Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de troleibuz din Cluj-Napoca
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 14:51:15    Titlul subiectului: hhhh 32177

Citat:
O chestie ce m-a intrigat, daca tot mi-ai adus aminte de traseul 4barat, devenit 5: era retea de troleibuz intinsa in zona Regionalei CFR, dinspre Gheorgheni, spre Marasti. Fara macaze de intrare si iesire. A fost vreun traseu pe acolo sau, pur si simplu, intrau troleibuze ce veneau din Gheorgheni, pe bul. 21dec., in Marasti?
Știu la ce te referi; era o linie acolo; pe latura estică a Pieței Victoriei, lângă regională se mai putea observa, în 1988, o cutie cu două săgeți, pe una din barele care susțin consola liniei, ceea ce indică existența unui macaz; nu mai țin minte dacă respectiva cutie avea săgețile
-înainte și la stânga sau
-înainte și la dreapta
Deși nici o linie nu merge înainte, macazul nu poate fi decât de două tipuri: înainte și la stânga, respectiv înainte și la dreapta
2. Tot lângă regională, dar pe Bulevardul 21 Decembrie exista o unire (când eram pasionat până la obsesie de troleibuze la unirile acelea le spuneam "macaze de împreunare", având în vedere că seamănă leit cu macazele propriu-zise; dacă știi bine zona, "macazul de împreunare" respectiv se afla la stâlpul 405, stâlp care avea pe el tabla stației "Regionala CFR"
Inițial, credeam că e vorba de traseul fostei linii 37 troleibuze din anii '80, ulterior, uitându-mă cu atenție la traseu, amobservat că între linia 37 merge la gară, nu o ia direct din Piața Victoriei către Mărăști.
Că tot veni vorba de linii fantomă. O astfel de linie se afla și în Piața Mărăști. Puțin mai jos de fosta autogară, se afla un macaz care, însă, era inactiv, fiind cuplat pe direcția înainte. Dacă un troleibuz vroia să intre în zona industrială din Mărăști, adică de pe Bulevardul 21 Decembrie:
-trecea de macazul respectiv pe poziția înainte
-muta captatoarele pe linia din dreapta (nu greșesc; deși linia respectivă o lua la stânga, inițial, ea se desprindea din linia principală spre dreapta, urmând ca, în zona sensului giratoriu să treacă prin 2 cruci / intersecții)
Cred că motivul pentru care s-a recurs la artificiul respectiv a fost acela de a se folosi locul fostei linii 2, care o lua la dreapta; practic
-a fost repus macazul care asigura racordul fostei linii 2, care mergea pe Bulevardul 21 Decembrie (Lenin) și se întorcea pe Dorobanților (B. N. Antal)
-s-au folosit câteva sute de metri din vechea linie 2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2007 01:30:25    Titlul subiectului: infr 84517

Firele de pe strada Alexandru Vaida Voievod constituiau vechea linie 41, devenită apoi 10. Aceasta avea capătul comun cu al liniilor 3 și 25, dar mergea și venea pe lângă Liceul Pedagogic și Agricol (fostul Industrial 7), existând macaze atât la capul de linie, cât și la intersecția cu Aleea Slănic, cea pe care mergea 25 și care trece pe lângă Energetic. Însă traseul respectiv nu a durat mult.
Traseul a fost modificat astfel încât și 41 (10 între 1989 și 1994) să meargă tot pe Slănic, asemenea 25-ului. Odată cu transformarea liniei 10 în 48, aceasta a revenit la vechiul traseu, ba mai mult, a fost prelungită până la stațiunea hortiviticolă, dar... a devenit autobuz, nemaiavând nevoie de fire. Ulterior, la cererea publicului călător, linia 25 merge pe Alexandru Vaida Voievod, dar se întoarce pe Titulescu. Firele de pe partea opusă mall-ului au devenit functionale. Cele de care spui erau demult nefuncționale, deci era normal să le scoată, mai ales că acolo va fi un complex comercial monstru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2007 21:17:52    Titlul subiectului: 84878

Va vine sa crededeți sau nu, dar au pus firele de troleibuz din fata lui Ilius Mall la loc!
Firele sunt acolo si se vede ca sunt nou montate caci ceramica dintre fire e noua! Ce vor să facă doar ei știu...

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2007 23:49:41    Titlul subiectului: 84880

Le-am văzut și eu. dacă vor apărea fire pe Liviu Rebreanu (Borhanci) înseamnă că se va reface înapoi 10-le (actualul 4Cool.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Iun 2010 11:42:08    Titlul subiectului: Infrastructura de troleibuz din Cluj-Napoca 128706

Cateva imagini cu aspecte care mi s-au parut interesante la reteaua clujeana.

Cel mai tare m-a fascinat consola aceea montata aparent in lungul zidului lateral al acelei case.



0-P1330341.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.82 kb
 Vizualizat:  de 23029 ori

0-P1330341.jpg



P1330308c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.83 kb
 Vizualizat:  de 23029 ori

P1330308c.jpg



P1330309.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.71 kb
 Vizualizat:  de 23029 ori

P1330309.jpg



P1330309b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.71 kb
 Vizualizat:  de 23029 ori

P1330309b.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 21 Iun 2010 12:58:44, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 21 Iun 2010 12:09:29    Titlul subiectului: 128710

Ai fost pana in dreptul lui si l-ai vazut sau doar l-ai surprins intamplator mergand pe trotuar si l-ai fotografiat? Te intreb pentru ca mi se pare ciudat, eu cred ca este ancorata de un stalp ca cel de vis-a-vis, dar nu s-a vazut fiind ascuns "dupa colt", aproape de zid. Daca era incastrata in zid, si cealalta "consola" marcata de mine ar fi trebuit incastrata in zidul "de dupa colt" dar ambele par a porni dintr-un punct mascat de zid.


p1330309_469.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.47 kb
 Vizualizat:  de 23023 ori

p1330309_469.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 22:24:14    Titlul subiectului: 128868

Dupa colt chiar exista un stalp lipit de zidul casei. Consola insa nu exista anul trecut, barele de curba fiind prinse cu traversee (plasa). Ca particularitate acolo exista sa-i spunem o 'bara dubla' (lunga) ce era ancorata cu doua traversee. Solutia similara am vazut-o si in Brasov.
O consola de troleibuz ancorata de zidul unei case am vazut, dar in Linz.

Incrucisarea existenta in partea dreapta, vezi poza fara zoom, e una extrem de bine intretinuta, peste care se trece in mod curent cu 30-45 km/h.

Dupa colt, in stanga, pe aproape intreaga strada, reteaua e prinsa cu traversee ancorate de zidurile caselor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2010 00:54:16    Titlul subiectului: 129293

Citat:
Dupa colt, in stanga, pe aproape intreaga strada, reteaua e prinsa cu traversee ancorate de zidurile caselor
Asa era si pe tronsonul vestic al Bulevardului Lenin (21 Decembrie) pana in anul 1989. Chiar si pe latura nordica a Pietei Unirii se puteau vedea (cand eram adolescent) urmele sistemului de prindere a retelei pe cladiri iar in dreptul acestora, aproape de nivelul solului, niste numere de forma 4xx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2010 02:39:06    Titlul subiectului: 129294

Reteaua a fost prinsa doar cu ancore de case, nicidecum cu console de fier si cred ca s-a renuntat la ele dupa cutremurul din '77.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 04 Iul 2010 00:43:36    Titlul subiectului: 129377

Deci, pana in 1989, reteaua era prinsa de cladiri (cu ancore, nicidecum cu console) pe urmatoarele strazi:
-Gheorghe Doja (in prezent, Regele Ferdinand), cu exceptia macazului de langa "Central" (inexistent astazi) si a stalpului cu numarul 125 din curtea unei case, aflat foarte aproape de inceputul strazii, langa Muzeul Farmaciei
-inceputul Strazii Horea
-tronsonul vestic al Bulevardului Lenin, exceptand macazele de langa Sora
-Calea Motilor, la Liceul Armatura (in prezent, desfiintat,cladirea gazduind Telecom-ul) si vizavi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 10 Iul 2010 19:05:46    Titlul subiectului: 129763

Ca tot vorbim de reteaua clujeana, pot spune ca este cea mai diversificata din tara. Pana nu de mult era intrecuta de cea din Bucuresti, insa datorita schimbarii infrastructurii bucurestene, in prezent Clujul este pe primul loc si la cleme, prinderi, izolatori 'istorici'. N am vazut deloc izolatori de textolit patrati (vezi Timisoara, Sibiu, Bucuresti-partial), doar portelan. Cleme de prindere "pe drept" sunt de mai multe modele, de curbe doar modelul standard ooTTooTToo. Elemente curba mai vechi s au putut vedea doar in Brasov pe strada Lunga pana prin 2005 cand a fost desfintata.
In poza urmatoare niste console lungi cu prinderi diferite dar cu stalpi comuni...un model asemanator cu cel din Tg Jiu. In poza 2 un detaliu cu prindere veche (mai exista doar in Constanta si Bucuresti dar si aici pe cale de disparitie).
In poza a 3-a improvizatie, vechi si nou



n3210 042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.54 kb
 Vizualizat:  de 22721 ori

n3210 042.jpg



n3210 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  7.43 kb
 Vizualizat:  de 22721 ori

n3210 043.jpg



n3210 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.55 kb
 Vizualizat:  de 22721 ori

n3210 044.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 10 Iul 2010 19:11:44    Titlul subiectului: 129764

O retea in conservare, dar bine intinsa, cu anumite bube insa Smile


n3210 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.49 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 049.jpg



n3210 050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.71 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 050.jpg



n3210 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.74 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 051.jpg



n3210 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.8 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 053.jpg



n3210 055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.31 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 055.jpg



n3210 056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.58 kb
 Vizualizat:  de 22720 ori

n3210 056.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 09:21:38    Titlul subiectului: 129905

Infrastructura din Cluj-Napoca a avut ieri de suferit din cauza unui incident, nu știu motivul. Pe la ora 20 linia 1 de troleibuze era deservida de autobuze. Mi-am zis gata, scot și linia 1 și o transforma în autobuze. Dar din fericire nu e cazul. Cand am ajuns la intersectia strazilor Paris cu Bucuresti vad o masina de interventie ce se indrepta spre piata 1 Mai.
Cand am ajuns în piata 1 Mai 3 masini de interventie reparau de zor reteaua distrusa. La intersectia strazilor Paris si Rasaritului, de la ultimul stâlp de susținere pâna la intrarea de sub podul de cale ferata toata reteau de intrare in piata era data jos. probabil ceva vehicol de pe strada rasaritul a agatat firele iar acestea au cazut. Reteaua de intoarcere spre centru era la locul ei.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 00:05:48    Titlul subiectului: lli 138790

Am o întrebare, că tot aud de furtul firelor de contact.
Firele de contact din Someșeni mai sunt sub tensiune, că nu se fură?
La fel și cele de pe Muncii. Are cineva răspunsul la această întrebare?

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 00:59:49    Titlul subiectului: 138793

Probabil ca cine citeste forumul nu stie sa-ti raspunda, insa cred ca:
1. la Cluj e cam greu sa furi pe strazi fara sa te remarce cineva si sa ajungi la ProTV
2. Cred ca nu sunt sub tensiune desi reteaua este bine conservata (nu exista punti intre fire facute din bucle prea mari sau din avarii pricinuite de accidente).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bianca



Data înscrierii: 27/Apr/2011
Ultima vizita: 02/Iun/2016
Mesaje: 17
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 12:34:08    Titlul subiectului: 143127

Ma bucur ca nu au dat jos reteaua (pe portiunile neutilizate) . Ar costa mai mult sa o faca de la 0 in cazul in care se vor reintroduce troleibuze pe acele linii. Nu ca in Sibiu Constanta si alte orase unde s-au grabit sa desfinteze tot. Daca or mai vrea vreodata troleibuze, ciuciu, chiar ca ar fi o investitie prea mare pentru "perioada asta"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2016
Mesaje: 38
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 12:55:55    Titlul subiectului: 143128

Este și nu un lucru bun: dacă se păstrează și se refolosește cea ce există deja, asta înseamnă că nu se trece la elemente de pozare mai moderne care permit o mobilitate sporită. Și asta e un lucru nașpa. Dacă în schimb se trece la o altă modalitate de pozare a elementelor de rețea, atunci tot cea ce există oricum trebuie dat jos.

Acolo unde într-adevăr ar fi o diferență, este la eliminarea stâlpilor de susținere. De fapt asta face ca în Brașov de ex. să nu se mai introducă troleul, pe vechile linii electrificate niciodată: s-au înlocuit toți stâlpii de pe străzile cu pricina cu unii care de abia susțin un bec d-apăi o rețea de cupru...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 30 Apr 2011 20:39:46    Titlul subiectului: 143133

In Someseni, din cate stiu, reteaua este sub tensiune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2011 21:57:44    Titlul subiectului: 150326

Liniile 3 (dus întors) și 25 întoarcere spre Mănăștur și-au modificat rețeaua datorită construiri unor sensuri giratorii pe străzile Nicolae Titulescu cu Septimiu Albini și Str. Uniri, str. Nicolea Titulescu, str. Liviu Rebreanu și Slănic.
Modificările au fost construite în mai puțin de 3 săptămâni iar circulația troleibuzelor nu a fost de loc afectată. Cred că montau înainte noua rețea și când era gata sensul giratoriu conectau vechile fire la cele noi și gata.
Cel puțin așa cred.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 149
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2011 22:25:59    Titlul subiectului: 150329

Asa e, dar cele 3 saptamani de care spui se refera la durata in care s-au facut efectiv lucrarile de construire a celor doua noi giratorii.
Lucrul efectiv la linie s-a facut in maxim 2 zile/giratoriu. S-a lucrat in weekend, asa incat nu s-au produs perturbari in traficul troleelor in cartier.

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2011 23:03:21    Titlul subiectului: 150330

De acea am zis 3 săptămâni pentru că atât a durat să se facă sensurile giratorii.
Nu mă refeream efectiv la durata de realizare a rețelei.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 13:18:39    Titlul subiectului: 150786

In Cluj mai exista troleibuz ungator?
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Berti



Data înscrierii: 02/Apr/2010
Ultima vizita: 16/Iul/2014
Mesaje: 37
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2012 22:17:12    Titlul subiectului: 152149

Stie cineva cand a fost construit pasajul Aurel Vlaicu? Intreb deoarece este fixat sub el un suport din acela pentru fire de trolee ca cel folosit de troleele care circula sub pasajul Calea Floresti, si nu-mi aduc aminte sa fi fost montate fire acolo vreodata.
Eu imi aduc aminte ca in '93, poate chiar '94, m-am plimbat cu 10-le din capat Gheorghieni pana in capat bulevardul Muncii si nu mai stiu daca era deja construit pasajul, cert e ca lua curba dinspre Teodor Mihali spre Aurel Vlaicu in directia Vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2012 01:32:42    Titlul subiectului: 152183

Pasajul a fost dat în folosință după 2000. Mai exact când 25 a revenit pe traseul de bază, nu prin piața Mihai Viteazul unde se unea cu linia 3. Într-adevăr sub pod sunt susținătoare de lemn pentru fire. Dacă vor fi folosite, mă îndoiesc dar vom vedea.
La întrebarea cu troleibuz pentru ungerea firelor nu mai este, eu știu că a plecat de la Cluj. Ungerea firelor este făcută de o mașină de intervenție dotată cu un captator.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1084
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 22 Aug 2012 16:18:57    Titlul subiectului: 158308

Un macaz electric ce a fost anulat inca mai exista, el neincurcand traficul troleibuzelor care circula cu destul de mare viteza in acel segment


mobil4 512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 17647 ori

mobil4 512.jpg



mobil4 513.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.43 MB
 Vizualizat:  de 17647 ori

mobil4 513.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 1 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community