Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 12 Noi 2022 22:05:40 Titlul subiectului: |
214678 |
|
Radu Bialus a scris: | Slava! | |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 13 Noi 2022 22:23:15 Titlul subiectului: |
214737 |
|
Din filmarea pusa de Rocar https://www.youtube.com/watch?v=7QbMYukCDqs&t=142s se pare ca traseul 25 intra de pe Calea Motilor pe Regele Ferdinand si vira dreapta in Piata Mihai Viteazu! Discutand de modificarea retelei in acea intersectie ma gandesc ca nici nu ar fi rau sa se reintroduca 25 prin Piata Mihai Viteazu si pe Cuza Voda inapoi pe traseul clasic in 21 Decembrie 1989 |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 12:51:54 Titlul subiectului: |
214879 |
|
Din 05.12.2022, linia 8 va fi oficial deservită de troleibuze.
Detalii în link.
Asta înseamnă că 8-ul va pleca de la Electromontaj (Lukoil-ul de pe Traian Vuia) ca și până acum și se va întâlni cu firul liniei 5 în giratoriul de la Aeroport. Ajuns la Regionala CFR însă, va trece pe la Sora și Central fără a mai face dreapta pe Cuza Vodă (exact ca linia 5), urmând a avea capătul în partea sudică a Pieței Mihai Viteazu. De acolo, linia se va intersecta cu firul care vine dinspre Podul Traian (liniile 3, 4 și 5), dublând practic linia 5 până la aeroport. De acolo, 8-ul mai merge 2 stații și se întoarce la Lukoil.
De văzut dacă se va modifica și orarul, frecvența curselor momentan fiind de aproximativ un autobuz pe oră.
https://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/linia-8-troleibuze/1570 |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 14:35:02 Titlul subiectului: |
214888 |
|
Pe site scrie P-ta M.Viteazul-Aeroport.Esti sigur ca se vor circula la fel ca 8-ul actual? |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 15:13:19 Titlul subiectului: |
214890 |
|
S-a lucrat recent la rețea și după aeroport, deci eu cred că va circula până la benzinăria Lukoil în jurul căreia există bucla de întoarcere pentru troleibuze (reasfaltată recent)
Totuși, deși reactivarea rețelei din zona respectivă este o veste foarte bună, modul în care sunt organizate traseele este foarte ineficient. Avem 3 trasee suprapuse (4, 5 și 8 ) care vor face treaba unui singur traseu. De cele mai multe ori 5-ul duce "greul", iar 4 și 8 cară în pricipal aer, mai ales că adesea se nimeresc să vină unele după altele
Ideal ar fi să dispară de tot traseele 4 și 8 și să fie extins 5-ul până la Electromontaj. Astfel avem o legătură directă Gară-Electromontaj și ar dispărea și problemele de intercalare între cele 3 trasee existente. Nu doar că ar fi mai ușor de folosit pentru călători, dar și pentru CTP ar fi mai ușor de gestionat o singură linie în locul a trei care trebuie intercalate.
Știu că pe hârtie și în articole de presă dă mai bine un număr mare de trasee de troleibuz, dar în realitate treburile stau puțin altfel... E mai important să existe conexiuni cât mai directe și frecvențe cât mai ușor de urmărit și înțeles, iar în acest caz există toate condițiile, curând și infrastructura de troleibuz, pentru a permite acest lucru cu un singur traseu în loc de trei. |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 15:53:39 Titlul subiectului: |
214891 |
|
Linia 4 e folosită pentru ca troleibuzele liniei 5 care ies pe traseu sau se retrag în depoul IRA să o facă cu călători. La fel e și cu linia 24, doar că acolo e mai ușor de observat fenomenul pe orar. În cazul liniei 5, chestia asta se observă cel mai bine la începutul și sfârșitul zilei. Seara, spre exemplu, după ora 22 de la IRA pleacă un singur troleibuz pe linia 4 și se întorc cinci. În orice caz, văd că acum au băgat 1-2 troleibuze care să facă linia 4 și ca orar de sine stătător pe parcursul zilei.
Linia 8 s-ar putea comasa cu linia 5, practic desființând întoarcerea la Aeroport și prelungind linia 5 până la Electromontaj. 8-ul intrând prin Mihai Viteazu nu are nicio utilitate reală (exceptând poate acele câteva sute de metri pe care îi câștigi de la Central la PMV Sud, dar mă îndoiesc profund că cineva ar sta să aștepte un troleu care vine o dată pe oră ca să nu meargă pe jos 5 minute). S-a tot discutat despre înființarea unei linii deservite de autobuze electrice, care să intre până în interiorul aeroportului (s-au făcut teste pentru treaba asta) și poate ar fi un moment bun acum să se desființeze linia 5 așa cum o știm și să se înființeze acea linie ca o linie express, cu plecare din interiorul Aeroportului și sosire undeva în centru. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 17:07:53 Titlul subiectului: |
214893 |
|
https://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/linia-8-troleibuze/1570
Deci 5 se rupe in 5 si 8! nu stiu cate masini sunt pe actualul 5 dar probabil ca vor fi o parte mutate pe linia 8! Insa actuala linie 8 se intoarce in giratia de la iesirea din oras, dupa Electromontaj! Daca troleibuzul va intoarce in aeroport inseamna ca ultimele 2 statii din actuala ruta, deservite de autobuz, nu vor mai fi deservite de acest traseu ci de liniile metropolitane! Vad ca linia 8 oricum circula doar de luni-vineri, deci e o secundara |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 18:30:02 Titlul subiectului: |
214901 |
|
Citat: | Linia 4 e folosită pentru ca troleibuzele liniei 5 care ies pe traseu sau se retrag în depoul IRA să o facă cu călători. La fel e și cu linia 24, doar că acolo e mai ușor de observat fenomenul pe orar. În cazul liniei 5, chestia asta se observă cel mai bine la începutul și sfârșitul zilei. Seara, spre exemplu, după ora 22 de la IRA pleacă un singur troleibuz pe linia 4 și se întorc cinci. În orice caz, văd că acum au băgat 1-2 troleibuze care să facă linia 4 și ca orar de sine stătător pe parcursul zilei. |
La un moment dat 4-le chiar devenise un traseu exclusiv pentru retragerile de pe 5, ceea ce era ok (mai mult, ar putea să se redenumească în 5S/R, ca să fie și mai clar), dar din păcate de ceva vreme au fost scoase 1-2 orare de pe 5 și introduse pe 4, iar asta e o prostie. Nu are nici un sens și nu aduce niciun beneficiu nimănui operarea lui 4 care oricum e "canibalizat" complet de 5. Mai mult încurcă decât ajută. E mult mai greu de intercalat 4-le între 5-uri decât operarea exclusiv a lui 5 la o frecvență constantă, așa că adesea apare câte un 4 imediat după un 5, care evident cară aer, asta cu costul că 5-ul, care are călători, a devenit mai rar...
Citat: | poate ar fi un moment bun acum să se desființeze linia 5 așa cum o știm și să se înființeze acea linie ca o linie express, cu plecare din interiorul Aeroportului și sosire undeva în centru |
Asta mai degrabă i-ar încurca nu doar pe pe locuitorii zonei Someșeni, cât și pe cei ce au de ajuns la aeroport din oraș (și invers), decât i-ar ajuta, pentru că o linie express ar însemna o linie cu opriri mult mai rare.
Express-ul respectiv, operat cu autobuz electric, ar trebui să oprească doar în zonele mai importante (că altfel nu mai e express) și ar trebui să lege aeroportul de gară și autogară, pentru a oferi schimb între diferitele mijloace de transport cu care lumea vine și pleacă din Cluj (deci, o linie rapidă, cu puține stații, din parcarea de la aeroport, prin fața gării, până la autogară, NU cu capăt în centru) - linia respectivă ar fi destinată mai degrabă celor care au nevoie de o variantă rapidă de a călători între punctele respective, cum ar fi cei care vin la Cluj cu autocarul sau trenul ca să ia avionul, dar NU ar trebui să înlocuiască 5-ul.
5-ul, operat cu troleibuz, ar trebui să acopere traseul cu stațiile dese (de azi), de la Electromontaj la gară, adresându-se celor care au de mers unde nu ar opri express-ul și înlocuind 4-le și 8-ul cu totul.
Astfel, în loc de 4 trasee dintre care 3 se "canibalizează" reciproc (4, 5, 8 și express), ar fi doar două: 5 (troleibuz, Electromontaj-gară) și express (autobuz electric, aeroport-gară-autogară), fiecare având scenarii de utilizare diferite și adresându-se nevoilor diferite ale călătorilor, chiar dacă parcurg aproximativ același traseu.
Ultima modificare efectuată andrei105 la Lun 21 Noi 2022 18:52:26, modificat de 9 ori în total |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 18:44:34 Titlul subiectului: |
214905 |
|
Din ce știm momentan, 8 rămâne pe traseul actual așa că va deservi în continuare acele 2 statii de după Aeroport.
Linia 8 a fost “pusă pe pauză” când s-a repus în funcțiune linia 5, cu actualul traseu. Ulterior, la ieșirea din oraș s-a mutat ceva instituție (cred că Serviciul de Permise Auto), motiv pentru care linia 8 a fost readusă la viață.
Călători pe 5 sunt destui, fiind linia principală către Aeroport și cartierul Someșeni. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 19:01:48 Titlul subiectului: |
214909 |
|
Linia 4 exista si inaintea infiintarii linii 5! Este intr adevar o linie de incadrare a troleibuze pe diverse trasee ce sunt gararte la IRA! Linia 8 in varianta troleibuz va intoarce tot la Aeroport, deci pica ultimile 2 statii din actuala linie, pentru ca troleibuzul nu va intoarce in benzinarie! Doar sa duca reteaua pana on giratoriu, ceea ce e greu de crezut!
Dechilin de asta, acum ar merge deviata linia 25 prin Piata Mihai Viteazu si poate chiar si linia 7 |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 21:50:41 Titlul subiectului: |
214915 |
|
Citat: | 5-ul, operat cu troleibuz, ar trebui să acopere traseul cu stațiile dese (de azi), de la Electromontaj la gară, adresându-se celor care au de mers unde nu ar opri express-ul și înlocuind 4-le și 8-ul cu totul. |
Da, cam asta sugeram și eu, cu eventuala completare ca acel autobuz electric care ar intra până în terminal să fie express, ca să nu meargă în paralel cu celelalte. Sau ar putea să lege Gheorghieniul de zona aeroportului, că tot nu este linie directă, iar în Unirii există stații de încărcare.
Citat: | Linia 4 exista si inaintea infiintarii linii 5! |
Bineînțeles, linia 4 exista (având un orar asemănător cu orarul liniei 5 de acum) pe vremea când linia 5 nu exista, traseul respectiv fiind acoperit pe atunci de linia 8.
Citat: | Dechilin de asta, acum ar merge deviata linia 25 prin Piata Mihai Viteazu si poate chiar si linia 7 |
Deviată ca să... ce? Zona PMV nu mai e ce a fost odată, majoritatea fluxul de călători petrecându-se în zona Unirii / Memorandumului / Moților. Ce sens ar avea să intre 25 prin Piața Mihai Viteazu și să ocolească Sora?
7-le s-ar putea devia prin Mihai Viteazu mai mult așa, ca să nu dubleze linia 6 pe 95% din traseu.
Citat: | S-a confirmat că va fi o cursă cu autobuz electric cu plecare din Aeroport. Nu se știe de când și cum |
S-a mai stabilit treaba asta și acum vreo 2 ani. Rămâne aceeași problemă, unde merge autobuzul ăla după ce iese din aeroport? Okay, dă bine să ai autobuz chiar la ieșire din terminal, am înțeles. Da' până la stația lui 5 ( și 8 ) sunt câțiva pași, ce sens are să mai treacă un autobuz pe acolo când 5-ul circulă la 10 minute frecvență și mai vin și alte linii? Ar putea să fie cu adevărat util doar dacă:
- circulă și înafara intervalului liniei 5 (adică noaptea, având în vedere că spre și dinspre Cluj se zboară toată noaptea)
- circulă ca linie express Aeroport - Gară (eventual și Autogară) fără ca orarul liniei 5 să fie schimbat (astfel încât să existe același confort și posibilități de îmbarcare / debarcare numeroase pentru călătorii din zona Someșeni)
- circulă pe alt traseu, de pildă Aeroport - Str. Unirii (eventual până în Piața Cipariu și cu întoarcere la Bastion pentru retur pe direcția Cipariu - Unirii - Aeroport) astfel încât să acopere o zonă cât mai largă
Ultima modificare efectuată de către BusFan la Lun 21 Noi 2022 21:55:10, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 21:54:02 Titlul subiectului: |
214916 |
|
Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor(DRPCIV) e prima statie a lui 8 dupa intoarcere. Pe jos faci vreo 15 minute de la statia Aeroport pana la DRPCIV, si vara nu e foarte placut.
Oare nu avem troleibuze cu autonomie de 2-3 km, care se acopere distanta intre DRPCIV si Aeroport? |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 21 Noi 2022 23:19:50 Titlul subiectului: |
214919 |
|
Citat: | Aeroport - Str. Unirii (eventual până în Piața Cipariu și cu întoarcere la Bastion pentru retur pe direcția Cipariu - Unirii - Aeroport) astfel încât să acopere o zonă cât mai largă |
Nu cred că e o idee bună, având în vedere că Clujul e un oraș în care vine multă lume specific ca să ia avionul, deci e necesară o legătură directă și rapidă între aeroport, gară și autogară. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 09:43:34 Titlul subiectului: |
214920 |
|
lapgellert a scris: | Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor(DRPCIV) e prima statie a lui 8 dupa intoarcere. Pe jos faci vreo 15 minute de la statia Aeroport pana la DRPCIV, si vara nu e foarte placut.
Oare nu avem troleibuze cu autonomie de 2-3 km, care se acopere distanta intre DRPCIV si Aeroport? |
Nu avem... |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 11:17:30 Titlul subiectului: |
214928 |
|
Daca 8 devine linie de troleibuz, deduc ca vor avea nevoie de mai multe troleibuze. Deci, fie vor suplimenta numarul de troleibuze, fie vor lua de pe alte linii, ceea ce nu e tocmai ok...
Au cumva intentia de a reactiva din troleele retrase?
Macar Agorele L. |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 11:25:26 Titlul subiectului: |
214929 |
|
Cu orarul actual de pe 8 au nevoie de un singur troleibuz în plus. Să sperăm că totuși o să facă o chestie mai eficientă. |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 14:54:29 Titlul subiectului: |
214948 |
|
Rocar a scris: | Au cumva intentia de a reactiva din troleele retrase?
Macar Agorele L. |
În contextul în care sunt 50 de Trollino care nici alea nu-s folosite toate, înclin să cred că nu. Dacă nu se va face nicio comasare 5/8 și vor circula în paralel, ca acum, când încă circulă diesel-uri pe 8, cel mai probabil vom avea înca o linie fantomă care să plimbe aerul prin oraș, asemănător articulatului de pe 23 care aduce aer de pe Muncii în PMV. _________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 22 Noi 2022 19:00:19 Titlul subiectului: |
214955 |
|
Acum am văzut că 23-ul circulă în anumite ore și la interval de 25 de minute. Chiar așa de gol e tot timpul? Întreb la modul serios, că nu cunosc traseul. |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mie 23 Noi 2022 12:46:58 Titlul subiectului: |
214973 |
|
Venind de la facultate am zis "să mă joc", adică să fac o roată completă pe 23 pe itinerariul Muncii-PMV-Muncii, ca să nu-mi fie considerată măsurătoarea trunchiată(doar pe un sens). La dus, de la UT spre PMV, în troleibuz erau vreo 7-8 oameni. Troleibuzul s-a mai umplut la piata 1 Mai, dar doar calatori pe scaune și nici măcar alea toate ocupate. De la PMV înapoi pe Muncii am venit maxim 10 oameni, iar de la PMV la Regionala CFR am fost singurul călător din cei 18m de Trollino. Ora aleasa a fost 12:00, iar mesajul e scris tot din troleu, așteptând să plec înapoi spre PMV. _________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 27 Noi 2022 18:53:53 Titlul subiectului: |
215036 |
|
Rețeaua din Piața Mihai Viteazu e finalizată, inclusiv macaz electric pe str. Regele Ferdinand și macaz mecanic pe str Cuza Vodă.
Mai devreme am văzut parcat la IRA un AT cu afișajul pornit pe 3S. Oare să ne așteptăm ca pe lângă liniile 3, 4, 5 să avem și 3S, 4S, 5S? _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 05 Dec 2022 08:31:42 Titlul subiectului: |
215126 |
|
radu a scris: | https://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/linia-8-troleibuze/1570
Deci 5 se rupe in 5 si 8! nu stiu cate masini sunt pe actualul 5 dar probabil ca vor fi o parte mutate pe linia 8! Insa actuala linie 8 se intoarce in giratia de la iesirea din oras, dupa Electromontaj! |
5 decembie a venit, și circulă 525 pe 8, iar troleibuzele de pe 5 întorc la Aeroport, deși rețeaua lui 8 e pânâ la giratoriu. Trebuie doar conectată la rețeaua lui 5.
Știrea în care se anunța că 8-ul va fi troleibuz a fost șters ieri dupămasă sau seară.
Sâmbătă au apărut pe site orarele noi, conform cărora ieri (04.12.2022), trebuiau să circule 4 troleibuze pe linia 5 între Electromontaj și Gară, iar astăzi (05.12.2022), erau planificate 7 troleibuze pe noua linie 5. Pe linia 8 (Electromontaj - PMV) erau planificate astăzi 2 troleibuze, față de un autobuz.
Din păcate și ieri au circulat troleibuzele pe linia 5 doar până la Aeroport și au reapărut pe site orarele "vechi".
Oare mai ajungem anul ăsta cu troleibuze până la Electromontaj? _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 06 Dec 2022 00:10:26 Titlul subiectului: |
215132 |
|
Singura varianta este sa fie rupt 5 in 5 si 8! Altfel nu vad cum! Se pare ca stirea intr-adevar nu exista ca o fi intrebat Neag, da unde intoarce 8? pai....aaaa reteaua e pan la benzinarie....aaaa....hm....Eu n-am inteles niciodata de ce in Cluj exista trasee care au identitate diferita dar sunt doar trasee de suport. 2-ul este doar suport pentru 9 desi putea fi bine circulat si in weekend pe vechiul traseu 9 cu terminatia in Clabucet! Apoi 4 e doar diminieata si noaptea la incadrare traseu sau retragere spre IRA! 7-le e bastonul lui 6 (cand putea sa se treaca la turela tot 6 care circula pana la X).
Asa si fantasmagoricul 8 care se desprinde din 5, cat despre celelalte trasee bugetare de luni-vineri, nu are rost sa pomenim. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 06 Dec 2022 05:12:34 Titlul subiectului: |
215133 |
|
radu a scris: | Singura varianta este sa fie rupt 5 in 5 si 8! Altfel nu vad cum! |
În opinia mea cel mai simplu ar fi legarea rețelei lui 5, de cea a lui 8 și să ai o singură linie de troleibuze între Electromontaj și Gară la o frecvență de 10 minute, sau chiar mai des dacă e cazul. _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 06 Dec 2022 22:07:20 Titlul subiectului: |
215138 |
|
Doar cu prelungire a retelei pana in giratoriu! In benzinarie este imposibil sa mai faci intoarceri de articulate in siguranta! ar merge aceeasi linie cu terminale diferite, cum se practica in tarile cu apa calda! 5 PIATA MIHAI VITEAZU sau 5 GARA |
|
Sus |
|
|
|