GRAMADA de propuneri, incepem cu troleibuzele, ca aici nu am prea multe plangeri:
93 Inlocuit cu 71, ca 71 circula pe acelasi traseu ca si 93-ul de azi.
75: Gara (Coloane)-Vasile Parvan-Universitate-Vatra Luminoasa-Arena Nationala
92: Auchan Titan-Barajul Dunarii-Popa Nan-Vasile Parvan-Gara
70: Extins pana la Gara (Coloane)
66: Extins Pana la Gara (Coloane)
89: Auchan Titan-Popa Nan-Mecet-Arena Nationala
73/74/76:Berceni-Unirii-Rosetti
91: Pastrat ca in zilele de azi (Alexandria-Rosetti)
87: Calea Victoriei-Pajura. |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Joi 08 Oct 2015 22:24:41 Titlul subiectului: |
181896 |
|
Cum nimeni n-a raspuns aici pana acum e timpul sa trecem la tramvaie, cu o lista destul de lunga as spune:
1: Reinfiintat pe traseul clasic: Tevi Sudate-Ziduri Most-Piata Sudului-Romprim SA
2: Dep Alexandria-Razoare-16 februarie
4: Tevi sudate-Sos Stefan cel Mare-Piata Presei (slabe sanse totusi)
12: CFR Progresu-Sos "Trafic Greu"-Gara Basarab
15: RATB Titan-Pas Marasesti-Sos Progresului-Ghencea
17: Lacul Tei-Sos Mihai Bravu-Sura Mare
20: Introduse Bidirectionale cu Capatul de linie la Statia de tramvai Jimbolia
22: Tevi Sudate-Bucur Obor (ducere)/Str Reinvierii (intoarcere)-Pipera
24: Acelasi traseu ca si astazi.
25: Pastrat (traseu util)
34: Romprim-Obor-P. Basarab-Militari
35: Militari-Vasile Milea-Vasile Parvan
36: La momentul de fata imita traseul defunctului 51 (Baicului-Pipera) deci ar trebui sa fie redenumit in 51
37: Dep Alexandria-Razoare-Vasile Parvan
39: Mezes-Clabucet-PPL
40: Extins pana la Sf Gheorghe (la fel si cu 14,56)
42: PPL-Piata Victoriei-Vasile Parvan
43: CET Vest-P. Basarab-PPL
45: Mezes-Piata Victoriei-Vasile Parvan
46: Republica-Hala Traian-Iancului (via Pache Protopopescu)-P. Basarab-Ghencea
47: CET VEST-Ghencea (n-are ce cauta la Unirii)
48: Basarab-Razoare-Ghencea
50: Faur P4-Cal Vitan-Romprim
52: Gara Obor-Dr Felix-Gara Basarab
54: Piata Unirii-Vitan-Romprim
55: (Cand se va reinfiinta) Granitul-Iancului-SF Vineri
57: Ghencea-Sura Mare. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Oct 2015 06:24:46 Titlul subiectului: |
181900 |
|
Părerea mea sincera este ca trebuie sa tii cont si de reteaua de metrou existenta, inclusiv de M 4 prelungit până la Straulesti si de actualul racord M 5 din Dr. Taberei. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Oct 2015 07:12:30 Titlul subiectului: |
181902 |
|
Oare cei de la RATB vor tine cont de acest lucru ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2015 11:54:25 Titlul subiectului: |
181938 |
|
Reteaua de transport "de fier" din Bucuresti obligatoriu trebuie sa completeze reteaua de metrou, nu sa o dubleze. Este aberant ca peste o linie de metrou sa mearga un tramvai (inclusiv Theodor Pallady, da!). Pentru cei care au treaba in statiile intermediare metroului, se pot infiinta linii de troleibuz / autobuz. Spre exemplu, linia 20 nu mai are ce cauta prin Bucurestii Noi o data cu inaugurarea metroului. Despre 55 nu cred ca are sens sa mentionez, dar chiar si asa: daca au proiectat deja o magistrala de metrou pe acolo, pentru ce mai proiecteaza si linie de tramvai? Nu pricep... _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|