Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de troleibuz din Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Berti



Data înscrierii: 02/Apr/2010
Ultima vizita: 16/Iul/2014
Mesaje: 37
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 23 Noi 2013 13:16:28    Titlul subiectului: 169107

macicasan a scris:
Berti a scris:

Am circulat des cu 25 pana in capat Gheorghieni in 2003-2004 si traseul era tot cel de acum.

Eu imi amintesc a fi 2002-2004, pe forum am gasit 2003-2005. Ce inseamna la tine des?
Insa ca au circulat nu e o parere, e o certitudine. Ca a fost 2003 sau 2004, troleibuzele au circulat pe Al. Slanic deceniul trecut, pe sensul de urcare, timp de aproximativ doi ani. Mai exact din momentul renuntarii la reteaua din p-ta. M Viteazu si pana in momentul aducerii 25-ului la traseul actual.


Am circulat de 2 ori pe saptamana intre septembrie 2003 si aprile 2004. poate se intorcea pe Titulescu, ceea ce poate s-a intamplat, dar pt o perioada mult mai scurta si in orice caz inainte de septembrie 2003., ceea ce ar fi normal, pt ca ca un astfel de traseu era ilogic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 23 Noi 2013 14:55:34    Titlul subiectului: 169108

Berti a scris:

Am circulat de 2 ori pe saptamana intre septembrie 2003 si aprile 2004. poate se intorcea pe Titulescu, ceea ce poate s-a intamplat, dar pt o perioada mult mai scurta si in orice caz inainte de septembrie 2003., ceea ce ar fi normal, pt ca ca un astfel de traseu era ilogic.

Mi-ar placea destul de tare sa-mi amintesc exact perioada, insa in mod cert a durat mai mult de un an. In perioada respectiva (1999-2004)eram in gimnaziu la scoala Bob, 25-ul fiindu-mi naveta zilnica. Lasandu-mi amintirile proprii deoparte, dovezi incontestabile ale acestei rute sunt:
-Amintirile multor angajati, atat troleibisti cat si ingineri, revizori si impiegati.
-Povestile recent avute pe aceasta tema cu un vecin, fostul titular de pe 003(inainte de RK2, cat era alb cu albastru), ulterior de pe 121(cel care a aparut misterios dupa RK, galben-ocru cu gri), ulterior de pe 051(pentru o perioada scurta de timp, pana la pensionare), care (m-)a condus pe 25 constant multi, multi ani.
-Poza analogica color a verisorilor mei(am sa caut s-o scanez) cu troleibuzul 072 pe fundal, urcand pe Slanic pe L=25, in jurul lui 2003.
-Discutiile de pe forumul vechi, si de pe forumul actual la topicul "Traseele Ratuc, istoric si modificari"
Ilogic sau nu, asa a fost. Isi aminteste oare vreun user exact cand a ajuns 25-ul sa circule pe actualul traseu?

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
voicusoft



Data înscrierii: 23/Noi/2013
Ultima vizita: 22/Dec/2019
Mesaje: 5
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 24 Noi 2013 14:32:12    Titlul subiectului: 169123

Eu locuiesec in cartierul Gheorgheni si imi aduc aminte exact situtia:

- 25 urca pe slanic in 1995. Tin minte ca eram cu mama (aveam 7 ani), era un DAC 117E la care luase foc chiar langa interservisan dupa ce trecusem de cele 2 cruci, si ne-am dat jos toti din troleu atunci (desi ploua torential). Am tras o sperietura mare. Era vorba de lada aia mare din fata (din stanga) ce o aveau DAC 117E. De acolo ieisea fum.

Cand mergeam cu mama in manastur, mergeam cu 3 pana la regionala si apoi luam 6. Sau mergeam pe Unirii, langa complexul Mercur sa luam 25 care si la intoarcere tot pe Slanic mergea (cobora). Problema era ca 25 circula jalnic, din ora in ora, precum o cursa de tara.

Pe Cipariu - Titulescu circulau troleibuzele 2 si 3.
Din 1997, 25 a fost redirectionat prin Piata Mihai Viteazul, circuland in paralel cu 2 si 3 prin Cipariu - Titulescu. Crucile si macazele de la Interservisan au fost desfiintate.

In 1999 a urmat o serie de decapitari de linii de troleibuze, iar 2 si 5 au disparut. Au ramas 3 si 25 in Gheorgheni si 25 a inceput sa circule binisor.

In Februarie 2001, 25 a revenit, partial, pe traseul vechi, astfel incat la Dus mergea prin Marasti => T. Mihali => Slanic, dar la intors venea in paralel cu 3. Au fost reinfiintate crucile si macazul mecanic de la Interservisan. Vedeam troleibuze articulate cum faceau sensul si ramaneam uimit. Era un traseu foarte greu pentru soferi: 2 cruci, plus un sens giratoriu dificil (taiat). Macazul mecanic de pe Cuza Voda a fost desfiintat.

In Septembrie 2001, 25 a revenit din nou prin Piata Mihai Viteazul => Cuza Voda => Cipariu => Titulescu la Dus , datorita unor lucrari pe T. Mihali (sau la pasajul de pe Aurel Vlaicu, nici nu mai stiu). Autobuzele 34 si 48 au circulat pe Bistritei => Venus.

In Ianuarie 2002, 25 a revenit la traseul din Ianuarie - Septembrie 2001 (la fel si 24 si 4Cool ca undeva prin iulie 2002 sa intre pe traseul actual.

Eu imi aduc aminte clar, in iulie 2002 am fost cu 25 din Marasti in Gheorgheni (era o zi calduroasa) si m-a dus pe la Pedagogic.

Tot in acea perioada a crescut seminficativ frecventa lui 25, depasind frecventa lui 3. Si in ziua de astazi vad articulate venind unul dupa altul pe linia 25. Am vazut 3 ieri si 3 alaltaieri.

Daca ramanea Funar, 25 era demult autobuz. Cred ca era gata cu transportul electric in Cluj (Dupa modelul Constantei).

Eu as propune, de-ar fi dupa mine, sa se reinfiinteze linia 2, pe un traseu Izlazului - Gheorgheni si 5 sa revina la traseul initial (PMV - Aurel Vlaicu). Troleibuzele circula degeaba in Someseni, zona e subdezvoltata.

Mai mult, e nevoie de un expres adevarat aeroport - gara ce sa opreasca DOAR in aeroport si in maxim 2 locatii din oras. si acel expres sa opreasca in fata la terminalul de sosiri (Cum e in Bucuresti cu 780 si 783). Iar biletele sa se poata cumpara usor din aeroport.

Linia 5 e o prostie imensa. Ditamai reteaua pt 3 troleibuze goale si pline de tigani (am calatorit si eu cu 5 si am vazut cum e).

O linie expres nu are ce opri in toate infundaturile, aia trebuie sa opreasca strict in aeroport si in 2-3 puncte de interes. Si poate sa circule din ora in ora, nu trebuie troleibuz.

Troleibuze trebuie unde e aglomerat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 24 Noi 2013 15:16:44    Titlul subiectului: 169124

Utilitatea liniei 5 se va vedea pe parcurs. Pentru asta e nevoie sa treaca un oarecare interval de timp (cateva luni, poate chiar un an) sa devina populara in randul oamenilor si eventual sa se mai faca unele optimizari. Aceasta linie, in prezent, din pacate, mai are o serie de minusuri care determina utilizarea sa deficitara:
-capatul de linie(statia) nu e in incinta aeroportului (in schimb statia de taxi e exact la iesirea din terminal)=>dezavantaj major, oricine va fi tentat sa ia taxi;
-traseul de la terminalul de sosiri pana la actuala statie de la strada este deficitar (mai ales cand ai bagaje)=>mult mai comod un taxi;
-nu se pot cumpara bilete direct din incinta terminalului de sosiri;
-nu se comercializeaza bilete cu o singura calatorie;
-putin probabil sa fie vreun indiciu in incinta aeroportului legat de existenta acestei linii;

Daca esti in tranzit prin oras, chiar si mare fitos sa fii, mult mai rentabil e sa dai 2 lei/calatorie pana la gara decat cel putin vreo 25 de lei pe taxi, in coditiile in care esti informat ca ai aceasta varianta (stii foarte bine ca exista acest troleibuz la scurt timp dupa debarcarea din avion) si exista acelasi grad de accesibilitate (statia sa fie chiar la iesirea din terminal, unde e acum cea de taxi).

Cat despre Someseni, o fi un cartier mai rural, dar asta nu inseamna ca este o zona subdezvoltata; exista totusi acolo destul de multe firme plus ca oamenii din acea zona au nevoie de legaturi cu restul orasului.
Reteaua de troleibuz din Someseni oricum va fi intens folosita odata cu extinderea acestui tip de transport in Apahida (din cate stiu asta se doreste).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 00:31:21    Titlul subiectului: 169160

Citat:
Daca ramanea Funar, 25 era demult autobuz. Cred ca era gata cu transportul electric in Cluj (Dupa modelul Constantei).


Teoretic, lucrurile stau invers. Se dorea o linie de troleibuz pe Marinescu. Vechea linie 6 (actualul 22) ar fi fost troleibuz. Practic, dat fiind faptul că informația a fost spusă în campania electorală din 2004, e posibil să se fi întâmplat exact așa cum se spune în citat.

Legat de 25. Traseul pe la Mall e din 2007 sau și înainte 25-ul mergea pe acolo? Altfel spus, până când 25-ul urca pe Slănic? Că, de coborât nu mai cobora demult deoarece întoarcerea lui 25 pe Titulescu a fost realizată la solicitarea locuitorilor din zonă în anul menționat în mesajele anterioare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 01:00:03    Titlul subiectului: 169161

În noiembrie 2007 când Iulius Mall s-a deschis 25 circula deja pe acolo.
Am o hartă greșită cred, care arată că 25 circula simultan și prin Piața Mihai Viteazul și urca pe Slănic. Harta trebuie să fie după 2000 căci str. Unirii era numită Henri Coandă. Să fi urcată inclusiv Irisibusurile pe Slănic ?
Pe această hartă 9 apare încă ca troleibuz. Dar nu mă bazez pe hartă e cam greșită...
2, 5 trasele vechi au pierit mult mai devreme de 1999. în 1999 23 a devenit autobuz.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 08:39:48    Titlul subiectului: 169164

OAB a scris:
Altfel spus, până când 25-ul urca pe Slănic?

cam pana in 2000-2001, asa parca imi aduc aminte...posibil sa ma insel Wink

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
voicusoft



Data înscrierii: 23/Noi/2013
Ultima vizita: 22/Dec/2019
Mesaje: 5
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 10:46:31    Titlul subiectului: 169165

OAB a scris:
Citat:
Daca ramanea Funar, 25 era demult autobuz. Cred ca era gata cu transportul electric in Cluj (Dupa modelul Constantei).


Teoretic, lucrurile stau invers. Se dorea o linie de troleibuz pe Marinescu. Vechea linie 6 (actualul 22) ar fi fost troleibuz. Practic, dat fiind faptul că informația a fost spusă în campania electorală din 2004, e posibil să se fi întâmplat exact așa cum se spune în citat.

Legat de 25. Traseul pe la Mall e din 2007 sau și înainte 25-ul mergea pe acolo? Altfel spus, până când 25-ul urca pe Slănic? Că, de coborât nu mai cobora demult deoarece întoarcerea lui 25 pe Titulescu a fost realizată la solicitarea locuitorilor din zonă în anul menționat în mesajele anterioare.


Am spus mai sus. 25 urca pe slanic pana in 2002 (prima parte a anului). Apoi a inceput sa urce pe Al. Vaida Voievod (Fosta Tineretului), unde sunt astazi Iulius Mall si Colegiul Pedagogic.

Legat de transportul electric pe Marinescu, ar fi fost destul de dificil datorita configuratiei strazilor de acolo (stramtoare foarte mare). Iar linia 22 are o frecventa destul de scazuta.

Pe vremea lui Funar s-au desfiintat: 8 (cu girul lui Funar datorita benzinariei ce a ajuns in capat la 8, bineinteles, contra spaga), 2 si 5 cat si 23. Nu stiu sigur 10 si 14 cand au disparut. 9 a disparut pe la sfarsitul mandatului lui Funar.

Iar Liviu Neag, actualul director RATUC, era si atunci director. Managementul de moda veche se vede la RATUC: bilete de hartie, abonamente de hartie cu poza ( in anul 2013 ) , cotetze de bilete mereu inchise, vanzatoare sictirite si controlori fara cei 7 ani de acasa ce nu cunosc cuvantul igiena. Ca in anii 50, controlul se face prin ruperea biletului. Pana ce si Turda ne-a depasit la modernizare.

Sa nu mai zic ca a fost nevoie de presiune din partea locuitorilor ca unele linii (ca 21 sau 39) sa nu mai aiba orar ca la coada vacii ( din ora in ora sau mai rau ).

Repet, daca era dupa Funar si Neag, acum eram precum Constanta ( oras falimentar, din ce in ce mai tiganizat ce devine, pe zi ce trece, sat cu blocuri) .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 11:15:48    Titlul subiectului: 169167

Da, e total penibil si pretul unui tichet pt abonamentul RATUC = 1.50 lei pt un capat de hartie ???
Shocked Shocked Shocked

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 11:19:43    Titlul subiectului: 169169

Caderea comunismului si schimbarile survenite de acest fenomen au avut inevitabil efect si asupra transportului in comun, din mai multe puncte de vedere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 13:52:47    Titlul subiectului: 169174

Retea de troleibuz in Pta Unirii - 1965
Smile



943754_10201185281453099_1659987382_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.09 kb
 Vizualizat:  de 11952 ori

943754_10201185281453099_1659987382_n.jpg



_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 20 Dec 2013 15:18:35    Titlul subiectului: 169723

Am gasit o metoda prin care reteaua de la capatul liniei 3 nu ar fi complicata.

Astfel:
- cu rosu avem linia 3
- cu galben avem linia 48
- cu albastru avem linia spre/dinspre depou
- cu verde avem linia 25 si 48
- cu maro avem linia 3, 25 si 48



capat Gheorgheni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.75 kb
 Vizualizat:  de 11791 ori

capat Gheorgheni.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 20 Dec 2013 18:36:24    Titlul subiectului: 169728

Mi se pare o solutie buna! Poti incerca chiar o propunere la RATUC (CTP).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 22:42:11    Titlul subiectului: 169757

Sincer, mi se pare o prostie sa muti manual captatoarele (mai ales ca suntem in sec. XXI). mai bine ar schimba macazurile care sunt Foarte vechi, si nu sunt asa de multe la numar.
_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 22:49:13    Titlul subiectului: 169758

Sunt de acord cu faptul ca trebuie schimbate macazele...insa ideea schemei este evitarea unui macaz la intrarea in garaj, fie el vechi sau nou. Numarul de curse ale unei potentiale linii 48 de troleibuz ar fi mult mai mare decat nr.de intrari la garaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bobcik



Data înscrierii: 19/Noi/2011
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 130
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Dec 2013 22:56:37    Titlul subiectului: 169760

Eu zic ca un macaz poate fi introdus in statia Borsec pt. 48 Smile
p.s. in capat la Bucium, sunt 2 macazuri, unul dupa ultima statie si altul unde stationeaza autobuzele

_________________
trol-tram-bus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 13:13:53    Titlul subiectului: 169777

@bobcik: de multe ori cand treceam prin zona am vazut troleibuze cu captatorii dati jos si fara nimic la afisaj (probabil urmau sa se retraga la garaj)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 15:04:48    Titlul subiectului: 170214

TothDC a scris:
Poti incerca chiar o propunere la RATUC (CTP).

Am facut o propunere catre CTP, insa am mai modificat putin schita adaugand si linia 24.

De asemenea am mai facut 2 propuneri. Una dintre ele se refera la semaforizarea sau montarea pragurilor de sol in intersectiile de la Minerva si Calvaria pentru ca masinile sa fie incetinite cat timp trece tramvaiul. Cea de-a 2-a se refera la creearea mai multor linii de noapte, mai exact cate o linie pentru fiecare cartier important al orasului (6, 25, 30, 35, 101). In mail am mai precizat ca astfel, poate s-ar renta ca pe timp de noapte sa fie tinuta activa reteaua.

Raspunsul celor de la CTP a fost:
"Bună ziua,
Reiterăm totala noastră disponibilitate pentru adoptarea oricăror sugestii derivate din sesizările primite în scopul îmbunătățirii continue a calității transportului urban de călători, astfel :
1). În privința electrificării mai multor linii de transport, vă facem cunoscut că deocamdată se studiază extinderea rețelei de contact troleibuze între P-ța Cipariu - cap linie Str.C.Brâncuși, sens giratoriu Bd.N.Titulescu-Str.Unirii-cap linie Str.L.Rebreanu și Str.Fabricii-cap linie Str.Plevnei.
Funcție de oportunitatea realizării investițiilor, în corelare cu posibilitățile de alimentare în curent continuu a rețelei de contact pentru evitarea căderilor de tensiune în zonele terminus ale traseelor și nu în ultimul rând, funcție de disponibilitățile financiare, vom lansa procedurile de rigoare în consecință.
Referitor la propunerea de reorganizare a parcursului intersecției Str.Unirii-Str.Al.Vaida Voievod, dorim să precizăm faptul că bucla de întoarcere este adiacentă tangențial intersecției, fiind utilizată exclusiv de troleibuzele active de pe linia 3, iar pe timp de noapte, ca parcare a acestora.
Posibilele viitoare troleibuze de pe liniile 24 și 48 nu vor intra în buclă, neavând aici capăt de trasee care să necesite staționare prin dispecerizare.
2). În cursul anului 2014 vor începe lucrările de amenajări rutiere adiacente liniei de tramvai, investiție în cadrul căreia au fost studiate și se vor realiza inclusiv semaforizările intersecțiilor din nodurile Omega și Calvaria, în corelare cu circulația tramvaielor ce străpung aceste noduri.
3). Încercările noastre anterioare nu justifică din punct de vedere al fluxurilor de călători, menținerea deocamdată a unor trasee de noapte. Totodată, pe timp de noapte, când traficul general este diminuat, personalul nostru de specialitate execută majoritatea intervențiilor de revizii și întreținere ale rețelelor de tracțiune electrică urbană."

Cu stimă,
SERVICIUL TEHNIC-INVESTIȚII"



capat Gheorgheni.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.59 kb
 Vizualizat:  de 11498 ori

capat Gheorgheni.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 16:50:06    Titlul subiectului: 170220

De ce ar intra 48 in capatul de linie ? Asa ceva nu prea ar avea sens!
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 16:55:36    Titlul subiectului: 170221

In ideea unei solutii cat mai simple pentru retea in zona respectiva Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 00:21:00    Titlul subiectului: 170263

doodoo_74 a scris:
Retea de troleibuz in Pta Unirii - 1965
Smile


Nu stii cumva ce linie mergea pe acolo? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 10:11:07    Titlul subiectului: 170268

Aceleasi linii care circula si astazi pentru ca e una si aceeasi retea de astazi (cel putin asa reiese din poza). Ma rog...nu m-am exprimat foarte bine...vroiam sa subliniez faptul ca bulevardul 21 Decembrie de astazi e in principiu acelasi bulevard din 1965, reteaua din poza nefiind alta decat reteaua axei principale V-E a orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 13:07:52    Titlul subiectului: 170270

Exact Smile
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 15:45:40    Titlul subiectului: 170273

Citat:
se studiază extinderea rețelei de contact troleibuze între P-ța Cipariu - cap linie Str.C.Brâncuși, sens giratoriu Bd.N.Titulescu-Str.Unirii-cap linie Str.L.Rebreanu și Str.Fabricii-cap linie Str.Plevnei

La final nu e defapt vorba despre capat linie bd. Muncii? Ma gandesc ca portiunea de traseu de pe strada L. Rebreanu ar fi in principiu pentru linia 48. Pe strada Plevnei din cate stiu circula doar 36 si 36B si nu cred ca s-ar construi retea pentru aceste doua linii...ar fi foarte costisitor. Varianta Fabricii-Muncii necesita intr-adevar un amplu proces de reabilitare, dar cred ca ar fi mult mai ieftin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 11 Ian 2014 16:37:06    Titlul subiectului: 170276

TothDC a scris:
circula doar 36 si 36B

Pe strada Plevnei circula si linia 52.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 6 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community