Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 12:25:56 Titlul subiectului: |
124801 |
|
Tramvaiele GT5 mai exista, sau mai ies pe traseu? Nu le-am vazut de mult timp.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 20:59:24 Titlul subiectului: |
124817 |
|
Exista si circula pe linia 5. Sigur, nu toate in aceeasi zi.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Iun 2010 13:36:14 Titlul subiectului: |
129055 |
|
Iata o imagine cu vagonul #372 (ex Augsburg #532) in perioada in care acesta se afla la Augsburg .
Sursa : http://www.tram-info.de/wagenp/bild.htm?augsburg&532
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.1 kb |
Vizualizat: |
de 36759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Iun 2010 19:29:36 Titlul subiectului: |
129158 |
|
In principiu, maine va fi ultima zi de circulatie a vagoanelor GT5, deci cine doreste sa-si ia ramas bun de la acest tip de tramvai cu totul deosebit nu trebuie sa rateze ocazia. Maine este planificat la strada vagonul 358 si, daca nu apar chestiuni neprevazute, va circula de dimineata si pana la sfarsitul zilei.
E o buna ocazie sa ne si intalnim la o fotografie, o vorba si o calatorie cu 358. In jurul orei 17 (in functie de 358) voi fi la capatul din Dacia.
Daca apar modificari, va anunt.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Iun 2010 13:58:46 Titlul subiectului: |
129189 |
|
358 are planificata plecarea de la Rond Dacia la 17:48. Eu voi ajunge la Rond Dacia in jurul orei 17:30.
|
|
Sus |
|
|
Rhandy
Data înscrierii: 04/Iun/2009 Ultima vizita: 22/Apr/2024 Mesaje: 5 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 13:00:08 Titlul subiectului: |
129243 |
|
Cateva poze de aseara, de la ultimele curse cu tramvaiele 358 si 373.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.12 kb |
Vizualizat: |
de 36496 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.53 kb |
Vizualizat: |
de 36496 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.24 kb |
Vizualizat: |
de 36496 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 19:34:26 Titlul subiectului: |
129272 |
|
La revedere, GT5!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.73 kb |
Vizualizat: |
de 36450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.27 kb |
Vizualizat: |
de 36450 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 19:41:20 Titlul subiectului: |
129273 |
|
Predare de stafeta: "remorcile" de Augsburg, gata de probe...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.34 kb |
Vizualizat: |
de 36445 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 19:59:51 Titlul subiectului: |
129275 |
|
Buna ziua Iasi, 1 iulie 2010, a scris: | Cel mai vechi tramvai al RATP a fost scos de pe traseu
Unul dintre cele mai vechi tramvaie apartinand Regiei Autonome de Transport Public (RATP) a fost scos din circulatie. Vagonul GT5 cu numarul de parc 358 a circulat ieri pentru ultima data pe traseul 5 - Dacia - Tutora. In 2001, RATP a achizitionat 14 tramvaie GT5 de la regia de transport din Augsburg (Germania). De atunci, acestea au circulat preponderent pe traseele 5 si 11 ale RATP. "Sunt vagoane foarte bune, atat din punct de vedere estetic, cat si tehnic, ineditul boghiu articulat cu 3 axe starnind si în prezent curiozitatea si admiratia cunoscatorilor si pasionatilor de tramvaie. In locul acestor tramvaie vor circula altele aduse in ultimii ani la Iasi", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. Vagoanele GT5 au fost fabricate între anii 1964 si 1968 de catre MAN, in colaborare cu Siemens Schuckert, special pentru orasul Augsburg. In 1968-1969, însa, o parte a tramvaielor T3 cu remorca fabricate în 1956 au fost reconstruite ca vagoane articulate GT5. (Ion MUSET) |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.42 kb |
Vizualizat: |
de 36440 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 22:07:01 Titlul subiectului: |
129286 |
|
La revedere, GT5! Îți vom duce dorul!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.99 kb |
Vizualizat: |
de 36421 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.39 kb |
Vizualizat: |
de 36421 ori |
|
Descriere: |
S-a terminat și ultima cursĂŁ. GT5 se retrage la depou definitiv |
|
Mărime fișier: |
58.81 kb |
Vizualizat: |
de 36421 ori |
|
Descriere: |
La revedere, GT5! Ăți vom duce dorul! |
|
Mărime fișier: |
72.89 kb |
Vizualizat: |
de 36421 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Iul 2010 14:31:23 Titlul subiectului: La revedere, GT5! |
129483 |
|
Doua imagini cu vagoanele GT5 #358 si #373 in perioada "de glorie" la Augsburg ... numere de parc "originale " #536 si #525 ...
Sursa : http://www.tram-info.de/wagenp/bild.htm?augsburg&525
http://www.tram-info.de/wagenp/bild.htm?augsburg&536
Ce se va intampla cu vagoanele GT5, vor fi casate sau cateva vor fi pastrate in depou la fel ca in cazul vagoanelor Timis si V2A ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.61 kb |
Vizualizat: |
de 36293 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.6 kb |
Vizualizat: |
de 36293 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Sep 2010 19:12:48 Titlul subiectului: |
133495 |
|
Cateva poze oferite de mine in ultima zi cu GT5:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
368.12 kb |
Vizualizat: |
de 35849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
376.01 kb |
Vizualizat: |
de 35849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
406.86 kb |
Vizualizat: |
de 35849 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dey1986
Data înscrierii: 06/Iun/2011 Ultima vizita: 04/Dec/2023 Mesaje: 32 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2012 12:05:48 Titlul subiectului: |
160866 |
|
Poze personale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
922.7 kb |
Vizualizat: |
de 32151 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
731.12 kb |
Vizualizat: |
de 32151 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2013 12:10:25 Titlul subiectului: |
165157 |
|
Adio, GT5!
Ordinea si datele masacrarii:
372 (ex 369) - 30.05 - 04.06
355 - 31.05 - 04.06
373 - 03.06 - 05.06
358 - 03.06 - 06.06
370 - 04.06 - 05.06
371 (ex 357) - 04.06 - 05.06
362 - 06.06 - 06.06
360 (ex 365) - 06.06 - 07.06
367 - 08.06 - 10.06
|
|
Sus |
|
|
CsteFanR
Data înscrierii: 17/Mai/2017 Ultima vizita: 03/Sep/2022 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 17:46:45 Titlul subiectului: |
192133 |
|
Va rog frumos, cine a calatorit vreodata cu un astfel de tramvai, sa imi spuna si mie numarul de scaune din fiecare segment, si cum erau asezate, cate erau pe fiecare parte. Multumesc anticipat.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 22:17:06 Titlul subiectului: |
192143 |
|
Ai chiar mai sus o poza cu aranjarea in segmentul din fata. Segmentul din spate cu bogiu dedesubt era ceva mai scurt dar tin minte ca asezarea scaunelor era similara.
Am calatorit cu asa ceva dar a trecut ceva timp si sincer nu-mi mai amintesc mare lucru. Foarte interesant era trenul de rulare de pe sectiunea din fata.
|
|
Sus |
|
|
CsteFanR
Data înscrierii: 17/Mai/2017 Ultima vizita: 03/Sep/2022 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Oct 2017 08:28:17 Titlul subiectului: |
192162 |
|
Multumesc mult, da, boghiul din fata e intetesant, e acelasi sistem ca la fostele tramvaie Rathgeber, cele din Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 12:39:50 Titlul subiectului: |
192220 |
|
Au fost masacrate toate? Sau mai exista vreunul tras pe linie moarta?
|
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 12:43:46 Titlul subiectului: |
192221 |
|
Din cate tin minte, sunetul motorului semana cu unul de motocicleta infundat, iar usile erau glisante. Adevar vorbesc?
|
|
Sus |
|
|
CsteFanR
Data înscrierii: 17/Mai/2017 Ultima vizita: 03/Sep/2022 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Oct 2017 13:13:03 Titlul subiectului: |
192222 |
|
Da, usile erau glisante. Dar despre sunetul motorului, nu stiu ce sa raspund.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 20 Noi 2017 10:11:48 Titlul subiectului: |
192445 |
|
Tramvaiul scotea un zgomot asemănător tramvaiului ITB, însă puțin înfundat și mult mai silențios decât ITB.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Iul 2018 18:02:05 Titlul subiectului: |
195939 |
|
Stie cineva de ce in ultimii ani, GT5 circulau doar pe traseul 5? Acum m-a lovit si pe mine intrebarea asta, dupa 8 ani de la retragerea lor din circulatie.
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Aug 2018 18:30:12 Titlul subiectului: |
195985 |
|
Citat: | Stie cineva de ce in ultimii ani, GT5 circulau doar pe traseul 5? Acum m-a lovit si pe mine intrebarea asta, dupa 8 ani de la retragerea lor din circulatie. |
Tramvaiele GT5 au circulat, între 2003 și 2010 pe traseul 5, după ce s-a realizat mutarea sediilor Secției 2 și 3. Înainte a circulat pe traseul 3, când au fost aduse, la depoul Gară. S-au mai făcut probe în 2001 pe traseele 1 (Copou-Pd.Roș-Baza 3) și 13 (Dancu-Tătărași-Triumf). (traseul 3 scurtat până în Tătărași Sud).
Am să încerc să fac corespondența număr vechi - număr nou al GT5-urilor aduse în 2001.
Augsburg - Iași
511 - 355
522 - 362
523 - 357 (piese de schimb)
524 - 357 - 371
525 - 373
531 - 360 (casat în 2009)
532 - 369 - 372
533 - 370
534 - 366 (piese de schimb)
536 - 358
538 - 367
542 - 369 (piese de schimb)
544 - 365 - 360
545 - 354 (păstrat pentru un viitor muzeu)
355, 358, 360 (ex 365), 362, 367, 370-373 au fost casate în 2013.
357 și 369 a fost casat în 2004.
366 a fost casat în 2006.
|
|
Sus |
|
|
|