Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 15 Oct 2013 20:30:04 Titlul subiectului: |
168044 |
|
Probabil a fost inlaturata linia dupa ce s-au facut probele.
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 15 Oct 2013 20:58:17 Titlul subiectului: |
168045 |
|
TothDC a scris: | De curiozitate...cand s-a folosit ultima data reteaua de troleibuz din Someseni? Ma gandesc ca e vorba de multi ani... |
De prin 94-96
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 15 Oct 2013 21:00:17 Titlul subiectului: |
168047 |
|
Linia e inlaturata de cel putin 2 luni, de cand au demarat lucrarile la sens si nu prea cred sa fi fost vreo recuplare temporara, deoarece au pus stalpi noi, metalici pana in curtea aeroportului, in forma de bucla (dupa configuratia viitorului sens giratoriu)...poate au efectuat probe pe sensul opus, spre iesire din oras.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 15 Oct 2013 23:19:49 Titlul subiectului: |
168054 |
|
Duminică 13.10.2013 am fost și era întreruptă. Oricum curent este pe toată rețeaua atâta timp cât e conectată la macazul de la IRA. Poate au fost tractate spre Cluj pe mica porțiune unde lipsește cablul.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 16 Oct 2013 02:53:15 Titlul subiectului: |
168063 |
|
În 1995 linia 8 era, deja, autobuz. Cu un an înainte, țin minte că s-au transformat câteva linii de troleibuz în linii de autobuz (10, 9, 23) în condițiile în care, în anii anteriori, se observase o intenție de a extinde rețeaua de troleibuz. Deci, e posibil ca în 1994 să fi căzut victimă și linia 8.
Din păcate, se alocă traseelor de autobuz numere care ar fi revenit celor de troleibuz (toate cele mai mici de 25).
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 16 Oct 2013 06:06:31 Titlul subiectului: |
168064 |
|
Cand s-au facut probele, troleibuzele au fost tractate cu masinile de interventii si in zona IRA, pentru ca inca nu existau macazele si in zona Aeroportului. Aceste probe au fost necesare, pentru a se vedea daca exista probleme (portiuni unde sa se desprinda firul de pe ancore / console ), iar aceste probleme sa fie remediate.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 16 Oct 2013 09:11:36 Titlul subiectului: |
168067 |
|
Legat de 8 si 10 probabil asa e cum zici, dar 9-le stiu sigur a devenit autobuz in octombrie 2003. Si 23 era troleu prin 99 (exista aici pe undeva scanat un program de circulatie de-atunci)
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 17 Oct 2013 16:41:08 Titlul subiectului: |
168120 |
|
Stie cumva cineva daca se intrevede repunerea in functiune a liniei de troleibuz ce leaga Marastiul de zona industriala? Actuala linie 48 s-ar potrivi foarte bine ca troleibuz...
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 17 Oct 2013 20:15:21 Titlul subiectului: |
168125 |
|
Intr-un viitor apropiat adica 1 - 2 ani, se are in vedere accesarea de fonduri europene pentru introducerea retelei pe Calea Floresti si Str C-tin Brancusi si transformarea in linii de troleibuz a linilor 8, 9, 24 si 32. De linia 48 nu s-a precizat nimic, insa odata cu introducerea liniei 24, si reactivarea retelei de pe Str Theodor Mihali si Str Henri Coanda in dublu sens, adica si sensul opus liniei 25, 48 ar putea fi scurtat pana la capatul din Str Unirii, a liniei 24, si transformat in troleibuz.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 17 Oct 2013 20:28:13 Titlul subiectului: |
168126 |
|
Volvo a scris: | transformarea in linii de troleibuz a linilor 8, 9, 24 si 32 |
Bine ca macar vor reactiva reteaua din Someseni...sa speram ca odata cu introducerea liniei de troleibuz pentru gara vor transforma de asemenea si linia 8...le-ar fi destul de simplu.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 17 Oct 2013 20:52:47 Titlul subiectului: |
168127 |
|
Pentru linia 8 in actuala configuratie ar trebui retea pe Str Cuza Voda in sensul spre P-ta Mihai Viteazul, si in P-ta Mihai Viteazul (Str Voitesti, si la Republica). Sau ar fi necesara reactivare retelei din P-ta Mihai Viteazul latura sudica si introducerea in vechea configuratie a liniei 8, adica pe la Sora, Str Ferdinand, si apoi dreapta spre P-ta Mihai Viteazul, si apoi actualul traseu.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 18 Oct 2013 18:51:21 Titlul subiectului: |
168187 |
|
Parerea mea este ca, cu investitii nu foarte mari in infrastructura, Clujul are toate sansele sa devina lider in transportul electric (sau cel putin locul 2 dupa Bucuresti). Cu circa 10 km retea noua de troleibuz (Calea Floresti + str.L.Rebreanu) si reabilitarea celor vechi si nefunctionale (Marasti-b. Muncii, Gheorgheni-Marasti), liniile 8, 9, 24, 48 s-ar putea transforma cu usurinta in troleibuze. Cu tot cu viitoarea linie gara-aeroport, s-ar dubla practic nr. de linii de troleibuz. Pacat ca RATUC si primaria nu se gandesc la varianta asta. E adevarat...apare problema insuficientei troleibuzelor propriu-zise si probabil incapacitatea sustinerii energetice ...dar cu vointa s-ar putea.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 19 Oct 2013 16:23:35 Titlul subiectului: |
168222 |
|
S-a finalizat configurarea retelei pentru viitoarea linie gara-aeroport. Reteaua nu mai este intrerupta in zona aeroportului. Probabil se doreste darea in folosinta odata cu inaugurarea noii piste a aeroportului, peste o saptamana...
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 19 Oct 2013 16:28:32 Titlul subiectului: |
168223 |
|
Niste poze ai facut?
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 19 Oct 2013 16:36:56 Titlul subiectului: |
168224 |
|
Din pacate nu, nu am avut aparat. Reteaua formeaza o bucla de intoarcere, conform viitoarei configuratii a sensului giratoriu, la care dealtfel se lucreaza. Este vorba de o simpla bucla, troleibuzele nu vor intra in incinta aeroportului cum se preconiza, vor intoarce efectiv in acel sens, iar prima statie probabil va fi statia din imediata vecinatate a vechii cai de acces. Restul de retea, cea cu intoarcere pe la benzinarie este complet deconectata.
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 23 Oct 2013 10:37:41 Titlul subiectului: |
168274 |
|
radub a scris: | Daca nu va indurati sa si fotografiati toate aceste lucruri, o face saracu' radub cand vine pe la voi. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.09 kb |
Vizualizat: |
de 15065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
718.25 kb |
Vizualizat: |
de 15065 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 12:56:51 Titlul subiectului: Linia de la Iulius |
168360 |
|
Salut. Stie cineva daca a fost vreodata activa reteaua de troleibuz de pe Alexandru Vaida-Voevod, de pe partea cu Iulius Mall? Daca nu, de ce s-a montat aceasta linie initial?
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 13:11:35 Titlul subiectului: |
168361 |
|
Bineinteles ca a fost activa...se poate observa clar vechimea acesteia. Pana in 1994 a deservit linia de troleibuz 10, aproximativ actuala linie 48.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 14:27:30 Titlul subiectului: |
168362 |
|
Nu stiu pe unde circula 10 pana in 1992, dar in 1993 avea in mod cert urmatorul traseu:
Unirii-Snagov (pe linia lui 3), macaz dreapta inainte de Interservisan, cobora pe "sub" Gheorgheni si facea stanga la intersectia de la lac, spre Marasti, Fabricii etc. La intoarcere la fel, dupa locatia FSEGA (pe atunci, nimic) facea dreapta si urca spre Interservisan, la Interservisan facea stanga (parcurgea intreg sensul, cu intersectii de linii cu ambele sensuri ale liniei 3).
Dupa ce s-a renuntat la troleibuze in Mihai Viteazu' pe latura sudica (ramasese doar linia 25), o perioada traseul 25 venea spre Gheorgheni pe actualul traseu pana la FSEGA, dupa care urma vechiul traseu al lui 10 din '93-'94 pana in capatul Unirii (unde stationa precum sta astazi doar 3-ul). Intoarcerea spre Manastur se facea pe traseul actual.
Prin fata actualului Iulius Mall (pe atunci terenuri de tenis si camp) sunt destul de sigur ca pe sensul de urcare nu au trecut troleibuze intre 1992 si 2004 (aproximativ, nu stiu exact cand a prins 25 parcursul actual), iar pe coborare nu stiu fi mers troleibuze din 1992 (poate chiar inainte?).
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 18:02:50 Titlul subiectului: |
168370 |
|
Citat: | Prin fata actualului Iulius Mall (pe atunci terenuri de tenis si camp) sunt destul de sigur ca pe sensul de urcare nu au trecut troleibuze intre 1992 si 2004 | Corect. Troleibuze au fost chiar când traseul 10 - pe atunci 41 - a devenit troleibuz. Asta a fost, dacă nu greșesc, în 1986 și nu a durat prea mult traseul pe la Iulius Mall. Era logic deoarece, odată cu transformarea liniei 41 de atunci din autobuz în troleibuz, traseul acesteia s-a scurtat. Nu a mai întors la Băișoara, ci la Unirii. Deci, utiliza aceeași buclă cu 3-ul și 25-ul. Sigur au fost probleme; nici nu se putea altfel. Trebuie precizat că și 25-ul circula pe "Slănic" atât la dus, cât și la întors.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 18:15:12 Titlul subiectului: |
168371 |
|
Ideea e ca 48-ul actual s-ar putea transforma foarte bine in troleibuz. Ar fi nevoie de circa maxim 4 km de retea noua (dus+intors) pe strada L. Rebreanu+retea in zona pasajului Marasti+revizie tehnica generala pentru restul de retea existenta. Motivul invocat de autoritati legat de nr mic de calatori nu se justifica...ba dimpotriva sunt foarte multi, iar zona industriala nu e moarta si e in continua dezvoltare. La urma urmei e vorba de bunavointa autoritatilor...nu cred ca ar fi un proiect exagerat de costisitor.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 18:20:23 Titlul subiectului: |
168372 |
|
Mai intai sa se innoiasca parcul si apoi sa se mai transforme alte linii de autobuz in linii de troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 23:09:53 Titlul subiectului: |
168380 |
|
Nu fi carcotas. Troleibuzele noi sunt majoritare, inclusiv la capitolul articulate.
Actualmente circula circa 30 de Irisbus-uri scurte (Agora si Citelis), 15 Agora L transformate, si 5 Irisbus Citelis L (pana la finele anului vor fi 10)
Din seria troleibuzelor vechi, intre timp. mai circula maxim 10 scurte (077 si 079-rocar 312E si 135 & 136-Rocar 412E, restu' 212E) si in jur de 12 articulate maximum. Dintre acestea, multe sunt in stare buna estetic si in interior, iar functionarea este silentionasa si lina. Dintre troleibuzele DAC/Rocar care functioneaza si arata foarte bine merita mentionate 086, 054, 037, 039 si 052 (ultimele doua merg bine dar arata rau), dar ar fi si altele pe care le stiu mai bine alti colegi de forum.
_________________ www.macicasanul.com
Ultima modificare efectuată de către macicasan la Lun 28 Oct 2013 00:12:55, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 23:16:02 Titlul subiectului: |
168381 |
|
OAB a scris: | Nu a mai întors la Băișoara, ci la Unirii. Deci, utiliza aceeași buclă cu 3-ul și 25-ul. Sigur au fost probleme; nici nu se putea altfel. Trebuie precizat că și 25-ul circula pe "Slănic" atât la dus, cât și la întors. |
Ce de macaze, cruci si console trebuie sa fi fost pe atunci in Unirii...
As aprecia, daca cumva ai amintiri asa exacte, o schita a liniilor(firelor) de atunci din capatul Unirii; dau la schimb o schema cu liniile actuale in viitorul apropiat.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 23:31:46 Titlul subiectului: |
168382 |
|
Mi se pare destul de usor de anticipat.
Ceea ce ma intriga pe mine este zona pasajului Clujana. Acolo sunt urme de la vreo 5 linii. Cele care mai au linii de contact, in mare stiu ce reprezinta: liniile folosite de 14 si 23, care la dus treceau pe pod si inconjurau pe straduta Bulgarilor, si se intorceau direct de pe Fabricii. Insa sunt urme de suporti de la inca 2 linii pe pod, dar si de la o linie la coborarea dinspre Clujana pe Fabricii, cat si a doua linie de pe Bulgarilor, care habar n-am ce reprezinta.
|
|
Sus |
|
|
|